Omdat dat zo kut uit te spreken isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:41 schreef Drugshond het volgende:
Waarom noem je je kat niet P6X58D-E ?
Dat moet een digibeet zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:56 schreef remlof het volgende:
Ook zo lullig als je voor de eerste keer bij de dierenarts komt.
Hoe heet uw kat?
-P6X58D-E
Pixel schreven ze al als Piksel in haar dierenpaspoort
Ik denk dat ze al heel lang niet geneukt had en aan piemels dachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat moet een digibeet zijn geweest.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:13 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ze al heel lang niet geneukt had en aan piemels dacht
Dierenpaspoort?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:56 schreef remlof het volgende:
Ook zo lullig als je voor de eerste keer bij de dierenarts komt.
Hoe heet uw kat?
-P6X58D-E
Pixel schreven ze al als Piksel in haar dierenpaspoort
Rakker is wel copyright van Disney.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:43 schreef betyar het volgende:
Goedemorgen en een prettig weekend gewenst aan de linkse rakkers.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:53 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)wonderen-komen.dhtml
Ik dacht van ome Willem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rakker is wel copyright van Disney.
En, wat gewonnen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:57 schreef Drugshond het volgende:
Final table chipleader PS $2,20 Big toernooi (9 left)
Duration 7 uur en 27 minuten
Volgens mij kan je dan beter een nachtbaantje ergens fixen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:05 schreef Drugshond het volgende:
Ben nog bezig.... nog steeds chipleader en wakker
In ieder geval 93 $
first price is 975 $quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan beter een nachtbaantje ergens fixen.
Dat is saai.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:28 schreef Drugshond het volgende:
Ik kan gewoon sitting out gaan... en gaan voor HU
Mooi is dat. Je ziet meteen aan de gezichten, KUT! had ik nou maar ....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:30 schreef betyar het volgende:
slechte kaarten laten zien als je wint vele raken dan gefrustreerd.
Doe ik ook... ik ben ook irri.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:30 schreef betyar het volgende:
slechte kaarten laten zien als je wint vele raken dan gefrustreerd.
Ja en dat trillen als ze een bluf doen en met een stalen gezicht proberen te drinken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mooi is dat. Je ziet meteen aan de gezichten, KUT! had ik nou maar ....
Dit is een reden waarom ik niet online poker. Ik kan geen pokerface opzetten, niet overacten en ik kan de kaarten niet tellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja en dat trillen als ze een bluf doen en met een stalen gezicht proberen te drinken.
Drugshond lijkt me een man van zelfgestookt; derhalve weet ik niet of dat zo'n geweldige suggestie is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee Drugshond, kom je op de volgende polmeet een rondje geven?
ROFLquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Drugshond lijkt me een man van zelfgestookt; derhalve weet ik niet of dat zo'n geweldige suggestie is.
Binnenkort komt de iUro op de markt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Welke debiel heeft overigens het bedenken van de euro op z'n geweten?
Yupquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:55 schreef betyar het volgende:
Wordt prijs 1 en 2 samen opgeteld door tweeën gedeeld en uitgekeerd?
Je bedoelt de dollal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:54 schreef Picchia het volgende:
Als het zo door gaat in Europa krijgen we de Chinese Dorrar.
Je dolfijnenstad is wat ver weg lieverd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Wie gaat er mee een biertje drinken?
Hij zei lieverd tegen me.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je dolfijnenstad is wat ver weg lieverd.
Ben je jarig?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
Maakt ook niet uit, krijg straks mn complete familie over de vloer. En ik hen een kater waar je U tegen zegt. Zucht.
Een mede-linkse met verstand.quote:
Met de dag linkser dat ook nog.quote:
Nee, mn zus is voor de eerste keer in twee jaar thuis en heeft mn nieuwe woning nog niet gezien. Dus dan moet zij effe langskomen. En omdat mn kleine nichtje meegaat, haakt gelijk de hele familie aan.quote:
Waarom is de wereld bezig met een klein stukje waardeloze aarde?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:37 schreef Zolcon het volgende:
Waarom zijn die Israeliers zo aan het zeiken...
Maakt niet uit, zo word ik ook met regelmaat genoemd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:38 schreef Zolcon het volgende:
" Wat israel doet met de palestijnen verdient niet de schoonheidsprijs."
" Gore antisemiet!"
Ook een goed punt trouwens. Eigenlijk maakt het ook geen hol uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom is de wereld bezig met een klein stukje waardeloze aarde?
Hahaha, gelukkig heb ik geen tot weinig banden met mijn familie in Nederland. Succes, sla een paar tequila's achterover en laat de rest over je heenkomen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, mn zus is voor de eerste keer in twee jaar thuis en heeft mn nieuwe woning nog niet gezien. Dus dan moet zij effe langskomen. En omdat mn kleine nichtje meegaat, haakt gelijk de hele familie aan.
Ja, de tering, dit is nu al de derde keer dat ik goede punten maak. Misschien ben ik gewoon goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook een goed punt trouwens. Eigenlijk maakt het ook geen hol uit.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hahaha, gelukkig heb ik geen tot weinig banden met mijn familie in Nederland. Succes, sla een paar tequila's achterover en laat de rest over je heenkomen.
Dat is wel een enorme onderschatting Koosquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook een goed punt trouwens. Eigenlijk maakt het ook geen hol uit.
Op zich heb je wel een toffe filosofie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, de tering, dit is nu al de derde keer dat ik goede punten maak. Misschien ben ik gewoon goed.
Ook weer waar, maar het is wat onzinnig om actief partij te kiezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat is wel een enorme onderschatting Koos
Familie is geen keuze ... waarom zou ik aardig doen voor mensen waar ik niet voor heb gekozen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Mwoah, vind het toch niet heel erg om op goede voet te leven met mn naaste familieleden. Je weet wel, die mensen met wie je jaren in een woning hebt gezeten. Maar zaterdag is gewoon een kutdag daarvoor.
Omdat ik zeg op zich wel mag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Familie is geen keuze ... waarom zou ik aardig doen voor mensen waar ik niet voor heb gekozen?
Za-ter-dag! Ka-ter!quote:
Tsja, dan moet je bij die fanatiekelingen in NWS wezen. Van de week moeten aanhoren hoe de islam en zijn aanhangers hun best doen om ons land over te nemen. En zelfs als moslims dat doel niet actief nastreven, dan willen ze het stiekem toch, zonder het zelf te weten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:45 schreef Zolcon het volgende:
Boerka vergelijken met een hakenkruis. Wilders zou trots zijn
Het is religieuze plicht, net als bij de Christenen (in sommige smaken).quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je bij die fanatiekelingen in NWS wezen. Van de week moeten aanhoren hoe de islam en zijn aanhangers hun best doen om ons land over te nemen. En zelfs als moslims dat doel niet actief nastreven, dan willen ze het stiekem toch, zonder het zelf te weten.
Logica waar niet tegen valt op te boksen.
Mein Burqaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:45 schreef Zolcon het volgende:
Boerka vergelijken met een hakenkruis. Wilders zou trots zijn
Het is gewoon gelul, B_A. Die lui praten zichzelf een complex aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is religieuze plicht, net als bij de Christenen (in sommige smaken).
Mwa, niet helemaal. Er zijn mafkezen genoeg die de boeken letterlijk nemen en daarin staat nou eenmaal dat je die ellende moet verspreiden. Een goed christen zou iemand afmaken als ze niet willen geloven nadat het hun verteld is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon gelul, B_A. Die lui praten zichzelf een complex aan.
Soms moet je gewoon naar mensen kijken en:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal. Er zijn mafkezen genoeg die de boeken letterlijk nemen en daarin staat nou eenmaal dat je die ellende moet verspreiden. Een goed christen zou iemand afmaken als ze niet willen geloven nadat het hun verteld is.
Er zijn te veel mafkezen, maar te weinig om een vuist te maken. Dus lachen we ze gewoon uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal. Er zijn mafkezen genoeg die de boeken letterlijk nemen en daarin staat nou eenmaal dat je die ellende moet verspreiden. Een goed christen zou iemand afmaken als ze niet willen geloven nadat het hun verteld is.
Morgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:54 schreef Friek_ het volgende:
Kater. Voel me maar kut.
Deze zaterdag begint al lekker.
Weet niet of je het weet, maar het is zondag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:54 schreef Friek_ het volgende:
Kater. Voel me maar kut.
Deze zaterdag begint al lekker.
Maastricht , Limburgquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Welke debiel heeft overigens het bedenken van de euro op z'n geweten?
inderdaad, en als mensen aanmerken dat het gewoon niet klopt dan is dat een andere mening en hoeven ze dat niet te accepteren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:55 schreef De_Nuance het volgende:
Sommige Fok!ers in NWS denken dat ze een absurd lang stuk met onzin schrijven dat het dan opeens geen onzin meer is.
Oh zeker. Ze doen, maar, als er maar geen regelgeving over komt en wat dat betreft is er 100x meer werk voor/tegen de jezusmafkezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon naar mensen kijken en:doen. Dan is alles klaar weet iedereen weer waar we aan toe zijn en hoeven we ook geen moeizame discussies te voeren
Nou, echt super als ik naar Zweden ga. Ik geniet ervan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is er mis met de euro? Vind dat ding echt ideaal. Heerlijk als je naar het buitenland gaat.
Dan ga je goddomme toch niet naar Zweden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, echt super als ik naar Zweden ga. Ik geniet ervan.
Oh nee zeker. Het parlement hoeft zich daar niet druk om te maken. Mensen moeten een stoppen met het bij de overheid huilen over het gedrag van andere mensen. Zelf oplossen is ook een mogelijkheid. Als ik iemand zich als een mongool zie gedragen in bijvoorbeeld het OV dan zeg ik gewoon dat diegene even rekening moet houden met de andere mensen. Meestal kijken ze boos roepen ze wat maar schamen ze zich daarna kapot. Dat werkt 100x beter dan de overheid die het via de wet gaat afdwingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh zeker. Ze doen, maar, als er maar geen regelgeving over komt en wat dat betreft is er 100x meer werk voor/tegen de jezusmafkezen.
We kunnen alle Limburgers de schuld geven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is niet een persoon heh?
Euro is prima maar niet zonder dat er een vergaande politieke Europese samenwerking tot stand komt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is er mis met de euro? Vind dat ding echt ideaal. Heerlijk als je naar het buitenland gaat.
Gewoon een kutlulmunt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
De duitser en de fransen. Overigens waren de Nederlanders ook flink voor gezien de enorme economische voordelenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is niet een persoon heh?
Jawohl. Ein Europa!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Euro is prima maar niet zonder dat er een vergaande politieke Europese samenwerking tot stand komt.
Die zijn sowieso de schuldigen van alles wat ik haat. Kutlimburgers.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
We kunnen alle Limburgers de schuld geven.
Verhagen, Leers, Wilders.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die zijn sowieso de schuldigen van alles wat ik haat. Kutlimburgers.
Goede motivatie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoop echt dat we Europa wordt omgevormd tot een federatie. Al is het alleen maar om bepaalde mensen te zien huilen.
Tegen wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:03 schreef Zolcon het volgende:
Maar laten we aub niet vervallen in die idiote simplificaties over de euro die rondvliegen. Als je er geen verstand van hebt dan hou je toch gewoon je bek erover. Ik ga me ook niet bezighouden met de las-technieken van een scheepswerf.
(ja ik heb zin om me uit te spreken)
Jolande Sap, Ploumen (naar ik meen ook)quote:
Ben jij wel helemaal wakker?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet of je het weet, maar het is zondag.
Nee, Brabant moet meedoen, Brabant is gewoon de motor van Nederland.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is weinig zonder zachte G, dus ook jullie brabomongolen mogen meedoen.
Inderdaad, nadat hij tijdens zijn periode als minister beslissingen in het voordeel van de club der ijzeren vogels genomen heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heeft zijn handen vol aan ijzeren vogels.
Eens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, Brabant moet meedoen, Brabant is gewoon de motor van Nederland.
Alles wat in NWS geschreven wordt is onzin, behalve als het door POLers is geschreven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:55 schreef De_Nuance het volgende:
Sommige Fok!ers in NWS denkem dat als ze een absurd lang stuk met onzin schrijven dat het dan opeens geen onzin meer is.
Truequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alles wat in NWS geschreven wordt is onzin, behalve als het door POLers is geschreven.
Je gezinssituatie misbruiken om ergens uit te stappen zegt al meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Inderdaad, nadat hij tijdens zijn periode als minister beslissingen in het voordeel van de club der ijzeren vogels genomen heeft.
Zo doorzichtig allemaal. Oh nee, hij wou meer tijd voor zijn gezin. Ik geloof dat hij inmiddels sowieso geen relatie meer heeft.
NWS-volk is inferieur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alles wat in NWS geschreven wordt is onzin, behalve als het door POLers is geschreven.
Jammer.quote:
Hij heeft niet eens een gezin, dat is het mooie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Je gezinssituatie misbruiken om ergens uit te stappen zegt al meer dan genoeg.
CDA bestuur heeft lopen stoken in die relatie want ze willen Eurlings aan de machtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:08 schreef De_Nuance het volgende:
En Eurlings en zijn vriendin zijn nu uit elkaar
Ja maar de fetaschijters stelen ons geld!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:08 schreef Zolcon het volgende:
Het probleem van NWS en internetfora over het algemeen is dat mensen die totaal geen verstand van een kwestie hebben overal een mening over gaan geven.
Oplossing:
Zeg soms gewoon dat je er geen verstand van hebt en dat je de mensen die dat wel hebben het last oplossen.
Bij deze wil ik mijzelf even op de borst kloppen. Ik heb dat in het verleden namelijk meer dan eens gedaan. Ik heb gezegd dat ik simpelweg niet weet wat de beste optie is en heb de discussie verlaten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:08 schreef Zolcon het volgende:
Het probleem van NWS en internetfora over het algemeen is dat mensen die totaal geen verstand van een kwestie hebben overal een mening over gaan geven.
Oplossing:
Zeg soms gewoon dat je er geen verstand van hebt en dat je de mensen die dat wel hebben het last oplossen.
Hij is gewoon naar KLM gegaan , alsof hij weer de politiek in wilquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
CDA bestuur heeft lopen stoken in die relatie want ze willen Eurlings aan de macht
Zijn relatie ingeruild voor de grote familie der luchtvaart.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens een gezin, dat is het mooie.
Hitler was dan ook mn vader.quote:
Dus toch !quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:12 schreef Disana het volgende:
Maar Nederlanders moeten overal een mening over hebben en die vooral ook luid en duidelijk kenbaar maken. Dus dat gaat niet werken.
Overigens heb ik vanochtend nog een megekrokodil in mijn tuin gezien. De katten zijn nergens meer te bekennen.
Dat maakt ons toch familie?quote:
Truequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
Allochtoon ben je trouwens alleen als je een kleurtje hebt.
Daar trap ik niet in. No way dat jij ook meteen die bomen hebt omgerukt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:16 schreef betyar het volgende:
Die kattenjacht afgelopen nacht beviel goed.
Hm ik ga maar aan de studie denk ik *zucht*quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:17 schreef Zolcon het volgende:
Ik ga eens even zinnige dingen doen, me verdiepen in de kredietcrisis, een fijne dag toegewenst kameraden
Heinrich, kom in mn armen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus toch, je bent m'n verloren halfbroer!
Mijn kettingzaag is nog warm.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar trap ik niet in. No way dat jij ook meteen die bomen hebt omgerukt.
Hij is vrij grof ja,quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Uh... er staan beestentanden in. Heb jij een Fred Flintstone kettingzaag.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoop echt dat Europa wordt omgevormd tot een federatie. Al is het alleen maar om bepaalde mensen te zien huilen.
Dat is meer bloed dan van vier kattenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij is vrij grof ja,
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is meer bloed dan van vier katten
Ja dat zijn altijd weer mooie discussiesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je bij die fanatiekelingen in NWS wezen. Van de week moeten aanhoren hoe de islam en zijn aanhangers hun best doen om ons land over te nemen. En zelfs als moslims dat doel niet actief nastreven, dan willen ze het stiekem toch, zonder het zelf te weten.
Logica waar niet tegen valt op te boksen.
Goed plan, dat visje halen dan. Even de markt op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga effe een visje en een krantje halen.
Ik ga maar eens douchen, begin een beetje te ontwakenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed plan, dat visje halen dan. Even de markt op.
Waar denk je anders dat men naar belt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:46 schreef von_Preussen het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Apeldoorn een universiteit had.
Dat heb ik net gedaan ookal ben ik al een tijdje wakker. Zit weinig energie in vandaag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga maar eens douchen, begin een beetje te ontwaken
Naar Tante Toos op drie hoog achter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar denk je anders dat men naar belt?
Rot eens op met die krantenknipsels.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:53 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)wonderen-komen.dhtml
quote:The Issue
Enthusiastic sports fans have been petitioning the government all week to apply for the much-coveted honour of hosting the next Regional Olympics. While most citizens are excited at the prospect of a FOKPOL-wide competition in their own country, some have expressed reservations about the enormous expense hosting would incur.
The Debate
"WAHAAAAY!" screams Jennifer Jones, captain of Zamenhof City's premier division ballroom dancing team. "Finally, a chance to show the world exactly how great I am! Everybody's always complaining that Esperantista never does well in sports and you know why? It's because we're never in front of the home crowd, that's why! We're going to need a great big stadium! No! TWO stadiums! WHOOP! OL-YM-PICS! OL-YM-PICS!"
"Oh great," mutters Konrad Barry, spokesperson for the Angry Taxpayer Society. "That's all we need, more things to pour money into for no obvious reason. Surely it would be easier to just let another country host the Olympics and keep the cash? Then maybe it could go to something useful, like, I don't know... my wallet?"
"We'd be missing an amazing opportunity if we pass this up," says Colin Trax, your Minister of Sports. "But we've got to be in it to win! Simply building new stadia won't be enough, we need to be funding new sports centres and hiring the best coaches for our entrants! You could put more money into public facilities too, like gyms or something. Then no one can accuse you of wasting everyone's tax Stelos, ha ha. Ha."
"There's nothing like a feat of strength to please the dull-witted masses, is there?" sighs Roxanne Bush, flipping through 'One Hundred Gambits for Advanced Go Players'. "It's so boring. Why can't more intellectual pursuits be given the spotlight, like chess or debating matches? Ban organised sports and make our dreams come true! I think you'll find it comes at a far lower price than the populist Olympics ever will."
[i]This is the position your government is preparing to adopt.
[/i]
Mooie is dat je tegenstander altijd gelijk heeft, want als je hem er op wijst dat moslims heul zo radicaal niet zijn, dan wordt gezegd dat dat onderdeel is van het plan. Zucht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat zijn altijd weer mooie discussies. Ben je eenmaal in zo'n discussie betrokken krijg je daar weer snel spijt van
Jij moet oprotten. Krantenknipsels de beste.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:53 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Rot eens op met die krantenknipsels.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:57 schreef Nautilus. het volgende:
Wat ben je trouwens een enorme engerd als je de Europese Unie wilt omvormen tot een grote federatie naar aanleiding van een crisis die heeft aangetoond dat Europa alleen van belang is voor de hoogte van de kapitaalmarktrente.
Laat geen crisis onbenut gaan et cetera.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:57 schreef Nautilus. het volgende:
Wat ben je trouwens een enorme engerd als je de Europese Unie wilt omvormen tot een grote federatie naar aanleiding van een crisis die heeft aangetoond dat Europa alleen van belang is voor de hoogte van de kapitaalmarktrente.
Engerd? Werkelijk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:57 schreef Nautilus. het volgende:
Nou, maak de klus af dan. Pleeg een staatsgreep in je eigen huis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:03 schreef betyar het volgende:
Haha, mama heeft het goed verneukt bij de kinderen. Een ijsje beloven en er geen in huis hebben.![]()
Nou he? Iets met door de hond of de kat worden gebeten.quote:
Als je wat ranja, karvan cevitam of roosvicee in huis hebt. Zelf waterijs maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:03 schreef betyar het volgende:
Haha, mama heeft het goed verneukt bij de kinderen. Een ijsje beloven en er geen in huis hebben.![]()
Juist wel. U meneer heeft dit alles bezegeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou he? Iets met door de hond of de kat worden gebeten.
U, meneer, heeft geen recht van spreken.
Precies, onze vijanden zouden nooit zoveel moeite nemen ons op de hoogte te brengen van de Orka's.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:08 schreef Nautilus. het volgende:
KoosVogels de vijand noemen is te veel eer.
nu.nlquote:DEN HAAG - Jongerenorganisaties van regeringspartij VVD, de JOVD, en die van oppositiepartijen PvdA, D66, GroenLinks en SGP komen samen in actie tegen het pensioenakkoord van het kabinet, werkgevers en de vakbeweging.
Dus jij neemt ze mee voor een dikke gelato in de grote stad?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:03 schreef betyar het volgende:
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Juist wel. U meneer heeft dit alles bezegeld.
Werd tijd ookquote:
Alleen duurt het dan een paar uur en dat is lastig als kinderen iets beloofd isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als je wat ranja, karvan cevitam of roosvicee in huis hebt. Zelf waterijs maken.
NWS is en blijft NWS.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef von_Preussen het volgende:
Hahaha, ik lees net een pareltje in NWS, de VS zou er belang bij hebben om Griekenland te bombarderen omdat het de financiële crisis in Europa zou oplossen.
Ach, leren ze ook eens geduld hebben. Maakt alles ook nog eens lekkerder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen duurt het dan een paar uur en dat is lastig als kinderen iets beloofd is
Ze kunnen het ook aan de Turken verkopen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben voor samenwerking op Europees niveau, maar ik snap niet waarom sommigen verlangen naar een dominante broer die al snel klappen uitdeelt, enzo. Dan ben je gewoon gestoord, dan moet je tegen jezelf in bescherming worden genomen.
Oke.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben voor samenwerking op Europees niveau, maar ik snap niet waarom sommigen verlangen naar een dominante broer die al snel klappen uitdeelt, enzo. Dan ben je gewoon gestoord, dan moet je tegen jezelf in bescherming worden genomen.
Erdogan is te druk met fulmineren tegen het Westen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook aan de Turken verkopen.
Door een dominante broer die al snel klappen uitdeelt. Goed, ik snap het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Nautilus. het volgende:
Dan ben je gewoon gestoord, dan moet je tegen jezelf in bescherming worden genomen.
http://www.visionair.nl/p(...)l-jaar-geleden-voor/quote:Nu de slotfase van het Griekse schuldendrama aanbreekt, blijkt steeds duidelijker wat de achtergronden voor de Griekse beslissingen waren. Zodra de eerste tekens van de schuldencrisis aanbraken, in 2010, zijn de Grieken als bezetenen aan de gang gegaan om hun toekomstige exit uit de Eurozone voor te bereiden en als land te overleven. Zo wordt bijvoorbeeld duidelijk waarom de Grieken in 2010 hun voornamelijk van de Duitsers geleende geld hebben gebruikt om veel goud op te kopen[1]. De Duitsers en Nederlanders zijn hier vanzelfsprekend razend over, maar vanuit Grieks standpunt is het een volkomen logische strategie. Als Griekenland de Eurozone verlaat en de eigen drachme invoert, heeft het land een zeer lage kredietwaardigheid. Met nauwelijks buitenlandse valuta is een grote goudvoorraad essentieel om vertrouwen in de eigen munt in te boezemen.
Ja mja erg veel haalt het niet uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erdogan is te druk met fulmineren tegen het Westen.
Karma.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:15 schreef De_Nuance het volgende:
Erdogan's ma is gister overleden trouwens.
Dienstauto's met meer dan tweehonderdduizend kilometer op de teller?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook aan de Turken verkopen.
Doch, elke taxi in Europa is van een Turk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:15 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dienstauto's met meer dan tweehonderdduizend kilometer op de teller?
Sadisme is een rare vermaakvorm die ik wel snap.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ook zoiets. Ik hoop ook echt dat Turkije bij de EU komt. Alleen om bepaalde mensen te zien huilen.
82 jaar en ziek denk ik vooral.quote:
Nu nog wachten op een trollende Netanyahu op de begrafenis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Live beelden op Turkse TV van begrafenis.
[ afbeelding ]
Sensatiemedia hebben een huilende premier te pakken gekregen.
Haha geweldig die complotdenkers. Die Grieken hebben een klein beetje goud in bezit en wat bijgekocht op een verkeerd moment en dan is het een doordacht planquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://www.visionair.nl/p(...)l-jaar-geleden-voor/
Whaha, nee dat zou niet slim zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu nog wachten op een trollende Netanyahu op de begrafenis.
Ja, het is wel mooi dat ook de Erdogan hatende media hier respectvol over berichten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:18 schreef eriksd het volgende:
Treurig voor die man. Iedereen houdt van zijn of haar moeder.
De moeder van Erdogan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Wacht wie is er eigenlijk door of heben ze Jobs in Turkije begraven?
Oh, dat ga ik checken, zie je zo op myspacebookface.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:19 schreef eriksd het volgende:
Ik heb naar Koos getweet maar hij negeert me.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:19 schreef eriksd het volgende:
Ik heb naar Koos getweet maar hij negeert me.
Nou ja in het Turkije is het het grootste nieuws en het ging over Erdogan dus ik dacht ik deel het met jullie.quote:
Welke media haten Erdogan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja, het is wel mooi dat ook de Erdogan hatende media hier respectvol over berichten.
Hoewel dat natuurlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn.
Ah de Ataturk van de 21'ste eeuw.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ja in het Turkije is het het grootste nieuws en het ging over Erdogan dus ik dacht ik deel het met jullie.
In Turkije heb je veel kranten die een enorme hekel hebben aan die man. Gepolariseerde media.quote:
Betyar zal het vast wel weer fijn vinden dat die moeder is overleden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:18 schreef eriksd het volgende:
Treurig voor die man. Iedereen houdt van zijn of haar moeder.
Niet geheel onterecht, die rare Islamitische clown maakt langzamerhand een einde aan een modern tolerant seculier en Westers georiënteerd Turkije.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
In Turkije heb je veel kranten die een enorme hekel hebben aan die man. Gepolariseerde media.
Emoties doen het altijd goed op TV toch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah de Ataturk van de 21'ste eeuw.
Ik vind dat het meevalt, maar dat is een hele andere discussie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht, die rare Islamitische clown maakt langzamerhand een einde aan een modern tolerant seculier en Westers georiënteerd Turkije.
Porno ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Emoties doen het altijd goed op TV toch.
Ik vind het mooi, ik kan meelezen bij Koos.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
Erik, ik kan stierenpoep-tweets versturen. Mn leidinggevenden lezen ook mee namelijk.
Jankerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht, die rare Islamitische clown maakt langzamerhand een einde aan een modern tolerant seculier en Westers georiënteerd Turkije.
Incluis jijzelf. Lachen manquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jankerd.
Nog zoiets. Stiekem hoop ik dat de islam de wereld overneemt. Gewoon zodat ik bepaalde mensen kan zien huilen.
Oh, ik heb daar geen problemen mee. Ik pas me wel aan.quote:
Ik heb er geen weet van, dus nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg VS, ik zie net dat er een speciale groep voor homostudenten op Facebook is? Is dat voor jou net zoiets als een snoepwinkel voor kinderen?
Twitter is kansloos. Volledig kansloos.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef eriksd het volgende:
Twitter is oke om lekker te rellen. Alhoewel de PvdA kamerleden wel gevoel voor humor hebben.
Het is nogal overduidelijk, Turkije neemt rare standpunten in die ze eerder nooit zouden durven innemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind dat het meevalt, maar dat is een hele andere discussie.
FOK! ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Twitter is kansloos. Volledig kansloos.
Ach wat Turkije doet zal me aan m'n kont roesten, vind het vooral jammer voor de Turken zelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jankerd.
Nog zoiets. Stiekem hoop ik dat de islam de wereld overneemt. Gewoon zodat ik bepaalde mensen kan zien huilen.
Ik hou trouwens van bolle hokken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef eriksd het volgende:
Twitter is oke om lekker te rellen. Alhoewel de PvdA kamerleden wel gevoel voor humor hebben.
Relatie's zorgen juist voor frustratie en opgekropte woede, dan gaat ie helemaal zuipen en los op Fok.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:27 schreef Nautilus. het volgende:
Ik hoop dat KoosVogels ooit nog eens een meisje krijgt, gewoon, zodat hij gelukkig en evenwichtig wordt.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik hou trouwens van bolle hokken.
Ja, maar ja kans kansloos zijn in meer dan 140 characters zonder dat je alles retweet. Ik denk dat 50% van hun database retwat is.quote:
Evenwichtig?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:27 schreef Nautilus. het volgende:
Ik hoop dat KoosVogels ooit nog eens een meisje krijgt, gewoon, zodat hij gelukkig en evenwichtig wordt.
quote:De Sueddeutsche Zeitung bericht vandaag in haar papieren editie dat Frankrijk geld wil uit het Euro Reddingsfonds om haar banken te ondersteunen.
Angela Merkel is er tegen.
Ja komt er over als een goedkope frontpageklantquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef eriksd het volgende:
Wut?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee, eriksd, je hebt negers in je twot.
Dat doet me denken aan het voorstel van de Fransen om de Duitsers geld te laten betalen aan Frankrijk omdat hun economie te competatief zou zijn en de Franse welvaart zou hebben geschaad......quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:30 schreef De_Nuance het volgende:
Wat zijn die Fransen idioten zeg, niet normaal gewoon.
[..]
Ja, nog bedankt daarvoor, erik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
Door Erik z'n reltweet weet iedereen nu Koos z'n prive informatie.
Goed zo Erik.
140 tekens zijn perfect voor trolltweets.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja komt er over als een goedkope frontpageklant
Ik heb mijn twitteraccount niet gepostquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
Door Erik z'n reltweet weet iedereen nu Koos z'n prive informatie.
Goed zo Erik.
Politiek gezien altijd een zeer vreemd land geweest naar mijn mening.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het voorstel van de Fransen om de Duitsers geld te laten betalen aan Frankrijk omdat hun economie te competatief zou zijn en de Franse welvaart zou hebben geschaad......
Frankrijk stelt dan ook geen fuck voor, hun enige voordeel is hun inwonertal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het voorstel van de Fransen om de Duitsers geld te laten betalen aan Frankrijk omdat hun economie te competatief zou zijn en de Franse welvaart zou hebben geschaad......
Nee maar jij bent nu ook goed te vindenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb mijn twitteraccount niet gepost
Hij heeft niets speciaals gedaan Koos.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, nog bedankt daarvoor, erik.
Op Facebook schat, komt op iedereen z'n prikbord dinges.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb mijn twitteraccount niet gepost
Die mensen ken ik toch al, dus ik zou niet weten wat daar het probleem is. En mijn tweets komen niet op FBquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op Facebook schat, komt op iedereen z'n prikbord dinges.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er geen tweet van, dus nee.
Ben er nu ook wel weer klaar mee voor vandaag. Helemaal gestoord van die updates.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Jeuzus, jij tweet veel, ik geef nu al op.
Koos heet helemaal geen Koos in het echt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op Facebook schat, komt op iedereen z'n prikbord dinges.
Klopt. Koos is een octopus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Koos heet helemaal geen Koos in het echt.
Heb geen twitter en ken jullie niet op facebook, dat scheeltquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:37 schreef GSbrder het volgende:
POLs social network sluit zich langzaam om ons heen.
Met PHP als puppetmaster achter de schermen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:37 schreef GSbrder het volgende:
POLs social network sluit zich langzaam om ons heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |