Wut?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee, eriksd, je hebt negers in je twot.
Dat doet me denken aan het voorstel van de Fransen om de Duitsers geld te laten betalen aan Frankrijk omdat hun economie te competatief zou zijn en de Franse welvaart zou hebben geschaad......quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:30 schreef De_Nuance het volgende:
Wat zijn die Fransen idioten zeg, niet normaal gewoon.
[..]
Ja, nog bedankt daarvoor, erik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
Door Erik z'n reltweet weet iedereen nu Koos z'n prive informatie.
Goed zo Erik.
140 tekens zijn perfect voor trolltweets.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja komt er over als een goedkope frontpageklant
Ik heb mijn twitteraccount niet gepostquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
Door Erik z'n reltweet weet iedereen nu Koos z'n prive informatie.
Goed zo Erik.
Politiek gezien altijd een zeer vreemd land geweest naar mijn mening.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het voorstel van de Fransen om de Duitsers geld te laten betalen aan Frankrijk omdat hun economie te competatief zou zijn en de Franse welvaart zou hebben geschaad......
Frankrijk stelt dan ook geen fuck voor, hun enige voordeel is hun inwonertal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het voorstel van de Fransen om de Duitsers geld te laten betalen aan Frankrijk omdat hun economie te competatief zou zijn en de Franse welvaart zou hebben geschaad......
Nee maar jij bent nu ook goed te vindenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb mijn twitteraccount niet gepost
Hij heeft niets speciaals gedaan Koos.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, nog bedankt daarvoor, erik.
Op Facebook schat, komt op iedereen z'n prikbord dinges.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb mijn twitteraccount niet gepost
Die mensen ken ik toch al, dus ik zou niet weten wat daar het probleem is. En mijn tweets komen niet op FBquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op Facebook schat, komt op iedereen z'n prikbord dinges.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er geen tweet van, dus nee.
Ben er nu ook wel weer klaar mee voor vandaag. Helemaal gestoord van die updates.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Jeuzus, jij tweet veel, ik geef nu al op.
Koos heet helemaal geen Koos in het echt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op Facebook schat, komt op iedereen z'n prikbord dinges.
Klopt. Koos is een octopus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Koos heet helemaal geen Koos in het echt.
Heb geen twitter en ken jullie niet op facebook, dat scheeltquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:37 schreef GSbrder het volgende:
POLs social network sluit zich langzaam om ons heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |