Doch, elke taxi in Europa is van een Turk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:15 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dienstauto's met meer dan tweehonderdduizend kilometer op de teller?
Sadisme is een rare vermaakvorm die ik wel snap.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ook zoiets. Ik hoop ook echt dat Turkije bij de EU komt. Alleen om bepaalde mensen te zien huilen.
82 jaar en ziek denk ik vooral.quote:
Nu nog wachten op een trollende Netanyahu op de begrafenis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Live beelden op Turkse TV van begrafenis.
[ afbeelding ]
Sensatiemedia hebben een huilende premier te pakken gekregen.
Haha geweldig die complotdenkers. Die Grieken hebben een klein beetje goud in bezit en wat bijgekocht op een verkeerd moment en dan is het een doordacht planquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://www.visionair.nl/p(...)l-jaar-geleden-voor/
Whaha, nee dat zou niet slim zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu nog wachten op een trollende Netanyahu op de begrafenis.
Ja, het is wel mooi dat ook de Erdogan hatende media hier respectvol over berichten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:18 schreef eriksd het volgende:
Treurig voor die man. Iedereen houdt van zijn of haar moeder.
De moeder van Erdogan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Wacht wie is er eigenlijk door of heben ze Jobs in Turkije begraven?
Oh, dat ga ik checken, zie je zo op myspacebookface.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:19 schreef eriksd het volgende:
Ik heb naar Koos getweet maar hij negeert me.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:19 schreef eriksd het volgende:
Ik heb naar Koos getweet maar hij negeert me.
Nou ja in het Turkije is het het grootste nieuws en het ging over Erdogan dus ik dacht ik deel het met jullie.quote:
Welke media haten Erdogan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja, het is wel mooi dat ook de Erdogan hatende media hier respectvol over berichten.
Hoewel dat natuurlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn.
Ah de Ataturk van de 21'ste eeuw.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ja in het Turkije is het het grootste nieuws en het ging over Erdogan dus ik dacht ik deel het met jullie.
In Turkije heb je veel kranten die een enorme hekel hebben aan die man. Gepolariseerde media.quote:
Betyar zal het vast wel weer fijn vinden dat die moeder is overleden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:18 schreef eriksd het volgende:
Treurig voor die man. Iedereen houdt van zijn of haar moeder.
Niet geheel onterecht, die rare Islamitische clown maakt langzamerhand een einde aan een modern tolerant seculier en Westers georiënteerd Turkije.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
In Turkije heb je veel kranten die een enorme hekel hebben aan die man. Gepolariseerde media.
Emoties doen het altijd goed op TV toch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah de Ataturk van de 21'ste eeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |