Omdat dat zo kut uit te spreken isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:41 schreef Drugshond het volgende:
Waarom noem je je kat niet P6X58D-E ?
Dat moet een digibeet zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:56 schreef remlof het volgende:
Ook zo lullig als je voor de eerste keer bij de dierenarts komt.
Hoe heet uw kat?
-P6X58D-E
Pixel schreven ze al als Piksel in haar dierenpaspoort
Ik denk dat ze al heel lang niet geneukt had en aan piemels dachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat moet een digibeet zijn geweest.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:13 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ze al heel lang niet geneukt had en aan piemels dacht
Dierenpaspoort?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:56 schreef remlof het volgende:
Ook zo lullig als je voor de eerste keer bij de dierenarts komt.
Hoe heet uw kat?
-P6X58D-E
Pixel schreven ze al als Piksel in haar dierenpaspoort
Rakker is wel copyright van Disney.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:43 schreef betyar het volgende:
Goedemorgen en een prettig weekend gewenst aan de linkse rakkers.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:53 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)wonderen-komen.dhtml
Ik dacht van ome Willem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rakker is wel copyright van Disney.
En, wat gewonnen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:57 schreef Drugshond het volgende:
Final table chipleader PS $2,20 Big toernooi (9 left)
Duration 7 uur en 27 minuten
Volgens mij kan je dan beter een nachtbaantje ergens fixen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:05 schreef Drugshond het volgende:
Ben nog bezig.... nog steeds chipleader en wakker
In ieder geval 93 $
first price is 975 $quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan beter een nachtbaantje ergens fixen.
Dat is saai.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:28 schreef Drugshond het volgende:
Ik kan gewoon sitting out gaan... en gaan voor HU
Mooi is dat. Je ziet meteen aan de gezichten, KUT! had ik nou maar ....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:30 schreef betyar het volgende:
slechte kaarten laten zien als je wint vele raken dan gefrustreerd.
Doe ik ook... ik ben ook irri.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:30 schreef betyar het volgende:
slechte kaarten laten zien als je wint vele raken dan gefrustreerd.
Ja en dat trillen als ze een bluf doen en met een stalen gezicht proberen te drinken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mooi is dat. Je ziet meteen aan de gezichten, KUT! had ik nou maar ....
Dit is een reden waarom ik niet online poker. Ik kan geen pokerface opzetten, niet overacten en ik kan de kaarten niet tellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja en dat trillen als ze een bluf doen en met een stalen gezicht proberen te drinken.
Drugshond lijkt me een man van zelfgestookt; derhalve weet ik niet of dat zo'n geweldige suggestie is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee Drugshond, kom je op de volgende polmeet een rondje geven?
ROFLquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Drugshond lijkt me een man van zelfgestookt; derhalve weet ik niet of dat zo'n geweldige suggestie is.
Binnenkort komt de iUro op de markt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Welke debiel heeft overigens het bedenken van de euro op z'n geweten?
Yupquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:55 schreef betyar het volgende:
Wordt prijs 1 en 2 samen opgeteld door tweeën gedeeld en uitgekeerd?
Je bedoelt de dollal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:54 schreef Picchia het volgende:
Als het zo door gaat in Europa krijgen we de Chinese Dorrar.
Je dolfijnenstad is wat ver weg lieverd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Wie gaat er mee een biertje drinken?
Hij zei lieverd tegen me.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je dolfijnenstad is wat ver weg lieverd.
Ben je jarig?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
Maakt ook niet uit, krijg straks mn complete familie over de vloer. En ik hen een kater waar je U tegen zegt. Zucht.
Een mede-linkse met verstand.quote:
Met de dag linkser dat ook nog.quote:
Nee, mn zus is voor de eerste keer in twee jaar thuis en heeft mn nieuwe woning nog niet gezien. Dus dan moet zij effe langskomen. En omdat mn kleine nichtje meegaat, haakt gelijk de hele familie aan.quote:
Waarom is de wereld bezig met een klein stukje waardeloze aarde?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:37 schreef Zolcon het volgende:
Waarom zijn die Israeliers zo aan het zeiken...
Maakt niet uit, zo word ik ook met regelmaat genoemd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:38 schreef Zolcon het volgende:
" Wat israel doet met de palestijnen verdient niet de schoonheidsprijs."
" Gore antisemiet!"
Ook een goed punt trouwens. Eigenlijk maakt het ook geen hol uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom is de wereld bezig met een klein stukje waardeloze aarde?
Hahaha, gelukkig heb ik geen tot weinig banden met mijn familie in Nederland. Succes, sla een paar tequila's achterover en laat de rest over je heenkomen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, mn zus is voor de eerste keer in twee jaar thuis en heeft mn nieuwe woning nog niet gezien. Dus dan moet zij effe langskomen. En omdat mn kleine nichtje meegaat, haakt gelijk de hele familie aan.
Ja, de tering, dit is nu al de derde keer dat ik goede punten maak. Misschien ben ik gewoon goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook een goed punt trouwens. Eigenlijk maakt het ook geen hol uit.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hahaha, gelukkig heb ik geen tot weinig banden met mijn familie in Nederland. Succes, sla een paar tequila's achterover en laat de rest over je heenkomen.
Dat is wel een enorme onderschatting Koosquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook een goed punt trouwens. Eigenlijk maakt het ook geen hol uit.
Op zich heb je wel een toffe filosofie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, de tering, dit is nu al de derde keer dat ik goede punten maak. Misschien ben ik gewoon goed.
Ook weer waar, maar het is wat onzinnig om actief partij te kiezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat is wel een enorme onderschatting Koos
Familie is geen keuze ... waarom zou ik aardig doen voor mensen waar ik niet voor heb gekozen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Mwoah, vind het toch niet heel erg om op goede voet te leven met mn naaste familieleden. Je weet wel, die mensen met wie je jaren in een woning hebt gezeten. Maar zaterdag is gewoon een kutdag daarvoor.
Omdat ik zeg op zich wel mag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Familie is geen keuze ... waarom zou ik aardig doen voor mensen waar ik niet voor heb gekozen?
Za-ter-dag! Ka-ter!quote:
Tsja, dan moet je bij die fanatiekelingen in NWS wezen. Van de week moeten aanhoren hoe de islam en zijn aanhangers hun best doen om ons land over te nemen. En zelfs als moslims dat doel niet actief nastreven, dan willen ze het stiekem toch, zonder het zelf te weten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:45 schreef Zolcon het volgende:
Boerka vergelijken met een hakenkruis. Wilders zou trots zijn
Het is religieuze plicht, net als bij de Christenen (in sommige smaken).quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je bij die fanatiekelingen in NWS wezen. Van de week moeten aanhoren hoe de islam en zijn aanhangers hun best doen om ons land over te nemen. En zelfs als moslims dat doel niet actief nastreven, dan willen ze het stiekem toch, zonder het zelf te weten.
Logica waar niet tegen valt op te boksen.
Mein Burqaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:45 schreef Zolcon het volgende:
Boerka vergelijken met een hakenkruis. Wilders zou trots zijn
Het is gewoon gelul, B_A. Die lui praten zichzelf een complex aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is religieuze plicht, net als bij de Christenen (in sommige smaken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |