Omdat dat zo kut uit te spreken isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:41 schreef Drugshond het volgende:
Waarom noem je je kat niet P6X58D-E ?
Dat moet een digibeet zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:56 schreef remlof het volgende:
Ook zo lullig als je voor de eerste keer bij de dierenarts komt.
Hoe heet uw kat?
-P6X58D-E
Pixel schreven ze al als Piksel in haar dierenpaspoort
Ik denk dat ze al heel lang niet geneukt had en aan piemels dachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat moet een digibeet zijn geweest.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:13 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ze al heel lang niet geneukt had en aan piemels dacht
Dierenpaspoort?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:56 schreef remlof het volgende:
Ook zo lullig als je voor de eerste keer bij de dierenarts komt.
Hoe heet uw kat?
-P6X58D-E
Pixel schreven ze al als Piksel in haar dierenpaspoort
Rakker is wel copyright van Disney.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:43 schreef betyar het volgende:
Goedemorgen en een prettig weekend gewenst aan de linkse rakkers.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:53 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)wonderen-komen.dhtml
Ik dacht van ome Willem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rakker is wel copyright van Disney.
En, wat gewonnen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:57 schreef Drugshond het volgende:
Final table chipleader PS $2,20 Big toernooi (9 left)
Duration 7 uur en 27 minuten
Volgens mij kan je dan beter een nachtbaantje ergens fixen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:05 schreef Drugshond het volgende:
Ben nog bezig.... nog steeds chipleader en wakker
In ieder geval 93 $
first price is 975 $quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan beter een nachtbaantje ergens fixen.
Dat is saai.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:28 schreef Drugshond het volgende:
Ik kan gewoon sitting out gaan... en gaan voor HU
Mooi is dat. Je ziet meteen aan de gezichten, KUT! had ik nou maar ....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:30 schreef betyar het volgende:
slechte kaarten laten zien als je wint vele raken dan gefrustreerd.
Doe ik ook... ik ben ook irri.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:30 schreef betyar het volgende:
slechte kaarten laten zien als je wint vele raken dan gefrustreerd.
Ja en dat trillen als ze een bluf doen en met een stalen gezicht proberen te drinken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mooi is dat. Je ziet meteen aan de gezichten, KUT! had ik nou maar ....
Dit is een reden waarom ik niet online poker. Ik kan geen pokerface opzetten, niet overacten en ik kan de kaarten niet tellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja en dat trillen als ze een bluf doen en met een stalen gezicht proberen te drinken.
Drugshond lijkt me een man van zelfgestookt; derhalve weet ik niet of dat zo'n geweldige suggestie is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee Drugshond, kom je op de volgende polmeet een rondje geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |