Zijn relatie ingeruild voor de grote familie der luchtvaart.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens een gezin, dat is het mooie.
Hitler was dan ook mn vader.quote:
Dus toch !quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:12 schreef Disana het volgende:
Maar Nederlanders moeten overal een mening over hebben en die vooral ook luid en duidelijk kenbaar maken. Dus dat gaat niet werken.
Overigens heb ik vanochtend nog een megekrokodil in mijn tuin gezien. De katten zijn nergens meer te bekennen.
Dat maakt ons toch familie?quote:
Truequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
Allochtoon ben je trouwens alleen als je een kleurtje hebt.
Daar trap ik niet in. No way dat jij ook meteen die bomen hebt omgerukt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:16 schreef betyar het volgende:
Die kattenjacht afgelopen nacht beviel goed.
Hm ik ga maar aan de studie denk ik *zucht*quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:17 schreef Zolcon het volgende:
Ik ga eens even zinnige dingen doen, me verdiepen in de kredietcrisis, een fijne dag toegewenst kameraden
Heinrich, kom in mn armen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus toch, je bent m'n verloren halfbroer!
Mijn kettingzaag is nog warm.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar trap ik niet in. No way dat jij ook meteen die bomen hebt omgerukt.
Hij is vrij grof ja,quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Uh... er staan beestentanden in. Heb jij een Fred Flintstone kettingzaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |