Ik heb geen autoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Auto's zijn ter compensatie. Ik heb een Twingo. Nuff said.
TWINGO!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Daar zal het niet veel eenvoudiger zoeken zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef Reya het volgende:
Ik heb hier duidelijk niets te zoeken; derhalve rest mij niets anders dan de straat.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
Ik kan de TT niet helemaal plaatsen met in het achterhoofd het feit dat welgeteld 1 iemand bezig was met andermans inkomen.
Dat is makkelijk parkeren; de Toyota iQ zou vermoedelijk mijn voorkeur hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Bij mij ook zo iets. Capital punishmentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
een op de 10 inwoners van Parodico word geexecuteerd.
En niemand had het over de penis van anderen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
Ik kan de TT niet helemaal plaatsen met in het achterhoofd het feit dat welgeteld 1 iemand bezig was met andermans inkomen.
Tis weer eens een ander onderwerp dan de geaarheid waar hier recentelijk met verve over werd gesproken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
Was jij nou niet de persoon die zo nodig tegen mij wilde straatracen? Talking about compensation.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat moet wel, zonder autoquote:
Zeikerd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
Je hebt een offday vandaag Koos.quote:
Ik vind een Jaguar S-Type ook wel mooi. Of is dat ook weer wansmaak?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
Dan zal ik maar uit de kast komen, een BMW X5 heeft mijn voorkeur:
[ afbeelding ]
Ik ben ook druk geweest de afgelopen dagen. Ik had vandaag zelfs de leiding.quote:
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind een Jaguar S-Type ook wel mooi. Of is dat ook weer wansmaak?
Over jou en je collega. Chapeau, dat had ik ook toen ik 17 was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben ook druk geweest de afgelopen dagen. Ik had vandaag zelfs de leiding.
De nieuwe Jags (van de afgelopen 2 jaar, zeg maar de XF en de XJ) vind ik enorme wansmaak.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind een Jaguar S-Type ook wel mooi. Of is dat ook weer wansmaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |