Het is iig beter dan de zooi die er ten zuiden van ligt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie houdt er nu niet van Brabant?
*betyar inseint*quote:
Het systeem vertoonde inderdaad al eerder tekenen van rot. Onder het gewicht daarvan is de boel uiteindelijk in elkaar geklapt. Toch heb ik begrepen dat Gorbatsjov ook in grote mate verantwoordelijk is omdat hij aanstuurde op hervormingen. Kan het mis hebben overigens.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De Sovjet-Unie is door een veelvoud aan oorzaken in elkaar gestort. Onder andere een ingestorte productie (landbouw en industrie), failliet land en een enorm vergrijsd en incompetent politbureau.
Ik een beetje omdat mijn moeder uit Brabant komt, maar verder heb ik er geen binding mee. Ze geven minder fooi dan andere Nederlanders.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie houdt er nu niet van Brabant?
quote:
Ben niet zo van carnaval.quote:
quote:
Volgens mij ben jij degene die zei dat hij zomaar een stukje kopieerde. Anyway, ik blijf er bij dat reagan wel een van de redenen was van het instorten van de Sovjet, lees: niet de directe aanleiding. De sovjets hebben het ook deels over zichzelf uitgeroepen en het komt ook deels door het falen van de planeconomie.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@PHP, ga je nog iets nuttigs zeggen? Of geef je gewoon toe dat je kennis tekortschiet?
Nee ik probeerde je uit te leggen wat t verschil is tussen een quote en een persoonlijke bewering.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die zei dat hij zomaar een stukje kopieerde. Anyway, ik blijf er bij dat reagan wel een van de redenen was van het instorten van de Sovjet, lees: niet de directe aanleiding. De sovjets hebben het ook deels over zichzelf uitgeroepen en het komt ook deels door het falen van de planeconomie.
Kapitalistische wc-rollen
Klassieke overschatting van de macht van de president. Daar lijden heel veel mensen aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die zei dat hij zomaar een stukje kopieerde. Anyway, ik blijf er bij dat reagan wel een van de redenen was van het instorten van de Sovjet, lees: niet de directe aanleiding. De sovjets hebben het ook deels over zichzelf uitgeroepen en het komt ook deels door het falen van de planeconomie.
Kapitalistische wc-rollen
Glasnost en perestrojka ja, maar bij mijn weten was hij niet uit op dusdanige hervormingen die er toe zouden leiden dat de sovjet in elkaar zou vallen. Alhoewel hij wel weer de planeconomie wilde afschaffen..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het systeem vertoonde inderdaad al eerder tekenen van rot. Onder het gewicht daarvan is de boel uiteindelijk in elkaar geklapt. Toch heb ik begrepen dat Gorbatsjov ook in grote mate verantwoordelijk is omdat hij aanstuurde op hervormingen. Kan het mis hebben overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |