Ja, het is een showproces, dat moet ik toegeven. Maar wil je dan dat het op een zelfde manier gaat als met die Servier hier in Nederland?!?quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:25 schreef Posdnous het volgende:
Vooropgesteld dat Saddam's acties duidelijk niet allemaal in het voordeel van de Iraakse bevolking waren, is het volgens mij wel duidelijk dat dit proces niets voorstelt.
Er zal geen enkele relatie worden gelegd met de voormalige VS-hooggeplaatsten die in die regio nogal wat te vertellen hebben gehad. Noch wat de politieke invloed van westerse landen is geweest of de daadwerkelijke oorzaken van bepaalde Irakese beslissingen.
Het wordt gewoon een ordinair show-strafzaakje zonder dat er ergens dieper in wordt gegaan op de oorzaken.
slotjequote:Op donderdag 1 juli 2004 14:20 schreef tvlxd het volgende:
Vandaag is Saddam, de rechtmatige president van Irak, voorgeleid aan de illegale rechters van de bezettingsmacht. Samen met elf A N D E R E verzetshelden moet hij terechtstaan voor daden die zogenaamd tegen het Iraakse volk waren. Maar iedereen die een beetje kan nadenken, ziet zo dat al deze 'oorlogsmisdaden' juist in het belang waren van het Iraakse volk.
Klopt, da's een ander verhaal.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:28 schreef pomtiedom het volgende:
Dan is dit toch een stuk beter, het is toch algemeen bekend dat Saddam een dictator was en mensen martelde enzo, dus dood gaat hij dan toch (ik zou nog schikken voor levenslang, maar dan wordt hij wellicht bevrijd)
yep... alsof 'ie jarenlang door Saddam in eigen persoon gehersenspoeld is...quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:38 schreef Vision het volgende:
toen je naar de volgelingen van de massamoordenaar hoessein refereerde als "verzetshelden" ben ik maar gestopt met lezen. (regel 2 dus)
Wsl is de rest van je post net zo'n kortzichtige bullshit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
HarigeKerels zijn oke ole ole!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:36 schreef Disorder het volgende:
Hij ziet er wel charmant uit met dat baardjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, dan doe je jezelf tekort. Dat is je goed recht. Het is een boeiende openingspost, juist omdat-ie lijnrecht ingaat tegen wat we normaliter omtrent Saddam horen, zien & lezen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:38 schreef Vision het volgende:
toen je naar de volgelingen van de massamoordenaar hoessein refereerde als "verzetshelden" ben ik maar gestopt met lezen. (regel 2 dus)
Wsl is de rest van je post net zo'n kortzichtige bullshit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er is niets onbeschaafds aan de openingspost, tenzij je het onbeschaafd vindt niet aan SH te refereren als massamoordenaar. Er is niets wat je ervan weerhoudt hier de discussie met TS aan te gaan. Tenzij je dat ook onbeschaafd vindt.quote:ik denk dat ik daarvoor in de plaats wel een andere genuanceerder nieuwsbericht zou willen zien verschijnen op het forum om deze discussie daar wat beschaafder voort te zetten.
Ik geloof ook dat SH een massamoordenaar is. Maar mijn punt was dat jij noch ik dat met eigen ogen hebben gezien. Anyway, suc6 met je eigen topic.quote:onbeschaafd is het ophemelen van massamoordenaars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop