Eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ze echt zo goed waren hadden ze het dan wel gered.
[..]
Ik vind hen echt hilarischquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef vencodark het volgende:
Toch blijf ik N en S sukkels vinden. Kan het ook niet helpen.
Neeeeeequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef vencodark het volgende:
je was mijn zieke geest voor.quote:
ben je god?quote:
Ik moet ze misschien nog leren kennen.quote:
misschin moet ik ook uit de kast komenquote:
Vond je haar niet goed zingen?quote:
Mijn tekst om 20:00 uur alquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar tekst stond al een hald uur klaar.
ik wilde net zeggen wie zijn N en Squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef vencodark het volgende:
Ik vond het niet echt wat. Maar al die vrouwen die bij bosjes voor Marco vallen vind ik sowieso een beetjequote:
Nee, vruchtbaarquote:
Ik ook! Ik houd niet van de N&S-sound, maar wel van de N&S-humor!quote:
Ik vind het ook een mooie meid, zeker, maar die outfit... nee die laarzen en knalrood erbij... doe dan de laarzen of rood, maar niet dit samen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef vencodark het volgende:
Ondanks dat ik Sharon er heel mooi en netjes uit vind zien, ze zou achter de ramen niet misstaan.
Een kind.quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook! Ik houd niet van de N&S-sound, maar wel van de N&S-humor!
Heeft zij haar neus nu laten doen of is ze haar pubervet kwijt en heeft ze een slankere neus gekregen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef EllaN het volgende:
Ik heb deze vroeger wel 100 keer gekeken.
Ze is nu echt veel beter.
Ja, want uh, geen idee wat ze bedoelen. Misschien handig bij het paling eten.quote:
Ik heb 't verzonden toen ze door in beeld kwam, hoor. Niet eerder!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn tekst om 20:00 uur al
Maar omdat ik de regels had gelezen in de OP, durfde ik niet eerder te drukken
Prodigal Sons waren een stuk succesvoller dan The Nozems, tongquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef tong80 het volgende:
Erwin Nijhof ? Die ken ik nog van mislukte bandjes.
Nimon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
n en s hebben wel goeie gekrgen vandaag
Eens!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Toch vind ik de eerste kandidaat de beste van vanavond. Mooie zuivere stem
quote:
Dat zouden ze willenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Prodigal Sons waren een stuk succesvoller dan The Nozems, tong
je leeftijd is idd erg model waardig meidquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:37 schreef Lotte. het volgende:
Ik zou wel model willen zijn, maar vanwege de lengte gaat het niet
Nou ik vraag me toch af of het 30 jaar geleden wel gelukt zou zijn :pquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je leeftijd is idd erg model waardig meid
volgens mij wordt ze dagelijks door de spiegel uitgelachenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Nou ik vraag me toch af of het 30 jaar geleden wel gelukt zou zijn :p
jij vindt het mannenniveau dit jaar hoger dan het damesniveauquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:47 schreef Balisto het volgende:
De finale begint al een beetje voorspelbaar te worden zo.
Voorlopig ga ik voor:
Team Marco: Sharon Doorson
Team Angela: Erwin Nyhoff
Team Nick & Simon: Charly Luske
Team VanVelzen: Guy Barzily
Niet per se, maar binnen de teams lijken deze finalisten mij het meest waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij vindt het mannenniveau dit jaar hoger dan het damesniveau
Zoals gezegd, we zitten pas op de helft van de audities. Maar met dat lijstje ben ik het op dit moment redelijk eens, al denk ik dat met name harpmeisje Iris ook wel een goede kans maakt in team Marco tot dusver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:47 schreef Balisto het volgende:
Voorlopig ga ik voor:
Ik vond harpmeisje beter, maar ik denk dat sharon meer kanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:51 schreef UltraR het volgende:
[..]
Zoals gezegd, we zitten pas op de helft van de audities. Maar met dat lijstje ben ik het op dit moment redelijk eens, al denk ik dat met name harpmeisje Iris ook wel een goede kans maakt in team Marco tot dusver.
Damn, jij hebt niet gedronken ofzo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:51 schreef UltraR het volgende:
Jongens, serieus wat een bizarre hoeveelheid talent en we zitten pas op de helft van de audities!
Dan ben jij niet de enige ..ik ook ! Wel een goede uitzending.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef vencodark het volgende:
Waarvan Charly Luske er ver bovenuit steekt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:47 schreef Balisto het volgende:
Voorlopig ga ik voor:
Omdat het wat had. Ik weet niet precies wat, maar het was wel zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:08 schreef inZanity het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom die Engelse debiel door is? Dat moet een grap zijn.. Zoniet, is dit programma vanaf nu niet meer serieus te nemen
Hij is weer leuk, Cee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Cee het volgende:
Stukske! Zo, deze was lastig want minder dan de eerste twee afleveringen. En nu ga ik slapen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Cee het volgende:
Stukske! Zo, deze was lastig want minder dan de eerste twee afleveringen. En nu ga ik slapen.
Cee ik heb je column's gelezen.Wat mooi hoe je schrijft. Dat ga ik van nu elke week bij houden om jouw column te lezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Cee het volgende:
Enorm vermoeiend om te lezen. Probeer svp niet om de andere zin iets "grappigs" te zeggen, je overdrijft het zoals ik zelden ben tegengekomen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Cee het volgende:
Nico Dijkshoorn t.t.v. BB nooit gelezen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:21 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Enorm vermoeiend om te lezen. Probeer svp niet om de andere zin iets "grappigs" te zeggen, je overdrijft het zoals ik zelden ben tegengekomen.
Weet je zeker dat je nog wel verder wilt leven? Lijkt me vermoeiend, zo'n eeuwig negatieve instelling in het leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:15 schreef PierreBetfair het volgende:
Jammer weer, het begint een Popstars niveau te krijgen. Juryleden hebben waarschijnlijk de opdracht gekregen om bij elke middelmatige krabbelaar al te gaan juichen en klappen zodat het voor de kijkers thuis nog iets lijkt.
Volgend jaar maar niet mee doorgaan.
Superleukquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Cee het volgende:
HAHAHA TVOH is lichtjaren beter dan Popstars ooit is geweest. Echt griezelig hoe enorm jij de plank mis slaat!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:15 schreef PierreBetfair het volgende:
Jammer weer, het begint een Popstars niveau te krijgen. Juryleden hebben waarschijnlijk de opdracht gekregen om bij elke middelmatige krabbelaar al te gaan juichen en klappen zodat het voor de kijkers thuis nog iets lijkt.
Volgend jaar maar niet mee doorgaan.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nog wel verder wilt leven? Lijkt me vermoeiend, zo'n eeuwig negatieve instelling in het leven.
André van Duin nooit tegengekomen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:21 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Enorm vermoeiend om te lezen. Probeer svp niet om de andere zin iets "grappigs" te zeggen, je overdrijft het zoals ik zelden ben tegengekomen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:02 schreef vencodark het volgende:
Overigens, Cee schrijft in zijn stukje dat Jody een 'jazzy versie van Kiss I was made for loving you' zingt. Deze versie is door Maria Mena uitgevoerd en staat op haar album Apparently Unaffected. Even als toevoeging.
Was weer een leuk stukje, Ceequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Cee het volgende:
Dan ben ik eigenlijk best wel heel erg benieuwd wat ie dan wel niet had, in elk geval geen zangtalentquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat het wat had. Ik weet niet precies wat, maar het was wel zo.
Hij heeft anders gewoon gelijk hoor. Het niveau overstijgt, zeker dit seizoen, tot dusverre het niveau van andere talentenjachten niet heel erg, zeker als je bekijkt dat er voor dit programma al voorauditie's worden gedaan. Eigenlijk is er maar één die er ver bovenuit steekt dit seizoen en dat is Charly Luske, de rest is helemaal niet zo bijzonder, vaak zelfs pure middelmaat, al doet de jury vaak wel anders vermoeden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nog wel verder wilt leven? Lijkt me vermoeiend, zo'n eeuwig negatieve instelling in het leven.
Tja, daar ben ik het dus gewoon totaal niet mee eens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft anders gewoon gelijk hoor. Het niveau overstijgt, zeker dit seizoen, tot dusverre het niveau van andere talentenjachten niet heel erg, zeker als je bekijkt dat er voor dit programma al voorauditie's worden gedaan. Eigenlijk is er maar één die er ver bovenuit steekt dit seizoen en dat is Charly Luske, de rest is helemaal niet zo bijzonder, vaak zelfs pure middelmaat, al doet de jury vaak wel anders vermoeden.
The VOH is helemaal geen talentenjacht. Het zijn voor 80% ervaren zangers / zangeressen die al een hele carriere achter zich hebben. Hun talent is dus al veel eerder ontdekt door anderen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:12 schreef UltraR het volgende:
Van alle vorige talentenjachten bij elkaar kom ik wat betreft datzelfde niveau met de beste wil van de wereld niet verder dan Boris, Lisa en Ben.
Wat is daar erg aan dan? Ze kunnen fantastisch zingen en daar geniet ik van. Het programma zet zichzelf juist ook neer als 'eindelijk niet meer van die kneuzen op de buis.'quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:43 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
The VOH is helemaal geen talentenjacht. Het zijn voor 80% ervaren zangers / zangeressen die al een hele carriere achter zich hebben. Hun talent is dus al veel eerder ontdekt door anderen.
Dit jaar is dat nog veel erger dan vorig jaar...............mede daardoor is er nu geen fuck meer aan. De jury die elke keer roept "Hey, ik ken jou, we zijn ex collega's"FAAL
Uhuh, zo dom ben ik nou ook nog net nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:18 schreef Apotheose het volgende:
@ Amsel, heb je al op play gedrukt? Want bij mij staat er ook closed maar ik kan gewoon afspelen....
Ja die bedoel ik!quote:
JA! Dat dus!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik!Tis verdorie net een behaarde Mika
hahahaha wat een heldquote:
twitter:Angelagroothuiz twitterde op maandag 10-10-2011 om 22:17:48Zie ik nu dat The River van Bruce Springsteen in de I tunes top 10 staat???? @ErwinNyhoff dat heb je mooi geregeld voor Bruce Springsteen! reageer retweet
Ow ik meende dat juist zn vrienden dat zeiden... Ik heb t ook niet zo goed gehoord denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:06 schreef DjinN het volgende:
Zit even de aflevering terug te kijken. Weet even niet hoe die gast heette die het liedje van U2 zong (still haven't found what i'm looking for) ?Hij werd dus door Nick en Simon gekozen. Maakt meteen zo'n opmerking van "nou ik zat net in de auto, ik zei nog "als ik maar niet door Nick & Simon gekozen wordt" ". Stomme sukkelWees blij dat je door IEMAND gekozen bent. Niemand anders draaide zich namelijk om voor jou
![]()
Zo dat moest ik even kwijt, ik irriteer me aan zulke ondankbare krengen![]()
Hij is 'grappig' maar daar houdt het mee op. Op den duur gaat het toch wel vervelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:08 schreef DjinN het volgende:
Oh en die Paul Turner mag zijn oksels wel eens gaan kortwiekenVoor de rest heeft ie echt een super unieke stem
Heeft wel wat!
Het was gewoon wat gedol onderling. Vriend die chauffeurde had onderweg gezegd "beter kom je straks niet met Nick & Simon als coaches weer naar buiten want dan mag je lekker zelf thuis zien te komen." Gewoon een onschuldig grapje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ow ik meende dat juist zn vrienden dat zeiden... Ik heb t ook niet zo goed gehoord denk ik
ja zo had ik 't ook opgevat iddquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het was gewoon wat gedol onderling. Vriend die chauffeurde had onderweg gezegd "beter kom je straks niet met Nick & Simon als coaches weer naar buiten want dan mag je lekker zelf thuis zien te komen." Gewoon een onschuldig grapje.
Door zo'n figuur door te laten gaan trekken ze de geloofwaardigheid van dit programma sterk in twijfel. Echt onbegrijpelijk dat iemand die zo slecht zingt uberhaupt mee mag doen en.dan vervolgens nog door gaat ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik!Tis verdorie net een behaarde Mika
..... and counting.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:59 schreef jcdragon het volgende:
Ik mis eigenlijk zo een Jennifer Ewbank figuur.
Dat bashen is leuk maar dat gemier steeds weer aanhoren is walgelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:59 schreef jcdragon het volgende:
Ik mis eigenlijk zo een Jennifer Ewbank figuur.
Daar hebben we écht nooit meer iets van gehoord he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Godzijdank)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nou, ik hoor haar cover van Bon Jovi om de dag op de radio hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hebben we écht nooit meer iets van gehoord he?
(Godzijdank)
Da's Glennis, toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik hoor haar cover van Bon Jovi om de dag op de radio hoor
Toen ze in zee ging zwemmen zijn de dolfijnen wraak gaan nemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
(Godzijdank)
Zou het?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen ze in zee ging zwemmen zijn de dolfijnen wraak gaan nemen.
Serieus?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
(Godzijdank)
Heeft haar broer al die zooi gekocht om haar hoog te laten eindigen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Ze heeft een tijdje in de top 10 van iTunes en een weekje in de dag top 5 van 3FM gestaan toen haar single werd uitgebracht. Binnenkort komt haar album uit.
Als je deze bedoelt, dan jaquote:
Tuurlijk, die kan ook niets anders dan liedjes coveren.quote:
Ze zeggen dat ze het op eigen houtje doet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft haar broer al die zooi gekocht om haar hoog te laten eindigen?
Ik denk het (kan nu het clipje niet beluisteren). Nou, ik was er van overtuigd dat het Jennifer was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je deze bedoelt, dan ja
(Piepmuis Ewbank heeft toch heul niet zo'n volume)
"Ze" zeggen ook dat Tupac nog leeftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze het op eigen houtje doet.
Dat zeggen "ze" zeker.quote:
Nee hoor....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, die kan ook niets anders dan liedjes coveren.
Nou hoera, daar word je blij van. Misschien kan ze Woezel en Pip liedjes in gaan zingenquote:
Ik had moeten nuanceren. Ze kan alleen in de top x komen met gecoverde liedjesquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou hoera, daar word je blij van. Misschien kan ze Woezel en Pip liedjes in gaan zingen![]()
Kapsoneswijf
dit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had moeten nuanceren. Ze kan alleen in de top x komen met gecoverde liedjes
Ik vond haar al erg en toen ik haar in het programma van v. der Vorst zag wist ik helemaal niet wat ik zagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit.
Ik vind haar echt zo'n stom wijf he. Ze denkt dat ze het nu helemaal gemaakt heeft, maar ze zingt gvd alleen maar gecoverde liedjes. Nou goed hoor meid![]()
Zing eerst maar eens een eigen liedje en scoor daar maar eens mee en dan praten we verder.
Geen idee over wie je het hebt, maar hij was geelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heet die ene blonde kerel in rode zwembroek? Zoiets ja
Maar hij is nog wél likable![]()
Ik herinner me dat je iets over hem gezegd hebt, maar wat... ik ben het kwijt. Ik dacht iets positiefs, maar bij nader inzien moet dat dan niet zo zijnquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee over wie je het hebt, maar hij was geel
Oh jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee over wie je het hebt, maar hij was geel
Ik moest altijd wel om hem lachen hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik herinner me dat je iets over hem gezegd hebt, maar wat... ik ben het kwijt. Ik dacht iets positiefs, maar bij nader inzien moet dat dan niet zo zijn
Maar hij is natuurlijk wel gewoon epic. met zijn eigen filmquote:
Ja maar ook al wilt hij overal alles doen (tot irritatie aan toe), hij lacht en is nog vrolijk, die chagerijnige moeilijke muil van Glennis... Zit ze bij Carlo en Irene te roepen dat het jammer is dat iemand van VOH háár nummer (quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest altijd wel om hem lachen hoor
Maar sinds hij laatst weer heeft geroepen dat ie aan het Nationaal Songfestival wil meedoen ben ik er wel klaar mee
Ik vind hem hier een stuk beter dan in de audities.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar hij is natuurlijk wel gewoon epic. met zijn eigen film
twitter:Angelagroothuiz twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 13:41:02En dan mijn Nona ophalen en huppetee de file in naar de Gelredome omOme Nick en tante Simon @nickensimontwit te zien schitteren!! #zin reageer retweet
Ik moet nog kijken, maar ik pas denk ik maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb m niet eens afgekeken. Ben aan t eten
Ja, geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
twitter:Angelagroothuiz twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 13:41:02En dan mijn Nona ophalen en huppetee de file in naar de Gelredome omOme Nick en tante Simon @nickensimontwit te zien schitteren!! #zin reageer retweet
oh ja, omg, dat heb ik ook gezien. Toen had ik echt zoiets van stom klotewijf, het is niet jouw nummerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ook al wilt hij overal alles doen (tot irritatie aan toe), hij lacht en is nog vrolijk, die chagerijnige moeilijke muil van Glennis... Zit ze bij Carlo en Irene te roepen dat het jammer is dat iemand van VOH háár nummer () niet anders gezongen heeft, yek
Er was 1 kandidate die een liedje opdroeg aan haar overleden leraar (es?)... ze ging niet door trouwens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:17 schreef Razor21 het volgende:
Hmm hier wat stats van mijn website zie de 2e bovenin zoekopdracht weet iemand meer ??
[ afbeelding ]
Lijkt mij sterkt dat er in TVOH danslerareren meedoen volgens mij bedoelde deze bezoeker dat andere programma.
Toastjes met lekkere meuk?quote:
Is lastig in bedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Toastjes met lekkere meuk?
Kaasje, filet americain met uitjes, dat soort? Dat heb ik gehaald voor tijdens TVOH in elk geval
In dat geval:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is lastig in bed
Ik ben ziek.. dus kijk vanuit bed..
Ahh, beterschap Patquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is lastig in bed
Ik ben ziek.. dus kijk vanuit bed..
Hmm, aparte combi! Hahah..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat geval:
Bolognese chips, cashewnoten (die smaken lekker samen als je die tegelijk in je mond stopt. sssshhhht![]()
) en chocolade voor de zoete afwisseling
En beterschap!
Dankje MissJ!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ahh, beterschap Pat![]()
Ik heb Bugles en chocolade hazelnoten
je gaat naar Nick en Simonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:02 schreef ranja het volgende:
Ik ga vanavond naar concert dus geen Voice... nou ja, ik neem het wel op natuurlijk dus kijk het laat vanavond wel. Kijken of er dan nog iemand te adopteren over is
Ik bierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
Ik heb niks bijzonders voor bij The Voice vanavond
Oja nu je het zegt dat was vorige week.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Er was 1 kandidate die een liedje opdroeg aan haar overleden leraar (es?)... ze ging niet door trouwens.
Ik heb nog 11/2 fles wijn, 2 flesjes La Chouffe bier, M&M's (uiteraard!) en ook nog een zak nootjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
Ik heb niks bijzonders voor bij The Voice vanavond
Dat is wel een goeie... die flessen zijn hier nog dichtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog steeds een bodem Mojito en een fles Cosmopolitan.
Wacht je op een goed moment?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie... die flessen zijn hier nog dicht
Dat ging over die lerares van Joyce (aflevering twee), je weet wel, die Shakira-in-overdrive.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:17 schreef Razor21 het volgende:
Hmm hier wat stats van mijn website zie de 2e bovenin zoekopdracht weet iemand meer ??
[ afbeelding ]
Lijkt mij sterkt dat er in TVOH danslerareren meedoen volgens mij bedoelde deze bezoeker dat andere programma.
Ah toe, een kwartiertje meekieken, just for fun?quote:
Tv staat wel op 4, dus zie wel hoe lang ik het trekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah toe, een kwartiertje meekieken, just for fun?
Okequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tv staat wel op 4, dus zie wel hoe lang ik het trek
Ik ben losgeslagen.. Ik wou een stokbroodje, en dan knoflookboter maken.. lekker dippen.. hadden ze geen stokbrood meer bij de Jumbo.. Pauperwinkel.. Dus nu heb ik blokjes kaas, japanse nootjes, bbq-ham chips en doritos sweeet chilli...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd wat je gaat halen Patriek! Beterschaps
NOMquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vers gebrande pistachenootjes van de markt, ik ben helemaal in m'n sas
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben losgeslagen.. Ik wou een stokbroodje, en dan knoflookboter maken.. lekker dippen.. hadden ze geen stokbrood meer bij de Jumbo.. Pauperwinkel.. Dus nu heb ik blokjes kaas, japanse nootjes, bbq-ham chips en doritos sweeet chilli...
En nee, ik ga niet alles eten.. wel kaas sowieso
Bij mij gaat waarschijnlijk heel de fles er doorheen, wat nou alcoholistquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik heb ook nog wijn... misschien dat ik een klein glaasje neem.. de alcoholist die ik d'r ben!
Gezelligquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe zo mee met laptop voor de TV.
Hoop ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop dat er betere kandidaten tussenzitten dan vorige week.
Ja, dat bedoel ik, of zo overdreven dramatisch als het niet gebeurtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Martijn is wel oke ja.
Hoewel ze wel vaak overdreven doen als er omgedraaid wordt inderdaad.
Ik vind dat juist leuk... eigenlijk een van de drijfveren achter het blinde gedeelte. Elkaar opfokken en bluffenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Razor21 het volgende:
Ze hadden trouwens ook beter schotten tussen die stoelen van de coaches in kunnen zetten. Heb nu vaak het idee dat het zo gemaakt overkomt als iemand drukt dat de rest dan ook "maar " drukt...omdat ze nu zien wie zich al omdraait.
En dat uitbundige vooral die NIck & Simon zo overdreven.
Dat is eigenlijk mijn grootste kritiek..
Ah, thanks...quote:
Lijkt me best een lawaai met die doedelzakken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Razor21 het volgende:
Ze hadden trouwens ook beter schotten tussen die stoelen van de coaches in kunnen zetten.
We're rolling...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik wil chococino zetten en ananas choppen maar kom maar niet van de bank af.
Ben je weer helemaal op de hoogte!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef MilaNL het volgende:
Zo. Weer even door mijn verplichte 7 minuten GTST per week bijten.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Shit ik zat op de verkeerde zender, maar gelukkig begint het ALTIJD te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |