Eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ze echt zo goed waren hadden ze het dan wel gered.
[..]
Ik vind hen echt hilarischquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef vencodark het volgende:
Toch blijf ik N en S sukkels vinden. Kan het ook niet helpen.
Neeeeeequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef vencodark het volgende:
je was mijn zieke geest voor.quote:
ben je god?quote:
Ik moet ze misschien nog leren kennen.quote:
misschin moet ik ook uit de kast komenquote:
Vond je haar niet goed zingen?quote:
Mijn tekst om 20:00 uur alquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar tekst stond al een hald uur klaar.
ik wilde net zeggen wie zijn N en Squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef vencodark het volgende:
Ik vond het niet echt wat. Maar al die vrouwen die bij bosjes voor Marco vallen vind ik sowieso een beetjequote:
Nee, vruchtbaarquote:
Ik ook! Ik houd niet van de N&S-sound, maar wel van de N&S-humor!quote:
Ik vind het ook een mooie meid, zeker, maar die outfit... nee die laarzen en knalrood erbij... doe dan de laarzen of rood, maar niet dit samen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef vencodark het volgende:
Ondanks dat ik Sharon er heel mooi en netjes uit vind zien, ze zou achter de ramen niet misstaan.
Een kind.quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook! Ik houd niet van de N&S-sound, maar wel van de N&S-humor!
Heeft zij haar neus nu laten doen of is ze haar pubervet kwijt en heeft ze een slankere neus gekregen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef EllaN het volgende:
Ik heb deze vroeger wel 100 keer gekeken.
Ze is nu echt veel beter.
Ja, want uh, geen idee wat ze bedoelen. Misschien handig bij het paling eten.quote:
Ik heb 't verzonden toen ze door in beeld kwam, hoor. Niet eerder!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn tekst om 20:00 uur al
Maar omdat ik de regels had gelezen in de OP, durfde ik niet eerder te drukken
Prodigal Sons waren een stuk succesvoller dan The Nozems, tongquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef tong80 het volgende:
Erwin Nijhof ? Die ken ik nog van mislukte bandjes.
Nimon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
n en s hebben wel goeie gekrgen vandaag
Eens!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Toch vind ik de eerste kandidaat de beste van vanavond. Mooie zuivere stem
quote:
Dat zouden ze willenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Prodigal Sons waren een stuk succesvoller dan The Nozems, tong
je leeftijd is idd erg model waardig meidquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:37 schreef Lotte. het volgende:
Ik zou wel model willen zijn, maar vanwege de lengte gaat het niet
Nou ik vraag me toch af of het 30 jaar geleden wel gelukt zou zijn :pquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je leeftijd is idd erg model waardig meid
volgens mij wordt ze dagelijks door de spiegel uitgelachenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Nou ik vraag me toch af of het 30 jaar geleden wel gelukt zou zijn :p
jij vindt het mannenniveau dit jaar hoger dan het damesniveauquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:47 schreef Balisto het volgende:
De finale begint al een beetje voorspelbaar te worden zo.
Voorlopig ga ik voor:
Team Marco: Sharon Doorson
Team Angela: Erwin Nyhoff
Team Nick & Simon: Charly Luske
Team VanVelzen: Guy Barzily
Niet per se, maar binnen de teams lijken deze finalisten mij het meest waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij vindt het mannenniveau dit jaar hoger dan het damesniveau
Zoals gezegd, we zitten pas op de helft van de audities. Maar met dat lijstje ben ik het op dit moment redelijk eens, al denk ik dat met name harpmeisje Iris ook wel een goede kans maakt in team Marco tot dusver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:47 schreef Balisto het volgende:
Voorlopig ga ik voor:
Ik vond harpmeisje beter, maar ik denk dat sharon meer kanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:51 schreef UltraR het volgende:
[..]
Zoals gezegd, we zitten pas op de helft van de audities. Maar met dat lijstje ben ik het op dit moment redelijk eens, al denk ik dat met name harpmeisje Iris ook wel een goede kans maakt in team Marco tot dusver.
Damn, jij hebt niet gedronken ofzo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:51 schreef UltraR het volgende:
Jongens, serieus wat een bizarre hoeveelheid talent en we zitten pas op de helft van de audities!
Dan ben jij niet de enige ..ik ook ! Wel een goede uitzending.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef vencodark het volgende:
Waarvan Charly Luske er ver bovenuit steekt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:47 schreef Balisto het volgende:
Voorlopig ga ik voor:
Omdat het wat had. Ik weet niet precies wat, maar het was wel zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:08 schreef inZanity het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom die Engelse debiel door is? Dat moet een grap zijn.. Zoniet, is dit programma vanaf nu niet meer serieus te nemen
Hij is weer leuk, Cee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Cee het volgende:
Stukske! Zo, deze was lastig want minder dan de eerste twee afleveringen. En nu ga ik slapen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Cee het volgende:
Stukske! Zo, deze was lastig want minder dan de eerste twee afleveringen. En nu ga ik slapen.
Cee ik heb je column's gelezen.Wat mooi hoe je schrijft. Dat ga ik van nu elke week bij houden om jouw column te lezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Cee het volgende:
Enorm vermoeiend om te lezen. Probeer svp niet om de andere zin iets "grappigs" te zeggen, je overdrijft het zoals ik zelden ben tegengekomen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Cee het volgende:
Nico Dijkshoorn t.t.v. BB nooit gelezen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:21 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Enorm vermoeiend om te lezen. Probeer svp niet om de andere zin iets "grappigs" te zeggen, je overdrijft het zoals ik zelden ben tegengekomen.
Weet je zeker dat je nog wel verder wilt leven? Lijkt me vermoeiend, zo'n eeuwig negatieve instelling in het leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:15 schreef PierreBetfair het volgende:
Jammer weer, het begint een Popstars niveau te krijgen. Juryleden hebben waarschijnlijk de opdracht gekregen om bij elke middelmatige krabbelaar al te gaan juichen en klappen zodat het voor de kijkers thuis nog iets lijkt.
Volgend jaar maar niet mee doorgaan.
Superleukquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Cee het volgende:
HAHAHA TVOH is lichtjaren beter dan Popstars ooit is geweest. Echt griezelig hoe enorm jij de plank mis slaat!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:15 schreef PierreBetfair het volgende:
Jammer weer, het begint een Popstars niveau te krijgen. Juryleden hebben waarschijnlijk de opdracht gekregen om bij elke middelmatige krabbelaar al te gaan juichen en klappen zodat het voor de kijkers thuis nog iets lijkt.
Volgend jaar maar niet mee doorgaan.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nog wel verder wilt leven? Lijkt me vermoeiend, zo'n eeuwig negatieve instelling in het leven.
André van Duin nooit tegengekomen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:21 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Enorm vermoeiend om te lezen. Probeer svp niet om de andere zin iets "grappigs" te zeggen, je overdrijft het zoals ik zelden ben tegengekomen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:02 schreef vencodark het volgende:
Overigens, Cee schrijft in zijn stukje dat Jody een 'jazzy versie van Kiss I was made for loving you' zingt. Deze versie is door Maria Mena uitgevoerd en staat op haar album Apparently Unaffected. Even als toevoeging.
Was weer een leuk stukje, Ceequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Cee het volgende:
Dan ben ik eigenlijk best wel heel erg benieuwd wat ie dan wel niet had, in elk geval geen zangtalentquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat het wat had. Ik weet niet precies wat, maar het was wel zo.
Hij heeft anders gewoon gelijk hoor. Het niveau overstijgt, zeker dit seizoen, tot dusverre het niveau van andere talentenjachten niet heel erg, zeker als je bekijkt dat er voor dit programma al voorauditie's worden gedaan. Eigenlijk is er maar één die er ver bovenuit steekt dit seizoen en dat is Charly Luske, de rest is helemaal niet zo bijzonder, vaak zelfs pure middelmaat, al doet de jury vaak wel anders vermoeden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nog wel verder wilt leven? Lijkt me vermoeiend, zo'n eeuwig negatieve instelling in het leven.
Tja, daar ben ik het dus gewoon totaal niet mee eens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft anders gewoon gelijk hoor. Het niveau overstijgt, zeker dit seizoen, tot dusverre het niveau van andere talentenjachten niet heel erg, zeker als je bekijkt dat er voor dit programma al voorauditie's worden gedaan. Eigenlijk is er maar één die er ver bovenuit steekt dit seizoen en dat is Charly Luske, de rest is helemaal niet zo bijzonder, vaak zelfs pure middelmaat, al doet de jury vaak wel anders vermoeden.
The VOH is helemaal geen talentenjacht. Het zijn voor 80% ervaren zangers / zangeressen die al een hele carriere achter zich hebben. Hun talent is dus al veel eerder ontdekt door anderen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:12 schreef UltraR het volgende:
Van alle vorige talentenjachten bij elkaar kom ik wat betreft datzelfde niveau met de beste wil van de wereld niet verder dan Boris, Lisa en Ben.
Wat is daar erg aan dan? Ze kunnen fantastisch zingen en daar geniet ik van. Het programma zet zichzelf juist ook neer als 'eindelijk niet meer van die kneuzen op de buis.'quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:43 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
The VOH is helemaal geen talentenjacht. Het zijn voor 80% ervaren zangers / zangeressen die al een hele carriere achter zich hebben. Hun talent is dus al veel eerder ontdekt door anderen.
Dit jaar is dat nog veel erger dan vorig jaar...............mede daardoor is er nu geen fuck meer aan. De jury die elke keer roept "Hey, ik ken jou, we zijn ex collega's"FAAL
Uhuh, zo dom ben ik nou ook nog net nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:18 schreef Apotheose het volgende:
@ Amsel, heb je al op play gedrukt? Want bij mij staat er ook closed maar ik kan gewoon afspelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |