abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 oktober 2011 @ 19:21:52 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102620571
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 39

23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
16 juni 2011: Olivia, dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

[ Bericht 5% gewijzigd door DJMO op 02-10-2011 20:27:54 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 oktober 2011 @ 19:22:44 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102620610
*sigh* ik kom weer binnenvallen hoor :')

enfin carry on *O*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 oktober 2011 @ 19:28:04 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102620823
oh ja, behalve het tandje boven, kan Geert ook ineens blijven zitten :D hij speelt soms nog voor kukelmannetje, maar hij valt steeds minder vaak om nu O+ heb nog een mooie foto van in het zwembad vandaag O+

zondag 2 oktober 2011 @ 19:37:33 #4
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102621214
quote:
12s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:28 schreef DJMO het volgende:
oh ja, behalve het tandje boven, kan Geert ook ineens blijven zitten :D hij speelt soms nog voor kukelmannetje, maar hij valt steeds minder vaak om nu O+ heb nog een mooie foto van in het zwembad vandaag O+
Ohw doe maar lekker uploaden en hier laten ziennnnnnnn.
Naar mijn mening worden er te weinig beebfoto's vertoond, of bijna-beeb-af-foto's :Y :+
Rayen 2½ jaar!
pi_102621650
KD, ik kan je vertellen dat het beter wordt met dat plassen. Puck deed het continue in het begin en nu hebben we al maanden geen ongelukjes meer *)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 oktober 2011 @ 19:58:17 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102621989
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:37 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ohw doe maar lekker uploaden en hier laten ziennnnnnnn.
Naar mijn mening worden er te weinig beebfoto's vertoond, of bijna-beeb-af-foto's :Y :+
vandaag precies zeven maanden oud:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

zondag 2 oktober 2011 @ 20:08:41 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102622516
Ik vind Geert zo'n mooierdje met z'n donkere oogjes :)
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:09:48 #8
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102622582
Ohw die eerste foto O+ O+ O+ dan smelt je toch gewoon :Y O+

Wat een mooi ventje zeg !

Ik kan niet wachten om met mijn kleine straks te gaan zwemmen als ik je foto's zo zie.
Wat een genot dat bekkie boven die zwemband ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_102622763
meld met zoon. Kyan geboren op 29 september. Nu via gsm maar als we tijd hebben komende dagen komen we uitgebreid reageren.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_102623113
DJMO, ik had OP verzoekjes in het feedback topic gepost maar er wordt niks mee gedaan. Zou jij deze [OUD] FAQ en Feedbacktopic nog in de OP willen verwerken?
The way you rock'n'roll
pi_102623477
Wij moeten ons morgen melden bij de ka. Matthias is nu nog ruim 200 gram onder zijn geboortegewicht. Hoop niet dat ie moet blijven :'(
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 oktober 2011 @ 20:33:40 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102623844
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
DJMO, ik had OP verzoekjes in het feedback topic gepost maar er wordt niks mee gedaan. Zou jij deze [OUD] FAQ en Feedbacktopic nog in de OP willen verwerken?
done ;)

Lujaxa, zal ik Kyan ook in de OP zetten?

He wat vervelend MeNicole2; ik hoop dat hij snel goed gaat groeien ! succes bij de kinderarts :*

pi_102624185
Hè jeetje dat is vervelend zeg MeNicole -O-
Hopelijk pakt ie de groei snel weer op. :*

Ik heb weer een heftig geobstipeerd kind ;( gillen en krijsen en alles. Ze heeft echt enorme pijn. Zonder luier laten poepen zodat we kunnen zíen wat er zit en gebeurt, ik kreeg er gewoon flashbacks van ;( allemaal precies hetzelfde als bij oudste. Kurk en kurk droog, groot en gewoon niet-passend. Echt bijkans een bevalling zo.
Ik heb weer klysma's gehaald bij de apotheek, ze is nu uitgeput van t persen en huilen in slaap gevallen dus ik laat haar nog heel even liggen. Dr moet echt wat aan gebeuren want anders perst zij zichzelf straks ook de fissuren ofzo, zelf krijgt ze dit dr niet uit. :{
Ik ben dr echt een beetje bluh van. Mn meisjes, wat is er toch met ze...
:)
pi_102624383
MeNicole2, wat vervelend zeg! Ben benieuwd wat ze morgen zeggen. Hopelijk krijg je wat tips mee naar huis om eventueel wat meer te voeden en hoeft hij niet te blijven.

Mignonne ook al zo'n ellende. Pffff, kan me de pijn bij d'r zo goed voorstellen! Maar dan bij zo'n klein gupje, dat is gewoon niet eerlijk :*
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:41:56 #15
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_102624466
Mignonne balen, sterkte met de kleine!! Ik heb hier hetzelde al 2 maanden. Van alles geprobeerd, laxeermiddelen, pilletjes olie en en en...

Kreeg laatst tip naar de poeppoli van het amc te kijken... Daar kun je een vragenlijst invullen en wordt je gebeld doorn arts. Die van mij doet er soms 3/4 uurtjes over met huilen en alles pff.
pi_102624473
Dank je wel DJMO.

Tjee Mignonne ;( Wat naar dat je jongste er nu ook last van heeft. Het geeft je echt te denken wat het dan moet zijn....
Heel veel :* :* :* :* voor jullie. Wanneer moeten jullie weer naar de KA?

MeNicole -O- misschien niet leuk als hij moet blijven maar dat aankomen is bij zo een klein ukje zo belangrijk dat hij maar beter goed nagekeken kan worden. :*
The way you rock'n'roll
pi_102624775
lief sandous thnx :* we lopen al bij een kinderarts voor allebei de kinderen, voor oudste als hoofdreden,, of eigk enige reden, obstipatie en we worden daar heel goed geholpen.
Voor jongste lopen we om andere redenen bij de kinderarts, maar wel dezelfde arts als voor oudste.
Ik ga haar morgen bellen om te overleggen want ik wil dat hier naar gekeken wordt. De huisarts vond het van begin af aan al zorgwekkend maar dat wuifde zij eigenlijk een beetje weg. daarentegen nam ze de reflux wel direct serieus en die wuifde de huisarts juist weer weg :D

dml ik moet de 24e weer, geloof ik, even nakijken, maar ik denk dat ik morgen sowieso even bel voor overleg, toch ook wat vragen over oudste dus t mag wel.
pi_102624963
En omdat ze zo leuk is gooi ik mn kleine er ook even in :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:50:46 #19
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_102625080
Oooh miniii wat is ze mooi!

Wat goed!! Dat t serieus genomen wordt. Hier was ik laatst dus in strijd met onze ha, schreef me eerst een middeltje voor voor kinderen 6+ ze is drie jaar :')

En moest dat geven met ab, zalfje en twee pilletjes perdag. 6 dingen per dag, dies gek. En wil
Mij ook niet doorverwijzen... Ze heeft er nu ook een soort angst voor gecreeerd. Ga er morgen weer werk van maken.

Goed dat je voor mini morgen belt en wat een fijn gevoel; een arts die serieus neemt O+ O+ O+ O+ O+ O+
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:52:31 #20
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102625205
ooo mignonne; wat is ze toch moooooi en leuk O+ O+ O+
en wat ontzettend naar dat ook je mini zo'n last heeft.. :*

Geert O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102626006
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:50 schreef Sandous het volgende:
Oooh miniii wat is ze mooi!

Wat goed!! Dat t serieus genomen wordt. Hier was ik laatst dus in strijd met onze ha, schreef me eerst een middeltje voor voor kinderen 6+ ze is drie jaar :')

En moest dat geven met ab, zalfje en twee pilletjes perdag. 6 dingen per dag, dies gek. En wil
Mij ook niet doorverwijzen... Ze heeft er nu ook een soort angst voor gecreeerd. Ga er morgen weer werk van maken.

Goed dat je voor mini morgen belt en wat een fijn gevoel; een arts die serieus neemt O+ O+ O+ O+ O+ O+
Huisarts wilde me bij oudste in eerste instantie ook niet doorverwijzen want hij dacht dat het nauwelijks zin zou hebben, uiteindelijk deed ie het wel, voor mijn gemoedsrust. Toen ik hem later over de uitslagen bij oudste sprak heb ik hem bedankt voor de verwijzing en zei ie dat ie zich daar toch wel in vergist had en dat ik toch gelijk had en dat dat wel een leermoment voor hemzelf was. Ondanks dat ik het helemaal niet vervelend vond hoe die verwijzing toen gebeurde (ik bedoel, boeiend, ik wilde verwezen worden en dat gebeurde, klaar.), maar het was toch wel fijn dat ie dat zei, gaf me het gevoel dat hij wel écht oog/oor voor zijn patiënten heeft.

Bij jongste had ik bij de huisarts gezegd dat het me dwars zat dat mn kleine eigenlijk nauwelijks poepte en toen heeft ie haar gelijk doorgestuurd ivm situatie met oudste enzo. Alleen poepte ze toen bij de kinderarts een keurige luier he-le-maal vol dus die was niet zo overtuigd van het niet-poepen verhaal :')

Nouja goed, ik ga morgen weer de telefoon in.

Overigens staat mn grote ook op volwassen-dosering medicatie. Niet echt mijn ideaal maar t is niet anders. Tig pillen op een dag slikken gaat inderdaad nergens over, dat moet handiger kunnen, al is het maar 1 minder. :{
pi_102626179
Jeetje Mignonne, wat een gedoe, en wat een pillen! :o
Maar wat is ze leuheuk O+ Ik had al een fanclub opgericht voor je oudste, maar ik vrees dat ik dat voor je jongste ook maar moet doen :P

Geert is ook al zo'n cutey! O+
pi_102626725
Geert in het zwembad! Mooi jochie is ie!

Mignonne, wat een gedoe met je jongste zeg. Echt kei sneu. Hopelijk heeft de ka een oplossing morgen :* En wat een beauty is ze zeg! Heerlijk meiske!

Ik ben ook foto's aan het uploaden van onze vakantie, deze maand wordt mijn baby een dreumes :o
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102626997
SPOILER
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102628912
quote:
17s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:18 schreef BarbaBientje01 het volgende:
SPOILER
Ook zo'n lekker spekkie. Nu spam ik natuurlijk ook met mijn spekkie
SPOILER
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 2 oktober 2011 @ 22:08:03 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102630617
Nou dan kan ik niet achterblijven hè!

Nog steeds geen lachje op de camera gekregen trouwens :D

pi_102630840
Och Tally en Aventura wat een heerlijkheid! En nog zo lekker klein!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102631183
Och, wat een heerlijke kleintjes! O+
En Bientje, wat een lekkere spekkies heb je. Om in te bijten! :D Heerlijke foto's. Hebben jullie het lekker gehad? Tot snel bij de dreumesjes!

Mignonne, wat sneu zeg voor je jongste. Ik hoop dat de KA iets voor jullie kan betekenen en dat je niet weer die ellende van de oudste moet doorlopen.
pi_102634797
Even binnensluipt voor Zoë*
Never too small to rock foto is geweldig!!!
(alle andere kindjes zijn ook super maar Zoë heeft gewoon de mooiste naam ever :D )
pi_102635084
Ow en een dikke knuf voor Mignonne, sommige déjà vu's zuigen. :(
pi_102635401
Mignonne wat een narigheid met je mini zo.

En allemaal lieve babykiekjes :)

En Geert al zoveel tanden!

Ik verwacht al maanden tanden, maar er is nog niets. Verder gaat Sarah nog steeds met ups en downs. Het ene moment denk ik joh wat doet ze het toch goed en wat een blij kind en het andere moment gilt ze de hele boel bij elkaar en het klinkt echt als pijn en dit is voornamelijk als ze ligt..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 2 oktober 2011 @ 23:45:10 #32
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102635831
Luxaja; van harte en welkom.
Leuke naam! Je had na geboorte Kiran gevraagd of die naam op jullie lijstje mocht en het is m niet geworden, maar wel iets in de buurt. Erg leuk!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 3 oktober 2011 @ 08:29:31 #33
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102640249
Pfft, vandaag eerste werkdag, zit in trein. Uitgerekend vannacht kwam meneertje om 2 uur en om 6.30 uur :'( Nu zwaar duf. Hopelijk is dit een eenmalig iets. Was helemaal gewend aan nachten van 23-7.30
Vraag me wel af waarom, misschien voelde hij aan dat ik vandaag weg zou gaan ofzo.
pi_102640335
Wat een lieve baby's allemaal! *smelt* O+

Onze nacht was heerlijk, 19:30 naar bedje toe want meneer was zo moe. Even Giethoorn door geweest en thee gedronken bij een vriendin. 03:00 een fles en meneer is net een uur wakker..... Maar slaapt lekker verder op zijn chillzak :z

Ik wil gaan proberen het inbakeren te gaan afbouwen, kan ik dan het beste bij 1 arm beginnen? Hij heeft namelijk alleen zijn armen ingebakerd.
  maandag 3 oktober 2011 @ 08:42:18 #35
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102640356
mornings..

succes dan maar vandaag Aventura....balen dat nu net vandaag de nacht minder was.. :*

ooooo wauw wat veel mooie foto's!!! O+ O+ O+ O+ O+

hier ook een zware nacht; was ontzettend moe maar kon de slaap niet vatten... sliep pas na midernacht... en toen was het 2,5, 6 en 8'30 uur....gaaaaaaaap. benieuwd hoe onze dag met zijn 3tjes vandaag gaat...

en dan spam ik mijn sterke mini ook ff

en met dr zus

rest komt van de week wel in fototopic :*
pi_102640592
Wat een mooie foto's komen er langs zeg!!!

En Lujaxa, gefeliciteerd met je zoon!
Mignonne, wat een ellende zo met je meisjes, hopen dat het overleg wat oplevert. En MeNicole2, ik hoop dat jullie hem vandaag weer mee kunnen nemen naar huis..
pi_102641187
arme Mignonne...
zozo Danic nu al tandjes...'t zou eens wat zijn als onze kleine volgende maand al tandjes heeft.
Redelijk weekend gehad trouwens...voor het eerst naar het strand en met z'n voetjes in het water. Hij vond het geweldig...het zand vond ie maar raar. Beetje op pakken..."mmm...dat is wel los spul"

's nachts komt ie wel weer een keer extra en wil hij niet echt meer slapen vanaf 3:00. We verlangen weer terug naar de tijd dat hij overdag niet sliep, maar wel een hele nacht door trok.
pi_102641390
Ik heb medelijden met m'n man vandaag. Eva kwam vannacht werkelijk elk uur en wilde telkens maar drinken. Ook had ze weer een schitterende poepluier. Nu ben ik van het voeden maar manlief werd natuurlijk ook elke keer wakker. Hij moet gewoon werken vandaag, hoop dat t m goed af gaat. Maar damn, zo'n nacht als deze is toch best zwaar...
Tralalalaaa
pi_102641558
ik heb manlief de bank op gebonjourd deze kraamweek.dan is hij tenminste fit en kan ik heerlijk op elk idioot tijdstip tegen Lexje kirren O+

ik trap mn kraam er na ook uit vandaag denk ik, want zometeen ga ik r uitschelden. ze kan maar niet begrijpen dat t mijn tweede kind is. als ik zeg dat ik iets uiteraard al weet (bijv borstvoedingstips, komop man ik heb elin 18 maanden gevoed, ik weet wat ik doe) ze blijft gewoon doorbulderen met regelrechte onzin.

Of Elin al alleen beneden kan blijven voor een uurtje.
srsly?
pi_102641723
Mooi weg doen KD. Wij hebben na een paar dagen ook gezegd dat ze niet meer nodig was. Ze was hier maar 3 uur per dag en ze was echt heel leuk met de kinderen maar ze bleef hier ook maar dingen herhalen die we al wisten. De andere 2 zijn de babytijd ook goed doorgekomen dus we doen vast wel iets goed :P

Ik hoor de hele tijd rare geluiden door de babyfoon en nu durf ik Matthias niet in bed te leggen :')
pi_102641724
Als je in de buurt zou wonen dan mocht je Elin (Elien :P) wel even brengen :+
pi_102641873
ze wil steeds mn slaapkamer stofzuigen. pleurt op
ik houd van rust :P
pi_102641940
Ja of elke dag het ledikant verschonen terwijl mijn zoonlief er niet eens in sliep :D
pi_102641967
en mn controles
die ik zelf nog beter kan :P
pi_102642274
Dat deed hier de vlos geukkig. Heb eigenlijk weinig controle gehad. Geen hechtingen enzo.

Maar mijn zoon ligt weer in bed. Wel saai hoor zo'n 1 die alleen maar slaapt ;) Daar is ie dan wel weer heel anders in vergeleken met Leander.
pi_102642516
Heerlijk die kraamverhalen!
Wij hebben vorige week zaterdag en zondag kraamzorg gehad en ze wilde heel graag het afmaken als Linus weer thuis zou komen. Dus ze is nog 1 dag geweest. Heeft het op haar manier heel druk gehad met schoonmaken en toen hadden we weer rust in huis.
Wij gingen haar steeds vergelijken met de kraam die we bij Sten hadden en die was echt heel leuk. Tja dan kan het wel eens tegenvallen.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102642517
mn hechting heeft ze 1 keer bekeken. en die kon ze niet vinden :) heb verder geen last van de onderkant O+ echt heerlijk is dat.
nog iets nieuws opgemerkt. ze doet een goofygeluid voor ze gaat lachen :') mn vriend kwam net ook al wahopig naar boven. Dat ie t niet nog een kwartier met r trok, dus die is snel naar zijn werk gegaan.
Ze staart nu naar me, met halfopen mond, terwijl ze de was doet en aan het mijmeren is over wat voor stoms ze nu weer kan zeggen
pi_102642542
KD _O-
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:49:15 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102642570
:D KD, ik denk dat het idd voor beide partijen beter is als jullie vandaag uit elkaar gaan. :D _O-
pi_102642612
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
:D KD, ik denk dat het idd voor beide partijen beter is als jullie vandaag uit elkaar gaan. :D _O-
Maar voor ons is het beter als ze nog gewoon tot het eind blijft. Kunnen we nog leuke dingen lezen!!
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:00:18 #51
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_102642846
MeNicole, vervelend dat Matthias niet snel genoeg aankomt. Ik lees ook dat hij veel slaapt, ik weet natuurlijk niet hoeveel, maar (te) veel slapen icm niet goed aankomen lijkt mij niet zo fijn bij zo'n kleintje? Heeft de kraamhulp daar nog iets van gezegd, voordat ze ging? Of de verloskundige?

Aventura, wat vervelend, zo'n nacht voor je eerste werkdag! Sterkte!

Mignonne, wat rot zeg, dat ook je tweede zo'n last heeft. Het lijkt me heel zielig om te moeten aanzien... :*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_102642967
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb medelijden met m'n man vandaag. Eva kwam vannacht werkelijk elk uur en wilde telkens maar drinken. Ook had ze weer een schitterende poepluier. Nu ben ik van het voeden maar manlief werd natuurlijk ook elke keer wakker. Hij moet gewoon werken vandaag, hoop dat t m goed af gaat. Maar damn, zo'n nacht als deze is toch best zwaar...
Ik ken het gevoel maar al te goed TAP...zelfs op dagen gehad toen m'n vrouw en ik allebei moesten werken en hij ons allebei wakker hield.
pi_102643092
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:00 schreef PM-girl het volgende:
MeNicole, vervelend dat Matthias niet snel genoeg aankomt. Ik lees ook dat hij veel slaapt, ik weet natuurlijk niet hoeveel, maar (te) veel slapen icm niet goed aankomen lijkt mij niet zo fijn bij zo'n kleintje? Heeft de kraamhulp daar nog iets van gezegd, voordat ze ging? Of de verloskundige?

Hij slaapt veel maar niet teveel zeg maar. Hij word om de paar uur netjes wakker voor de fles. Daar drinkt ie dan "maar" 40cc van. We bieden 90 aan. Dan is ie nog een half uurtje wakker en gaat dan weer naar bed. Daar blijft ie eigenlijk spugen, in zijn slaap ook, tot aan de volgende fles. De vlos komt hier nog elke dag om hem te wegen en die kwam vrijdag tot de conclusie dat ie op een dag veel te weinig binnen krijgt. Dus die heeft vrijdag al een afspraak gemaakt voor vandaag bij de ka omdat ze er al vanuit ging dat ie zijn geboortegewicht niet ging halen. Hij was vanmorgen zelfs weer 10 gram afgevallen. En de vlos zei voor zijn geboorte nog wel dat ie niet lang met maatje 50 ging doen. Moet de kleertjes maat 50 zelfs nog een keer omslaan omdat het te groot is.
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:15:29 #54
94046 PM-girl
pi_102643235
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:09 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Hij slaapt veel maar niet teveel zeg maar. Hij word om de paar uur netjes wakker voor de fles. Daar drinkt ie dan "maar" 40cc van. We bieden 90 aan. Dan is ie nog een half uurtje wakker en gaat dan weer naar bed. Daar blijft ie eigenlijk spugen, in zijn slaap ook, tot aan de volgende fles. De vlos komt hier nog elke dag om hem te wegen en die kwam vrijdag tot de conclusie dat ie op een dag veel te weinig binnen krijgt. Dus die heeft vrijdag al een afspraak gemaakt voor vandaag bij de ka omdat ze er al vanuit ging dat ie zijn geboortegewicht niet ging halen. Hij was vanmorgen zelfs weer 10 gram afgevallen. En de vlos zei voor zijn geboorte nog wel dat ie niet lang met maatje 50 ging doen. Moet de kleertjes maat 50 zelfs nog een keer omslaan omdat het te groot is.
Dit klinkt wel herkenbaar, op het oog een tevreden kindje, die om de drie uur wel (wat) drinkt, maar niet genoeg aankomt.
Ik weet niet of het met fv kan en mag, maar ik zou zelf vaker voeden dan om de drie uur (en dan uiteraard kleinere hoeveelheden aanbieden), om hem even over de hobbel heen te helpen. Hier ging dat toen ook beter, hij sliep zo lang omdat hij te weinig energie binnenkreeg en dus daarna ook weer te moe was om een goede voeding te voltooien, een vicieuze cirkel dus.

Hopelijk kun je na het bezoek aan de KA weer goed verder en blijkt het spugen alleen maar 'gewoon' spugen, hoe vervelend ook.
*
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2011 @ 11:16:20 #55
43556 miss_dynastie
pi_102643254
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Of Elin al alleen beneden kan blijven voor een uurtje.
srsly?
He wat? :o :D _O-
pi_102643263
mn VK heeft r vriendelijk aangegeven dat ik geen hulp meer nodig heb

studiegenoot van Poppedein

goed opgeleid :+
pi_102643422
Haha ^O^
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_102643433
We hebben vorige week om de 2 uur steeds een klein beetje geprobeert. Maar dan spuugt ie veel meer. Komt zijn neus uit enzo. En dan heeft ie paniek want krijgt ie geen lucht. Dus hij zit gewoon ook echt vol. Nu spuugt ie ook wel veel maar is het steeds een klein beetje en is hij er wel tevreden mee zeg maar. De vlos zei dat ie nu een lachende spugerd is.
pi_102643465
Nicole ik lees nu pas dat Matthias zo veel spuugt. Dat klinkt niet lekker. Ik hoop dat het snel beter gaat. :*
In het ziekenhuis vonden ze Linus te rustig en als hij te veel zou gaan spugen dan zou hij sondevoeding krijgen. Iedere 3 uur kreeg hij een flesje. Linus krijgt nog steeds iedere 3 uur een fles om z'n maagje rust te geven en gelukkig gaat het nog steeds goed.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102643553
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:21 schreef Poppedein het volgende:
Haha ^O^
deed ze erg diplomatiek :) is die vk die een beetje op een jommetje lijkt :+ maar ze is erg goed!
pi_102643792
KD :D

Puck had een hele goede nacht. Heb hem maar 3x gehoord. En hij heeft op zijn nieuwe kdv net meer geslapen dan hij ooit deed op het oude dus ^O^
The way you rock'n'roll
pi_102643811
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:23 schreef Kaarr het volgende:
Nicole ik lees nu pas dat Matthias zo veel spuugt. Dat klinkt niet lekker. Ik hoop dat het snel beter gaat. :*
In het ziekenhuis vonden ze Linus te rustig en als hij te veel zou gaan spugen dan zou hij sondevoeding krijgen. Iedere 3 uur kreeg hij een flesje. Linus krijgt nog steeds iedere 3 uur een fles om z'n maagje rust te geven en gelukkig gaat het nog steeds goed.
We moeten om 2 uur in het ziekenhuis zijn. Gelukkig gaat de vlos mee O+ Ze denkt niet dat ze Matthias daar gaan houden maar hem met een advies naar huis sturen en dat we dat een week moeten proberen. Als ie dan nog niet aan zijn geboortegewicht zit dat ie dan wel zou moeten blijven.
Ik ben echt zo superblij met onze vlos O+ Ze komen gewoon elke dag om hem te wegen en te vragen hoe het gaat enzo. Word er al naar van als ik bedenk dat ze straks niet meer komen. Zou er bijna nog een keer zwanger voor raken :P

Maar Matthias is verder zo O+ O+ O+ . Hij kan al echt lachen (de kraamhulp maakte me belachelijk omdat dat nog helemaal niet kon :X ) en soms moet ie zo om Mikael lachen dat er al geluid bij komt. Is zo schattig. En als ie in bed ligt komen er ook allemaal leuke geluiden uit O+ En het alleliefste is ie gewoon bij zijn mama O+ Bij mama is alles goed en kan ie lekker slapen O+
pi_102643919
klinkt heerlijk Menicole O+

ook heerlijk
de beste man om mee wakker te worden:

pi_102643981
Heerlijk zeg KD O+

Maar mijn Puck kan ook zo nog bij mij slapen de laatste tijd! Dat is alleen als hij echt niet in zijn eigen bedje meer wil slapen. Het is best zwaar, ook voor mijn pijnlijke stuitje, maar ik geniet er echt nog even van.
The way you rock'n'roll
pi_102644030
Ja zo ligt Matthias ook altijd. Met zijn oor op mijn hart zeg maar. Word ie helemaal rusitg van O+ En als ie dan in slaapt valt knort ie O+ Net een varkentje :Y
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:05:58 #66
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102646461
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:47 schreef Kleurdoos het volgende:
mn hechting heeft ze 1 keer bekeken. en die kon ze niet vinden :) heb verder geen last van de onderkant O+ echt heerlijk is dat.
nog iets nieuws opgemerkt. ze doet een goofygeluid voor ze gaat lachen :') mn vriend kwam net ook al wahopig naar boven. Dat ie t niet nog een kwartier met r trok, dus die is snel naar zijn werk gegaan.
Ze staart nu naar me, met halfopen mond, terwijl ze de was doet en aan het mijmeren is over wat voor stoms ze nu weer kan zeggen
Geweldiggggggg _O- ohw ik lach me hier een breuk (zonder goofygeluid vooraf _O- _O- )

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:51 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Maar voor ons is het beter als ze nog gewoon tot het eind blijft. Kunnen we nog leuke dingen lezen!!
:Y *O* ja hou der nog maar een dagje of twee en schrijf alles op wat ze doet.
Open er effe een apart topic over _O- _O- _O- want dat is ze dan wel weer waard :+ _O-
Rayen 2½ jaar!
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:06:33 #67
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_102646481
Wanneer is het eigenlijk dat ze op hun armpjes kunnen steunen en een hoofd omhoog houden? Ik zie liene het doen op de foto's dan komt de onzekere moeder weer boven. Seth kan wel zijn hoofd optillen maar niet op zijn armpjes steunen.

[ Bericht 0% gewijzigd door vrouwtje-theelepel op 03-10-2011 13:16:24 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:11:25 #68
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102646589
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:35 schreef MeNicole2 het volgende:

Maar Matthias is verder zo O+ O+ O+ . Hij kan al echt lachen (de kraamhulp maakte me belachelijk omdat dat nog helemaal niet kon :X ) en soms moet ie zo om Mikael lachen dat er al geluid bij komt. Is zo schattig. En als ie in bed ligt komen er ook allemaal leuke geluiden uit O+ En het alleliefste is ie gewoon bij zijn mama O+ Bij mama is alles goed en kan ie lekker slapen O+
Wat omschrijf je dat heerlijk O+ O+ O+
Ik kan niet wachten om mijn knulletje op deze manier :+ ;)

KD inderdaad een heerlijke manier om wakker te worden lijkt me, wat een mooie foto O+ en wat lijkt die daar klein
Rayen 2½ jaar!
pi_102646928
het is ook nog maar een krieltje!
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:31:36 #70
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_102647145
Kleurdoos, wat een lieve foto en zoals altijd kom ik er weer achter dat ik vergeet hoe klein ze waren O+

Gefeliciteerd met Lex *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_102647166
DML, wat fijn dat Puck beter slaapt thuis en op het kdv! Dat geeft de burger moed!

Die foto van de zusjes *smelt*

KD, mag ik Lex niet een paar dagen van lenen, wat een heerlijk ventje zeg ik rammel de pan uit door hem o|O

Wij moeten straks naar het cb, voor een check up en de vaccinatie. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen..
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102647251
ís RELex vandaag :D tukt een gat in de dag en mompelt als ie melk wil :D
en mn kraamkoe vindt het een prachtidee om de trap te stofzuigen nu we elin net in bed hebben gedaan

*stomp*
pi_102647521
MeNicole succes in het z-huis.
Mignonne wat balen van je jongste zeg. Ik moest vroeger lauw water drinken voor mijn darmen maar ik denk dat je dat al geprobeerd heb.
Ik hou het bij ean ook nauwlettend in de gaten maar die poept netjes minimaal 1x pd

Puck goed zo jongen lekker blijven slapen

Wat een mooie foto's kwamen er weer voorbij O+
pi_102648028
kd wat een heerlijke dame. Die jaagde ik ook zo de deur uit.

Hier lekker rust. In de ochtend vroedvrouw die komt checken of allés goed gaat met moeder en kind. En dan lekker genieten van zoon en dochters. Hij is zo prachtig en soms haast niet te geloven dat hij er is dat ik moet kijken in park of bed. Hij is sinds gisteren al 30gr bijgekomen.
Bij mij geneest allés weer goed. Knip en scheurtje in de lippen zijn heel goed aan het genezen en baarmoeder zit al laag. Daarom die hevige na weeën.
Voel me super en ben dus al even meiden van school gaan halen.

J-net idd heb dat toen gevraagd. En lijkt er wat op hé.

Als je wilt mag je ons in op plaatsen ;)

Nog altijd via gsm maar kom zeker een van deze dagen fotos spammen
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:16:37 #75
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102648540
KD, groot gelijk. Wij hebben de kraam hier ook vriendelijk bedankt na vier dagen. Ze was verder een prima kraam, maar rete overbodig en ik ging me alleen irriteren aan haar aanwezigheid... Er was vast iemand die wel hulp kon gebruiken.

Mignonne wat een ellende :* ook met no.2 dus...Wat sneu, maar wat een heerlijk koppie O+

Dikke kus voor Me_Nicole !!! Succes in het ZKH :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_102649188
Het is wel een helder licht hè KD? :')

Kattenbak, kattenbrokjes en de katten zelf zijn niet meer veilig hier :D
The way you rock'n'roll
pi_102649190
Heeft iemand trouwens ervaring met spenen die achterstevoren in de mond verdwijnen?

Bartje krijgt het soms voor elkaar om de speen achterstevoren(dus met het zachte stuk naar buiten) in zijn mond te parkeren. Ik zou toch zeggen dat dat neit zou moeten kunnen bij een speen. Hij zet het gelukkig elke keer op een brullen, maar kunnen spenen die voor 0-6 maanden zijn dan ook bij 4 maanden al te klein worden?
pi_102649265
Ik zou het niet weten l'tiekje ean heeft een duim en weigert elke speen.
Maar je zou wellicht een maat groter kunnen proberen of als je erbij bent de speen met een koordje aan zijn trui vastmaken

Puck laat je de frummels wel met rust? en kattenbrokjes zijn niet zo lekker
En nu bedenk ik mij dat wij de keuken nog dicht moeten maken. Dit kan niet met een deur of traphekje dus ik denk dat we een plank oid moeten maken. Waar de katten wel overheen kunnen maar ean niet.
pi_102649359
Zo we zijn weer thuis. Met Matthias gelukkig *O* Scheeld dat de vlos mee was anders hadden ze hem gehouden. De ka vond dat ie toch niet veel en goed dronk en wilde hem liever houden voor sondevoeding en omdat ze hem dan in de gaten kunnen houden. Maar omdat de vlos elke dag komt mocht ie toch mee naar huis. Nu krijgt ie elk uur 30cc aangeboden. Totdat ie iets is aangekomen dan doen we elk uur 40 cc. En als ie weer aankomt 40cc om de 2 uur. En dat doen we tot maandag als het werkt. Werkt het niet kunnen we bellen en kan ie alsnog opgenomen worden.
pi_102649414
Fijn dat hij mee naar huis mocht nicole.
Mag je hem nutritron of speciale voeding tegen spugen geven?
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:48:41 #81
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102649515
ooo ik heb me bescheurd op je verhalen over je kraam KD; jij kunt zo beelden dingen beschrijven... echt OMG! wat een ongelofelijk muts zeg...
en wat fijn dat Lex het zo goed doet! (moet nog ff wennen hoor, ook al wist ik dat hij Lex zou gaan heten; ik was al aan Polle gewend haha ;))

Wickie hoe is het inmiddels bij jullie? en met je been?

Mrien; hoe is het met Jelle?

MeNicole; wat ontzettend fijn dat je je mannetje gewoon weer mee naar huis mocht en kon nemen. Gelukkig maar. Ik wens jullie veel succes de komende dagen met het voeden. Zal even zwaar zijn, maar zo natuurlijk wel veel fijner en beter dan sondevoeding. :*

Lujaxa; wat fijn dat je je zo goed voelt! ik was ook met 5 dagen alweer lekker aan de wandel.. fijn als het kan toch? :*

FF jompelen voor het slaappatroon voor DML dr knappe ventje *O*

TAP had een zware nacht :*

Poppedein kom jij eens ff een Jelte-update doen??? :+

hier lijtk het de laatste dagen wel iets rustiger te gaan overdag, Liene laat ze soms in de box/ of op het voedingskussen leggen, en accepteert dan zelfs een speentje, en heeft voor het eerst gister ook zo een dutje gedaan op de bank! En het middagdutje gaat ingebakerd ook steeds beter; ze ligt er nu net in, alleen is ze nu flink aan het 'tetteren' (echt prrrrrrrrrtttttt steeds haha). Kijken of ze zo in slaap valt, zou fijn zijn, want Evie ligt er ook in, en ik kon dus van8 niet slapen...
pi_102649533
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat hij mee naar huis mocht nicole.
Mag je hem nutritron of speciale voeding tegen spugen geven?
Ja en ook wel jbp. Maar de ka was ervoor om eerst eens zo te proberen. Dus dat doen we dan maar. Matthias plast en poept wel heel goed dus hij krijgt ook wel genoeg nog binnen. Hij moet alleen eens groeien.
pi_102649606
pi_102649646
Zo weer bijgelezen, wat gan jullie opeens weer hard!

Allereerst MeNicole, wat fijn dat Matthias weer mee nar huis mocht, hopelijk gaat hij nu aankomen!

KD wat een vreselijke hylarisch verhalen over je kraam, ik zou me geloof ik ook rot irriteren aan zo een typje. (wij hadden een bekende als kraam, was echt supergezellig :))

Verder zag ik nog foto's van oa het mooie stel van BJ O+ En nog een heleboel andere foto's waar ik ook alleen maar met een O+ op kan reageren, wat een rijkdom toch he al die prachtige kindjes :)

Sarah heeft vannacht opa wakker gehouden ;) ze waren bij mijn ouders omdat ik moest werken, om half 2 begon ze al en dan komt ze bijna ieder uur en soms zit er 2 uur tussen en wat er dan is dat weten we nog steeds niet.. Ze hoeft geen voeding en zolang ze naast iemand ligt is er ook geen probleem, maar zodra je haar in haar eigen bedje probeert te leggen is ze klaar wakker en gaat ze brullen, zo sneu. Morgen gelukkig weer afsprak staat bij de HA ben benieuwd wat die vind.
pi_102649802
Nicole fijn dat Matthias weer mee naar huis mocht!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102652837
KD gefeliciteerd met Polle Lex! waar een heerlijk mannetje! En wat een figuur die kraam van je hahaha.

Lujaxa gefeliciteerd met je babyboy!

Nicole, fijn dat je VK mee was en je je kleine man weer gewoon mee naar huis mocht nemen.

MP succes morgen bij de HA.

Floris heeft dit weekend voor het eerst een nachtje "echt" doorgeslapen. Gewoon van 23.45 tot 07.30 en toen moest ik hem echt wakker maken om te drinken. Mijn boobs wisten niet wat ze meemaakten 8)7. Verder zijn we allebei een beetje gesloopt door het verhuizen van p_iglet en t_igger. Dus gister en vandaag een flinke chilldag gehouden. Stom dat mijn lijf nog steeds niet wil wat ik wil :{

Even Pepijn, Joris en Floris spammen O+
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:43:03 #87
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102653222
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:21 schreef MeNicole2 het volgende:
We hebben vorige week om de 2 uur steeds een klein beetje geprobeert. Maar dan spuugt ie veel meer. Komt zijn neus uit enzo. En dan heeft ie paniek want krijgt ie geen lucht. Dus hij zit gewoon ook echt vol. Nu spuugt ie ook wel veel maar is het steeds een klein beetje en is hij er wel tevreden mee zeg maar. De vlos zei dat ie nu een lachende spugerd is.
dit komt zo herkenbaar voor, bij m'n nichtje haar zoon zelfde verhaal, maar daar is zoon voor geopereerd, als ik me niet vergis zijn middenrif.
Daarna nooit meer problemen mee gehad.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:46:10 #88
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102653355
MeNicole, wat fijn dat je jongetje gewoon weer mee naar huis mocht. Hopen dat hij nu snel aan gaat komen!
Oude (on)bekende.
pi_102653526
Even een kleine update van hier.
In principe zijn wij helemaal van alle onderzoeken af m.b.t. hersenvliesontsteking.
Zijn oren zijn wel nog ontstoken en dat gaat eigenlijk maar niet over.
Hij is dol op fietsen, drinkt nog steeds elke 2 uur :X (ook snachts)
Trekt zich op aan vanalles en nog wat en is helemaal weg van zijn zusje.

Hij zwaait naar alles en iedereen die hem maar een seconde aankijkt.
En is een onwijze flirt O+ O+

En oja lachen doet die heel graag en dan het liefst zo :') :') O+ O+
pi_102654325

29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102656139
nog een keertje omdat ik zo verliefd ben

pi_102657577
Sprekend zijn zus O+
pi_102657742
idem voor jouw telg :D
pi_102658755
Lex O+

Bientje doet het super ^O^

Wow wat lijkt Joris op Pepijn zeg :o
The way you rock'n'roll
pi_102660058
kindjes O+

KD Lex is prachtig <3 <3 heb je goed gedaan zeg!

Heb vanmiddag toch maar met de kinderarts gebeld, en nu zitten we weer aan de lactulose -O- donderdag is er een terugbelafspraak en eventueel vrijdag een klysma in het ziekenhuis als het met de lactulose niet opschiet.
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:16:14 #96
94046 PM-girl
pi_102665353
Mignonne, vind je lactulose niet fijn, of is je ervaring dat het niet werkt?

MeNicole, toch om het uur voeden. Het zal intensief zijn, maar ik denk wel de beste manier om de groei te bewerkstelligen. Succes ermee!

Wat een leuke foto, van Joris, Floris en Pepijn! :)
*
pi_102666204
beetje van allebei pm :) maar we proberen het gewoon tot donderdag. Ik vind het vooral teveel via een spuitje nu. Ze krijgt al 2 keer per dag 2 ml zantac en nu dus ook 2 keer p/d 5 ml lactulose. Bovendien vind ik lactulose echt een ramp om te geven omdat het zo vies plakt enzo.
Eerlijk is eerlijk, echte alternatieven hebben we ook niet. Movicolon of forlax moeten opgelost worden en das met borstvoeding gewoon vreselijk onhandig. Kan wel water gaan geven met forlax maar dat doe ik toch liever nog niet.

Maar mijn -O- was eigenlijk omdat k nu dus toch een tweede ronde gedoe met lactulose en klysma's inga. En ik baal dat ik niet weet waar deze obstipatie vandaan komt. Kan heel goed een allergische reactie zijn, maar waarop... obstipatie is zo'n vertraagde reactie dat k dr geen pijl op kan trekken. Gedoe!

nouja komt goed komt goed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 oktober 2011 @ 21:30:41 #98
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102666301
Migonne wat vervelend dat je jongste dezelfde weg lijkt te gaan als je oudste -O- hopelijk werkt de lactulose bij haar wel snel en dusdanig dat ze geen angst krijgt voor het poepen :*

MeNicole: sterkte met om het uur voeden, lijkt me echt héél intensief idd. Hopelijk heeft hij het snel door dat hij moet gaan groeien :*

Lex is O+ ik zou er acuut nog een jochie door bij willen :+

Verder even niet bijgelezen, maar ik vroeg me iets af; Bij Jan heb ik het bedje en de box pas met een jaar omlaag gedaan, omdat hij toen pas (uit zichzelf) ging zitten en meteen maar ging staan. Geert blijft nu echter al stevig op z'n kont zitten, en als hij in buiklig bij de tafel ligt, probeert hij zich aan de onderste plank op te trekken :o tijd om de box omlaag te gooien of is dat nog niet nodig denken jullie?

pi_102666390
@mignonne drink je weleens taksi? Als het nog bestaat eigenlijk
pi_102666405
Het CB vond bij mij laatst al dat ik het naar beneden moest doen omdat Puck goed kan zitten en zo ongeveer kruipt dus ja naar beneden doen!

Claudia, kom eens vertellen hoe het met Lena is!
The way you rock'n'roll
pi_102666702
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
@mignonne drink je weleens taksi? Als het nog bestaat eigenlijk
huh?
nee drink ik niet. Sowieso vind ik het vies en kan ik er zelf niet tegen maar er zit ook melk in waardoor het off-limits is ivm dieet voor jongste :)

@djmo euh ja de spullen staan hier dus ook al een tijdje omlaag omdat jongste staat enzo :P het bedje hebben we omlaag gedaan toen ze zelfstandig ging zitten.
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:37:51 #102
94046 PM-girl
pi_102666742
Mignonne, aha, ik wist al niet precies hoe ik de -O- moest plaatsen. Ik kan me voorstellen dat het akelig is de oorzaak niet te kennen. Als je die wel weet, weet je ook waar je aan toe bent, positief of ngatief. Succes ermee en ik hoop dat het iets 'eenvoudigs' blijkt te zijn, waarvoor de lactulose een oplossing blijkt.
:*
*
pi_102666759
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:37 schreef mignonne het volgende:

[..]

huh?
nee drink ik niet. Sowieso vind ik het vies en kan ik er zelf niet tegen maar er zit ook melk in waardoor het off-limits is ivm dieet voor jongste :)

@djmo euh ja de spullen staan hier dus ook al een tijdje omlaag omdat jongste staat enzo :P het bedje hebben we omlaag gedaan toen ze zelfstandig ging zitten.
Daarom vroeg ik het ook. Ik mocht het vroeg niet drinken ivm darmproblemen
pi_102666881
Wat een heerlijke foto's allemaal!! Mooie nieuwe baby's en Geert in een te gek bootje en mooie Elin, bientje die had ik lang niet gezien O+ Joris en Floris en Pepijn(wat een leuk verhaal van die namen.
V, wat lach je lief!

Mignonne, wat klinkt dat sneu en pijnlijk, arm meisje. Hoop dat ze er wat voor kunnen vinden.
Laiverteniekje, dat speengefrut ging hier na een paar maandjes weer over.
Liedje, rotterdam was een ramp met de trein en 2 kinderwagens en stations zonder liften en roltrappen, maar we hebben wel heerlijk geshopt:D
DJMO, lekke romlaag doen die handel, voor je het weet kukelen ze er over heen!

Hier gaat het goed, Mex kan nu los staan, dus ik hou m'n hart weer vast met al dat vallen. Zaterdag vieren we z'n verjaardag en ik ben heel erg benieuwd hoe hij die drukte gaat vinden. Slapen gaat wel nog steeds slecht, maar op zich wen je eraan, ik ga vaak vroeg naar bed.

En als we aan het spammen zijn doe ik even mee
pi_102667022
Wat een leukerd Troeta en bijna jarig :o

Zal ik morgen een foto maken met hetzelfde shirt en speen? :D
The way you rock'n'roll
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 oktober 2011 @ 21:42:58 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102667031
De keren dat ik in z'n bedje moet zijn, zijn nog steeds op één hand te tellen :') maar ook die morgen maar half zetten dan en de box omlaag zetten. konden ze nog maar even zo klein blijven -O-

Troeta: ben je vandaag in r'dam geweest? Waar ben je geweest? Als je op zuidplein was, zijn we elkaar misschien nog wel voorbij gelopen ook .. ik was er ook met de kids :)

pi_102667239
jaaaa doen dizzy!! haha Leuk he dat shirt!!!

Nee, ik was vorige week naar Alexandrium geweest, was leuk, maar ben er nog moe van,haha
En ik denk dat ik jou wel herken als ik je zie hoor!
pi_102667245
ja wie weet djmo, al is het maar dat je Geert even veilig neer kunt zetten als je ineens iets bij Jan moet doen ofzo. Je weet maar nooit. Relatief kleine moeite om het omlaag te doen en hopelijk een veilig resultaat voor als je het bedje dan een keertje wel nodig hebt.
Want je zult zien dat je het kreng dan ineens straks wel nodig hebt, precies op t moment dat Geert besluit te gaan stunten ofzo }:| alsof ze t ruiken!

Ooooh op die fiets FR!
Nee ik gebruik dus geen taksi :) ook geen rivella of andere melkfrisdrank. Ik kan zelf ook niet zo goed tegen melk en op een of andere manier krijg ik van die drankjes echt last.

Mex O+ wat een lekkerd ding toch Troeta!
pi_102668059
Mignonne wat een ellende allemaal met je jongste.. :*

Mex O+ O+

DJMO hier is alles al een week of 2 omlaag. Sarah zit ook al een tijdje goed en eigenlijk vond ik dat het al eerder naar beneden moest maar ze is nog zo klein ;) Tot ik haar in haar bedje had gezet en met Jaël bezig was in de badkamer en toen ik even een blik bij haar wierp stond ze rechtop in haar bedje :X Als ze voorover zou zijn gaan hangen was ze gevallen.. Gelukkig niet gebeurt maar toen wel met spoed de heleboel omlaag.

Nu trouwens ook alles wat laag ligt in huis omhoog, want ze kruipt het hele huis door en zit werkelijk overal aan!! Dat deed Jaël nooit.. En vanmiddag bij mijn ouders is Saartje bij de bank gaan staan, dus ze heef took geen spijlen meer nodig om zich aan op te trekken :o
pi_102668206
Mex, leuke deugniet. Wat een boefje, zeg. O+

Ik blijf me verwonderen over de snelle ontwikkeling van een boel baby's hier. Mignonne, ik zag een foto van je jongste die op een boxlade stond. Ongelooflijk! Wat moet je trots zijn en wat zul je moeite hebben om haar bij te benen! Ze heeft je maar weinig tijd gegund om de babytijd op te snuiven.

En MP, je Sarah gaat ookal zo hard. Ze kan staan, wat goed!

Ik heb hier de boel ook naar beneden gezet. Lena staat nog niet, maar ik zie de eerste tekenen van het zich optrekken (zoals ik ze ook bij Ivan zag). Verder komt ze overal met rollen, draaien om haar as en schuiven. Ook is ze druk bezig om te oefenen met kruipen. Kortom: ze ontwikkelt zich voorbeeldig en ik vind het zo gaaf om nog eens mee te maken allemaal.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_102668359
Oh, en wat ik ook nog voorbij zag komen is dat dottir kan zwaaien. Wat knap!
pi_102669251
haha psies Claudia, t gaat veuls te hard, tijd voor een nieuwe! :P

ben jij al aan je derde toe? :+

En nouja, enerzijds is het onvoorstelbaar dat ze nog maar zo klein is enzo maar anderzijds vind ik het wel opvallend hoe makkelijk je meegroeit in zulke dingetjes. En zeker omdat je er nog een kleine rond hebt lopen kost het maar weinig extra moeite allemaal.
pi_102669363
Dat jongetje wat zoveel huilde en zichzelf niet kon vermaken scharrelt hier trouwens de hele dag rond met af en toe een jengeltje en verder niet O+ O+
The way you rock'n'roll
pi_102669539
Wat goed, DML! *O* Hoe is jullie vakantie eigenlijk geweest? Wij zijn net terug.

Mignonne, ik ben zo ontzettend NIET toe aan een derde! Gek is dat. En ik herken dat makkelijk meegroeien. Lena lag bijvoorbeeld veel sneller dan Ivan gewoon op de grond te spelen. Het vergt totaal geen omschakeling van me. Ze kan nu de boeken uit de kast trekken. So what? Ivan kan tegenwoordig OVERAL bij dus ik heb al ogen in m'n achterhoofd gekweekt. :Y)
pi_102669604
Ja heerlijk! Die van jullie?

Ik heb alleen net gisteren de foto's uit het fototopic verwijderd -O-
The way you rock'n'roll
pi_102669651
Heb je geen FB, DML? Daar staan ook mijn vakantiefoto's. Ik ben tegenwoordig te lui om ze ook nog op Fok! te zetten.
pi_102669733
Nee, misschien toch eens aanmaken dan...
The way you rock'n'roll
pi_102669768
Ja, je weet niet wat je mist!
pi_102669828
Dat meegroeien herken ik inderdaad ook wel! En ergens ben ik voor Saar heel blij dat ze zich zo lekker ontwikkeld, ze is iets minder gefrustreerd erdoor. Maar ik blijf steeds maar vergelijken met Jaël en die vond ik al snel.. Maar Saartje is nog veul sneller.
pi_102669829
psies, iedereen heeft fb :P
pi_102669850
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
psies, iedereen heeft fb :P
My point exactly :6
The way you rock'n'roll
pi_102669859
DML FB doen ^O^ is echt leuk, vooral omdat je dan al Claudia haar foto's kan bekijken ;)
pi_102669874
Ow en de mijne natuurlijk :D
pi_102670015
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef MamaPurk het volgende:
Ow en de mijne natuurlijk :D
"Vind ik leuk."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 oktober 2011 @ 22:36:06 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102670032
Haha, ik heb wel FB, maar eigenlijk zet ik alleen foto's op photobucket neer om ze hier te kunnen laten zien :+

pi_102670053
Zo sta ik op het punt een hilarisch filmpje van Ivan op FB te zetten. Wil je niet missen, DML.
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:36:42 #127
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102670061
Claudia ik heb ze vanmiddag met plezier zitten bekijken, wat hebben jullie het geweldig gehad daar. Het ziet er erg mooi en relaxed uit.

Wij zijn net een lang weekend weg geweest, van dond avond tot vanochtend. Heerlijk om even een paar dagen uit te rusten, lekker op terrasjes gezeten, wat geshopt, lekker gegeten en dat soort dingen.

En met mijn kleine mupke in bad geweest (hebben we thuis niet)
Dat was eigenlijk ook het hoogtepunt van de vakantie, dat snoetie! O+
Ook haar een keer alleen in een laagje water in het grote bad laten zwemmen, spartelen, wat genieten was dat...ze had zo'n schik.

En ze heeft zich geweldig gehouden, slaapjes in de kinderwagen overdag als we op pad waren. Soms drinken en even spelen. Wel veel meer wakker dan normaal en kortere slaapjes, dus 's avonds en 's nachts waren het lange rukken.
Vanmiddag thuis was ze een beetje huilerig, maar een badje en samen een dutje doen in het grote bed maakte veel goed.

Ik wil eigenlijk in Nov weer een weekendje en in de kerstweek. Maar eens kijken of er iets leuks en betaalbaars te vinden is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 oktober 2011 @ 22:38:29 #128
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102670140
quote:
4s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
Zo sta ik op het punt een hilarisch filmpje van Ivan op FB te zetten. Wil je niet missen, DML.
wat is je fb? -_- dat wil ik ook zien!

maandag 3 oktober 2011 @ 22:38:59 #129
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102670171
quote:
Ik vond 'in de glolila' ook _O_
pi_102670398
Zeg Juud, heb je daar geen foto's van? Het klinkt heerlijk! Het is mij ook weer erg meegevallen op vakantie. We hebben wat afgezeuld met de kindjes en ze hebben het prima doorstaan. Ik voelde me er bij vlagen wel wat schuldig over, vooral tegenover Lena. Ivan vindt het allemaal prachtig maar Lena is nog zo klein heeft er niks aan, als je begrijpt wat ik bedoel.

DJMO: als je iemand anders van Fok! in je lijst hebt staan, sta ik er ook vast tussen!
pi_102670456
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

"Vind ik leuk."
ik ook ;)

quote:
Ben nu al benieuwd :D

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:38 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik vond 'in de glolila' ook _O_
Ja ik dacht eerst dat ze naar een of andere grot waren geweest :+ maar het was iets heel anders :D
pi_102670656
Wij hebben met Puck ook wat afgezeuld. Barcelona, Carcassonne, Oradour-sur-Glane, bezoekje Disney Village.
Ik voelde me bij het bekijken van de foto's ook best schuldig over het gezeul maar we hebben geen piep gehoord van hem. Hij deed het zo goed.
Ik denk dat ik meer gepiept heb :') :@
The way you rock'n'roll
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:50:30 #133
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102670878
@Claudia, ja dat begrijp ik maar al te goed. Ik was ook met haar bij het huisje gebleven als ze het niet zou trekken. Maar ze vond het allemaal prachtig en daar was ik eigenlijk wel verbaasd over.

Volgende keer maar iets met zwembad, dat lijkt me dan ook wel erg leuk. :)
pi_102671097
Ik herken het zo dat schuldig voelen en dat gezeul... Wij dachten dus ook dat Sarah flink zou reageren op een andere omgeving enzo, maar ze vond alles leuk en gaf zich goed en makkelijk over aan slaap als ze moe was. Echt heel wonderlijk!

Wij hebben onze volgende vakantie alweer geboekt ;) In november een midweekje CP, dat is gewoon alweer bijna :)

Ow en kijk bewegend beeld van Sarah, ze lust komkommer :9 Tomaat ook geprobeert, helaas toen niet de camera inde aanslag maar daar ging ze van kokhalzen en legde ze ook meteen opzij.
pi_102671184
Wat een heerlijke kinders hebben we hier ook he? O+

Sofietje is vandaag uit logeren. Voor de tweede keer. N en ik zijn naar de sauna geweest, en Sofie is bij opa en oma. Omdat het zo sneu is om haar laat in de avond uit bed te halen laten we haar lekker liggen. Morgenochtend haal ik haar weer op.
Het voelt zo gek, haar kamertje is leeg.
De eerdere keer uit logeren was anderhalve maand terug. Toen was ze bij mijn ouders, maar N en ik waren ook niet thuis. Dat was ook raar, maar dit voelt gekker.

Kleine meisjes worden groot
*poef* nu is het weg
pi_102671604
Doe mij eens pm'en claudia met je fb-link. Ik wil ook jullie vakantiefoto's zien *stampvoet*

En Sofie en Saar worden groot O+ Ach en Mex, heerlijk ondeugend kind!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102671631
Zo hey, ze lijkt op die foto huge, KJ! Is ze zo'n langerd?

MP, wat een dotje is Saar! En wat eet ze knap! Grappige techniek, toch weer iets anders dan die van Lena. D'r haar groeit ook flink, of niet? Bij Lena komt het nu ook, maar op foto's zie je er nog steeds niks van.
pi_102671958
Sofie O+ en idd wat lijkt ze lang KJ.

BB dan wil ik jou FB ook wel, kun je ook naar mijn foto's kijken als je dat leuk vind..

@Claudia, ja het haar lijkt nu wat te groeien idd, viel me van de week opeens op.. Mag ook wel , ik heb wel zin in speldjes en staartjes enzo ;) En die techniek, tja... Jaël kreeg altijd alles geprakt of gepureerd zo een beetje, rapley toen nooit van gehoord :X En Saar vind het toch wel erg leuk om zelf aan te klooien met voedsel al vind ik het zelf nog wel spannend hoor, ze krijgt ook niet alles zo aangeboden. Maar ze krijgt echt hele stukken weg, we geven zelfs haar losec nu gewoon in zijn geheel op een lepeltje met fruit of pap oid.
pi_102672004
kijk nou!!!

echt Hema :D
en maar 30 euro. Das een stuk minder dan wij voor onze bijna identieke radioflyer driewieler betaald hebben :') :D
pi_102672082
quote:
17s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:12 schreef mignonne het volgende:
kijk nou!!!
[ afbeelding ]
echt Hema :D
en maar 30 euro. Das een stuk minder dan wij voor onze bijna identieke radioflyer driewieler betaald hebben :') :D
Wat een gaaf ding!
pi_102672388
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
Zo hey, ze lijkt op die foto huge, KJ! Is ze zo'n langerd?

MP, wat een dotje is Saar! En wat eet ze knap! Grappige techniek, toch weer iets anders dan die van Lena. D'r haar groeit ook flink, of niet? Bij Lena komt het nu ook, maar op foto's zie je er nog steeds niks van.
Ik denk dat het het model van het broekje is. Ze moet volgende week weer naar het cb. Ze zat qua lengte eerder wel op de +1 lijn. Als ze die lijn doortrekt zal ze nu zo rond de 76 cm zijn.

Een ander model broekje, en gelijk een minder lang end.
*poef* nu is het weg
pi_102672439
Dat fietsje is gaaf mignonne.
Ik ben nog steeds aan het dubben over het kado voor Sofie. Volgende wek moet ik bestellen van mezelf. Ze is over 3 weken jarig.
*poef* nu is het weg
pi_102672584
FB is geweldig, maar sinds ik jullie op fb heb kom ik hier bijna nooit meer,haha en is toch een stuk gezelliger hier.
Je vakantiefoto's zijn idd geweldig Claudia!
Sofie O+

Ik ga slapen!
pi_102676415
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en wat ik ook nog voorbij zag komen is dat dottir kan zwaaien. Wat knap!
Vooral grappig dat Dottir wel zwaait en klapt, maar niks doet van al die toffe rondbeweegdingen van die van jullie. Ze rolt en tolt alleen. Zo zie je weer hoe anders ze allemaal zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:40:04 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102677342
mijn baby heeft net een halve boterham naar binnen zitten slobberen, met een flesje water ernaast, waar hij vast ook wel wat van binnen gekregen heeft en toch valt hij aan op de borst alsof hij in drie dagen niets gehad heeft :')

de box staat omlaag ;( bijkomend voordeel is dat Jan nu geen speelgoed meer kan pikken wat op de bodem van de box ligt :+ nadeel is dat m'n kleinste ineens een stuk groter lijkt nu :?

pi_102677424
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:40 schreef DJMO het volgende:
mijn baby heeft net een halve boterham naar binnen zitten slobberen, met een flesje water ernaast, waar hij vast ook wel wat van binnen gekregen heeft en toch valt hij aan op de borst alsof hij in drie dagen niets gehad heeft :')

de box staat omlaag ;( bijkomend voordeel is dat Jan nu geen speelgoed meer kan pikken wat op de bodem van de box ligt :+ nadeel is dat m'n kleinste ineens een stuk groter lijkt nu :?
Ik vond juist dat ze daardoor opeens weer veel kleiner leek, of de box leek opeens een stuk groter ;)
pi_102677437
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:44 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ik vond juist dat ze daardoor opeens weer veel kleiner leek, of de box leek opeens een stuk groter ;)
+1
*poef* nu is het weg
pi_102677888
Phfff ik ben moe. Ben de hele dag bezig met voeden. Heb net tussendoor even tijd om de kids te brengen en halen. En de voeding komt Matthias bijna zijn oren uit. Durf hem al bijna niet meer op te pakken want dan weet ik dat er weer voeding terug komt.
en nu word Leander ook nog ziek en ik ben bang ik ook.
pi_102677902
Zo eindelijk bijgelezen. Ik heb genoten van alle foto's O+ Wat hebben we mooie babietjes zeg.

VT, ik zag jou vraag voorbij komen over op de armen steunen in buikligging. Maak je geen zorgen, Mette heeft dit heel lang niet willen doen. Die wilde uberhaupt niet op haar buik liggen. De fysio heeft ons toen een foefje geleerd om wel te kunnen oefenen met haar. Maak van een handdoek een rol en die leg je onder haar oksel in buikligging, dus de armen liggen dan voor de rol. Dan heb ze al een klein startpunt. Dit kun je dan even een paar minuutjes doen dan even weer op de rug en dan nog een keer in die positie. Dit een aantal keer herhalen. Over verloop van tijd bouw je de tijd op de buik liggen op en dus ook het steunen op de armen. En na een tijdje als dat goed gaat kan je de handdoek weghalen en zonder doen. Bij ons kon dat toen na 2 weekjes oefenen. Wij deden het voor de tv met haar, lekker onverantwoord :') maar dat hield haar aandacht heel goed vast.
Ons Wiesje is het tegenovergestelde van Mette daarin. Die heeft zo'n sterk nekje dat we er eng van worden. En hangt ook al uitgebreid op haar armen en ongecoördineerd duwt ze zichzelf dan omhoog. Je kan aan haar zien dat ze contouren begint te zien, zo mooi die aandacht en verwondering in haar ogen als ze iets ziet.
Ook is ze een bewegertje in bed. Tegen de tijd dat ze een voeding wil gaat ze zwerven in bed richting mij, al slapend. Dan word ik dus zo wakker, ze was er deze keer bijna :')

Voor de rest gaat het met Wies haar gangetje, op wat monsterdrinksessies in de avonden na gaat alles gewoon goed. Ik zelf heb even een dipje, alles wat er is gebeurd komt even binnen zeg maar. M'n stomme been, maar ook de gezondheidsores van m'n dreumes. Alles komt weer tegelijkertijd en dan ook nog plannen om het huis te koop te zetten en het kluswerk wat daarvoor gedaan moet worden. Maar dat is allemaal zo erg offtopic..
BJ, met m'n been gaat het best redelijk, de pijn begint weg te trekken en ik heb gisteren voor het eerst weer alleen boodschappen kunnen doen, saampjes met Wiesje even op stap geweest, dat was wel fijn. Ook het dragen van de steunkous begint weer te wennen.

Mignonne ;( Nu ook al je jongste proppie... Wat k*t zeg... Helpt de lactulose?

Voor de rest weet ik het even niet meer, sorry.. Ik ga hier beter in worden.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102678535
nou moe! staat melkkoeolifantporseleinkastkwijlkadaver hier zomaar voor de deur :o 'ze wil nog wat dingen afmaken' die snapt echt niet wanneer ze welkom is,jeuzes
pi_102678995
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
nou moe! staat melkkoeolifantporseleinkastkwijlkadaver hier zomaar voor de deur :o 'ze wil nog wat dingen afmaken' die snapt echt niet wanneer ze welkom is,jeuzes
:D Die heeft een betonnen plaat voor dr kop.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_102679143
Straks heen voor Cas zijn eerste prikjes -O- Ik vries alvast even natte washandjes in...
pi_102679156
Evan lekker geslapen vanaf 19:00, maar werd toch om 1:30 wakker. Flesje gekregen, wilde niet terug in bed...een tijdje bij me gehouden en toch weer ruim 3 uur geslapen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:03:36 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102679158
Die foto Wickie, zo grappig! Ze was er bijna...Dat vind ik wel heel bijzonder hoor, dat ze dat nu al kan. Vervelend dat alles tegelijk komt. Misschien de verkoop van je huis even stopzetten?

Hier een gekke ochtend. Zit nu thuis te werken, we hebben ventje net voor het eerst naar het kdv gebracht. Ik heb er eigenlijk helemaal niet zo'n moeite mee. De leidsters zijn zo lief, eentje ervan woont bij ons in de straat en het heeft al wat bekends ofzo. Ik weet dat hij in goede handen is. Het is in een beschutte villa met veel groen eromheen, de zoldergroep. Fijn beschermd en ik zag al veel andere ouders die een beetje op ons 'lijken'. Het voelt heel vertrouwd. Ik moet niet huilen en ik ga ook niet bellen. Om half 1 halen we hem weer op :)
pi_102679240
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Wat wil ze afmaken dan? Jullie konijn? Als je die hebt dan!
pi_102679304
Aventura, ik heb dat ook niet gehad hoor, toen ik Mette voor het wegbracht. Ik heb toen niet gehuild en ook niet gebeld.
Straks met Wies wordt het helemaal geen probleem, we kennen het kdv nu zo goed. Ze gaat straks naar de groep waar Mette nu zit (die gaat over een maand naar de peutergroep, dus ze komen niet samen op een groep). Dus de leidsters kennen we ook al heel goed.

KDtje :o :X
Heb je haar al gemept en het huis uit gezet?
pi_102679341
en ik loog ook volgens haar
niemand geeft 18 maanden borstvoeding :P dus mevrouw blijft me maar tips geven :') en gelooft niet dat ik verschillende houdingen gebruik (rugby madonna ed) want zij had t niet gezien.
gisteren bracht ik elin naar bed met r legging aan, toen keek ze me weer aan met halfopen mond, mn kind in bed stoppen met broek aan OMGZ!!!111einz
en ze heeft mannejels sokken weggesmeten want er zaten gaatjes in

dat gaat ie niet leuk vinden, aangezien hij geen enkel paar sokken bezit die wel heel zijn.

ik heb r net de deur gewezen trouwens :+
pi_102679364
Mignonne, ik vroeg me trouwens af, geef je alleen maar eten via de rapleymethode? Nooit gepureerd?
Ik bedoel, als ik soms zie hoe groot de sperziebonen in Mex z'n luier zijn, vraag ik me wel eens af of het nou echt heel goed is, meestal heeft hij dan ook wel een beetje buikpijn.

Klinkt goed Aventura!!

Cyntiaa, volgens mij is dat niet echt nodig natte washandjes enzo, die naald is best wel dun. Succes iig!

Kleurdoos, wat heb je gezegd??? Wat wilde ze afmaken dan?? wat een raar gedoe joh!

Mex had gister trouwens een hele grote pot sudocreme te pakken.....zn haren zaten onder, z'n mond, heel z'n handen en de vloer...en toen heb ik hem opgepakt om te gaan douchen zat ik helemaal onder en toen ging die ook nog even over me heen plassen...geweldig...
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:12:11 #159
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102679372
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Straks heen voor Cas zijn eerste prikjes -O- Ik vries alvast even natte washandjes in...
Ach jeetje, wat een naar idee he? Ik vond het ook vreselijk de eerste keer....
Gek genoeg went het (een beetje) en blijkt mijn kind een bikkel te zijn.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:14:02 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102679421
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik loog ook volgens haar
niemand geeft 18 maanden borstvoeding :P dus mevrouw blijft me maar tips geven :') en gelooft niet dat ik verschillende houdingen gebruik (rugby madonna ed) want zij had t niet gezien.
gisteren bracht ik elin naar bed met r legging aan, toen keek ze me weer aan met halfopen mond, mn kind in bed stoppen met broek aan OMGZ!!!111einz
en ze heeft mannejels sokken weggesmeten want er zaten gaatjes in

dat gaat ie niet leuk vinden, aangezien hij geen enkel paar sokken bezit die wel heel zijn.

ik heb r net de deur gewezen trouwens :+
kun je geen klacht bij je kraambureau indienen, pfoei zeg, ik geloof best dat je pissig kan worden op zoiets... komop zeg, als je als "hulp" iets weg wil gooien omdat jij vind dat het kapot is, dan vráág je dat eerst aan de "werkgevers" :{

pi_102679435
o troeta wat kut :D ik ben blij dat elin die pot nooit ontdekt heeft :D

Lex krijgt zo zijn hielprikje en gehoortest!
pi_102679459
ze gaf me net nog wel een evaluatielijst.
ze verwacht vast een 10 :P ze wilde eerst dat ik m ter plekke invulde..heb aangegeven dat ik m wel verstuur *grijns*
pi_102679952
-O- Geestelijk zo op voorbereid.. Gaat het niet door, de wijkverpleegkundige is ziek.
Wachten op een nieuwe afspraak!

Dan maar een lekker aanrommeldagje thuis!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:49:18 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102680270
Cyntiaa, het valt heus wel mee. Maar moet Cas nu pas zijn eerste prikjes? Die is toch ook al ruim 10 weken? We hebben ze hier al lang en breed gehad. Met 8 weken. Hij moet over twee weken alweer voor de tweede keer.
pi_102680302
woah KD :o die zit niet helemaal lekker fris in elkaar zoals het zo klinkt zeg :{
wat jammer! ik was juist zo blij met mijn kraam en hoe ze om ging met mijn oudste, had ik je ook gegund.

@Troeta, nee ze krijgt niet alleen maar bijvoeding via rapley, ze krijgt ook gepureerd. Bij oudste was dat ook zo, wij geven in principe een redelijke middenmoot qua rapley/gepureerd. Fruit en brood gaat sowieso via rapley en avondeten verschilt per keer.
Verder krijgt ze nog steeds bv op verzoek en krijgt ze daarmee echt ruim voldoende vocht binnen omdat ze vrij veel aangelegd wordt.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:52:46 #166
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102680369
Ik vind die kraamhulp echt bizar, KD. Een goede kraamhulp geeft advies maar bemoeit zich niet met de manier waarop jij je huishouden doet en hoe jij je kind verzorgt. Wat een schaap zeg.
pi_102680712
*O* Matthias is niet afgevallen. Ook niet aangekomen maar ja je moet ergens beginnen. De vlos heeft nog even contact gehad met de ka omdat de kleine man nu niet eens aan slapen toe komt. En nu valt ie dus steeds tijdens de fles in slaap waardoor ie dan weer niet drinkt. We gaan dus om de 2 uur 40cc aanbieden. Dan kan ie tussendoor steeds 1,5 uur slapen en is ie dan als het goed is wakker genoeg om een flesje te drinken. En heb ik zelf ook iets meer rust. Want elk uur is echt teveel van het goeie. Hij doet al bijna een half uur over een flesje. dus kan ik net een half uurtje wat anders doen en dan moet ie alweer. En daar is Leander het ook niet mee eens. En geef hem eens ongelijk. Kan hem niet eens de aandacht geven die ie nodig heeft.
pi_102680737
nouja opgerot \O/

en Lex heeft 2 stickers voor zijn oren!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:12:29 #169
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102680922
KD, :D wat een figuur zeg, die kraamhulp van je. :o nou ja, het levert wel stof op om nog jaren over na te vertellen en om te lachen moejemaardenken. ;)
in de haak.
pi_102680991
idd. maar mn irritatiegrens was bijna bereikt :D ik heb al wel een 'ja whatever' laten vallen vanmorgen :')
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:18:35 #171
43556 miss_dynastie
pi_102681087
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:06 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Wat wil ze afmaken dan? Jullie konijn? Als je die hebt dan!
Ik zou eerder vrezen voor 'Mannejel', na al die verhalen :o :P
Blij dat je van haar af bent, KD :)
pi_102681124
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef Aventura het volgende:
Cyntiaa, het valt heus wel mee. Maar moet Cas nu pas zijn eerste prikjes? Die is toch ook al ruim 10 weken? We hebben ze hier al lang en breed gehad. Met 8 weken. Hij moet over twee weken alweer voor de tweede keer.
Er was geen plaats voor een eerdere afspraak.. Beetje vreemd bureau hier, nu gaat de afspraak niet door omdat de wijkverpleegkundige ziek is. Vreemd dat maar 1 persoon dat kan doen? :?

Maaaar ondertussen goed nieuws! We gaan verhuizen *O* *O* *O* De bank heeft goedkeuring gegeven dus nu alles rond laten maken door onze adviseur *O* *O* Emmastraat here we come!
SPOILER
pi_102681493
oooohh ik dacht dat als je eerste kind de achternaam van paps kreeg, de 2e dat automagisch ook zou krijgen maar de regels zijn anders inmiddels?
Kreeg net post voor Lex Lucian Prins O+ beter dan die lellike achternaam van zn pa :P
pi_102681535
Maar dat heeft paps toch ook bij de aangifte wel geregeld/gezien dan? Ik dacht ook dat alle kinders dan dezelfde naam zouden krijgen. Dat was in februari nog wel het geval :Y
The way you rock'n'roll
pi_102681580
jawel, hoor ik net aan de telefoon. hij is wel op de hoogte blijkbaar
iets met erkenning en regelen bij t gemeentehuis volgende week :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:42:12 #176
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102681821
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Er was geen plaats voor een eerdere afspraak.. Beetje vreemd bureau hier, nu gaat de afspraak niet door omdat de wijkverpleegkundige ziek is. Vreemd dat maar 1 persoon dat kan doen? :?

Maaaar ondertussen goed nieuws! We gaan verhuizen *O* *O* *O* De bank heeft goedkeuring gegeven dus nu alles rond laten maken door onze adviseur *O* *O* Emmastraat here we come!
SPOILER
Wat vreemd zeg. Maar goed. Hier was het even heel hard brullen, en daarna een paar uur wat huilerig, maar verder geen last.

SPOILER
pi_102681959
Ja over namen. Matthias zijn tweede naam is Rian vernoeming naar mijn lief. Maar die vond met het aangeven toch mooier dat het Ryan werd. Uitspraak blijft zelfde maar andere manier van schrijven. Dus op het moment dat ik de geboortekaartjes laat afdrukken verandert hij de naam. Dus de geboortekaartjes hebben andere schrijfwijze dan dat Matthias zijn tweede naam is. Als mijn lief dat nu van te voren even had gemeld }:|
pi_102681962
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:42 schreef Aventura het volgende:

[..]

Wat vreemd zeg. Maar goed. Hier was het even heel hard brullen, en daarna een paar uur wat huilerig, maar verder geen last.

SPOILER
We moeten wachten op een brief met een nieuwe afspraak.. Was ik er net psychisch op voorbereid _O-

SPOILER
pi_102683222
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja over namen. Matthias zijn tweede naam is Rian vernoeming naar mijn lief. Maar die vond met het aangeven toch mooier dat het Ryan werd. Uitspraak blijft zelfde maar andere manier van schrijven. Dus op het moment dat ik de geboortekaartjes laat afdrukken verandert hij de naam. Dus de geboortekaartjes hebben andere schrijfwijze dan dat Matthias zijn tweede naam is. Als mijn lief dat nu van te voren even had gemeld }:|
och op t geboortekaartje staat ook dat ie huijboom heet :P

wij moeten zo in lex laten prikken, hij ziet te geel
pi_102683336
Sterkte kd!

En jeuujj voor mattias!

Mooi huis cyntia, zeker voor dat geld :o
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102683619
Sterkte KD met de prikjes. En wat een tuinhekIQtje die kraamdoos ):O

Cyntiaa, wat irritant dat de inenting niet door gaat! Floris vond de prikjes ook niet fijn, flink boos. Maar na het prikken ook flink honger dus dus meteen daar nog kunnen voeden. Rest van de dag was hij hangerig en 's avonds koortsig. Maar gelukkig was dat de volgende ochtend alweer gezakt. En wat een gaaf huis!! Cogratz! *O* *O*

Go Mattias *O*

Troeta fijn dat het shoppen geslaagd was! Jammer van de roltrappen e.d. En wat een leuke foto van je ondeugende mannetje O+ .

Voor de rest ben ik alles wat ik heb bijgelezen weer vergeten :D
pi_102683844
Goed zo mattias ga zo door
KD succes met de prikjes voor Lex
Wickie wat lief die foto van Wies en fijn om te lezen dat het met je been wat beter gaan. Neem de tijd om alles te verwerken. Je krijgt oo kwel veel zo ineens op je bordje

Wow cynthia wat een mooi huis
Nu wil ik ook een eigen huis maar ja eerst maar eens een baan vinden. En volgens mij ga ik die nooit vinden
pi_102684187
Mooi huis hé O+ Ben er zo verliefd op!
Het was ook even spannend of de financiering door zou gaan, mijn vriend heeft een eigen zaak en dan zijn ze best streng met het geven van een hypotheek.
Vanmiddag maar even champagne halen!
pi_102684260
Matthias *O* MeNicole, handig zo een lief die de boel eigenhandig wijzigd ;) Matthias vind ik zo mooi, stond hier ook hoog toen we nog neit wisten dat we meisjes kregen ;)

Cynthiaa mooi huis!!!

Lex prikjes, naar dat geel zien, Sarah was ook flink geel, maar die hoefde er niet voor geprikt. Sterkte voor Lex!

Hier ligt er een klein meisjes nu in de box te slapen, ze was op mijn arm in slaap gevallen en meestal breng ik haar dan naar boven maar J zat heir nog en ik moest nog van alles maar ondertussen slaapt ze dus al bijna een uur, heel bijzonder!
Vanmorgen bij de HA geweest en we zijn doorverwezen naar de KA, komende maandag kunnen we daar al terecht. Het blijft gewoon lastig met Sarah, de ene dag denk je het gaat super en is er niets aan de hand en de voglende dag denk je wat is er toch aan de hand, waar komt die onrust en het gehuil en gekrijs toch vandaan. Maar goed fijn dat er verder naar gekeken word, want ik ging al bijna denken dat het aan mij lag.
Dit was vanmorgen, ze heeft de spijlen van de box dus echt niet meer nodig om te gaan staan, ze kan het nu bij alles waar ze zich aan vast kan houden, alleen weer gaan zitten is lastig ;)
pi_102684296
Sarah! Wat ziet dat er lief uit! O+ En die lieve haartjes!
Mijn rooitje is ook weer wakker hoor ik, even uit bed halen
pi_102684436
Dank cynthiaaa, ik vind het ook heel lief maar ook een beetje gek juist omdat ze nog zo inieminie is. Maar ik vind het wel heel stoer van haar :)

Ik wist helemaal niet dat jij ook een rooie had, heb ik daar foto's van gemist?! Even zoeken :D
pi_102684460
Mooie Sarah!!

En wij mogen vanmiddag voor de controle en prikjes op het cb. Ben benieuwd wat ze van hem vinden... :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:03:40 #188
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102686433
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Mooi huis hé O+ Ben er zo verliefd op!
Het was ook even spannend of de financiering door zou gaan, mijn vriend heeft een eigen zaak en dan zijn ze best streng met het geven van een hypotheek.
Vanmiddag maar even champagne halen!
Ik ben ook verliefd op jouw huis O+ :Y

Zooo Kleurdoos wat een knurft dat kraamkreng van je :{
Rayen 2½ jaar!
pi_102686943
SPOILER
Mijn kleine rode man O+
pi_102687245
wauw cyntiaaa mooi en echt rood idd :)
pi_102687608
Ohhh KD, je kraam...wat erg...Je zou toch verwachten dat ze wat mensenkennis opgebouwd heeft met de jaren, zal ze t nou écht niet zien? Fijn dat t in ieder geval zó goed gaat dat je in ieder geval de mogelijkheid hebt om haar de deur te wijzen!!

Mignonne O+ Je kleine mop nu ook zo vol...wat ís dat nou toch hè, en waarom hebben je beide meisjes er last van maar kom je toch niet achter de oorzaak...? Gelukkig hebben jullie door oudste in ieder geval geleerd niet te lang af te wachten en aan te kijken, ik hoop dat dat een hoop voorkomt voor jongste... een dikke kus voor jullie!

Wickie, die foto van je mamamelkmonster is echt heerlijk, hóe mooi is de natuur! En hóe veel mooier nog is jouw Wieske!! (wat ik me nou toch steeds afvraag, hebben jullie uiteindelijk nog met jullie vrienden overleg gehad over haar naam??)

MP, tjonge wat wordt je meisje toch groot, en wat wordt de wereld om haar heen ineens veel groter zo hè...jemig! Ik kan niet wachten enerzijds, maar anderzijds..mijn kleine spek groeit ook alweer veel te hard..

Aventura, ik herken je gevoel goed hoor, ik voelde me ook haast een beetje raar dat het me geen tranen kostte om Lena destijds achter te laten op t KDV. Het voelde gewoon goed en ik had er alle vertrouwen in dat de leidsters met alle liefde en zorg voor haar zouden zorgen. Gek genoeg had ik er bij Jelte wel meer moeite mee, terwijl ik zijn juffies al heel goed kende doordat Lena ook bij hen gezeten had. Jelte is misschien nog wel 10x makkelijker dan Lena en ik heb Lena er nooit met een vervelend gevoel achter gelaten, maar blijkbaar verschilt dat gevoel toch ook weer per kind. Het "niemand kan zo goed voor mijn kleine man zorgen als ikzelf" gevoel was bij hem sterker, en toch ook daar nooit tranen. Ik had ook zin om mijn leven weer op te pakken, dit was nou eenmaal hoe het voortaan zou zijn dus gaan met die banaan!

Cyntiaa, jullie huis, wat heeeeerlijk! En zo licht! O+ Gefeliciteerd! Dat jullie er maar heel gelukkig mogen worden! Edit: En je kleine man... ohhhhh O+

En Troetaa...ohhhh je Sudocreme verhaal :X Heel herkenbaar helaas, ik vis de resten nog steeds uit Lena dr oren, die heeft zichzelf afgelopen week ook een maskertje gegeven.. ff onder spoiler want eigenlijk offtopic hier
SPOILER
Wat fijn MeNicole dat Matthias niet meer afgevallen is!! Hopelijk is de negatieve spiraal nu doorbroken en kan t groeien langzaamaan gaan beginnen!!

En een kus voor alle prikkerijen...hopelijk hebben die kleintjes er niet teveel last van :*

BJ, wat ontzettend fijn dat er langzaamaan een beetje ritme en regelmaat in je dagen lijkt te komen en alles wat meer op elkaar afgestemd raakt, nu nog hopen dat je je energie ook langzaamaan weer terugkrijgt. Misschien helpt straks rustig aan sporten daar ook wel weer bij. Ik heb zojuist besloten me morgen in te gaan schrijven voor de Cascaderun...heb nog nooit langer dan 5 minuten achter elkaar gerend, maar ik heb een doel nodig...er gebeurt te weinig, dus ik ga mezelf maar eens publiekelijk voor paal zetten komend jaar ;) Ik PM je nog even over een date hoor! En wat betreft je vraag om een update over Jelte:
Het gaat hier hartstikke lekker! Mijn kleine spek groeit als kool, zowel qua uiterlijk als qua ontwikkeling en de wereld ontdekken. Hij hoort er alweer zo ontzettend bij! Ik schat m zo'n 8kg nu en die begin je te voelen ook. Het is zó'n vrolijk en goedlachs mannetje, en zo makkelijk, alles is m goed, zolang hij zn borst maar krijgt op de door hem gewenste momenten ;) Het voeden gaat ook nog steeds zo fijn, al heb ik mn lastige momenten al wel weer gehad tijdens t werken. Ik ben er rustiger onder dan bij Lena destijds, ik geniet er volop van en hij des te meer... Juist nu bij Jelte geniet ik er zo van dat het voeden me dwingt om me af en toe even rustig terug te trekken met hem en even vol in hem op te gaan, heel even een wereld van alleen ons...zó heerlijk vind ik dat. Per vandaag voed ik hem langer dan ik Lena heb gevoed, met terugwerkende krachtig vind ik het nog altijd jammer dat ik destijds bij haar gestopt ben ook al wat het goed en bracht het een hoop rust, maar daarom probeer ik er nu maar dubbelop van te genieten.
Inmiddels is ie ook 2 ondertandjes rijker, zomaar uit t niets zaten ze er ineens, ik had ze nog totaal niet verwacht. Tis gedaan met de tandenloosheid hier in huis...die breekt waarschijnlijk pas over een jaar of 30-40 weer aan ;) En z'n zus en hij...zn zusje is zn alles, hij lacht veel, maar om Lena giert hij het uit, en dat begint Lena heel goed door te krijgen, dus die is constant bezig om m aan het lachen te maken. Gister liet ze een scheetje, daar moest Jelte (toevallig) heel hard om lachen, waardoor Lena ook heel hard moest lachen en voor ik t wist hadden we met zn 4en de slappe lach... Als ik dat geluid op dat moment op had kunnen nemen en in een potje had kunnen stoppen dan was er nooit geen ongelukkig momentje in mijn leven meer per direct op te lossen. Ik stapel druk heerlijke herinneringen in mijn hoofd en in mijn hart, ik hou van t leven met mijn 2 donders! O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Poppedein op 04-10-2011 14:59:44 ]
pi_102688272
Och Poppedein wat kan je toch heerlijk schrijven over de avonturen van je geweldige tweetal O+
Zo lief en puur dat ik er week van word.

Trouwens Troeta nog foto's gemaakt van je Sudomonster?! :P
pi_102688529
poppedein O+ O+

wat goed zeg van je rennen! ik moet er ook nodig de tijd voor maken maar het stukje motivatie ontbreekt nog, of de uitputting is nog te groot, kan ook :P
pi_102688792
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:36 schreef Poppedein het volgende:
En z'n zus en hij...zn zusje is zn alles, hij lacht veel, maar om Lena giert hij het uit, en dat begint Lena heel goed door te krijgen, dus die is constant bezig om m aan het lachen te maken. Gister liet ze een scheetje, daar moest Jelte (toevallig) heel hard om lachen, waardoor Lena ook heel hard moest lachen en voor ik t wist hadden we met zn 4en de slappe lach... Als ik dat geluid op dat moment op had kunnen nemen en in een potje had kunnen stoppen dan was er nooit geen ongelukkig momentje in mijn leven meer per direct op te lossen. Ik stapel druk heerlijke herinneringen in mijn hoofd en in mijn hart, ik hou van t leven met mijn 2 donders! O+
Juist!
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:08:12 #195
240917 Mula
pi_102688943
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

SPOILER
Hey wat grappig, ik weet waar dat is! *is geregeld in je woonplaats geweest* Niet alleen een leuk huis, maar volgens mij ook best een leuke buurt daar! Gefeliciteerd. :)
pi_102690320
Poppedein wat een heerlijk verhaal O+ En Lena _O- :o :')

Puck en ik hebben net samen heerlijk een slaapje gedaan van twee uur in het grote bed. Zo heerlijk dat mijn kleine man nog steeds het beste slaapt met mama in de buurt.
Hij komt nu ook echt naar me toe als hij opgetild wil worden door mij. Zo lief, die uiting van genegenheid O+
Op het nieuwe kdv zijn ze lyrisch over hem. Hij lacht zo veel en hij eet zo goed. Zo fijn, na het vorige kdv met hun negatieve commentaar.
The way you rock'n'roll
pi_102690711
Poppedein ; je kan altijd alles zo mooi verwoorden *;

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Mula het volgende:

[..]

Hey wat grappig, ik weet waar dat is! *is geregeld in je woonplaats geweest* Niet alleen een leuk huis, maar volgens mij ook best een leuke buurt daar! Gefeliciteerd. :)
Ahaaa, een Overijssels iemand? Of voor andere zaken in het mooie Kampen geweest?
Het lijkt me een prachtig buurtje, kom hier zelf niet vandaan maar kan prima aarden hier.
pi_102690802
Kampen, mooie hanzestad.
ik ben zelf een blauwvinger :) maar woon aan de andere kant van t land.

ondanks zijn geelzucht, nog steeds een tough cookie

al ziet ie op de foto heul niet geel :D
maar zijn ooievaarsbeet is overduidelijk, ik vind m zo mooi dat beetje, heeft iets speciaals. Elin heeft een grote moddervlek (volgens elin) op r grote teen, en lex heeft zn ooievaarsthema goed begrepen (pakje + kaartje ;) )
pi_102691024
Mijn zoon is ook in Zwolle geboren ;) Kampen is een prachtige stad en ook lekker centraal wanneer je naar Amsterdam wil gaan. Vriend is hier geboren en getogen dus hier komen we niet meer vandaan :+

Aah Lex, knappert! O+
pi_102691218
staat er nog een palingrokerijtje bij t busstation ? :)
pi_102691342
Lex knapperd! (let niet op het gerammel)
Nog gefeliciteerd KD. Heb het allemaal weer gemist, sorry.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_102691410
ga je schamen!

waar hang jij tegenwoordig uit? saaie muts :(
pi_102691650
Niet in het baby topic, jammer genoeg...
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_102691739
waar wel? :P
pi_102691760
Cyntiaa, het huis lijkt leuk!

KD, mooi jochie hoor!

Zo, cb weer gehad. Bij 4 maanden en 2 dagen 6185 gram en 62 cm. Hij doet alles wat hij hoort te doen op dit moment, en ook de cb arts vond dat hij heel vrolijk was.. maar maakte zich wel wat zorgen over mijn psychische gesteldheid geloof ik.

Prikjes zorgden voor een huil/driftbui, maar toen hij in de auto zat was hij stil, en is hij in slaap gevallen... Nu dus afwachten hoeveel last hij ervan krijgt..
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:37:06 #206
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102692878
ok m..uhhh poppedein... nou heb je me alweer aan het janken gekregen....pfffff die intense liefde en verliefdheid voor je kindjes.. zo herkenbaar en zooooo heerlijk!!
:*

ennuh zoek je nog een te dik loopmaatje die alleen na acht uur savonds een poging durft te doen w/ ik heb nog nooit hardgelopen, maar zou best willen proberen :Y
pi_102693565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:00 schreef Kleurdoos het volgende:
staat er nog een palingrokerijtje bij t busstation ? :)
Geloof het wel! :Y
pi_102694210
de biliwaarden van mn oempaloempa waren aceptabel, maar ze moeten morgen wel gezakt zijn

mag max 300 is 268
dus morgen moet ie weer geprikt ;(
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:16:45 #209
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102695009
Getverderrie KD, moeten ze nog een keer in hem prikken...
Ik hoop dat het gezakt is morgen.

Poppedein, wat fijn weer eens even hier van je te horen. Wat schrijf je lief over je manneke en meidje. O+

Die van jou is rond de 8 kilo, die van mij vorige week bij 15 weken al 7 kilo. :D
Lekkere spekkies! :)

Ltiekje, sterkte met het after-prikjesleed. Hier had Lientje de eerste keer lichte koorts en hangerig, de tweede keer (vorige week) helemaal nergens last van.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:19:19 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102700663
kennen jullie die baby uit de teletubbies die zo idioot zit te hinniken als de teletubbies verschijnen? Geert moet op zo'n zelfde manier lachen .. maar dan om Jan die allerlei fratsen en capriolen uithaalt om z'n broertje aan 't lachen te krijgen :')

pi_102702295
Ah KD, vervelend dat Lex geel ziet. Hopelijk is het morgen beter.
Bij een vriendin van mij zat het kindje op 299, da's pas op het randje :D

Anne zat destijds zelfs boven de 400, die zat op het randje van een bloedtransfusie...
pi_102703874
baas boven baas :D

kd :*
pi_102703949
KD, hopen dat het morgen gezakt is...

Bartje heeft verhoging(37,7), dus maar een paracetamol gegeven. Hij ligt veel te slapen, maar wel onrustig...
pi_102705038
dat is ook hoog fannetje..het is alleen zo dat Lex 'te vroeg is' waardoor minder hoog mag zitten, dan is 299 voor een normaal termijnkindje niet zo hoog en 268 voor <38 wk geloof ik best hoog
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:30:39 #215
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102705290
Evie zat volgens mij ook op ongeveer 300 en moest wel onder de lamp, maar die was er suf bij en dronk natuurlijk al slecht.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:32:48 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102705444
Geert zag ook vrij lang geel, maar zijn waarden zijn nooit geprikt. VK zei dat het normaal voor borstbaby's was dat ze wat langer geel zagen :?

pi_102705799
er is ook een verschil tussen geel en geel
en meer dan 60% van alle baby's wordt wat geel.
Lex kan zo op een stokkie in een kooitje de kanarie uithangen
pi_102705887
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie zat volgens mij ook op ongeveer 300 en moest wel onder de lamp, maar die was er suf bij en dronk natuurlijk al slecht.
idd ook omdat ze voor de 38 wk geboren is dan is dat de grens.
Ik vind Lex gelukkig erg helder en hij poept en drinkt goed dus ik ben we gerust
pi_102706076
Sofie was ook behoorlijk geel, maar is ook nooit geprikt. Maar als ik nu foto's terugkijk dan schrik ik er best wel van. Toen viel het me eigenlijk niet zo op.

[ Bericht 51% gewijzigd door kaatjejannie op 04-10-2011 21:16:32 ]
*poef* nu is het weg
pi_102706794
Hopelijk is het morgen een stuk gezakt KD!

BJ O+

En een :* voor Bartje
laiveneertiekje ik schrok wel even van je miniletters, denk je wel aan je zelf :*

Poppedein O+

Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen maar niet veel onthouden :@
Wel zag ik V van Pvoesss langskomen en ik vond hem zo wijs kijken O+

Even een Jelle update:
Het gaat momenteel eigenlijk hardstikke lekker met hem, niet echt benauwd, niet echt verkouden en niet echt last van z'n oren. Eindelijk! Hopelijk blijft dit even zo tot de operatie
Hij ontwikkelt zich heerlijk, staat overal aan en gisteren zelfs even 2 tellen los *O* Maf kind ;)

Hij kruipt Lotte met turbo tempo achterna als ze iets van hem afpakt of heeft wat hij graag wil hebben en daar moet zij nog een beetje aan wennen ;) Ze "kibbelen" nu ook steeds vaker, wel grappig om te zien ;)
Van de week heeft hij voor het eerst yoghurt gekregen, dat werd erg enthousiast ontvangen. Verder eet hij eigenlijk heel goed en steeds meer :Y)
Hij heeft ook wat meer rust 's nachts lijkt het, wat minder gespook en 1 of 2 keer per nacht er uit. Over afgelopen nacht zit ik nog in twijfel of ik er nu wel of niet uitgeweest ben

't is een heerlijk ventje, altijd vrolijk en lachend, gek op knuffelen, komt gewoon op schoot zitten als je op de grond zit met hem en wil heel graag bij je zijn.
pi_102707069
wat fijn zeg Mrien! wat goed! *O*

Oh KJ das nog wel normaal toch? Mijn meiden zagen ook allebei zo geel. Het gaat er geloof ik ook om hoe snel het weer bijkleurt, daar krijgt een kind wel een x aantal dagen voor. Suf zijn en slecht drinken en veel slapen zijn wel directe alarmbellen.

Bij mij zei mijn eerste kraam dat oudste haar kleurtje vast aan haar papa's genen te danken had. Daap :D heb je hem wel eens goed bekeken? wittere indo's krijg je niet hoor :+
pi_102707373
Anne was ook suf, dat was de belangrijkste reden om te gaan prikken inderdaad.
@kd, kindje van vriendin was ook tweeënhalve week te vroeg, dus die mocht ook maar 300 hebben.

Ik kan me nog herinneren dat ik Sofie ook erg geel vond KJ, dat heb ik toen volgens mij ook nog gezegd. Maar ja, toen zat ik daar nog helemaal 'in' natuurlijk ;)

mrien, fijn dat het met Jelle zo goed gaat, houden zo!
pi_102707664
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Fannetje het volgende:
@kd, kindje van vriendin was ook tweeënhalve week te vroeg, dus die mocht ook maar 300 hebben.

Ik kan me nog herinneren dat ik Sofie ook erg geel vond KJ, dat heb ik toen volgens mij ook nog gezegd. Maar ja, toen zat ik daar nog helemaal 'in' natuurlijk ;)

Ja idd, en toen vond ik het nog best meevallen. (iedereen die er wat over zei kreeg een sneer. Wat nou mijn kind geel! :') )
Ze was soms wat suffig en dronk slecht. Maar of dat elkaar nou in stand hield? Ze hebben het wel in de gaten gehouden. Maar ze was op sommige plekjes niet geel, en daardoor was het niet ernstig geloof ik.
*poef* nu is het weg
pi_102707760
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Fannetje het volgende:

ahja nichtje van mn vriends beste vriendin dr grootmoeder had dat ook idd :+
pi_102708146
Vanmiddag zijn we op kraamvisite geweest. Een collega van me is bevallen een maand geleden. De knul was 4300 gram bij geboorte. Maar ohw wat een hummeltje was het zeg. Sofietje leek een soort van jaloers te zijn toen hij bij mij lag. Ze kroop met een sneltreinvaart naar me toe, en begon bij me te staan piepen. Aangezien ze ook al uit logeren was geweest heb ik hem gauw weer aan zijn moeder gegeven. Sofie had mijn knuffels harder nodig O+

Ik zou nu wel bijna een broertje voor Sofie willen
Ze was vanmorgen ook helemaal blij toen ik haar ophaalde. Toen ik even later de autostoel aan het overzetten was, was ze het daar niet mee eens. Opa en oma waren niet goed genoeg meer O+
*poef* nu is het weg
pi_102708258
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:

ahja nichtje van mn vriends beste vriendin dr grootmoeder had dat ook idd :+
Schreef ik nou zo'n raar bericht dan? :?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:28:46 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102709072
dit was op de dag dat Evie voor het eerst onder de lamp kwam...

*lijkt alweer heeeeeeel lang geleden*
pi_102709288
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef mignonne het volgende:

Bij mij zei mijn eerste kraam dat oudste haar kleurtje vast aan haar papa's genen te danken had. Daap :D heb je hem wel eens goed bekeken? wittere indo's krijg je niet hoor :+
Ja hee, zijn genen zijn toch geel!

Daap?

Rot van t poepen van je mini. Dat ze je maxi maar niet achterna gaat.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:40:17 #229
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_102709808
Blegh nog een keer prikken voor de kleine van KD
Poppedein heeft weer een heerlijk verhaaltje geschreven zag ik O+
Verder nog een knuffel voor iedereen die het nodig heeft :*

**even afkloppen i.v.m. wet van Murphy**:
Manueel therapeut FTW! :P
Mijn dametje doet spontaan middagslaapjes (3 van elk 1 a anderhalf uur) *O*
Ze kan op haar buik gelegd worden zonder dat ze gelijk gaat gillen *O*
Ze kan haar hoofdje goed links en rechts draaien (kon ze eerst niet) :)
En..
Het gehuil is heeeeeel veel minder geworden *O*
Morgen de grote test, dan gaat ze weer naar het kdv, hopelijk drinkt ze daar dan weer haar flesjes leeg :)

Vandaag zijn we in het ziekenhuis geweest, heel erg lang gesprek gehad over Larissa. Het was emotioneel erg zwaar, maar ik ben blij dat we zijn gegaan. Ze staan klaar om ons te helpen mocht het niet meer gaan qua huilgedrag. Ik hoop dat het niet meer nodig is, het lijkt in ieder geval stukken beter te gaan nu :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_102709880
Ean moest ook onder de lamp. en dat vond ik heel sneu. ik hoop dat de waardes van llex morgen weer goed zijn

wat fijn mrien
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:43:15 #231
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102710030
FR; moest je ook zelf de oogjes afplakken?? dat vond ik het ergste namelijk...
(en o ja, slapen met zo;n blauw licht op je kamer is ook geen aanrader ;))

en ff enorm jompelen voor Larissa *O* *O* *O*
pi_102710095
haha vanyel, daap dwaas, zoiets. :P

Ondergetekende was ook geel. Op t randje van de wisseltransfusie maar de lamp was voldoende.
SPOILER
grappig, ik zit ook ff foto's terug te kijken van de meisjes, maar ik zie steeds meer dingetjes waarin ze toch wel op elkaar lijken, t duo.

offtopic enzo maarja er staan baby's op de foto's en t is het babytopic :7
pi_102710162
Tt goed zeg. fijn dat de mt werkt
pi_102710189
Tankgirl wat fijn!! *O*
pi_102710212
Ooooo wat klinkt dat fijn Tankgirl! Go Larissa morgen op het kdv! *O*
The way you rock'n'roll
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:47:10 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102710302
ahhhh Mignonne; ik vind jouw meisjes zo leuk en liefffff :) *smelt* en hey je was zelf ook zo;n mooi babietje met een enorme haardos.... O+ O+ O+
pi_102710377
ja ze hebben t niet van de melkboer :+
en ook niet van mn lief. Al doet mn schoonmoeder graag anders geloven maar die pruik hebben ze echt van mij :P
pi_102710427
Ow wat fijn the_tankgirl *O* *O*
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:58:41 #239
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102711015

ik heb ook wel foto's in de categorie; Evie of Liene ;)
pi_102711149
ja daaag das niet eerlijk :D die van jou zijn gewoon een tweeling die op mysterieuze manier in twee verschillende zwangerschappen gegroeid zijn. :P
pi_102711540
Mignonne O+ O+ die lieve druifjes van je, wil binnenkort wel weer een keertje met ze knuffelen hoor.

BJ, ik denk Evie, maar het kan ook net zo goed Liene zijn :+
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:09:06 #242
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102711701
zo naast elkaar valt het best mee trouwens

pi_102711780
vind je? :D
pi_102711802
Dat is toch 2 keer dezelfde baby?
*poef* nu is het weg
pi_102711890
Die raad je plaatje is Evie :Y

Toch? :@
The way you rock'n'roll
pi_102711894
Ik zie t verschil *O* toen had je nog een groene voedingskussen hoes, nu een blauwe *O*
pi_102711940
Zelfs de haarlijn is hetzelfde :D
The way you rock'n'roll
pi_102711971
Jeetje, zijn dat twee verschillende baby's? Wow BJ, je kunt klonen! :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:12:59 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102711973
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat is toch 2 keer dezelfde baby?
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef Poppedein het volgende:
Ik zie t verschil *O* toen had je nog een groene voedingskussen hoes, nu een blauwe *O*
:Y

pi_102712039
En TankGirl...wat ontzettend fijn voor je meisje en ook voor jullie dat er nu toch vooruitgang lijkt te zijn!! *O*
pi_102712192
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef Poppedein het volgende:
:D _O_

En sorry BJ maar je kan de pot op, er is echt zo goed als geen verschil.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:17:40 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102712266
;) ik zie wel verschil hoor; maar jullie hebben gelijk, tis wel heel duidelijk een zusje van Evie.. ben heeeeeeel benieuwd hoe ze dr over een paar maand/ jaar uitziet ;)

wat is zo lollig vind; ze hebben beide mama's bedenkelijke fronsje ;) hahaaa

en ff 4 the record; foto 1 is Evie en 2 is Liene.
(en raad je plaatje is ook Evie idd).
pi_102714131
Mrien wat een goede berichten *O*

Tankgirl wat fijn dat Larissa zo goed reageert *O*

En raad het plaatje, wat grappig, die lijken echt op elkaar, zowel die van Mignonne maar vooral die van BJ :Y
Dat soort plaatjes kan ik wel posten maar dat is niet zo heel moeilijk ;)

Maar ik wil best even met ze pronken natuurlijk :D
pi_102714511
Het zijn echt 2 verschillende kindjes hè MP. En met de naam op het lakentje wordt het helemaal makkelijk :P

Ik ben Eva d'r tweede tand weer kwijt. Volgens mij ben ik gek geworden, maar er zat zaterdag echt een duidelijke witte bobbel, die door leek te zijn. Misschien dat haar tandvlees wat is opgezwollen, maar ik mag momenteel ook niet kijken, want dan gaat ze gelijk aan je vingers lebberen :9
pi_102714610
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef danic het volgende:
Het zijn echt 2 verschillende kindjes hè MP. En met de naam op het lakentje wordt het helemaal makkelijk :P
Ik ben Eva d'r tweede tand weer kwijt. Volgens mij ben ik gek geworden, maar er zat zaterdag echt een duidelijke witte bobbel, die door leek te zijn. Misschien dat haar tandvlees wat is opgezwollen, maar ik mag momenteel ook niet kijken, want dan gaat ze gelijk aan je vingers lebberen :9
Zonder het lakentje kon je het toch ook wel zien ;) En ja ze zijn werkelijk in alles verschillend!!
pi_102714817
Ze lijken echt belachelijk veel op elkaar, BJ! Heel gaaf om te zien. O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat is zo lollig vind; ze hebben beide mama's bedenkelijke fronsje ;) hahaaa
Grappig dat je dat zegt. We hebben recentelijk ontdekt dat Lena in tegenstelling tot Ivan de frons van mijn lief en zijn moeder heeft. Er staan haar moeizame jaren te wachten waarin jan en alleman tegen haar zegt dat ze niet zo serieus moet kijken. }:|
pi_102715603
ooooh poppedein, wat erg, ze zit echt helemaal onder!!!
Ik heb helaas geen foto, want ik was boven en het toestel lag beneden met de batterij in de oplader. Ik twijfelde of ik het zou pakken, want het zag er echt grappig uit. Maar ik liep in m'n blootje en Mex zat het op te eten en het lag echt overal. Ik heb nu wel spijt hoor dat ik geen foto had, maar ik wist niet of het schadelijk was als hij het binnenkreeg.
Er komt denk ik wel nog een keer dat het gebeurt, hij vond het zo lekker!

Mignonne, ok, ik vroeg het me af gewoon, niks poept zo lekker als een bruineboontjesschotel:P
Sterkte ermee hoor, ik vind het zo sneu.

Kleurdoos, ga jij eens katten op die rare kraam van je en niet op Fannetje!grapje he

Mex was in de huiskamer steeds geel en in de slaapkamer niet, niemand wist nou echt of die geel was. Ik heb een foto waar die wel erg geel is, maar hij doet het nog.
pi_102715889
Je ziet het heel goed hoor MP, ik herken Sarah uit duizenden O+

Die sudocrème :o Wat zal dat een crime geweest zijn om van haar/hem afgewassen te krijgen. Ik vind het echt rotspul om goed weg te wassen.
pi_102716299
Pff, was echt erg idd danic, het zat in m'n nek en die plek heeft er heel de dag gezeten en bij het aankleden kwam ik er achter dat er achter op m'n arm ook een hele veeg zat.
Van Mex heb ik het eraf gekregen met baby-olie, dat ging wel makkelijk, maar ik kon mezelf niet zo goed wassen met Mex in m'n armen.
De vloer heb ik met billendoekjes schoongemaakt.
pi_102716543
Trouwens, een jaar geleden begonnen m'n weeen nu. Dat ga ik vieren met een goede nachtrust, m'n vriend zorgt voor de baby vannacht *O*
pi_102717181
Welke baby Troeta? Of bedoel je zo-goed-als-helemaal-dreumes-Mex???
pi_102723201
Wij hebben gister wat spannends gedaan, Sarah werd niet wakker voor haar laatste fles (23.00uur) en ik wilde haar niet wakker maken, dus we hebben haar laten liggen en afgewacht hoe laat ze zou komen. Ze kwam pas om 4.45uur!!! En ze had haar laatste fles dus om 18.30 gehad.. Ik denk dat we de laatste fles dus wel kunnen gaan afbouwen, maar dan ontstaat er alleen een vochtprobleem, want ze wil nog steeds niets anders drinken dan de nutrilon-melk..
pi_102723435
*O* voor Sarah.
O+ Voor de voor bij gekomen foto's.

Hier ook een goede nacht gehad, 19:00/03:00/08:00. Cas is alleen wel wat ziekjes, straks even zijn temperatuur bekijken. Hij is wat hangerig en slaapt veel, gisteravond voelde hij ook warm aan. Anders zo maar even de stad in om paracetamol te halen -O-
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:01:43 #264
Vrouwtje-theelepel
pi_102723509
Wat lekker mama purk! En wat sneu voor cas, gelukkig achteraf dat de prikjes niet door gingen.
Seth slaapt nu al een week door! Dat is wel heel fijn al vind ik nachtvoedingen ook niet erg. Hij krijgt 23.00 de laatste fles en om 7.15 word hij wakker.
pi_102723638
Wij halen een fles van 23:00 nooit. Matthias krijgt om 21:00 de laatste fles. Dat is wel een grote voor zijn doen. Daarna komt ie om 03:00 weer en dan drinkt ie 90cc. Maar das dan ook niet gek. En dan om 08:00 weer maar das dan een klein flesje weer.
pi_102723652
Idd, beter dat het niet doorging! Hij ligt weer lekker op bed...
Goed van Seth zeg! Lekker wat uurtjes slaap er bij :O
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:10:34 #267
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102723703
Hoera voor lange slaapjes en goede nachten! Hier gaat het weer iets beter, om 23:45 uur de laatste fles en hij kwam om 5.30. Nog steeds niet zoals het was, maar hier kom ik een werkdag wel mee door.
pi_102723721
hehe...om 0:00 de laatste fles gegeven, waarvoor Evan wakker gemaakt...vervolgens tot 5:45 doorgeslapen.

Gisteren weer naar de fysio geweest en hopelijk komt er weer wat vooruitgang.
pi_102723742
De eerste nacht terug in haar eigen bed had Dottir ook nog behoefte aan een nachtvoedinkje, maar hopelijk is dat vannacht na een 'gewone dag' weer over. Ik vind het wel bijzonder dat hier vrij veel mensen zeggen de nachtvoedingen geen probleem te vinden, wij hebben daar best last van (met werken).
pi_102723813
Ik ben nog niet aan het werk dus moet na de 17e gaan ondervinden of ik er last van krijg... Gelukkig heb ik baan waar ik rustig aan kan doen, lichte werkzaamheden :)
pi_102723838
Ik vind ze ook zwaar hoor Vanyel, hoewel Eva ze nu sinds een week of 2 niet meer krijgt, mits ze er echt om vraagt.
Ze krijgt om 23.30 altijd de laatste fles en dan wordt ze 's nachts wakker, om daarna bij ons weer verder te slapen. Normaal is dat rond 04.00, nu was het 04.45! Daar ben ik dan al blij mee.
Vriend moest er net uit om te gaan werken, dus die heeft haar naast me neergelegd en zo hebben we geslapen tot 08.15.
pi_102723886
Ik zag er behoorlijk tegenop om weer te gaan werken, maar inmiddels is dat alweer 5 weken geleden en ga ik weer met plezier naar mijn werk. Daar ben ik zo blij mee. De eerste 2 dagen vond ik verschrikkelijk en vroeg me echt af wat ik daar deed, maar dat is gelukkig helemaal over.

Een tijdje terug vroeg ik of meer mensen last van hun hormonen hadden zoals ik, nadat ik weer met de pil ben begonnen. Even dus nu ook een positieve noot: ik ben na die eerste stopweek from hell toch doorgegaan met de pil en ik heb nu nergens meer last van (ja vergeetachtigheid, maar dat is wat anders). Ik ben zo blij dat het alleen die eerste keer was!
Dus hier geen oorlog meer als ik mijn stopweek heb, hormoontjes doen weer zoals ze moeten doen!
pi_102725231
Joepie de poepie, 2 goede nachten achter elkaar gehad, wat een genot!
En onze dame slaapt in haar eigen bedje!
Ons geheim is... Een speen. Ik wilde er eigenlijk niet aan, maar nadat mevrouw een nacht elk uur kwam en we eigenlijk niet hadden geslapen en het echt verdomde om in slaap te vallen ben ik toch maar overstag gegaan. De speen zorgt ervoor dat ze rustig wordt zodra ze op bed ligt en dan in slaap kukelt. Daarna geven we de speen niet meer en dat is ook niet nodig.
Ze kwam vannacht 2 keer voor voeding en viel gewoon in slaap zonder speen.
Mama is dus trots en blij en opgelucht dat we nu in ieder geval 2 goede nachten hebben gehad.
Verder doet ze t erg goed!

Werken moet ik trouwens nog helemaal niet aan denken, waar ik voor de bevalling zo makkelijk zei dat ik gewoon 4 dagen blijf werken, vind ik t idee alleen al best pittig. Ik wil veel vaker bij m'n kind zijn! Maarja, moet ook brood op de plank komen hè. Ach, wie weet kan ik wat regelen met ouderschapsverlof als ik merk dat ik 4 dagen echt niet leuk vindt. En misschien valt t na de eerste week/weken wel reuze mee.
Tralalalaaa
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:13:06 #274
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102725367
Hier iemand in d'r eerste werkweek. Ik werk dus nog steeds 36 uur per week, maar wel met 4 uur ouderschapsverlof. Ventje gaat 1 dag naar de opvang, is 1 dag bij mij, 2 dagen bij vriend en de woensdag is ventje ook thuis maar splitten we de opvang, zodat we beide 4 uur thuis kunnen werken.
Dat is echt al pittig genoeg merk ik. Vanmorgen had meneertje een poepbroek, wat ik dan het liefste doe is hem uitgebreid badderen enzo. Maar inmiddels was het al half 10 en ik had om 10 uur een afspraak...Dat vind ik dus wel lastig, heb ik gelijk het idee dat ik hem niet optimaal verzorg.

Wat wel optimaal is, is dat ik per december minimaal 2 dagen vanuit huis werk. Dat is zelfs verplicht. Ik moest gisteren een smartphone en laptop uitkiezen waar ik mee wil gaan werken.
Zo handig met net even de wasmachine aanzetten, net even nog boodschapjes doen, en natuurlijk geen reistijd.
pi_102725953
Danic wat fijn dat het weer goed gaat met je hormoontjes :)

Cas hopelijk knap je snel op! :*

Wat een goeie nachten allemaal! En vanyel ik vind de nachtvoedingen ook vreselijk hoor! Was ook blij dat ze snel tot een uur of 5 a 6 sliep, dan moet manlief er toch uit en kon die mooi de fles doen en kon ik lekker doorslapen :)

Wow Aventura 36 uur!! Dikke respect!!

Ik werk nu 28 uur en per januari ga ik 24 uur werken. Ik wil er gewoon meer zijn voor de meisjes en het kan dus dat is fijn :)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:36:50 #276
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102726099
Nou ja respect, het is meer 'moeten' :) mijn man is zzpér en zijn inkomen wisselt enorm, daarom wil ik degene zijn met een stabiel inkomen. Heb ook niet het idee dat de banen er leuker op worden als ik minder uur werk. Dan ga ik liever met plezier 36 uur werken dan met tegenzin 24, omdat dat een minder interessante baan is. Het helpt wel mee dat ik maar 2 hele dagen echt van huis ben en dus de rest thuis werk (de dagen dat ik thuis werk is ventje ook thuis, bij papa). Dan zie ik hem veel meer, als ik pauze neem en ook doordat ik dan geen reistijd heb.
pi_102726241
Mijn man heeft een eigen bedrijf (heeft hij dit jaar overgenomen van z'n vader) dus ook dat is allemaal spannend qua inkomen. Dan vind ik t fijn, net als Aventura, om in ieder geval zeker te zijn van 1 stabiel inkomen.
Eva gaat vanaf januari 2 dagen naar t kdv en 2 dagen naar opa en oma. Gelukkig wonen die bij het bedrijf van m'n man dus manlief is ook gewoon in de buurt. Had dat niet zo geweest dan had ik denk een dag minder gaan werken.
Maar manlief heeft ook weleens rustigere periodes dus dan neemt hij in die periodes gewoon een dag in de week vrij zodat ze maar 1 keer naar opa en oma gaat.
Tralalalaaa
pi_102726253
Ik ben blij dat ik niks moet. Bij Leander ben ik eerste jaar ook zo'n beetje thuis geweest en dat is me heel goed bevallen. Nu zijn we gelukkig in een positie dat dat weer kan. Maar of ik dat weer een jaar wil weet ik nog niet. Denk dat ik toch voor 2 dagen wel iets wil gaan doen. Vind het heel lekker zo thuis bij de kids maar ik wil ook wel iets meer zijn dan mama alleen.

Matthias is weer niet afgevallen. Ook weer niet aangekomen :P Vanaf vandaag komt de vlos nog om de dag om hem te wegen. Word er namelijk beetje gek van. Ben alleen maar met dat gewocht bezig. Misschien dat het zo iets rustiger word.
pi_102726274
Wij werken allebei 32 uur vanaf November (m'n vrouw nu 24)...We hebben geen slechte baan, maar de rekeningen betalen zichzelf immers niet...
Ik dacht niet dat dat zo uitzonderlijk was.

M'n vrouw is denk ik ook wel blij dat ze gewoon ook kan werken, want het kan behoorlijk vermoeiend zijn, een hele dag met een kiss-baby thuis zitten.
pi_102726398
Ik word me steeds meer bewust van mijn luxe positie, ik werk bijvoorbeeld voornamelijk avonddiensten en zie de meisjes dus veel overdag :) Wij hebben hierdoor ook relatief weinig oppas nodig (wel op rottijden). Maar nu manlief weer een baan heeft en contractverlenging hebben we besloten dat ik iets minder mag en daar ben ik blij mee.
Soms zou ik wel willen stoppen met werken, maar aan de andere kant vind ik werk ook heel fijn, gewoon even niet met de kids bezig zijn, helemaal mijn eigen ding doen, beetje zelfontwikkeling enzo ;)
pi_102727105
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:46 schreef MamaPurk het volgende:
Ik word me steeds meer bewust van mijn luxe positie, ik werk bijvoorbeeld voornamelijk avonddiensten en zie de meisjes dus veel overdag :) Wij hebben hierdoor ook relatief weinig oppas nodig (wel op rottijden). Maar nu manlief weer een baan heeft en contractverlenging hebben we besloten dat ik iets minder mag en daar ben ik blij mee.
Soms zou ik wel willen stoppen met werken, maar aan de andere kant vind ik werk ook heel fijn, gewoon even niet met de kids bezig zijn, helemaal mijn eigen ding doen, beetje zelfontwikkeling enzo ;)
Dat :Y

Ik werk 28 uur verdeeld over 3 dagen. Op die werkdagen passen opa en oma op, mits mijn vriend niet vrij is. Hij werkt onregelmatig en is dus ook geregeld thuis als ik aan het werk ben. Dat scheelt echt een hoop. En soms hoeven ze maar 4 uurtjes op te passen. Vriendlief gaat dan om 14.00 naar zijn werk en ik ben om 18.00 thuis.

Ik zou ook wel vanuit huis willen werken, al is het maar 1 dag, maar daar willen ze niet aan bij ons. Het is wel mogelijk, als ze de functie/taakverdeling iets anders vorm geven. Het enige dat je op die dag niet kan doen is persoonlijk klantcontact, maar als je dat gewend bent is er niets moeilijks meer aan denk ik. Helaas.....ik moet gewoon naar kantoor. }:|
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:07:31 #282
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102727130
Luxepositie *check*
Ik werk ongeveer 28 uur per week verdeeld over 4 dagen. Mijn mupke gaat met mij mee en hoeft dus nooit naar de opvang. Ik moet er ook (nog) niet aan denken om een dag zonder haar te moeten zijn. Het is voor mij nu ideaal en het geld moet hier nu eenmaal ook verdiend worden door ons beide.

Ik vind het heerlijk om haar altijd om me heen te hebben en tuurlijk is dat soms ook pittig.
Als ik 's avonds thuis kom rond zes uur en ze wil drinken en ik moet koken en als ze dan na het drinken niet gaat slapen terwijl ze wel moe is en het dus op een brullen zet als ze niet bij mij is, dan ben ik blij als manlief er is. Dan kan hij, of het eten koken, of Lientje even overnemen en loopt het allemaal weer soepel door. Dan heb ik al een dag achter de rug en dan vind ik dat wel eens lastig.

Maar ik zie zoveel lachjes, hoor zoveel gebrabbel, kan zoveel knuffels en kusjes geven aan mijn meisje. En haar voeden wanneer ze maar wil, dat is echt een enorm groot geluk.
pi_102727323
wat voor werk doe je Juud, dat je haar mee kan nemen?
Is ze dan ook echt bij je, of is ze op een kinderopvang op jouw werklocatie?
pi_102727489
Ik werk officieel 18 uur in de week, tot half januari nog met 4 uur ouderschapsverlof. Nu dus 14 uur in de week over 2 dagen (anders 2,5 dag).
Ik zou zelf niet meer dan 3 dagen willen werken, merkte toen bij Lotte dat die 2,5 dag creche best zwaar was voor haar
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:19:01 #285
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102727504
Ik werk al 5 jaar als gastouder/nanny bij mensen thuis. Vier dagen per week zorg ik voor hun twee meiden.

Daarvoor werkte ik in de kinderopvang en een poos in de gespecialiseerde gezinsverzorging.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:27:16 #286
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102727798
bijzonder dat dat kan juud! het zal wel een stuk pittiger zijn met zo'n babytje erbij, die ook vrij veel aandacht/verzorging vergt. maar die meiden vinden 't vast ook heel erg leuk lijkt me?
in de haak.
pi_102727991
Leuk Juud! Fijn ook dat de mensen waarbij je thuis bent, het geen probleem vinden. En die meiden vinden het waarschijnlijk helemaal geweldig om zo'n klein mupje erbij te hebben.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:34:26 #288
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102728033
Lientje is een beetje het kleine zusje, ze vinden haar helemaal geweldig. Ik werk al weer een hele tijd, dus we hebben onze draai wel gevonden. Ze zijn 6 en 10, dus een ideale leeftijd voor een baby erbij in huis.

Lientje gaat mee in het schema van halen/brengen naar school en drinkt over het algemeen op de momenten dat het goed uitkomt.
Enige 'lastige' is dat ik haar soms moet oppakken terwijl ze slaapt, omdat we op pad moeten.
pi_102728494
Dat is inderdaad een luxepositie Juud! :) Heerlijk lijkt me dat.

Ik ga vanaf de 17e weer werken en Cas heeft een wen-ochtend op de 10e. Gelukkig zit hij bij mijn buurvrouw op de groep. Ben zo benieuwd hoe hem dat gaat bevallen!
pi_102729174
Ik ben weer student en mn rooster is heerlijk grillig. :X Er zijn weken tot nu toe dat ik bijna de hele week thuis ben (maar moet dan dus wel aan de zelfstudie, dat gebeurt dan 's avonds.), maar er zijn ook weken bij dat ik heel druk ben en bijna de hele week de hort op.
Tot nu toe hebben we het met oppas kunnen regelen en binnenkort start onze hele fijne gastouder dus dan komt er wat meer regelmaat en structuur in het oppas gebeuren. Geeft mij ook wat de ruimte om te studeren.

De rekeningen moeten hier uiteraard ook betaald worden en dat lukt net aan, vanaf deze zomer ga ik op zoek naar een baantje voor erbij in de weekeinden en de vakanties, op een priklocatie.

In mijn toekomstige werk is er gelukkig wel mogelijkheden tot parttime werken en in de weekeinden werken enzo.

Danic wat fijn dat je hormonen het weer doen! :D

@nachtvoedingen, ik vind ze ook zwaar, en net als vannacht, ik had vanmorgen een toets, ja dan baal ik behoorlijk als ik er voor de vijfde keer uit moet (verdeeld over twee kinderen...) Maar goed erover klaagt schiet ook niet op dus ik doe het op de automatische piloot, en duik zsm weer mn bed in. op de klok kijken bij iedere keer dat je wakker wordt is echt funest, dan raak je alleen maar gefrustreerd.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:15:30 #291
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102729405
Ik ben benieuwd straks als mijn beeb er is, en ik daarna eindelijk een baan gevonden heb of de kinderopvang wel betaalbaar is.
Voorheen in mijn vorige baan verdiende ik helemaal niet slecht, maar straks als mijn ww is afgelopen moet ik pakken wat ik pakken kan dus zelfs voor minimumloon zou ik mijn bed uit moeten.
Want als ik niet werk is het wel heel karig rondkomen.
Dus ik ben benieuwd wat wij kwijt zijn aan kinderopvang en of het nog een beetje loont.
Rayen 2½ jaar!
pi_102729479
Ik vrees dat de opvang alleen maar duurder gaat worden.. Wij zijn nu, zonder teruggave, ¤ 906,- per maand kwijt (3 dagen opvang per week). Wat we terug krijgen moet ik nog horen, wacht op de brief hierover. Mocht het dan nog duurder worden dan neemt mijn vriend 1 dag per week vrij, lekker pappadag op maandag.
pi_102729504
Juud wat een superbaan zo!!!

Mignonne, ik vind dat zo knap he een opleiding beginnen emt twee van die ukkie!! En 5x!! Dan klag ik helemaal nergens meer over.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:24:51 #294
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102729725
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vrees dat de opvang alleen maar duurder gaat worden.. Wij zijn nu, zonder teruggave, ¤ 906,- per maand kwijt (3 dagen opvang per week). Wat we terug krijgen moet ik nog horen, wacht op de brief hierover. Mocht het dan nog duurder worden dan neemt mijn vriend 1 dag per week vrij, lekker pappadag op maandag.
:o Euwh, dat word toch berekend naar inkomen? van beide.
Als ik 3 dagen ga werken voor een goedkoop loontje dan kan ik het gelijk daar inleveren :o
Ik moet eens een berekening laten maken geloof ik :o

Lastig, opvang regelen straks maar nog geen baan hebben dus niet weten hoeveel uur je nodig hebt.
En je kan geen werk zoeken zonder dat de opvang geregeld is, want stel dat je gelijk de volgende dag zou moeten beginnen (via uitzendbureau dan).
Nou ik zie het wel, ik ga me stoer nog niet druk maken :+
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:48:09 #295
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102730442
Die regels zijn niet te handhaven, want wie gaat controleren hoeveel uur iemand werkt. Dus volgens mij kun je nog redelijk je eigen gang gaan. (Als je helemaal niet werkt maar wel opvang wil kan dat natuurlijk niet, dat valt meteen op).
Ik heb nog niks concreets gelezen over of en zo ja hoeveel je minder toeslag krijgt in 2012. Wij betalen 282 per maand voor 1 dag voor 1 kind en krijgen daarvan 200 terug. Dat vind ik echt prima te doen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:51:21 #296
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102730534
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:48 schreef Aventura het volgende:
Die regels zijn niet te handhaven, want wie gaat controleren hoeveel uur iemand werkt. Dus volgens mij kun je nog redelijk je eigen gang gaan. (Als je helemaal niet werkt maar wel opvang wil kan dat natuurlijk niet, dat valt meteen op).
Ik heb nog niks concreets gelezen over of en zo ja hoeveel je minder toeslag krijgt in 2012. Wij betalen 282 per maand voor 1 dag voor 1 kind en krijgen daarvan 200 terug. Dat vind ik echt prima te doen.
Ah dat geeft weer wat hoop, dat vind ik ook mooi te doen
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:54:13 #297
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102730619
@Mignonne, op de klok kijken of bijhouden hoe vaak ik wakker ben geweest doe ik sinds 2 weken ook niet meer. Heel soms zie ik het wel eens, maar het is idd frustrerend en zinloos. Dus ik leg Lientje aan of geef haar haar speen en dan slaap ik zo snel mogelijk weer verder.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:59:23 #298
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102730769
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ah dat geeft weer wat hoop, dat vind ik ook mooi te doen
Volgens mij boffen wij wel hoor, want ik verdien ruim 1,5 keer modaal en mijn vriend (netto) ook, maar die heeft wel vrij veel bedrijfskosten en aftrekposten en omdat wij fiscaal partners zijn, komt dit dan mooi zo uit. Als mijn vriend echter in loondienst had gezeten hadden we ws. maar iets van 100 euro teruggekregen.
pi_102731038
oke.
jongens, luister.

RAAD EENS WIE ER NET OP DE STOEP STOND?!
pi_102731064
@KD Nee echt???? Dan is ze echt nog stommer als een, ik weet niet eens als wat...
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:09:36 #301
Vrouwtje-theelepel
pi_102731140
Ehhmm begint het met een j?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')