Ohw doe maar lekker uploaden en hier laten ziennnnnnnn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:28 schreef DJMO het volgende:
oh ja, behalve het tandje boven, kan Geert ook ineens blijven zittenhij speelt soms nog voor kukelmannetje, maar hij valt steeds minder vaak om nu
heb nog een mooie foto van in het zwembad vandaag
vandaag precies zeven maanden oud:quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw doe maar lekker uploaden en hier laten ziennnnnnnn.
Naar mijn mening worden er te weinig beebfoto's vertoond, of bijna-beeb-af-foto's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
donequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
DJMO, ik had OP verzoekjes in het feedback topic gepost maar er wordt niks mee gedaan. Zou jij deze [OUD] FAQ en Feedbacktopic nog in de OP willen verwerken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Huisarts wilde me bij oudste in eerste instantie ook niet doorverwijzen want hij dacht dat het nauwelijks zin zou hebben, uiteindelijk deed ie het wel, voor mijn gemoedsrust. Toen ik hem later over de uitslagen bij oudste sprak heb ik hem bedankt voor de verwijzing en zei ie dat ie zich daar toch wel in vergist had en dat ik toch gelijk had en dat dat wel een leermoment voor hemzelf was. Ondanks dat ik het helemaal niet vervelend vond hoe die verwijzing toen gebeurde (ik bedoel, boeiend, ik wilde verwezen worden en dat gebeurde, klaar.), maar het was toch wel fijn dat ie dat zei, gaf me het gevoel dat hij wel écht oog/oor voor zijn patiënten heeft.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:50 schreef Sandous het volgende:
Oooh miniii wat is ze mooi!
Wat goed!! Dat t serieus genomen wordt. Hier was ik laatst dus in strijd met onze ha, schreef me eerst een middeltje voor voor kinderen 6+ ze is drie jaar![]()
En moest dat geven met ab, zalfje en twee pilletjes perdag. 6 dingen per dag, dies gek. En wil
Mij ook niet doorverwijzen... Ze heeft er nu ook een soort angst voor gecreeerd. Ga er morgen weer werk van maken.
Goed dat je voor mini morgen belt en wat een fijn gevoel; een arts die serieus neemt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.29/10/'10 - 25/03/'13
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:18 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ook zo'n lekker spekkie. Nu spam ik natuurlijk ook met mijn spekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Maar voor ons is het beter als ze nog gewoon tot het eind blijft. Kunnen we nog leuke dingen lezen!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
KD, ik denk dat het idd voor beide partijen beter is als jullie vandaag uit elkaar gaan.
![]()
Ik ken het gevoel maar al te goed TAP...zelfs op dagen gehad toen m'n vrouw en ik allebei moesten werken en hij ons allebei wakker hield.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb medelijden met m'n man vandaag. Eva kwam vannacht werkelijk elk uur en wilde telkens maar drinken. Ook had ze weer een schitterende poepluier. Nu ben ik van het voeden maar manlief werd natuurlijk ook elke keer wakker. Hij moet gewoon werken vandaag, hoop dat t m goed af gaat. Maar damn, zo'n nacht als deze is toch best zwaar...
Hij slaapt veel maar niet teveel zeg maar. Hij word om de paar uur netjes wakker voor de fles. Daar drinkt ie dan "maar" 40cc van. We bieden 90 aan. Dan is ie nog een half uurtje wakker en gaat dan weer naar bed. Daar blijft ie eigenlijk spugen, in zijn slaap ook, tot aan de volgende fles. De vlos komt hier nog elke dag om hem te wegen en die kwam vrijdag tot de conclusie dat ie op een dag veel te weinig binnen krijgt. Dus die heeft vrijdag al een afspraak gemaakt voor vandaag bij de ka omdat ze er al vanuit ging dat ie zijn geboortegewicht niet ging halen. Hij was vanmorgen zelfs weer 10 gram afgevallen. En de vlos zei voor zijn geboorte nog wel dat ie niet lang met maatje 50 ging doen. Moet de kleertjes maat 50 zelfs nog een keer omslaan omdat het te groot is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:00 schreef PM-girl het volgende:
MeNicole, vervelend dat Matthias niet snel genoeg aankomt. Ik lees ook dat hij veel slaapt, ik weet natuurlijk niet hoeveel, maar (te) veel slapen icm niet goed aankomen lijkt mij niet zo fijn bij zo'n kleintje? Heeft de kraamhulp daar nog iets van gezegd, voordat ze ging? Of de verloskundige?
Dit klinkt wel herkenbaar, op het oog een tevreden kindje, die om de drie uur wel (wat) drinkt, maar niet genoeg aankomt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:09 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hij slaapt veel maar niet teveel zeg maar. Hij word om de paar uur netjes wakker voor de fles. Daar drinkt ie dan "maar" 40cc van. We bieden 90 aan. Dan is ie nog een half uurtje wakker en gaat dan weer naar bed. Daar blijft ie eigenlijk spugen, in zijn slaap ook, tot aan de volgende fles. De vlos komt hier nog elke dag om hem te wegen en die kwam vrijdag tot de conclusie dat ie op een dag veel te weinig binnen krijgt. Dus die heeft vrijdag al een afspraak gemaakt voor vandaag bij de ka omdat ze er al vanuit ging dat ie zijn geboortegewicht niet ging halen. Hij was vanmorgen zelfs weer 10 gram afgevallen. En de vlos zei voor zijn geboorte nog wel dat ie niet lang met maatje 50 ging doen. Moet de kleertjes maat 50 zelfs nog een keer omslaan omdat het te groot is.
He wat?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Of Elin al alleen beneden kan blijven voor een uurtje.
srsly?
We moeten om 2 uur in het ziekenhuis zijn. Gelukkig gaat de vlos meequote:Op maandag 3 oktober 2011 11:23 schreef Kaarr het volgende:
Nicole ik lees nu pas dat Matthias zo veel spuugt. Dat klinkt niet lekker. Ik hoop dat het snel beter gaat.![]()
In het ziekenhuis vonden ze Linus te rustig en als hij te veel zou gaan spugen dan zou hij sondevoeding krijgen. Iedere 3 uur kreeg hij een flesje. Linus krijgt nog steeds iedere 3 uur een fles om z'n maagje rust te geven en gelukkig gaat het nog steeds goed.
Geweldigggggggquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:47 schreef Kleurdoos het volgende:
mn hechting heeft ze 1 keer bekeken. en die kon ze niet vindenheb verder geen last van de onderkant
echt heerlijk is dat.
nog iets nieuws opgemerkt. ze doet een goofygeluid voor ze gaat lachenmn vriend kwam net ook al wahopig naar boven. Dat ie t niet nog een kwartier met r trok, dus die is snel naar zijn werk gegaan.
Ze staart nu naar me, met halfopen mond, terwijl ze de was doet en aan het mijmeren is over wat voor stoms ze nu weer kan zeggen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:51 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Maar voor ons is het beter als ze nog gewoon tot het eind blijft. Kunnen we nog leuke dingen lezen!!
Wat omschrijf je dat heerlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar Matthias is verder zo![]()
![]()
. Hij kan al echt lachen (de kraamhulp maakte me belachelijk omdat dat nog helemaal niet kon
) en soms moet ie zo om Mikael lachen dat er al geluid bij komt. Is zo schattig. En als ie in bed ligt komen er ook allemaal leuke geluiden uit
En het alleliefste is ie gewoon bij zijn mama
Bij mama is alles goed en kan ie lekker slapen
Ja en ook wel jbp. Maar de ka was ervoor om eerst eens zo te proberen. Dus dat doen we dan maar. Matthias plast en poept wel heel goed dus hij krijgt ook wel genoeg nog binnen. Hij moet alleen eens groeien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat hij mee naar huis mocht nicole.
Mag je hem nutritron of speciale voeding tegen spugen geven?
dit komt zo herkenbaar voor, bij m'n nichtje haar zoon zelfde verhaal, maar daar is zoon voor geopereerd, als ik me niet vergis zijn middenrif.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:21 schreef MeNicole2 het volgende:
We hebben vorige week om de 2 uur steeds een klein beetje geprobeert. Maar dan spuugt ie veel meer. Komt zijn neus uit enzo. En dan heeft ie paniek want krijgt ie geen lucht. Dus hij zit gewoon ook echt vol. Nu spuugt ie ook wel veel maar is het steeds een klein beetje en is hij er wel tevreden mee zeg maar. De vlos zei dat ie nu een lachende spugerd is.
huh?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
@mignonne drink je weleens taksi? Als het nog bestaat eigenlijk
Daarom vroeg ik het ook. Ik mocht het vroeg niet drinken ivm darmproblemenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
huh?
nee drink ik niet. Sowieso vind ik het vies en kan ik er zelf niet tegen maar er zit ook melk in waardoor het off-limits is ivm dieet voor jongste
@djmo euh ja de spullen staan hier dus ook al een tijdje omlaag omdat jongste staat enzohet bedje hebben we omlaag gedaan toen ze zelfstandig ging zitten.
wat is je fb? -_- dat wil ik ook zien!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
Zo sta ik op het punt een hilarisch filmpje van Ivan op FB te zetten. Wil je niet missen, DML.
Ik vond 'in de glolila' ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
Zo sta ik op het punt een hilarisch filmpje van Ivan op FB te zetten. Wil je niet missen, DML.
ik ookquote:
Ben nu al benieuwdquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ja ik dacht eerst dat ze naar een of andere grot waren geweestquote:
Wat een gaaf ding!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:12 schreef mignonne het volgende:
kijk nou!!!
[ afbeelding ]
echt Hema![]()
en maar 30 euro. Das een stuk minder dan wij voor onze bijna identieke radioflyer driewieler betaald hebben![]()
Ik denk dat het het model van het broekje is. Ze moet volgende week weer naar het cb. Ze zat qua lengte eerder wel op de +1 lijn. Als ze die lijn doortrekt zal ze nu zo rond de 76 cm zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
Zo hey, ze lijkt op die foto huge, KJ! Is ze zo'n langerd?
MP, wat een dotje is Saar! En wat eet ze knap! Grappige techniek, toch weer iets anders dan die van Lena. D'r haar groeit ook flink, of niet? Bij Lena komt het nu ook, maar op foto's zie je er nog steeds niks van.
Vooral grappig dat Dottir wel zwaait en klapt, maar niks doet van al die toffe rondbeweegdingen van die van jullie. Ze rolt en tolt alleen. Zo zie je weer hoe anders ze allemaal zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en wat ik ook nog voorbij zag komen is dat dottir kan zwaaien. Wat knap!
Ik vond juist dat ze daardoor opeens weer veel kleiner leek, of de box leek opeens een stuk groterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:40 schreef DJMO het volgende:
mijn baby heeft net een halve boterham naar binnen zitten slobberen, met een flesje water ernaast, waar hij vast ook wel wat van binnen gekregen heeft en toch valt hij aan op de borst alsof hij in drie dagen niets gehad heeft![]()
de box staat omlaagbijkomend voordeel is dat Jan nu geen speelgoed meer kan pikken wat op de bodem van de box ligt
nadeel is dat m'n kleinste ineens een stuk groter lijkt nu
+1quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:44 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze daardoor opeens weer veel kleiner leek, of de box leek opeens een stuk groter
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
nou moe! staat melkkoeolifantporseleinkastkwijlkadaver hier zomaar voor de deur'ze wil nog wat dingen afmaken' die snapt echt niet wanneer ze welkom is,jeuzes
Wat wil ze afmaken dan? Jullie konijn? Als je die hebt dan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
nou moe! staat melkkoeolifantporseleinkastkwijlkadaver hier zomaar voor de deur'ze wil nog wat dingen afmaken' die snapt echt niet wanneer ze welkom is,jeuzes
Ach jeetje, wat een naar idee he? Ik vond het ook vreselijk de eerste keer....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Straks heen voor Cas zijn eerste prikjesIk vries alvast even natte washandjes in...
kun je geen klacht bij je kraambureau indienen, pfoei zeg, ik geloof best dat je pissig kan worden op zoiets... komop zeg, als je als "hulp" iets weg wil gooien omdat jij vind dat het kapot is, dan vráág je dat eerst aan de "werkgevers"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik loog ook volgens haar
niemand geeft 18 maanden borstvoedingdus mevrouw blijft me maar tips geven
en gelooft niet dat ik verschillende houdingen gebruik (rugby madonna ed) want zij had t niet gezien.
gisteren bracht ik elin naar bed met r legging aan, toen keek ze me weer aan met halfopen mond, mn kind in bed stoppen met broek aan OMGZ!!!111einz
en ze heeft mannejels sokken weggesmeten want er zaten gaatjes in
dat gaat ie niet leuk vinden, aangezien hij geen enkel paar sokken bezit die wel heel zijn.
ik heb r net de deur gewezen trouwens
Ik zou eerder vrezen voor 'Mannejel', na al die verhalenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:06 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Wat wil ze afmaken dan? Jullie konijn? Als je die hebt dan!
Er was geen plaats voor een eerdere afspraak.. Beetje vreemd bureau hier, nu gaat de afspraak niet door omdat de wijkverpleegkundige ziek is. Vreemd dat maar 1 persoon dat kan doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef Aventura het volgende:
Cyntiaa, het valt heus wel mee. Maar moet Cas nu pas zijn eerste prikjes? Die is toch ook al ruim 10 weken? We hebben ze hier al lang en breed gehad. Met 8 weken. Hij moet over twee weken alweer voor de tweede keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Er was geen plaats voor een eerdere afspraak.. Beetje vreemd bureau hier, nu gaat de afspraak niet door omdat de wijkverpleegkundige ziek is. Vreemd dat maar 1 persoon dat kan doen?![]()
Maaaar ondertussen goed nieuws! We gaan verhuizen![]()
![]()
De bank heeft goedkeuring gegeven dus nu alles rond laten maken door onze adviseur
![]()
Emmastraat here we come!
Wat vreemd zeg. Maar goed. Hier was het even heel hard brullen, en daarna een paar uur wat huilerig, maar verder geen last.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat vreemd zeg. Maar goed. Hier was het even heel hard brullen, en daarna een paar uur wat huilerig, maar verder geen last.We moeten wachten op een brief met een nieuwe afspraak.. Was ik er net psychisch op voorbereidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
och op t geboortekaartje staat ook dat ie huijboom heetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja over namen. Matthias zijn tweede naam is Rian vernoeming naar mijn lief. Maar die vond met het aangeven toch mooier dat het Ryan werd. Uitspraak blijft zelfde maar andere manier van schrijven. Dus op het moment dat ik de geboortekaartjes laat afdrukken verandert hij de naam. Dus de geboortekaartjes hebben andere schrijfwijze dan dat Matthias zijn tweede naam is. Als mijn lief dat nu van te voren even had gemeld
Ik ben ook verliefd op jouw huisquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Mooi huis héBen er zo verliefd op!
Het was ook even spannend of de financiering door zou gaan, mijn vriend heeft een eigen zaak en dan zijn ze best streng met het geven van een hypotheek.
Vanmiddag maar even champagne halen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kleine rode man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn MeNicole dat Matthias niet meer afgevallen is!! Hopelijk is de negatieve spiraal nu doorbroken en kan t groeien langzaamaan gaan beginnen!!
En een kus voor alle prikkerijen...hopelijk hebben die kleintjes er niet teveel last van![]()
BJ, wat ontzettend fijn dat er langzaamaan een beetje ritme en regelmaat in je dagen lijkt te komen en alles wat meer op elkaar afgestemd raakt, nu nog hopen dat je je energie ook langzaamaan weer terugkrijgt. Misschien helpt straks rustig aan sporten daar ook wel weer bij. Ik heb zojuist besloten me morgen in te gaan schrijven voor de Cascaderun...heb nog nooit langer dan 5 minuten achter elkaar gerend, maar ik heb een doel nodig...er gebeurt te weinig, dus ik ga mezelf maar eens publiekelijk voor paal zetten komend jaarIk PM je nog even over een date hoor! En wat betreft je vraag om een update over Jelte:
Het gaat hier hartstikke lekker! Mijn kleine spek groeit als kool, zowel qua uiterlijk als qua ontwikkeling en de wereld ontdekken. Hij hoort er alweer zo ontzettend bij! Ik schat m zo'n 8kg nu en die begin je te voelen ook. Het is zó'n vrolijk en goedlachs mannetje, en zo makkelijk, alles is m goed, zolang hij zn borst maar krijgt op de door hem gewenste momentenHet voeden gaat ook nog steeds zo fijn, al heb ik mn lastige momenten al wel weer gehad tijdens t werken. Ik ben er rustiger onder dan bij Lena destijds, ik geniet er volop van en hij des te meer... Juist nu bij Jelte geniet ik er zo van dat het voeden me dwingt om me af en toe even rustig terug te trekken met hem en even vol in hem op te gaan, heel even een wereld van alleen ons...zó heerlijk vind ik dat. Per vandaag voed ik hem langer dan ik Lena heb gevoed, met terugwerkende krachtig vind ik het nog altijd jammer dat ik destijds bij haar gestopt ben ook al wat het goed en bracht het een hoop rust, maar daarom probeer ik er nu maar dubbelop van te genieten.
Inmiddels is ie ook 2 ondertandjes rijker, zomaar uit t niets zaten ze er ineens, ik had ze nog totaal niet verwacht. Tis gedaan met de tandenloosheid hier in huis...die breekt waarschijnlijk pas over een jaar of 30-40 weer aanEn z'n zus en hij...zn zusje is zn alles, hij lacht veel, maar om Lena giert hij het uit, en dat begint Lena heel goed door te krijgen, dus die is constant bezig om m aan het lachen te maken. Gister liet ze een scheetje, daar moest Jelte (toevallig) heel hard om lachen, waardoor Lena ook heel hard moest lachen en voor ik t wist hadden we met zn 4en de slappe lach... Als ik dat geluid op dat moment op had kunnen nemen en in een potje had kunnen stoppen dan was er nooit geen ongelukkig momentje in mijn leven meer per direct op te lossen. Ik stapel druk heerlijke herinneringen in mijn hoofd en in mijn hart, ik hou van t leven met mijn 2 donders!
[ Bericht 1% gewijzigd door Poppedein op 04-10-2011 14:59:44 ]* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
Juist!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:36 schreef Poppedein het volgende:
En z'n zus en hij...zn zusje is zn alles, hij lacht veel, maar om Lena giert hij het uit, en dat begint Lena heel goed door te krijgen, dus die is constant bezig om m aan het lachen te maken. Gister liet ze een scheetje, daar moest Jelte (toevallig) heel hard om lachen, waardoor Lena ook heel hard moest lachen en voor ik t wist hadden we met zn 4en de slappe lach... Als ik dat geluid op dat moment op had kunnen nemen en in een potje had kunnen stoppen dan was er nooit geen ongelukkig momentje in mijn leven meer per direct op te lossen. Ik stapel druk heerlijke herinneringen in mijn hoofd en in mijn hart, ik hou van t leven met mijn 2 donders!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maaaar ondertussen goed nieuws! We gaan verhuizen![]()
![]()
De bank heeft goedkeuring gegeven dus nu alles rond laten maken door onze adviseur
![]()
Emmastraat here we come!
Hey wat grappig, ik weet waar dat is! *is geregeld in je woonplaats geweest* Niet alleen een leuk huis, maar volgens mij ook best een leuke buurt daar! Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahaaa, een Overijssels iemand? Of voor andere zaken in het mooie Kampen geweest?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Mula het volgende:
[..]
Hey wat grappig, ik weet waar dat is! *is geregeld in je woonplaats geweest* Niet alleen een leuk huis, maar volgens mij ook best een leuke buurt daar! Gefeliciteerd.
Geloof het wel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:00 schreef Kleurdoos het volgende:
staat er nog een palingrokerijtje bij t busstation ?
idd ook omdat ze voor de 38 wk geboren is dan is dat de grens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie zat volgens mij ook op ongeveer 300 en moest wel onder de lamp, maar die was er suf bij en dronk natuurlijk al slecht.
Ja idd, en toen vond ik het nog best meevallen. (iedereen die er wat over zei kreeg een sneer. Wat nou mijn kind geel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Fannetje het volgende:
Anne was ook suf, dat was de belangrijkste reden om te gaan prikken inderdaad.
@kd, kindje van vriendin was ook tweeënhalve week te vroeg, dus die mocht ook maar 300 hebben.
Ik kan me nog herinneren dat ik Sofie ook erg geel vond KJ, dat heb ik toen volgens mij ook nog gezegd. Maar ja, toen zat ik daar nog helemaal 'in' natuurlijk
mrien, fijn dat het met Jelle zo goed gaat, houden zo!
ahja nichtje van mn vriends beste vriendin dr grootmoeder had dat ook iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Fannetje het volgende:
Anne was ook suf, dat was de belangrijkste reden om te gaan prikken inderdaad.
@kd, kindje van vriendin was ook tweeënhalve week te vroeg, dus die mocht ook maar 300 hebben.
Ik kan me nog herinneren dat ik Sofie ook erg geel vond KJ, dat heb ik toen volgens mij ook nog gezegd. Maar ja, toen zat ik daar nog helemaal 'in' natuurlijk
mrien, fijn dat het met Jelle zo goed gaat, houden zo!
Schreef ik nou zo'n raar bericht dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ahja nichtje van mn vriends beste vriendin dr grootmoeder had dat ook idd
Ja hee, zijn genen zijn toch geel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef mignonne het volgende:
Bij mij zei mijn eerste kraam dat oudste haar kleurtje vast aan haar papa's genen te danken had. Daapheb je hem wel eens goed bekeken? wittere indo's krijg je niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig, ik zit ook ff foto's terug te kijken van de meisjes, maar ik zie steeds meer dingetjes waarin ze toch wel op elkaar lijken, t duo.
offtopic enzo maarja er staan baby's op de foto's en t is het babytopic
:)
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef Poppedein het volgende:
Ik zie t verschiltoen had je nog een groene voedingskussen hoes, nu een blauwe
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef Poppedein het volgende:
Ik zie t verschiltoen had je nog een groene voedingskussen hoes, nu een blauwe
Zonder het lakentje kon je het toch ook wel zienquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef danic het volgende:
Het zijn echt 2 verschillende kindjes hè MP. En met de naam op het lakentje wordt het helemaal makkelijk![]()
Ik ben Eva d'r tweede tand weer kwijt. Volgens mij ben ik gek geworden, maar er zat zaterdag echt een duidelijke witte bobbel, die door leek te zijn. Misschien dat haar tandvlees wat is opgezwollen, maar ik mag momenteel ook niet kijken, want dan gaat ze gelijk aan je vingers lebberen
Grappig dat je dat zegt. We hebben recentelijk ontdekt dat Lena in tegenstelling tot Ivan de frons van mijn lief en zijn moeder heeft. Er staan haar moeizame jaren te wachten waarin jan en alleman tegen haar zegt dat ze niet zo serieus moet kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat is zo lollig vind; ze hebben beide mama's bedenkelijke fronsjehahaaa
Datquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:46 schreef MamaPurk het volgende:
Ik word me steeds meer bewust van mijn luxe positie, ik werk bijvoorbeeld voornamelijk avonddiensten en zie de meisjes dus veel overdagWij hebben hierdoor ook relatief weinig oppas nodig (wel op rottijden). Maar nu manlief weer een baan heeft en contractverlenging hebben we besloten dat ik iets minder mag en daar ben ik blij mee.
Soms zou ik wel willen stoppen met werken, maar aan de andere kant vind ik werk ook heel fijn, gewoon even niet met de kids bezig zijn, helemaal mijn eigen ding doen, beetje zelfontwikkeling enzo
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vrees dat de opvang alleen maar duurder gaat worden.. Wij zijn nu, zonder teruggave, ¤ 906,- per maand kwijt (3 dagen opvang per week). Wat we terug krijgen moet ik nog horen, wacht op de brief hierover. Mocht het dan nog duurder worden dan neemt mijn vriend 1 dag per week vrij, lekker pappadag op maandag.
Ah dat geeft weer wat hoop, dat vind ik ook mooi te doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:48 schreef Aventura het volgende:
Die regels zijn niet te handhaven, want wie gaat controleren hoeveel uur iemand werkt. Dus volgens mij kun je nog redelijk je eigen gang gaan. (Als je helemaal niet werkt maar wel opvang wil kan dat natuurlijk niet, dat valt meteen op).
Ik heb nog niks concreets gelezen over of en zo ja hoeveel je minder toeslag krijgt in 2012. Wij betalen 282 per maand voor 1 dag voor 1 kind en krijgen daarvan 200 terug. Dat vind ik echt prima te doen.
Volgens mij boffen wij wel hoor, want ik verdien ruim 1,5 keer modaal en mijn vriend (netto) ook, maar die heeft wel vrij veel bedrijfskosten en aftrekposten en omdat wij fiscaal partners zijn, komt dit dan mooi zo uit. Als mijn vriend echter in loondienst had gezeten hadden we ws. maar iets van 100 euro teruggekregen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah dat geeft weer wat hoop, dat vind ik ook mooi te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |