Zo eindelijk bijgelezen. Ik heb genoten van alle foto's

Wat hebben we mooie babietjes zeg.
VT, ik zag jou vraag voorbij komen over op de armen steunen in buikligging. Maak je geen zorgen, Mette heeft dit heel lang niet willen doen. Die wilde uberhaupt niet op haar buik liggen. De fysio heeft ons toen een foefje geleerd om wel te kunnen oefenen met haar. Maak van een handdoek een rol en die leg je onder haar oksel in buikligging, dus de armen liggen dan voor de rol. Dan heb ze al een klein startpunt. Dit kun je dan even een paar minuutjes doen dan even weer op de rug en dan nog een keer in die positie. Dit een aantal keer herhalen. Over verloop van tijd bouw je de tijd op de buik liggen op en dus ook het steunen op de armen. En na een tijdje als dat goed gaat kan je de handdoek weghalen en zonder doen. Bij ons kon dat toen na 2 weekjes oefenen. Wij deden het voor de tv met haar, lekker onverantwoord

maar dat hield haar aandacht heel goed vast.
Ons Wiesje is het tegenovergestelde van Mette daarin. Die heeft zo'n sterk nekje dat we er eng van worden. En hangt ook al uitgebreid op haar armen en ongecoördineerd duwt ze zichzelf dan omhoog. Je kan aan haar zien dat ze contouren begint te zien, zo mooi die aandacht en verwondering in haar ogen als ze iets ziet.
Ook is ze een bewegertje in bed. Tegen de tijd dat ze een voeding wil gaat ze zwerven in bed richting mij, al slapend. Dan word ik dus zo wakker, ze was er deze keer bijna
Voor de rest gaat het met Wies haar gangetje, op wat monsterdrinksessies in de avonden na gaat alles gewoon goed. Ik zelf heb even een dipje, alles wat er is gebeurd komt even binnen zeg maar. M'n stomme been, maar ook de gezondheidsores van m'n dreumes. Alles komt weer tegelijkertijd en dan ook nog plannen om het huis te koop te zetten en het kluswerk wat daarvoor gedaan moet worden. Maar dat is allemaal zo erg offtopic..
BJ, met m'n been gaat het best redelijk, de pijn begint weg te trekken en ik heb gisteren voor het eerst weer alleen boodschappen kunnen doen, saampjes met Wiesje even op stap geweest, dat was wel fijn. Ook het dragen van de steunkous begint weer te wennen.
Mignonne

Nu ook al je jongste proppie... Wat k*t zeg... Helpt de lactulose?
Voor de rest weet ik het even niet meer, sorry.. Ik ga hier beter in worden.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..