abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102666702
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
@mignonne drink je weleens taksi? Als het nog bestaat eigenlijk
huh?
nee drink ik niet. Sowieso vind ik het vies en kan ik er zelf niet tegen maar er zit ook melk in waardoor het off-limits is ivm dieet voor jongste :)

@djmo euh ja de spullen staan hier dus ook al een tijdje omlaag omdat jongste staat enzo :P het bedje hebben we omlaag gedaan toen ze zelfstandig ging zitten.
:)
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:37:51 #102
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_102666742
Mignonne, aha, ik wist al niet precies hoe ik de -O- moest plaatsen. Ik kan me voorstellen dat het akelig is de oorzaak niet te kennen. Als je die wel weet, weet je ook waar je aan toe bent, positief of ngatief. Succes ermee en ik hoop dat het iets 'eenvoudigs' blijkt te zijn, waarvoor de lactulose een oplossing blijkt.
:*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_102666759
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:37 schreef mignonne het volgende:

[..]

huh?
nee drink ik niet. Sowieso vind ik het vies en kan ik er zelf niet tegen maar er zit ook melk in waardoor het off-limits is ivm dieet voor jongste :)

@djmo euh ja de spullen staan hier dus ook al een tijdje omlaag omdat jongste staat enzo :P het bedje hebben we omlaag gedaan toen ze zelfstandig ging zitten.
Daarom vroeg ik het ook. Ik mocht het vroeg niet drinken ivm darmproblemen
pi_102666881
Wat een heerlijke foto's allemaal!! Mooie nieuwe baby's en Geert in een te gek bootje en mooie Elin, bientje die had ik lang niet gezien O+ Joris en Floris en Pepijn(wat een leuk verhaal van die namen.
V, wat lach je lief!

Mignonne, wat klinkt dat sneu en pijnlijk, arm meisje. Hoop dat ze er wat voor kunnen vinden.
Laiverteniekje, dat speengefrut ging hier na een paar maandjes weer over.
Liedje, rotterdam was een ramp met de trein en 2 kinderwagens en stations zonder liften en roltrappen, maar we hebben wel heerlijk geshopt:D
DJMO, lekke romlaag doen die handel, voor je het weet kukelen ze er over heen!

Hier gaat het goed, Mex kan nu los staan, dus ik hou m'n hart weer vast met al dat vallen. Zaterdag vieren we z'n verjaardag en ik ben heel erg benieuwd hoe hij die drukte gaat vinden. Slapen gaat wel nog steeds slecht, maar op zich wen je eraan, ik ga vaak vroeg naar bed.

En als we aan het spammen zijn doe ik even mee
pi_102667022
Wat een leukerd Troeta en bijna jarig :o

Zal ik morgen een foto maken met hetzelfde shirt en speen? :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 oktober 2011 @ 21:42:58 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102667031
De keren dat ik in z'n bedje moet zijn, zijn nog steeds op één hand te tellen :') maar ook die morgen maar half zetten dan en de box omlaag zetten. konden ze nog maar even zo klein blijven -O-

Troeta: ben je vandaag in r'dam geweest? Waar ben je geweest? Als je op zuidplein was, zijn we elkaar misschien nog wel voorbij gelopen ook .. ik was er ook met de kids :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102667239
jaaaa doen dizzy!! haha Leuk he dat shirt!!!

Nee, ik was vorige week naar Alexandrium geweest, was leuk, maar ben er nog moe van,haha
En ik denk dat ik jou wel herken als ik je zie hoor!
pi_102667245
ja wie weet djmo, al is het maar dat je Geert even veilig neer kunt zetten als je ineens iets bij Jan moet doen ofzo. Je weet maar nooit. Relatief kleine moeite om het omlaag te doen en hopelijk een veilig resultaat voor als je het bedje dan een keertje wel nodig hebt.
Want je zult zien dat je het kreng dan ineens straks wel nodig hebt, precies op t moment dat Geert besluit te gaan stunten ofzo }:| alsof ze t ruiken!

Ooooh op die fiets FR!
Nee ik gebruik dus geen taksi :) ook geen rivella of andere melkfrisdrank. Ik kan zelf ook niet zo goed tegen melk en op een of andere manier krijg ik van die drankjes echt last.

Mex O+ wat een lekkerd ding toch Troeta!
pi_102668059
Mignonne wat een ellende allemaal met je jongste.. :*

Mex O+ O+

DJMO hier is alles al een week of 2 omlaag. Sarah zit ook al een tijdje goed en eigenlijk vond ik dat het al eerder naar beneden moest maar ze is nog zo klein ;) Tot ik haar in haar bedje had gezet en met Jaël bezig was in de badkamer en toen ik even een blik bij haar wierp stond ze rechtop in haar bedje :X Als ze voorover zou zijn gaan hangen was ze gevallen.. Gelukkig niet gebeurt maar toen wel met spoed de heleboel omlaag.

Nu trouwens ook alles wat laag ligt in huis omhoog, want ze kruipt het hele huis door en zit werkelijk overal aan!! Dat deed Jaël nooit.. En vanmiddag bij mijn ouders is Saartje bij de bank gaan staan, dus ze heef took geen spijlen meer nodig om zich aan op te trekken :o
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102668206
Mex, leuke deugniet. Wat een boefje, zeg. O+

Ik blijf me verwonderen over de snelle ontwikkeling van een boel baby's hier. Mignonne, ik zag een foto van je jongste die op een boxlade stond. Ongelooflijk! Wat moet je trots zijn en wat zul je moeite hebben om haar bij te benen! Ze heeft je maar weinig tijd gegund om de babytijd op te snuiven.

En MP, je Sarah gaat ookal zo hard. Ze kan staan, wat goed!

Ik heb hier de boel ook naar beneden gezet. Lena staat nog niet, maar ik zie de eerste tekenen van het zich optrekken (zoals ik ze ook bij Ivan zag). Verder komt ze overal met rollen, draaien om haar as en schuiven. Ook is ze druk bezig om te oefenen met kruipen. Kortom: ze ontwikkelt zich voorbeeldig en ik vind het zo gaaf om nog eens mee te maken allemaal.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_102668359
Oh, en wat ik ook nog voorbij zag komen is dat dottir kan zwaaien. Wat knap!
pi_102669251
haha psies Claudia, t gaat veuls te hard, tijd voor een nieuwe! :P

ben jij al aan je derde toe? :+

En nouja, enerzijds is het onvoorstelbaar dat ze nog maar zo klein is enzo maar anderzijds vind ik het wel opvallend hoe makkelijk je meegroeit in zulke dingetjes. En zeker omdat je er nog een kleine rond hebt lopen kost het maar weinig extra moeite allemaal.
pi_102669363
Dat jongetje wat zoveel huilde en zichzelf niet kon vermaken scharrelt hier trouwens de hele dag rond met af en toe een jengeltje en verder niet O+ O+
The way you rock'n'roll
pi_102669539
Wat goed, DML! *O* Hoe is jullie vakantie eigenlijk geweest? Wij zijn net terug.

Mignonne, ik ben zo ontzettend NIET toe aan een derde! Gek is dat. En ik herken dat makkelijk meegroeien. Lena lag bijvoorbeeld veel sneller dan Ivan gewoon op de grond te spelen. Het vergt totaal geen omschakeling van me. Ze kan nu de boeken uit de kast trekken. So what? Ivan kan tegenwoordig OVERAL bij dus ik heb al ogen in m'n achterhoofd gekweekt. :Y)
pi_102669604
Ja heerlijk! Die van jullie?

Ik heb alleen net gisteren de foto's uit het fototopic verwijderd -O-
The way you rock'n'roll
pi_102669651
Heb je geen FB, DML? Daar staan ook mijn vakantiefoto's. Ik ben tegenwoordig te lui om ze ook nog op Fok! te zetten.
pi_102669733
Nee, misschien toch eens aanmaken dan...
The way you rock'n'roll
pi_102669768
Ja, je weet niet wat je mist!
pi_102669828
Dat meegroeien herken ik inderdaad ook wel! En ergens ben ik voor Saar heel blij dat ze zich zo lekker ontwikkeld, ze is iets minder gefrustreerd erdoor. Maar ik blijf steeds maar vergelijken met Jaël en die vond ik al snel.. Maar Saartje is nog veul sneller.
pi_102669829
psies, iedereen heeft fb :P
pi_102669850
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
psies, iedereen heeft fb :P
My point exactly :6
The way you rock'n'roll
pi_102669859
DML FB doen ^O^ is echt leuk, vooral omdat je dan al Claudia haar foto's kan bekijken ;)
pi_102669874
Ow en de mijne natuurlijk :D
pi_102670015
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef MamaPurk het volgende:
Ow en de mijne natuurlijk :D
"Vind ik leuk."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 oktober 2011 @ 22:36:06 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102670032
Haha, ik heb wel FB, maar eigenlijk zet ik alleen foto's op photobucket neer om ze hier te kunnen laten zien :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')