abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102649188
Het is wel een helder licht hè KD? :')

Kattenbak, kattenbrokjes en de katten zelf zijn niet meer veilig hier :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102649190
Heeft iemand trouwens ervaring met spenen die achterstevoren in de mond verdwijnen?

Bartje krijgt het soms voor elkaar om de speen achterstevoren(dus met het zachte stuk naar buiten) in zijn mond te parkeren. Ik zou toch zeggen dat dat neit zou moeten kunnen bij een speen. Hij zet het gelukkig elke keer op een brullen, maar kunnen spenen die voor 0-6 maanden zijn dan ook bij 4 maanden al te klein worden?
pi_102649265
Ik zou het niet weten l'tiekje ean heeft een duim en weigert elke speen.
Maar je zou wellicht een maat groter kunnen proberen of als je erbij bent de speen met een koordje aan zijn trui vastmaken

Puck laat je de frummels wel met rust? en kattenbrokjes zijn niet zo lekker
En nu bedenk ik mij dat wij de keuken nog dicht moeten maken. Dit kan niet met een deur of traphekje dus ik denk dat we een plank oid moeten maken. Waar de katten wel overheen kunnen maar ean niet.
pi_102649359
Zo we zijn weer thuis. Met Matthias gelukkig *O* Scheeld dat de vlos mee was anders hadden ze hem gehouden. De ka vond dat ie toch niet veel en goed dronk en wilde hem liever houden voor sondevoeding en omdat ze hem dan in de gaten kunnen houden. Maar omdat de vlos elke dag komt mocht ie toch mee naar huis. Nu krijgt ie elk uur 30cc aangeboden. Totdat ie iets is aangekomen dan doen we elk uur 40 cc. En als ie weer aankomt 40cc om de 2 uur. En dat doen we tot maandag als het werkt. Werkt het niet kunnen we bellen en kan ie alsnog opgenomen worden.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_102649414
Fijn dat hij mee naar huis mocht nicole.
Mag je hem nutritron of speciale voeding tegen spugen geven?
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:48:41 #81
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102649515
ooo ik heb me bescheurd op je verhalen over je kraam KD; jij kunt zo beelden dingen beschrijven... echt OMG! wat een ongelofelijk muts zeg...
en wat fijn dat Lex het zo goed doet! (moet nog ff wennen hoor, ook al wist ik dat hij Lex zou gaan heten; ik was al aan Polle gewend haha ;))

Wickie hoe is het inmiddels bij jullie? en met je been?

Mrien; hoe is het met Jelle?

MeNicole; wat ontzettend fijn dat je je mannetje gewoon weer mee naar huis mocht en kon nemen. Gelukkig maar. Ik wens jullie veel succes de komende dagen met het voeden. Zal even zwaar zijn, maar zo natuurlijk wel veel fijner en beter dan sondevoeding. :*

Lujaxa; wat fijn dat je je zo goed voelt! ik was ook met 5 dagen alweer lekker aan de wandel.. fijn als het kan toch? :*

FF jompelen voor het slaappatroon voor DML dr knappe ventje *O*

TAP had een zware nacht :*

Poppedein kom jij eens ff een Jelte-update doen??? :+

hier lijtk het de laatste dagen wel iets rustiger te gaan overdag, Liene laat ze soms in de box/ of op het voedingskussen leggen, en accepteert dan zelfs een speentje, en heeft voor het eerst gister ook zo een dutje gedaan op de bank! En het middagdutje gaat ingebakerd ook steeds beter; ze ligt er nu net in, alleen is ze nu flink aan het 'tetteren' (echt prrrrrrrrrtttttt steeds haha). Kijken of ze zo in slaap valt, zou fijn zijn, want Evie ligt er ook in, en ik kon dus van8 niet slapen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102649533
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat hij mee naar huis mocht nicole.
Mag je hem nutritron of speciale voeding tegen spugen geven?
Ja en ook wel jbp. Maar de ka was ervoor om eerst eens zo te proberen. Dus dat doen we dan maar. Matthias plast en poept wel heel goed dus hij krijgt ook wel genoeg nog binnen. Hij moet alleen eens groeien.
pi_102649606
pi_102649646
Zo weer bijgelezen, wat gan jullie opeens weer hard!

Allereerst MeNicole, wat fijn dat Matthias weer mee nar huis mocht, hopelijk gaat hij nu aankomen!

KD wat een vreselijke hylarisch verhalen over je kraam, ik zou me geloof ik ook rot irriteren aan zo een typje. (wij hadden een bekende als kraam, was echt supergezellig :))

Verder zag ik nog foto's van oa het mooie stel van BJ O+ En nog een heleboel andere foto's waar ik ook alleen maar met een O+ op kan reageren, wat een rijkdom toch he al die prachtige kindjes :)

Sarah heeft vannacht opa wakker gehouden ;) ze waren bij mijn ouders omdat ik moest werken, om half 2 begon ze al en dan komt ze bijna ieder uur en soms zit er 2 uur tussen en wat er dan is dat weten we nog steeds niet.. Ze hoeft geen voeding en zolang ze naast iemand ligt is er ook geen probleem, maar zodra je haar in haar eigen bedje probeert te leggen is ze klaar wakker en gaat ze brullen, zo sneu. Morgen gelukkig weer afsprak staat bij de HA ben benieuwd wat die vind.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102649802
Nicole fijn dat Matthias weer mee naar huis mocht!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102652837
KD gefeliciteerd met Polle Lex! waar een heerlijk mannetje! En wat een figuur die kraam van je hahaha.

Lujaxa gefeliciteerd met je babyboy!

Nicole, fijn dat je VK mee was en je je kleine man weer gewoon mee naar huis mocht nemen.

MP succes morgen bij de HA.

Floris heeft dit weekend voor het eerst een nachtje "echt" doorgeslapen. Gewoon van 23.45 tot 07.30 en toen moest ik hem echt wakker maken om te drinken. Mijn boobs wisten niet wat ze meemaakten 8)7. Verder zijn we allebei een beetje gesloopt door het verhuizen van p_iglet en t_igger. Dus gister en vandaag een flinke chilldag gehouden. Stom dat mijn lijf nog steeds niet wil wat ik wil :{

Even Pepijn, Joris en Floris spammen O+
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:43:03 #87
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102653222
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:21 schreef MeNicole2 het volgende:
We hebben vorige week om de 2 uur steeds een klein beetje geprobeert. Maar dan spuugt ie veel meer. Komt zijn neus uit enzo. En dan heeft ie paniek want krijgt ie geen lucht. Dus hij zit gewoon ook echt vol. Nu spuugt ie ook wel veel maar is het steeds een klein beetje en is hij er wel tevreden mee zeg maar. De vlos zei dat ie nu een lachende spugerd is.
dit komt zo herkenbaar voor, bij m'n nichtje haar zoon zelfde verhaal, maar daar is zoon voor geopereerd, als ik me niet vergis zijn middenrif.
Daarna nooit meer problemen mee gehad.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:46:10 #88
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102653355
MeNicole, wat fijn dat je jongetje gewoon weer mee naar huis mocht. Hopen dat hij nu snel aan gaat komen!
Oude (on)bekende.
pi_102653526
Even een kleine update van hier.
In principe zijn wij helemaal van alle onderzoeken af m.b.t. hersenvliesontsteking.
Zijn oren zijn wel nog ontstoken en dat gaat eigenlijk maar niet over.
Hij is dol op fietsen, drinkt nog steeds elke 2 uur :X (ook snachts)
Trekt zich op aan vanalles en nog wat en is helemaal weg van zijn zusje.

Hij zwaait naar alles en iedereen die hem maar een seconde aankijkt.
En is een onwijze flirt O+ O+

En oja lachen doet die heel graag en dan het liefst zo :') :') O+ O+
pi_102654325

29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102656139
nog een keertje omdat ik zo verliefd ben

pi_102657577
Sprekend zijn zus O+
pi_102657742
idem voor jouw telg :D
pi_102658755
Lex O+

Bientje doet het super ^O^

Wow wat lijkt Joris op Pepijn zeg :o
The way you rock'n'roll
pi_102660058
kindjes O+

KD Lex is prachtig <3 <3 heb je goed gedaan zeg!

Heb vanmiddag toch maar met de kinderarts gebeld, en nu zitten we weer aan de lactulose -O- donderdag is er een terugbelafspraak en eventueel vrijdag een klysma in het ziekenhuis als het met de lactulose niet opschiet.
:)
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:16:14 #96
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_102665353
Mignonne, vind je lactulose niet fijn, of is je ervaring dat het niet werkt?

MeNicole, toch om het uur voeden. Het zal intensief zijn, maar ik denk wel de beste manier om de groei te bewerkstelligen. Succes ermee!

Wat een leuke foto, van Joris, Floris en Pepijn! :)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_102666204
beetje van allebei pm :) maar we proberen het gewoon tot donderdag. Ik vind het vooral teveel via een spuitje nu. Ze krijgt al 2 keer per dag 2 ml zantac en nu dus ook 2 keer p/d 5 ml lactulose. Bovendien vind ik lactulose echt een ramp om te geven omdat het zo vies plakt enzo.
Eerlijk is eerlijk, echte alternatieven hebben we ook niet. Movicolon of forlax moeten opgelost worden en das met borstvoeding gewoon vreselijk onhandig. Kan wel water gaan geven met forlax maar dat doe ik toch liever nog niet.

Maar mijn -O- was eigenlijk omdat k nu dus toch een tweede ronde gedoe met lactulose en klysma's inga. En ik baal dat ik niet weet waar deze obstipatie vandaan komt. Kan heel goed een allergische reactie zijn, maar waarop... obstipatie is zo'n vertraagde reactie dat k dr geen pijl op kan trekken. Gedoe!

nouja komt goed komt goed.
:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 oktober 2011 @ 21:30:41 #98
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102666301
Migonne wat vervelend dat je jongste dezelfde weg lijkt te gaan als je oudste -O- hopelijk werkt de lactulose bij haar wel snel en dusdanig dat ze geen angst krijgt voor het poepen :*

MeNicole: sterkte met om het uur voeden, lijkt me echt héél intensief idd. Hopelijk heeft hij het snel door dat hij moet gaan groeien :*

Lex is O+ ik zou er acuut nog een jochie door bij willen :+

Verder even niet bijgelezen, maar ik vroeg me iets af; Bij Jan heb ik het bedje en de box pas met een jaar omlaag gedaan, omdat hij toen pas (uit zichzelf) ging zitten en meteen maar ging staan. Geert blijft nu echter al stevig op z'n kont zitten, en als hij in buiklig bij de tafel ligt, probeert hij zich aan de onderste plank op te trekken :o tijd om de box omlaag te gooien of is dat nog niet nodig denken jullie?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102666390
@mignonne drink je weleens taksi? Als het nog bestaat eigenlijk
pi_102666405
Het CB vond bij mij laatst al dat ik het naar beneden moest doen omdat Puck goed kan zitten en zo ongeveer kruipt dus ja naar beneden doen!

Claudia, kom eens vertellen hoe het met Lena is!
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')