ooo ik heb me bescheurd op je verhalen over je kraam KD; jij kunt zo beelden dingen beschrijven... echt OMG! wat een ongelofelijk muts zeg...
en wat fijn dat Lex het zo goed doet! (moet nog ff wennen hoor, ook al wist ik dat hij Lex zou gaan heten; ik was al aan Polle gewend haha

)
Wickie hoe is het inmiddels bij jullie? en met je been?
Mrien; hoe is het met Jelle?
MeNicole; wat ontzettend fijn dat je je mannetje gewoon weer mee naar huis mocht en kon nemen. Gelukkig maar. Ik wens jullie veel succes de komende dagen met het voeden. Zal even zwaar zijn, maar zo natuurlijk wel veel fijner en beter dan sondevoeding.
Lujaxa; wat fijn dat je je zo goed voelt! ik was ook met 5 dagen alweer lekker aan de wandel.. fijn als het kan toch?
FF jompelen voor het slaappatroon voor DML dr knappe ventje
TAP had een zware nacht
Poppedein kom jij eens ff een Jelte-update doen???
hier lijtk het de laatste dagen wel iets rustiger te gaan overdag, Liene laat ze soms in de box/ of op het voedingskussen leggen, en accepteert dan zelfs een speentje, en heeft voor het eerst gister ook zo een dutje gedaan op de bank! En het middagdutje gaat ingebakerd ook steeds beter; ze ligt er nu net in, alleen is ze nu flink aan het 'tetteren' (echt prrrrrrrrrtttttt steeds haha). Kijken of ze zo in slaap valt, zou fijn zijn, want Evie ligt er ook in, en ik kon dus van8 niet slapen...