abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102666702
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
@mignonne drink je weleens taksi? Als het nog bestaat eigenlijk
huh?
nee drink ik niet. Sowieso vind ik het vies en kan ik er zelf niet tegen maar er zit ook melk in waardoor het off-limits is ivm dieet voor jongste :)

@djmo euh ja de spullen staan hier dus ook al een tijdje omlaag omdat jongste staat enzo :P het bedje hebben we omlaag gedaan toen ze zelfstandig ging zitten.
:)
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:37:51 #102
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_102666742
Mignonne, aha, ik wist al niet precies hoe ik de -O- moest plaatsen. Ik kan me voorstellen dat het akelig is de oorzaak niet te kennen. Als je die wel weet, weet je ook waar je aan toe bent, positief of ngatief. Succes ermee en ik hoop dat het iets 'eenvoudigs' blijkt te zijn, waarvoor de lactulose een oplossing blijkt.
:*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_102666759
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:37 schreef mignonne het volgende:

[..]

huh?
nee drink ik niet. Sowieso vind ik het vies en kan ik er zelf niet tegen maar er zit ook melk in waardoor het off-limits is ivm dieet voor jongste :)

@djmo euh ja de spullen staan hier dus ook al een tijdje omlaag omdat jongste staat enzo :P het bedje hebben we omlaag gedaan toen ze zelfstandig ging zitten.
Daarom vroeg ik het ook. Ik mocht het vroeg niet drinken ivm darmproblemen
pi_102666881
Wat een heerlijke foto's allemaal!! Mooie nieuwe baby's en Geert in een te gek bootje en mooie Elin, bientje die had ik lang niet gezien O+ Joris en Floris en Pepijn(wat een leuk verhaal van die namen.
V, wat lach je lief!

Mignonne, wat klinkt dat sneu en pijnlijk, arm meisje. Hoop dat ze er wat voor kunnen vinden.
Laiverteniekje, dat speengefrut ging hier na een paar maandjes weer over.
Liedje, rotterdam was een ramp met de trein en 2 kinderwagens en stations zonder liften en roltrappen, maar we hebben wel heerlijk geshopt:D
DJMO, lekke romlaag doen die handel, voor je het weet kukelen ze er over heen!

Hier gaat het goed, Mex kan nu los staan, dus ik hou m'n hart weer vast met al dat vallen. Zaterdag vieren we z'n verjaardag en ik ben heel erg benieuwd hoe hij die drukte gaat vinden. Slapen gaat wel nog steeds slecht, maar op zich wen je eraan, ik ga vaak vroeg naar bed.

En als we aan het spammen zijn doe ik even mee
pi_102667022
Wat een leukerd Troeta en bijna jarig :o

Zal ik morgen een foto maken met hetzelfde shirt en speen? :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 oktober 2011 @ 21:42:58 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102667031
De keren dat ik in z'n bedje moet zijn, zijn nog steeds op één hand te tellen :') maar ook die morgen maar half zetten dan en de box omlaag zetten. konden ze nog maar even zo klein blijven -O-

Troeta: ben je vandaag in r'dam geweest? Waar ben je geweest? Als je op zuidplein was, zijn we elkaar misschien nog wel voorbij gelopen ook .. ik was er ook met de kids :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102667239
jaaaa doen dizzy!! haha Leuk he dat shirt!!!

Nee, ik was vorige week naar Alexandrium geweest, was leuk, maar ben er nog moe van,haha
En ik denk dat ik jou wel herken als ik je zie hoor!
pi_102667245
ja wie weet djmo, al is het maar dat je Geert even veilig neer kunt zetten als je ineens iets bij Jan moet doen ofzo. Je weet maar nooit. Relatief kleine moeite om het omlaag te doen en hopelijk een veilig resultaat voor als je het bedje dan een keertje wel nodig hebt.
Want je zult zien dat je het kreng dan ineens straks wel nodig hebt, precies op t moment dat Geert besluit te gaan stunten ofzo }:| alsof ze t ruiken!

Ooooh op die fiets FR!
Nee ik gebruik dus geen taksi :) ook geen rivella of andere melkfrisdrank. Ik kan zelf ook niet zo goed tegen melk en op een of andere manier krijg ik van die drankjes echt last.

Mex O+ wat een lekkerd ding toch Troeta!
pi_102668059
Mignonne wat een ellende allemaal met je jongste.. :*

Mex O+ O+

DJMO hier is alles al een week of 2 omlaag. Sarah zit ook al een tijdje goed en eigenlijk vond ik dat het al eerder naar beneden moest maar ze is nog zo klein ;) Tot ik haar in haar bedje had gezet en met Jaël bezig was in de badkamer en toen ik even een blik bij haar wierp stond ze rechtop in haar bedje :X Als ze voorover zou zijn gaan hangen was ze gevallen.. Gelukkig niet gebeurt maar toen wel met spoed de heleboel omlaag.

Nu trouwens ook alles wat laag ligt in huis omhoog, want ze kruipt het hele huis door en zit werkelijk overal aan!! Dat deed Jaël nooit.. En vanmiddag bij mijn ouders is Saartje bij de bank gaan staan, dus ze heef took geen spijlen meer nodig om zich aan op te trekken :o
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102668206
Mex, leuke deugniet. Wat een boefje, zeg. O+

Ik blijf me verwonderen over de snelle ontwikkeling van een boel baby's hier. Mignonne, ik zag een foto van je jongste die op een boxlade stond. Ongelooflijk! Wat moet je trots zijn en wat zul je moeite hebben om haar bij te benen! Ze heeft je maar weinig tijd gegund om de babytijd op te snuiven.

En MP, je Sarah gaat ookal zo hard. Ze kan staan, wat goed!

Ik heb hier de boel ook naar beneden gezet. Lena staat nog niet, maar ik zie de eerste tekenen van het zich optrekken (zoals ik ze ook bij Ivan zag). Verder komt ze overal met rollen, draaien om haar as en schuiven. Ook is ze druk bezig om te oefenen met kruipen. Kortom: ze ontwikkelt zich voorbeeldig en ik vind het zo gaaf om nog eens mee te maken allemaal.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_102668359
Oh, en wat ik ook nog voorbij zag komen is dat dottir kan zwaaien. Wat knap!
pi_102669251
haha psies Claudia, t gaat veuls te hard, tijd voor een nieuwe! :P

ben jij al aan je derde toe? :+

En nouja, enerzijds is het onvoorstelbaar dat ze nog maar zo klein is enzo maar anderzijds vind ik het wel opvallend hoe makkelijk je meegroeit in zulke dingetjes. En zeker omdat je er nog een kleine rond hebt lopen kost het maar weinig extra moeite allemaal.
pi_102669363
Dat jongetje wat zoveel huilde en zichzelf niet kon vermaken scharrelt hier trouwens de hele dag rond met af en toe een jengeltje en verder niet O+ O+
The way you rock'n'roll
pi_102669539
Wat goed, DML! *O* Hoe is jullie vakantie eigenlijk geweest? Wij zijn net terug.

Mignonne, ik ben zo ontzettend NIET toe aan een derde! Gek is dat. En ik herken dat makkelijk meegroeien. Lena lag bijvoorbeeld veel sneller dan Ivan gewoon op de grond te spelen. Het vergt totaal geen omschakeling van me. Ze kan nu de boeken uit de kast trekken. So what? Ivan kan tegenwoordig OVERAL bij dus ik heb al ogen in m'n achterhoofd gekweekt. :Y)
pi_102669604
Ja heerlijk! Die van jullie?

Ik heb alleen net gisteren de foto's uit het fototopic verwijderd -O-
The way you rock'n'roll
pi_102669651
Heb je geen FB, DML? Daar staan ook mijn vakantiefoto's. Ik ben tegenwoordig te lui om ze ook nog op Fok! te zetten.
pi_102669733
Nee, misschien toch eens aanmaken dan...
The way you rock'n'roll
pi_102669768
Ja, je weet niet wat je mist!
pi_102669828
Dat meegroeien herken ik inderdaad ook wel! En ergens ben ik voor Saar heel blij dat ze zich zo lekker ontwikkeld, ze is iets minder gefrustreerd erdoor. Maar ik blijf steeds maar vergelijken met Jaël en die vond ik al snel.. Maar Saartje is nog veul sneller.
pi_102669829
psies, iedereen heeft fb :P
pi_102669850
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
psies, iedereen heeft fb :P
My point exactly :6
The way you rock'n'roll
pi_102669859
DML FB doen ^O^ is echt leuk, vooral omdat je dan al Claudia haar foto's kan bekijken ;)
pi_102669874
Ow en de mijne natuurlijk :D
pi_102670015
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef MamaPurk het volgende:
Ow en de mijne natuurlijk :D
"Vind ik leuk."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 oktober 2011 @ 22:36:06 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102670032
Haha, ik heb wel FB, maar eigenlijk zet ik alleen foto's op photobucket neer om ze hier te kunnen laten zien :+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_102670053
Zo sta ik op het punt een hilarisch filmpje van Ivan op FB te zetten. Wil je niet missen, DML.
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:36:42 #127
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102670061
Claudia ik heb ze vanmiddag met plezier zitten bekijken, wat hebben jullie het geweldig gehad daar. Het ziet er erg mooi en relaxed uit.

Wij zijn net een lang weekend weg geweest, van dond avond tot vanochtend. Heerlijk om even een paar dagen uit te rusten, lekker op terrasjes gezeten, wat geshopt, lekker gegeten en dat soort dingen.

En met mijn kleine mupke in bad geweest (hebben we thuis niet)
Dat was eigenlijk ook het hoogtepunt van de vakantie, dat snoetie! O+
Ook haar een keer alleen in een laagje water in het grote bad laten zwemmen, spartelen, wat genieten was dat...ze had zo'n schik.

En ze heeft zich geweldig gehouden, slaapjes in de kinderwagen overdag als we op pad waren. Soms drinken en even spelen. Wel veel meer wakker dan normaal en kortere slaapjes, dus 's avonds en 's nachts waren het lange rukken.
Vanmiddag thuis was ze een beetje huilerig, maar een badje en samen een dutje doen in het grote bed maakte veel goed.

Ik wil eigenlijk in Nov weer een weekendje en in de kerstweek. Maar eens kijken of er iets leuks en betaalbaars te vinden is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 oktober 2011 @ 22:38:29 #128
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102670140
quote:
4s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
Zo sta ik op het punt een hilarisch filmpje van Ivan op FB te zetten. Wil je niet missen, DML.
wat is je fb? -_- dat wil ik ook zien!

maandag 3 oktober 2011 @ 22:38:59 #129
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102670171
quote:
Ik vond 'in de glolila' ook _O_
pi_102670398
Zeg Juud, heb je daar geen foto's van? Het klinkt heerlijk! Het is mij ook weer erg meegevallen op vakantie. We hebben wat afgezeuld met de kindjes en ze hebben het prima doorstaan. Ik voelde me er bij vlagen wel wat schuldig over, vooral tegenover Lena. Ivan vindt het allemaal prachtig maar Lena is nog zo klein heeft er niks aan, als je begrijpt wat ik bedoel.

DJMO: als je iemand anders van Fok! in je lijst hebt staan, sta ik er ook vast tussen!
pi_102670456
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

"Vind ik leuk."
ik ook ;)

quote:
Ben nu al benieuwd :D

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:38 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik vond 'in de glolila' ook _O_
Ja ik dacht eerst dat ze naar een of andere grot waren geweest :+ maar het was iets heel anders :D
pi_102670656
Wij hebben met Puck ook wat afgezeuld. Barcelona, Carcassonne, Oradour-sur-Glane, bezoekje Disney Village.
Ik voelde me bij het bekijken van de foto's ook best schuldig over het gezeul maar we hebben geen piep gehoord van hem. Hij deed het zo goed.
Ik denk dat ik meer gepiept heb :') :@
The way you rock'n'roll
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:50:30 #133
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102670878
@Claudia, ja dat begrijp ik maar al te goed. Ik was ook met haar bij het huisje gebleven als ze het niet zou trekken. Maar ze vond het allemaal prachtig en daar was ik eigenlijk wel verbaasd over.

Volgende keer maar iets met zwembad, dat lijkt me dan ook wel erg leuk. :)
pi_102671097
Ik herken het zo dat schuldig voelen en dat gezeul... Wij dachten dus ook dat Sarah flink zou reageren op een andere omgeving enzo, maar ze vond alles leuk en gaf zich goed en makkelijk over aan slaap als ze moe was. Echt heel wonderlijk!

Wij hebben onze volgende vakantie alweer geboekt ;) In november een midweekje CP, dat is gewoon alweer bijna :)

Ow en kijk bewegend beeld van Sarah, ze lust komkommer :9 Tomaat ook geprobeert, helaas toen niet de camera inde aanslag maar daar ging ze van kokhalzen en legde ze ook meteen opzij.
pi_102671184
Wat een heerlijke kinders hebben we hier ook he? O+

Sofietje is vandaag uit logeren. Voor de tweede keer. N en ik zijn naar de sauna geweest, en Sofie is bij opa en oma. Omdat het zo sneu is om haar laat in de avond uit bed te halen laten we haar lekker liggen. Morgenochtend haal ik haar weer op.
Het voelt zo gek, haar kamertje is leeg.
De eerdere keer uit logeren was anderhalve maand terug. Toen was ze bij mijn ouders, maar N en ik waren ook niet thuis. Dat was ook raar, maar dit voelt gekker.

Kleine meisjes worden groot
*poef* nu is het weg
pi_102671604
Doe mij eens pm'en claudia met je fb-link. Ik wil ook jullie vakantiefoto's zien *stampvoet*

En Sofie en Saar worden groot O+ Ach en Mex, heerlijk ondeugend kind!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102671631
Zo hey, ze lijkt op die foto huge, KJ! Is ze zo'n langerd?

MP, wat een dotje is Saar! En wat eet ze knap! Grappige techniek, toch weer iets anders dan die van Lena. D'r haar groeit ook flink, of niet? Bij Lena komt het nu ook, maar op foto's zie je er nog steeds niks van.
pi_102671958
Sofie O+ en idd wat lijkt ze lang KJ.

BB dan wil ik jou FB ook wel, kun je ook naar mijn foto's kijken als je dat leuk vind..

@Claudia, ja het haar lijkt nu wat te groeien idd, viel me van de week opeens op.. Mag ook wel , ik heb wel zin in speldjes en staartjes enzo ;) En die techniek, tja... Jaël kreeg altijd alles geprakt of gepureerd zo een beetje, rapley toen nooit van gehoord :X En Saar vind het toch wel erg leuk om zelf aan te klooien met voedsel al vind ik het zelf nog wel spannend hoor, ze krijgt ook niet alles zo aangeboden. Maar ze krijgt echt hele stukken weg, we geven zelfs haar losec nu gewoon in zijn geheel op een lepeltje met fruit of pap oid.
pi_102672004
kijk nou!!!

echt Hema :D
en maar 30 euro. Das een stuk minder dan wij voor onze bijna identieke radioflyer driewieler betaald hebben :') :D
pi_102672082
quote:
17s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:12 schreef mignonne het volgende:
kijk nou!!!
[ afbeelding ]
echt Hema :D
en maar 30 euro. Das een stuk minder dan wij voor onze bijna identieke radioflyer driewieler betaald hebben :') :D
Wat een gaaf ding!
pi_102672388
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
Zo hey, ze lijkt op die foto huge, KJ! Is ze zo'n langerd?

MP, wat een dotje is Saar! En wat eet ze knap! Grappige techniek, toch weer iets anders dan die van Lena. D'r haar groeit ook flink, of niet? Bij Lena komt het nu ook, maar op foto's zie je er nog steeds niks van.
Ik denk dat het het model van het broekje is. Ze moet volgende week weer naar het cb. Ze zat qua lengte eerder wel op de +1 lijn. Als ze die lijn doortrekt zal ze nu zo rond de 76 cm zijn.

Een ander model broekje, en gelijk een minder lang end.
*poef* nu is het weg
pi_102672439
Dat fietsje is gaaf mignonne.
Ik ben nog steeds aan het dubben over het kado voor Sofie. Volgende wek moet ik bestellen van mezelf. Ze is over 3 weken jarig.
*poef* nu is het weg
pi_102672584
FB is geweldig, maar sinds ik jullie op fb heb kom ik hier bijna nooit meer,haha en is toch een stuk gezelliger hier.
Je vakantiefoto's zijn idd geweldig Claudia!
Sofie O+

Ik ga slapen!
pi_102676415
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en wat ik ook nog voorbij zag komen is dat dottir kan zwaaien. Wat knap!
Vooral grappig dat Dottir wel zwaait en klapt, maar niks doet van al die toffe rondbeweegdingen van die van jullie. Ze rolt en tolt alleen. Zo zie je weer hoe anders ze allemaal zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:40:04 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102677342
mijn baby heeft net een halve boterham naar binnen zitten slobberen, met een flesje water ernaast, waar hij vast ook wel wat van binnen gekregen heeft en toch valt hij aan op de borst alsof hij in drie dagen niets gehad heeft :')

de box staat omlaag ;( bijkomend voordeel is dat Jan nu geen speelgoed meer kan pikken wat op de bodem van de box ligt :+ nadeel is dat m'n kleinste ineens een stuk groter lijkt nu :?

pi_102677424
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:40 schreef DJMO het volgende:
mijn baby heeft net een halve boterham naar binnen zitten slobberen, met een flesje water ernaast, waar hij vast ook wel wat van binnen gekregen heeft en toch valt hij aan op de borst alsof hij in drie dagen niets gehad heeft :')

de box staat omlaag ;( bijkomend voordeel is dat Jan nu geen speelgoed meer kan pikken wat op de bodem van de box ligt :+ nadeel is dat m'n kleinste ineens een stuk groter lijkt nu :?
Ik vond juist dat ze daardoor opeens weer veel kleiner leek, of de box leek opeens een stuk groter ;)
pi_102677437
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:44 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ik vond juist dat ze daardoor opeens weer veel kleiner leek, of de box leek opeens een stuk groter ;)
+1
*poef* nu is het weg
pi_102677888
Phfff ik ben moe. Ben de hele dag bezig met voeden. Heb net tussendoor even tijd om de kids te brengen en halen. En de voeding komt Matthias bijna zijn oren uit. Durf hem al bijna niet meer op te pakken want dan weet ik dat er weer voeding terug komt.
en nu word Leander ook nog ziek en ik ben bang ik ook.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_102677902
Zo eindelijk bijgelezen. Ik heb genoten van alle foto's O+ Wat hebben we mooie babietjes zeg.

VT, ik zag jou vraag voorbij komen over op de armen steunen in buikligging. Maak je geen zorgen, Mette heeft dit heel lang niet willen doen. Die wilde uberhaupt niet op haar buik liggen. De fysio heeft ons toen een foefje geleerd om wel te kunnen oefenen met haar. Maak van een handdoek een rol en die leg je onder haar oksel in buikligging, dus de armen liggen dan voor de rol. Dan heb ze al een klein startpunt. Dit kun je dan even een paar minuutjes doen dan even weer op de rug en dan nog een keer in die positie. Dit een aantal keer herhalen. Over verloop van tijd bouw je de tijd op de buik liggen op en dus ook het steunen op de armen. En na een tijdje als dat goed gaat kan je de handdoek weghalen en zonder doen. Bij ons kon dat toen na 2 weekjes oefenen. Wij deden het voor de tv met haar, lekker onverantwoord :') maar dat hield haar aandacht heel goed vast.
Ons Wiesje is het tegenovergestelde van Mette daarin. Die heeft zo'n sterk nekje dat we er eng van worden. En hangt ook al uitgebreid op haar armen en ongecoördineerd duwt ze zichzelf dan omhoog. Je kan aan haar zien dat ze contouren begint te zien, zo mooi die aandacht en verwondering in haar ogen als ze iets ziet.
Ook is ze een bewegertje in bed. Tegen de tijd dat ze een voeding wil gaat ze zwerven in bed richting mij, al slapend. Dan word ik dus zo wakker, ze was er deze keer bijna :')

Voor de rest gaat het met Wies haar gangetje, op wat monsterdrinksessies in de avonden na gaat alles gewoon goed. Ik zelf heb even een dipje, alles wat er is gebeurd komt even binnen zeg maar. M'n stomme been, maar ook de gezondheidsores van m'n dreumes. Alles komt weer tegelijkertijd en dan ook nog plannen om het huis te koop te zetten en het kluswerk wat daarvoor gedaan moet worden. Maar dat is allemaal zo erg offtopic..
BJ, met m'n been gaat het best redelijk, de pijn begint weg te trekken en ik heb gisteren voor het eerst weer alleen boodschappen kunnen doen, saampjes met Wiesje even op stap geweest, dat was wel fijn. Ook het dragen van de steunkous begint weer te wennen.

Mignonne ;( Nu ook al je jongste proppie... Wat k*t zeg... Helpt de lactulose?

Voor de rest weet ik het even niet meer, sorry.. Ik ga hier beter in worden.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102678535
nou moe! staat melkkoeolifantporseleinkastkwijlkadaver hier zomaar voor de deur :o 'ze wil nog wat dingen afmaken' die snapt echt niet wanneer ze welkom is,jeuzes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')