Ja en ook wel jbp. Maar de ka was ervoor om eerst eens zo te proberen. Dus dat doen we dan maar. Matthias plast en poept wel heel goed dus hij krijgt ook wel genoeg nog binnen. Hij moet alleen eens groeien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat hij mee naar huis mocht nicole.
Mag je hem nutritron of speciale voeding tegen spugen geven?
dit komt zo herkenbaar voor, bij m'n nichtje haar zoon zelfde verhaal, maar daar is zoon voor geopereerd, als ik me niet vergis zijn middenrif.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:21 schreef MeNicole2 het volgende:
We hebben vorige week om de 2 uur steeds een klein beetje geprobeert. Maar dan spuugt ie veel meer. Komt zijn neus uit enzo. En dan heeft ie paniek want krijgt ie geen lucht. Dus hij zit gewoon ook echt vol. Nu spuugt ie ook wel veel maar is het steeds een klein beetje en is hij er wel tevreden mee zeg maar. De vlos zei dat ie nu een lachende spugerd is.
huh?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
@mignonne drink je weleens taksi? Als het nog bestaat eigenlijk
Daarom vroeg ik het ook. Ik mocht het vroeg niet drinken ivm darmproblemenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
huh?
nee drink ik niet. Sowieso vind ik het vies en kan ik er zelf niet tegen maar er zit ook melk in waardoor het off-limits is ivm dieet voor jongste
@djmo euh ja de spullen staan hier dus ook al een tijdje omlaag omdat jongste staat enzohet bedje hebben we omlaag gedaan toen ze zelfstandig ging zitten.
wat is je fb? -_- dat wil ik ook zien!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
Zo sta ik op het punt een hilarisch filmpje van Ivan op FB te zetten. Wil je niet missen, DML.
Ik vond 'in de glolila' ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
Zo sta ik op het punt een hilarisch filmpje van Ivan op FB te zetten. Wil je niet missen, DML.
ik ookquote:
Ben nu al benieuwdquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ja ik dacht eerst dat ze naar een of andere grot waren geweestquote:
Wat een gaaf ding!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:12 schreef mignonne het volgende:
kijk nou!!!
[ afbeelding ]
echt Hema![]()
en maar 30 euro. Das een stuk minder dan wij voor onze bijna identieke radioflyer driewieler betaald hebben![]()
Ik denk dat het het model van het broekje is. Ze moet volgende week weer naar het cb. Ze zat qua lengte eerder wel op de +1 lijn. Als ze die lijn doortrekt zal ze nu zo rond de 76 cm zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
Zo hey, ze lijkt op die foto huge, KJ! Is ze zo'n langerd?
MP, wat een dotje is Saar! En wat eet ze knap! Grappige techniek, toch weer iets anders dan die van Lena. D'r haar groeit ook flink, of niet? Bij Lena komt het nu ook, maar op foto's zie je er nog steeds niks van.
Vooral grappig dat Dottir wel zwaait en klapt, maar niks doet van al die toffe rondbeweegdingen van die van jullie. Ze rolt en tolt alleen. Zo zie je weer hoe anders ze allemaal zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en wat ik ook nog voorbij zag komen is dat dottir kan zwaaien. Wat knap!
Ik vond juist dat ze daardoor opeens weer veel kleiner leek, of de box leek opeens een stuk groterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:40 schreef DJMO het volgende:
mijn baby heeft net een halve boterham naar binnen zitten slobberen, met een flesje water ernaast, waar hij vast ook wel wat van binnen gekregen heeft en toch valt hij aan op de borst alsof hij in drie dagen niets gehad heeft![]()
de box staat omlaagbijkomend voordeel is dat Jan nu geen speelgoed meer kan pikken wat op de bodem van de box ligt
nadeel is dat m'n kleinste ineens een stuk groter lijkt nu
+1quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:44 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze daardoor opeens weer veel kleiner leek, of de box leek opeens een stuk groter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |