Ik ben weer student en mn rooster is heerlijk grillig.

Er zijn weken tot nu toe dat ik bijna de hele week thuis ben (maar moet dan dus wel aan de zelfstudie, dat gebeurt dan 's avonds.), maar er zijn ook weken bij dat ik heel druk ben en bijna de hele week de hort op.
Tot nu toe hebben we het met oppas kunnen regelen en binnenkort start onze hele fijne gastouder dus dan komt er wat meer regelmaat en structuur in het oppas gebeuren. Geeft mij ook wat de ruimte om te studeren.
De rekeningen moeten hier uiteraard ook betaald worden en dat lukt net aan, vanaf deze zomer ga ik op zoek naar een baantje voor erbij in de weekeinden en de vakanties, op een priklocatie.
In mijn toekomstige werk is er gelukkig wel mogelijkheden tot parttime werken en in de weekeinden werken enzo.
Danic wat fijn dat je hormonen het weer doen!
@nachtvoedingen, ik vind ze ook zwaar, en net als vannacht, ik had vanmorgen een toets, ja dan baal ik behoorlijk als ik er voor de vijfde keer uit moet (verdeeld over twee kinderen...) Maar goed erover klaagt schiet ook niet op dus ik doe het op de automatische piloot, en duik zsm weer mn bed in. op de klok kijken bij iedere keer dat je wakker wordt is echt funest, dan raak je alleen maar gefrustreerd.