Ohw doe maar lekker uploaden en hier laten ziennnnnnnn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:28 schreef DJMO het volgende:
oh ja, behalve het tandje boven, kan Geert ook ineens blijven zittenhij speelt soms nog voor kukelmannetje, maar hij valt steeds minder vaak om nu
heb nog een mooie foto van in het zwembad vandaag
vandaag precies zeven maanden oud:quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw doe maar lekker uploaden en hier laten ziennnnnnnn.
Naar mijn mening worden er te weinig beebfoto's vertoond, of bijna-beeb-af-foto's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
donequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
DJMO, ik had OP verzoekjes in het feedback topic gepost maar er wordt niks mee gedaan. Zou jij deze [OUD] FAQ en Feedbacktopic nog in de OP willen verwerken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Huisarts wilde me bij oudste in eerste instantie ook niet doorverwijzen want hij dacht dat het nauwelijks zin zou hebben, uiteindelijk deed ie het wel, voor mijn gemoedsrust. Toen ik hem later over de uitslagen bij oudste sprak heb ik hem bedankt voor de verwijzing en zei ie dat ie zich daar toch wel in vergist had en dat ik toch gelijk had en dat dat wel een leermoment voor hemzelf was. Ondanks dat ik het helemaal niet vervelend vond hoe die verwijzing toen gebeurde (ik bedoel, boeiend, ik wilde verwezen worden en dat gebeurde, klaar.), maar het was toch wel fijn dat ie dat zei, gaf me het gevoel dat hij wel écht oog/oor voor zijn patiënten heeft.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:50 schreef Sandous het volgende:
Oooh miniii wat is ze mooi!
Wat goed!! Dat t serieus genomen wordt. Hier was ik laatst dus in strijd met onze ha, schreef me eerst een middeltje voor voor kinderen 6+ ze is drie jaar![]()
En moest dat geven met ab, zalfje en twee pilletjes perdag. 6 dingen per dag, dies gek. En wil
Mij ook niet doorverwijzen... Ze heeft er nu ook een soort angst voor gecreeerd. Ga er morgen weer werk van maken.
Goed dat je voor mini morgen belt en wat een fijn gevoel; een arts die serieus neemt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.29/10/'10 - 25/03/'13
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:18 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ook zo'n lekker spekkie. Nu spam ik natuurlijk ook met mijn spekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Maar voor ons is het beter als ze nog gewoon tot het eind blijft. Kunnen we nog leuke dingen lezen!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
KD, ik denk dat het idd voor beide partijen beter is als jullie vandaag uit elkaar gaan.
![]()
Ik ken het gevoel maar al te goed TAP...zelfs op dagen gehad toen m'n vrouw en ik allebei moesten werken en hij ons allebei wakker hield.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb medelijden met m'n man vandaag. Eva kwam vannacht werkelijk elk uur en wilde telkens maar drinken. Ook had ze weer een schitterende poepluier. Nu ben ik van het voeden maar manlief werd natuurlijk ook elke keer wakker. Hij moet gewoon werken vandaag, hoop dat t m goed af gaat. Maar damn, zo'n nacht als deze is toch best zwaar...
Hij slaapt veel maar niet teveel zeg maar. Hij word om de paar uur netjes wakker voor de fles. Daar drinkt ie dan "maar" 40cc van. We bieden 90 aan. Dan is ie nog een half uurtje wakker en gaat dan weer naar bed. Daar blijft ie eigenlijk spugen, in zijn slaap ook, tot aan de volgende fles. De vlos komt hier nog elke dag om hem te wegen en die kwam vrijdag tot de conclusie dat ie op een dag veel te weinig binnen krijgt. Dus die heeft vrijdag al een afspraak gemaakt voor vandaag bij de ka omdat ze er al vanuit ging dat ie zijn geboortegewicht niet ging halen. Hij was vanmorgen zelfs weer 10 gram afgevallen. En de vlos zei voor zijn geboorte nog wel dat ie niet lang met maatje 50 ging doen. Moet de kleertjes maat 50 zelfs nog een keer omslaan omdat het te groot is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:00 schreef PM-girl het volgende:
MeNicole, vervelend dat Matthias niet snel genoeg aankomt. Ik lees ook dat hij veel slaapt, ik weet natuurlijk niet hoeveel, maar (te) veel slapen icm niet goed aankomen lijkt mij niet zo fijn bij zo'n kleintje? Heeft de kraamhulp daar nog iets van gezegd, voordat ze ging? Of de verloskundige?
Dit klinkt wel herkenbaar, op het oog een tevreden kindje, die om de drie uur wel (wat) drinkt, maar niet genoeg aankomt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:09 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hij slaapt veel maar niet teveel zeg maar. Hij word om de paar uur netjes wakker voor de fles. Daar drinkt ie dan "maar" 40cc van. We bieden 90 aan. Dan is ie nog een half uurtje wakker en gaat dan weer naar bed. Daar blijft ie eigenlijk spugen, in zijn slaap ook, tot aan de volgende fles. De vlos komt hier nog elke dag om hem te wegen en die kwam vrijdag tot de conclusie dat ie op een dag veel te weinig binnen krijgt. Dus die heeft vrijdag al een afspraak gemaakt voor vandaag bij de ka omdat ze er al vanuit ging dat ie zijn geboortegewicht niet ging halen. Hij was vanmorgen zelfs weer 10 gram afgevallen. En de vlos zei voor zijn geboorte nog wel dat ie niet lang met maatje 50 ging doen. Moet de kleertjes maat 50 zelfs nog een keer omslaan omdat het te groot is.
He wat?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Of Elin al alleen beneden kan blijven voor een uurtje.
srsly?
We moeten om 2 uur in het ziekenhuis zijn. Gelukkig gaat de vlos meequote:Op maandag 3 oktober 2011 11:23 schreef Kaarr het volgende:
Nicole ik lees nu pas dat Matthias zo veel spuugt. Dat klinkt niet lekker. Ik hoop dat het snel beter gaat.![]()
In het ziekenhuis vonden ze Linus te rustig en als hij te veel zou gaan spugen dan zou hij sondevoeding krijgen. Iedere 3 uur kreeg hij een flesje. Linus krijgt nog steeds iedere 3 uur een fles om z'n maagje rust te geven en gelukkig gaat het nog steeds goed.
Geweldigggggggquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:47 schreef Kleurdoos het volgende:
mn hechting heeft ze 1 keer bekeken. en die kon ze niet vindenheb verder geen last van de onderkant
echt heerlijk is dat.
nog iets nieuws opgemerkt. ze doet een goofygeluid voor ze gaat lachenmn vriend kwam net ook al wahopig naar boven. Dat ie t niet nog een kwartier met r trok, dus die is snel naar zijn werk gegaan.
Ze staart nu naar me, met halfopen mond, terwijl ze de was doet en aan het mijmeren is over wat voor stoms ze nu weer kan zeggen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:51 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Maar voor ons is het beter als ze nog gewoon tot het eind blijft. Kunnen we nog leuke dingen lezen!!
Wat omschrijf je dat heerlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar Matthias is verder zo![]()
![]()
. Hij kan al echt lachen (de kraamhulp maakte me belachelijk omdat dat nog helemaal niet kon
) en soms moet ie zo om Mikael lachen dat er al geluid bij komt. Is zo schattig. En als ie in bed ligt komen er ook allemaal leuke geluiden uit
En het alleliefste is ie gewoon bij zijn mama
Bij mama is alles goed en kan ie lekker slapen
Ja en ook wel jbp. Maar de ka was ervoor om eerst eens zo te proberen. Dus dat doen we dan maar. Matthias plast en poept wel heel goed dus hij krijgt ook wel genoeg nog binnen. Hij moet alleen eens groeien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat hij mee naar huis mocht nicole.
Mag je hem nutritron of speciale voeding tegen spugen geven?
dit komt zo herkenbaar voor, bij m'n nichtje haar zoon zelfde verhaal, maar daar is zoon voor geopereerd, als ik me niet vergis zijn middenrif.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:21 schreef MeNicole2 het volgende:
We hebben vorige week om de 2 uur steeds een klein beetje geprobeert. Maar dan spuugt ie veel meer. Komt zijn neus uit enzo. En dan heeft ie paniek want krijgt ie geen lucht. Dus hij zit gewoon ook echt vol. Nu spuugt ie ook wel veel maar is het steeds een klein beetje en is hij er wel tevreden mee zeg maar. De vlos zei dat ie nu een lachende spugerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |