abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 oktober 2011 @ 22:08:03 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102630617
Nou dan kan ik niet achterblijven hè!

Nog steeds geen lachje op de camera gekregen trouwens :D

pi_102630840
Och Tally en Aventura wat een heerlijkheid! En nog zo lekker klein!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102631183
Och, wat een heerlijke kleintjes! O+
En Bientje, wat een lekkere spekkies heb je. Om in te bijten! :D Heerlijke foto's. Hebben jullie het lekker gehad? Tot snel bij de dreumesjes!

Mignonne, wat sneu zeg voor je jongste. Ik hoop dat de KA iets voor jullie kan betekenen en dat je niet weer die ellende van de oudste moet doorlopen.
pi_102634797
Even binnensluipt voor Zoë*
Never too small to rock foto is geweldig!!!
(alle andere kindjes zijn ook super maar Zoë heeft gewoon de mooiste naam ever :D )
pi_102635084
Ow en een dikke knuf voor Mignonne, sommige déjà vu's zuigen. :(
pi_102635401
Mignonne wat een narigheid met je mini zo.

En allemaal lieve babykiekjes :)

En Geert al zoveel tanden!

Ik verwacht al maanden tanden, maar er is nog niets. Verder gaat Sarah nog steeds met ups en downs. Het ene moment denk ik joh wat doet ze het toch goed en wat een blij kind en het andere moment gilt ze de hele boel bij elkaar en het klinkt echt als pijn en dit is voornamelijk als ze ligt..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 2 oktober 2011 @ 23:45:10 #32
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102635831
Luxaja; van harte en welkom.
Leuke naam! Je had na geboorte Kiran gevraagd of die naam op jullie lijstje mocht en het is m niet geworden, maar wel iets in de buurt. Erg leuk!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 3 oktober 2011 @ 08:29:31 #33
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102640249
Pfft, vandaag eerste werkdag, zit in trein. Uitgerekend vannacht kwam meneertje om 2 uur en om 6.30 uur :'( Nu zwaar duf. Hopelijk is dit een eenmalig iets. Was helemaal gewend aan nachten van 23-7.30
Vraag me wel af waarom, misschien voelde hij aan dat ik vandaag weg zou gaan ofzo.
pi_102640335
Wat een lieve baby's allemaal! *smelt* O+

Onze nacht was heerlijk, 19:30 naar bedje toe want meneer was zo moe. Even Giethoorn door geweest en thee gedronken bij een vriendin. 03:00 een fles en meneer is net een uur wakker..... Maar slaapt lekker verder op zijn chillzak :z

Ik wil gaan proberen het inbakeren te gaan afbouwen, kan ik dan het beste bij 1 arm beginnen? Hij heeft namelijk alleen zijn armen ingebakerd.
  maandag 3 oktober 2011 @ 08:42:18 #35
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102640356
mornings..

succes dan maar vandaag Aventura....balen dat nu net vandaag de nacht minder was.. :*

ooooo wauw wat veel mooie foto's!!! O+ O+ O+ O+ O+

hier ook een zware nacht; was ontzettend moe maar kon de slaap niet vatten... sliep pas na midernacht... en toen was het 2,5, 6 en 8'30 uur....gaaaaaaaap. benieuwd hoe onze dag met zijn 3tjes vandaag gaat...

en dan spam ik mijn sterke mini ook ff

en met dr zus

rest komt van de week wel in fototopic :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102640592
Wat een mooie foto's komen er langs zeg!!!

En Lujaxa, gefeliciteerd met je zoon!
Mignonne, wat een ellende zo met je meisjes, hopen dat het overleg wat oplevert. En MeNicole2, ik hoop dat jullie hem vandaag weer mee kunnen nemen naar huis..
pi_102641187
arme Mignonne...
zozo Danic nu al tandjes...'t zou eens wat zijn als onze kleine volgende maand al tandjes heeft.
Redelijk weekend gehad trouwens...voor het eerst naar het strand en met z'n voetjes in het water. Hij vond het geweldig...het zand vond ie maar raar. Beetje op pakken..."mmm...dat is wel los spul"

's nachts komt ie wel weer een keer extra en wil hij niet echt meer slapen vanaf 3:00. We verlangen weer terug naar de tijd dat hij overdag niet sliep, maar wel een hele nacht door trok.
pi_102641390
Ik heb medelijden met m'n man vandaag. Eva kwam vannacht werkelijk elk uur en wilde telkens maar drinken. Ook had ze weer een schitterende poepluier. Nu ben ik van het voeden maar manlief werd natuurlijk ook elke keer wakker. Hij moet gewoon werken vandaag, hoop dat t m goed af gaat. Maar damn, zo'n nacht als deze is toch best zwaar...
Tralalalaaa
pi_102641558
ik heb manlief de bank op gebonjourd deze kraamweek.dan is hij tenminste fit en kan ik heerlijk op elk idioot tijdstip tegen Lexje kirren O+

ik trap mn kraam er na ook uit vandaag denk ik, want zometeen ga ik r uitschelden. ze kan maar niet begrijpen dat t mijn tweede kind is. als ik zeg dat ik iets uiteraard al weet (bijv borstvoedingstips, komop man ik heb elin 18 maanden gevoed, ik weet wat ik doe) ze blijft gewoon doorbulderen met regelrechte onzin.

Of Elin al alleen beneden kan blijven voor een uurtje.
srsly?
pi_102641723
Mooi weg doen KD. Wij hebben na een paar dagen ook gezegd dat ze niet meer nodig was. Ze was hier maar 3 uur per dag en ze was echt heel leuk met de kinderen maar ze bleef hier ook maar dingen herhalen die we al wisten. De andere 2 zijn de babytijd ook goed doorgekomen dus we doen vast wel iets goed :P

Ik hoor de hele tijd rare geluiden door de babyfoon en nu durf ik Matthias niet in bed te leggen :')
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_102641724
Als je in de buurt zou wonen dan mocht je Elin (Elien :P) wel even brengen :+
pi_102641873
ze wil steeds mn slaapkamer stofzuigen. pleurt op
ik houd van rust :P
pi_102641940
Ja of elke dag het ledikant verschonen terwijl mijn zoonlief er niet eens in sliep :D
pi_102641967
en mn controles
die ik zelf nog beter kan :P
pi_102642274
Dat deed hier de vlos geukkig. Heb eigenlijk weinig controle gehad. Geen hechtingen enzo.

Maar mijn zoon ligt weer in bed. Wel saai hoor zo'n 1 die alleen maar slaapt ;) Daar is ie dan wel weer heel anders in vergeleken met Leander.
pi_102642516
Heerlijk die kraamverhalen!
Wij hebben vorige week zaterdag en zondag kraamzorg gehad en ze wilde heel graag het afmaken als Linus weer thuis zou komen. Dus ze is nog 1 dag geweest. Heeft het op haar manier heel druk gehad met schoonmaken en toen hadden we weer rust in huis.
Wij gingen haar steeds vergelijken met de kraam die we bij Sten hadden en die was echt heel leuk. Tja dan kan het wel eens tegenvallen.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102642517
mn hechting heeft ze 1 keer bekeken. en die kon ze niet vinden :) heb verder geen last van de onderkant O+ echt heerlijk is dat.
nog iets nieuws opgemerkt. ze doet een goofygeluid voor ze gaat lachen :') mn vriend kwam net ook al wahopig naar boven. Dat ie t niet nog een kwartier met r trok, dus die is snel naar zijn werk gegaan.
Ze staart nu naar me, met halfopen mond, terwijl ze de was doet en aan het mijmeren is over wat voor stoms ze nu weer kan zeggen
pi_102642542
KD _O-
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:49:15 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102642570
:D KD, ik denk dat het idd voor beide partijen beter is als jullie vandaag uit elkaar gaan. :D _O-
pi_102642612
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
:D KD, ik denk dat het idd voor beide partijen beter is als jullie vandaag uit elkaar gaan. :D _O-
Maar voor ons is het beter als ze nog gewoon tot het eind blijft. Kunnen we nog leuke dingen lezen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')