quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
nou moe! staat melkkoeolifantporseleinkastkwijlkadaver hier zomaar voor de deur'ze wil nog wat dingen afmaken' die snapt echt niet wanneer ze welkom is,jeuzes
Wat wil ze afmaken dan? Jullie konijn? Als je die hebt dan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
nou moe! staat melkkoeolifantporseleinkastkwijlkadaver hier zomaar voor de deur'ze wil nog wat dingen afmaken' die snapt echt niet wanneer ze welkom is,jeuzes
Ach jeetje, wat een naar idee he? Ik vond het ook vreselijk de eerste keer....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Straks heen voor Cas zijn eerste prikjesIk vries alvast even natte washandjes in...
kun je geen klacht bij je kraambureau indienen, pfoei zeg, ik geloof best dat je pissig kan worden op zoiets... komop zeg, als je als "hulp" iets weg wil gooien omdat jij vind dat het kapot is, dan vráág je dat eerst aan de "werkgevers"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik loog ook volgens haar
niemand geeft 18 maanden borstvoedingdus mevrouw blijft me maar tips geven
en gelooft niet dat ik verschillende houdingen gebruik (rugby madonna ed) want zij had t niet gezien.
gisteren bracht ik elin naar bed met r legging aan, toen keek ze me weer aan met halfopen mond, mn kind in bed stoppen met broek aan OMGZ!!!111einz
en ze heeft mannejels sokken weggesmeten want er zaten gaatjes in
dat gaat ie niet leuk vinden, aangezien hij geen enkel paar sokken bezit die wel heel zijn.
ik heb r net de deur gewezen trouwens
Ik zou eerder vrezen voor 'Mannejel', na al die verhalenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:06 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Wat wil ze afmaken dan? Jullie konijn? Als je die hebt dan!
Er was geen plaats voor een eerdere afspraak.. Beetje vreemd bureau hier, nu gaat de afspraak niet door omdat de wijkverpleegkundige ziek is. Vreemd dat maar 1 persoon dat kan doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef Aventura het volgende:
Cyntiaa, het valt heus wel mee. Maar moet Cas nu pas zijn eerste prikjes? Die is toch ook al ruim 10 weken? We hebben ze hier al lang en breed gehad. Met 8 weken. Hij moet over twee weken alweer voor de tweede keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |