abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102678995
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
nou moe! staat melkkoeolifantporseleinkastkwijlkadaver hier zomaar voor de deur :o 'ze wil nog wat dingen afmaken' die snapt echt niet wanneer ze welkom is,jeuzes
:D Die heeft een betonnen plaat voor dr kop.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_102679143
Straks heen voor Cas zijn eerste prikjes -O- Ik vries alvast even natte washandjes in...
pi_102679156
Evan lekker geslapen vanaf 19:00, maar werd toch om 1:30 wakker. Flesje gekregen, wilde niet terug in bed...een tijdje bij me gehouden en toch weer ruim 3 uur geslapen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:03:36 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102679158
Die foto Wickie, zo grappig! Ze was er bijna...Dat vind ik wel heel bijzonder hoor, dat ze dat nu al kan. Vervelend dat alles tegelijk komt. Misschien de verkoop van je huis even stopzetten?

Hier een gekke ochtend. Zit nu thuis te werken, we hebben ventje net voor het eerst naar het kdv gebracht. Ik heb er eigenlijk helemaal niet zo'n moeite mee. De leidsters zijn zo lief, eentje ervan woont bij ons in de straat en het heeft al wat bekends ofzo. Ik weet dat hij in goede handen is. Het is in een beschutte villa met veel groen eromheen, de zoldergroep. Fijn beschermd en ik zag al veel andere ouders die een beetje op ons 'lijken'. Het voelt heel vertrouwd. Ik moet niet huilen en ik ga ook niet bellen. Om half 1 halen we hem weer op :)
pi_102679240
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
nou moe! staat melkkoeolifantporseleinkastkwijlkadaver hier zomaar voor de deur :o 'ze wil nog wat dingen afmaken' die snapt echt niet wanneer ze welkom is,jeuzes
Wat wil ze afmaken dan? Jullie konijn? Als je die hebt dan!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_102679304
Aventura, ik heb dat ook niet gehad hoor, toen ik Mette voor het wegbracht. Ik heb toen niet gehuild en ook niet gebeld.
Straks met Wies wordt het helemaal geen probleem, we kennen het kdv nu zo goed. Ze gaat straks naar de groep waar Mette nu zit (die gaat over een maand naar de peutergroep, dus ze komen niet samen op een groep). Dus de leidsters kennen we ook al heel goed.

KDtje :o :X
Heb je haar al gemept en het huis uit gezet?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102679341
en ik loog ook volgens haar
niemand geeft 18 maanden borstvoeding :P dus mevrouw blijft me maar tips geven :') en gelooft niet dat ik verschillende houdingen gebruik (rugby madonna ed) want zij had t niet gezien.
gisteren bracht ik elin naar bed met r legging aan, toen keek ze me weer aan met halfopen mond, mn kind in bed stoppen met broek aan OMGZ!!!111einz
en ze heeft mannejels sokken weggesmeten want er zaten gaatjes in

dat gaat ie niet leuk vinden, aangezien hij geen enkel paar sokken bezit die wel heel zijn.

ik heb r net de deur gewezen trouwens :+
pi_102679364
Mignonne, ik vroeg me trouwens af, geef je alleen maar eten via de rapleymethode? Nooit gepureerd?
Ik bedoel, als ik soms zie hoe groot de sperziebonen in Mex z'n luier zijn, vraag ik me wel eens af of het nou echt heel goed is, meestal heeft hij dan ook wel een beetje buikpijn.

Klinkt goed Aventura!!

Cyntiaa, volgens mij is dat niet echt nodig natte washandjes enzo, die naald is best wel dun. Succes iig!

Kleurdoos, wat heb je gezegd??? Wat wilde ze afmaken dan?? wat een raar gedoe joh!

Mex had gister trouwens een hele grote pot sudocreme te pakken.....zn haren zaten onder, z'n mond, heel z'n handen en de vloer...en toen heb ik hem opgepakt om te gaan douchen zat ik helemaal onder en toen ging die ook nog even over me heen plassen...geweldig...
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:12:11 #159
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102679372
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Straks heen voor Cas zijn eerste prikjes -O- Ik vries alvast even natte washandjes in...
Ach jeetje, wat een naar idee he? Ik vond het ook vreselijk de eerste keer....
Gek genoeg went het (een beetje) en blijkt mijn kind een bikkel te zijn.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:14:02 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102679421
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik loog ook volgens haar
niemand geeft 18 maanden borstvoeding :P dus mevrouw blijft me maar tips geven :') en gelooft niet dat ik verschillende houdingen gebruik (rugby madonna ed) want zij had t niet gezien.
gisteren bracht ik elin naar bed met r legging aan, toen keek ze me weer aan met halfopen mond, mn kind in bed stoppen met broek aan OMGZ!!!111einz
en ze heeft mannejels sokken weggesmeten want er zaten gaatjes in

dat gaat ie niet leuk vinden, aangezien hij geen enkel paar sokken bezit die wel heel zijn.

ik heb r net de deur gewezen trouwens :+
kun je geen klacht bij je kraambureau indienen, pfoei zeg, ik geloof best dat je pissig kan worden op zoiets... komop zeg, als je als "hulp" iets weg wil gooien omdat jij vind dat het kapot is, dan vráág je dat eerst aan de "werkgevers" :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102679435
o troeta wat kut :D ik ben blij dat elin die pot nooit ontdekt heeft :D

Lex krijgt zo zijn hielprikje en gehoortest!
pi_102679459
ze gaf me net nog wel een evaluatielijst.
ze verwacht vast een 10 :P ze wilde eerst dat ik m ter plekke invulde..heb aangegeven dat ik m wel verstuur *grijns*
pi_102679952
-O- Geestelijk zo op voorbereid.. Gaat het niet door, de wijkverpleegkundige is ziek.
Wachten op een nieuwe afspraak!

Dan maar een lekker aanrommeldagje thuis!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:49:18 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102680270
Cyntiaa, het valt heus wel mee. Maar moet Cas nu pas zijn eerste prikjes? Die is toch ook al ruim 10 weken? We hebben ze hier al lang en breed gehad. Met 8 weken. Hij moet over twee weken alweer voor de tweede keer.
pi_102680302
woah KD :o die zit niet helemaal lekker fris in elkaar zoals het zo klinkt zeg :{
wat jammer! ik was juist zo blij met mijn kraam en hoe ze om ging met mijn oudste, had ik je ook gegund.

@Troeta, nee ze krijgt niet alleen maar bijvoeding via rapley, ze krijgt ook gepureerd. Bij oudste was dat ook zo, wij geven in principe een redelijke middenmoot qua rapley/gepureerd. Fruit en brood gaat sowieso via rapley en avondeten verschilt per keer.
Verder krijgt ze nog steeds bv op verzoek en krijgt ze daarmee echt ruim voldoende vocht binnen omdat ze vrij veel aangelegd wordt.
:)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:52:46 #166
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102680369
Ik vind die kraamhulp echt bizar, KD. Een goede kraamhulp geeft advies maar bemoeit zich niet met de manier waarop jij je huishouden doet en hoe jij je kind verzorgt. Wat een schaap zeg.
pi_102680712
*O* Matthias is niet afgevallen. Ook niet aangekomen maar ja je moet ergens beginnen. De vlos heeft nog even contact gehad met de ka omdat de kleine man nu niet eens aan slapen toe komt. En nu valt ie dus steeds tijdens de fles in slaap waardoor ie dan weer niet drinkt. We gaan dus om de 2 uur 40cc aanbieden. Dan kan ie tussendoor steeds 1,5 uur slapen en is ie dan als het goed is wakker genoeg om een flesje te drinken. En heb ik zelf ook iets meer rust. Want elk uur is echt teveel van het goeie. Hij doet al bijna een half uur over een flesje. dus kan ik net een half uurtje wat anders doen en dan moet ie alweer. En daar is Leander het ook niet mee eens. En geef hem eens ongelijk. Kan hem niet eens de aandacht geven die ie nodig heeft.
pi_102680737
nouja opgerot \O/

en Lex heeft 2 stickers voor zijn oren!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:12:29 #169
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102680922
KD, :D wat een figuur zeg, die kraamhulp van je. :o nou ja, het levert wel stof op om nog jaren over na te vertellen en om te lachen moejemaardenken. ;)
in de haak.
pi_102680991
idd. maar mn irritatiegrens was bijna bereikt :D ik heb al wel een 'ja whatever' laten vallen vanmorgen :')
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:18:35 #171
43556 miss_dynastie
pi_102681087
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:06 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Wat wil ze afmaken dan? Jullie konijn? Als je die hebt dan!
Ik zou eerder vrezen voor 'Mannejel', na al die verhalen :o :P
Blij dat je van haar af bent, KD :)
pi_102681124
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef Aventura het volgende:
Cyntiaa, het valt heus wel mee. Maar moet Cas nu pas zijn eerste prikjes? Die is toch ook al ruim 10 weken? We hebben ze hier al lang en breed gehad. Met 8 weken. Hij moet over twee weken alweer voor de tweede keer.
Er was geen plaats voor een eerdere afspraak.. Beetje vreemd bureau hier, nu gaat de afspraak niet door omdat de wijkverpleegkundige ziek is. Vreemd dat maar 1 persoon dat kan doen? :?

Maaaar ondertussen goed nieuws! We gaan verhuizen *O* *O* *O* De bank heeft goedkeuring gegeven dus nu alles rond laten maken door onze adviseur *O* *O* Emmastraat here we come!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102681493
oooohh ik dacht dat als je eerste kind de achternaam van paps kreeg, de 2e dat automagisch ook zou krijgen maar de regels zijn anders inmiddels?
Kreeg net post voor Lex Lucian Prins O+ beter dan die lellike achternaam van zn pa :P
pi_102681535
Maar dat heeft paps toch ook bij de aangifte wel geregeld/gezien dan? Ik dacht ook dat alle kinders dan dezelfde naam zouden krijgen. Dat was in februari nog wel het geval :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102681580
jawel, hoor ik net aan de telefoon. hij is wel op de hoogte blijkbaar
iets met erkenning en regelen bij t gemeentehuis volgende week :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:42:12 #176
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102681821
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Er was geen plaats voor een eerdere afspraak.. Beetje vreemd bureau hier, nu gaat de afspraak niet door omdat de wijkverpleegkundige ziek is. Vreemd dat maar 1 persoon dat kan doen? :?

Maaaar ondertussen goed nieuws! We gaan verhuizen *O* *O* *O* De bank heeft goedkeuring gegeven dus nu alles rond laten maken door onze adviseur *O* *O* Emmastraat here we come!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vreemd zeg. Maar goed. Hier was het even heel hard brullen, en daarna een paar uur wat huilerig, maar verder geen last.

SPOILER
pi_102681959
Ja over namen. Matthias zijn tweede naam is Rian vernoeming naar mijn lief. Maar die vond met het aangeven toch mooier dat het Ryan werd. Uitspraak blijft zelfde maar andere manier van schrijven. Dus op het moment dat ik de geboortekaartjes laat afdrukken verandert hij de naam. Dus de geboortekaartjes hebben andere schrijfwijze dan dat Matthias zijn tweede naam is. Als mijn lief dat nu van te voren even had gemeld }:|
pi_102681962
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:42 schreef Aventura het volgende:

[..]

Wat vreemd zeg. Maar goed. Hier was het even heel hard brullen, en daarna een paar uur wat huilerig, maar verder geen last.

SPOILER
We moeten wachten op een brief met een nieuwe afspraak.. Was ik er net psychisch op voorbereid _O-

SPOILER
pi_102683222
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja over namen. Matthias zijn tweede naam is Rian vernoeming naar mijn lief. Maar die vond met het aangeven toch mooier dat het Ryan werd. Uitspraak blijft zelfde maar andere manier van schrijven. Dus op het moment dat ik de geboortekaartjes laat afdrukken verandert hij de naam. Dus de geboortekaartjes hebben andere schrijfwijze dan dat Matthias zijn tweede naam is. Als mijn lief dat nu van te voren even had gemeld }:|
och op t geboortekaartje staat ook dat ie huijboom heet :P

wij moeten zo in lex laten prikken, hij ziet te geel
pi_102683336
Sterkte kd!

En jeuujj voor mattias!

Mooi huis cyntia, zeker voor dat geld :o
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102683619
Sterkte KD met de prikjes. En wat een tuinhekIQtje die kraamdoos ):O

Cyntiaa, wat irritant dat de inenting niet door gaat! Floris vond de prikjes ook niet fijn, flink boos. Maar na het prikken ook flink honger dus dus meteen daar nog kunnen voeden. Rest van de dag was hij hangerig en 's avonds koortsig. Maar gelukkig was dat de volgende ochtend alweer gezakt. En wat een gaaf huis!! Cogratz! *O* *O*

Go Mattias *O*

Troeta fijn dat het shoppen geslaagd was! Jammer van de roltrappen e.d. En wat een leuke foto van je ondeugende mannetje O+ .

Voor de rest ben ik alles wat ik heb bijgelezen weer vergeten :D
pi_102683844
Goed zo mattias ga zo door
KD succes met de prikjes voor Lex
Wickie wat lief die foto van Wies en fijn om te lezen dat het met je been wat beter gaan. Neem de tijd om alles te verwerken. Je krijgt oo kwel veel zo ineens op je bordje

Wow cynthia wat een mooi huis
Nu wil ik ook een eigen huis maar ja eerst maar eens een baan vinden. En volgens mij ga ik die nooit vinden
pi_102684187
Mooi huis hé O+ Ben er zo verliefd op!
Het was ook even spannend of de financiering door zou gaan, mijn vriend heeft een eigen zaak en dan zijn ze best streng met het geven van een hypotheek.
Vanmiddag maar even champagne halen!
pi_102684260
Matthias *O* MeNicole, handig zo een lief die de boel eigenhandig wijzigd ;) Matthias vind ik zo mooi, stond hier ook hoog toen we nog neit wisten dat we meisjes kregen ;)

Cynthiaa mooi huis!!!

Lex prikjes, naar dat geel zien, Sarah was ook flink geel, maar die hoefde er niet voor geprikt. Sterkte voor Lex!

Hier ligt er een klein meisjes nu in de box te slapen, ze was op mijn arm in slaap gevallen en meestal breng ik haar dan naar boven maar J zat heir nog en ik moest nog van alles maar ondertussen slaapt ze dus al bijna een uur, heel bijzonder!
Vanmorgen bij de HA geweest en we zijn doorverwezen naar de KA, komende maandag kunnen we daar al terecht. Het blijft gewoon lastig met Sarah, de ene dag denk je het gaat super en is er niets aan de hand en de voglende dag denk je wat is er toch aan de hand, waar komt die onrust en het gehuil en gekrijs toch vandaan. Maar goed fijn dat er verder naar gekeken word, want ik ging al bijna denken dat het aan mij lag.
Dit was vanmorgen, ze heeft de spijlen van de box dus echt niet meer nodig om te gaan staan, ze kan het nu bij alles waar ze zich aan vast kan houden, alleen weer gaan zitten is lastig ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102684296
Sarah! Wat ziet dat er lief uit! O+ En die lieve haartjes!
Mijn rooitje is ook weer wakker hoor ik, even uit bed halen
pi_102684436
Dank cynthiaaa, ik vind het ook heel lief maar ook een beetje gek juist omdat ze nog zo inieminie is. Maar ik vind het wel heel stoer van haar :)

Ik wist helemaal niet dat jij ook een rooie had, heb ik daar foto's van gemist?! Even zoeken :D
pi_102684460
Mooie Sarah!!

En wij mogen vanmiddag voor de controle en prikjes op het cb. Ben benieuwd wat ze van hem vinden... :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:03:40 #188
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102686433
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Mooi huis hé O+ Ben er zo verliefd op!
Het was ook even spannend of de financiering door zou gaan, mijn vriend heeft een eigen zaak en dan zijn ze best streng met het geven van een hypotheek.
Vanmiddag maar even champagne halen!
Ik ben ook verliefd op jouw huis O+ :Y

Zooo Kleurdoos wat een knurft dat kraamkreng van je :{
Rayen 2½ jaar!
pi_102686943
SPOILER
Mijn kleine rode man O+
pi_102687245
wauw cyntiaaa mooi en echt rood idd :)
pi_102687608
Ohhh KD, je kraam...wat erg...Je zou toch verwachten dat ze wat mensenkennis opgebouwd heeft met de jaren, zal ze t nou écht niet zien? Fijn dat t in ieder geval zó goed gaat dat je in ieder geval de mogelijkheid hebt om haar de deur te wijzen!!

Mignonne O+ Je kleine mop nu ook zo vol...wat ís dat nou toch hè, en waarom hebben je beide meisjes er last van maar kom je toch niet achter de oorzaak...? Gelukkig hebben jullie door oudste in ieder geval geleerd niet te lang af te wachten en aan te kijken, ik hoop dat dat een hoop voorkomt voor jongste... een dikke kus voor jullie!

Wickie, die foto van je mamamelkmonster is echt heerlijk, hóe mooi is de natuur! En hóe veel mooier nog is jouw Wieske!! (wat ik me nou toch steeds afvraag, hebben jullie uiteindelijk nog met jullie vrienden overleg gehad over haar naam??)

MP, tjonge wat wordt je meisje toch groot, en wat wordt de wereld om haar heen ineens veel groter zo hè...jemig! Ik kan niet wachten enerzijds, maar anderzijds..mijn kleine spek groeit ook alweer veel te hard..

Aventura, ik herken je gevoel goed hoor, ik voelde me ook haast een beetje raar dat het me geen tranen kostte om Lena destijds achter te laten op t KDV. Het voelde gewoon goed en ik had er alle vertrouwen in dat de leidsters met alle liefde en zorg voor haar zouden zorgen. Gek genoeg had ik er bij Jelte wel meer moeite mee, terwijl ik zijn juffies al heel goed kende doordat Lena ook bij hen gezeten had. Jelte is misschien nog wel 10x makkelijker dan Lena en ik heb Lena er nooit met een vervelend gevoel achter gelaten, maar blijkbaar verschilt dat gevoel toch ook weer per kind. Het "niemand kan zo goed voor mijn kleine man zorgen als ikzelf" gevoel was bij hem sterker, en toch ook daar nooit tranen. Ik had ook zin om mijn leven weer op te pakken, dit was nou eenmaal hoe het voortaan zou zijn dus gaan met die banaan!

Cyntiaa, jullie huis, wat heeeeerlijk! En zo licht! O+ Gefeliciteerd! Dat jullie er maar heel gelukkig mogen worden! Edit: En je kleine man... ohhhhh O+

En Troetaa...ohhhh je Sudocreme verhaal :X Heel herkenbaar helaas, ik vis de resten nog steeds uit Lena dr oren, die heeft zichzelf afgelopen week ook een maskertje gegeven.. ff onder spoiler want eigenlijk offtopic hier
SPOILER
Wat fijn MeNicole dat Matthias niet meer afgevallen is!! Hopelijk is de negatieve spiraal nu doorbroken en kan t groeien langzaamaan gaan beginnen!!

En een kus voor alle prikkerijen...hopelijk hebben die kleintjes er niet teveel last van :*

BJ, wat ontzettend fijn dat er langzaamaan een beetje ritme en regelmaat in je dagen lijkt te komen en alles wat meer op elkaar afgestemd raakt, nu nog hopen dat je je energie ook langzaamaan weer terugkrijgt. Misschien helpt straks rustig aan sporten daar ook wel weer bij. Ik heb zojuist besloten me morgen in te gaan schrijven voor de Cascaderun...heb nog nooit langer dan 5 minuten achter elkaar gerend, maar ik heb een doel nodig...er gebeurt te weinig, dus ik ga mezelf maar eens publiekelijk voor paal zetten komend jaar ;) Ik PM je nog even over een date hoor! En wat betreft je vraag om een update over Jelte:
Het gaat hier hartstikke lekker! Mijn kleine spek groeit als kool, zowel qua uiterlijk als qua ontwikkeling en de wereld ontdekken. Hij hoort er alweer zo ontzettend bij! Ik schat m zo'n 8kg nu en die begin je te voelen ook. Het is zó'n vrolijk en goedlachs mannetje, en zo makkelijk, alles is m goed, zolang hij zn borst maar krijgt op de door hem gewenste momenten ;) Het voeden gaat ook nog steeds zo fijn, al heb ik mn lastige momenten al wel weer gehad tijdens t werken. Ik ben er rustiger onder dan bij Lena destijds, ik geniet er volop van en hij des te meer... Juist nu bij Jelte geniet ik er zo van dat het voeden me dwingt om me af en toe even rustig terug te trekken met hem en even vol in hem op te gaan, heel even een wereld van alleen ons...zó heerlijk vind ik dat. Per vandaag voed ik hem langer dan ik Lena heb gevoed, met terugwerkende krachtig vind ik het nog altijd jammer dat ik destijds bij haar gestopt ben ook al wat het goed en bracht het een hoop rust, maar daarom probeer ik er nu maar dubbelop van te genieten.
Inmiddels is ie ook 2 ondertandjes rijker, zomaar uit t niets zaten ze er ineens, ik had ze nog totaal niet verwacht. Tis gedaan met de tandenloosheid hier in huis...die breekt waarschijnlijk pas over een jaar of 30-40 weer aan ;) En z'n zus en hij...zn zusje is zn alles, hij lacht veel, maar om Lena giert hij het uit, en dat begint Lena heel goed door te krijgen, dus die is constant bezig om m aan het lachen te maken. Gister liet ze een scheetje, daar moest Jelte (toevallig) heel hard om lachen, waardoor Lena ook heel hard moest lachen en voor ik t wist hadden we met zn 4en de slappe lach... Als ik dat geluid op dat moment op had kunnen nemen en in een potje had kunnen stoppen dan was er nooit geen ongelukkig momentje in mijn leven meer per direct op te lossen. Ik stapel druk heerlijke herinneringen in mijn hoofd en in mijn hart, ik hou van t leven met mijn 2 donders! O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Poppedein op 04-10-2011 14:59:44 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_102688272
Och Poppedein wat kan je toch heerlijk schrijven over de avonturen van je geweldige tweetal O+
Zo lief en puur dat ik er week van word.

Trouwens Troeta nog foto's gemaakt van je Sudomonster?! :P
pi_102688529
poppedein O+ O+

wat goed zeg van je rennen! ik moet er ook nodig de tijd voor maken maar het stukje motivatie ontbreekt nog, of de uitputting is nog te groot, kan ook :P
:)
pi_102688792
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:36 schreef Poppedein het volgende:
En z'n zus en hij...zn zusje is zn alles, hij lacht veel, maar om Lena giert hij het uit, en dat begint Lena heel goed door te krijgen, dus die is constant bezig om m aan het lachen te maken. Gister liet ze een scheetje, daar moest Jelte (toevallig) heel hard om lachen, waardoor Lena ook heel hard moest lachen en voor ik t wist hadden we met zn 4en de slappe lach... Als ik dat geluid op dat moment op had kunnen nemen en in een potje had kunnen stoppen dan was er nooit geen ongelukkig momentje in mijn leven meer per direct op te lossen. Ik stapel druk heerlijke herinneringen in mijn hoofd en in mijn hart, ik hou van t leven met mijn 2 donders! O+
Juist!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:08:12 #195
240917 Mula
pi_102688943
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

SPOILER
Hey wat grappig, ik weet waar dat is! *is geregeld in je woonplaats geweest* Niet alleen een leuk huis, maar volgens mij ook best een leuke buurt daar! Gefeliciteerd. :)
pi_102690320
Poppedein wat een heerlijk verhaal O+ En Lena _O- :o :')

Puck en ik hebben net samen heerlijk een slaapje gedaan van twee uur in het grote bed. Zo heerlijk dat mijn kleine man nog steeds het beste slaapt met mama in de buurt.
Hij komt nu ook echt naar me toe als hij opgetild wil worden door mij. Zo lief, die uiting van genegenheid O+
Op het nieuwe kdv zijn ze lyrisch over hem. Hij lacht zo veel en hij eet zo goed. Zo fijn, na het vorige kdv met hun negatieve commentaar.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102690711
Poppedein ; je kan altijd alles zo mooi verwoorden *;

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Mula het volgende:

[..]

Hey wat grappig, ik weet waar dat is! *is geregeld in je woonplaats geweest* Niet alleen een leuk huis, maar volgens mij ook best een leuke buurt daar! Gefeliciteerd. :)
Ahaaa, een Overijssels iemand? Of voor andere zaken in het mooie Kampen geweest?
Het lijkt me een prachtig buurtje, kom hier zelf niet vandaan maar kan prima aarden hier.
pi_102690802
Kampen, mooie hanzestad.
ik ben zelf een blauwvinger :) maar woon aan de andere kant van t land.

ondanks zijn geelzucht, nog steeds een tough cookie

al ziet ie op de foto heul niet geel :D
maar zijn ooievaarsbeet is overduidelijk, ik vind m zo mooi dat beetje, heeft iets speciaals. Elin heeft een grote moddervlek (volgens elin) op r grote teen, en lex heeft zn ooievaarsthema goed begrepen (pakje + kaartje ;) )
pi_102691024
Mijn zoon is ook in Zwolle geboren ;) Kampen is een prachtige stad en ook lekker centraal wanneer je naar Amsterdam wil gaan. Vriend is hier geboren en getogen dus hier komen we niet meer vandaan :+

Aah Lex, knappert! O+
pi_102691218
staat er nog een palingrokerijtje bij t busstation ? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')