quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
nou moe! staat melkkoeolifantporseleinkastkwijlkadaver hier zomaar voor de deur'ze wil nog wat dingen afmaken' die snapt echt niet wanneer ze welkom is,jeuzes
Wat wil ze afmaken dan? Jullie konijn? Als je die hebt dan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
nou moe! staat melkkoeolifantporseleinkastkwijlkadaver hier zomaar voor de deur'ze wil nog wat dingen afmaken' die snapt echt niet wanneer ze welkom is,jeuzes
Ach jeetje, wat een naar idee he? Ik vond het ook vreselijk de eerste keer....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Straks heen voor Cas zijn eerste prikjesIk vries alvast even natte washandjes in...
kun je geen klacht bij je kraambureau indienen, pfoei zeg, ik geloof best dat je pissig kan worden op zoiets... komop zeg, als je als "hulp" iets weg wil gooien omdat jij vind dat het kapot is, dan vráág je dat eerst aan de "werkgevers"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik loog ook volgens haar
niemand geeft 18 maanden borstvoedingdus mevrouw blijft me maar tips geven
en gelooft niet dat ik verschillende houdingen gebruik (rugby madonna ed) want zij had t niet gezien.
gisteren bracht ik elin naar bed met r legging aan, toen keek ze me weer aan met halfopen mond, mn kind in bed stoppen met broek aan OMGZ!!!111einz
en ze heeft mannejels sokken weggesmeten want er zaten gaatjes in
dat gaat ie niet leuk vinden, aangezien hij geen enkel paar sokken bezit die wel heel zijn.
ik heb r net de deur gewezen trouwens
Ik zou eerder vrezen voor 'Mannejel', na al die verhalenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:06 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Wat wil ze afmaken dan? Jullie konijn? Als je die hebt dan!
Er was geen plaats voor een eerdere afspraak.. Beetje vreemd bureau hier, nu gaat de afspraak niet door omdat de wijkverpleegkundige ziek is. Vreemd dat maar 1 persoon dat kan doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef Aventura het volgende:
Cyntiaa, het valt heus wel mee. Maar moet Cas nu pas zijn eerste prikjes? Die is toch ook al ruim 10 weken? We hebben ze hier al lang en breed gehad. Met 8 weken. Hij moet over twee weken alweer voor de tweede keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Er was geen plaats voor een eerdere afspraak.. Beetje vreemd bureau hier, nu gaat de afspraak niet door omdat de wijkverpleegkundige ziek is. Vreemd dat maar 1 persoon dat kan doen?![]()
Maaaar ondertussen goed nieuws! We gaan verhuizen![]()
![]()
De bank heeft goedkeuring gegeven dus nu alles rond laten maken door onze adviseur
![]()
Emmastraat here we come!
Wat vreemd zeg. Maar goed. Hier was het even heel hard brullen, en daarna een paar uur wat huilerig, maar verder geen last.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat vreemd zeg. Maar goed. Hier was het even heel hard brullen, en daarna een paar uur wat huilerig, maar verder geen last.We moeten wachten op een brief met een nieuwe afspraak.. Was ik er net psychisch op voorbereidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
och op t geboortekaartje staat ook dat ie huijboom heetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja over namen. Matthias zijn tweede naam is Rian vernoeming naar mijn lief. Maar die vond met het aangeven toch mooier dat het Ryan werd. Uitspraak blijft zelfde maar andere manier van schrijven. Dus op het moment dat ik de geboortekaartjes laat afdrukken verandert hij de naam. Dus de geboortekaartjes hebben andere schrijfwijze dan dat Matthias zijn tweede naam is. Als mijn lief dat nu van te voren even had gemeld
Ik ben ook verliefd op jouw huisquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Mooi huis héBen er zo verliefd op!
Het was ook even spannend of de financiering door zou gaan, mijn vriend heeft een eigen zaak en dan zijn ze best streng met het geven van een hypotheek.
Vanmiddag maar even champagne halen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kleine rode man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn MeNicole dat Matthias niet meer afgevallen is!! Hopelijk is de negatieve spiraal nu doorbroken en kan t groeien langzaamaan gaan beginnen!!
En een kus voor alle prikkerijen...hopelijk hebben die kleintjes er niet teveel last van![]()
BJ, wat ontzettend fijn dat er langzaamaan een beetje ritme en regelmaat in je dagen lijkt te komen en alles wat meer op elkaar afgestemd raakt, nu nog hopen dat je je energie ook langzaamaan weer terugkrijgt. Misschien helpt straks rustig aan sporten daar ook wel weer bij. Ik heb zojuist besloten me morgen in te gaan schrijven voor de Cascaderun...heb nog nooit langer dan 5 minuten achter elkaar gerend, maar ik heb een doel nodig...er gebeurt te weinig, dus ik ga mezelf maar eens publiekelijk voor paal zetten komend jaarIk PM je nog even over een date hoor! En wat betreft je vraag om een update over Jelte:
Het gaat hier hartstikke lekker! Mijn kleine spek groeit als kool, zowel qua uiterlijk als qua ontwikkeling en de wereld ontdekken. Hij hoort er alweer zo ontzettend bij! Ik schat m zo'n 8kg nu en die begin je te voelen ook. Het is zó'n vrolijk en goedlachs mannetje, en zo makkelijk, alles is m goed, zolang hij zn borst maar krijgt op de door hem gewenste momentenHet voeden gaat ook nog steeds zo fijn, al heb ik mn lastige momenten al wel weer gehad tijdens t werken. Ik ben er rustiger onder dan bij Lena destijds, ik geniet er volop van en hij des te meer... Juist nu bij Jelte geniet ik er zo van dat het voeden me dwingt om me af en toe even rustig terug te trekken met hem en even vol in hem op te gaan, heel even een wereld van alleen ons...zó heerlijk vind ik dat. Per vandaag voed ik hem langer dan ik Lena heb gevoed, met terugwerkende krachtig vind ik het nog altijd jammer dat ik destijds bij haar gestopt ben ook al wat het goed en bracht het een hoop rust, maar daarom probeer ik er nu maar dubbelop van te genieten.
Inmiddels is ie ook 2 ondertandjes rijker, zomaar uit t niets zaten ze er ineens, ik had ze nog totaal niet verwacht. Tis gedaan met de tandenloosheid hier in huis...die breekt waarschijnlijk pas over een jaar of 30-40 weer aanEn z'n zus en hij...zn zusje is zn alles, hij lacht veel, maar om Lena giert hij het uit, en dat begint Lena heel goed door te krijgen, dus die is constant bezig om m aan het lachen te maken. Gister liet ze een scheetje, daar moest Jelte (toevallig) heel hard om lachen, waardoor Lena ook heel hard moest lachen en voor ik t wist hadden we met zn 4en de slappe lach... Als ik dat geluid op dat moment op had kunnen nemen en in een potje had kunnen stoppen dan was er nooit geen ongelukkig momentje in mijn leven meer per direct op te lossen. Ik stapel druk heerlijke herinneringen in mijn hoofd en in mijn hart, ik hou van t leven met mijn 2 donders!
[ Bericht 1% gewijzigd door Poppedein op 04-10-2011 14:59:44 ]* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
Juist!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:36 schreef Poppedein het volgende:
En z'n zus en hij...zn zusje is zn alles, hij lacht veel, maar om Lena giert hij het uit, en dat begint Lena heel goed door te krijgen, dus die is constant bezig om m aan het lachen te maken. Gister liet ze een scheetje, daar moest Jelte (toevallig) heel hard om lachen, waardoor Lena ook heel hard moest lachen en voor ik t wist hadden we met zn 4en de slappe lach... Als ik dat geluid op dat moment op had kunnen nemen en in een potje had kunnen stoppen dan was er nooit geen ongelukkig momentje in mijn leven meer per direct op te lossen. Ik stapel druk heerlijke herinneringen in mijn hoofd en in mijn hart, ik hou van t leven met mijn 2 donders!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maaaar ondertussen goed nieuws! We gaan verhuizen![]()
![]()
De bank heeft goedkeuring gegeven dus nu alles rond laten maken door onze adviseur
![]()
Emmastraat here we come!
Hey wat grappig, ik weet waar dat is! *is geregeld in je woonplaats geweest* Niet alleen een leuk huis, maar volgens mij ook best een leuke buurt daar! Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahaaa, een Overijssels iemand? Of voor andere zaken in het mooie Kampen geweest?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Mula het volgende:
[..]
Hey wat grappig, ik weet waar dat is! *is geregeld in je woonplaats geweest* Niet alleen een leuk huis, maar volgens mij ook best een leuke buurt daar! Gefeliciteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |