Ohhh KD, je kraam...wat erg...Je zou toch verwachten dat ze wat mensenkennis opgebouwd heeft met de jaren, zal ze t nou écht niet zien? Fijn dat t in ieder geval zó goed gaat dat je in ieder geval de mogelijkheid hebt om haar de deur te wijzen!!
Mignonne

Je kleine mop nu ook zo vol...wat ís dat nou toch hè, en waarom hebben je beide meisjes er last van maar kom je toch niet achter de oorzaak...? Gelukkig hebben jullie door oudste in ieder geval geleerd niet te lang af te wachten en aan te kijken, ik hoop dat dat een hoop voorkomt voor jongste... een dikke kus voor jullie!
Wickie, die foto van je mamamelkmonster is echt heerlijk, hóe mooi is de natuur! En hóe veel mooier nog is jouw Wieske!! (wat ik me nou toch steeds afvraag, hebben jullie uiteindelijk nog met jullie vrienden overleg gehad over haar naam??)
MP, tjonge wat wordt je meisje toch groot, en wat wordt de wereld om haar heen ineens veel groter zo hè...jemig! Ik kan niet wachten enerzijds, maar anderzijds..mijn kleine spek groeit ook alweer veel te hard..
Aventura, ik herken je gevoel goed hoor, ik voelde me ook haast een beetje raar dat het me geen tranen kostte om Lena destijds achter te laten op t KDV. Het voelde gewoon goed en ik had er alle vertrouwen in dat de leidsters met alle liefde en zorg voor haar zouden zorgen. Gek genoeg had ik er bij Jelte wel meer moeite mee, terwijl ik zijn juffies al heel goed kende doordat Lena ook bij hen gezeten had. Jelte is misschien nog wel 10x makkelijker dan Lena en ik heb Lena er nooit met een vervelend gevoel achter gelaten, maar blijkbaar verschilt dat gevoel toch ook weer per kind. Het "niemand kan zo goed voor mijn kleine man zorgen als ikzelf" gevoel was bij hem sterker, en toch ook daar nooit tranen. Ik had ook zin om mijn leven weer op te pakken, dit was nou eenmaal hoe het voortaan zou zijn dus gaan met die banaan!
Cyntiaa, jullie huis, wat heeeeerlijk! En zo licht!

Gefeliciteerd! Dat jullie er maar heel gelukkig mogen worden! Edit: En je kleine man... ohhhhh

En Troetaa...ohhhh je Sudocreme verhaal

Heel herkenbaar helaas, ik vis de resten nog steeds uit Lena dr oren, die heeft zichzelf afgelopen week ook een maskertje gegeven.. ff onder spoiler want eigenlijk offtopic hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn MeNicole dat Matthias niet meer afgevallen is!! Hopelijk is de negatieve spiraal nu doorbroken en kan t groeien langzaamaan gaan beginnen!!
En een kus voor alle prikkerijen...hopelijk hebben die kleintjes er niet teveel last van
BJ, wat ontzettend fijn dat er langzaamaan een beetje ritme en regelmaat in je dagen lijkt te komen en alles wat meer op elkaar afgestemd raakt, nu nog hopen dat je je energie ook langzaamaan weer terugkrijgt. Misschien helpt straks rustig aan sporten daar ook wel weer bij. Ik heb zojuist besloten me morgen in te gaan schrijven voor de Cascaderun...heb nog nooit langer dan 5 minuten achter elkaar gerend, maar ik heb een doel nodig...er gebeurt te weinig, dus ik ga mezelf maar eens publiekelijk voor paal zetten komend jaar

Ik PM je nog even over een date hoor! En wat betreft je vraag om een update over Jelte:
Het gaat hier hartstikke lekker! Mijn kleine spek groeit als kool, zowel qua uiterlijk als qua ontwikkeling en de wereld ontdekken. Hij hoort er alweer zo ontzettend bij! Ik schat m zo'n 8kg nu en die begin je te voelen ook. Het is zó'n vrolijk en goedlachs mannetje, en zo makkelijk, alles is m goed, zolang hij zn borst maar krijgt op de door hem gewenste momenten

Het voeden gaat ook nog steeds zo fijn, al heb ik mn lastige momenten al wel weer gehad tijdens t werken. Ik ben er rustiger onder dan bij Lena destijds, ik geniet er volop van en hij des te meer... Juist nu bij Jelte geniet ik er zo van dat het voeden me dwingt om me af en toe even rustig terug te trekken met hem en even vol in hem op te gaan, heel even een wereld van alleen ons...zó heerlijk vind ik dat. Per vandaag voed ik hem langer dan ik Lena heb gevoed, met terugwerkende krachtig vind ik het nog altijd jammer dat ik destijds bij haar gestopt ben ook al wat het goed en bracht het een hoop rust, maar daarom probeer ik er nu maar dubbelop van te genieten.
Inmiddels is ie ook 2 ondertandjes rijker, zomaar uit t niets zaten ze er ineens, ik had ze nog totaal niet verwacht. Tis gedaan met de tandenloosheid hier in huis...die breekt waarschijnlijk pas over een jaar of 30-40 weer aan

En z'n zus en hij...zn zusje is zn alles, hij lacht veel, maar om Lena giert hij het uit, en dat begint Lena heel goed door te krijgen, dus die is constant bezig om m aan het lachen te maken. Gister liet ze een scheetje, daar moest Jelte (toevallig) heel hard om lachen, waardoor Lena ook heel hard moest lachen en voor ik t wist hadden we met zn 4en de slappe lach... Als ik dat geluid op dat moment op had kunnen nemen en in een potje had kunnen stoppen dan was er nooit geen ongelukkig momentje in mijn leven meer per direct op te lossen. Ik stapel druk heerlijke herinneringen in mijn hoofd en in mijn hart, ik hou van t leven met mijn 2 donders!
[ Bericht 1% gewijzigd door Poppedein op 04-10-2011 14:59:44 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*