quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef Poppedein het volgende:
Ik zie t verschiltoen had je nog een groene voedingskussen hoes, nu een blauwe
Zonder het lakentje kon je het toch ook wel zienquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef danic het volgende:
Het zijn echt 2 verschillende kindjes hè MP. En met de naam op het lakentje wordt het helemaal makkelijk![]()
Ik ben Eva d'r tweede tand weer kwijt. Volgens mij ben ik gek geworden, maar er zat zaterdag echt een duidelijke witte bobbel, die door leek te zijn. Misschien dat haar tandvlees wat is opgezwollen, maar ik mag momenteel ook niet kijken, want dan gaat ze gelijk aan je vingers lebberen
Grappig dat je dat zegt. We hebben recentelijk ontdekt dat Lena in tegenstelling tot Ivan de frons van mijn lief en zijn moeder heeft. Er staan haar moeizame jaren te wachten waarin jan en alleman tegen haar zegt dat ze niet zo serieus moet kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat is zo lollig vind; ze hebben beide mama's bedenkelijke fronsjehahaaa
Datquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:46 schreef MamaPurk het volgende:
Ik word me steeds meer bewust van mijn luxe positie, ik werk bijvoorbeeld voornamelijk avonddiensten en zie de meisjes dus veel overdagWij hebben hierdoor ook relatief weinig oppas nodig (wel op rottijden). Maar nu manlief weer een baan heeft en contractverlenging hebben we besloten dat ik iets minder mag en daar ben ik blij mee.
Soms zou ik wel willen stoppen met werken, maar aan de andere kant vind ik werk ook heel fijn, gewoon even niet met de kids bezig zijn, helemaal mijn eigen ding doen, beetje zelfontwikkeling enzo
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vrees dat de opvang alleen maar duurder gaat worden.. Wij zijn nu, zonder teruggave, ¤ 906,- per maand kwijt (3 dagen opvang per week). Wat we terug krijgen moet ik nog horen, wacht op de brief hierover. Mocht het dan nog duurder worden dan neemt mijn vriend 1 dag per week vrij, lekker pappadag op maandag.
Ah dat geeft weer wat hoop, dat vind ik ook mooi te doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:48 schreef Aventura het volgende:
Die regels zijn niet te handhaven, want wie gaat controleren hoeveel uur iemand werkt. Dus volgens mij kun je nog redelijk je eigen gang gaan. (Als je helemaal niet werkt maar wel opvang wil kan dat natuurlijk niet, dat valt meteen op).
Ik heb nog niks concreets gelezen over of en zo ja hoeveel je minder toeslag krijgt in 2012. Wij betalen 282 per maand voor 1 dag voor 1 kind en krijgen daarvan 200 terug. Dat vind ik echt prima te doen.
Volgens mij boffen wij wel hoor, want ik verdien ruim 1,5 keer modaal en mijn vriend (netto) ook, maar die heeft wel vrij veel bedrijfskosten en aftrekposten en omdat wij fiscaal partners zijn, komt dit dan mooi zo uit. Als mijn vriend echter in loondienst had gezeten hadden we ws. maar iets van 100 euro teruggekregen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah dat geeft weer wat hoop, dat vind ik ook mooi te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |