Geloof het wel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:00 schreef Kleurdoos het volgende:
staat er nog een palingrokerijtje bij t busstation ?
idd ook omdat ze voor de 38 wk geboren is dan is dat de grens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie zat volgens mij ook op ongeveer 300 en moest wel onder de lamp, maar die was er suf bij en dronk natuurlijk al slecht.
Ja idd, en toen vond ik het nog best meevallen. (iedereen die er wat over zei kreeg een sneer. Wat nou mijn kind geel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Fannetje het volgende:
Anne was ook suf, dat was de belangrijkste reden om te gaan prikken inderdaad.
@kd, kindje van vriendin was ook tweeënhalve week te vroeg, dus die mocht ook maar 300 hebben.
Ik kan me nog herinneren dat ik Sofie ook erg geel vond KJ, dat heb ik toen volgens mij ook nog gezegd. Maar ja, toen zat ik daar nog helemaal 'in' natuurlijk
mrien, fijn dat het met Jelle zo goed gaat, houden zo!
ahja nichtje van mn vriends beste vriendin dr grootmoeder had dat ook iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Fannetje het volgende:
Anne was ook suf, dat was de belangrijkste reden om te gaan prikken inderdaad.
@kd, kindje van vriendin was ook tweeënhalve week te vroeg, dus die mocht ook maar 300 hebben.
Ik kan me nog herinneren dat ik Sofie ook erg geel vond KJ, dat heb ik toen volgens mij ook nog gezegd. Maar ja, toen zat ik daar nog helemaal 'in' natuurlijk
mrien, fijn dat het met Jelle zo goed gaat, houden zo!
Schreef ik nou zo'n raar bericht dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ahja nichtje van mn vriends beste vriendin dr grootmoeder had dat ook idd
Ja hee, zijn genen zijn toch geel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef mignonne het volgende:
Bij mij zei mijn eerste kraam dat oudste haar kleurtje vast aan haar papa's genen te danken had. Daapheb je hem wel eens goed bekeken? wittere indo's krijg je niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig, ik zit ook ff foto's terug te kijken van de meisjes, maar ik zie steeds meer dingetjes waarin ze toch wel op elkaar lijken, t duo.
offtopic enzo maarja er staan baby's op de foto's en t is het babytopic
:)
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef Poppedein het volgende:
Ik zie t verschiltoen had je nog een groene voedingskussen hoes, nu een blauwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |