okquote:
Niet, dat was ikquote:
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef Zeroku het volgende:
Die shirts van Barça, zo'n overgedreven gedoe...
quote:Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef Evertjan het volgende:
ze doen verdomme net of hij longkanker heeft
Agreequote:Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef Zeroku het volgende:
Die shirts van Barça, zo'n overgedreven gedoe...
quote:Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef Evertjan het volgende:
ze doen verdomme net of hij longkanker heeft
Inderdaad... leuk die open deurenquote:Op maandag 26 september 2011 20:56 schreef Type-R het volgende:
Barbera doet een Jack uitspraak: "Die Messi, wat is dat toch genieten he"
Zeg gekke mart dat zijn de Harlem Globe trottersquote:Op maandag 26 september 2011 20:56 schreef Evertjan het volgende:
het is alsof je naar de Harlem Wizards kijkt bij Barca
Het is sowieso net of ik een krantenartikel opgelezen hoor worden als Barbara praat.quote:Op maandag 26 september 2011 20:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad... leuk die open deuren
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef Kingstown het volgende:
Na dat intro aan het begin over die drummer, dacht ik dacht ze een mooi bruggetje (Genee z'n specialiteit) zouden maken naar Harry Muskee die zeer ernstig ziek is. Derksen is de ex-manager geweest van Cuby (prachtige verhalen heeft hij daar wel eens over verteld) en is helemaal z'n muzieksmaak.
He-le-maal niks.
ik vind het niet zo erg, die judasquote:Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Echt jammer dat Janssen zo verneukt wordt bij Ajax
Bedankt man.quote:Op maandag 26 september 2011 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ampaign=nunl_twitter
WIzards en de Globe trotters zijn de enige 2 showteams die nog actief zijnquote:Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zeg gekke mart dat zijn de Harlem Globe trotters
quote:Op maandag 26 september 2011 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot is op joh, pokkeventje. ik ga toch ook niet hopen dat PSV in de EL met 10-0 eraf gaat
hap hap hapquote:Op maandag 26 september 2011 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot is op joh, pokkeventje. ik ga toch ook niet hopen dat PSV in de EL met 10-0 eraf gaat
Judasquote:Op maandag 26 september 2011 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg, die judas
Haha, ik vind het eigenlijk ook niet zo erg als PSV'er zijnde, maar toch genoot ik stiekem van Janssen bij Twente. Zelfs die goal (stift) tegen ons was geniaalquote:Op maandag 26 september 2011 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg, die judas
CR7 _ O_quote:Op maandag 26 september 2011 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ging de laatste 2/3 jaar niet elk gevecht om de prijzen tussen ons dan?quote:Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JudasKom toch op gast. Is Twente een (aarts)rivaal van ons? noppes. tief toch op
morgen zal je hem kennen O_quote:Op maandag 26 september 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CR7. Wie is dat? Zo'n overschat talentje? Nee, nooit gekend.
en daarvoor ? toen vroegen ze aan ajax wat de uitslag werd : 4-0 of 5-0 ze mochten kiezenquote:Op maandag 26 september 2011 21:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ging de laatste 2/3 jaar niet elk gevecht om de prijzen tussen ons dan?
maar promoveer je tot rivaal bij ons? Nee. We hebben als rivalen PSV, ADO en Utrecht. En aartsrivaal Feyenoord.quote:Op maandag 26 september 2011 21:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ging de laatste 2/3 jaar niet elk gevecht om de prijzen tussen ons dan?
Zoek het woord 'rivaal' eens op in het woordenboek voordat je dit soort onzin uitkraamt.quote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar promoveer je tot rivaal bij ons? Nee. We hebben als rivalen PSV, ADO en Utrecht. En aartsrivaal Feyenoord.
Gelukkig stond Strootman niet op 2quote:
Dan haal ik concurrent en rivaal even door elkaar, maargoed, van mij mag Theo falen, net als Wielaert, Engelaar, Arnoutovic e.d.quote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar promoveer je tot rivaal bij ons? Nee. We hebben als rivalen PSV, ADO en Utrecht. En aartsrivaal Feyenoord.
Ow, sorry maat. Was even afgeleidquote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig stond Strootman niet op 2.
Tegen kleintjes maakt ie ze wel jaquote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haal jij er nou echt voldoening uit om iedere goede speler af te kraken?
quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan haal ik concurrent en rivaal even door elkaar, maargoed, van mij mag Theo falen, net als Wielaert, Engelaar, Arnoutovic e.d.
Van Ruiz vind ik het wel jammer, vind Fulham ook totaal geen club voor hem
iets wat een andere speler niet kan aangezien hij topscorer isquote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tegen kleintjes maakt ie ze wel ja
Graag, ik ook niet.quote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Dronken supporter? Beelden? Heb ik niets van meegekregen.
Engelaar en Wielaert doen jou dan een hoop plezier of nietquote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan haal ik concurrent en rivaal even door elkaar, maargoed, van mij mag Theo falen, net als Wielaert, Engelaar, Arnoutovic e.d.
Van Ruiz vind ik het wel jammer, vind Fulham ook totaal geen club voor hem
Is ie te 'moe' voorquote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef Evertjan het volgende:
Gijp ligt nu naast de bank met een hernia
groter als Gullit?quote:Op maandag 26 september 2011 21:08 schreef BB-King het volgende:
Als het maar niet over Sno z'n gereedschap gaat.
ga jij eens een pokke-eind op met marcellis een potje snookeren. Je provoceert hier alleen maar de ajax supporters en dat heeft geen enkel nutquote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef Doublepain het volgende:
luuk de jong moest eigenlijk op 1
Naja... 4 miljoen hequote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Nice, Bony is gewoon een heldenaankoop van Merab
huilie huiliequote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ga jij eens een pokke-eind op met marcellis een potje snookeren. Je provoceert hier alleen maar de ajax supporters en dat heeft geen enkel nut
Goede hoerenquote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is Arnhem voor topstad, als jongens als Hof en Janssen meteen heimwee hebben?
tjah, dat jij nog gefrustreerd bent moet jij weten.quote:Op maandag 26 september 2011 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tief gewoon hier op als je niets beters te doen hebt.
Als jouw PSV zo benadeeld werd dan zat jij ook nog te schelden en te tieren.quote:Op maandag 26 september 2011 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
tjah, dat jij nog gefrustreerd bent moet jij weten.
Zou me niet verbazen als Derksen dat gewoon hardop zou zeggen als Genee deze Harry erbij zou halen.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jouw PSV zo benadeeld werd dan zat jij ook nog te schelden en te tieren.
hmmm. hier kunnen we niets mee. Ik vind het wel lekker zo. Iedereen denkt maar en kijkt maar voor de grappenquote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef satecl het volgende:
Waarom is de vervanger van Gijpie niet iemand die ook een beetje humor heeft. Nu valt er weinig te lachen. Een beetje Studio Voetbal niveau. Geef mij maar iemand als Raoul Heertje of Theo Maassen.
Theo Maassen is niet grappig.quote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef satecl het volgende:
Waarom is de vervanger van Gijpie niet iemand die ook een beetje humor heeft. Nu valt er weinig te lachen. Een beetje Studio Voetbal niveau. Geef mij maar iemand als Raoul Heertje of Theo Maassen.
nah, ben niet zo zielig. Zou eerder boos zijn op mijn eigen club ipv boos worden op een fout in de 1ste helft terwijl je al met 1 goal voorstond.quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben we de Twentenaar weer. Jouw twente heeft altijd de bond mee dus jij hoeft niet te klagenquote:
Jammer idd, dat was een topgast.quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Ties02 het volgende:
Ja waarom wordt Raoul niet meer uitgenodigd?
die moeten ze betalen, deze gasten bengen geld mee.quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben eerder boos op Frank dan de spelersquote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nah, ben niet zo zielig. Zou eerder boos zijn op mijn eigen club ipv boos worden op een fout in de 1ste helft terwijl je al met 1 goal voorstond.
Omdat het een lul is die 0,0 verstand van voetbal heeft behalve dat Ajax te lang geen prijzen won dus maar Barcelona kijkt nu.quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was echt vet toen inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer idd, dat was een topgast.Memorabele uitzending tijdens de televizierring.
Henk is al weg hoorquote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben we de Twentenaar weer. Jouw twente heeft altijd de bond mee dus jij hoeft niet te klagen
Die Grensrechter dan.quote:
Genee is nu een beetje in de clown-rol, hij schreeuwt ook hard tijdens de Manolev-filmpjes.quote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef satecl het volgende:
Alleen is ie niet grappigquote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Genee is nu een beetje in de clown-rol, hij schreeuwt ook hard tijdens de Manolev-filmpjes.
Is het weer caps lock dag?quote:Op maandag 26 september 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
KOM OP. ALS DIT BUITENSPEL IS DAN GA IK MN MOEDER 10 BOKJES LATEN SLACHTEN
ADHD pillen vergeten ofzo? Waar heb je last van man?quote:Op maandag 26 september 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2011 21:20 schreef GGMM het volgende:
Puur bewust, geen twijfel over mogelijk.
Ge-ergerd.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ADHD pillen vergeten ofzo? Waar heb je last van man?
Nog steeds een rush na het openen van dit topic.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ADHD pillen vergeten ofzo? Waar heb je last van man?
Gewoon buitenspel hoor jankbakquote:Op maandag 26 september 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze legt er geen schuld bij neer, ze vindt het gewoon vreemd. Meer niet.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef Shreyas het volgende:
Echt triest dat Barbara de schuld legt bij de Ajax spelers die niet voldoende protesteerde ipv bij de grensrechter die nooit meer van zijn leven een wedstrijd mag assisteren.
Trolololol.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gewoon buitenspel hoor jankbak
Want? Als je camera's nodig hebt om zoiets te zien moet je gewoon geen grensrechter worden.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want? Als je camera's nodig hebt om zoiets te zien moet je gewoon geen grensrechter worden.
Ok bedankt voor het melden. Ik kijk er naar uit.quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Caland het volgende:
Dat gejankRest van het seizoen hebben de juden de scheidsrechters gewoon weer mee hoor.
Niet spoilen aubquote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Caland het volgende:
Dat gejankRest van het seizoen hebben de juden de scheidsrechters gewoon weer mee hoor.
vorig seizoen dan die tukkers. Twente - Ado. Zogenaamd hands bosschaartquote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Caland het volgende:
Met die achterlijke reacties van jou snap ik dat getroll wel.quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
obvious troll is troll. Zet je PSV-Brilletje gewoon af
Slapeloze nachten!quote:Op maandag 26 september 2011 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vorig seizoen dan die tukkers. Twente - Ado. Zogenaamd hands bosschaart![]()
kortom: 2 schermen in het stadion aan iedere kant 1. Clubs 3x mogelijkheid geven om scheidsrechter iets terug laten te zienquote:Op maandag 26 september 2011 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Slapeloze nachten!Je zit er wel mee
Oke pap sorryquote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
obvious troll is troll. Zet je PSV-Brilletje gewoon af
/carequote:Op maandag 26 september 2011 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vorig seizoen dan die tukkers. Twente - Ado. Zogenaamd hands bosschaart![]()
Laten we het hopen, alleen dat kan deze onrecht een beetje goedmaken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Caland het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens, maar zal helaas in de nabije toekomst nog niet gebeurenquote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kortom: 2 schermen in het stadion aan iedere kant 1. Clubs 3x mogelijkheid geven om scheidsrechter iets terug laten te zien
Blatterquote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, maar zal helaas in de nabije toekomst nog niet gebeuren
Inderdaad, wat een kraaienkop.quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef Merkie het volgende:
Wat is Barbara belachelijk veel aan het woord.
Ik kijk serieus liever G-voetbal.quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef Merkie het volgende:
Derksen vergelijkt damesvoetbal met invalidenvoetbal.
Bidden tot God. Iedere uur, iedere dagquote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja waarom krijgt die nou geen ongeneeslijke ziekte.. Altijd de goede mensen
Nee, bij de grensrechter, hij is de enige reden dat Ajax niet won van Twente.quote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef GGMM het volgende:
Frank De Boer had de schuld bij zichzelf moeten leggen.
Helemaal zelf verzonnen?quote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef Pinzon het volgende:
In het land der blinden is Enoh koning.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef Pinzon het volgende:
In het land der blinden is Enoh koning.
Kom op. Welke haas gaat naar achtere verdedigen met een 1-0 voorsprongquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, bij de grensrechter, hij is de enige reden dat Ajax niet won van Twente.
Nogmaals, je kan nooit winnen van het arbitrale trio, nooit.
Nogmaals, als het bij rust 2-0 had gestaan, had Twente nimmer gewonnen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op. Welke haas gaat naar achtere verdedigen met een 1-0 voorsprong
Als mijn moeder een man was geweest had ik dit niet gepost!quote:Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nogmaals, als het bij rust 2-0 had gestaan, had Twente nimmer gewonnen.
Doe mij zo een glazen bol.quote:Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
los van dat moet je gewoon naar voren voetballen om twente naar achtere te drukken en bulykin te bedienenquote:Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onzin als je moeder een man was was je vader waarschijnlijk je moeder.quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als mijn moeder een man was geweest had ik dit niet gepost!
heb jij niet gekeken?quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Eenskijken het volgende:
verdomme, AZ staat bovenaan en nog steeds geen aandacht eraan.. :/
Kijk jij wel?quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Eenskijken het volgende:
In de eerste 10 minuten al ofzo, maargoed huiliehuiliequote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Eenskijken het volgende:
Moet je vanaf het begin kijken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Eenskijken het volgende:
Kleurloos clubje, dan krijg je dat.quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Eenskijken het volgende:
+ nepfans + kutklappertjesquote:Op maandag 26 september 2011 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Kleurloos clubje, dan krijg je dat.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Eenskijken het volgende:
Niet. Laatst hem nog horen zeggen in een interview (in het Engels) dat hij liberaal is, maar geen moslim. Hij zei wel dat hij de Islam respecteert o.i.d.quote:
En een vet hart.quote:Op maandag 26 september 2011 21:36 schreef satecl het volgende:
Natuurlijk klaagde Sno nooit, met zo'n salaris met zijn kwaliteit.
Nee, niet los van dat, dat heeft er namelijk alles mee te maken. Als je 2-0 voorstaat dan speel je ook veel prettiger en dan gaat Twente ook veel meer naar voren moeten komen, dan ontstaat er vanzelf meer ruimte. Als het lang 1-0 blijft zoals nu, dan wordt je als ploeg zenuwachtiger omdat die gelijkmaker steeds kan vallen en dat gebeurd dan uiteindelijk ook.quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
los van dat moet je gewoon naar voren voetballen om twente naar achtere te drukken en bulykin te bedienen
rondje 38.2quote:Op maandag 26 september 2011 21:38 schreef muzas het volgende:
Ik moet bij hem altijd aan die schoenen denken
quote:Op maandag 26 september 2011 21:38 schreef muzas het volgende:
Ik moet bij hem altijd aan die schoenen denken
Mooi filmpje, VI in betere tijden, Johan ook wat ronder en knuffelbaarderquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef satecl het volgende:
Is Reis nu niet gewoon transfervrij??
Zal ik dan alvast maar antwoorden?quote:thijsslegers thijsslegers
Zo direct naar @VITV om enkele #PSV-onderwerpen toe te lichten. Ik ga o.a. een al 100en keren gestelde vraag beantwoorden
___________________//quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me vorige week nog af waar die reis gebleven is, ben wel benieuwd
quote:VITV VoetbalInternational
Het slot van #VI: NU op RTL7. Met nieuws van Thijs Slegers over Jonathan Reis, met wie het niet al te goed lijkt te gaan. #VItv
57 seconds ago Favorite Retweet Reply
We zullen het zo horen denk ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |