Of we laten uitkeringstrekkers een maand lang geen gebruik maken van diensten waar anderen voor moeten werken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef FreakyStyley het volgende:
Of we stoppen gewoon allemaal tegelijk met werken voor 1 maand
Nog beter. Tering Nederland met al z'n sociale regelingen... Serieus, ik ben weg hier zodra ik 18 benquote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of we laten uitkeringstrekkers een maand lang geen gebruik maken van diensten waar anderen voor moeten werken.
ik kan jou zimbabwe aanradenquote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Nog beter. Tering Nederland met al z'n sociale regelingen... Serieus, ik ben weg hier zodra ik 18 ben
Waarom ga je niet alvast nuquote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Nog beter. Tering Nederland met al z'n sociale regelingen... Serieus, ik ben weg hier zodra ik 18 ben
Heb al iets geboekt in Amerika.quote:
Moet nog even school afmaken en wat extra hosselen om mezelf financiele dekking te gevenquote:
Like 60% van de mensen hier op deze site hebben geen sociaal contact buiten school/huis.quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Piye het volgende:
Omdat een uitkering trekken fucking saai is.
Dat is ook maar een fabeltje hoor... Gewoon gelul, behalve dan voor Tong80, Yvonne, en SwJquote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Like 60% van de mensen hier op deze site hebben geen sociaal contact buiten school/huis.
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef schommelstoel het volgende:
We pinnen allemaal massaal ons geld van de bank af, eens kijken wat er dan zal gebeuren.
Ooh ja, je bent er zo'n een. Eerst hier in je jeugd genieten van alle voordelen die dit land biedt, waaronder je scholing die betaald wordt plus vrijwel alle sociale zekerheden die ervoor hebben gezorgd dat jij nog leeft en bent wie je bent, maar ondertussen een beetje de boel afkraken en em smeren zodra je het meest geprofiteerd hebt hier.quote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Moet nog even school afmaken en wat extra hosselen om mezelf financiele dekking te geven
Nog even meeprofiteren zodat je daarna im Amerika kan wonen? Flikker dan meteen op ipv hier de goede voorzieningen te misbruiken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Moet nog even school afmaken en wat extra hosselen om mezelf financiele dekking te geven
Moeten ze het maar aantrekkelijker maken om te blijven.quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Ooh ja, je bent er zo'n een. Eerst hier in je jeugd genieten van alle voordelen die dit land biedt, waaronder je scholing die betaald wordt plus vrijwel alle sociale zekerheden die ervoor hebben gezorgd dat jij nog leeft en bent wie je bent, maar ondertussen een beetje de boel afkraken en em smeren zodra je het meest geprofiteerd hebt hier.
Parasiet
Muwuahahaha en niemand houdt me tegenquote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Ooh ja, je bent er zo'n een. Eerst hier in je jeugd genieten van alle voordelen die dit land biedt, waaronder je scholing die betaald wordt plus vrijwel alle sociale zekerheden die ervoor hebben gezorgd dat jij nog leeft en bent wie je bent, maar ondertussen een beetje de boel afkraken en em smeren zodra je het meest geprofiteerd hebt hier.
Parasiet
Ditquote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of we laten uitkeringstrekkers een maand lang geen gebruik maken van diensten waar anderen voor moeten werken.
Naar Amerika. Geen baan, geen geld. Ziek? Jammer, baan kwijt. Geld van de overheid? No way. Lekker 12 uur per dag werken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat deze vrouw lid van de VVD zou zijn? volgens mij is haar enige band met de politiek haar nichtje bij de PvdA Nebahat Albayrakquote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Xperia het volgende:
JSchrikbewind en angst verlamt Centraal Orgaan opvang asielzoekers deze VVD'er Albayrak te kunnen betalen (gerekend 273.000 euro per jaar)
Verdomme, het houdt maar niet opnuff said
Waarom? Als Nederland dit bied maak ik daar gebruik van.quote:Op maandag 19 september 2011 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog even meeprofiteren zodat je daarna im Amerika kan wonen? Flikker dan meteen op ipv hier de goede voorzieningen te misbruiken.
Ik saboteer het vliegtuig wel, zal toch niemand wat uitmaken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:48 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Muwuahahaha en niemand houdt me tegen
Ik gebruik gewoon mijn eigen cesna , ben geen amateurquote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik saboteer het vliegtuig wel, zal toch niemand wat uitmaken.
Volgens mij valt dat best wel mee hoor, maar in dat geval is het nog saaier.quote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Like 60% van de mensen hier op deze site hebben geen sociaal contact buiten school/huis.
Je gaat dus naar America in Limburg?quote:Op maandag 19 september 2011 20:50 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn eigen cesna , ben geen amateur
Nee, ik maak een tussenstop op de Atlantische Oceaan, en vlieg vervolgens verder.quote:Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je gaat dus naar Amerika in Limburg?
Helemaal mee eens. Dit tuig als ze gepakt worden moet nooit meer een uitkering krijgen of wat dan ook.quote:Op maandag 19 september 2011 20:48 schreef Faazz het volgende:
Uitkering is bedoeld voor mensen die tijdelijk zonder werk komen te zitten. Om die reden is het natuurlijk goed, want je hoeft je even geen zorgen te maken dat je je huis uit wordt geflikkerd en dan kan je in de tussentijd lekker stressloos op zoek naar een fatsoenlijke baan.
Mensen die hun halve leven uitkering trekken en daarnaast zwart werken zijn de uitzuigers van deze maatschappij en die lui zouden eigenlijk een taak in opdracht van de overheid moeten krijgen dat bijdraagt aan de maatschappelijke sfeer/veiligheid/voorzieningen etc.
En wat wil je gaan doen in Amerika?quote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Waarom? Als Nederland dit bied maak ik daar gebruik van.
Eerst verder studeren, en wat geld verdienen via wat contacten die ik daar heb.quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En wat wil je gaan doen in Amerika?
Leuk, je gaat eerst gebruik maken van al onze voorzieningen in het onderwijs hier, en zodra je 18 bent en de samenleving verwacht dat jij wat terug doet, ben jij opeens foetsiequote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ja, nou en? Ik zal hier nog wel op vakantie komen hoorquote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Leuk, je gaat eerst gebruik maken van al onze voorzieningen in het onderwijs hier, en zodra je 18 bent en de samenleving verwacht dat jij wat terug doet, ben jij opeens foetsie
quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef FreakyStyley het volgende:
Daarom crimineel zwart werkenGeen belasting, geen gezeik, puur genieten
En dan ga je in Japan ook uitkering trekken?quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef SoraAoi het volgende:
Zodra ik mijn uitkering krijg ga ik meteen verkassen naar JapanWeg van hier, kutland
Jep, gewoon de uitkering die ik van Nederland krijgquote:Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef Akwasi het volgende:
[..]
En dan ga je in Japan ook uitkering trekken?
Niks mis met uitkering trouwens![]()
Aha en wat als je dan moet solliciteren en naar UWV moet gaan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Jep, gewoon de uitkering die ik van Nederland krijgEn dan lekker in Japan wonen
Beter kan bijna niet. Je bent gewoon echt een idioot als je "nee" zegt tegen gratis geld dat je elke maand krijgt maar goed
Dan weiger je Argo.quote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha en wat als je dan moet solliciteren en naar UWV moet gaan?
Dat weiger ik dan natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha en wat als je dan moet solliciteren en naar UWV moet gaan?
En zo houd je het toch een paar maanden vol en als ze moeilijk doen ga ik proberen wayong te krijgen. Ik heb ergens nog een papier liggen waarin staat dat ik depressief ben (komt door Nederland) ondertekent door een psych. En dan gooi ik het op die boegquote:
Re-integratieplan. ever heard of it?quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
En zo houd je het toch een paar maanden vol en als ze moeilijk doen ga ik proberen wayong te krijgen. Ik heb ergens nog een papier liggen waarin staat dat ik depressief ben (komt door Nederland) ondertekent door een psych. En dan gooi ik het op die boeg
Gratis geld vs werken voor geld. Dan liever gratis geld ja...quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er serieus mensen die liever de hele dag zichzelf thuis zitten te vervelen, dan dat ze iets bijdragen aan de maatschappij? En daardoor meer geld verdienen?
Ja.quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er serieus mensen die liever de hele dag zichzelf thuis zitten te vervelen, dan dat ze iets bijdragen aan de maatschappij? En daardoor meer geld verdienen?
Sowieso ik zie het probleem niet. Sommige mensen vinden werken leuker en werken liever voor hun geld. Daar klaag ik toch ook niet over? Als ik dan liever gratis geld krijg wil ik ook gewoon met rust gelaten worden want ik val toch ook niemand lastig?.quote:
Elke keer als ik met iemand een discussie hierover begin. Wordt diegene boos en zegt dat ik lui ben.quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Sowieso ik zie het probleem niet. Sommige mensen vinden werken leuker en werken liever voor hun geld. Daar klaag ik toch ook niet over? Als ik dan liever gratis geld krijg wil ik ook gewoon met rust gelaten worden want ik val toch ook niemand lastig?.
Bijdragen aan de maatschappij heb ik niet zoveel mee, maar de hele dag thuis zitten is best saai ja en met een uitkering kan je ook niet heel veel leuke dingen doen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
Deze comment heeft mijn dag gemaaktquote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef Plantagehouder het volgende:
Zo dacht ik ook altijd, heb toen met tegenzin mijn nivo 4 ict gehaald.
Haha, lach me nu wel verrot want zei zitten zonder enig perspectief thuis en ik heb toch maar even mooi dat diplomatje gescoord (in 3 jaar).
quote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef monkyyy het volgende:
http://www.stevepavlina.c(...)uld-never-get-a-job/
quote:Did you know that the word boss comes from the Dutch word baas, which historically means master? Another meaning of the word boss is “a cow or bovine.” And in many video games, the boss is the evil dude that you have to kill at the end of a level.
Wat maakt het jou uit hoe die mensen aan hun geld komen. Laat ze toch gewoon. Ik val jou ook niet lastig omdat je werkt voor je geld, val jij mij dan niet lastig omdat ik niet werk voor mijn geld, is wel zo fatsoenlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 22:35 schreef Infinitum het volgende:
Over mensen die door omstandigheden hun baan verliezen en tijdelijk een uitkering moeten genieten moeten we niet zeiken. Deze mensen hebben daar zelf aan bijgedragen door belasting te betalen. Mensen die te lui zijn om te werken en daarom een uitkering aanvragen moeten zichzelf van een brug afgooien. Mensen die een uitkering trekken en daarnaast nog zwart werken, huilie huilie doen bij de UWV maar ondertussen een Mercedes voor de deur hebben, mogen geraakt worden door bliksem.
Misschien omdat je wel gebruik maakt van de sociale voorzieningen en zekerheden, waar anderen hun hele leven voor betalen, wat jij weigert, terwijl je het kunt missen, en ondertussen nog ruimer leeft dan een gemiddeld 'eerlijk' persoon.quote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Wat maakt het jou uit hoe die mensen aan hun geld komen. Laat ze toch gewoon. Ik val jou ook niet lastig omdat je werkt voor je geld, val jij mij dan niet lastig omdat ik niet werk voor mijn geld, is wel zo fatsoenlijk.
Dat is toch hun eigen keuze? Als hun willen werken dan werken ze maar, maar voor mij hoeft dat allemaal niet zo. Laat je medemens in hun waarde.quote:Op maandag 19 september 2011 22:40 schreef boyv het volgende:
[..]
Misschien omdat je wel gebruik maakt van de sociale voorzieningen en zekerheden, waar anderen hun hele leven voor betalen, en wat jij weigert, terwijl je het kunt missen.
Mwa van mij hoef je ook niet te werken hoor, vind het zelf ook geen deugd, maar dan moet je niet gaan aankloppen bij instanties voor geld. Ieder gezond mens heeft wel een talent waar ie wat mee kan, geld uitdelen doen we alleen aan degene die het zelf niet kunnen verdienen door lichamelijke (of geestelijke) omstandigheden.quote:Op maandag 19 september 2011 22:40 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dat is toch hun eigen keuze? Als hun willen werken dan werken ze maar, maar voor mij hoeft dat allemaal niet zo. Laat je medemens in hun waarde.
Dat jij niet werkt voor 'jouw' geld kost mij (de burger) geld, dat ik werk voor mijn geld kost jou niets. Integendeel, het sponsort jouw uitkering. Je leeft als een parasiet, en dan heb je het over fatsoen? Conclusie: jij praat poep.quote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Wat maakt het jou uit hoe die mensen aan hun geld komen. Laat ze toch gewoon. Ik val jou ook niet lastig omdat je werkt voor je geld, val jij mij dan niet lastig omdat ik niet werk voor mijn geld, is wel zo fatsoenlijk.
Als iemand naar je toe komt en zegt; hier heb je 50 euro zou jij dan nee zeggen?quote:Op maandag 19 september 2011 22:48 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Dat jij niet werkt voor 'jouw' geld kost mij (de burger) geld, dat ik werk voor mijn geld kost jou niets. Integendeel, het sponsort jouw uitkering. Je leeft als een parasiet, en dan heb je het over fatsoen? Conclusie: jij praat poep.
Ps. Zoals ik al eerder zei, als je er niets aan kunt doen en genoodzaakt bent om TIJDELIJK een uitkering te genieten, geen probleem.
Hoe lang denk je dat het goed gaat met je uitkeringsfraude? En denk je dat het geen consequenties zal hebben?quote:Op maandag 19 september 2011 22:54 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Als iemand naar je toe komt en zegt; hier heb je 50 euro zou jij dan nee zeggen?
Als jij door het park loopt en je vind 25 euro op de grond zou jij dit dan niet oprapen?
Als jij een beurs vindt langs het kanaal met 50 euro zou jij dit dan niet eruit halen?
Als jij de kans hebt om 1k per maand te krijgen zonder er iets voor te doen zou jij dan nee zeggen? Ik zou dat met open armen aannemen want het is gewoon gratis geld en daar zeg je geen nee tegen. Dit is de keuze die ik maak en die heb jij maar te respecteren verdomme. Als jij zo graag wilt werken, ik houd je niet tegen en ik zal je niet lastig vallen. Dat jij dan het fatsoen hebt om iedereen in zijn waarde te laten dat zou je sieren. Ik val jou toch ook niet lastig omdat je werkt of wel dan? Sterker nog; ik wens je veel succes met je werk en ik hoop dat het je goed bevalt. Zo kan het dus ook! Leer er van zou ik zeggen.
Kijk hem boos zijn, alsof je ook maar één cent minder betaalt als SoraAoi geen utikering zou hebbenquote:Op maandag 19 september 2011 22:48 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Dat jij niet werkt voor 'jouw' geld kost mij (de burger) geld, dat ik werk voor mijn geld kost jou niets. Integendeel, het sponsort jouw uitkering. Je leeft als een parasiet, en dan heb je het over fatsoen? Conclusie: jij praat poep.
Ps. Zoals ik al eerder zei, als je er niets aan kunt doen en genoodzaakt bent om TIJDELIJK een uitkering te genieten, geen probleem.
FOK! moderator betaalt goed.quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat het goed gaat met je uitkeringsfraude? En denk je dat het geen consequenties zal hebben?
Ik zit 5 dagen in de week iets te doen wat ik leuk vind en krijg daar meer voor dan een uitkering.
Dit dus.. waar zijn ze kwaad over man. Ik trek ook elke dag uitkering. Care? Leven en laten leven.quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kijk hem boos zijn, alsof je ook maar één cent minder betaalt als SoraAoi geen utikering zou hebben
Ik ben blij voor je dat je het leuk hebt en dat je meer krijgt dan een uitkering. Ik hoop dan ook oprecht dat je nog lang daar blijft werken en dat het al je wensen in het leven zal vervullen. Waarom zou ik nu boos worden? Ik ben blij voor je echt. Maar ik kies een andere route en daar ben ik blij mee. Ieder zijn eigen ding toch? Geen reden om te ruzieen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat het goed gaat met je uitkeringsfraude? En denk je dat het geen consequenties zal hebben?
Ik zit 5 dagen in de week iets te doen wat ik leuk vind en krijg daar meer voor dan een uitkering.
En het eerste deel van mijn post?quote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat je het leuk hebt en dat je meer krijgt dan een uitkering. Ik hoop dan ook oprecht dat je nog lang daar blijft werken en dat het al je wensen in het leven zal vervullen. Waarom zou ik nu boos worden? Ik ben blij voor je echt. Maar ik kies een andere route en daar ben ik blij mee.
Tot nu toe heeft het me alleen maar geld gekostquote:
Dat niet. 1 persoon maakt heus geen verschil. Maar 10.000? Als er 10.000 man geen uitkering meer krijgt zijn er minder controleurs nodig, en werken er dus 10.000 mensen meer. dat maakt heus wel een verschil uit.quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kijk hem boos zijn, alsof je ook maar één cent minder betaalt als SoraAoi geen utikering zou hebben
Tot die tijd lekker profiteren tochquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat niet. 1 persoon maakt heus geen verschil. Maar 10.000? Als er 10.000 man geen uitkering meer krijgt zijn er minder controleurs nodig, en werken er dus 10.000 mensen meer. dat maakt heus wel een verschil uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies! Why not.quote:Op maandag 19 september 2011 23:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Tot die tijd lekker profiteren toch
Dit dus. Ik geniet ook gewoon van het leven. Care? Andere levenswaarden.quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef SoraAoi het volgende:
Ik zie mezelf niet als slimmer. Ik zie mezelf als gelijkwaardig. Beide partijen kiezen hun eigen weg en hun eigen manier om aan inkomsten te komen. Dat hebben beide partijen maar te respecteren van elkaar. Als jullie graag werken dan is dat jullie keuze en ik hoop dat jullie daar lang gelukkig mee zullen zijn. Leven en laten leven idd. Echt geen reden tot ruzie en ook geen reden om mensen met een andere route in het leven af te beulen. Omgekeerd gebeurd dit ook niet namelijk. Een beetje respect voor elkaar is wel op zijn plek dacht ik zo
Beetje zwart bijverdienenquote:Op maandag 19 september 2011 23:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je bent dus helemaal niet echt Sora Aoi, de hardwerkende pornoster?
Nee maar dat is gewoon het lekkerste wijf op aarde.. dat is japanquote:Op maandag 19 september 2011 23:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je bent dus helemaal niet echt Sora Aoi, de hardwerkende pornoster?
Inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://www.stevepavlina.c(...)ey-Without-a-Job.mp3
Precies dan heeft de overheid veel meer geld te verspillen. Of denk je echt dat de belastingen dan omlaag gaan.quote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat niet. 1 persoon maakt heus geen verschil. Maar 10.000? Als er 10.000 man geen uitkering meer krijgt zijn er minder controleurs nodig, en werken er dus 10.000 mensen meer. dat maakt heus wel een verschil uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Met een uitkering? Hoe krijg je dat voor elkaar? Krijg je geen gezeik met de fiscus dan bij je belastingaangifte?quote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ben zelf full time poker pro, dat tikt ook aasrdig in
Nee, krijg ik nietquote:Op maandag 19 september 2011 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met een uitkering? Hoe krijg je dat voor elkaar? Krijg je geen gezeik met de fiscus dan bij je belastingaangifte?
ik zeg inderdaad nee tegen geld waar ik niets voor hoef te doen, en dat terwijl ik sinds mijn 15de werk en al aardig heb bijgedragen aan het uitkeringspotje. En het is geen gratis geld, het is geld dat bedoeld is voor mensen die het echt nodig hebben. En als jij hier beroep op doet terwijl je het niet nodig hebt, dan ben je in mijn ogen aan het stelen. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 19 september 2011 22:54 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Als iemand naar je toe komt en zegt; hier heb je 50 euro zou jij dan nee zeggen?
Als jij door het park loopt en je vind 25 euro op de grond zou jij dit dan niet oprapen?
Als jij een beurs vindt langs het kanaal met 50 euro zou jij dit dan niet eruit halen?
Als jij de kans hebt om 1k per maand te krijgen zonder er iets voor te doen zou jij dan nee zeggen? Ik zou dat met open armen aannemen want het is gewoon gratis geld en daar zeg je geen nee tegen. Dit is de keuze die ik maak en die heb jij maar te respecteren verdomme. Als jij zo graag wilt werken, ik houd je niet tegen en ik zal je niet lastig vallen. Dat jij dan het fatsoen hebt om iedereen in zijn waarde te laten dat zou je sieren. Ik val jou toch ook niet lastig omdat je werkt of wel dan? Sterker nog; ik wens je veel succes met je werk en ik hoop dat het je goed bevalt. Zo kan het dus ook! Leer er van zou ik zeggen.
Ik hoop dat ze al je uitkeringsgeld met terugwerkende kracht van je afnemen. Mensen zoals jij kosten de maatschappij enorm veel geld (dus ja, iedereen heeft wél last van jou!) en je verpest het zo enorm voor de mensen die de bijstand gewoon nodig hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 22:54 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Care? ooeeeeh wat oneerlijk.. BOEEEHOEEEEEE huilen manquote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef Infinitum het volgende:
[..]
ik zeg inderdaad nee tegen geld waar ik niets voor hoef te doen, en dat terwijl ik sinds mijn 15de werk en al aardig heb bijgedragen aan het uitkeringspotje. En het is geen gratis geld, het is geld dat bedoeld is voor mensen die het echt nodig hebben. En als jij hier beroep op doet terwijl je het niet nodig hebt, dan ben je in mijn ogen aan het stelen. Niets meer, niets minder.
Heb je wel een beetje opgelet de laatste tijd?quote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Snuwerd het volgende:
wtf de betrouwbare bron wikipedia zegt:
"De Griekse overheid bleek jarenlang de financiële cijfers vervalst te hebben. Daardoor had Griekenland te maken met grote tekorten. Het begrotingstekort over 2009 bedroeg 14 procent."
Waarom zou de EU ze dan in godsnaam nog steunen?
Je bent zeker niet gelijkwaardig maar duidelijk minderwaardig. Je bent een parasiet, een dief. jouw soort zal ik zeker niet respecteren.quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef SoraAoi het volgende:
Ik zie mezelf niet als slimmer. Ik zie mezelf als gelijkwaardig. Beide partijen kiezen hun eigen weg en hun eigen manier om aan inkomsten te komen. Dat hebben beide partijen maar te respecteren van elkaar. Als jullie graag werken dan is dat jullie keuze en ik hoop dat jullie daar lang gelukkig mee zullen zijn. Leven en laten leven idd. Echt geen reden tot ruzie en ook geen reden om mensen met een andere route in het leven af te beulen. Omgekeerd gebeurd dit ook niet namelijk. Een beetje respect voor elkaar is wel op zijn plek dacht ik zo
Want jij hebt nooit iets gedaan wat neit mocht?? boeeheoeheoeheoeeequote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef blek het volgende:
[..]
Je bent zeker niet gelijkwaardig maar duidelijk minderwaardig. Je bent een parasiet, een dief. jouw soort zal ik zeker niet respecteren.
Elke maand zo'n 1000 euro stelen is niet zomaar 'iets doen wat niet mag'.quote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want jij hebt nooit iets gedaan wat neit mocht?? boeeheoeheoeheoeee
Het mag wel, sterker nog, het gaat allemaal via de fiscusquote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Elke maand zo'n 1000 euro stelen is niet zomaar 'iets doen wat niet mag'.
De bijstand is daar niet voor bedoeld, en dit kan best wel eens onder uitkeringsfraude vallen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het mag wel, sterker nog, het gaat allemaal via de fiscus
Alsof je daar last van hebt als zij lekker in Japan zit...quote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef blek het volgende:
Je bent zeker niet gelijkwaardig maar duidelijk minderwaardig. Je bent een parasiet, een dief. jouw soort zal ik zeker niet respecteren.
Het is geen stelen. Het is allemaal volgens de wet dus ga ergens anders trollen ok?quote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Elke maand zo'n 1000 euro stelen is niet zomaar 'iets doen wat niet mag'.
En waarom denk jij recht te hebben op een uitkering dan?quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Het is geen stelen. Het is allemaal volgens de wet dus ga ergens anders trollen ok?
je voelt je echt achtergesteld he? Laat mensen gewoon in hun waarde, trollquote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En waarom denk jij recht te hebben op een uitkering dan?
Je bent nu aan het zeuren. Stop daarmee want dat is echt irritant.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En waarom denk jij recht te hebben op een uitkering dan?
Jij hebt respect zeg je?quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef SoraAoi het volgende:
ieder zijn eigen weg en hiermee houd ik er over op en daarmee basta. Als jullie willen werken dan is dat jullie keuze. Als jullie je beter voelen als je belasting betaalt dan ben ik daar blij om. Ik hoop nogmaals oprecht dat jullie allen gelukkig worden in het leven en ik vind het ook mooi om te zien dat jullie zo veel plezier hebben met jullie werk. Het zou enkel fatsoenlijk van jullie zijn om mijn keuzes (en dat van gelijkgestemden) ook te respecteren maar dat is blijkbaar te veel gevraagd voor sommige mensen (forumtrolls). Respect is ver te zoeken voor de medemens en vooral in Nederland is dat maar al te duidelijk zichtbaar.
Jij snapt em lekker uitkering innen jeweettog ;pquote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef RichCalibier het volgende:
Werken
Ik laat mensen voor mij werken..
je betaald heus niet minder als SoraAoio of whatever geen uitkering krijgt hoor?quote:
En alsof mensen met een uitkering geen belasting betalen...quote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef Michielos het volgende:
je betaald heus niet minder als SoraAoio of whatever geen uitkering krijgt hoor?
Geef eens antwoord op de vraag. Waarom denk jij recht te hebben op een uitkering?quote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Je bent nu aan het zeuren. Stop daarmee want dat is echt irritant.
dat kan ik niet want ik ben depressief.quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op de vraag. Waarom denk jij recht te hebben op een uitkering?
Dit heb je niet als je gewoon zou kunnen werken.
OMDAT MENSEN MET EEN UITKERING ÓÓK BELASTING BETALEN NATUURLIJK!quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom denk jij recht te hebben op een uitkering?
Gelukkig. Dan geniet je tenminste niet van het geldquote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
dat kan ik niet want ik ben depressief.
Gaat datgeen wat je gaat doen dan ook officieel en wettelijk via het fiscus dan? Ben benieuwd.quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef Infinitum het volgende:
Oke, laten we het even op die manier spelen: volgens de logica van SoraAoi mag ik zelf weten of ik ergens aan bijdraag of ergens voor betaal of niet. Vanaf vandaag heb ik geen zin meer om te betalen voor mijn boodschappen. Ik ga dat morgen even bij de AH uitproberen, ik kom er vast wel mee wegen jullie zullen het verdomme respecteren (
)
quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef Infinitum het volgende:
Oke, laten we het even op die manier spelen: volgens de logica van SoraAoi mag ik zelf weten of ik ergens aan bijdraag of ergens voor betaal of niet. Vanaf vandaag heb ik geen zin meer om te betalen voor mijn boodschappen. Ik ga dat morgen even bij de AH uitproberen, ik kom er vast wel mee wegen jullie zullen het verdomme respecteren (
)
Dan heb je er idd gewoon recht op. Je bent namelijk ziek. Net zoals iemand met een bepaalde longaandoening recht kan hebben op een uitkering.quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ben je verklaard arbeidsongeschikt? Of verzin je dit gewoon als kutsmoes?quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dat onzin isquote:Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
OMDAT MENSEN MET EEN UITKERING ÓÓK BELASTING BETALEN NATUURLIJK!
Gezien zijn reacties kan hij nog gewoon werken.quote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Dan heb je er idd gewoon recht op. Je bent namelijk ziek. Net zoals iemand met een bepaalde longaandoening recht kan hebben op een uitkering.
Precies en verder sowieso; ik ga zodra ik mijn 1e uitkering binnenkrijg (zou eind deze maand moeten zijn) meteen naar Japan om daar de rest van mijn leven te wonen. Niemand heeft meer last van me dan in Nederland en daar kom ik gewoon goed rond met die uitkering. Verder hoef ik ook niet meer te werken en heb ik in ieder geval een lekker leventje. Al die mensen die mij dat niet gunnen zijn gewoon onbeschoft. Ik gun hun ook het beste met hun werk en als die mensen daar gelukkig mee zijn ben ik oprecht blij. Maar sommige mensen gunnen elkander niks. Dat vind ik spijtig en is ook een van de redenen dat ik gekozen heb om in het buitenland te verblijven nadat mijn uitkering een feit is op het iende van deze maand.quote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Dan heb je er idd gewoon recht op. Je bent namelijk ziek. Net zoals iemand met een bepaalde longaandoening recht kan hebben op een uitkering.
Dat is voor een buitenstaander - notabene op basis van een paar posts - niet te beoordelen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gezien zijn reacties kan hij nog gewoon werken.
Ik ken iemand met een longziekte en een uitkering en die is op aanraden van de Sociale Dienst naar Marokko verhuisd (met behoud van uitkering uiteraard), omdat daar de lucht beter is en omdat hij zich daar meer thuis voelt.quote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef Wereldpijn het volgende:
Net zoals iemand met een bepaalde longaandoening recht kan hebben op een uitkering.
gewoonweg niet willen werken voor je geld (wat jij zelf aangaf in jouw posts) is ook geen officieel/wettelijk reden dat recht geeft op een uitkering. Next bullcrap please.quote:Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Gaat datgeen wat je gaat doen dan ook officieel en wettelijk via het fiscus dan? Ben benieuwd.
Ben je nu woest ofzo? Als mensen niet willen werken dan willen ze niet werken. Dat is hun keuze. En mijn officieel/wettelijke reden is dat ik depressief ben. Ik kan en wil niet werken door mijn depressie en ik krijg daarom een uitkering. Met die uitkering ga ik lekker leven in Azie. In plaats dat je blij bent dat ik na mijn ziekte toch nog uitzicht heb op positieve dingen in mijn leven word je me een partijtje woestquote:Op maandag 19 september 2011 23:35 schreef Infinitum het volgende:
[..]
gewoonweg niet willen werken voor je geld (wat jij zelf aangaf in jouw posts) is ook geen officieel/wettelijk reden dat recht geeft op een uitkering. Next bullcrap please.
Misschien formuleer je het wat ongelukkig. Het komt al anders over als je zou zeggen dat je best graag zou willen werken als je ertoe in staat was, maar dat je door jouw aandoening (tijdelijk) niet in staat bent om te werken. In verreweg de meeste gevallen is een depressie tijdelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 23:38 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ben je nu woest ofzo? Als mensen niet willen werken dan willen ze niet werken. Dat is hun keuze. En mijn officieel/wettelijke reden is dat ik depressief ben. Ik kan en wil niet werken door mijn depressie en ik krijg daarom een uitkering. Met die uitkering ga ik lekker leven in Azie. In plaats dat je blij bent dat ik na mijn ziekte toch nog uitzicht heb op positieve dingen in mijn leven word je me een partijtje woestLeuk ben jij zeg! Echt een tof mens!!
ligt aan jouw postsquote:Op maandag 19 september 2011 23:38 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ben je nu woest ofzo? Als mensen niet willen werken dan willen ze niet werken. Dat is hun keuze. En mijn officieel/wettelijke reden is dat ik depressief ben. Ik kan en wil niet werken door mijn depressie en ik krijg daarom een uitkering. Met die uitkering ga ik lekker leven in Azie. In plaats dat je blij bent dat ik na mijn ziekte toch nog uitzicht heb op positieve dingen in mijn leven word je me een partijtje woestLeuk ben jij zeg! Echt een tof mens!!
En ik jou maar het beste toewensen met je baan.. Tegen onbeleefde mensen kun je aardig blijven zijn, je krijgt alleen stank voor dank. Nee ga jij maar weg eng mens.
Of je krijgt een volledig verzorgde, legale en wettelijk bepaalde uitkering vna het fiscus. Dan kies ik daar voorquote:Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef CaptainCookie het volgende:
En als je niet wil werken, dan werk je inderdaad maar niet. Niemand kan je dwingen om te gaan werken. Dan ga je maar lekker brood uit de vuilnisbak vreten.
Ah je hebt gelijk je bent depressiefquote:Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Of je krijgt een volledig verzorgde, legale en wettelijk bepaalde uitkering vna het fiscus. Dan kies ik daar voor
Alsof jij graag uit de vuilnisbakken vreet.. doe normaal man
Niks legaals aan. Je zat in de eerste paar posts van je te verkondigen dat je gewoon niet wilde werken, nu kom je 'ineens' met die depressie van je aanzetten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Of je krijgt een volledig verzorgde, legale en wettelijk bepaalde uitkering vna het fiscus. Dan kies ik daar voor
Nee, daarom werk ik ook, om te kunnen eten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef SoraAoi het volgende:
Alsof jij graag uit de vuilnisbakken vreet.. doe normaal man
Wat een overspannen reactie. Misschien moet jij ook maar een tijdje in de uitkering, dan kun je een beetje tot rust komen.quote:
Een depresief persoon met een kort lonthe die zich over vanalles fantaseert helpenquote:Op maandag 19 september 2011 23:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat een overspannen reactie. Misschien moet jij ook maar een tijdje in de uitkering, dan kun je een beetje tot rust komen.
Op deze manier ben je een gevaar voor de samenleving.
Ik wil en kan niet werken vanwege mijn depressie. DIe staat zwart op wit met handtekening van de psychiater.quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Niks legaals aan. Je zat in de eerste paar posts van je te verkondigen dat je gewoon niet wilde werken, nu kom je 'ineens' met die depressie van je aanzetten.
mooi dan.quote:Als je werkelijk arbeidsongeschikt bent, dan heb je er gewoon recht op.
zwart op wit, handtekening van psych.quote:Maar ik krijg bij jou sterk het idee dat je die depressie gewoon zelf verzonnen hebt en nooit bij het CWI bent geweest voor een keuring.
Dat beslis jij natuurlijk. Welke kwalificaties heb jij om dit soort uitspraken te mogen maken? Oh ja geen enkele natuurlijkquote:Daarbij, als je echt 100% arbeidsongeschikt bent vanwege een depressie, zat je hier nu niet vrolijk op een forum te posten.
Ik heb er blijkbaar wel recht op want ik krijg hem. En daarna verkas ik naar het buitenland om eindelijk eens te genieten van mijn leven. Wees blij voor me.quote:Kortom, jij hebt helemaal geen recht op die uitkering en parasieten als jij zijn de kanker van de samenleving.
Dat is dan jouw eigen keuze. Ik hoop dat je gelukkig wordt.quote:Nee, daarom werk ik ook, om te kunnen eten.
Verder wel mee eens, maar deze redenatie deugt niet. Er is echt geen enkele aanleiding om er vanuit te gaan dat een depressief persoon per se niet op een forum kan posten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarbij, als je echt 100% arbeidsongeschikt bent vanwege een depressie, zat je hier nu niet vrolijk op een forum te posten.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Een depresief persoon met een kort lontje die zich over vanalles fantaseert helpen
ik ben niet woest, alleen allergisch voor bullshit. Jij hebt zelf meerdere malen gezegd dat je simpelweg niet wil werken voor je geld. En nu ben je ineens depressief?quote:Op maandag 19 september 2011 23:38 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
En ik jou maar het beste toewensen met je baan.. Tegen onbeleefde mensen kun je aardig blijven zijn, je krijgt alleen stank voor dank. Nee ga jij maar weg eng mens.
Ik wil en kan niet werken voor mijn geld omdat ik depressief ben idd.quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef Infinitum het volgende:
[..]
ik ben niet woest, alleen allergisch voor bullshit. Jij hebt zelf meerdere malen gezegd dat je simpelweg niet wil werken voor je geld. En nu ben je ineens depressief?
nee ik doe niet echt aan nieuwsquote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje opgelet de laatste tijd?
ditquote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef Infinitum het volgende:
[..]
ik ben niet woest, alleen allergisch voor bullshit. Jij hebt zelf meerdere malen gezegd dat je simpelweg niet wil werken voor je geld. En nu ben je ineens depressief?
Sowieso voor een tijdje. Daarna denk ik naar Thailand of Viet Namquote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef Plantagehouder het volgende:
Met een afkeer tegen elke vorm van arbeid en een magere uitkering moet je vooral naar Japan gaan ja
Over het algemeen lost het verkassen naar een ander land een depressie niet op. Sterker nog: het hele gedoe wat erbij komt kijken, zou je weleens de das om kunnen doen. Ik zou eerst maar proberen beter te worden in een vertrouwde omgeving.quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef SoraAoi het volgende:
En daarna verkas ik naar het buitenland om eindelijk eens te genieten van mijn leven. Wees blij voor me.
Hiermee ga je niks bereiken op deze manier; deze persoon verschuilt zich achter wat voor handen is om maar niet te hoeven werken. Waarschijnlijk heeft hij bij de psychiater één of ander toneelstukje opgevoerd waardoor hij weg kan komen met het twijfelachtige label 'depressief'.quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef blek het volgende:
als je in het buitenland zit te genieten van het leven ben je dan nog wel depressief ??
Klopt, maar dit:quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Verder wel mee eens, maar deze redenatie deugt niet. Er is echt geen enkele aanleiding om er vanuit te gaan dat een depressief persoon per se niet op een forum kan posten.
geeft toch wel sterk het vermoeden dat gewoon onzin is.quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Enquote:Op maandag 19 september 2011 23:49 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
nogmaals:
ik wil niet werken omdat ik een luie flikker ben.
Dan moet je er ook niks over willen zeggen.quote:
Het probleem is dat er al gigantisch bezuinigd wordt op de organisatie die misbruik tegen zou moeten gaan.quote:Op maandag 19 september 2011 23:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Is er nou geen manier voor de overheid om goed te kijken wie er nou echt recht heeft op een uitkering, en wie niet? Het is nog veel te makkelijk zo aan een uitkering te komen zonder dat je er echt recht op hebt. Lijkt mij dat ze hier enorm op kunnen bezuinigen, zonder dat de mensen die er echt recht op hebben er last van hebben.
Wat een ontzettend lullige post vol aannames en valse oordelen is dit zeg. Wees er maar trots opquote:Op maandag 19 september 2011 23:49 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Hiermee ga je niks bereiken op deze manier; deze persoon verschuilt zich achter wat voor handen is om maar niet te hoeven werken. Waarschijnlijk heeft hij bij de psychiater één of ander toneelstukje opgevoerd waardoor hij weg kan komen met het twijfelachtige label 'depressief'.
Maar dan wel een depressief persoon die plannen heeft om in Japan één of ander fantasierijk leven te leiden. Wat een crap, eerlijk gezegd. Maar ja, als je ermee weg komt, tja, niet werken en toch geld ontvangen is mooi natuurlijk.
Klopt. Constant de toevoeging van 'wil niet werken' maakt het wel wat twijfelachtig. Als ze werkelijk depressief is kan ze simpelweg (tijdelijk) niet werken en veel meer is er ook niet over te zeggen, volgens mij.quote:Op maandag 19 september 2011 23:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Klopt, maar dit:
[..]
geeft toch wel sterk het vermoeden dat gewoon onzin is.
Is er nou geen manier voor de overheid om goed te kijken wie er nou echt recht heeft op een uitkering, en wie niet? Het is nog veel te makkelijk zo aan een uitkering te komen zonder dat je er echt recht op hebt. Lijkt mij dat ze hier enorm op kunnen bezuinigen, zonder dat de mensen die er echt recht op hebben er last van hebben.
Dan nog even:
[..]
En
[..]
Dan moet je er ook niks over willen zeggen.
En wie heeft dat beleid nou weer verzonnenquote:Op maandag 19 september 2011 23:51 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Het probleem is dat er al gigantisch bezuinigd wordt op de organisatie die misbruik tegen zou moeten gaan.
Die psychiater was zeker je neef?quote:Op maandag 19 september 2011 23:51 schreef SoraAoi het volgende:
Die quote klopt gewoon niet dus die kun je 1000x quoten, dat maakt het niet waar. De reden dat ik niet WIL werken is omdat ik niet wil en kan vanwege mijn depressie die zwart op wit staat. Punt.
Wat een geluk moet dat voor je zijn, de mogelijkheid om je daar altijd achter te verschuilen (ookal weet je diep van binnen dat het grote bullshit is maar dat zou je nooit openbaar maken)quote:Op maandag 19 september 2011 23:51 schreef SoraAoi het volgende:
Die quote klopt gewoon niet dus die kun je 1000x quoten, dat maakt het niet waar. De reden dat ik niet WIL werken is omdat ik niet wil en kan vanwege mijn depressie die zwart op wit staat. Punt.
misschien helpt het meer om een schets te maken van hoe je dag eruit zou zien als je wel zou werken, dan dat je zegt "het staat zwart op wit".quote:Op maandag 19 september 2011 23:51 schreef SoraAoi het volgende:
Flikker toch op met je ronduit lullige posts de hele tijd. Wat wil je bereiken man?quote:Op maandag 19 september 2011 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En wie heeft dat beleid nou weer verzonnen?
[..]
Die psychiater was zeker je neef?
Opgelost slotjequote:Op maandag 19 september 2011 23:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Klopt, maar dit:
[..]
geeft toch wel sterk het vermoeden dat gewoon onzin is.
Dan nog even:
[..]
En
[..]
Dan moet je er ook niks over willen zeggen.
Dat heb ik al eens geprobeerd (paar keren) op advies van CWI en hoe het afliep op het werk zelf houd ik liever voor mezelf. Dat is prive en ik vind niet dat jullie er iets mee te maken hebben. Laten we het zo zeggen; de afloop was genoeg reden om mij uitkering te geven.quote:Op maandag 19 september 2011 23:53 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
misschien helpt het meer om een schets te maken van hoe je dag eruit zou zien als je wel zou werken, dan dat je zegt "het staat zwart op wit".
Dat jij gewoon eens gaat werken voor je geld en je niet achter zo'n nepdepressie gaat verschuilen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:53 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Flikker toch op met je ronduit lullige posts de hele tijd. Wat wil je bereiken man?
Als ik je verhaal zo hoor en in acht nemende dat je woord zonder extra bewijs niet veel waard is omdat alles hier anoniem is, dan acht ik de kans dat je de boel belazert stukken groter dan de kans dat je oprecht bent.quote:Op maandag 19 september 2011 23:52 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lullige post vol aannames en valse oordelen is dit zeg. Wees er maar trots opMet je toneeltje...
En dat is reden voor jou om zo ontzettend lullig uit de hoek te komen. Bah manquote:Op maandag 19 september 2011 23:55 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Als ik je verhaal zo hoor en in acht nemende dat je woord zonder extra bewijs niet veel waard is omdat alles hier anoniem is, dan acht ik de kans dat je de boel belazert stukken groter dan de kans dat je oprecht bent.
Trollquote:Op maandag 19 september 2011 23:56 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
En dat is reden voor jou om zo ontzettend lullig uit de hoek te komen. Bah manEn het dan maar gek vinden dat ik zo snel mogelijk weg wil.
Lees haar eerdere posts eens, daar komt ze zelf met zinnen als:quote:Op maandag 19 september 2011 23:55 schreef Snuwerd het volgende:
Ze brengt het niet op zn handigst, al vind ik dat veel mensen hier een beetje te ver gaan met hun oordelen.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Gratis geld vs werken voor geld. Dan liever gratis geld ja...
quote:Op maandag 19 september 2011 22:40 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dat is toch hun eigen keuze? Als hun willen werken dan werken ze maar, maar voor mij hoeft dat allemaal niet zo. Laat je medemens in hun waarde.
Oftewel, al zou die depressie echt zijn (wat ik zeer betwijfel) blijft hij gewoon een grafmentaliteit hebben die om te kotsen isquote:Op maandag 19 september 2011 22:54 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dit dus.. iemand is oprecht en wordt afgezeikt. Jullie laten je wel kennen hoor..quote:Op maandag 19 september 2011 23:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Kom op zeg, alsof iemand op een forum meteen wil toegeven dat hij/zij depressief is. Wees blij dat ze het nu gezegd heeft.
Oh op die manier. Dat is wel een mooie inderdaad; "dit soort mensen maken mij depressief en geven mij recht op een uitkering".quote:Op maandag 19 september 2011 23:56 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
En dat is reden voor jou om zo ontzettend lullig uit de hoek te komen. Bah manEn het dan maar gek vinden dat ik zo snel mogelijk weg wil.
Slechte mentaliteit heb ik idd; mensen het beste toewensen, mensen geluk wensen met de verdere gang vna hun leven, respect voor mijn medemens hebben. Kijk jij maar eens eerst naar je eigen "grafmentaliteit" want de enige die hier geen enkele vorm van respect toont ben jij en niemand anders.quote:Op maandag 19 september 2011 23:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Lees haar eerdere posts eens, daar komt ze zelf met zinnen als:
[..]
[..]
[..]
Oftewel, al zou die depressie echt zijn (wat ik zeer betwijfel) blijft hij gewoon een grafmentaliteit hebben die om te kotsen is
Dat is de mens eigen. In Azie zul je niet veel betere reacties krijgen op een forum.quote:Op maandag 19 september 2011 23:56 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Welke kwalificaties heb jij eigenlijk om dit soort uitspraken te mogen doen. Heb jij ook een phd. net als mijn psych of lul je maar wat uit je nek? Wees even eerlijk nu.quote:Op maandag 19 september 2011 23:59 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Oh op die manier. Dat is wel een mooie inderdaad; "dit soort mensen maken mij depressief en geven mij recht op een uitkering".
Ehm ja, want jij lijkt mij het prototype uitkeringstrekker dat het slim gespeeld heeft en over de rug van de samenleving zijn bestaan kan financieren. Je geeft echt nul reden voor mij om daar anders over te denken en de manier waarop jij je 'depressiviteit' verkondigt is totaal niet geloofwaardig.
Jij verdient ook geen respect. En mensen succes wensen zodat ze voor jou gratis geld kunnen verdienen getuigt ook zeker niet van een goede mentaliteit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:00 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Slechte mentaliteit heb ik idd; mensen het beste toewensen, mensen geluk wensen met de verdere gang vna hun leven, respect voor mijn medemens hebben. Kijk jij maar eens eerst naar je eigen "grafmentaliteit" want de enige die hier geen enkele vorm van respect toont ben jij en niemand anders.
Volgens mij ben je gewoon autistisch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:00 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Slechte mentaliteit heb ik idd; mensen het beste toewensen, mensen geluk wensen met de verdere gang vna hun leven, respect voor mijn medemens hebben. Kijk jij maar eens eerst naar je eigen "grafmentaliteit" want de enige die hier geen enkele vorm van respect toont ben jij en niemand anders.
Denk jij nou echt serieus dat jij ook maar IETS mist omdat ik een uitkering krijg omdat ik depressief ben? Nee echt???quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij verdient ook geen respect. En mensen succes wensen zodat ze voor jou gratis geld kunnen verdienen getuigt ook zeker niet van een goede mentaliteit.
Luister, als je mijn mening wil veranderen, be my guest. Graag zelfs!quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:00 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Welke kwalificaties heb jij eigenlijk om dit soort uitspraken te mogen doen. Heb jij ook een phd. net als mijn psych of lul je maar wat uit je nek? Wees even eerlijk nu.
Jij gunt ook niemand wat he... Van je medelanders moet je het hebben.. bahquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij verdient ook geen respect. En mensen succes wensen zodat ze voor jou gratis geld kunnen verdienen getuigt ook zeker niet van een goede mentaliteit.
Welke kwalificaties heb jij om dit soort uitspraken te mogen doen? Of lul je maar wat in de rondte zoals de rest van de wannabe-psychiaters hier die het wel allemaal beter weten dan een psychiater met dijken van diplomas en een geschiedenis aan studie. Ben benieuwd naar je antwoord maar ik denk dat je net als de rest maar wat loopt te trollen en uit je nek loopt te zwetsenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon autistisch.
Je lult maar wat uit je nek dus. Dan stop ik bij deze met de discussie met jou. Ik discussieer niet graag met mensen die maar wat dom uit hun nek zwetsen. sorry.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:02 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Luister, als je mijn mening wil veranderen, be my guest. Graag zelfs!
Dat is ook wel een mooie inderdaad. Ik denk dat ik maar eens bij het UWV aanklop:quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Denk jij nou echt serieus dat jij ook maar IETS mist omdat ik een uitkering krijg omdat ik depressief ben? Nee echt???
Dan doe je dat toch lekker? Care?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:04 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een mooie inderdaad. Ik denk dat ik maar eens bij het UWV aanklop:
"Luister mevrouw van het UWV, ik heb erover nagedacht en ik wil wel een uitkering want niemand zal er op achteruitgaan als ik er één krijg"
"Oh dat is goed Aukje, ga maar lekker thuis zitten, het maakt inderdaad niets uit."
Dat is mijn gedachte over jou.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:03 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Welke kwalificaties heb jij om dit soort uitspraken te mogen doen? Of lul je maar wat in de rondte zoals de rest van de wannabe-psychiaters hier die het wel allemaal beter weten dan een psychiater met dijken van diplomas en een geschiedenis aan studie. Ben benieuwd naar je antwoord maar ik denk dat je net als de rest maar wat loopt te trollen en uit je nek loopt te zwetsen
Als jou dat gelukkig maakt dan houd ik je niet tegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:04 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een mooie inderdaad. Ik denk dat ik maar eens bij het UWV aanklop:
"Luister mevrouw van het UWV, ik heb erover nagedacht en ik wil wel een uitkering want niemand zal er op achteruitgaan als ik er één krijg"
"Oh dat is goed Aukje, ga maar lekker thuis zitten, het maakt inderdaad niets uit."
Ik vind het best hoor, ik snap überhaupt niet dat je deze discussie aangaat want het is anoniem en je kan er hoe dan ook mee wegkomenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:03 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Je lult maar wat uit je nek dus. Dan stop ik bij deze met de discussie met jou. Ik discussieer niet graag met mensen die maar wat dom uit hun nek zwetsen. sorry.
Dan doe je dat toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:04 schreef Aukje83 het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat om het collectief van mensen als jij die de sociale voorzieningen misbruiken en daardoor de maatschappij enorm veel geld kosten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Denk jij nou echt serieus dat jij ook maar IETS mist omdat ik een uitkering krijg omdat ik depressief ben? Nee echt???
Ik gun mensen die het verdienen heel veel. Stem zelfs PvdA en ben een groot voorstander van een goed sociaal vangnet en het extra belasten van de hogere lonen (terwijl ik zelf later best kans heb om bij die hogere lonen te komen).quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij gunt ook niemand wat he... Van je medelanders moet je het hebben.. bah
Je lult dus ook maar wat. Irritant is dat man.. discussieren met mensen die vanalles erbij verzinnen om hun "punt" te maken. Nee met jou ben ik ook klaar. Doei.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:05 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte over jou.
Welke mensen hebben het volgens jou dan echt nodig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het collectief van mensen als jij die de sociale voorzieningen misbruiken en daardoor de maatschappij enorm veel geld kosten.
[..]
Ik gun mensen die het verdienen heel veel. Stem zelfs PvdA en ben een groot voorstander van een goed sociaal vangnet en het extra belasten van de hogere lonen (terwijl ik zelf later best kans heb om bij die hogere lonen te komen).
Waar ik alleen echt een tyfushekel aan heb zijn de mensen die die voorzieningen misbruiken en daardoor de mensen pakken die het écht nodig hebben en waarvoor die voorzieningen bedoeld zijn.
En daar ben ik er een van.quote:Een depressie kan zich in vele gedaanten aandienen. Er zijn mensen die absoluut niet meer in staat zijn om te werken of normaal te functioneren.
Again.. CARRRREEE. je hebt er 0.0 last van... echt waar hoor. Verman je zelf.. tel rustig tot 10.. Niks aan het handje kerel ;_quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het collectief van mensen als jij die de sociale voorzieningen misbruiken en daardoor de maatschappij enorm veel geld kosten.
[..]
Ik gun mensen die het verdienen heel veel. Stem zelfs PvdA en ben een groot voorstander van een goed sociaal vangnet en het extra belasten van de hogere lonen (terwijl ik zelf later best kans heb om bij die hogere lonen te komen).
Waar ik alleen echt een tyfushekel aan heb zijn de mensen die die voorzieningen misbruiken en daardoor de mensen pakken die het écht nodig hebben en waarvoor die voorzieningen bedoeld zijn.
En jij hebt geen rechtvaardigheidsgevoel dat jou vertelt dat er hier bepaalde principes op de proef worden gesteld?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker? Care?
Mensen die bijvoorbeeld ontslagen zijn bij een bedrijf omdat deze failliet ging, en geen nieuwe baan kunnen vinden, mensen die echt arbeidsongeschikt zijn, mensen die simpelweg niet kunnen werken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:06 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Welke mensen hebben het volgens jou dan echt nodig.
Dat was mijn mening, helaas lig ik eruit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:05 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Je lult dus ook maar wat. Irritant is dat man.. discussieren met mensen die vanalles erbij verzinnen om hun "punt" te maken. Nee met jou ben ik ook klaar. Doei.
Nou, als beroepsoplichter heb ik geen enkele vorm van ethiek nee. Het cared gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:07 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
En jij hebt geen rechtvaardigheidsgevoel dat jou vertelt dat er hier bepaalde principes op de proef worden gesteld?
Definieer 'beroepsoplichter' ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou, als beroepsoplichter heb ik geen enkele vorm van ethiek nee. Het cared gewoon niet.
Denk je dat ze mij aannemen dan wanneer ik depressief ben? Ik heb gezocht naar banen en ik heb zelf op advies van CWI wat baantjes gekregen. hoe dat na 2 dagen werken afliep houd ik liever voor mezelf dank je wel. In ieder geval was het genoeg om vast te stellen dat ik recht heb op een uitkering. Ik kan simpelweg niet werken vanwege mijn depressie. Lees je eens in zou ik zeggen:quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen die bijvoorbeeld ontslagen zijn bij een bedrijf omdat deze failliet ging, en geen nieuwe baan kunnen vinden, mensen die echt arbeidsongeschikt zijn, mensen die simpelweg niet kunnen werken.
NIET voor mensen die geen zin hebben om te werken en dan maar met een depressie op de proppen komen.
quote:Een depressie kan zich in vele gedaanten aandienen. Er zijn mensen die absoluut niet meer in staat zijn om te werken of normaal te functioneren.
Wie ben jij om via een internetforum haar depressie te ontkennen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:07 schreef CaptainCookie het volgende:
NIET voor mensen die geen zin hebben om te werken en dan maar met een depressie op de proppen komen.
En waarom zou het alleen erg zijn als ik er last van heb? Jij hebt hier, samen met al die andere uitkeringsfakers, enorm veel mensen mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Again.. CARRRREEE. je hebt er 0.0 last van... echt waar hoor. Verman je zelf.. tel rustig tot 10.. Niks aan het handje kerel ;_
Valsspeler met kansspelen, op grote schaal mensen oplichten voor grote sommen geld. Wil je de ins-and-outs ook weten en de tricks of the trade. Sluit maar aan achter in de rij ofzo.quote:
Ik vind dat je als je deel uit maakt van een samenleving en daar de vruchten van plukt, je ook de plicht hebt om redelijkerwijs bij te dragen aan de samenleving. That's all.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Valsspeler met kansspelen, op grote schaal mensen oplichten voor grote sommen geld. Wil je de ins-and-outs ook weten en de tricks of the trade. Sluit maar aan achter in de rij ofzo.
haha, jij haalt je klanten in TRU?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Valsspeler met kansspelen, op grote schaal mensen oplichten voor grote sommen geld. Wil je de ins-and-outs ook weten en de tricks of the trade. Sluit maar aan achter in de rij ofzo.
Ooit gedaan jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:11 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
haha, jij haalt je klanten in TRU?
lastige blijft wel dat jij dat vind en hij schijnbaar nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:11 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ik vind dat je als je deel uit maakt van een samenleving en daar de vruchten van plukt, je ook de plicht hebt om redelijkerwijs bij te dragen aan de samenleving. That's all.
Zelfs mijn demente oma zou nog doorhebben dat ze die gewoon verzint omdat ze geen zin heeft om te werken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wie ben jij om via een internetforum haar depressie te ontkennen?
inderdaadquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:12 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
lastige blijft wel dat jij dat vind en hij schijnbaar niet
Precies, ik heb er geen enkel ethisch bezwaar tegen dus tja. Dan houdt het snel op. En 10k binnennakken op een avond is eeh... netjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:12 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
lastige blijft wel dat jij dat vind en hij schijnbaar niet
ben je altijd zo geweest?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ooit gedaan jaBut there is a sucker born every minute.
Hoe draagt een geestelijk gehandicapte bij aan de samenleving dan. Krijgt uitkering of wayong maar kan geen bijdrage leveren aan de maatschappij. Uitkering dan maar stopzetten? Ik kan gewoon niet werken vanwege mijn depressie. Moet ik dan maar op straat gesmeten worden zonder iets? Heb je geen hart dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:11 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ik vind dat je als je deel uit maakt van een samenleving en daar de vruchten van plukt, je ook de plicht hebt om redelijkerwijs bij te dragen aan de samenleving. That's all.
Heeft te maken met intentie. Wil je echt zover gaan om jezelf moreel te legitimeren dat je jezelf gaat vergelijken met een geestelijk gehandicapte btw?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:13 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Hoe draagt een geestelijk gehandicapte bij aan de samenleving dan. Krijgt uitkering of wayong maar kan geen bijdrage leveren aan de maatschappij. Uitkering dan maar stopzetten? Ik kan gewoon niet werken vanwege mijn depressie. Moet ik dan maar op straat gesmeten worden zonder iets? Heb je geen hart dan?
Kap eens met die slechte, extreme tegenargumenten, je lokt dit zelf uit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:13 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Hoe draagt een geestelijk gehandicapte bij aan de samenleving dan. Krijgt uitkering of wayong maar kan geen bijdrage leveren aan de maatschappij. Uitkering dan maar stopzetten? Ik kan gewoon niet werken vanwege mijn depressie. Moet ik dan maar op straat gesmeten worden zonder iets? Heb je geen hart dan?
sinds wanneer is forumgebruiken inspannend, vriendinquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:14 schreef Infinitum het volgende:
SoraAoi, je steekt wel erg veel energie in deze discussie, en dat terwijl mensen met een depressie nergens veel energie in kunnen steken .
Snap ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:15 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
sinds wanneer is forumgebruiken inspannend, vriendin
Tsja dat is een lastig verhaal in mijn situatie idd ... mijn intentie is door mijn zieke aangetast. Ik snap waar je heen wilt maar het kan op dit moment gewoon niet. Als ik beter ben over paar jaar (hopelijk zo snel mogelijk) dan ga ik ook wel weer proberen iets te doen hoor, maar nu lukt dat niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:14 schreef SoraAoi het volgende:
Ik voel me kut door sommige mensen hier en wat ze zeggen... ik voel me beter als ik daar tegenin kan gaan... iets beter dan. Nu ga ik slapen. Tot morgen en prettige dag morgen!
SoraAoi > meepraten helpt je verderquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:14 schreef SoraAoi het volgende:
Ik voel me kut door sommige mensen hier en wat ze zeggen... ik voel me beter als ik daar tegenin kan gaan... iets beter dan. Nu ga ik slapen. Tot morgen en prettige dag morgen!
Ik ga niet meepraten met mensen die me parasiet noemen en uitzuiger. Dat zullen mijn vrienden niet wordenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:16 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
SoraAoi > meepraten helpt je verder
dus voer je maar oorlog met zequote:Op dinsdag 20 september 2011 00:17 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik ga niet meepraten met mensen die me parasiet noemen en uitzuiger. Dat zullen mijn vrienden niet worden
Nee ik hou er gewoon over op nu en doe gewoon hoe ik het van plan was om te doen. Als die andere dat ook doen en tevreden zijn heeft niemand zorgen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:17 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
dus voer je maar oorlog met ze
je geeft steeds argumenten schoonheid
het lijkt me mentaal vermoeiend om jezelf zo te moeten verdedigen, en extra vermoeiend als je depressief bent (en dus al mentaal moe).quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:15 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
sinds wanneer is forumgebruiken inspannend, vriendin
aangevallen worden geeft je ook wel energie, maar ik denk dat ze snel opbrand en misschien ook snel opgeeft gezien depressie > cynismequote:Op dinsdag 20 september 2011 00:20 schreef Infinitum het volgende:
[..]
het lijkt me mentaal vermoeiend om jezelf zo te moeten verdedigen, en extra vermoeiend als je depressief bent (en dus al mentaal moe).
Ik las: "Ik ben goed in bed."quote:
Ik las: likken als lassie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik las: "Ik ben goed in bed."
Nouja, hij is minister van van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, dus zo toevallig is dat niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:24 schreef Infinitum het volgende:
Ach ja, ik ga Pauw & Witteman kijken, minister Kamp, die toevallig over uitkeringen gaat, is te gast. Mede-Tukker
quote:Op dinsdag 20 september 2011 03:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Door mensen als SoraAoi schaam ik me (nog meer) voor mijn uitkering.
Wat een kutmentaliteit. Ik wil niet werken, ik blijf stelen, daar moeten jullie maar mee dealen? Met zo'n mentaliteit kom je er dus nooit.
Het is één ding om (tijdelijk) arbeidsongeschikt te zijn door een depressie, maar het is weer heel iets anders om er niks aan te doen.
Volg therapieën, slik antidepressiva, verander je mentaliteit. Als je dan nog steeds niet kan werken vanwege je depressie, dán heb je pas recht van spreken.
Alweer zo eentje die het allemaal beter weet dan een psychiater. Weet jij veel wat ik allemaal gedaan heb en wat er allemaal speelt. Weer een kutopmerking van iemand die maar wat ligt te lullen (ze blijven maar komen). En probeer je nu je eigen uitkering goed te praten door die van mij door het slijk te trekken?quote:Op dinsdag 20 september 2011 03:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Door mensen als SoraAoi schaam ik me (nog meer) voor mijn uitkering.
Wat een kutmentaliteit. Ik wil niet werken, ik blijf stelen, daar moeten jullie maar mee dealen? Met zo'n mentaliteit kom je er dus nooit.
Het is één ding om (tijdelijk) arbeidsongeschikt te zijn door een depressie, maar het is weer heel iets anders om er niks aan te doen.
Volg therapieën, slik antidepressiva, verander je mentaliteit. Als je dan nog steeds niet kan werken vanwege je depressie, dán heb je pas recht van spreken.
Mee eens. En al die lui maar janken hierquote:
Maak er is een paint van. Om het duidelijker te maken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mee eens. En al die lui maar janken hier
Hark zwart even 8k binnen per maand(gemiddeld) en handje contantje + uitkering.
Jelly?
Nopequote:Op dinsdag 20 september 2011 07:40 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Maak er is een paint van. Om het duidelijker te maken.
Lekker genieten van een uitkering. Kortzichtig kind.quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Xperia het volgende:
Je verdomt eerder beloond wordt als je lekker geniet van een uitkering. Waarom belasting betalen aan hufterigheid van zakkenvullers?
Je werkt je helemaal uit de naad om de uitkeringstrekkers te kunnen bekostigen, om wachtgeld voor ex-politici te kunnen financieren en hen 'Failliet Grieken kost Nederland tot 120 miljard' te helpen uit hun zwerfstatus.
en Schrikbewind en angst verlamt Centraal Orgaan opvang asielzoekers deze VVD'er Albayrak te kunnen betalen (gerekend 273.000 euro per jaar)
en ..
en ..
en ..
Verdomme, het houdt maar niet opnuff said
wie gaan keihard erop achteruit? Juist, blijf vooral lekker werkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:31 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Lekker genieten van een uitkering. Kortzichtig kind.
Ik werk liever voor meer geld dan een kutuitkerinkje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:34 schreef Xperia het volgende:
[..]
wie gaan keihard erop achteruit? Juist, blijf vooral lekker werken
'Koopkracht meer onder druk dan gedacht'
Je praat wel anders als je het zelf nodig hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 22:13 schreef Zolder het volgende:
Die mensen die protesteerden over het pgb
FOK! moderator zijn?quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies. Jammer van de fraude, maar mensen als mijn pa sporen dat op. De verhalen zijn af en toe ziek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:05 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Je praat wel anders als je het zelf nodig hebt.
Doe eens even ademhalen en wat handiger reageren, SoraAoi.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:09 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Alweer zo eentje die het allemaal beter weet (offensief) dan een psychiater (psychiaters zijn ook maar mensen). Weet jij veel wat ik allemaal gedaan heb en wat er allemaal speelt (nee, men reageert op wat je hier zegt). Weer een kutopmerking van iemand die maar wat ligt te lullen (ze blijven maar komen) (je lokt het zelf een beetje uit, dit zijn niet louter vooroordelen). En probeer je nu je eigen uitkering goed te praten door die van mij door het slijk te trekken? (de poster heeft zich hier niet precies over uitgelaten, maar je kiest er wel voor om weer offensief te reageren)
Verander eventjes je mentaliteit. Cool, ontsla elke psychiater en psycholoog want dat is nutteloos, als je depressief bent of op een andere manier "ziek" bent verander je toch gewoon ff je mentaliteit. Was het maar zo makkelijk ja(Dat zegt poster helemaal niet)
Suffertquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:46 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Doe eens even ademhalen en wat handiger reageren, SoraAoi.
En toen mikte ik verdomme even een heel glas drinken naast mn laptop![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mee eens. En al die lui maar janken hier
Hark zwart even 8k binnen per maand(gemiddeld) en handje contantje + uitkering.
Jelly?
Mensen die liegen over waar ze wonen, echtparen die gaan scheiden puur om meer uitkering te kunnen vangen (doen alsof ze apart wonen maar liggen 's nachts gewoon in hetzelfde bed), mensen die verzonnen zielige verhalen ophangen en een depressie faken, mensen die volhouden dat ze lichamelijke klachten hebben terwijl daar geen (medisch) bewijs voor gevonden kan worden (waardoor het wordt afgeschoven op een geestelijk probleem, in de zin van "het zal wel psychologisch zijn"), etc. etc. Dit soort dingen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Precies. Jammer van de fraude, maar mensen als mijn pa sporen dat op. De verhalen zijn af en toe ziek.
wat wil je nou?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:43 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Mensen die liegen over waar ze wonen, echtparen die gaan scheiden puur om meer uitkering te kunnen vangen (doen alsof ze apart wonen maar liggen 's nachts gewoon in hetzelfde bed), mensen die verzonnen zielige verhalen ophangen en een depressie faken, mensen die volhouden dat ze lichamelijke klachten hebben terwijl daar geen (medisch) bewijs voor gevonden kan worden (waardoor het wordt afgeschoven op een geestelijk probleem, in de zin van "het zal wel psychologisch zijn"), etc. etc. Dit soort dingen?
Nog wel erger.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:43 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Mensen die liegen over waar ze wonen, echtparen die gaan scheiden puur om meer uitkering te kunnen vangen (doen alsof ze apart wonen maar liggen 's nachts gewoon in hetzelfde bed), mensen die verzonnen zielige verhalen ophangen en een depressie faken, mensen die volhouden dat ze lichamelijke klachten hebben terwijl daar geen (medisch) bewijs voor gevonden kan worden (waardoor het wordt afgeschoven op een geestelijk probleem, in de zin van "het zal wel psychologisch zijn"), etc. etc. Dit soort dingen?
Gehandicapte kinderen blijven baren, ze in de schuur laten leven en zelf het geld opmaken als ouders.quote:
Bedankt voor de tip, even wat gehandicapte kinderen op de kop tikken!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Gehandicapte kinderen blijven baren, ze in de schuur laten leven en zelf het geld opmaken als ouders.
tering, dit is wel meer dan fraude plegenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Gehandicapte kinderen blijven baren, ze in de schuur laten leven en zelf het geld opmaken als ouders.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Japan.quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef SoraAoi het volgende:
Zodra ik mijn uitkering krijg ga ik meteen verkassen naar JapanWeg van hier, kutland
Heb je ook nog iets toe te voegen?quote:
Jouw berichten in dit topic laten heel iets anders zien. Iemand die het allemaal maar best vindt dat ze een uitkering heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:09 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Alweer zo eentje die het allemaal beter weet dan een psychiater. Weet jij veel wat ik allemaal gedaan heb en wat er allemaal speelt. Weer een kutopmerking van iemand die maar wat ligt te lullen (ze blijven maar komen). En probeer je nu je eigen uitkering goed te praten door die van mij door het slijk te trekken?
Verander eventjes je mentaliteit. Cool, ontsla elke psychiater en psycholoog want dat is nutteloos, als je depressief bent of op een andere manier "ziek" bent verander je toch gewoon ff je mentaliteit. Was het maar zo makkelijk ja
Nee je kan beter naar Griekenland gaan daar komt toch iedereen onder de belastingen uitquote:
Japanquote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef SoraAoi het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |