het lijkt me mentaal vermoeiend om jezelf zo te moeten verdedigen, en extra vermoeiend als je depressief bent (en dus al mentaal moe).quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:15 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
sinds wanneer is forumgebruiken inspannend, vriendin
aangevallen worden geeft je ook wel energie, maar ik denk dat ze snel opbrand en misschien ook snel opgeeft gezien depressie > cynismequote:Op dinsdag 20 september 2011 00:20 schreef Infinitum het volgende:
[..]
het lijkt me mentaal vermoeiend om jezelf zo te moeten verdedigen, en extra vermoeiend als je depressief bent (en dus al mentaal moe).
Ik las: "Ik ben goed in bed."quote:
Ik las: likken als lassie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik las: "Ik ben goed in bed."
Nouja, hij is minister van van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, dus zo toevallig is dat niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:24 schreef Infinitum het volgende:
Ach ja, ik ga Pauw & Witteman kijken, minister Kamp, die toevallig over uitkeringen gaat, is te gast. Mede-Tukker
quote:Op dinsdag 20 september 2011 03:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Door mensen als SoraAoi schaam ik me (nog meer) voor mijn uitkering.
Wat een kutmentaliteit. Ik wil niet werken, ik blijf stelen, daar moeten jullie maar mee dealen? Met zo'n mentaliteit kom je er dus nooit.
Het is één ding om (tijdelijk) arbeidsongeschikt te zijn door een depressie, maar het is weer heel iets anders om er niks aan te doen.
Volg therapieën, slik antidepressiva, verander je mentaliteit. Als je dan nog steeds niet kan werken vanwege je depressie, dán heb je pas recht van spreken.
Alweer zo eentje die het allemaal beter weet dan een psychiater. Weet jij veel wat ik allemaal gedaan heb en wat er allemaal speelt. Weer een kutopmerking van iemand die maar wat ligt te lullen (ze blijven maar komen). En probeer je nu je eigen uitkering goed te praten door die van mij door het slijk te trekken?quote:Op dinsdag 20 september 2011 03:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Door mensen als SoraAoi schaam ik me (nog meer) voor mijn uitkering.
Wat een kutmentaliteit. Ik wil niet werken, ik blijf stelen, daar moeten jullie maar mee dealen? Met zo'n mentaliteit kom je er dus nooit.
Het is één ding om (tijdelijk) arbeidsongeschikt te zijn door een depressie, maar het is weer heel iets anders om er niks aan te doen.
Volg therapieën, slik antidepressiva, verander je mentaliteit. Als je dan nog steeds niet kan werken vanwege je depressie, dán heb je pas recht van spreken.
Mee eens. En al die lui maar janken hierquote:
Maak er is een paint van. Om het duidelijker te maken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mee eens. En al die lui maar janken hier
Hark zwart even 8k binnen per maand(gemiddeld) en handje contantje + uitkering.
Jelly?
Nopequote:Op dinsdag 20 september 2011 07:40 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Maak er is een paint van. Om het duidelijker te maken.
Lekker genieten van een uitkering. Kortzichtig kind.quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Xperia het volgende:
Je verdomt eerder beloond wordt als je lekker geniet van een uitkering. Waarom belasting betalen aan hufterigheid van zakkenvullers?
Je werkt je helemaal uit de naad om de uitkeringstrekkers te kunnen bekostigen, om wachtgeld voor ex-politici te kunnen financieren en hen 'Failliet Grieken kost Nederland tot 120 miljard' te helpen uit hun zwerfstatus.
en Schrikbewind en angst verlamt Centraal Orgaan opvang asielzoekers deze VVD'er Albayrak te kunnen betalen (gerekend 273.000 euro per jaar)
en ..
en ..
en ..
Verdomme, het houdt maar niet opnuff said
wie gaan keihard erop achteruit? Juist, blijf vooral lekker werkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:31 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Lekker genieten van een uitkering. Kortzichtig kind.
Ik werk liever voor meer geld dan een kutuitkerinkje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:34 schreef Xperia het volgende:
[..]
wie gaan keihard erop achteruit? Juist, blijf vooral lekker werken
'Koopkracht meer onder druk dan gedacht'
Je praat wel anders als je het zelf nodig hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 22:13 schreef Zolder het volgende:
Die mensen die protesteerden over het pgb
FOK! moderator zijn?quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat het goed gaat met je uitkeringsfraude? En denk je dat het geen consequenties zal hebben?
Ik zit 5 dagen in de week iets te doen wat ik leuk vind en krijg daar meer voor dan een uitkering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |