Jep, gewoon de uitkering die ik van Nederland krijgquote:Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef Akwasi het volgende:
[..]
En dan ga je in Japan ook uitkering trekken?
Niks mis met uitkering trouwens![]()
Aha en wat als je dan moet solliciteren en naar UWV moet gaan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Jep, gewoon de uitkering die ik van Nederland krijgEn dan lekker in Japan wonen
Beter kan bijna niet. Je bent gewoon echt een idioot als je "nee" zegt tegen gratis geld dat je elke maand krijgt maar goed
Dan weiger je Argo.quote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha en wat als je dan moet solliciteren en naar UWV moet gaan?
Dat weiger ik dan natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha en wat als je dan moet solliciteren en naar UWV moet gaan?
En zo houd je het toch een paar maanden vol en als ze moeilijk doen ga ik proberen wayong te krijgen. Ik heb ergens nog een papier liggen waarin staat dat ik depressief ben (komt door Nederland) ondertekent door een psych. En dan gooi ik het op die boegquote:
Re-integratieplan. ever heard of it?quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
En zo houd je het toch een paar maanden vol en als ze moeilijk doen ga ik proberen wayong te krijgen. Ik heb ergens nog een papier liggen waarin staat dat ik depressief ben (komt door Nederland) ondertekent door een psych. En dan gooi ik het op die boeg
Gratis geld vs werken voor geld. Dan liever gratis geld ja...quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er serieus mensen die liever de hele dag zichzelf thuis zitten te vervelen, dan dat ze iets bijdragen aan de maatschappij? En daardoor meer geld verdienen?
Ja.quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er serieus mensen die liever de hele dag zichzelf thuis zitten te vervelen, dan dat ze iets bijdragen aan de maatschappij? En daardoor meer geld verdienen?
Sowieso ik zie het probleem niet. Sommige mensen vinden werken leuker en werken liever voor hun geld. Daar klaag ik toch ook niet over? Als ik dan liever gratis geld krijg wil ik ook gewoon met rust gelaten worden want ik val toch ook niemand lastig?.quote:
Elke keer als ik met iemand een discussie hierover begin. Wordt diegene boos en zegt dat ik lui ben.quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Sowieso ik zie het probleem niet. Sommige mensen vinden werken leuker en werken liever voor hun geld. Daar klaag ik toch ook niet over? Als ik dan liever gratis geld krijg wil ik ook gewoon met rust gelaten worden want ik val toch ook niemand lastig?.
Bijdragen aan de maatschappij heb ik niet zoveel mee, maar de hele dag thuis zitten is best saai ja en met een uitkering kan je ook niet heel veel leuke dingen doen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
Deze comment heeft mijn dag gemaaktquote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef Plantagehouder het volgende:
Zo dacht ik ook altijd, heb toen met tegenzin mijn nivo 4 ict gehaald.
Haha, lach me nu wel verrot want zei zitten zonder enig perspectief thuis en ik heb toch maar even mooi dat diplomatje gescoord (in 3 jaar).
quote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef monkyyy het volgende:
http://www.stevepavlina.c(...)uld-never-get-a-job/
quote:Did you know that the word boss comes from the Dutch word baas, which historically means master? Another meaning of the word boss is “a cow or bovine.” And in many video games, the boss is the evil dude that you have to kill at the end of a level.
Wat maakt het jou uit hoe die mensen aan hun geld komen. Laat ze toch gewoon. Ik val jou ook niet lastig omdat je werkt voor je geld, val jij mij dan niet lastig omdat ik niet werk voor mijn geld, is wel zo fatsoenlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 22:35 schreef Infinitum het volgende:
Over mensen die door omstandigheden hun baan verliezen en tijdelijk een uitkering moeten genieten moeten we niet zeiken. Deze mensen hebben daar zelf aan bijgedragen door belasting te betalen. Mensen die te lui zijn om te werken en daarom een uitkering aanvragen moeten zichzelf van een brug afgooien. Mensen die een uitkering trekken en daarnaast nog zwart werken, huilie huilie doen bij de UWV maar ondertussen een Mercedes voor de deur hebben, mogen geraakt worden door bliksem.
Misschien omdat je wel gebruik maakt van de sociale voorzieningen en zekerheden, waar anderen hun hele leven voor betalen, wat jij weigert, terwijl je het kunt missen, en ondertussen nog ruimer leeft dan een gemiddeld 'eerlijk' persoon.quote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Wat maakt het jou uit hoe die mensen aan hun geld komen. Laat ze toch gewoon. Ik val jou ook niet lastig omdat je werkt voor je geld, val jij mij dan niet lastig omdat ik niet werk voor mijn geld, is wel zo fatsoenlijk.
Dat is toch hun eigen keuze? Als hun willen werken dan werken ze maar, maar voor mij hoeft dat allemaal niet zo. Laat je medemens in hun waarde.quote:Op maandag 19 september 2011 22:40 schreef boyv het volgende:
[..]
Misschien omdat je wel gebruik maakt van de sociale voorzieningen en zekerheden, waar anderen hun hele leven voor betalen, en wat jij weigert, terwijl je het kunt missen.
Mwa van mij hoef je ook niet te werken hoor, vind het zelf ook geen deugd, maar dan moet je niet gaan aankloppen bij instanties voor geld. Ieder gezond mens heeft wel een talent waar ie wat mee kan, geld uitdelen doen we alleen aan degene die het zelf niet kunnen verdienen door lichamelijke (of geestelijke) omstandigheden.quote:Op maandag 19 september 2011 22:40 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dat is toch hun eigen keuze? Als hun willen werken dan werken ze maar, maar voor mij hoeft dat allemaal niet zo. Laat je medemens in hun waarde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |