Waar haal jij vandaan dat deze vrouw lid van de VVD zou zijn? volgens mij is haar enige band met de politiek haar nichtje bij de PvdA Nebahat Albayrakquote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Xperia het volgende:
JSchrikbewind en angst verlamt Centraal Orgaan opvang asielzoekers deze VVD'er Albayrak te kunnen betalen (gerekend 273.000 euro per jaar)
Verdomme, het houdt maar niet opnuff said
Waarom? Als Nederland dit bied maak ik daar gebruik van.quote:Op maandag 19 september 2011 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog even meeprofiteren zodat je daarna im Amerika kan wonen? Flikker dan meteen op ipv hier de goede voorzieningen te misbruiken.
Ik saboteer het vliegtuig wel, zal toch niemand wat uitmaken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:48 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Muwuahahaha en niemand houdt me tegen
Ik gebruik gewoon mijn eigen cesna , ben geen amateurquote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik saboteer het vliegtuig wel, zal toch niemand wat uitmaken.
Volgens mij valt dat best wel mee hoor, maar in dat geval is het nog saaier.quote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Like 60% van de mensen hier op deze site hebben geen sociaal contact buiten school/huis.
Je gaat dus naar America in Limburg?quote:Op maandag 19 september 2011 20:50 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn eigen cesna , ben geen amateur
Nee, ik maak een tussenstop op de Atlantische Oceaan, en vlieg vervolgens verder.quote:Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je gaat dus naar Amerika in Limburg?
Helemaal mee eens. Dit tuig als ze gepakt worden moet nooit meer een uitkering krijgen of wat dan ook.quote:Op maandag 19 september 2011 20:48 schreef Faazz het volgende:
Uitkering is bedoeld voor mensen die tijdelijk zonder werk komen te zitten. Om die reden is het natuurlijk goed, want je hoeft je even geen zorgen te maken dat je je huis uit wordt geflikkerd en dan kan je in de tussentijd lekker stressloos op zoek naar een fatsoenlijke baan.
Mensen die hun halve leven uitkering trekken en daarnaast zwart werken zijn de uitzuigers van deze maatschappij en die lui zouden eigenlijk een taak in opdracht van de overheid moeten krijgen dat bijdraagt aan de maatschappelijke sfeer/veiligheid/voorzieningen etc.
En wat wil je gaan doen in Amerika?quote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Waarom? Als Nederland dit bied maak ik daar gebruik van.
Eerst verder studeren, en wat geld verdienen via wat contacten die ik daar heb.quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En wat wil je gaan doen in Amerika?
Leuk, je gaat eerst gebruik maken van al onze voorzieningen in het onderwijs hier, en zodra je 18 bent en de samenleving verwacht dat jij wat terug doet, ben jij opeens foetsiequote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Nog beter. Tering Nederland met al z'n sociale regelingen... Serieus, ik ben weg hier zodra ik 18 ben
Ja, nou en? Ik zal hier nog wel op vakantie komen hoorquote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Leuk, je gaat eerst gebruik maken van al onze voorzieningen in het onderwijs hier, en zodra je 18 bent en de samenleving verwacht dat jij wat terug doet, ben jij opeens foetsie
quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef FreakyStyley het volgende:
Daarom crimineel zwart werkenGeen belasting, geen gezeik, puur genieten
En dan ga je in Japan ook uitkering trekken?quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef SoraAoi het volgende:
Zodra ik mijn uitkering krijg ga ik meteen verkassen naar JapanWeg van hier, kutland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |