Of we laten uitkeringstrekkers een maand lang geen gebruik maken van diensten waar anderen voor moeten werken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef FreakyStyley het volgende:
Of we stoppen gewoon allemaal tegelijk met werken voor 1 maand

Nog beter. Tering Nederland met al z'n sociale regelingen... Serieus, ik ben weg hier zodra ik 18 benquote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of we laten uitkeringstrekkers een maand lang geen gebruik maken van diensten waar anderen voor moeten werken.

ik kan jou zimbabwe aanradenquote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Nog beter. Tering Nederland met al z'n sociale regelingen... Serieus, ik ben weg hier zodra ik 18 ben

Waarom ga je niet alvast nuquote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Nog beter. Tering Nederland met al z'n sociale regelingen... Serieus, ik ben weg hier zodra ik 18 ben

Heb al iets geboekt in Amerika.quote:

Moet nog even school afmaken en wat extra hosselen om mezelf financiele dekking te gevenquote:

Like 60% van de mensen hier op deze site hebben geen sociaal contact buiten school/huis.quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Piye het volgende:
Omdat een uitkering trekken fucking saai is.

Dat is ook maar een fabeltje hoor... Gewoon gelul, behalve dan voor Tong80, Yvonne, en SwJquote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Like 60% van de mensen hier op deze site hebben geen sociaal contact buiten school/huis.

Dat zal ze leren!quote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef schommelstoel het volgende:
We pinnen allemaal massaal ons geld van de bank af, eens kijken wat er dan zal gebeuren.

Ooh ja, je bent er zo'n een. Eerst hier in je jeugd genieten van alle voordelen die dit land biedt, waaronder je scholing die betaald wordt plus vrijwel alle sociale zekerheden die ervoor hebben gezorgd dat jij nog leeft en bent wie je bent, maar ondertussen een beetje de boel afkraken en em smeren zodra je het meest geprofiteerd hebt hier.quote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Moet nog even school afmaken en wat extra hosselen om mezelf financiele dekking te geven

Nog even meeprofiteren zodat je daarna im Amerika kan wonen? Flikker dan meteen op ipv hier de goede voorzieningen te misbruiken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Moet nog even school afmaken en wat extra hosselen om mezelf financiele dekking te geven

Moeten ze het maar aantrekkelijker maken om te blijven.quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Ooh ja, je bent er zo'n een. Eerst hier in je jeugd genieten van alle voordelen die dit land biedt, waaronder je scholing die betaald wordt plus vrijwel alle sociale zekerheden die ervoor hebben gezorgd dat jij nog leeft en bent wie je bent, maar ondertussen een beetje de boel afkraken en em smeren zodra je het meest geprofiteerd hebt hier.
Parasiet

Muwuahahaha en niemand houdt me tegenquote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Ooh ja, je bent er zo'n een. Eerst hier in je jeugd genieten van alle voordelen die dit land biedt, waaronder je scholing die betaald wordt plus vrijwel alle sociale zekerheden die ervoor hebben gezorgd dat jij nog leeft en bent wie je bent, maar ondertussen een beetje de boel afkraken en em smeren zodra je het meest geprofiteerd hebt hier.
Parasiet

Ditquote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of we laten uitkeringstrekkers een maand lang geen gebruik maken van diensten waar anderen voor moeten werken.

Naar Amerika. Geen baan, geen geld. Ziek? Jammer, baan kwijt. Geld van de overheid? No way. Lekker 12 uur per dag werken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef boyv het volgende:
[..]

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |