abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102165709
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 23:50 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Klopt, maar dit:

[..]

geeft toch wel sterk het vermoeden dat gewoon onzin is.

Is er nou geen manier voor de overheid om goed te kijken wie er nou echt recht heeft op een uitkering, en wie niet? Het is nog veel te makkelijk zo aan een uitkering te komen zonder dat je er echt recht op hebt. Lijkt mij dat ze hier enorm op kunnen bezuinigen, zonder dat de mensen die er echt recht op hebben er last van hebben.

Dan nog even:

[..]

En

[..]

Dan moet je er ook niks over willen zeggen.

Opgelost slotje
pi_102165720
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:53 schreef Snuwerd het volgende:

[..]

misschien helpt het meer om een schets te maken van hoe je dag eruit zou zien als je wel zou werken, dan dat je zegt "het staat zwart op wit".
Dat heb ik al eens geprobeerd (paar keren) op advies van CWI en hoe het afliep op het werk zelf houd ik liever voor mezelf. Dat is prive en ik vind niet dat jullie er iets mee te maken hebben. Laten we het zo zeggen; de afloop was genoeg reden om mij uitkering te geven.
  maandag 19 september 2011 @ 23:54:44 #178
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_102165732
Kom op zeg, alsof iemand op een forum meteen wil toegeven dat hij/zij depressief is. Wees blij dat ze het nu gezegd heeft.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_102165741
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:53 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Flikker toch op met je ronduit lullige posts de hele tijd. Wat wil je bereiken man?
Dat jij gewoon eens gaat werken voor je geld en je niet achter zo'n nepdepressie gaat verschuilen.

Zo'n tante van mij heeft zich jaren geleden ook 'laten afkeuren' :r. Dat betekent nog niet dat ze ook echt arbeidsongeschikt was. Gewoon een beetje zielig doen bij de dokter en bam, uitkering.
pi_102165755
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:52 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Wat een ontzettend lullige post vol aannames en valse oordelen is dit zeg. Wees er maar trots op :N Met je toneeltje...
Als ik je verhaal zo hoor en in acht nemende dat je woord zonder extra bewijs niet veel waard is omdat alles hier anoniem is, dan acht ik de kans dat je de boel belazert stukken groter dan de kans dat je oprecht bent.
pi_102165762
Ik ben 20% afgekeurd
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_102165765
Ze brengt het niet op zn handigst, al vind ik dat veel mensen hier een beetje te ver gaan met hun oordelen.
pi_102165795
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:55 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Als ik je verhaal zo hoor en in acht nemende dat je woord zonder extra bewijs niet veel waard is omdat alles hier anoniem is, dan acht ik de kans dat je de boel belazert stukken groter dan de kans dat je oprecht bent.
En dat is reden voor jou om zo ontzettend lullig uit de hoek te komen. Bah man :N En het dan maar gek vinden dat ik zo snel mogelijk weg wil.
pi_102165797
hebben jullie een kutbaan ofzo?
pi_102165822
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:56 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

En dat is reden voor jou om zo ontzettend lullig uit de hoek te komen. Bah man :N En het dan maar gek vinden dat ik zo snel mogelijk weg wil.
Troll
pi_102165864
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:55 schreef Snuwerd het volgende:
Ze brengt het niet op zn handigst, al vind ik dat veel mensen hier een beetje te ver gaan met hun oordelen.
Lees haar eerdere posts eens, daar komt ze zelf met zinnen als:

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Gratis geld vs werken voor geld. Dan liever gratis geld ja...
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:40 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Dat is toch hun eigen keuze? Als hun willen werken dan werken ze maar, maar voor mij hoeft dat allemaal niet zo. Laat je medemens in hun waarde.
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:54 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Als iemand naar je toe komt en zegt; hier heb je 50 euro zou jij dan nee zeggen?
Als jij door het park loopt en je vind 25 euro op de grond zou jij dit dan niet oprapen?
Als jij een beurs vindt langs het kanaal met 50 euro zou jij dit dan niet eruit halen?

Als jij de kans hebt om 1k per maand te krijgen zonder er iets voor te doen zou jij dan nee zeggen? Ik zou dat met open armen aannemen want het is gewoon gratis geld en daar zeg je geen nee tegen. Dit is de keuze die ik maak en die heb jij maar te respecteren verdomme. Als jij zo graag wilt werken, ik houd je niet tegen en ik zal je niet lastig vallen. Dat jij dan het fatsoen hebt om iedereen in zijn waarde te laten dat zou je sieren. Ik val jou toch ook niet lastig omdat je werkt of wel dan? Sterker nog; ik wens je veel succes met je werk en ik hoop dat het je goed bevalt. Zo kan het dus ook! Leer er van zou ik zeggen.
Oftewel, al zou die depressie echt zijn (wat ik zeer betwijfel) blijft hij gewoon een grafmentaliteit hebben die om te kotsen is :r
  maandag 19 september 2011 @ 23:59:20 #187
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_102165881
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2011 23:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Kom op zeg, alsof iemand op een forum meteen wil toegeven dat hij/zij depressief is. Wees blij dat ze het nu gezegd heeft.
Dit dus.. iemand is oprecht en wordt afgezeikt. Jullie laten je wel kennen hoor.. :r
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_102165890
quote:

[..]

Oh op die manier. Dat is wel een mooie inderdaad; "dit soort mensen maken mij depressief en geven mij recht op een uitkering".

Ehm ja, want jij lijkt mij het prototype uitkeringstrekker dat het slim gespeeld heeft en over de rug van de samenleving zijn bestaan kan financieren. Je geeft echt nul reden voor mij om daar anders over te denken en de manier waarop jij je 'depressiviteit' verkondigt is totaal niet geloofwaardig :').
pi_102165902
quote:
13s.gif Op maandag 19 september 2011 23:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Lees haar eerdere posts eens, daar komt ze zelf met zinnen als:

[..]

[..]

[..]

Oftewel, al zou die depressie echt zijn (wat ik zeer betwijfel) blijft hij gewoon een grafmentaliteit hebben die om te kotsen is :r
Slechte mentaliteit heb ik idd; mensen het beste toewensen, mensen geluk wensen met de verdere gang vna hun leven, respect voor mijn medemens hebben. Kijk jij maar eens eerst naar je eigen "grafmentaliteit" want de enige die hier geen enkele vorm van respect toont ben jij en niemand anders.
pi_102165916
quote:

[..]

Dat is de mens eigen. In Azie zul je niet veel betere reacties krijgen op een forum.
pi_102165918
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:59 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Oh op die manier. Dat is wel een mooie inderdaad; "dit soort mensen maken mij depressief en geven mij recht op een uitkering".

Ehm ja, want jij lijkt mij het prototype uitkeringstrekker dat het slim gespeeld heeft en over de rug van de samenleving zijn bestaan kan financieren. Je geeft echt nul reden voor mij om daar anders over te denken en de manier waarop jij je 'depressiviteit' verkondigt is totaal niet geloofwaardig :').
Welke kwalificaties heb jij eigenlijk om dit soort uitspraken te mogen doen. Heb jij ook een phd. net als mijn psych of lul je maar wat uit je nek? Wees even eerlijk nu.
pi_102165919
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:00 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Slechte mentaliteit heb ik idd; mensen het beste toewensen, mensen geluk wensen met de verdere gang vna hun leven, respect voor mijn medemens hebben. Kijk jij maar eens eerst naar je eigen "grafmentaliteit" want de enige die hier geen enkele vorm van respect toont ben jij en niemand anders.
Jij verdient ook geen respect. En mensen succes wensen zodat ze voor jou gratis geld kunnen verdienen getuigt ook zeker niet van een goede mentaliteit.
pi_102165949
quote:

[..]

Volgens mij ben je gewoon autistisch.
pi_102165955
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Jij verdient ook geen respect. En mensen succes wensen zodat ze voor jou gratis geld kunnen verdienen getuigt ook zeker niet van een goede mentaliteit.
Denk jij nou echt serieus dat jij ook maar IETS mist omdat ik een uitkering krijg omdat ik depressief ben? Nee echt???
pi_102165959
quote:

[..]

Welke kwalificaties heb jij eigenlijk om dit soort uitspraken te mogen doen. Heb jij ook een phd. net als mijn psych of lul je maar wat uit je nek? Wees even eerlijk nu.
Luister, als je mijn mening wil veranderen, be my guest. Graag zelfs!
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:02:14 #196
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_102165960
Mensen die depressief zijn kunnen gewoon niet goed nadenken en dingen relativeren :')

gr gr
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:02:17 #197
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_102165964
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Jij gunt ook niemand wat he... Van je medelanders moet je het hebben.. bah :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_102165986
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Volgens mij ben je gewoon autistisch.
Welke kwalificaties heb jij om dit soort uitspraken te mogen doen? Of lul je maar wat in de rondte zoals de rest van de wannabe-psychiaters hier die het wel allemaal beter weten dan een psychiater met dijken van diplomas en een geschiedenis aan studie. Ben benieuwd naar je antwoord maar ik denk dat je net als de rest maar wat loopt te trollen en uit je nek loopt te zwetsen :)
pi_102166012
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:02 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Luister, als je mijn mening wil veranderen, be my guest. Graag zelfs!
Je lult maar wat uit je nek dus. Dan stop ik bij deze met de discussie met jou. Ik discussieer niet graag met mensen die maar wat dom uit hun nek zwetsen. sorry.
pi_102166025
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Denk jij nou echt serieus dat jij ook maar IETS mist omdat ik een uitkering krijg omdat ik depressief ben? Nee echt???
Dat is ook wel een mooie inderdaad. Ik denk dat ik maar eens bij het UWV aanklop:
"Luister mevrouw van het UWV, ik heb erover nagedacht en ik wil wel een uitkering want niemand zal er op achteruitgaan als ik er één krijg"

"Oh dat is goed Aukje, ga maar lekker thuis zitten, het maakt inderdaad niets uit."

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')