abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102165444
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Een depresief persoon met een kort lontje die zich over vanalles fantaseert helpen :')
pi_102165459
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:38 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Ben je nu woest ofzo? Als mensen niet willen werken dan willen ze niet werken. Dat is hun keuze. En mijn officieel/wettelijke reden is dat ik depressief ben. Ik kan en wil niet werken door mijn depressie en ik krijg daarom een uitkering. Met die uitkering ga ik lekker leven in Azie. In plaats dat je blij bent dat ik na mijn ziekte toch nog uitzicht heb op positieve dingen in mijn leven word je me een partijtje woest :') Leuk ben jij zeg! Echt een tof mens!!

En ik jou maar het beste toewensen met je baan.. Tegen onbeleefde mensen kun je aardig blijven zijn, je krijgt alleen stank voor dank. Nee ga jij maar weg eng mens.
ik ben niet woest, alleen allergisch voor bullshit. Jij hebt zelf meerdere malen gezegd dat je simpelweg niet wil werken voor je geld. En nu ben je ineens depressief?
pi_102165487
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef Infinitum het volgende:

[..]

ik ben niet woest, alleen allergisch voor bullshit. Jij hebt zelf meerdere malen gezegd dat je simpelweg niet wil werken voor je geld. En nu ben je ineens depressief?
Ik wil en kan niet werken voor mijn geld omdat ik depressief ben idd.
pi_102165501
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Heb je wel een beetje opgelet de laatste tijd?
nee ik doe niet echt aan nieuws
pi_102165519
als je in het buitenland zit te genieten van het leven ben je dan nog wel depressief ??
pi_102165525
Met een afkeer tegen elke vorm van arbeid en een magere uitkering moet je vooral naar Japan gaan ja :7
pi_102165550
quote:

[..]

dit :D
pi_102165551
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef Plantagehouder het volgende:
Met een afkeer tegen elke vorm van arbeid en een magere uitkering moet je vooral naar Japan gaan ja :7
Sowieso voor een tijdje. Daarna denk ik naar Thailand of Viet Nam :) :Y
pi_102165554
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef SoraAoi het volgende:
En daarna verkas ik naar het buitenland om eindelijk eens te genieten van mijn leven. Wees blij voor me.
Over het algemeen lost het verkassen naar een ander land een depressie niet op. Sterker nog: het hele gedoe wat erbij komt kijken, zou je weleens de das om kunnen doen. Ik zou eerst maar proberen beter te worden in een vertrouwde omgeving.
pi_102165560
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 23:49 schreef maurisioo het volgende:

[..]

dit :D
nogmaals:

ik kan en wil niet werken vanwege mijn depressie.
pi_102165581
quote:

[..]

Hiermee ga je niks bereiken op deze manier; deze persoon verschuilt zich achter wat voor handen is om maar niet te hoeven werken. Waarschijnlijk heeft hij bij de psychiater één of ander toneelstukje opgevoerd waardoor hij weg kan komen met het twijfelachtige label 'depressief'.

Maar dan wel een depressief persoon die plannen heeft om in Japan één of ander fantasierijk leven te leiden. Wat een crap, eerlijk gezegd. Maar ja, als je ermee weg komt, tja, niet werken en toch geld ontvangen is mooi natuurlijk.
  maandag 19 september 2011 @ 23:50:17 #162
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_102165591
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef blek het volgende:
als je in het buitenland zit te genieten van het leven ben je dan nog wel depressief ??
Waarom zou dat niet kunnen?

Ik ken iemand met een longziekte en een uitkering en die is op aanraden van de Sociale Dienst naar Marokko verhuisd (met behoud van uitkering uiteraard), omdat daar de lucht beter is en omdat hij zich daar meer thuis voelt.

Zit wat in. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_102165595
hoe de fuck kan je over iemands psyche oordelen als je niet alles weet
pi_102165600
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef Wereldpijn het volgende:

[..]

Verder wel mee eens, maar deze redenatie deugt niet. Er is echt geen enkele aanleiding om er vanuit te gaan dat een depressief persoon per se niet op een forum kan posten.
Klopt, maar dit:
quote:

[..]

geeft toch wel sterk het vermoeden dat gewoon onzin is.

Is er nou geen manier voor de overheid om goed te kijken wie er nou echt recht heeft op een uitkering, en wie niet? Het is nog veel te makkelijk zo aan een uitkering te komen zonder dat je er echt recht op hebt. Lijkt mij dat ze hier enorm op kunnen bezuinigen, zonder dat de mensen die er echt recht op hebben er last van hebben.

Dan nog even:
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:49 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

nogmaals:

ik wil niet werken omdat ik een luie flikker ben.
En
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:47 schreef Snuwerd het volgende:

[..]

nee ik doe niet echt aan nieuws
Dan moet je er ook niks over willen zeggen.
  maandag 19 september 2011 @ 23:51:01 #165
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_102165618
Ach, er zijn zoveel mensen die een uitkering hebben en het totaal niet verdienen.

Kutland.
pi_102165633
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 23:50 schreef CaptainCookie het volgende:

Is er nou geen manier voor de overheid om goed te kijken wie er nou echt recht heeft op een uitkering, en wie niet? Het is nog veel te makkelijk zo aan een uitkering te komen zonder dat je er echt recht op hebt. Lijkt mij dat ze hier enorm op kunnen bezuinigen, zonder dat de mensen die er echt recht op hebben er last van hebben.

Het probleem is dat er al gigantisch bezuinigd wordt op de organisatie die misbruik tegen zou moeten gaan.
pi_102165635
Die quote klopt gewoon niet dus die kun je 1000x quoten, dat maakt het niet waar. De reden dat ik niet WIL werken is omdat ik niet wil en kan vanwege mijn depressie die zwart op wit staat. Punt.
pi_102165639
hé werken houdt je bezig en maakt de meeste mensen gelukkig, waar gaat de hele discussie over ......... geld ><
pi_102165663
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:49 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Hiermee ga je niks bereiken op deze manier; deze persoon verschuilt zich achter wat voor handen is om maar niet te hoeven werken. Waarschijnlijk heeft hij bij de psychiater één of ander toneelstukje opgevoerd waardoor hij weg kan komen met het twijfelachtige label 'depressief'.

Maar dan wel een depressief persoon die plannen heeft om in Japan één of ander fantasierijk leven te leiden. Wat een crap, eerlijk gezegd. Maar ja, als je ermee weg komt, tja, niet werken en toch geld ontvangen is mooi natuurlijk.
Wat een ontzettend lullige post vol aannames en valse oordelen is dit zeg. Wees er maar trots op :N Met je toneeltje...
pi_102165666
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 23:50 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Klopt, maar dit:

[..]

geeft toch wel sterk het vermoeden dat gewoon onzin is.

Dan nog even:

[..]

En

[..]

Dan moet je er ook niks over willen zeggen.
Klopt. Constant de toevoeging van 'wil niet werken' maakt het wel wat twijfelachtig. Als ze werkelijk depressief is kan ze simpelweg (tijdelijk) niet werken en veel meer is er ook niet over te zeggen, volgens mij.
pi_102165676
Ow, en een depressie faken is trouwens niet zo moeilijk. Gewoon een zielig verhaal ophangen en een paar traantjes laten vallen bij de psycholoog en je wordt depressief verklaard.
pi_102165678
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:51 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Het probleem is dat er al gigantisch bezuinigd wordt op de organisatie die misbruik tegen zou moeten gaan.
En wie heeft dat beleid nou weer verzonnen ;(?

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:51 schreef SoraAoi het volgende:
Die quote klopt gewoon niet dus die kun je 1000x quoten, dat maakt het niet waar. De reden dat ik niet WIL werken is omdat ik niet wil en kan vanwege mijn depressie die zwart op wit staat. Punt.
Die psychiater was zeker je neef?
pi_102165686
quote:
Wat een geluk moet dat voor je zijn, de mogelijkheid om je daar altijd achter te verschuilen (ookal weet je diep van binnen dat het grote bullshit is maar dat zou je nooit openbaar maken) :).
pi_102165690
quote:
misschien helpt het meer om een schets te maken van hoe je dag eruit zou zien als je wel zou werken, dan dat je zegt "het staat zwart op wit".
pi_102165693
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2011 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

En wie heeft dat beleid nou weer verzonnen ;(?

[..]

Die psychiater was zeker je neef?
Flikker toch op met je ronduit lullige posts de hele tijd. Wat wil je bereiken man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')