Precies. Jammer van de fraude, maar mensen als mijn pa sporen dat op. De verhalen zijn af en toe ziek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:05 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Je praat wel anders als je het zelf nodig hebt.

Doe eens even ademhalen en wat handiger reageren, SoraAoi.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:09 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Alweer zo eentje die het allemaal beter weet (offensief) dan een psychiater (psychiaters zijn ook maar mensen). Weet jij veel wat ik allemaal gedaan heb en wat er allemaal speelt (nee, men reageert op wat je hier zegt). Weer een kutopmerking van iemand die maar wat ligt te lullen (ze blijven maar komen) (je lokt het zelf een beetje uit, dit zijn niet louter vooroordelen). En probeer je nu je eigen uitkering goed te praten door die van mij door het slijk te trekken? (de poster heeft zich hier niet precies over uitgelaten, maar je kiest er wel voor om weer offensief te reageren)
Verander eventjes je mentaliteit. Cool, ontsla elke psychiater en psycholoog want dat is nutteloos, als je depressief bent of op een andere manier "ziek" bent verander je toch gewoon ff je mentaliteit. Was het maar zo makkelijk ja(Dat zegt poster helemaal niet)

Suffertquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:46 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Doe eens even ademhalen en wat handiger reageren, SoraAoi.
En toen mikte ik verdomme even een heel glas drinken naast mn laptop![]()

quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mee eens. En al die lui maar janken hier
Hark zwart even 8k binnen per maand(gemiddeld) en handje contantje + uitkering.
Jelly?

Mensen die liegen over waar ze wonen, echtparen die gaan scheiden puur om meer uitkering te kunnen vangen (doen alsof ze apart wonen maar liggen 's nachts gewoon in hetzelfde bed), mensen die verzonnen zielige verhalen ophangen en een depressie faken, mensen die volhouden dat ze lichamelijke klachten hebben terwijl daar geen (medisch) bewijs voor gevonden kan worden (waardoor het wordt afgeschoven op een geestelijk probleem, in de zin van "het zal wel psychologisch zijn"), etc. etc. Dit soort dingen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Precies. Jammer van de fraude, maar mensen als mijn pa sporen dat op. De verhalen zijn af en toe ziek.

wat wil je nou?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:43 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Mensen die liegen over waar ze wonen, echtparen die gaan scheiden puur om meer uitkering te kunnen vangen (doen alsof ze apart wonen maar liggen 's nachts gewoon in hetzelfde bed), mensen die verzonnen zielige verhalen ophangen en een depressie faken, mensen die volhouden dat ze lichamelijke klachten hebben terwijl daar geen (medisch) bewijs voor gevonden kan worden (waardoor het wordt afgeschoven op een geestelijk probleem, in de zin van "het zal wel psychologisch zijn"), etc. etc. Dit soort dingen?

Nog wel erger.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:43 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Mensen die liegen over waar ze wonen, echtparen die gaan scheiden puur om meer uitkering te kunnen vangen (doen alsof ze apart wonen maar liggen 's nachts gewoon in hetzelfde bed), mensen die verzonnen zielige verhalen ophangen en een depressie faken, mensen die volhouden dat ze lichamelijke klachten hebben terwijl daar geen (medisch) bewijs voor gevonden kan worden (waardoor het wordt afgeschoven op een geestelijk probleem, in de zin van "het zal wel psychologisch zijn"), etc. etc. Dit soort dingen?

Gehandicapte kinderen blijven baren, ze in de schuur laten leven en zelf het geld opmaken als ouders.quote:

Bedankt voor de tip, even wat gehandicapte kinderen op de kop tikken!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Gehandicapte kinderen blijven baren, ze in de schuur laten leven en zelf het geld opmaken als ouders.

tering, dit is wel meer dan fraude plegenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Gehandicapte kinderen blijven baren, ze in de schuur laten leven en zelf het geld opmaken als ouders.

quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Ooh ja, je bent er zo'n een. Eerst hier in je jeugd genieten van alle voordelen die dit land biedt, waaronder je scholing die betaald wordt plus vrijwel alle sociale zekerheden die ervoor hebben gezorgd dat jij nog leeft en bent wie je bent, maar ondertussen een beetje de boel afkraken en em smeren zodra je het meest geprofiteerd hebt hier.

Japan.quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef SoraAoi het volgende:
Zodra ik mijn uitkering krijg ga ik meteen verkassen naar JapanWeg van hier, kutland

Heb je ook nog iets toe te voegen?quote:
Jouw berichten in dit topic laten heel iets anders zien. Iemand die het allemaal maar best vindt dat ze een uitkering heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:09 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Alweer zo eentje die het allemaal beter weet dan een psychiater. Weet jij veel wat ik allemaal gedaan heb en wat er allemaal speelt. Weer een kutopmerking van iemand die maar wat ligt te lullen (ze blijven maar komen). En probeer je nu je eigen uitkering goed te praten door die van mij door het slijk te trekken?
Verander eventjes je mentaliteit. Cool, ontsla elke psychiater en psycholoog want dat is nutteloos, als je depressief bent of op een andere manier "ziek" bent verander je toch gewoon ff je mentaliteit. Was het maar zo makkelijk ja

Nee je kan beter naar Griekenland gaan daar komt toch iedereen onder de belastingen uitquote:

Japanquote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef SoraAoi het volgende:
Zodra ik mijn uitkering krijg ga ik meteen verkassen naar JapanWeg van hier, kutland
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |