Dan doe je dat toch lekker? Care?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:04 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een mooie inderdaad. Ik denk dat ik maar eens bij het UWV aanklop:
"Luister mevrouw van het UWV, ik heb erover nagedacht en ik wil wel een uitkering want niemand zal er op achteruitgaan als ik er één krijg"
"Oh dat is goed Aukje, ga maar lekker thuis zitten, het maakt inderdaad niets uit."
Dat is mijn gedachte over jou.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:03 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Welke kwalificaties heb jij om dit soort uitspraken te mogen doen? Of lul je maar wat in de rondte zoals de rest van de wannabe-psychiaters hier die het wel allemaal beter weten dan een psychiater met dijken van diplomas en een geschiedenis aan studie. Ben benieuwd naar je antwoord maar ik denk dat je net als de rest maar wat loopt te trollen en uit je nek loopt te zwetsen
Als jou dat gelukkig maakt dan houd ik je niet tegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:04 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een mooie inderdaad. Ik denk dat ik maar eens bij het UWV aanklop:
"Luister mevrouw van het UWV, ik heb erover nagedacht en ik wil wel een uitkering want niemand zal er op achteruitgaan als ik er één krijg"
"Oh dat is goed Aukje, ga maar lekker thuis zitten, het maakt inderdaad niets uit."
Ik vind het best hoor, ik snap überhaupt niet dat je deze discussie aangaat want het is anoniem en je kan er hoe dan ook mee wegkomenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:03 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Je lult maar wat uit je nek dus. Dan stop ik bij deze met de discussie met jou. Ik discussieer niet graag met mensen die maar wat dom uit hun nek zwetsen. sorry.
Dan doe je dat toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:04 schreef Aukje83 het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat om het collectief van mensen als jij die de sociale voorzieningen misbruiken en daardoor de maatschappij enorm veel geld kosten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Denk jij nou echt serieus dat jij ook maar IETS mist omdat ik een uitkering krijg omdat ik depressief ben? Nee echt???
Ik gun mensen die het verdienen heel veel. Stem zelfs PvdA en ben een groot voorstander van een goed sociaal vangnet en het extra belasten van de hogere lonen (terwijl ik zelf later best kans heb om bij die hogere lonen te komen).quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij gunt ook niemand wat he... Van je medelanders moet je het hebben.. bah
Je lult dus ook maar wat. Irritant is dat man.. discussieren met mensen die vanalles erbij verzinnen om hun "punt" te maken. Nee met jou ben ik ook klaar. Doei.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:05 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte over jou.
Welke mensen hebben het volgens jou dan echt nodig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het collectief van mensen als jij die de sociale voorzieningen misbruiken en daardoor de maatschappij enorm veel geld kosten.
[..]
Ik gun mensen die het verdienen heel veel. Stem zelfs PvdA en ben een groot voorstander van een goed sociaal vangnet en het extra belasten van de hogere lonen (terwijl ik zelf later best kans heb om bij die hogere lonen te komen).
Waar ik alleen echt een tyfushekel aan heb zijn de mensen die die voorzieningen misbruiken en daardoor de mensen pakken die het écht nodig hebben en waarvoor die voorzieningen bedoeld zijn.
En daar ben ik er een van.quote:Een depressie kan zich in vele gedaanten aandienen. Er zijn mensen die absoluut niet meer in staat zijn om te werken of normaal te functioneren.
Again.. CARRRREEE. je hebt er 0.0 last van... echt waar hoor. Verman je zelf.. tel rustig tot 10.. Niks aan het handje kerel ;_quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het collectief van mensen als jij die de sociale voorzieningen misbruiken en daardoor de maatschappij enorm veel geld kosten.
[..]
Ik gun mensen die het verdienen heel veel. Stem zelfs PvdA en ben een groot voorstander van een goed sociaal vangnet en het extra belasten van de hogere lonen (terwijl ik zelf later best kans heb om bij die hogere lonen te komen).
Waar ik alleen echt een tyfushekel aan heb zijn de mensen die die voorzieningen misbruiken en daardoor de mensen pakken die het écht nodig hebben en waarvoor die voorzieningen bedoeld zijn.
En jij hebt geen rechtvaardigheidsgevoel dat jou vertelt dat er hier bepaalde principes op de proef worden gesteld?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker? Care?
Mensen die bijvoorbeeld ontslagen zijn bij een bedrijf omdat deze failliet ging, en geen nieuwe baan kunnen vinden, mensen die echt arbeidsongeschikt zijn, mensen die simpelweg niet kunnen werken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:06 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Welke mensen hebben het volgens jou dan echt nodig.
Dat was mijn mening, helaas lig ik eruit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:05 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Je lult dus ook maar wat. Irritant is dat man.. discussieren met mensen die vanalles erbij verzinnen om hun "punt" te maken. Nee met jou ben ik ook klaar. Doei.
Nou, als beroepsoplichter heb ik geen enkele vorm van ethiek nee. Het cared gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:07 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
En jij hebt geen rechtvaardigheidsgevoel dat jou vertelt dat er hier bepaalde principes op de proef worden gesteld?
Definieer 'beroepsoplichter' ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou, als beroepsoplichter heb ik geen enkele vorm van ethiek nee. Het cared gewoon niet.
Denk je dat ze mij aannemen dan wanneer ik depressief ben? Ik heb gezocht naar banen en ik heb zelf op advies van CWI wat baantjes gekregen. hoe dat na 2 dagen werken afliep houd ik liever voor mezelf dank je wel. In ieder geval was het genoeg om vast te stellen dat ik recht heb op een uitkering. Ik kan simpelweg niet werken vanwege mijn depressie. Lees je eens in zou ik zeggen:quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen die bijvoorbeeld ontslagen zijn bij een bedrijf omdat deze failliet ging, en geen nieuwe baan kunnen vinden, mensen die echt arbeidsongeschikt zijn, mensen die simpelweg niet kunnen werken.
NIET voor mensen die geen zin hebben om te werken en dan maar met een depressie op de proppen komen.
quote:Een depressie kan zich in vele gedaanten aandienen. Er zijn mensen die absoluut niet meer in staat zijn om te werken of normaal te functioneren.
Wie ben jij om via een internetforum haar depressie te ontkennen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:07 schreef CaptainCookie het volgende:
NIET voor mensen die geen zin hebben om te werken en dan maar met een depressie op de proppen komen.
En waarom zou het alleen erg zijn als ik er last van heb? Jij hebt hier, samen met al die andere uitkeringsfakers, enorm veel mensen mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Again.. CARRRREEE. je hebt er 0.0 last van... echt waar hoor. Verman je zelf.. tel rustig tot 10.. Niks aan het handje kerel ;_
Valsspeler met kansspelen, op grote schaal mensen oplichten voor grote sommen geld. Wil je de ins-and-outs ook weten en de tricks of the trade. Sluit maar aan achter in de rij ofzo.quote:
Ik vind dat je als je deel uit maakt van een samenleving en daar de vruchten van plukt, je ook de plicht hebt om redelijkerwijs bij te dragen aan de samenleving. That's all.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Valsspeler met kansspelen, op grote schaal mensen oplichten voor grote sommen geld. Wil je de ins-and-outs ook weten en de tricks of the trade. Sluit maar aan achter in de rij ofzo.
haha, jij haalt je klanten in TRU?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Valsspeler met kansspelen, op grote schaal mensen oplichten voor grote sommen geld. Wil je de ins-and-outs ook weten en de tricks of the trade. Sluit maar aan achter in de rij ofzo.
Ooit gedaan jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:11 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
haha, jij haalt je klanten in TRU?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |