quote:Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef Schenkstroop het volgende:
k stop even met posten want mijn comments raken bedolven onder teveel bullshyt. ik wil dat Haushofer reageert op de agrumenten van Architects & Engineers for 9/11 Truth.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou graag de indeling van de materialen willen zien, want dit cijfer heb ik van de bouwcijfers van de gebouwen. Ik weet de indeling niet precies, waar het beton precies in de gebouwen was verwerkt.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:08 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik post ook niet meer. Ben het niveau weer meer dan zat.
Jokkebrok: bedankt voor je grondige antwoorden op mijn vraag.
Logisch ook. Er was wel wat weerstand, maar gebouwen zijn niet ontworpen om naast de statische druk ook nog een keer de dynamische kracht van tig verdiepingen te weerstaan. Dan zou je er een massieve betonnen paal van moeten maken.quote:Op zondag 18 september 2011 20:04 schreef Buitendam het volgende:
Dat heb ik ook gelezen. De duur van de val gaf aan dat het te maken had met opstapeling, in plaats van een vrije val.
het was een vrije val, als het een val met weerstand was geweest, dan was het van snel naar langzaam gegaan!quote:Op zondag 18 september 2011 20:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Logisch ook. Er was wel wat weerstand, maar gebouwen zijn niet ontworpen om naast de statische druk ook nog een keer de dynamische kracht van tig verdiepingen te weerstaan. Dan zou je er een massieve betonnen paal van moeten maken.
En alle sanitair + al dat brandbare materiaal in die kantoren. Ik denk dat heel veel, buiten al dat staal, heel snel tot stof vergaat met de crash en daarna met die enorme brand.quote:Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daarnaast nog alle gipsplaat tussenwanden. Daar blijft ook niks van over dan een hoop stof.
http://www.uwgb.edu/dutchs/PSEUDOSC/911NutPhysics2.HTMquote:Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef THEFXR het volgende:
stof, maar hoe groot/klein
nanoniveau, dat krijg je niet voor elkaar met alleen instorten, daar is heel veel energie voor nodig,meer dan wat er in het gebouw zelf zat!
Dat is niet waar en roep je nou al 20 delen. Lees jezelf eens in hoe valversnelling werkt. Is basiskennis, een vwo boek natuurkunde zou al genoeg zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 20:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was een vrije val, als het een val met weerstand was geweest, dan was het van snel naar langzaam gegaan!
Onzin. Toren 1, met die antenne, deed er net iets langer dan 20 seconden over, terwijl het bij een vrije val in de helft van die tijd al beneden had moeten zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 20:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was een vrije val, als het een val met weerstand was geweest, dan was het van snel naar langzaam gegaan!
Dus die stapel puin die iedere keer 3 meter naar beneden klapt, en steeds zwaarder wordt omdat het een dikkere laag wordt, zou waardoor precies af moeten remmen?quote:Op zondag 18 september 2011 20:12 schreef THEFXR het volgende:
Zou goed kunnen. De stalen balken waren in ieder geval geisoleerd tegen brand, en die isolate was niet bestand tegen een dergelijke explosie. Of het asbest was of iets anders weet ik niet, maar ik snap ook niet hoe het relevant is.quote:Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef Bill_E het volgende:
Gisteren een gesprek gehad met een veiligheid/milieu man. Deze vertelde mij dat in de coating van de stalenbalken, tegen hitte, vrij veel asbest verwerkt zat.
Geen idee of dit al besproken was?
dus een page waar het woord nuts in voorkomt is een betrouwbare bron? iig wel applaus dat je überhaupt een bron geeft, die mensen zijn nl hier zeldzaam.quote:Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://www.uwgb.edu/dutchs/PSEUDOSC/911NutPhysics2.HTM
Ook onzin. Een diesel geeft ook dergelijk fijnstof.
Precies de beelden liegen niet. Er was vrijwel geen vertraging tijdens de ineenstorting(en). Bij de twin-towers iet. En bij 7 ook niet.quote:Op zondag 18 september 2011 20:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
En waarom is dat precies vreemd?quote:Op zondag 18 september 2011 20:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Precies de beelden liegen niet. Er was vrijwel geen vertraging tijdens de ineenstorting(en). Bij de twin-towers iet. En bij 7 ook niet.
elke vloer zou weerstand moeten bieden,dat is niet wat je ziet, je ziet een versnelling, die vloeren waren dus al weggeslagen,zoals je op de beelden ziet!quote:Op zondag 18 september 2011 20:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is niet waar en roep je nou al 20 delen. Lees jezelf eens in hoe valversnelling werkt. Is basiskennis, een vwo boek natuurkunde zou al genoeg zijn.
Hij is geoloog, en mensen die zaken beweren die tegen hele basale natuurwetten in gaan (hij legt gewoon uit waarom die zaken niet kloppen dus ik zou het gewoon lezen en niet meteen op een woord afknappen) vindt hij terecht dom. Ik ben het met hem eens. Wat jij zegt over de valversnelling dat het af zou moeten remmen is ook gewoon niet erg snugger. Als een vloer onder X ton bezwijkt in zegmaar 0.9 seconden, is het toch logisch dat vloeren daaronder, als er meer gewicht op klapt, nog sneller bezwijken?quote:Op zondag 18 september 2011 20:16 schreef THEFXR het volgende:
dus een page waar het woord nuts in voorkomt is een betrouwbare bron? iig wel applaus dat je überhaupt een bron geeft, die mensen zijn nl hier zeldzaam.
Nogmaals, het is natuurkundig compleet onmogelijk dat vloeren lager er langer over zouden doen. Volgens mij denk jij dat alle vloeren samenwerken ofzo, en dat is gewoon niet zo. DE hele toren klapt gewoon iedere keer 3 meter naar beneden, tussen de vloeren zit gewoon lucht. De hoeveelheid weerstand die een vloer biedt is constant, maar de hoeveelheid massa die erop klapt wordt steeds hoger!quote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef THEFXR het volgende:
elke vloer zou weerstand moeten bieden,dat is niet wat je ziet, je ziet een versnelling, die vloeren waren dus al weggeslagen,zoals je op de beelden ziet!
Het kan de rest van de experts op de wereld ws geen ene donder schelen hoe de torens precies in mekaar zijn gezakt en waardoor. Het oficiele overheids verklaring is voor hen voldoende. That maakt het weer gelijk of niet?quote:Op zondag 18 september 2011 20:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De claim "1500 experts blablabla" hangt nogal af van je definitie van expert.
Hoe meer je het begrip expert oprekt hoe minder boeiend de 1500 zijn.
1500 van de 3 biljoen experts hebben vragen klinkt opeens een stuk minder indrukwekkend vind je niet?
dat is niet wat je op de beelden ziet, je ziet geen solide blok van 30 of meer verdiepingen, die door de vloeren heen slaan, je ziet de towers gaan als een banaan, van binnenuit gepeld naar buiten toe, waarom weten de meeste wel, alleen willen sommigen niet geloven wat hun eigen ogen zien!quote:Op zondag 18 september 2011 20:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij is geoloog, en mensen die zaken beweren die tegen hele basale natuurwetten in gaan (hij legt gewoon uit waarom die zaken niet kloppen dus ik zou het gewoon lezen en niet meteen op een woord afknappen) vindt hij terecht dom. Ik ben het met hem eens. Wat jij zegt over de valversnelling dat het af zou moeten remmen is ook gewoon niet erg snugger. Als een vloer onder X ton bezwijkt in zegmaar 0.9 seconden, is het toch logisch dat vloeren daaronder, als er meer gewicht op klapt, nog sneller bezwijken?
heb je de beelden weleens bekeken? zoals jij post lijkt mij van niet, wat niks van wat jij post zijn op de beelden te zien.quote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogmaals, het is natuurkundig compleet onmogelijk dat vloeren lager er langer over zouden doen. Volgens mij denk jij dat alle vloeren samenwerken ofzo, en dat is gewoon niet zo. DE hele toren klapt gewoon iedere keer 3 meter naar beneden, tussen de vloeren zit gewoon lucht. De hoeveelheid weerstand die een vloer biedt is constant, maar de hoeveelheid massa die erop klapt wordt steeds hoger!
Je ziet aan het eind ook duidelijk dat de buitenkant naar buiten valt en de vloeren dan al weg zijn.
Dat is niet hoe het werkt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
elke vloer zou weerstand moeten bieden,dat is niet wat je ziet, je ziet een versnelling, die vloeren waren dus al weggeslagen,zoals je op de beelden ziet!
onzin, elke vloer geeft dezelfde opwaartse weerstandquote:Op zondag 18 september 2011 20:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt.
Als je een gebouw op een rauw ei gooit zou je volgens jouw redenering vertraging waar moeten nemen. Ik neem aan dat je zelf ook inziet dat dat een belachelijke claim is...
117 (ongeveer) verdiepingen in 25 seconden is bijna 5 verdiepingen per seconde. Dat zie je dus logischerwijs ook als een vloeiende beweging. Maar dat het 25 seconden duurde bewijst dat er weerstand was.quote:Op zondag 18 september 2011 20:22 schreef THEFXR het volgende:
dat is niet wat je op de beelden ziet, je ziet geen solide blok van 30 of meer verdiepingen, die door de vloeren heen slaan, je ziet de towers gaan als een banaan, van binnenuit gepeld naar buiten toe, waarom weten de meeste wel, alleen willen sommigen niet geloven wat hun eigen ogen zien!
Onzin.quote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onzin, elke vloer geeft dezelfde opwaartse weerstand
Precies. Exact dezelfde. Maar de hoeveelheid beton die er bovenop klapt is bij iedere vloer groter. Nu weet je waarom de toren, door de grotere hoeveelheid massa en de valversnelling, versnelde.quote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef THEFXR het volgende:
Nee hoor, correct.quote:
Weet ik. Ik ben opzettelijk aan het stangen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies. Exact dezelfde. Maar de hoeveelheid beton die er bovenop klapt is bij iedere vloer groter. Nu weet je waarom de toren, door de grotere hoeveelheid massa en de valversnelling, versnelde.
[..]
Nee hoor, correct.
Vast. Goede redding man.quote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ben opzettelijk aan het stangen.
Ik zie door de nuts het conspiracybos niet meerquote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef Scrummie het volgende:
Weet ik. Ik ben opzettelijk aan het stangen.
Ook maar een aanname.quote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je vergeet alleen de valversnelling die continu toeneemt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is hoe het gegaan is en niet anders, die 25 sec zijn een fabeltje!quote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
117 (ongeveer) verdiepingen in 25 seconden is bijna 5 verdiepingen per seconde. Dat zie je dus logischerwijs ook als een vloeiende beweging. Maar dat het 25 seconden duurde bewijst dat er weerstand was.
Ik snap je punt overigens niet. Dat er weerstand was (anders had het niet 25 seconden geduurt in plaats van 10) bewijst dat de toren niet volledig in 'free fall' was. Als de vloeren al weg waren (wat jij beweert) had de toren door de valversnelling in 10 seconden in pijn gelegen.
is nergens op de beelden te zien, we hebben het eerst over een stof en nu weer over een grote massa, je spindoktert nog sneller dan het lichtquote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel. Alleen de massa wordt steeds groter.
natuurlijk wordt de massa steeds groter, het gebouw stort inquote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is nergens op de beelden te zien, we hebben het eerst over een stof en nu weer over een grote massa, je spindoktert nog sneller dan het licht
We hadden het in het vorig topic over stof, omdat Jokkebrok niet geloofde dat er voor het ineenstorten van de gebouwen zoveel stof op de straten kon liggen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is nergens op de beelden te zien, we hebben het eerst over een stof en nu weer over een grote massa, je spindoktert nog sneller dan het licht
niks theorie, dat is wat je op beelden ziet,maar jet is nogal nutteloos om met mensen te discussiëren, die nog niet eens de beelden hebt gezien, dus kom maar terug, als je je hebt ingelezen/gekeken over het onderwerp!quote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef Buitendam het volgende:
Een toenemende massa op de lager gelegen verdiepingen. Daarnaast kun je door al dat puin en rook niet echt goed waarnemen hoe de laatste pakweg 50 meter valt. Door middel van seconden- en massaberekening uitrekenen hoe het is gevallen. Dat heb ik tot nu toe ook alleen maar voorbij zien komen in rapporten. De theorie van THEFXR is nogal natte vingerwerk, in mijn ogen.
het gebouw verpulvert!quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
natuurlijk wordt de massa steeds groter, het gebouw stort in
Jij ziet net als ik in die laatste seconden de gebouwen niet meer door alle puin, rook en stof die omhoog en door de straten vliegt om tot een waterdichte berekening te komen. Wat je wel kunt doen is simpele natuurkunde en massa + zwaartekracht berekenen. Dat hebben de onderzoekers tot nu toe dus ook gedaan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niks theorie, dat is wat je op beelden ziet,maar jet is nogal nutteloos om met mensen te discussiëren, die nog niet eens de beelden hebt gezien, dus kom maar terug, als je je hebt ingelezen/gekeken over het onderwerp!
en dat zegt een Feyenoord hooliganquote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Scrummie het volgende:
Mensen, negeer THEFXR nou gewoon. Die vent spoort echt niet.
Kun je dit ff uitleggen?quote:Op zondag 18 september 2011 20:38 schreef THEFXR het volgende:
dit is hoe het gegaan is en niet anders, die 25 sec zijn een fabeltje!
[ afbeelding ]
Niet alle beton verpulvert. Je kon flinke stukken zien op de foto die ik eerder postte.quote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef THEFXR het volgende:
En verpulveren betekent het verdwijnen van massa? Het wordt zo wel erg relativistisch hiero...quote:
Ik kom hier vooral voor de inzichten en menselijk rationaliseren, is een heel erg goed observatie-objectquote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Scrummie het volgende:
Mensen, negeer THEFXR nou gewoon. Die vent spoort echt niet.
ja hoor, 20 verdiepingen die door, de andere 70 heenslaan!quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij ziet net als ik in die laatste seconden de gebouwen niet meer door alle puin, rook en stof die omhoog en door de straten vliegt om tot een waterdichte berekening te komen. Wat je wel kunt doen is simpele natuurkunde en massa + zwaartekracht berekenen. Dat hebben de onderzoekers tot nu toe dus ook gedaan.
Dat is niet hetzelfde.quote:Op zondag 18 september 2011 20:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja hoor, 20 verdiepingen die door, de andere 70 heenslaan!
is hetzelfde als dat je kop, je lichaam platdrukt tot aan je tenen, zie je nu hoe stom je claims zijn?
Nee. 20 verdiepingen die door 1 verdieping slaan. Dan 3 meter lager 21 verdiepingen die door 1 verdieping slaan. Etc. Een wolkenkrabber is wat inhoud betreft voor het grootste deel lucht.quote:Op zondag 18 september 2011 20:46 schreef THEFXR het volgende:
is hetzelfde als dat je kop, je lichaam platdrukt tot aan je tenen, zie je nu hoe stom je claims zijn?
staal met een laag stof erop,jaquote:Op zondag 18 september 2011 20:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kun je dit ff uitleggen?
Als er explosies waren waardoor de vloeren al wegwaren, waarom zie je daar niks van terug?
Hoe kunnen die 25s een fabeltje zijn als verschillende geologische instituten dat bepaald hebben aan de hand van de trillingen van het neerstortende gebouw?
[..]
Niet alle beton verpulvert. Je kon flinke stukken zien op de foto die ik eerder postte.
quote:
Nee, ik snap heel de vergelijking niet eens... We hadden het over die onmogelijke vrije val door opbouwende massa en etages, waardoor je berekeningen nodig hebt om conclusies te trekken, helemaal als een deel onmogelijk zichtbaar wordt gemaakt door puin en rook.quote:Op zondag 18 september 2011 20:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Maar Oompa. Waarom zouden de 1500 Architects & Engineers (en wetenschappers) dan allemaal fake zijn volgens jou of niet geloofwaardig. Telt gemiddeld hun jarenlange ervaring als architect hoogbouw of onderzoeker niet volgens jou?quote:Op zondag 18 september 2011 20:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En verpulveren betekent het verdwijnen van massa? Het wordt zo wel erg relativistisch hiero...
[..]
Ik kom hier vooral voor de inzichten en menselijk rationaliseren, is een heel erg goed observatie-object
Nee hoor, gewoon een supporter. Overigens net zo relevant als al je andere posts in dit topic.quote:Op zondag 18 september 2011 20:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dat zegt een Feyenoord hooligan
Echte onderzoekers wel, ik vermoed alleen dat die er niet veel tussen zullen zittenquote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar Oompa. Waarom zouden de 1500 Architects & Engineers (en wetenschappers) dan allemaal fake zijn volgens jou of niet geloofwaardig. Telt gemiddeld hun jarenlange ervaring als architect hoogbouw of onderzoeker niet volgens jou?
Debunk AE for 9/11 truth!
wanneer maakt die massa snelheid? zoals jij het stelt, mogen we blij zijn dat de towers 30 jaar gestaan hebben, aangezien ze gebouwd waren om alle onheil te overleven,waren ze steviger gebouwd dan nodig!quote:Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik snap heel de vergelijking niet eens... We hadden het over die onmogelijke vrije val door opbouwende massa en etages, waardoor je berekeningen nodig hebt om conclusies te trekken, helemaal als een deel onmogelijk zichtbaar wordt gemaakt door puin en rook.
valversnelling is al 3 paginas je antwoordquote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wanneer maakt die massa snelheid? zoals jij het stelt, mogen we blij zijn dat de towers 30 jaar gestaan hebben, aangezien ze gebouwd waren om alle onheil te overleven,waren ze steviger gebouwd dan nodig!
Zwaartekracht? Tering hequote:
Heb je een lijstje van die architecten en engineers?quote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar Oompa. Waarom zouden de 1500 Architects & Engineers (en wetenschappers) dan allemaal fake zijn volgens jou of niet geloofwaardig. Telt gemiddeld hun jarenlange ervaring als architect hoogbouw of onderzoeker niet volgens jou?
Debunk AE for 9/11 truth!
Die massa maakt snelheid zodra het met voldoende massa naar beneden kan komen, zodat het steeds meer verdiepingen (en dus nóg meer massa) mee kan nemen. Een soort lawineeffect.quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wanneer maakt die massa snelheid? zoals jij het stelt, mogen we blij zijn dat de towers 30 jaar gestaan hebben, aangezien ze gebouwd waren om alle onheil te overleven,waren ze steviger gebouwd dan nodig!
ik moet zeggen dat ik het zo verdacht vind, dat ze bedelen voor geld voor een nieuw onderzoek, terwijl ze zelf zeggen dat het niet mogelijk is omdat alle bewijzen zijn vernietigd.quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Echte onderzoekers wel, ik vermoed alleen dat die er niet veel tussen zullen zitten
De vorige keer toen ik de zogenaamde experts op ben gaan zoeken kwam ik niet verder dan 1 daadwerkelijke expert...
Richard Gage gok ik, ben nog niet op de website geweest maar hij staat bekend als een truther die enorme bedragen binnentikt van goedgelovige mensen...quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het zo verdacht vind, dat ze bedelen voor geld voor een nieuw onderzoek, terwijl ze zelf zeggen dat het niet mogelijk is omdat alle bewijzen zijn vernietigd.
dus waar gaat dat geld heen wat mensen doneren aan A&E for truth?
duh, das wel er duf,wat ik bedoel 3 meter startsnelheid is niet voldoende om 80 verdiepingen weg te slaan, hequote:
Heb je het over de mensen die zich bij AE for 9/11 truth hebben aangesloten?quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Echte onderzoekers wel, ik vermoed alleen dat die er niet veel tussen zullen zitten
De vorige keer toen ik de zogenaamde experts op ben gaan zoeken kwam ik niet verder dan 1 daadwerkelijke expert...
groot geld verdienen met 9/11, de scammerquote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef oompaloompa het volgende:
En nu ben ik wel op de website geweest en idd Richard Gage, hoe onverwacht
Hoe weet jij dat nu weer? Je weet niet eens hoe zwaar de verzwakking van het gebouw was door de crash en de brand. Het is heel goed mogelijk dat het genoeg massa was om de onderliggende verdiepingen naar beneden te laten komen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
duh, das wel er duf,wat ik bedoel 3 meter startsnelheid is niet voldoende om 80 verdiepingen weg te slaan, he
als je het nu van 10 km hoogte laat vallen heb je tenminste snelheid!
Is er ergens een lijst met de namen?quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Heb je het over de mensen die zich bij AE for 9/11 truth hebben aangesloten?
Hier de volledige film met argumenten van de experts zelf. Debunk ze!
(ik zeg overigens niet dat je 2 uur lang moet gaan zitten luisteren he. alleen de mensen en hun credentials debunken. that's all)
Dat kun je ook van Bush Sr en Jr zeggen.Al dat geld voor het fabriceren van wapens via zijn bedrijf en je eigen landgenoten met die wapens op de zanddnegers afsturen. En er waren géén Wmd's..quote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
groot geld verdienen met 9/11, de scammer
Als je een beejje skimt door dat filmpje heen (toegegeven het duurt een minuut voordat je pas de zoekbalk kunt gebruiiken). Zul je de 'fake' experts al tegenkomen met naam/toenaam. En het zijn er geen 1500 in dit filmpje don't worry. maar een stuk of 15-20. Nee ik heb geen kant en klaar lijstje.quote:Op zondag 18 september 2011 21:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Is er ergens een lijst met de namen?
nou, ze hebben het voornamelijk over nano thermite en ik geloof dat dat niet als explosief gebruikt kan worden, verder laat het zich slecht aansteken en het brandt langzaam en onregelmatig, totaal ongeschikt voor een grote CD,als het wtc.quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Heb je het over de mensen die zich bij AE for 9/11 truth hebben aangesloten?
Hier de volledige film met argumenten van de experts zelf. Debunk ze!
(ik zeg overigens niet dat je 2 uur lang moet gaan zitten luisteren he. alleen de mensen en hun credentials debunken. that's all)
door de crash niks,want met een plane crash was rekening gehouden in het ontwerp.quote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer? Je weet niet eens hoe zwaar de verzwakking van het gebouw was door de crash en de brand. Het is heel goed mogelijk dat het genoeg massa was om de onderliggende verdiepingen naar beneden te laten komen.
je kunt alleen registeren voor toegang tot de website als je een engineer bent.quote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je een beejje skimt door dat filmpje heen (toegegeven het duurt een minuut voordat je pas de zoekbalk kunt gebruiiken). Zul je de 'fake' experts al tegenkomen met naam/toenaam. En het zijn er geen 1500 in dit filmpje don't worry. maar een stuk of 15-20. Nee ik heb geen kant en klaar lijstje.
Niet helemaal waar.quote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, ze hebben het voornamelijk over nano thermite en ik geloof dat dat niet als explosief gebruikt kan worden, verder laat het zich slecht aansteken en het brandt langzaam en onregelmatig, totaal ongeschikt voor een grote CD,als het wtc.
over wtc 7 hebben ze dan weer wel gelijk,maar dan 5 jaar nadat Jewelenko het gezegd had!
dus gewoon wat napraten, ik zie die film gewoon als promotie om meer geld binnen te harken.
Heb die cage al eens een mail gestuurd wanneer dat onderzoek er eens komt en op hoeveel de geldteller staat,maar je raad het al, no answer!
gast, ik was de eerste die die film gezien heeft en ook die eerste die de link hier plaatste,dus ik weet echt wel waarover ik praat.quote:Op zondag 18 september 2011 21:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Naast dat mogelijke thermite/thermate verhaal. Zetten zij vraagtekens bij de verklaringen van NIST zelf over de oorzaak van het ineenstorten van de gebouwen. En daarbij gaat het niet alleen over het mogelijke gebruik van Nano-thermite of andere explosieven. Zij trekken de verklaing van de oorzaak voor het ineenstorten van de gebouwen, 1,2 én 7 gegeven door NIST zelf in twijvel.
En als je dat filmpje bekijkt zul je genoeg namen tegenkomen denk ik zo.
heb je eindelijk een stel mensen die zich expert noemen met ervaring. En gaat het niet om vicsims. Doe je in ene een 180...quote:Op zondag 18 september 2011 21:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, ik was de eerste die die film gezien heeft en ook die eerste die de link hier plaatste,dus ik weet echt wel waarover ik praat.
9/11 #53: Waar we iedereen verdenken!quote:Op zondag 18 september 2011 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
heb je eindelijk een stel mensen die zich expert noemen met ervaring. En gaat het niet om vicsims. Doe je in ene een 180...
En trouwens was probably _on_pcp degeen die het filmpje hier het eerst op fok gooide (twee delen terug)
De alleralleraller eerste?? Van iedereen? Respect!quote:Op zondag 18 september 2011 21:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, ik was de eerste die die film gezien heeft en ook die eerste die de link hier plaatste,dus ik weet echt wel waarover ik praat.
ik praat iig jou niet na,haha, iig begint je weer met je persoonlijke aanvallen, zoals je altijd doet als je volkomen uitgeluld bent. verder kom je zelf nooit met nieuw materiaal of nieuws je bijdrages in deze reeks zijn altijd nihilquote:Op zondag 18 september 2011 21:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De alleralleraller eerste?? Van iedereen? Respect!
En volslagen ongeloofwaardig, want jij praat altijd alleen maar andere na!
1 verdieping, niet 80. 1 verdieping, dan de volgende, etc. Nogmaals; een wolkenkrabber bevat kwa volume vooral lucht.quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef THEFXR het volgende:
duh, das wel er duf,wat ik bedoel 3 meter startsnelheid is niet voldoende om 80 verdiepingen weg te slaan, he
als je het nu van 10 km hoogte laat vallen heb je tenminste snelheid!
Wel eens thermiet gezien? Ik wel, gewoon op de middelbare school. Ze gebruiken het ook om rails te lassen. Het wordt enorm heet, maar is compleet ongeschikt als explosief.quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Schenkstroop het volgende:
En zij hebben het niet alleen over nano-thermite.
er is geen ommekeer en grotendeels geloof ik ze ook wel, alleen die cage vertrouw ik niet met zijn geld bedelen, die experts worden door hem ook misbruikt om geld in te zamelen. beetje hetzelfde als die arme hongerige klein negertjes en dan staan ze weer met de collectebus voor je deur of acceptgyros 555, dat gevoel krijg ik erbij!quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Thefxr, die architects & engineers hebben het over precies die alternatieve invalshoeken als mogelijke oorzaak voor de ineenstrting van de gebouwen hoor. Waaorm zijn zij niet geloofwaardig volgens jou?
En zij hebben het niet alleen over nano-thermite. Het is alleen een mogelijkheid. Volgens de argumenten van NIST klopt er het een en ander niet. Ze gaan er niet prat vanuit. Zij stellen vragen. Precies wat jij doet, das toch goed?
ik snap jouw ommekeer niet.
mee eens met het thermiet verhaal, maar niet met het eerste deel van je post,want elke verdieping lager roept ook weer weerstand op, dus je zou eigenlijk een schokkerige instorting hebben moeten zien!quote:Op zondag 18 september 2011 21:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
1 verdieping, niet 80. 1 verdieping, dan de volgende, etc. Nogmaals; een wolkenkrabber bevat kwa volume vooral lucht.
[..]
Wel eens thermiet gezien? Ik wel, gewoon op de middelbare school. Ze gebruiken het ook om rails te lassen. Het wordt enorm heet, maar is compleet ongeschikt als explosief.
nogmaalsquote:Op zondag 18 september 2011 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mee eens met het thermiet verhaal, maar niet met het eerste deel van je post,want elke verdieping lager roept ook weer weerstand op, dus je zou eigenlijk een schokkerige instorting hebben moeten zien!
dan nog heb je er veel ladingen van nodig per dieping en heel veel detcord/draden en ontstekersquote:Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Wacht.. volgens mij (en dat weet ik niet zeker) was het thermate variant wel degelijk explosief.
En het kan het niet draadloos?quote:Op zondag 18 september 2011 21:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan nog heb je er veel ladingen van nodig per dieping en heel veel detcord/draden en ontstekers
totaal onmogelijk om dat te verbergen voor de mensen die er werken.
die explosie vlak voor de plane impact was in de kelder om het sprinkler systeem uit te schakelen. dat het beter kon fikken,anders was het na 10 min weer uit geweest.quote:Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Wacht.. volgens mij (en dat weet ik niet zeker) was het thermate variant wel degelijk explosief.
Verder kun je de getuigen die knallen hoorden voor aanvang van ineenstorting of zelfs voor impact van de vliegtuigen (zie bv william rodriguez) niet verwijzen naar het land der fabelen. het zou iig nader bekeken moeten worden en niet compleet genegeerd zoals door de "9/11 commission report"
we spreken dan over 40.000 ladingen per tower, zie je het voor je?,daar ben je 5 jaar mee bezig ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En het kan het niet draadloos?
Verder waren er vóór 9/11 allerlei evacuaties zoals te zien in "loose change"
Of in dfit filmpje (wacht zoek hem even op)
Het gaat zo snel dat je het niet als 'schokkerig' ziet. De val is in totaal 15 seconden vertraagd, verdeeld over 100 verdiepingen komt dat ongeveer neer op 0.15 sec per verdieping. Het ziet er uit als een vloeiende beweging.quote:Op zondag 18 september 2011 21:36 schreef THEFXR het volgende:
mee eens met het thermiet verhaal, maar niet met het eerste deel van je post,want elke verdieping lager roept ook weer weerstand op, dus je zou eigenlijk een schokkerige instorting hebben moeten zien!
Denk na manquote:
Ja, rekening gehouden in het ontwerp. Maar dat heeft niets uitgesloten, dat is later ook bevestigd.quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
door de crash niks,want met een plane crash was rekening gehouden in het ontwerp.
en brand is a non issue, 400 graden terwijl staal tenminste 1200 nodig hebt om zacht te worden!
of het ziet eruit als een vloeiende beweging, omdat die verdiepingen er niet meer warenquote:Op zondag 18 september 2011 21:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het gaat zo snel dat je het niet als 'schokkerig' ziet. De val is in totaal 15 seconden vertraagd, verdeeld over 100 verdiepingen komt dat ongeveer neer op 0.15 sec per verdieping. Het ziet er uit als een vloeiende beweging.
door het NIST rapport, bedoel je? er zijn niet veel mensen met gezond verstand die dat rapport geloven,maar ja ieder zijn meningquote:Op zondag 18 september 2011 21:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, rekening gehouden in het ontwerp. Maar dat heeft niets uitgesloten, dat is later ook bevestigd.
De brandwering is nooit berekend geweest op zoveel kerosine. Dat is tegen huis tuin en keukenbrandjes, geen tonnen spul wat tussen benzine en diesel inzit.quote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef THEFXR het volgende:
die explosie vlak voor de plane impact was in de kelder om het sprinkler systeem uit te schakelen. dat het beter kon fikken,anders was het na 10 min weer uit geweest.
Fuck zeg, je kunt gewoon op de beelden zien dat die brand doorwoedt, die hele verdiepingen zijn gewoon rood!quote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef Schenkstroop het volgende:
En NIST gaat zelf uit van "pancake collapse". En velen beweren dat de brandstof bij impact al helemaal is vervlogen/verbrand. Hoe kan dat alsnog elke metalen kolom door het hele gebouw van top tot teen zo erg hebben doen verzwakken?
Heb je zelf zaken uit dat rapport gespot of blaat je weer die truthers na?quote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef THEFXR het volgende:
door het NIST rapport, bedoel je? er zijn niet veel mensen met gezond verstand die dat rapport geloven,maar ja ieder zijn mening
dat weet je maar al te goed,he, dat is al zo vaak aan bod gekomen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef Schenkstroop het volgende:
En NIST gaat zelf uit van "pancake collapse". En velen beweren dat de brandstof bij impact al helemaal is vervlogen/verbrand. Hoe kan dat alsnog elke metalen kolom door het hele gebouw van top tot teen zo erg hebben doen verzwakken?
Er zijn explosieven waargenomen door geuitgen. Van mensen op straat tot 1st responders, politie, brandweerlieden. Hoe verklaar je hun waarnemingen dan?quote:Op zondag 18 september 2011 21:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we spreken dan over 40.000 ladingen per tower, zie je het voor je?,daar ben je 5 jaar mee bezig ofzo
Post eens wat links die dat soort zaken ondersteunen dan? Ik heb in al die docu's nog NOOIT iets gezien wat ook maar in de buurt kwam van een explosie, afgezien van de vliegtuigen zelf.quote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Er zijn explosieven waargenomen door geuitgen.
ik zeg niet dat er geen explosies waren, alleen dat de towers niet met een gewone cd naar beneden konden worden gehaald. er zijn ook veel auto's in de fik gevlogen. op onverklaarbare wijzequote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er zijn explosieven waargenomen door geuitgen. Van mensen op straat tot 1st responders, politie, brandweerlieden. Hoe verklaar je hun waarnemingen dan?
En er wordt nergens vermeld dat alleen thermite wordt verdacht als oorzaak he. het wordt verdacht. Maar hoeft niet de enige oorzaak te zijn. Als je uitgaat van het verhaal van NISt, zolgens de experts, klopt er veel niet.
Trouwens. Heeft NIST al haar computer-model met berekeningen vrijgegeven voor review?
Volgens AE for truth niet! Als verklaring van de overheid werd er gezegd: het vrijgeven van de data heeft gevolgen voor national security..
hmmm..
Een brandend gebouw dat naar beneden komt doet dat met auto's.quote:Op zondag 18 september 2011 21:56 schreef THEFXR het volgende:
ik zeg niet dat er geen explosies waren, alleen dat de towers niet met een gewone cd naar beneden konden worden gehaald. er zijn ook veel auto's in de fik gevlogen. op onverklaarbare wijze
die zijn er idd, alleen door sommige worden deze weer acteurs genoemd en in het verleden in gebleken dat ooggetuigen niet echt objectief blekenquote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Post eens wat links die dat soort zaken ondersteunen dan? Ik heb in al die docu's nog NOOIT iets gezien wat ook maar in de buurt kwam van een explosie, afgezien van de vliegtuigen zelf.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en brand is a non issue, 400 graden terwijl staal tenminste 1200 nodig hebt om zacht te worden!
Dus jouw vermoedens liggen eerder in de trant van wat bv. Judy Wood beweert?quote:Op zondag 18 september 2011 21:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zeg niet dat er geen explosies waren, alleen dat de towers niet met een gewone cd naar beneden konden worden gehaald. er zijn ook veel auto's in de fik gevlogen. op onverklaarbare wijze
Ik zei zelf dat de verscheidenheid aan mensen van mensen op straat tot 1st responders (politie, brandweerlieden) die dezelfde ervaring hadden. Voor mij reden is om ze niet zomaar af te doen als onzin. Ik vind dat veel meer down to earth dan 'vicsims en projections' ofzo.quote:Op zondag 18 september 2011 21:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die zijn er idd, alleen door sommige worden deze weer acteurs genoemd en in het verleden in gebleken dat ooggetuigen niet echt objectief bleken
Nee. Een brandend gebouw dat uit de lucht komt vallen wel.quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus jouw vermoedens liggen eerder in de trant van wat bv. Judy Wood beweert?
Ja ik heb dat ook gezien. Zij liet fotos zien van autos en busjes waarbij de autobanden compleet waren opgegaan in rook. En de zijkanten aan de kant van de gebouwen volledig waren gesmolten. ja dat is raar. Kan een shockwave van lucht dat teweegbrengen?
Nogmaals; links?quote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zei zelf dat de verscheidenheid aan mensen van mensen op straat tot 1st responders (politie, brandweerlieden) die dezelfde ervaring hadden. Voor mij reden is om ze niet zomaar af te doen als onzin. Ik vind dat veel meer down to earth dan 'vicsims en projections' ofzo.
whaha, die gast is dus de hele sterke inner core van 6 inch box collumms vergetenquote:
mijn vermoedens heb ik tot vervelens aan toe al tig keer bewezenquote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus jouw vermoedens liggen eerder in de trant van wat bv. Judy Wood beweert?
Ja ik heb dat ook gezien. Zij liet fotos zien van autos en busjes waarbij de autobanden compleet waren opgegaan in rook. En de zijkanten aan de kant van de gebouwen volledig waren gesmolten. ja dat is raar. Kan een shockwave van lucht dat teweegbrengen?
quote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee. Een brandend gebouw dat uit de lucht komt vallen wel.
[..]
Nogmaals; links?
En dat is het bewijs dat er explosieven waren? Teringquote:
nee hoor,maar je vroeg om links van getuigen,dus je krijgt waar je om vraagt!quote:Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dat is het bewijs dat er explosieven waren? Tering
goed gevonden, alleen hoop ik dat die verhalen van hun wel waar zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef falling_away het volgende:
Speciaal voor Jokkebrok, ik heb nog eens wat gezocht voor amateur foto's van 9/11
http://www.pbase.com/peteburke73/september_11
http://stefangeens.com/photos/911/911.html
http://www.ronpass.com/9-11%20Pt1.html
http://www.franksworld.com/wtc/Sept11/index.htm
http://wasm.us/NYCgallery.html
http://matadornetwork.com/notebook/846-am-911-manhattan/
http://www.reocities.com/zorikhl/wtcphoto1.html
http://img208.imageshack.us/img208/7082/wtc1ia1.jpg (copy/paste deze link)
http://travel.webshots.com/album/21342658HVJfWcVWyc
http://www.swulinski.com/9-11/index.html
Ik besef dat die laatste link nog het professioneelst uit ziet, maar zijn getuigeverklaring:
A big passenger jet was right above me. In a blink of an eye, a fraction of second later another airplane disappeared inside the second WTC tower. I was standing at the base of the building that was the target of terrorist attack.
Kunnen we iig concluderen dat de rook NIET nep is!?
Vergeet niet dat de brandwering is weggeslagen bij de impact van de vliegtuigen.De stalen colommen waren dus extra kwetsbaar. Staal smelt inderdaad bij 1200 graden, maar zal zeker verzwakken bij hogere temperaturen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
De brandwering is nooit berekend geweest op zoveel kerosine. Dat is tegen huis tuin en keukenbrandjes, geen tonnen spul wat tussen benzine en diesel inzit.
[..]
windsor tower, staat er nog steeds, dat was pas een echte fik, geen smeulend office brandjequote:Op zondag 18 september 2011 22:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de brandwering is weggeslagen bij de impact van de vliegtuigen.De stalen colommen waren dus extra kwetsbaar. Staal smelt inderdaad bij 1200 graden, maar zal zeker verzwakken bij hogere temperaturen.
[ afbeelding ]
Nu is stijfheid in dit geval belangrijker, maar het verband is duidelijk. Tel daarbij op dat de colommen al beschadigt zijn door de impact.
En diegene die niet gelooft dat het falen van een aantal verdiepingen kan zorgen voor het instorten van een gebouw:
[ afbeelding ]
Er zijn idd teveel getuigenissen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef falling_away het volgende:
Speciaal voor Jokkebrok, ik heb nog eens wat gezocht voor amateur foto's van 9/11
http://www.pbase.com/peteburke73/september_11
http://stefangeens.com/photos/911/911.html
http://www.ronpass.com/9-11%20Pt1.html
http://www.franksworld.com/wtc/
http://wasm.us/NYCgallery.html
http://matadornetwork.com/notebook/846-am-911-manhattan/
http://www.reocities.com/zorikhl/wtcphoto1.html
http://img208.imageshack.us/img208/7082/wtc1ia1.jpg (copy/paste deze link)
http://travel.webshots.com/album/21342658HVJfWcVWyc
http://www.swulinski.com/9-11/index.html
Ik besef dat die laatste link nog het professioneelst uit ziet, maar zijn getuigeverklaring:
A big passenger jet was right above me. In a blink of an eye, a fraction of second later another airplane disappeared inside the second WTC tower. I was standing at the base of the building that was the target of terrorist attack.
Hartstikke fout; het volledige gewicht wordt al gedragen door de vloer die de 1e klap krijgt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies. Exact dezelfde. Maar de hoeveelheid beton die er bovenop klapt is bij iedere vloer groter. Nu weet je waarom de toren, door de grotere hoeveelheid massa en de valversnelling, versnelde.
Laat maar ...quote:Nee hoor, correct.
Het ging mij er meer om dat Jokkebrok zij dat hij geen enkele amateurfoto kon vinden van het gebeuren die niet ook al in handen van de pers is geweest.quote:Op zondag 18 september 2011 22:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goed gevonden, alleen hoop ik dat die verhalen van hun wel waar zijn.
Wat een pretentieuze post, je geeft in de eerste zin al aan dat je geen flauw benul hebt wat je volgende stukje nu echt betekent.quote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hartstikke fout; het volledige gewicht wordt al gedragen door de vloer die de 1e klap krijgt.
[..]en ..er spelen veel meer dingen mee, zoals de eigentrilling van de constructie, de traagheidsmomenten/torsies van de torenconstructies en draagcomponenten, de impuls van de klap (die per laag/vloer sterk toeneemt) de weerstandscoefficienten van beton en staal; die weer varieren bij temperatuur, vorm en druk, eigenresonanties etc. etc.
Wat ik op de beelden heb gezien is dat er geen sprake is geweest van enige grote horizontale versnelling van bepaalde instortende delen van de torens, terwijl je die best zou verwachten gezien zo'n langwerpige constructie met meer dan 100 koppelpunten.
Alleen een bouwconstructie (jaren '60 !) die gericht is op een implosie van de draagconstructie bij controlled demolition, zou zo'n "gladde" verticale val kunnen verklaren, lijkt mij.
[..]
Laat maar ...
Dadelijk gaan er nog mensen beweren dat de towers op de beelden nep waren, net zoals in een film, sommige draven gewoon door. Als je de playboy foto's van patricia paay bekijkt, druipt de photoshop ervan af, dat betekent niet gelijk dat heel paay nep is en niet bestaat!quote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef falling_away het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat Jokkebrok zij dat hij geen enkele amateurfoto kon vinden van het gebeuren die niet ook al in handen van de pers is geweest.
Daarbij zeiden Lambiekje en anderen dat de rook op alle beelden geshopped is aangezien er eigenlijk maar een klein brandje was. Deze veelal analoge amateurfotos laten overal evenveel rook zien.
Met het verschil dat de dragende constructie voor WTC van staal was, en die van de Windsor Tower van beton. En dat in de Windsor Tower geen vliegtuig is gevlogen die de fire-isolation heeft weg geslagen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
windsor tower, staat er nog steeds, dat was pas een echte fik, geen smeulend office brandje
.quote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Met het verschil dat de dragende constructie voor WTC van staal was, en die van de Windsor Tower van beton. En dat in de Windsor Tower geen vliegtuig is gevlogen die de fire-isolation heeft weg geslagen.
Op deze foto duidelijk te zien: de betonnen dragende constructie (centrale deel) staat nog, het buitenste gedeelte (voornamelijk staal) is (gedeeltelijk) ingestort.
[ afbeelding ]
Jij bent hier alleen om ALLE topics in BNW, vooral die van 09/11 te verzieken en te verTROLLEN.quote:Op zondag 18 september 2011 22:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat een pretentieuze post, je geeft in de eerste zin al aan dat je geen flauw benul hebt wat je volgende stukje nu echt betekent.
Alleen als jij op de plee zit op jouw WC-bril; dan is dat altijd waar; ontzettende TROL die je bent.quote:wordt het volledige effect al gedragen terwijl de impuls toeneemt? Echt waar?
quote:Op zondag 18 september 2011 23:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jij bent hier alleen om ALLE topics in BNW, vooral die van 09/11 te verzieken en te verTROLLEN.
Voor zover er sprake is van "dragen"/"draagconstructie" en gewicht; een WTC tower had een kooi-draag-contructie en een kern-koker van "stalen balken"/"staaldraden" voor de centrale draagfunctie..
[..]
Alleen als jij op de plee zit op jouw WC-bril; dan is dat altijd waar; ontzettende TROL die je bent.
Impuls = snelheid x (vrije massa in beweging);
En de neerwaartse kracht wordt steeds groter ja... Daar heb je gelijk je verklaring te pakken.quote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft mijn linkje over de sterkte van materialen bij verschillende temperaturen niet veel indruk achter gelatenquote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
door de crash niks,want met een plane crash was rekening gehouden in het ontwerp.
Wat doen wij eigenlijk in dit topic Tuinhek ??quote:Op zondag 18 september 2011 23:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft mijn linkje over de sterkte van materialen bij verschillende temperaturen niet veel indruk achter gelatenAnders had je dit soort domme dingen vast niet geschreven. Heb je hem nog een keer nodig?
Anderen beledigen en tegelijkertijd je eigen fouten en onkunde niet toe willen geven?quote:Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wat doen wij eigenlijk in dit topic Tuinhek ??
wie zegt dat dat waar is? ik baseer mij gewoon op het verleden er is nog nooit een stalen gebouw ingestort voor of na 9/11, met of zonder vliegtuig!quote:Op zondag 18 september 2011 23:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft mijn linkje over de sterkte van materialen bij verschillende temperaturen niet veel indruk achter gelatenAnders had je dit soort domme dingen vast niet geschreven. Heb je hem nog een keer nodig?
zoals welke wet?quote:Op zondag 18 september 2011 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie zegt dat dat waar is? ik baseer mij gewoon op het verleden er is nog nooit een stalen gebouw ingestort voor of na 9/11, met of zonder vliegtuig!
9/11 was een speciale dag, toen golde er een aantal natuurwetten EVEN NIET!
Die grote brand heeft er wellicht juist voor gezorgt dat het niet volledig in is gestort. Denk bijvoorbeeld aan al het gewicht wat weg is gefikt.quote:Op zondag 18 september 2011 22:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
.
met de note dat deze zware fik 24 uur duurde en geen 1 uurtje en gedeeltelijk ingestort is een heel ander verhaal dan tot in de kruipkelder, we zullen het niet eens worden
cirkelredenering!quote:Op zondag 18 september 2011 23:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die grote brand heeft er wellicht juist voor gezorgt dat het niet volledig in is gestort. Denk bijvoorbeeld aan al het gewicht wat weg is gefikt.
Wacht even, ga je nou echt beweren dat bergen aan boeken over bouwkunde, werktuigbouwkunde, metallurgie etc. allemaal bij het complot betrokken zijn?quote:Op zondag 18 september 2011 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie zegt dat dat waar is? ik baseer mij gewoon op het verleden er is nog nooit een stalen gebouw ingestort voor of na 9/11, met of zonder vliegtuig!
Ik verbaas me vooral over hoe weinig waarheid de waarheidszoekers willen horenquote:Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wat doen wij eigenlijk in dit topic Tuinhek ??
hoeveel stalen balken heb je in handjes gehad?quote:Op zondag 18 september 2011 23:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wacht even, ga je nou echt beweren dat bergen aan boeken over bouwkunde, werktuigbouwkunde, metallurgie etc. allemaal bij het complot betrokken zijn?Wie zegt dat dat waar is? Een paar duizend jaar ervaring met metaal zegt dat...
En het punt dat je probeert te maken is?quote:Op zondag 18 september 2011 23:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoeveel stalen balken heb je in handjes gehad?
Het filmpje duurt 15 min en je reageert binnen 3 min, als je hier mee wilt praten, zal je toch wat moeite moeten doen en eens kappen met die kut onliners van je! nitwit!quote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En het punt dat je probeert te maken is?
nou nou nou.... moet dat nou zo agressief jongeman?quote:Op zondag 18 september 2011 23:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het filmpje duurt 15 min en je reageert binnen 3 min, als je hier mee wilt praten, zal je toch wat moeite moeten doen en eens kappen met die kut onliners van je! nitwit!
quote:
Ik heb even naar de conclusie geskipt. Dat leek niets te zeggen (en de opzet niets te testen) over de kracht van staal bij hogere temperaturen. De balk was bijvoorbeeld niet belast. Dus ik herhaal mijn vraag. Welk punt probeerde je nou precies te maken?quote:Op zondag 18 september 2011 23:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het filmpje duurt 15 min en je reageert binnen 3 min, als je hier mee wilt praten, zal je toch wat moeite moeten doen en eens kappen met die kut onliners van je! nitwit!
Ik verbaas me vooral dat ik het af en toe met jou eens was, en daarom was ik bang dat ik misschien in het verkeerde topic zat, maar dat bleek niet het geval; dus ik vroeg het even voor de zekerheid aan jou; ik hoop dat je het niet kwalijk neemt.quote:Op zondag 18 september 2011 23:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over hoe weinig waarheid de waarheidszoekers willen horenWat jij doet weet ik niet.
Geen probleemquote:Op maandag 19 september 2011 00:03 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral dat ik het af en toe met jou eens was, en daarom was ik bang dat ik misschien in het verkeerde topic zat, maar dat bleek niet het geval; dus ik vroeg het even voor de zekerheid aan jou; ik hoop dat je het niet kwalijk neemt.
Excuses FXR, met je opmerkingen in het verleden heb je zelf niet bepaald een reputatie opgebouwd waarin je dingen onderzoekt. Een beetje terughoudenheid is wel op zijn plaats.quote:Op zondag 18 september 2011 23:57 schreef THEFXR het volgende:
Het lijkt wel of sinds 911 alles mogelijk is. Sinds 911 worden natuurkunde wetten aan hun laars gelapt.quote:Op zondag 18 september 2011 21:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een brandend gebouw dat naar beneden komt doet dat met auto's.
Wil niet heel vervelend zijn maar 90% was al buiten het gebouw opgebrand.quote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
De brandwering is nooit berekend geweest op zoveel kerosine. Dat is tegen huis tuin en keukenbrandjes, geen tonnen spul wat tussen benzine en diesel inzit.
Let even op je taal, wil je.quote:Op zondag 18 september 2011 23:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hey net als Thefxr noem jij ook al gebroken natuurwetten. Kun je een voorbeeld geven?quote:Op maandag 19 september 2011 08:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het lijkt wel of sinds 911 alles mogelijk is. Sinds 911 worden natuurkunde wetten aan hun laars gelapt.
Reageer jij anders even op deze amateur foto's waar op allen evenveel rook te zien is.quote:Op maandag 19 september 2011 08:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het lijkt wel of sinds 911 alles mogelijk is. Sinds 911 worden natuurkunde wetten aan hun laars gelapt.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 19 september 2011 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
Wil niet heel vervelend zijn maar 90% was al buiten het gebouw opgebrand.
Mensen horen van afstand knallen. Logisch dat ze het over explosies hadden. Als ze er dichterbij hadden gestaan hadden ze gezien dat het o.a. gewoon vallende stukken metaal waren. Er is op geen enkele video iets te zien van explosies. Als er op lagere verdiepingen explosieven waren gebruik had je toch tenminste een paar ramen moeten zien barsten?quote:Op zondag 18 september 2011 22:20 schreef THEFXR het volgende:
nee hoor,maar je vroeg om links van getuigen,dus je krijgt waar je om vraagt!
Dan ben je of niet goed in zoeken, of je zoekt op de verkeerde plek.quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh ja, joh? Maak eens een mooi lijstje dan.quote:Op zondag 18 september 2011 23:27 schreef THEFXR het volgende:
Bron? Je ziet op de filmpjes het vliegtuig ingaan en een enorme vuurzee door de exithole naar buiten komen, lijkt me stug dat er maar 10% in de toren is opgebrand dan.quote:Op maandag 19 september 2011 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wil niet heel vervelend zijn maar 90% was al buiten het gebouw opgebrand.
Zoals ik al zei, ligt aan je definitie van expert. Nog geen enkele actieve academische engineer tegengekomen in die lijst. Als je de definitie zo ruim neemt dat al die mensen als expert bestempeld kunnen worden zijn het dus 1500 van de meer dan een miljoen mogelijke experts. Maakt niet echt indruk zo...quote:Op maandag 19 september 2011 10:38 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dan ben je of niet goed in zoeken, of je zoekt op de verkeerde plek.
Probeer het nog 's.
http://www2.ae911truth.org/signpetition.php
Vind je echt maar 1tje?
Want die houden zich allemaal met deze stof bezig? Kom op zeg wat een zwakzinnig niveau hier.quote:Op maandag 19 september 2011 11:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ligt aan je definitie van expert. Nog geen enkele actieve academische engineer tegengekomen in die lijst. Als je de definitie zo ruim neemt dat al die mensen als expert bestempeld kunnen worden zijn het dus 1500 van de meer dan een miljoen mogelijke experts. Maakt niet echt indruk zo...
Kun je anders omschrijven wanner iemand (volgens jou) wel 'n expert is. Wat voor titel/bio moet zo iemand hebben ?quote:Op maandag 19 september 2011 11:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ligt aan je definitie van expert. Nog geen enkele actieve academische engineer tegengekomen in die lijst. Als je de definitie zo ruim neemt dat al die mensen als expert bestempeld kunnen worden zijn het dus 1500 van de meer dan een miljoen mogelijke experts. Maakt niet echt indruk zo...
Ik pak er 's eentje uit:quote:+20 years experience in structural design. Special interest in dynamic and explosion behaviour of structural elements and foundations.
Dr. Soudy has over 28 years of combined academic and practical experience in the design and evaluation of bridges, buildings, offshore, marine and materials handling structures. The topics of his graduate research work are in Earthquake Engineering, Structural Dynamics, and Soil-Structure Interaction. He worked on projects in the U.S., Canada, South America, Europe, Russia, the Middle East, Africa, and Asia including Design-Build-Finance-Operate projects. He has lectured at UBC on bridge seismic design. Dr. Soudy is a registered Professional Engineer and Structural Engineer in the states of California, Washington, Oregon, Guma, and British Columbia.
Lijkt me dat deze mijnheer voldoende kennis zou moeten hebben om als expert aangemerkt te worden.quote:Antonio Arthay
Licensed Structural Engineer with 15+ years of experience in building design.
quote:Education:
Cairo University, Egypt, B.S., Civil Engineering, 1987
Cairo University, Egypt, M.S., Structural Engineering, 1991
Southern Methodist University, Dallas, Texas, Ph.D., Structural Engineering, 1996
Kunnen mensen met dit soort bio's expert zijn ?quote:Consulting Structural/Civil Engineer
New Jersey PE 2003
BSCE-New Jersey Institute of Technology 1995
Over 13 years of engineering design experience.
Donly Engineering Group, Inc. 2004-present Founder/Principal
Expertise in Low-Rise Building Design, Renovation, Assessment & Rehabilitation
Er zijn een paar honderduizend mensen in de VS alleen met dergelijke Bio's die allemaal NIET die petitie ondertekend hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 13:41 schreef Resonancer het volgende:
Kunnen mensen met dit soort bio's expert zijn ?
Ik zal het filmpje binnenkort bekijken, en hoop er op terug te komen (ik zit nu in een situatie waarin ik niet zo veel online kan zijn). Ik ken de organisatie, ik heb in een verleden wel es artikelen hierover gelezen en heb het ook wel es met andere fysici besproken, vooral met betrekking tot Steven Jones van Stanford. Onder die collega-fysici leeft deze hele "9/11-officiele verhalen deugen niet"-discussie overigens niet zo, dus daar kwam weinig opzienbarends uit.quote:Op zondag 18 september 2011 19:50 schreef Schenkstroop het volgende:
@haushofer.
Wat vind jij van de argumenten van de mensen uit dit filmpje. Het zijn er inmiddels 1500+ (wetenschappers en engineers met gedegen ervaring en credentials), die vragen om een nieuw onderzoek. En niet dat gedrocht dat zich "9/11 commission" noemde. Het gaat hier niet meer om vicsims. Wat ik zelf ook te ver vind gaan, alhoewel ik niets uitsluit. Maar om de val van de 3 grote gebouwen. 1, 2 en 7. En je hoeft niet 2 uur te gaan zitten kijken. Skim maar een beetje en vertel wat je vind van argumenten die je tegenkomt.
Misschien omdatquote:Op maandag 19 september 2011 15:27 schreef Catbert het volgende:
Ik snap niet dat mensen die zo obsessief proberen een bepaald beeld van hun 'wat' in te vullen zich niet af gaan vragen waarom ze het in hemelsnaam zouden doen, en op zo'n omslachtige manier.
quote:Overheden zijn enorm groot, log en gemiddeld gewoon dom.
Sterker nog: veel van deze groeperingen doen exact hetzelfde als evangelisten. Ze hebben alle marketingtruukjes afgekeken. Je hebt een groep eenzame types die niet 'gelovig' zijn maar wel enorm graag onderdeel uitmaken van een select gezelschap. Een kleine groep mensen die "de waarheid" zien is natuurlijk erg sexy, je voelt je empowered omdat je boven al dat "gepeupel" staat. Die chef op je werk die je op je nek zit? Tja, hij is een "nonbeliever" dus je moet eigenlijk medelijden met hem hebben. Op de dag des oordeels zal het omgekeerd zijn, dan ben jij bij de "incrowd" en zijn de nonbelievers de schapen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:30 schreef Haushofer het volgende:
Persoonlijk vind ik dit soort discussies met complotaanhangers (hetzelfde zie je met crackpots) nogal es vermoeiend omdat ze vaak emotioneel veel in hun denkbeeld lijken te hebben geïnvesteerd. Ze benaderen het niet als een hypothese met de gebruikelijke vragen als "hoe zou ik mijn eigen idee kunnen falsificeren?", maar het lijkt deel te zijn van een vurige wens om de wereld te ontsluieren en mensen hier voor te waarschuwen. Het lijkt zo vaak op een religieuze discussie.
Ja en ? Dat is geen antwoord op mijn vraag of de bio's deze mensen tot expert maakt.quote:Op maandag 19 september 2011 14:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zijn een paar honderduizend mensen in de VS alleen met dergelijke Bio's die allemaal NIET die petitie ondertekend hebben.
Daarnaast vind ik dit soort 'referenties' op de site:
Mario Fontana, Dr Sc CE – Professor of Structural Analysis and Construction, Institute of Structural Engineering, Swiss Federal Institute of Technology. Former Director of the Steel Construction Division, Geilinger AG. Author of more than 40 papers on structural engineering.
Tages Anzeiger Article 9/9/06: "We simply don't know what exactly happened in WTC 7," said Mario Fontana, sitting Professor of Structural Analysis and Construction at ETH-Zurich. At conferences of structural analysis experts one has discovered only very little on the collapse of WTC 7. It is at least thinkable that a long, on-going fire could have caused the collapse of the building, according to Fontana."
English translation: http://www.danieleganser.ch
Original in German: http://www.danieleganser.ch
Editor's note: WTC Building 7 was 610 feet tall, 47 stories. It would have been the tallest building in 33 states. Although it was not hit by an airplane, it completely collapsed into a pile of rubble in less than 7 seconds at 5:20 p.m. on 9/11, seven hours after the collapses of the Twin Towers. However, no mention of its collapse appears in the 9/11 Commission's "full and complete account of the circumstances surrounding the September 11, 2001 terrorist attacks." Watch the collapse video here. And six years after 9/11, the Federal government has yet to publish its promised final report that explains the cause of its collapse.
Bio: http://www.ibk.ethz.ch/fo/people/professor
Oftewel, het enige wat deze persoon zegt is dat men niet WEET wat er in WTC 7 gebeurd is. Ja duh, er was niemand binnen of wel?
Sorry maar ik geloof er geen ruk van dat dit echte handtekeningen zijn. Ik heb wat steekproeven genomen en ik kan niemand terugvinden op LinkedIn bijvoorbeeld.
quote:Barry Jennings– now dead at 53– details his eyewitness account while trapped inside WTC7 on 9/11 in a 2007 interview. Jennings told reporters on the day of 9/11, as well as Loose Change cameras in 2007, that he heard repeated explosions inside the building before either Tower 1 or Tower 2 collapsed and testified that he was "stepping over dead bodies" while exiting the ‘blown-out’ lobby to WTC7.
http://barryjenningsmyste(...)losions-dead-at.html
Helemaal vergeten! We zitten al 10 topics te wachten op het lijstje wat theFXR zou opstellen met alle natuurwetten die geschonden zijn volgens hem..quote:Op zondag 18 september 2011 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Door middel van compartimentalisatie kan veel overheidsambtenaren gewoonweg niet alle informatie hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 15:27 schreef Catbert het volgende:
De reden dat dit niet wetenschappelijk is is m.i. omdat er duidelijke argumenten tegen zijn, en deze op geen van de sites ook maar genoemd worden, omdat ze kennelijk niet te weerleggen zijn. Deze sites focussen alleen maar op het "wat", en niet het "waarom" en "waarom niet op een simpeler manier". Er zijn een aantal argumenten tegen wat ze hier beweren, nl.:
- Overheden zijn enorm groot, log en gemiddeld gewoon dom. Het is extreem moeilijk om in een dergelijk systeem te voorkomen dat iemand uit de school klapt.
Niks hoor. In de WO2 was men dat ook niet. Gewoon olie verkopen voor willens en wetens. Zo leuk Royal Dutch Shell. Of tank, schepen en andere zaken bouwen. Maar uiteraard weet je niet waarvoor het is ...quote:En ik denk dat als je een plan maakt waarbij duizenden mensen om gaan komen er toch wel het e.e.a. aan gewetensbezwaren boven komt drijven bij sommige mensen.
Je weet dat in 93 een aanslag om de torens te vernietigen mislukt is.quote:- Stel dat het wel de overheid was, dan is een paar vliegtuigen kapen, deze in 2 torens vliegen, en dan maar hopen dat toren 7 ook zwaar beschadigd raakt nogal een krankzinnig omslachtige manier om dit aan te pakken. Rij een metrostel vol ANFO onder het WTC en je blaast die torens in een keer op zonder moeilijk te doen met vliegtuigen.
Wat verklaring bedoel je.quote:- Er is geen verklaring voor het "waarom"; als de VS oorlog wil voeren in Irak hebben ze daar geen duizenden eigen mensenlevens voor nodig. Het is een fucking groot land dat zich bovendien weinig aantrekt van de trage logge VN. Ze hebben al eens mot gehad met Irak, met wat gefabriceerd beeldmateriaal van mensenrechtenschendingen komen ze net zo ver.
Die omslachtigheid was puur en alleen voor shock & awe. Plus wat ik net aangaf een mooi beeldmantra.quote:Ik snap niet dat mensen die zo obsessief proberen een bepaald beeld van hun 'wat' in te vullen zich niet af gaan vragen waarom ze het in hemelsnaam zouden doen, en op zo'n omslachtige manier.
Hahaha.quote:Op maandag 19 september 2011 18:10 schreef Lambiekje het volgende:
Zonder twijfel zijn er mini-nukes gebruikt.
heb ik nooit ergens beloofd, je ziet weer spoken, zoals jou wel vaker overkomt!quote:Op maandag 19 september 2011 17:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Helemaal vergeten! We zitten al 10 topics te wachten op het lijstje wat theFXR zou opstellen met alle natuurwetten die geschonden zijn volgens hem..
Je doet er wel lang over!
Het word wel al meerdere keren aan je gevraagd. Als jij dat zo stellig beweerd is het ook aan jou om het aan te tonen DAT het zo is. Succes.quote:Op maandag 19 september 2011 18:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb ik nooit ergens beloofd, je ziet weer spoken, zoals jou wel vaker overkomt!
dat zijn hele speciale geheime nukes waarvan het bestaan ontkent wordt en als je het wel weet ben je je leven niet zekerquote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hahaha.
Post eens wat info over die mininukes die netjes een toren opblazen maar voor de rest geen fallout e.d. geven
nee hoor, dat staat nergens in de voorwaardenquote:Op maandag 19 september 2011 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het word wel al meerdere keren aan je gevraagd. Als jij dat zo stellig beweerd is het ook aan jou om het aan te tonen DAT het zo is. Succes.
Waarom denk je dat het Ground Zero heet?quote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hahaha.
Post eens wat info over die mininukes die netjes een toren opblazen maar voor de rest geen fallout e.d. geven
Beweer dan ook niets meer zo stellig. Eng ventje.quote:Op maandag 19 september 2011 18:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee hoor, dat staat nergens in de voorwaarden
Dat is jouw redenatie? Dat ze die term gebruiken? Hahaha, jij spoort echt nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:25 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom denk je dat het Ground Zero heet?
quote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is jouw redenatie? Dat ze die term gebruiken? Hahaha, jij spoort echt niet
Als jij geen argumenten of bewijs levert voor stellingen die jij inneemt geef je daarmee zelf aan dat het niets meer zijn dan 'proefballonnetjes'. Jij claimt dat er natuurwetten geschonden zijn. Als jij dat beweert en niks bewijst, is wat je beweerd dus gewoon leeg. Dat geldt voor jouw 'natuurwetten' net zo goed als voor de mininukes van Lambiekje.quote:Op maandag 19 september 2011 18:24 schreef THEFXR het volgende:
nee hoor, dat staat nergens in de voorwaarden
Nogmaals; is een mediaterm volgens jou beter bewijs dan zegmaar radiologische metingen?quote:
kom op,dat kan beter,we zitten hier niet in het knuffeltopic.quote:Op maandag 19 september 2011 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beweer dan ook niets meer zo stellig. Eng ventje.
Als jij niet met onderbouwing komt kun je dit verwachten.quote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef THEFXR het volgende:
kom op,dat kan beter,we zitten hier niet in het knuffeltopic.
ik denk eerder dat diegene die de naam "ground zero" heeft gekoppeld aan 9/11 niet spoort!quote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is jouw redenatie? Dat ze die term gebruiken? Hahaha, jij spoort echt niet
alles wat hier gezegd wordt is al 10x onderbouwdquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als jij niet met onderbouwing komt kun je dit verwachten.
Begin eens opnieuw, gewoon, voor de grap.quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alles wat hier gezegd wordt is al 10x onderbouwd
jij bent idd hier de clown, met je gestookquote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begin eens opnieuw, gewoon, voor de grap.
Jij bent degene die gewoon niet thuis geeft. Mag, kan, enzo. Maar post hier dan ook niet!quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij bent idd hier de clown, met je gestook
ik zeg ook niet dat je het beloofd hebt. Ik zeg dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt door het niet te doen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb ik nooit ergens beloofd, je ziet weer spoken, zoals jou wel vaker overkomt!
Je hebt nooit een lijstje gemaakt met die natuurwetten en een onderbouwing waarom ze geschonden zouden worden.quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef THEFXR het volgende:
alles wat hier gezegd wordt is al 10x onderbouwd
maar anderen wel, we vallen hier elk topic in herhaling, zo komen we nergens met al die trolls en stokers hier!quote:Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt nooit een lijstje gemaakt met die natuurwetten en een onderbouwing waarom ze geschonden zouden worden.
inertia !?quote:Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt nooit een lijstje gemaakt met die natuurwetten en een onderbouwing waarom ze geschonden zouden worden.
jij bent al die onsterfelijke troll hierquote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je het beloofd hebt. Ik zeg dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt door het niet te doen.
Nee hoor. Een dergelijk lijstje is nooit gemaakt. Anders kun je hem best even reposten hier.quote:Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar anderen wel, we vallen hier elk topic in herhaling, zo komen we nergens met al die trolls en stokers hier!
Ik denk dat als we inhoudsloze oneliners gaan tellen, dat jij er meer in de 9/11 reeks plemt dan de gemiddelde user in ONZ.quote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij bent al die onsterfelijke troll hier
begin je alweer met schelden?, nonbelieverquote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor. Een dergelijk lijstje is nooit gemaakt. Anders kun je hem best even reposten hier.
[..]
Ik denk dat als we inhoudsloze oneliners gaan tellen, dat jij er meer in de 9/11 reeks plemt dan de gemiddelde user in ONZ.
Maar goed. Laten we het over de inhoud hebben, want die treurige calimero-act van jou begint me nu al weer de keel uit te hangen.
Huh? Jij noemt mij een trol en ik scheld niet. Dus wie beschuldig je nou?Jezelf?quote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
begin je alweer met schelden?, nonbeliever
Dat ie in leven is geblazen niet, misschien. Maar dat mensen er nog steeds in geloven is wel een beetje zielig toch?quote:Op maandag 19 september 2011 19:24 schreef Gray het volgende:
Het is niet heel vreemd dat de nuke-theorie in leven is geblazen, wanneer je kijkt naar de inlichtingen die binnenkwamen van buitenlandse (voor de VS) inlichtingendiensten.
Er is niets zielig aan geloven.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat ie in leven is geblazen niet, misschien. Maar dat mensen er nog steeds in geloven is wel een beetje zielig toch?
Dat men vroeger dacht dat de aarde plat was, was ook niet zo gek. Maar als je dat nu nog gelooft....
je moest eens weten hoe ik uitgescholden ben, toen ik de nuke theorie hier plaatstequote:Op maandag 19 september 2011 19:24 schreef Gray het volgende:
Het is niet heel vreemd dat de nuke-theorie in leven is geblazen, wanneer je kijkt naar de inlichtingen die binnenkwamen van buitenlandse (voor de VS) inlichtingendiensten.
Zie hier voor meer hierover en andere informatie uit het Advanced Knowledge Debate:
http://en.wikipedia.org/w(...)nce-knowledge_debate
ps. Ik wil dat iedereen stopt met denigrerende teksten te plaatsen. Het leidt alleen maar af van het onderwerp en het leidt naar niets positiefs. Ik doe het liever niet, maar zal niet schromen om notes te plaatsen als die nodig zijn om sommigen ervan te weerhouden om anderen te beledigen.
Dus jij ontkent het bestaan van SADM en MADMs !?quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat ie in leven is geblazen niet, misschien. Maar dat mensen er nog steeds in geloven is wel een beetje zielig toch?
Dat men vroeger dacht dat de aarde plat was, was ook niet zo gek. Maar als je dat nu nog gelooft....
Alsof jij zo'n lievertje bent...quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef THEFXR het volgende:
je moest eens weten hoe ik uitgescholden ben, toen ik de nuke theorie hier plaatste
Hoe anders wil je dergelijke gebouwen kapot en verpulvert krijgen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n lievertje bent...
Hoe het ook zei, er zijn een paar problemen met deze hypothese, namelijk: waar is zijn de bewijzen hiervoor of de aanleiding om deze te overwegen?
Ik ben niet in dat gebied opgeleid dus kan en mag ik daar niets over zeggen. Daarom vertrouw ik op de kennis en het inzicht van het leeuwendeel van de ingenieurs en andere technisch opgeleiden die kennis van zaken hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe anders wil je dergelijke gebouwen kapot en verpulvert krijgen.
Vliegtuig + sneu slecht brandende brandje kan ONMOGELIJK de oorzaak zijn. period.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus jij ontkent het bestaan van SADM en MADMs !?
Dergelijk dingen worden natuurlijk ontwikkeld met miljarden belastinggeld om het niet te gebruiken. Logisch.
Gray. Dit soort teksten vind ik persoonlijk ook een belediging voor onze collectieve intelligentie en daarmee denigrerend. Waar trek jij de grens?quote:Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe anders wil je dergelijke gebouwen kapot en verpulvert krijgen.
Vliegtuig + sneu slecht brandende brandje kan ONMOGELIJK de oorzaak zijn. Period.
Dat de gebouwen echt weg zijn valt niet met slechte sjablonen niet te verdoezelen op de livefeed.
E=mc2quote:
quote:
Ow god. Krijgen we die Khalezov-onzin voor de 35e keer.quote:
quote:
Transformers and 9/11quote:
Wat is het dat men niet wil accepteren dat een supermacht als de VS dergelijke mininukes gebruikt op eigen bodem en eigen mensen?!quote:Op maandag 19 september 2011 19:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ow god. Krijgen we die Khalezov-onzin voor de 35e keer.
quote:All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
Arthur Schopenhauer
Het is niet het niet willen accepteren. Net als bij chemtrails ontbreekt ieder spoor van onderbouwing waardoor je het niet kan accepteren.quote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef Lambiekje het volgende:
Wat is het dat men niet wil accepteren dat een supermacht als de VS dergelijke mininukes gebruikt op eigen bodem en eigen mensen?!
Controleren kan niemand.quote:Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef Venus-Castina het volgende:
Lambiekje, een vraagje. Heb je wat er in die filmpjes staat gecontroleerd of geloof je gewoon wat er in verteld wordt?
Ho, wacht even. Wat geeft jou het recht om Lambiekje om onderbouwing of fatsoenlijke bronvermelding te vragen? Vind je dat niet een beetje ver gaan?quote:Op maandag 19 september 2011 20:08 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het is niet het niet willen accepteren. Net als bij chemtrails ontbreekt ieder spoor van onderbouwing waardoor je het niet kan accepteren.
oh ja ons pilootjetje. Doe nog maar eens google onderzoek. Chemtrailing gebeurd. Period.quote:Op maandag 19 september 2011 20:08 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het is niet het niet willen accepteren. Net als bij chemtrails ontbreekt ieder spoor van onderbouwing waardoor je het niet kan accepteren.
hier is je bewijs voor de tiende keer!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n lievertje bent...
Hoe het ook zei, er zijn een paar problemen met deze hypothese, namelijk: waar is zijn de bewijzen hiervoor of de aanleiding om deze te overwegen?
Jij moet een kerk of sekte beginnen. Periodquote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oh ja ons pilootjetje. Doe nog maar eens google onderzoek. Chemtrailing gebeurd. Period.
Ongelooflijk ... Britt is er niets bij.quote:Op maandag 19 september 2011 20:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jij moet een kerk of sekte beginnen. Period
En dan een wereldbeeld verkondigen wat louter en alleen te ontsluieren is met....
Google!
Hallelujah
Het punt hier is dat je uitspraken doet over iets waar je totaal geen kennis van hebt en waar je ook te beroerd bent om iets uit te leggen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef Lambiekje het volgende:
oh ja ons pilootjetje. Doe nog maar eens google onderzoek. Chemtrailing gebeurd. Period.
dat zijn illegale links, haal die maar gauw weg,voordat je een ban krijgt.quote:Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het punt hier is dat je uitspraken doet over iets waar je totaal geen kennis van hebt en waar je ook te beroerd bent om iets uit te leggen.
Studeer dit:
-knip-
Wanneer je een score hebt van 7,5 of hoger, kijk dan nog eens naar het chemtrail issue.
Het eerste woord is "incontrovertible", ofwel "het is onmogelijk dit in twijfel te trekken".quote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef THEFXR het volgende:
hier is je bewijs voor de tiende keer!!!!!!!!!!1
http://www.nucleardemolition.com/GZero_Report.pdf
Daar is hij toch niet in geinteresseerd man.. het enige wat hij wil is google afspeuren naar bewijs dat zijn theorie ondersteunt, maar AL het andere bewijs afdoen als fake.quote:Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het punt hier is dat je uitspraken doet over iets waar je totaal geen kennis van hebt en waar je ook te beroerd bent om iets uit te leggen.
Studeer dit:
-knip-
Wanneer je een score hebt van 7,5 of hoger, kijk dan nog eens naar het chemtrail issue.
Het is niet illegaal zolang je zelf de boeken in eigendom hebt en geen informatie overdraagt naar derden.quote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef THEFXR het volgende:
dat zijn illegale links, haal die maar gauw weg,voordat je een ban krijgt.
Ha ja de Oxford Indoctrinatie.quote:Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Studeer dit:
-knip-
IK val hier bijna van mijn stoel!!!quote:Op maandag 19 september 2011 20:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ha ja de Oxford Indoctrinatie.
Nee maar onze vriend Kuik dit ziet. Dan kan FOK wel zijn deuren sluiten...quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het is niet illegaal zolang je zelf de boeken in eigendom hebt en geen informatie overdraagt naar derden.
anders lees je het even helemaal, voordat je je conclusie vormt,maar het is altijd hetzelfde liedje, huilen om bewijs en janken over het bewijs!quote:Op maandag 19 september 2011 20:21 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het eerste woord is "incontrovertible", ofwel "het is onmogelijk dit in twijfel te trekken".
Dit houdt in dat dit stuk bij definitie al niet wetenschappelijk is.
Helaas, er is internationaal vastgelegd wat de vereiste kennis is voor een ATP brevet. Oxford, net als Jepessen presenteren die informatie, sommige scholen schrijven zelfs hun eigen boeken.quote:
Maar dat staat toch COMPLEET los of chemtrailing gebeurd of niet.quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Helaas, er is internationaal vastgelegd wat de vereiste kennis is voor een ATP brevet. Oxford, net als Jepessen presenteren die informatie, sommige scholen schrijven zelfs hun eigen boeken.
ga je weer offtopic met je certificaten?quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Helaas, er is internationaal vastgelegd wat de vereiste kennis is voor een ATP brevet. Oxford, net als Jepessen presenteren die informatie, sommige scholen schrijven zelfs hun eigen boeken.
Wetenschappelijk door wie of wat. Wetenschap is nog al corrupt tot op het bot. Gerenomeerde wetenschap is onbetrouwbaar, politiek gekleurd en industrie minded.quote:Op maandag 19 september 2011 20:21 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het eerste woord is "incontrovertible", ofwel "het is onmogelijk dit in twijfel te trekken".
Het gros van de beweringen die worden gedaan op het gebied va chemtrails komt voort uit een gebrek aan kennis in vakken zoals meteorologie, airlaw&ATC procedures, Operations, Human performance and limitations, airframes and systems, powerplants etc.quote:Op maandag 19 september 2011 20:26 schreef Lambiekje het volgende:
Maar dat staat toch COMPLEET los of chemtrailing gebeurd of niet.
En brandend water uit je kraan kan ook niet !?quote:Op maandag 19 september 2011 20:28 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het gros van de beweringen die worden gedaan op het gebied va chemtrails komt voort uit een gebrek aan kennis in vakken zoals meteorologie, airlaw&ATC procedures, Operations, Human performance and limitations, airframes and systems, powerplants etc.
Met deze kennis zullen dingen in de lucht een stuk duidelijker voor je zijn.
Ik geef slechts antwoord op een vraag FXR.quote:Op maandag 19 september 2011 20:26 schreef THEFXR het volgende:
ga je weer offtopic met je certificaten?
Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Lambiekje het volgende:
En brandend water uit je kraan kan ook niet !?
Ik verwacht een nieuw vaag Youtube filmpje als antwoord van Lambiekje hieronderquote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken?
precies zoals ik het zeg.quote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken?
Het grootste verschil tussen een Britt en jou is dat ondanks het hersenloze geouwehoer die Britt geen pretenties heeft, terwijl jij meent de volledige wereld te kunnen analyseren met je google.quote:Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ongelooflijk ... Britt is er niets bij.
Ik zou wel willen maar het wordt er niet beter op...quote:Op maandag 19 september 2011 20:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het grootste verschil tussen een Britt en jou is dat ondanks het hersenloze geouwehoer die Britt geen pretenties heeft, terwijl jij meent de volledige wereld te kunnen analyseren met je google.
Het enige wat jij doet is gefrustreerd zijn over de status quo van de wereld, en dat ontzettend aandikken en vervolgens hysterisch uiten. Ik heb je al es eerder gevraagd wat jij nou precies doet, naast al je commentaar, om die wereld dan wat beter te maken. Ik heb je er nog niet op zien reageren.
Door mensen als jij wordt een subforum als BNW wel es als vergaarbak voor idioten gezien, Lambiekje. En als je er nou gelukkig mee was, dan zou het me koud laten. Maar ik zie een diep ongelukkig en onzeker kereltje waanbeelden vormen omdat hij geen raad weet met die grote boze wereld waar hij in leeft.
Mensen als jij ben ik al veel vaker tegengekomen, alleen meenden ze dan dat iedereen die niet in den Heere geloofde verloren was en in het duister wandelde. Jij hebt er slechts een nieuwe invulling voor gevonden, lijkt het.
Kan alleen maar hopen dat je ooit nog es op een wat fatsoenlijkere, meer realistische en harmonieuze manier naar die wereld om je heen kan kijken.
zal me niets verbazen dat je aircrap.org niet kent.quote:Op maandag 19 september 2011 20:28 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het gros van de beweringen die worden gedaan op het gebied va chemtrails komt voort uit een gebrek aan kennis in vakken zoals meteorologie, airlaw&ATC procedures, Operations, Human performance and limitations, airframes and systems, powerplants etc.
Met deze kennis zullen dingen in de lucht een stuk duidelijker voor je zijn.
Ik vind het nog steeds niet geheel onwaarschijnlijk, zielig he.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het gebrek aan zwaartekracht in haar modellen en uitleg deert je niet?quote:Op maandag 19 september 2011 21:01 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet geheel onwaarschijnlijk, zielig he.
http://www.abc.net.au/catalyst/stories/s1112492.htm
De theorie Van Judy Wood vind ik echter waarschijnlijker , nu zul je wel nog meer medelijden hebben ?
Uiteraard ken ik die website. Maar ook daar ben ik niets tegengekomen dat er op wijst dat die strepen die je in de lucht ziet opzettelijk uitgesproeide chemicaliën zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Lambiekje het volgende:
zal me niets verbazen dat je aircrap.org niet kent.
off topic, maar lees en kijk:quote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik die website. Maar ook daar ben ik niets tegengekomen dat er op wijst dat die strepen die je in de lucht ziet opzettelijk uitgesproeide chemicaliën zijn.
Chemtrails bestaan, alleen de regeringen hebben er een koosnaampje voor. Geo-engineering.quote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik die website. Maar ook daar ben ik niets tegengekomen dat er op wijst dat die strepen die je in de lucht ziet opzettelijk uitgesproeide chemicaliën zijn.
Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken, las wel dat ze luchtweerstand als nihil beschouwd (billjardbal verhaal) .quote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het gebrek aan zwaartekracht in haar modellen en uitleg deert je niet?
Een mooi verhaal, maar waar staat vermeld dat dit daadwerkelijk van toepassing is?quote:Op maandag 19 september 2011 21:08 schreef Resonancer het volgende:
off topic, maar lees en kijk:
http://aircrap.org/chemtr(...)num-aluminum/332053/
Dat was je vraag niet, je vroeg iets wat erop wees.quote:Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Een mooi verhaal, maar waar staat vermeld dat dit daadwerkelijk van toepassing is?
Misschien moet je die doppen van je is openen en niet zo selectief lezen. Maar het is wel duidelijk dat je het verstandelijke vermogen mist om inhoudelijk op de stof in te gaan;quote:Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Een mooi verhaal, maar waar staat vermeld dat dit daadwerkelijk van toepassing is?
quote:Op maandag 19 september 2011 20:21 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
In haar hele verhaal neemt ze zwaartekracht niet mee en de daardoor veroorzaakte valversnelling. Daardoor klopt haar hele biljartballen verhaal niet., een essentieel onderdeel ontbreekt. Heel lang geleden heb ik het vrij uitgebreid uitgelegd in deze reeks maar ik weet niet precies meer waar...quote:Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken, las wel dat ze luchtweerstand als nihil beschouwd (billjardbal verhaal) .
Kun jij me helpen of moet ik dit topic doorzoeken ?
Volgens mij staat het er welquote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In haar hele verhaal neemt ze zwaartekracht niet mee en de daardoor veroorzaakte valversnelling. Daardoor klopt haar hele biljartballen verhaal niet., een essentieel onderdeel ontbreekt. Heel lang geleden heb ik het vrij uitgebreid uitgelegd in deze reeks maar ik weet niet precies meer waar...
Maar als je gewoon naar Judy Wood haar theorie zelf kijkt zul je zien dat het er niet in staat :p
Ja wel in de bal maar niet in haar model van hoe een collapse verlopen had moeten zijn...quote:Op maandag 19 september 2011 21:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Volgens mij staat het er wel
[ afbeelding ]
Of waar staat de g volgens jou voor ?
Zo plaatselijk ?quote:Op zondag 18 september 2011 21:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een brandend gebouw dat naar beneden komt doet dat met auto's.
En wat ga jij doen om de wereld te redden, Lambiekje? Googlen?quote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar het wordt er niet beter op...
het is in middels als zo triest
Harmonieus gaat het op luchthavens er aan toe. TSA is je beste vriend.
We richten het echt glorieus in voor onze kinderen.
Maar dat wordt dus door 911, fake war on terrorism en NWO bewerkstelligd.
http://ocio.os.doc.gov/s/(...)nt/prod01_002667.pdfquote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In haar hele verhaal neemt ze zwaartekracht niet mee en de daardoor veroorzaakte valversnelling. Daardoor klopt haar hele biljartballen verhaal niet., een essentieel onderdeel ontbreekt. Heel lang geleden heb ik het vrij uitgebreid uitgelegd in deze reeks maar ik weet niet precies meer waar...
Maar als je gewoon naar Judy Wood haar theorie zelf kijkt zul je zien dat het er niet in staat :p
Aan mechanica valt gelukkig niet veel te zien =]quote:Op maandag 19 september 2011 23:13 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://ocio.os.doc.gov/s/(...)nt/prod01_002667.pdf
Heb het al 's helemaal gelezen, begin voor de 2de keer. Denk dat je ongelijk hebt in deze.
Je legt wel meer dingen uit die ik anders zie.
9/11 is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #17
Interpretatie van de beelden is lastig te bediscusieren. terwijl dit de basis is van het WTC onderzoek. Hoop je andere uitleg ooit 's te lezen.
Hoe kan dit een mod zijn? Geen wonder dat alle nutcases hier samenscholenquote:
Waarom? Hoe moeilijk is het even uit te leggen WAAROM het volgens jou onmogelijk is?quote:Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef Lambiekje het volgende:
Vliegtuig + sneu slecht brandende brandje kan ONMOGELIJK de oorzaak zijn. Period.
Welke mininukes? Nogmaals, komt eens met BEWIJS dat een mininuke mogelijk is! Itt wat jij beweert moet een atoombom een minimum grootte hebben. Daarnaast is de schokgolf van een atoombom enorm veel sterker, het is simpelweg ONMOGELIJK een atoombom zo klein te maken dat 'ie 1 gebouw sloopt en alles daarnaast, inclusief alle ramen, intact laat.quote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef Lambiekje het volgende:
Wat is het dat men niet wil accepteren dat een supermacht als de VS dergelijke mininukes gebruikt op eigen bodem en eigen mensen?!
Fijn dat je je plekje gevonden hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe kan dit een mod zijn? Geen wonder dat alle nutcases hier samenscholen
dat was in 1950 ja! tel er even 50 jaar engineering bij op, en je hebt 4de gen mininukesquote:Op maandag 19 september 2011 23:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Welke mininukes? Nogmaals, komt eens met BEWIJS dat een mininuke mogelijk is! Itt wat jij beweert moet een atoombom een minimum grootte hebben. Daarnaast is de schokgolf van een atoombom enorm veel sterker, het is simpelweg ONMOGELIJK een atoombom zo klein te maken dat 'ie 1 gebouw sloopt en alles daarnaast, inclusief alle ramen, intact laat.
Heb je de bomaanslag gezien in Noorwegen en hoeveel ruiten daar uit de omringende gebouwen lagen? Wat denk je dat een atoombom doet? Daarnaast, als je het gebouw op wil blazen, waarom een atoombom? De fallout is extreem simpel te detecteren met geigertellers die IEDEREEN kan kopen?
Euhm nee, zo werken nukes niet. Je hebt een bepaalde minimale massa nodig, de critical mass. Daaronder kun je geen nuke hebben...quote:Op maandag 19 september 2011 23:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat was in 1950 ja! tel er even 50 jaar engineering bij op, en je hebt 4de gen mininukes
En wat is daar precies niet daar mee in overeenstemming? De vliegtuigen verdwenen zoals verwacht de gevel in (inertia) en er zijn genoeg verslagen van hoe erg de torens heen en weer gingen na de inslagen (actie-reactie).quote:
Ik zal je beledigingen maar naast me leggen, omdat ik denk dat ik begrijp hoe deze korte stelling deze reactie oproept. Vraag voortaan wel eerst even naar een toelichting, aangezien dit wel note-waardig is.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe kan dit een mod zijn? Geen wonder dat alle nutcases hier samenscholen
Maar die stap komt pas later, waarnemingen vormen de basis.quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Aan mechanica valt gelukkig niet veel te zien =]
In dit geval niet. Judy Wood claimt (op de basis van verkeerde ideeën over mechanica) dat een gebouw als het wtc niet sneller dan 90 seconden in kan storten op een normale manier.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar die stap komt pas later, waarnemingen vormen de basis.
Precies. Tenzij weer eens een van die natuurkundige wetten gebroken is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef oompaloompa het volgende:
Euhm nee, zo werken nukes niet. Je hebt een bepaalde minimale massa nodig, de critical mass. Daaronder kun je geen nuke hebben...
Een moderator heeft als taak een discussie te sturen. Dat wil zeggen dat als iemand ongefundeerde uitspraken doet, de moderator die persoon aanspoort zijn beweringen te onderbouwen. Het enige wat jij doet is mensen tikken op de vingers geven met 'notes', je stelt je dus op als een kinderjuf. Dit is niet beledigend bedoeld, maar gewoon een constatering. Dit topic ontspoort vooral door een gebrek aan moderatie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:52 schreef Gray het volgende:
Ik zal je beledigingen maar naast me leggen, omdat ik denk dat ik begrijp hoe deze korte stelling deze reactie oproept. Vraag voortaan wel eerst even naar een toelichting, aangezien dit wel note-waardig is.
Bepaalde beweringen zijn al tig keer voorbij gekomen in de 200+ 911-topics.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies. Tenzij weer eens een van die natuurkundige wetten gebroken is.
[..]
Een moderator heeft als taak een discussie te sturen. Dat wil zeggen dat als iemand ongefundeerde uitspraken doet, de moderator die persoon aanspoort zijn beweringen te onderbouwen. Het enige wat jij doet is mensen tikken op de vingers geven met 'notes', je stelt je dus op als een kinderjuf. Dit is niet beledigend bedoeld, maar gewoon een constatering. Dit topic ontspoort vooral door een gebrek aan moderatie.
Honderd keer iets beweren maakt het nog niet waar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bepaalde beweringen zijn al tig keer voorbij gekomen in de 200+ 911-topics.
Het is niet aan mij te bepalen welke uitspraken verdere onderbouwing vereisen, dat kunnen mensen prima zelf aangeven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:45 schreef Catbert het volgende:
Een moderator heeft als taak een discussie te sturen. Dat wil zeggen dat als iemand ongefundeerde uitspraken doet, de moderator die persoon aanspoort zijn beweringen te onderbouwen. Het enige wat jij doet is mensen tikken op de vingers geven met 'notes', je stelt je dus op als een kinderjuf. Dit is niet beledigend bedoeld, maar gewoon een constatering. Dit topic ontspoort vooral door een gebrek aan moderatie.
Een bewering is niks waard zonder onderbouwing. Ik heb nog NIKS van onderbouwing van je gezien over die zogenaamde mininukes.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:51 schreef Lambiekje het volgende:
Bepaalde beweringen zijn al tig keer voorbij gekomen in de 200+ 911-topics.
Geloven is prima, maar discussies op basis van geloof in plaats van feiten en onderbouwingen zijn onmogelijk. Een forum mod zou daarop in moeten grijpen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:57 schreef Gray het volgende:
Maar leg maar uit dan, waarom is geloven triest?
Geloof heeft net zo goed plaats in een discussie als een mening. De overtuigingskracht is anders, maar ik ga niet voor anderen bepalen welke overtuigingen anderen moeten aandragen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geloven is prima, maar discussies op basis van geloof in plaats van feiten en onderbouwingen zijn onmogelijk. Een forum mod zou daarop in moeten grijpen.
Jij gelooft dus dat ik als forummoderator geloofsovertuigingen van anderen moet bepalen? Begrijp je wel wat je hier zegt? Dan beslis ik bij deze dat je onderbouwing omtrent deze meta-discussie onzin is, en dat je moet stoppen. Ben ik nu een goede mod? Werkt niet he?quote:En dat mensen zelf wel kunnen beslissen wat ze onderbouwen is onzin, dat bewijst dit topic wel en al het gezeur over "mininukes" en natuurwetten die gebroken zouden worden waarvoor geen enkel bewijs geleverd wordt. Jij staat toe dat mensen zaken beweren die natuurkundig compleet onmogelijk zijn en dat keer op keer doen. En dat, en het spijt me heel erg, maakt je een slechte moderator.
Jij hoort voortaan gewoon te reageren in feedbacktopics als je klachten hebt op moderatie, net als ieder ander. En je te onthouden van beledigingen, of posten in het algemeen als dat niet lukt, net als ieder ander.quote:Dit is wat mij betreft het laatste in deze meta-discussie. Als je hierover verder wil praten, graag via PM.
Mee eens, ik geloof ook niet in de nuke-theorie. Anderen wel. Dat maakt dat een discussie nodig is om elkaar te overtuigen van wat wel en niet kan. Ik vind het persoonlijk niet zielig wanneer mensen niet de juiste conclusie weten te trekken uit de juiste argumenten, wel jammer.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik trek de grens bij de noodzaak die sommigen zien om beledigingen te uiten wanneer zij de ander niet kunnen overtuigen van hun ongelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 19:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[..]
Gray. Dit soort teksten vind ik persoonlijk ook een belediging voor onze collectieve intelligentie en daarmee denigrerend. Waar trek jij de grens?
Dit is een nieuwsbericht van 9-11 over het witte busje, volgeladen met explosieven dat werd aangehouden op 9-11:quote:After the events of September 11, video messages were broadcast which featured Bin Laden. Al Qaeda did not claim responsibility for the attacks but praised the 19 hijackers by proclaiming they will be in "paradise" for sure. Since then, there has been much debate on whether or not Islamic terrorism as witnessed on 9/11 and the 7/7 London bombings etc. is in-line with orthodox Islamic teachings. Many apologists are of the 'opinion' that these things are not supported by Islam, the Qur'an or Muhammad's Sunnah. However, the Qur'an contains many references on the Jihad/struggle against "those who believe not in Allah" (Qur'an 9:29). Likewise the ahadith attest to the fact that the actions undertaken by the hijackers on that morning are in-line with Muhammad's teachings as found in the ahadith.
Ze claimt nav oa de seismische gegevens en de beelden dat het wtc bijna in vrije val "instortte ". En dat kan idd niet. Nogmaals, onderzoek begint met waarnemen. Ook NIST spreekt van resp. 8 en 11 seconden. Volgens jou is dit dus wel mogelijk ? Of kloppen de cijfers van NIST niet ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In dit geval niet. Judy Wood claimt (op de basis van verkeerde ideeën over mechanica) dat een gebouw als het wtc niet sneller dan 90 seconden in kan storten op een normale manier.
Aangezien het korter instortte concludeert ze vervolgens dat er dus iets mis moet zijn.
Het NIST rapport bevat schattingen. Een aantal geologische instituten heeft aangegeven dat de totale instorting ongeveer 25 seconden duurde. De enige manier om het een beetje accuraat vast te stellen is seismologie omdat het laatste stuk door al het stof niet te zien was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:42 schreef Resonancer het volgende:
Ze claimt nav oa de seismische gegevens en de beelden dat het wtc bijna in vrije val "instortte ". En dat kan idd niet. Nogmaals, onderzoek begint met waarnemen. Ook NIST spreekt van resp. 8 en 11 seconden. Volgens jou is dit dus wel mogelijk ? Of kloppen de cijfers van NIST niet ?
Gewoon 'n schatting, zonder berekeningen. Dit is de basis van de hele theorie imo zeer relevant (de achilispees) en niet om aan te geven dat de brandweermannen te weinig tijd hadden maar om de manier van "instorten " Gewoon 'n flutrapport, zeker als je de doelstelling leest . Of was dat volgens jouw om te onderzoeken hoeveel tijd de brandweermannen hadden om hun vege lijf te redden en moet ik het hele rapport in die context zien?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het NIST rapport bevat schattingen. Een aantal geologische instituten heeft aangegeven dat de totale instorting ongeveer 25 seconden duurde. De enige manier om het een beetje accuraat vast te stellen is seismologie omdat het laatste stuk door al het stof niet te zien was.
25 seconden is geen vrije val, iedereen kan uitrekenen dat een virje val ongeveer 9 seconden geduurt had. Mensen wijzen iedere keer maar naar dat NIST rapport, en wat er in dat NIST rapport staat is niks anders dan dat de val circa 10 seconden duurde en de brandweer dus nooit genoeg tijd had om het gebouw te verlaten. Je moet ook het verband van dat rapport zien; in dat verband is het niet relevant wat de exacte duur is dus hebben ze gewoon een schatting gemaakt.
onderzoek hoeft niet te beginnen met waarnemen. Onderzoek gebeurt meestal juist na het formuleren van hypothese op basis van theorie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ze claimt nav oa de seismische gegevens en de beelden dat het wtc bijna in vrije val "instortte ". En dat kan idd niet. Nogmaals, onderzoek begint met waarnemen. Ook NIST spreekt van resp. 8 en 11 seconden. Volgens jou is dit dus wel mogelijk ? Of kloppen de cijfers van NIST niet ?
Ik begrijp niet wat je met "impuls van de valversnelling bedoeld" heb naar de eerdere uitleg gezocht maar niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
onderzoek hoeft niet te beginnen met waarnemen. Onderzoek gebeurt meestal juist na het formuleren van hypothese op basis van theorie.
Die tijden kunnen. Woods claim is dat een gebouw met de hoogte van het wtc minimaal 90 seconden nodig heeft om in te storten. Ze komt tot die 90 seconden doordat ze de imupls van de valversnelling (door zwaartekracht) niet mee neemt in haar berekeningen.
Wood claimt dat het 90 seconden had moeten duren op basis van foute aannames, neemt daarna waar dat het korter duurde en trekt de conclusie dat er dus iets aan de hand moet zijn.
De basis van haar hypothese (90 seconden moet het duren) is fout en daardoor dus ook alle verdere conclusies.
He=CIA handler Richard Fuiszquote:He said, "What do you think are the odds that those two people were just standing on the sidewalk with a video camera waiting patiently for the plane to hit the building?" And he said, "Those are Mossad agents. They knew that the World Trade Center was about to get hit, and they were waiting there for it to happen so they could record it and put it out in the media."
http://truthjihad.blogspo(...)r-blows-whistle.html
Gaan de debunkers deze vrouw ook weer weggzetten als ongeloofwaardig ? Of is dat al gebeurd ?quote:But what you guys don't know, which I will throw out to you, which comes out in my book, is that from April and May of 2001 onwards, Richard Fuisz instructed me to threaten the Iraqis with war. Now everybody assumes that the war stuff came after 9/11. But it didn't. They had decided months before 9/11 ever happened that as soon as this attack occurred, this would be the motivation for the war.
While I was writing my book, I had a high-ranking State Department official, who has a very very high, top-top-top security classification, and I cannot name him for you because I don't want to hurt his reputation. He's close to retirement, he's going to have a pension--they would crush him if he was ever exposed, I suspect. He thinks it too. He says that a couple of weeks before 9/11, at the end of August, for about two weeks, strange vans were arriving at the World Trade Center at three o' clock in the morning. They were staying from about three o' clock to about four-thirty or five. They were coming in for a brief period. And he swore to me that he personally had investigated the janitorial services, and he said "I know first hand how many employees the janitorial service had, what their trucks looked like, what their revenues were like, where they lived." He said "we know the addresses." We are confident that none of the people from the janitorial services were tied to these trucks. It had never happened before, it was a unique thing. This was not a constant thing like over a six month period. It was a strange anomaly right before (the attack on) the World Trade Center. And he was convinced that this was government-level thermite, government-level weapons, that had been put into either the stairwells or the elevator shafts. And he is convinced that this is when it happened.
Niet het hele rapport is in die context, maar het deel van het rapport waarin die tijd voorkwam ging puur over dat de brandweermannen geen tijd hadden het gebouw te verlaten. Met het idee dus dat ze in de toekomst die brandweermannen niet naar boven gaan sturen. Dat NIST rapport is bedoeld als "wat kunnen we leren uit deze aanslag". De bedoeling van het NIST rapport is nooit geweest om te onderzoeken of het zou kunnen dat het gebouw opgeblazen is met explosieven in de hele toren i.p.v. dat het gewoon het vliegtuig was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:04 schreef Resonancer het volgende:
Gewoon 'n schatting, zonder berekeningen. Dit is de basis van de hele theorie imo zeer relevant (de achilispees) en niet om aan te geven dat de brandweermannen te weinig tijd hadden maar om de manier van "instorten " Gewoon 'n flutrapport, zeker als je de doelstelling leest . Of was dat volgens jouw om te onderzoeken hoeveel tijd de brandweermannen hadden om hun vege lijf te redden en moet ik het hele rapport in die context zien?
http://www.vibrationdata.com/Newsletters/November2001_NL.pdfquote:Die 25 sec waar jij over spreekt is de instorting van het laatste stuk core. Dagen later viel er ook nog wel 's n balkje om.. duurde de collapse daarom enkele dagen. Maar Nist zegt zelf al: "we were unable to provide a full explanation of the total collapse." Tot op heden is er dus geen conclusie te trekken of getrokken. 10 jr later weet men nog niet hoe de instorting verliep. Maar ben wel benieuwd naar de seismografische gegevens van 25 sec. waar jij op doelt, die heb ik nog nooit gezien.
Zo werd het aspect "Explosieven" ook niet onderzocht omdat het niet relevant was. Het was blijkbaar duidelijk genoeg wat er gebeurd was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Catbert het volgende:
Wat betreft die tijd die het instorten duurde, daar is dus geen enorm uitvoerig onderzoek naar gedaan omdat dat niet relevant werd geacht. Dat betekent niet dat het NIST rapport 'fout' is, het betekent dat het NIST rapport niet behandelt wat "thruthers" behandeld willen zien worden.
Net zoals het gesmolten staal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zo werd het aspect "Explosieven" ook niet onderzocht omdat het niet relevant was. Het was blijkbaar duidelijk genoeg wat er gebeurd was.
Zo kon ook het bewijsmateriaal rustig afgevoerd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze uitzending zou inmiddels verwijderd zijn van de FOX News website, dit zal ik nog controleren.
Punt is, dat in deze uitzendingen wordt aangetoond dat Israël, via wiretaps, informatie zou hebben verzameld waardoor zij voortijdige kennis hadden van de aanslagen. Een punt dat gesterkt wordt door de arrestaties van de vijf juichende en fotograferende Israëlieten, die in het volgende interview stellen dat zij in de VS waren om de gebeurtenis te documenteren:
Zoals in mijn vorige post te zien is, heeft de politie op 9-11 een witte bus aangehouden met Israëliërs. Hier is het politierapport te lezen:
http://www.scribd.com/doc/46173840/Police-Report
Zoals je kan lezen vond dit plaats aan de George Washington Bridge, welke aansluit op Manhattan. Het busje bevond zich aan de Jersey kant:
Wanneer we afgaan op de samenzweringstheorie van controlled demolition, zouden aanwijzingen te vinden moeten zijn dat er explosies moeten hebben plaatsgevonden. Ook daarvan zijn berichten van officiële nieuwsbronnen te bezichtigen:
De explosies die plaatsvonden na de impact(s) zijn echter ook te verklaren door gasleidingen die zijn ontploft, die vervolgens automobielen lieten ontploffen die zijn gaan branden:
Dit verklaart ook de auto's die zijn ontploft rondom Ground Zero, in dit geval aangestoken door brandende kerosine die neerdaalde uit het gebouw.
Dat verklaart echter niet de explosie die deze camera deed verschuiven, gelegen op de grond, voor het eerste vliegtuig crashte in 1 WTC (zie vanaf 6:36 voor het betreffende fragment, voor 6:36 voor meer getuigenverklaringen van explosies):
Een comment wijst op de mogelijkheid dat de schokgolf van de explosie sneller door de grond reist dan door de lucht, wat klopt volgens eoearth.org:Dat verklaart niet de getuigenverklaringen die we aan het begin van het filmpje zien, waarin gesteld wordt dat de lobby ontplofte voordat het vliegtuig het gebouw trof. Of de conciërge die eerst een ontploffing hoorde, toen de klus afmaakte, om pas daarna geraakt te worden door een knal en "a big ball of fire" welk uit een deur knalde (vanaf 3:15).quote:Two different types of seismic waves have been described by geologists: body waves and surface waves. Body waves are seismic waves that travel through the lithosphere. Two kinds of body waves exist: P-waves and S-waves. Both of these waves produce a sharp jolt or shaking. P-waves or primary waves are formed by the alternate expansion and contraction of bedrock and cause the volume of the material they travel through to change. They travel at a speed of about 5 to 7 kilometers per second through the lithosphere and about 8 kilometers per second in the asthenosphere. The speed of sound is about 0.30 kilometers per second (343 m/s bij 20 graden Celsius). P-waves also have the ability to travel through solid, liquid, and gaseous materials.
Bovendien wijst de meneer vanaf 4:10 op dat hij duidelijk verschil merkte tussen een explosie onder hem, en later een explosie die ver van boven leek te komen.
Hier nogmaals concierge Rodriguez, waar hij nogmaals stelt dat hij een ontploffing in de kelder hoorde, waarna het vliegtuig raakte, en vervolgens een serie ontploffingen hoorde. De serie is te verklaren aan de hand van de explosie door de liftschachten, evenals ontploffende gasleidingen.
Overigens is hij als getuige opgetreden voor het onderzoek van de NIST commissie, maar is zijn verklaring niet opgenomen in het rapport.
Vanaf 1:40 zien we deze brandweerman stellen dat elk gebouw in de omgeving kan ontploffen, want "there may be more".
Ook na de instorting van de gebouwen waren explosies te horen, al zijn die te verklaren door ontploffende auto's, of instorting van achtergebleven delen in de ruïnes.
In deze collage komt een serie nieuwsbeelden voorbij, waarvan ik een aantal transcripten zal plaatsen:En dat gaat nog wel even zo door.quote:0:38 "When you're down there, Dan, you'll hear smaller seconday explosions going off every fifteen or twenty minutes."
1:05 "And every few minutes you'll hear like some sort of small rumbling sound, almost like an explosion sound and another chunk of it (the building) will come flying down into the streets."
1:27 "...right at Chambers, that would put us a block and a half away from the site where the explosion was. That area has just been evacuated because the police have found what they describe as a suspicious device and they fear that it might lead to another explosion. ... I spoke with some police officials moments ago, Chris, and they told me that they have reason to believe that one of the explosions at the World Trade Center, aside from the one that may have been caused by the impact of the plane with the building, may have been caused by a van that was parked in the building, that may have had some type of explosive device in it. So their fear is there may have been explosive devices planted either in the building or the adjacent area."
2:20 "We heard another explosion, and I assume that's the one that came from the lower level, since there were two, and uhm... When was that?" "They were like 18 minutes apart." "Well, no... The first explosion and then there was a second explosion in the same building. There were two explosions." "Okay."
2:36 "Federal agencies [onverstaanbaar] do believe that there was some sort of explosive device somewhere else besides the planes hitting. "
2:50 "I spoke to the Chief of Safety for the New York fire department, Albert Currey, and he received word of the possibility of secondary device, that is another bomb going off. ... He thinks there were actually devices that were planted in the building. "
3:51 "There's a bomb in the building!" "There's a bomb in the building, start clearing out." "I'm sorry. You say there's a bomb? What did you say?" "There's a bomb in the building, start clearing out." "Got it."
"There's a report of a secondary device in the area." "I got a secondary device." "Report of a secondary..!"
5:02 "Somebody said they saw an airliner go into one of those towers and then an hour later, a big explosion from much, much lower. I don't know what on earth caused that. "
6:16 "Most of the victims so far were the people outside the blown up buildings."
6:21 "It sounded like gunfire. You know, like: Bang-bang-bang-bang! And then all of a sudden 3 big explosions."
6:27 "To me it sounded like... an explosion, and then the building came rolling down and it started to collapse."
...
De FBI heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar de vijf 'Dancing Israelis', blijkend uit een analyse van het FBI rapport rondom de vijf van het Israëlische bedrijf Urban Movers. Volgens de analyse vond de FBI ook in de witte bus van de vijf sporen van explosieven, van hetzelfde soort als werd aangetroffen in de witte bus die werd aangehouden bij G Washington Bridge. Dit laatste heb ik nog niet kunnen bevestigen.
Wel is op pagina 6 van dit deel van het rapport te lezen dat de politie aanwijzingen vond voor explosieven in de bus:
http://www.scribd.com/doc(...)536-Section-1-944861
Dat gepaard met 4700 dollar, een 35 mm camera en vele fotorolletjes.
De FBI heeft de Israelieten vrijgesproken, omdat geen bewijs was gevonden dat de mannen hebben gefilmd, of foto's hebben gemaakt van de Towers vóór de aanslagen. Ook vond de FBI geen bewijs dat de heren actieve (undercover) agenten waren voor een buitenlandse organisatie of dat de heren voorkennis hadden van de aanslagen. Dit valt hier te lezen.
Wel werd een telefoonnummer gevonden dat was toegeschreven aan een persoon in Zuid-Amerika, die banden had met een militante islamitische groepering, evenals een grote hoeveelheid indirect bewijs dat de Israëlieten linkt aan [en dan een groot wit blok].
Saillant detail is dat het FBI document ook uitgebreid onderzoek toont naar diverse blogs over 9/11 en de schrijvers daarvan.
Alhoewel het gebruik van explosieven in de aanslagen niet direct te bewijzen valt, of direct valt te linken aan de gearresteerde Israelieten, is een grote hoeveelheid indirecte aanwijzingen te vinden die wijzen op een link tussen de witte bus met sporen van explosieven, Israëlitische oud-soldaten met een haat jegens de VS, en het gebruik van explosieven in de aanslagen. Het is opvallend dat het NIST rapport, naar mijn weten, niet ingaat op de aanhoudingen van de witte bussen, en maar kort aandacht schenkt aan het gebruik van explosieven.
Het gehele 450 pagina's tellende FBI document wordt niet eerder dan 2030 vrijgegeven.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 20-09-2011 18:47:25 ]![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Gray het volgende:
Voordat ik verder in ga op de betrokkenheid van Israël bij 9-11 wil ik benadrukken dat ik geen anti-Israëliet, of antisemiet ben. Dat gezegd hebbende, hier een vierdelige reeks van nieuwsuitzendingen van FOX News over Israëlische spionnen in de VS voor 9/11, met transcript:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede (geweldige zelfs) post Gray, eindelijk eens iets wat los kan staan van de no-plane theorie. Erg interessant en ik ga daar van de week eens goed naar kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze uitzending zou inmiddels verwijderd zijn van de FOX News website, dit zal ik nog controleren.
Punt is, dat in deze uitzendingen wordt aangetoond dat Israël, via wiretaps, informatie zou hebben verzameld waardoor zij voortijdige kennis hadden van de aanslagen. Een punt dat gesterkt wordt door de arrestaties van de vijf juichende en fotograferende Israëlieten, die in het volgende interview stellen dat zij in de VS waren om de gebeurtenis te documenteren:
Zoals in mijn vorige post te zien is, heeft de politie op 9-11 een witte bus aangehouden met Israëliërs. Hier is het politierapport te lezen:
http://www.scribd.com/doc/46173840/Police-Report
Zoals je kan lezen vond dit plaats aan de George Washington Bridge, welke aansluit op Manhattan. Het busje bevond zich aan de Jersey kant:
Wanneer we afgaan op de samenzweringstheorie van controlled demolition, zouden aanwijzingen te vinden moeten zijn dat er explosies moeten hebben plaatsgevonden. Ook daarvan zijn berichten van officiële nieuwsbronnen te bezichtigen:
De explosies die plaatsvonden na de impact(s) zijn echter ook te verklaren door gasleidingen die zijn ontploft, die vervolgens automobielen lieten ontploffen die zijn gaan branden:
Dit verklaart ook de auto's die zijn ontploft rondom Ground Zero, in dit geval aangestoken door brandende kerosine die neerdaalde uit het gebouw.
Dat verklaart echter niet de explosie die deze camera deed verschuiven, gelegen op de grond, voor het eerste vliegtuig crashte in 1 WTC (zie vanaf 6:36 voor het betreffende fragment, voor 6:36 voor meer getuigenverklaringen van explosies):
Een comment wijst op de mogelijkheid dat de schokgolf van de explosie sneller door de grond reist dan door de lucht, wat klopt volgens eoearth.org:
[..]
Dat verklaart niet de getuigenverklaringen die we aan het begin van het filmpje zien, waarin gesteld wordt dat de lobby ontplofte voordat het vliegtuig het gebouw trof. Of de conciërge die eerst een ontploffing hoorde, toen de klus afmaakte, om pas daarna geraakt te worden door een knal en "a big ball of fire" welk uit een deur knalde (vanaf 3:15).
Bovendien wijst de meneer vanaf 4:10 op dat hij duidelijk verschil merkte tussen een explosie onder hem, en later een explosie die ver van boven leek te komen.
Hier nogmaals concierge Rodriguez, waar hij nogmaals stelt dat hij een ontploffing in de kelder hoorde, waarna het vliegtuig raakte, en vervolgens een serie ontploffingen horen. De serie is te verklaren aan de hand van de explosie door de liftschachten, evenals ontploffende gasleidingen.
Overigens is hij als getuige opgetreden voor het onderzoek van de NIST commissie, maar is zijn verklaring niet opgenomen in het rapport.
Vanaf 1:40 zien we deze brandweerman stellen dat elk gebouw in de omgeving kan ontploffen, want "there may be more".
Ook na de instorting van de gebouwen waren explosies te horen, al zijn die te verklaren door ontploffende auto's, of instorting van achtergebleven delen in de ruïnes.
In deze collage komt een serie nieuwsbeelden voorbij, waarvan ik een aantal transcripten zal plaatsen:
[..]
En dat gaat nog wel even zo door.
De FBI heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar de vijf 'Dancing Israelis', blijkend uit een analyse van het FBI rapport rondom de vijf van het Israëlische bedrijf Urban Movers. Volgens de analyse vond de FBI ook in de witte bus van de vijf sporen van explosieven, van hetzelfde soort als werd aangetroffen in de witte bus die werd aangehouden bij G Washington Bridge. Dit laatste heb ik nog niet kunnen bevestigen.
De FBI heeft de Israelieten vrijgesproken, omdat geen bewijs was gevonden dat de mannen hebben gefilmd, of foto's hebben gemaakt van de Towers vóór de aanslagen. Ook vond de FBI geen bewijs dat de heren actieve (undercover) agenten waren voor een buitenlandse organisatie of dat de heren voorkennis hadden van de aanslagen. Dit valt hier te lezen.
Wel werd een telefoonnummer gevonden dat was toegeschreven aan een persoon in Zuid-Amerika, die banden had met een militante islamitische groepering, evenals een grote hoeveelheid indirect bewijs dat de Israëlieten linkt aan [en dan een groot wit blok].
Saillant detail is dat het FBII document ook uitgebreid onderzoek toont naar diverse blogs over 9/11 en de schrijvers daarvan.
Alhoewel het gebruik van explosieven in de aanslagen niet direct te bewijzen valt, of direct valt te linken aan de gearresteerde Israelieten, is een grote hoeveelheid indirecte aanwijzingen te vinden die wijzen op een link tussen de witte bus met explosieven, Israëlitische oud-soldaten met een haat jegens de VS, en het gebruik van explosieven in de aanslagen. Het is opvallend dat het NIST rapport, naar mijn weten, niet ingaat op de aanhoudingen van de witte bussen, en maar kort aandacht schenkt aan het gebruik van explosieven.
Het gehele 450 pagina's tellende FBI document wordt niet eerder dan 2030 vrijgegeven.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Ik denk echt dat je het doel van het rapport niet kent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet het hele rapport is in die context, maar het deel van het rapport waarin die tijd voorkwam ging puur over dat de brandweermannen geen tijd hadden het gebouw te verlaten. Met het idee dus dat ze in de toekomst die brandweermannen niet naar boven gaan sturen. Dat NIST rapport is bedoeld als "wat kunnen we leren uit deze aanslag". De bedoeling van het NIST rapport is nooit geweest om te onderzoeken of het zou kunnen dat het gebouw opgeblazen is met explosieven in de hele toren i.p.v. dat het gewoon het vliegtuig was.
Wat betreft die tijd die het instorten duurde, daar is dus geen enorm uitvoerig onderzoek naar gedaan omdat dat niet relevant werd geacht. Dat betekent niet dat het NIST rapport 'fout' is, het betekent dat het NIST rapport niet behandelt wat "thruthers" behandeld willen zien worden.
[..]
http://www.vibrationdata.com/Newsletters/November2001_NL.pdf
Die 25s ging over het totaal, dat alles stil lag dus. Het buitenste, dus de vloeren die in die buitenkant hangen, kwamen in circa 10 seconden naar beneden. Ik had het verkeerd gelezen en dacht dat dat 25s was, maar dat deel was dus ongeveer 10s, wat redelijk overeenkomt met de valversnelling.
Een van de te onderzoeken zaken was waarom en hoe de torens instortten. Absurd dat je dan alle getuigenverklaringen van mensen die explosies hebben gehoord niet meeneemt.
etc.. kan er nog wel 100 posten..
Absurd dat de mensen van NIST de eerder gelinkte video's niet in hun onderzoek meenamen (die met de flitsen) Jij negeert die post trouwens ook.
Ach ja, waarschijnlijk kortsluiting, statische electriciteit doen de complete stofwolk oplichten.(2de filmpje vanaf 2emin)..right.
En nogmaals die torens kwamen dus en in vrij val , en totaal verpulverd beneden.
Op z'n Engels, you can't have it both ways.We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.![]()
Eindelijk ? deze materie wordt hier al jaren doodgezwegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goede (geweldige zelfs) post Gray, eindelijk eens iets wat los kan staan van de no-plane theorie. Erg interessant en ik ga daar van de week eens goed naar kijken!
“ISRAEL DID IT”
Post van 5 jr geleden:
[9/11]Wie? Waarom? Hoe?
En meer recent:
“ISRAEL DID IT”
Topic is nog open.............
Diep triest dat je dit soort info in BNW moet zoeken en niet in NWS.
En idd net als Gray moest ik ook vaker benadrukken dat ik geen antisemiet ben als ik iets over de Mossad wilde posten, of over de enorme invloed van Israel op de Amerikaanse politiek/media/bankwereld.
De wereld in handen van de bankiers?
Wie weet, wordt het noemen van Mossad en 9-11 in 1 zin ook wel bij wet verboden.We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.![]()
Die filmpjes waarin je overduidelijk explosieven af ziet gaan in de torens bevestigen wat de ex cia agente beweert, dat er zowel vliegtuigen als explosieven zijn gebruikt voor deze false flag operatie. Dit is goed materiaal Gray en Resonancer, zo wordt het topic boeiend.![]()
Hier staat het artikel van Judy Wood waar jij je plaatje uit hebt gehaald:quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je met "impuls van de valversnelling bedoeld" heb naar de eerdere uitleg gezocht maar niet kunnen vinden.
In dit onderzoek begint het wel met waarnemen. Zo heeft NIST het i.i.g wel gedaan. (helaas geven ze niet al het door hun gebruikte materiaal vrij)
De waarnemingen zijn de primaire reden voor de gedachte dat "er iets aan de hand moet zijn "
Als de complete torens door zwaartekracht alleen op de grond waren gekomen hadden de seismografen veel verder uit moeten slaan b.v., Als de onderliggende verdiepingen zoveel kracht hadden om zo 1/3 van de torens tot poeder te laten worden dan had de "instorting" ook langer moeten duren.
Overigens rekent ze zelfs vrij ruim door de luchtweerstand niet mee te rekenen.
En in al haar berekeningen vind ik de zwaartekracht gewoon terug, dus svp leg 's uit waar je wat mist.
http://ocio.os.doc.gov/s/(...)nt/prod01_002667.pdf
Voor degene die tijd hebben, vanaf min7 , luister naar deze EX CIA agente die zonder vorm van proces 5 jaar heeft vastgezeten (Patriot Act) Volgens haar waren er kapers icm CD !!, was Iraq juist heel bereidwillig, werd er in april 2001 door de US al bij Irak aangedrongen ( bommen of praten) om openheid te geven over het plan om met gekaapte vliegtuigen gebouwen in te vliegen !, de oorlog in Libie is ook al lang geleden geplanned, etc.. imo vrij heftig om te horen van 'n echte insider.
Wat quotes:
[..]
He=CIA handler Richard Fuisz
[..]
Gaan de debunkers deze vrouw ook weer weggzetten als ongeloofwaardig ? Of is dat al gebeurd ?
Graag commentaar op deze door mij over het hoofd geziene video.
http://www.drjudywood.com/articles/BBE/BilliardBalls.html
Zoals ik al eerder zei, ze begint met te claimen hoe lang een "normale" instorting geduurd zou moeten hebben, +/- 90 seconden.
Haar conclusie is daarna dat de tijd die Nist rapporteert fysisch onmogelijk is.
Ze maakt alleen een grote fout in haar berekening van de 90 seconden, ik weet niet wat voor natuurkunde er op de havo gegeven wordt maar elke vwo-er met natuurkunde kan het zo aanwijzen...
In principe negeert ze totaal de kracht die van de ene vloer naar de andere door wordt gegeven, elke verdieping moet bij nul beginnen met vallen volgens haar. Dat dit niet klopt kun je zelf achter je pc testen door iets een beetje losjes vast te houden en er iets anders op te laten vallen...
Kan mijn eerdere uitleg niet zo snel terug vinden maar zoek er even eentje voor je onlineOp dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-![]()
thx, voor mij is dit echter oude koek. Soms vergeet je dat niet iedereen zo diep in deze materie zit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef HyperViper het volgende:
Die filmpjes waarin je overduidelijk explosieven af ziet gaan in de torens bevestigen wat de ex cia agente beweert, dat er zowel vliegtuigen als explosieven zijn gebruikt voor deze false flag operatie. Dit is goed materiaal Gray en Resonancer, zo wordt het topic boeiend.
Nog wat info over de "Israeli Spy Ring"Wat 'n aantal van de studenten er zelf in full colour over zeiden;quote:The 14 Art Students, it has now been confirmed, were in the World Trade Center Towers with Construction Passes,
knip
In 2001, a Fox News report by Carl Cameron laid out the Israeli spy scenario, however, the story was short-lived, and Shea was told by a representative at the news organization that there was outside pressure to kill the story.
http://www.rense.com/general87/14_1.htm
Geen idee of dit goed vertaald is, ben de taal niet machtig.
Aardig overzichtje:
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
Eisenhower1961.![]()
Klopt, ik vind het vaak oninteressant door de grote hoeveelheid desinformatie en belachelijke retoriek. Baby atoombommen en tv fakery gaan er bij mij gewoon niet in, deze stof daarentegen vind ik zeer zeker de moeite waard om te doorgronden. Keep it up guys. TV fakery zal vast wel voorkomen maar in dit geval lijkt het mij zeer omslachtig en onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:31 schreef Resonancer het volgende:
[..]
thx, voor mij is dit echter oude koek. Soms vergeet je dat niet iedereen zo diep in deze materie zit.
[ Bericht 6% gewijzigd door HyperViper op 20-09-2011 21:39:26 ]![]()
Zucht, is het n raadseltje ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hier staat het artikel van Judy Wood waar jij je plaatje uit hebt gehaald:
http://www.drjudywood.com/articles/BBE/BilliardBalls.html
Zoals ik al eerder zei, ze begint met te claimen hoe lang een "normale" instorting geduurd zou moeten hebben, +/- 90 seconden.
Haar conclusie is daarna dat de tijd die Nist rapporteert fysisch onmogelijk is.
Ze maakt alleen een grote fout in haar berekening van de 90 seconden, ik weet niet wat voor natuurkunde er op de havo gegeven wordt maar elke vwo-er met natuurkunde kan het zo aanwijzen...
Ik kan het je wel voor de 4de keer gaan vragen maar dat lijkt geen zin te hebben.
Iemand anders die het mij uit kan leggen ?
Bovendien begint ze daar niet mee, ze begint met n opsomming van fysiek bewijs.We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
Eisenhower1961.![]()
Er is al zoveel gepost w.b.t. 09/11 en mininukes door Lambiekje en anderen; beslist niet alleen maar op basis van "geloof".quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een bewering is niks waard zonder onderbouwing. Ik heb nog NIKS van onderbouwing van je gezien over die zogenaamde mininukes.
[..]
Geloven is prima, maar discussies op basis van geloof in plaats van feiten en onderbouwingen zijn onmogelijk. Een forum mod zou daarop in moeten grijpen.
Toch mooi, dat 09/11 na 10 jaar nog even boeiend is als destijds in 2001 in BNW etc. Dat is toch heel wenselijk voor een mod voor een interessant forum ?Heb je een bewijs dan dat mininukes niet kunnen bestaan ?quote:En dat mensen zelf wel kunnen beslissen wat ze onderbouwen is onzin, dat bewijst dit topic wel en al het gezeur over "mininukes" en natuurwetten die gebroken zouden worden waarvoor geen enkel bewijs geleverd wordt.Gelukkig is onze moderator (nog) niet gebrainwashed door "natuurkundigen".quote:Jij staat toe dat mensen zaken beweren die natuurkundig compleet onmogelijk zijn en dat keer op keer doen. En dat, en het spijt me heel erg, maakt je een slechte moderator.
bovendien, ik zie Gray wel groeien in zijn rol.
@Resonancer ,
Mooie links gaf je hier !!![]()
![]()
Heb jij bewijs dat Allah niet ervoor gezorgd heeft dat het WTC is ingestort?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
[..]
Heb je een bewijs dan dat mininukes niet kunnen bestaan ?
Zoveel toevalligheden, het kan toch niet anders.. alleen Allah kan hiervoor gezorgd hebben.
(zelfde redenering)Alpha kenny one![]()
Oh ze bestaan ook wel hoor:quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er is al zoveel gepost w.b.t. 09/11 en mininukes door Lambiekje en anderen; beslist niet alleen maar op basis van "geloof".
Toch mooi, dat 09/11 na 10 jaar nog even boeiend is als destijds in 2001 in BNW etc. Dat is toch heel wenselijk voor een mod voor een interessant forum ?
[..]
Heb je een bewijs dan dat mininukes niet kunnen bestaan ?
[..]
Gelukkig is onze moderator (nog) niet gebrainwashed door "natuurkundigen".
bovendien, ik zie Gray wel groeien in zijn rol.
@Resonancer ,
Mooie links gaf je hier !!
Maar je kan je om diverse theoretische en praktische redenen geen wapen maken wat veel kleiner is.Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah![]()
Ik had al toegevoegd:quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zucht, is het n raadseltje ofzo?
Ik kan het je wel voor de 4de keer gaan vragen maar dat lijkt geen zin te hebben.
Iemand anders die het mij uit kan leggen ?
Bovendien begint ze daar niet mee, ze begint met n opsomming van fysiek bewijs.
In principe negeert ze totaal de kracht die van de ene vloer naar de andere door wordt gegeven, elke verdieping moet bij nul beginnen met vallen volgens haar. Dat dit niet klopt kun je zelf achter je pc testen door iets een beetje losjes vast te houden en er iets anders op te laten vallen...
Anders kun je altijd wikipediaen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Impuls_(natuurkunde)#Wet_van_behoud_van_impuls
of gewoon googlen:
http://tutor4physics.com/m4.htm
[ Bericht 8% gewijzigd door oompaloompa op 20-09-2011 23:04:03 ]Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-![]()
Bedoel je dat 'de crash' zo'n impuls op de gebouwen konden hebben?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:54 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik had al toegevoegd:
Anders kun je altijd wikipediaen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Impuls_(natuurkunde)#Wet_van_behoud_van_impuls
of gewoon googlen:
http://tutor4physics.com/m4.htm
Dus dat de reactie juist veroorzaakt is door de crash?Volg je hart, gebruik je verstand.![]()
Nee ik bedoel dat als voorwerp a tegen b komt, voorwerp a energie doorgeeft aan voorwerp b. Denk bijvoorbeeld aan een biljarttafel, als je de ene bal tegen de andere aanstoot gaat de volgende bal rollen met de energie die de eerdere bal doorgaf. In haar tekening doet Judy Wood net alsof elke verdieping op 0 energie begint tijdens een instorting, dat is natuurlijk niet zo, de verdieping die er op knalt geeft zijn energie, impuls, door aan de volgende verdieping.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:12 schreef heartz het volgende:
[..]
Bedoel je dat 'de crash' zo'n impuls op de gebouwen konden hebben?
Dus dat de reactie juist veroorzaakt is door de crash?
Als je naar dit plaatje kijkt zie je dat ze alles op 0 laat beginnen de hele tijd, zo komt ze op een totale tijd van 90 seconden die nodig zouden zijn voor het wtc om in te storten, die berekening klopt echter niet omdat ze het fenomeen behoud van impuls gewoon negeert, een core concept binnen de mechanica en iets dat je dagelijks continu ervaart in het echte leven:
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
Dus dat we het 'pannekoeken' effect hadden moeten verwachten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat als voorwerp a tegen b komt, voorwerp a energie doorgeeft aan voorwerp b. Denk bijvoorbeeld aan een biljarttafel, als je de ene bal tegen de andere aanstoot gaat de volgende bal rollen met de energie die de eerdere bal doorgaf. In haar tekening doet Judy Wood net alsof elke verdieping op 0 energie begint tijdens een instorting, dat is natuurlijk niet zo, de verdieping die er op knalt geeft zijn energie, impuls, door aan de volgende verdieping.
Als je naar dit plaatje kijkt zie je dat ze alles op 0 laat beginnen de hele tijd, zo komt ze op een totale tijd van 90 seconden die nodig zouden zijn voor het wtc om in te storten, die berekening klopt echter niet omdat ze het fenomeen behoud van impuls gewoon negeert, een core concept binnen de mechanica en iets dat je dagelijks continu ervaart in het echte leven:
[ afbeelding ]
Of zouden verwachten?Volg je hart, gebruik je verstand.![]()
Ligt er aan wat je daarmee bedoeltquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:24 schreef heartz het volgende:
[..]
Dus dat we het 'pannekoeken' effect hadden moeten verwachten?
Of zouden verwachten?
Zo te zien heeft de Fed nog financiele steun gegeven aan Urban Moving Systems, het bedrijf dat de witte bussen gebruikte. Best een aardig bedrag ook: 498,750 dollar, met daarbovenop 166,250 dollar. En de datum? 22 juni 2001.
http://www.fedspending.or(...)=3&datype=T&sortby=i
http://www.fedspending.or(...)2001&record_num=f500
Bij de huiszoeking van UMS door de FBI viel de onderzoekers op dat er een "unusually larger number of computers relative to the number of employees" aangetroffen was voor zo'n "fairly small business". De FBI nam 15 computers en een netwerkserver in beslag.
Zie pagina 47:
http://www.scribd.com/doc(...)536-Section-5-944891![]()
Of dat (het pannekoeken effect-resultaat) het resultaat had moeten zijn volgens jouw berekeningen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je daarmee bedoelt
Volg je hart, gebruik je verstand.![]()
Ik weet niet wat je met het pannekoeken effect-resultaat bedoelt om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef heartz het volgende:
[..]
Of dat (het pannekoeken effect-resultaat) het resultaat had moeten zijn volgens jouw berekeningen?
ik heb overigens niet berekend welke snelheid het zou moeten hebben, daarvoor zijn er te veel dingen onduidelijk. het is gemakkelijker om fouten op te sporen in berekeningen dan ze zelf 100% juist te doen. Het is in dit geval gewoon duidelijk dat ze iets over het hoofd heeft gezien, dat betekent niet dat ik zelf de berekening gemakkelijk kan doen
Ik bedoel dat we opeengestapelde vloeren zouden verwachten als resultaat van de val.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met het pannekoeken effect-resultaat bedoelt om eerlijk te zijn.quote:ik heb overigens niet berekend welke snelheid het zou moeten hebben, daarvoor zijn er te veel dingen onduidelijk. het is gemakkelijker om fouten op te sporen in berekeningen dan ze zelf 100% juist te doen. Het is in dit geval gewoon duidelijk dat ze iets over het hoofd heeft gezien, dat betekent niet dat ik zelf de berekening gemakkelijk kan doen
Volg je hart, gebruik je verstand.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: