http://ocio.os.doc.gov/s/(...)nt/prod01_002667.pdfquote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In haar hele verhaal neemt ze zwaartekracht niet mee en de daardoor veroorzaakte valversnelling. Daardoor klopt haar hele biljartballen verhaal niet., een essentieel onderdeel ontbreekt. Heel lang geleden heb ik het vrij uitgebreid uitgelegd in deze reeks maar ik weet niet precies meer waar...
Maar als je gewoon naar Judy Wood haar theorie zelf kijkt zul je zien dat het er niet in staat :p
Aan mechanica valt gelukkig niet veel te zien =]quote:Op maandag 19 september 2011 23:13 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://ocio.os.doc.gov/s/(...)nt/prod01_002667.pdf
Heb het al 's helemaal gelezen, begin voor de 2de keer. Denk dat je ongelijk hebt in deze.
Je legt wel meer dingen uit die ik anders zie.
9/11 is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #17
Interpretatie van de beelden is lastig te bediscusieren. terwijl dit de basis is van het WTC onderzoek. Hoop je andere uitleg ooit 's te lezen.
Hoe kan dit een mod zijn? Geen wonder dat alle nutcases hier samenscholenquote:
Waarom? Hoe moeilijk is het even uit te leggen WAAROM het volgens jou onmogelijk is?quote:Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef Lambiekje het volgende:
Vliegtuig + sneu slecht brandende brandje kan ONMOGELIJK de oorzaak zijn. Period.
Welke mininukes? Nogmaals, komt eens met BEWIJS dat een mininuke mogelijk is! Itt wat jij beweert moet een atoombom een minimum grootte hebben. Daarnaast is de schokgolf van een atoombom enorm veel sterker, het is simpelweg ONMOGELIJK een atoombom zo klein te maken dat 'ie 1 gebouw sloopt en alles daarnaast, inclusief alle ramen, intact laat.quote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef Lambiekje het volgende:
Wat is het dat men niet wil accepteren dat een supermacht als de VS dergelijke mininukes gebruikt op eigen bodem en eigen mensen?!
Fijn dat je je plekje gevonden hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe kan dit een mod zijn? Geen wonder dat alle nutcases hier samenscholen
dat was in 1950 ja! tel er even 50 jaar engineering bij op, en je hebt 4de gen mininukesquote:Op maandag 19 september 2011 23:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Welke mininukes? Nogmaals, komt eens met BEWIJS dat een mininuke mogelijk is! Itt wat jij beweert moet een atoombom een minimum grootte hebben. Daarnaast is de schokgolf van een atoombom enorm veel sterker, het is simpelweg ONMOGELIJK een atoombom zo klein te maken dat 'ie 1 gebouw sloopt en alles daarnaast, inclusief alle ramen, intact laat.
Heb je de bomaanslag gezien in Noorwegen en hoeveel ruiten daar uit de omringende gebouwen lagen? Wat denk je dat een atoombom doet? Daarnaast, als je het gebouw op wil blazen, waarom een atoombom? De fallout is extreem simpel te detecteren met geigertellers die IEDEREEN kan kopen?
Euhm nee, zo werken nukes niet. Je hebt een bepaalde minimale massa nodig, de critical mass. Daaronder kun je geen nuke hebben...quote:Op maandag 19 september 2011 23:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat was in 1950 ja! tel er even 50 jaar engineering bij op, en je hebt 4de gen mininukes
En wat is daar precies niet daar mee in overeenstemming? De vliegtuigen verdwenen zoals verwacht de gevel in (inertia) en er zijn genoeg verslagen van hoe erg de torens heen en weer gingen na de inslagen (actie-reactie).quote:
Ik zal je beledigingen maar naast me leggen, omdat ik denk dat ik begrijp hoe deze korte stelling deze reactie oproept. Vraag voortaan wel eerst even naar een toelichting, aangezien dit wel note-waardig is.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe kan dit een mod zijn? Geen wonder dat alle nutcases hier samenscholen
Maar die stap komt pas later, waarnemingen vormen de basis.quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Aan mechanica valt gelukkig niet veel te zien =]
In dit geval niet. Judy Wood claimt (op de basis van verkeerde ideeën over mechanica) dat een gebouw als het wtc niet sneller dan 90 seconden in kan storten op een normale manier.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar die stap komt pas later, waarnemingen vormen de basis.
Precies. Tenzij weer eens een van die natuurkundige wetten gebroken is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef oompaloompa het volgende:
Euhm nee, zo werken nukes niet. Je hebt een bepaalde minimale massa nodig, de critical mass. Daaronder kun je geen nuke hebben...
Een moderator heeft als taak een discussie te sturen. Dat wil zeggen dat als iemand ongefundeerde uitspraken doet, de moderator die persoon aanspoort zijn beweringen te onderbouwen. Het enige wat jij doet is mensen tikken op de vingers geven met 'notes', je stelt je dus op als een kinderjuf. Dit is niet beledigend bedoeld, maar gewoon een constatering. Dit topic ontspoort vooral door een gebrek aan moderatie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:52 schreef Gray het volgende:
Ik zal je beledigingen maar naast me leggen, omdat ik denk dat ik begrijp hoe deze korte stelling deze reactie oproept. Vraag voortaan wel eerst even naar een toelichting, aangezien dit wel note-waardig is.
Bepaalde beweringen zijn al tig keer voorbij gekomen in de 200+ 911-topics.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies. Tenzij weer eens een van die natuurkundige wetten gebroken is.
[..]
Een moderator heeft als taak een discussie te sturen. Dat wil zeggen dat als iemand ongefundeerde uitspraken doet, de moderator die persoon aanspoort zijn beweringen te onderbouwen. Het enige wat jij doet is mensen tikken op de vingers geven met 'notes', je stelt je dus op als een kinderjuf. Dit is niet beledigend bedoeld, maar gewoon een constatering. Dit topic ontspoort vooral door een gebrek aan moderatie.
Honderd keer iets beweren maakt het nog niet waar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bepaalde beweringen zijn al tig keer voorbij gekomen in de 200+ 911-topics.
Het is niet aan mij te bepalen welke uitspraken verdere onderbouwing vereisen, dat kunnen mensen prima zelf aangeven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:45 schreef Catbert het volgende:
Een moderator heeft als taak een discussie te sturen. Dat wil zeggen dat als iemand ongefundeerde uitspraken doet, de moderator die persoon aanspoort zijn beweringen te onderbouwen. Het enige wat jij doet is mensen tikken op de vingers geven met 'notes', je stelt je dus op als een kinderjuf. Dit is niet beledigend bedoeld, maar gewoon een constatering. Dit topic ontspoort vooral door een gebrek aan moderatie.
Een bewering is niks waard zonder onderbouwing. Ik heb nog NIKS van onderbouwing van je gezien over die zogenaamde mininukes.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:51 schreef Lambiekje het volgende:
Bepaalde beweringen zijn al tig keer voorbij gekomen in de 200+ 911-topics.
Geloven is prima, maar discussies op basis van geloof in plaats van feiten en onderbouwingen zijn onmogelijk. Een forum mod zou daarop in moeten grijpen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:57 schreef Gray het volgende:
Maar leg maar uit dan, waarom is geloven triest?
Geloof heeft net zo goed plaats in een discussie als een mening. De overtuigingskracht is anders, maar ik ga niet voor anderen bepalen welke overtuigingen anderen moeten aandragen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geloven is prima, maar discussies op basis van geloof in plaats van feiten en onderbouwingen zijn onmogelijk. Een forum mod zou daarop in moeten grijpen.
Jij gelooft dus dat ik als forummoderator geloofsovertuigingen van anderen moet bepalen? Begrijp je wel wat je hier zegt? Dan beslis ik bij deze dat je onderbouwing omtrent deze meta-discussie onzin is, en dat je moet stoppen. Ben ik nu een goede mod? Werkt niet he?quote:En dat mensen zelf wel kunnen beslissen wat ze onderbouwen is onzin, dat bewijst dit topic wel en al het gezeur over "mininukes" en natuurwetten die gebroken zouden worden waarvoor geen enkel bewijs geleverd wordt. Jij staat toe dat mensen zaken beweren die natuurkundig compleet onmogelijk zijn en dat keer op keer doen. En dat, en het spijt me heel erg, maakt je een slechte moderator.
Jij hoort voortaan gewoon te reageren in feedbacktopics als je klachten hebt op moderatie, net als ieder ander. En je te onthouden van beledigingen, of posten in het algemeen als dat niet lukt, net als ieder ander.quote:Dit is wat mij betreft het laatste in deze meta-discussie. Als je hierover verder wil praten, graag via PM.
Mee eens, ik geloof ook niet in de nuke-theorie. Anderen wel. Dat maakt dat een discussie nodig is om elkaar te overtuigen van wat wel en niet kan. Ik vind het persoonlijk niet zielig wanneer mensen niet de juiste conclusie weten te trekken uit de juiste argumenten, wel jammer.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat ie in leven is geblazen niet, misschien. Maar dat mensen er nog steeds in geloven is wel een beetje zielig toch?
Dat men vroeger dacht dat de aarde plat was, was ook niet zo gek. Maar als je dat nu nog gelooft....
Ik trek de grens bij de noodzaak die sommigen zien om beledigingen te uiten wanneer zij de ander niet kunnen overtuigen van hun ongelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 19:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[..]
Gray. Dit soort teksten vind ik persoonlijk ook een belediging voor onze collectieve intelligentie en daarmee denigrerend. Waar trek jij de grens?
Dit is een nieuwsbericht van 9-11 over het witte busje, volgeladen met explosieven dat werd aangehouden op 9-11:quote:After the events of September 11, video messages were broadcast which featured Bin Laden. Al Qaeda did not claim responsibility for the attacks but praised the 19 hijackers by proclaiming they will be in "paradise" for sure. Since then, there has been much debate on whether or not Islamic terrorism as witnessed on 9/11 and the 7/7 London bombings etc. is in-line with orthodox Islamic teachings. Many apologists are of the 'opinion' that these things are not supported by Islam, the Qur'an or Muhammad's Sunnah. However, the Qur'an contains many references on the Jihad/struggle against "those who believe not in Allah" (Qur'an 9:29). Likewise the ahadith attest to the fact that the actions undertaken by the hijackers on that morning are in-line with Muhammad's teachings as found in the ahadith.
Ze claimt nav oa de seismische gegevens en de beelden dat het wtc bijna in vrije val "instortte ". En dat kan idd niet. Nogmaals, onderzoek begint met waarnemen. Ook NIST spreekt van resp. 8 en 11 seconden. Volgens jou is dit dus wel mogelijk ? Of kloppen de cijfers van NIST niet ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In dit geval niet. Judy Wood claimt (op de basis van verkeerde ideeën over mechanica) dat een gebouw als het wtc niet sneller dan 90 seconden in kan storten op een normale manier.
Aangezien het korter instortte concludeert ze vervolgens dat er dus iets mis moet zijn.
Het NIST rapport bevat schattingen. Een aantal geologische instituten heeft aangegeven dat de totale instorting ongeveer 25 seconden duurde. De enige manier om het een beetje accuraat vast te stellen is seismologie omdat het laatste stuk door al het stof niet te zien was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:42 schreef Resonancer het volgende:
Ze claimt nav oa de seismische gegevens en de beelden dat het wtc bijna in vrije val "instortte ". En dat kan idd niet. Nogmaals, onderzoek begint met waarnemen. Ook NIST spreekt van resp. 8 en 11 seconden. Volgens jou is dit dus wel mogelijk ? Of kloppen de cijfers van NIST niet ?
Gewoon 'n schatting, zonder berekeningen. Dit is de basis van de hele theorie imo zeer relevant (de achilispees) en niet om aan te geven dat de brandweermannen te weinig tijd hadden maar om de manier van "instorten " Gewoon 'n flutrapport, zeker als je de doelstelling leest . Of was dat volgens jouw om te onderzoeken hoeveel tijd de brandweermannen hadden om hun vege lijf te redden en moet ik het hele rapport in die context zien?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het NIST rapport bevat schattingen. Een aantal geologische instituten heeft aangegeven dat de totale instorting ongeveer 25 seconden duurde. De enige manier om het een beetje accuraat vast te stellen is seismologie omdat het laatste stuk door al het stof niet te zien was.
25 seconden is geen vrije val, iedereen kan uitrekenen dat een virje val ongeveer 9 seconden geduurt had. Mensen wijzen iedere keer maar naar dat NIST rapport, en wat er in dat NIST rapport staat is niks anders dan dat de val circa 10 seconden duurde en de brandweer dus nooit genoeg tijd had om het gebouw te verlaten. Je moet ook het verband van dat rapport zien; in dat verband is het niet relevant wat de exacte duur is dus hebben ze gewoon een schatting gemaakt.
onderzoek hoeft niet te beginnen met waarnemen. Onderzoek gebeurt meestal juist na het formuleren van hypothese op basis van theorie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ze claimt nav oa de seismische gegevens en de beelden dat het wtc bijna in vrije val "instortte ". En dat kan idd niet. Nogmaals, onderzoek begint met waarnemen. Ook NIST spreekt van resp. 8 en 11 seconden. Volgens jou is dit dus wel mogelijk ? Of kloppen de cijfers van NIST niet ?
Ik begrijp niet wat je met "impuls van de valversnelling bedoeld" heb naar de eerdere uitleg gezocht maar niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
onderzoek hoeft niet te beginnen met waarnemen. Onderzoek gebeurt meestal juist na het formuleren van hypothese op basis van theorie.
Die tijden kunnen. Woods claim is dat een gebouw met de hoogte van het wtc minimaal 90 seconden nodig heeft om in te storten. Ze komt tot die 90 seconden doordat ze de imupls van de valversnelling (door zwaartekracht) niet mee neemt in haar berekeningen.
Wood claimt dat het 90 seconden had moeten duren op basis van foute aannames, neemt daarna waar dat het korter duurde en trekt de conclusie dat er dus iets aan de hand moet zijn.
De basis van haar hypothese (90 seconden moet het duren) is fout en daardoor dus ook alle verdere conclusies.
He=CIA handler Richard Fuiszquote:He said, "What do you think are the odds that those two people were just standing on the sidewalk with a video camera waiting patiently for the plane to hit the building?" And he said, "Those are Mossad agents. They knew that the World Trade Center was about to get hit, and they were waiting there for it to happen so they could record it and put it out in the media."
http://truthjihad.blogspo(...)r-blows-whistle.html
Gaan de debunkers deze vrouw ook weer weggzetten als ongeloofwaardig ? Of is dat al gebeurd ?quote:But what you guys don't know, which I will throw out to you, which comes out in my book, is that from April and May of 2001 onwards, Richard Fuisz instructed me to threaten the Iraqis with war. Now everybody assumes that the war stuff came after 9/11. But it didn't. They had decided months before 9/11 ever happened that as soon as this attack occurred, this would be the motivation for the war.
While I was writing my book, I had a high-ranking State Department official, who has a very very high, top-top-top security classification, and I cannot name him for you because I don't want to hurt his reputation. He's close to retirement, he's going to have a pension--they would crush him if he was ever exposed, I suspect. He thinks it too. He says that a couple of weeks before 9/11, at the end of August, for about two weeks, strange vans were arriving at the World Trade Center at three o' clock in the morning. They were staying from about three o' clock to about four-thirty or five. They were coming in for a brief period. And he swore to me that he personally had investigated the janitorial services, and he said "I know first hand how many employees the janitorial service had, what their trucks looked like, what their revenues were like, where they lived." He said "we know the addresses." We are confident that none of the people from the janitorial services were tied to these trucks. It had never happened before, it was a unique thing. This was not a constant thing like over a six month period. It was a strange anomaly right before (the attack on) the World Trade Center. And he was convinced that this was government-level thermite, government-level weapons, that had been put into either the stairwells or the elevator shafts. And he is convinced that this is when it happened.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |