abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102163918
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

In haar hele verhaal neemt ze zwaartekracht niet mee en de daardoor veroorzaakte valversnelling. Daardoor klopt haar hele biljartballen verhaal niet., een essentieel onderdeel ontbreekt. Heel lang geleden heb ik het vrij uitgebreid uitgelegd in deze reeks maar ik weet niet precies meer waar...

Maar als je gewoon naar Judy Wood haar theorie zelf kijkt zul je zien dat het er niet in staat :p
http://ocio.os.doc.gov/s/(...)nt/prod01_002667.pdf
Heb het al 's helemaal gelezen, begin voor de 2de keer. Denk dat je ongelijk hebt in deze.
Je legt wel meer dingen uit die ik anders zie.
9/11 is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #17
Interpretatie van de beelden is lastig te bediscusieren. terwijl dit de basis is van het WTC onderzoek. Hoop je andere uitleg ooit 's te lezen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_102164658
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:13 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Heb het al 's helemaal gelezen, begin voor de 2de keer. Denk dat je ongelijk hebt in deze.
Je legt wel meer dingen uit die ik anders zie.
9/11 is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #17
Interpretatie van de beelden is lastig te bediscusieren. terwijl dit de basis is van het WTC onderzoek. Hoop je andere uitleg ooit 's te lezen.
Aan mechanica valt gelukkig niet veel te zien =]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 19 september 2011 @ 23:31:53 #253
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102164825
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Gray het volgende:
Er is niets zielig aan geloven.
Hoe kan dit een mod zijn? Geen wonder dat alle nutcases hier samenscholen :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 19 september 2011 @ 23:33:01 #254
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102164881
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef Lambiekje het volgende:
Vliegtuig + sneu slecht brandende brandje kan ONMOGELIJK de oorzaak zijn. Period.
Waarom? Hoe moeilijk is het even uit te leggen WAAROM het volgens jou onmogelijk is?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 19 september 2011 @ 23:37:03 #255
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102165057
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef Lambiekje het volgende:
Wat is het dat men niet wil accepteren dat een supermacht als de VS dergelijke mininukes gebruikt op eigen bodem en eigen mensen?!
Welke mininukes? Nogmaals, komt eens met BEWIJS dat een mininuke mogelijk is! Itt wat jij beweert moet een atoombom een minimum grootte hebben. Daarnaast is de schokgolf van een atoombom enorm veel sterker, het is simpelweg ONMOGELIJK een atoombom zo klein te maken dat 'ie 1 gebouw sloopt en alles daarnaast, inclusief alle ramen, intact laat.

Heb je de bomaanslag gezien in Noorwegen en hoeveel ruiten daar uit de omringende gebouwen lagen? Wat denk je dat een atoombom doet? Daarnaast, als je het gebouw op wil blazen, waarom een atoombom? De fallout is extreem simpel te detecteren met geigertellers die IEDEREEN kan kopen?
pi_102165810
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Catbert het volgende:

[..]

Fijn dat je je plekje gevonden hebt.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_102165860
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Welke mininukes? Nogmaals, komt eens met BEWIJS dat een mininuke mogelijk is! Itt wat jij beweert moet een atoombom een minimum grootte hebben. Daarnaast is de schokgolf van een atoombom enorm veel sterker, het is simpelweg ONMOGELIJK een atoombom zo klein te maken dat 'ie 1 gebouw sloopt en alles daarnaast, inclusief alle ramen, intact laat.

Heb je de bomaanslag gezien in Noorwegen en hoeveel ruiten daar uit de omringende gebouwen lagen? Wat denk je dat een atoombom doet? Daarnaast, als je het gebouw op wil blazen, waarom een atoombom? De fallout is extreem simpel te detecteren met geigertellers die IEDEREEN kan kopen?
dat was in 1950 ja! tel er even 50 jaar engineering bij op, en je hebt 4de gen mininukes
pi_102165882
Catbert... wat ben jij een schreeuwert. Wat zit je dwars jongen?
pi_102165929
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat was in 1950 ja! tel er even 50 jaar engineering bij op, en je hebt 4de gen mininukes
Euhm nee, zo werken nukes niet. Je hebt een bepaalde minimale massa nodig, de critical mass. Daaronder kun je geen nuke hebben...
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 20 september 2011 @ 01:11:34 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102167429
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

inertia !?
actie-reactie
En wat is daar precies niet daar mee in overeenstemming? De vliegtuigen verdwenen zoals verwacht de gevel in (inertia) en er zijn genoeg verslagen van hoe erg de torens heen en weer gingen na de inslagen (actie-reactie).
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_102168497
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik zal je beledigingen maar naast me leggen, omdat ik denk dat ik begrijp hoe deze korte stelling deze reactie oproept. Vraag voortaan wel eerst even naar een toelichting, aangezien dit wel note-waardig is.

Ik neem nu even aan dat jij geloven recht tegenover de wetenschappelijke methode plaatst en de wetenschappelijke methode als waarheid in achting neemt. Echter is de wetenschappelijke methode niets meer, en niets minder, dan een methode om 'de waarheid' te benaderen, of omschrijven. Om de waarheid via de wetenschap te erkennen als waarheid, is echter wel vereist dat men gelooft dat de grondbeginselen, of aannames, waarop de wetenschap berust kloppen, of in andere woorden waar zijn. Een belangrijke nuance is dat wetenschap uitgaat van het principe van falsificatie, waarbij religie dat niet doet.
Wetenschap is, in conclusie, dus niet hetzelfde als geloof, maar vereist wel geloof om de resultaten van het hanteren van de wetenschappelijke methode als waarheid te aanvaarden.

Aldus een stukje wetenschapsfilosofie van een academicus. ;)
pi_102169177
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Aan mechanica valt gelukkig niet veel te zien =]
Maar die stap komt pas later, waarnemingen vormen de basis.
Eisenhower1961.
pi_102169666
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:57 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Maar die stap komt pas later, waarnemingen vormen de basis.
In dit geval niet. Judy Wood claimt (op de basis van verkeerde ideeën over mechanica) dat een gebouw als het wtc niet sneller dan 90 seconden in kan storten op een normale manier.

Aangezien het korter instortte concludeert ze vervolgens dat er dus iets mis moet zijn.
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:45:50 #264
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102169825
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef oompaloompa het volgende:
Euhm nee, zo werken nukes niet. Je hebt een bepaalde minimale massa nodig, de critical mass. Daaronder kun je geen nuke hebben...
Precies. Tenzij weer eens een van die natuurkundige wetten gebroken is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:52 schreef Gray het volgende:
Ik zal je beledigingen maar naast me leggen, omdat ik denk dat ik begrijp hoe deze korte stelling deze reactie oproept. Vraag voortaan wel eerst even naar een toelichting, aangezien dit wel note-waardig is.
Een moderator heeft als taak een discussie te sturen. Dat wil zeggen dat als iemand ongefundeerde uitspraken doet, de moderator die persoon aanspoort zijn beweringen te onderbouwen. Het enige wat jij doet is mensen tikken op de vingers geven met 'notes', je stelt je dus op als een kinderjuf. Dit is niet beledigend bedoeld, maar gewoon een constatering. Dit topic ontspoort vooral door een gebrek aan moderatie.
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:51:22 #265
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_102169945
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:45 schreef Catbert het volgende:

[..]

Precies. Tenzij weer eens een van die natuurkundige wetten gebroken is.

[..]

Een moderator heeft als taak een discussie te sturen. Dat wil zeggen dat als iemand ongefundeerde uitspraken doet, de moderator die persoon aanspoort zijn beweringen te onderbouwen. Het enige wat jij doet is mensen tikken op de vingers geven met 'notes', je stelt je dus op als een kinderjuf. Dit is niet beledigend bedoeld, maar gewoon een constatering. Dit topic ontspoort vooral door een gebrek aan moderatie.
Bepaalde beweringen zijn al tig keer voorbij gekomen in de 200+ 911-topics.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_102170025
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Honderd keer iets beweren maakt het nog niet waar.
pi_102170078
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:45 schreef Catbert het volgende:
Het is niet aan mij te bepalen welke uitspraken verdere onderbouwing vereisen, dat kunnen mensen prima zelf aangeven.

Notes zijn niet vaak nodig omdat men meestal zelf ook inziet dat gezonde discussies geen baat hebben bij beledigingen. Slechts wanneer mensen te kinderachtig zijn om zich te weerhouden van beledigen van anderen is het nodig als kinderjuf op te treden.

Maar leg maar uit dan, waarom is geloven triest?
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:57:28 #268
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102170083
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:51 schreef Lambiekje het volgende:
Een bewering is niks waard zonder onderbouwing. Ik heb nog NIKS van onderbouwing van je gezien over die zogenaamde mininukes.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:57 schreef Gray het volgende:
Maar leg maar uit dan, waarom is geloven triest?
Geloven is prima, maar discussies op basis van geloof in plaats van feiten en onderbouwingen zijn onmogelijk. Een forum mod zou daarop in moeten grijpen.

En dat mensen zelf wel kunnen beslissen wat ze onderbouwen is onzin, dat bewijst dit topic wel en al het gezeur over "mininukes" en natuurwetten die gebroken zouden worden waarvoor geen enkel bewijs geleverd wordt. Jij staat toe dat mensen zaken beweren die natuurkundig compleet onmogelijk zijn en dat keer op keer doen. En dat, en het spijt me heel erg, maakt je een slechte moderator.

Dit is wat mij betreft het laatste in deze meta-discussie. Als je hierover verder wil praten, graag via PM.
pi_102170554
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Geloven is prima, maar discussies op basis van geloof in plaats van feiten en onderbouwingen zijn onmogelijk. Een forum mod zou daarop in moeten grijpen.
Geloof heeft net zo goed plaats in een discussie als een mening. De overtuigingskracht is anders, maar ik ga niet voor anderen bepalen welke overtuigingen anderen moeten aandragen.

quote:
En dat mensen zelf wel kunnen beslissen wat ze onderbouwen is onzin, dat bewijst dit topic wel en al het gezeur over "mininukes" en natuurwetten die gebroken zouden worden waarvoor geen enkel bewijs geleverd wordt. Jij staat toe dat mensen zaken beweren die natuurkundig compleet onmogelijk zijn en dat keer op keer doen. En dat, en het spijt me heel erg, maakt je een slechte moderator.
Jij gelooft dus dat ik als forummoderator geloofsovertuigingen van anderen moet bepalen? Begrijp je wel wat je hier zegt? Dan beslis ik bij deze dat je onderbouwing omtrent deze meta-discussie onzin is, en dat je moet stoppen. Ben ik nu een goede mod? Werkt niet he? ;)

quote:
Dit is wat mij betreft het laatste in deze meta-discussie. Als je hierover verder wil praten, graag via PM.
Jij hoort voortaan gewoon te reageren in feedbacktopics als je klachten hebt op moderatie, net als ieder ander. En je te onthouden van beledigingen, of posten in het algemeen als dat niet lukt, net als ieder ander.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat ie in leven is geblazen niet, misschien. Maar dat mensen er nog steeds in geloven is wel een beetje zielig toch?

Dat men vroeger dacht dat de aarde plat was, was ook niet zo gek. Maar als je dat nu nog gelooft....
Mee eens, ik geloof ook niet in de nuke-theorie. Anderen wel. Dat maakt dat een discussie nodig is om elkaar te overtuigen van wat wel en niet kan. Ik vind het persoonlijk niet zielig wanneer mensen niet de juiste conclusie weten te trekken uit de juiste argumenten, wel jammer. :)

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

[..]

Gray. Dit soort teksten vind ik persoonlijk ook een belediging voor onze collectieve intelligentie en daarmee denigrerend. Waar trek jij de grens?
Ik trek de grens bij de noodzaak die sommigen zien om beledigingen te uiten wanneer zij de ander niet kunnen overtuigen van hun ongelijk. ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door Gray op 20-09-2011 09:57:45 ]
pi_102171289
Obama stelt hier dat Al-Qaida de aanslagen zelf heeft opgeëist. Daar heb ik nooit eerder van gehoord, weet iemand hier meer over?

edit: Volgens CBC en FOX zou een video afkomstig van Al Qaida laten zien dat zij stellen verantwoordelijk te zijn. Niet echt de meest neutrale bronnen uiteraard, weet iemand meer bronnen te vinden, bijvoorbeeld de video?

Wanneer men kijkt op http://www.wikiislam.net/wiki/September_11_(Terrorist_Attacks)#Al_Qaeda leest men daarentegen weer dit:
quote:
After the events of September 11, video messages were broadcast which featured Bin Laden. Al Qaeda did not claim responsibility for the attacks but praised the 19 hijackers by proclaiming they will be in "paradise" for sure. Since then, there has been much debate on whether or not Islamic terrorism as witnessed on 9/11 and the 7/7 London bombings etc. is in-line with orthodox Islamic teachings. Many apologists are of the 'opinion' that these things are not supported by Islam, the Qur'an or Muhammad's Sunnah. However, the Qur'an contains many references on the Jihad/struggle against "those who believe not in Allah" (Qur'an 9:29). Likewise the ahadith attest to the fact that the actions undertaken by the hijackers on that morning are in-line with Muhammad's teachings as found in the ahadith.
Dit is een nieuwsbericht van 9-11 over het witte busje, volgeladen met explosieven dat werd aangehouden op 9-11:

Ook werd er nog een ander wit busje aangehouden, met 5 Israeli's die het schouwspel juichend filmden:
http://en.wikipedia.org/w(...)wledge_debate#Israel

[ Bericht 11% gewijzigd door Gray op 20-09-2011 10:47:21 ]
pi_102172737
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

In dit geval niet. Judy Wood claimt (op de basis van verkeerde ideeën over mechanica) dat een gebouw als het wtc niet sneller dan 90 seconden in kan storten op een normale manier.

Aangezien het korter instortte concludeert ze vervolgens dat er dus iets mis moet zijn.
Ze claimt nav oa de seismische gegevens en de beelden dat het wtc bijna in vrije val "instortte ". En dat kan idd niet. Nogmaals, onderzoek begint met waarnemen. Ook NIST spreekt van resp. 8 en 11 seconden. Volgens jou is dit dus wel mogelijk ? Of kloppen de cijfers van NIST niet ?
Eisenhower1961.
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:26:38 #272
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102173964
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:42 schreef Resonancer het volgende:
Ze claimt nav oa de seismische gegevens en de beelden dat het wtc bijna in vrije val "instortte ". En dat kan idd niet. Nogmaals, onderzoek begint met waarnemen. Ook NIST spreekt van resp. 8 en 11 seconden. Volgens jou is dit dus wel mogelijk ? Of kloppen de cijfers van NIST niet ?
Het NIST rapport bevat schattingen. Een aantal geologische instituten heeft aangegeven dat de totale instorting ongeveer 25 seconden duurde. De enige manier om het een beetje accuraat vast te stellen is seismologie omdat het laatste stuk door al het stof niet te zien was.

25 seconden is geen vrije val, iedereen kan uitrekenen dat een virje val ongeveer 9 seconden geduurt had. Mensen wijzen iedere keer maar naar dat NIST rapport, en wat er in dat NIST rapport staat is niks anders dan dat de val circa 10 seconden duurde en de brandweer dus nooit genoeg tijd had om het gebouw te verlaten. Je moet ook het verband van dat rapport zien; in dat verband is het niet relevant wat de exacte duur is dus hebben ze gewoon een schatting gemaakt.
pi_102174997
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het NIST rapport bevat schattingen. Een aantal geologische instituten heeft aangegeven dat de totale instorting ongeveer 25 seconden duurde. De enige manier om het een beetje accuraat vast te stellen is seismologie omdat het laatste stuk door al het stof niet te zien was.

25 seconden is geen vrije val, iedereen kan uitrekenen dat een virje val ongeveer 9 seconden geduurt had. Mensen wijzen iedere keer maar naar dat NIST rapport, en wat er in dat NIST rapport staat is niks anders dan dat de val circa 10 seconden duurde en de brandweer dus nooit genoeg tijd had om het gebouw te verlaten. Je moet ook het verband van dat rapport zien; in dat verband is het niet relevant wat de exacte duur is dus hebben ze gewoon een schatting gemaakt.
Gewoon 'n schatting, zonder berekeningen. Dit is de basis van de hele theorie imo zeer relevant (de achilispees) en niet om aan te geven dat de brandweermannen te weinig tijd hadden maar om de manier van "instorten " Gewoon 'n flutrapport, zeker als je de doelstelling leest . Of was dat volgens jouw om te onderzoeken hoeveel tijd de brandweermannen hadden om hun vege lijf te redden en moet ik het hele rapport in die context zien?
Die 25 sec waar jij over spreekt is de instorting van het laatste stuk core. Dagen later viel er ook nog wel 's n balkje om.. duurde de collapse daarom enkele dagen. Maar Nist zegt zelf al: "we were unable to provide a full explanation of the total collapse." Tot op heden is er dus geen conclusie te trekken of getrokken. 10 jr later weet men nog niet hoe de instorting verliep. Maar ben wel benieuwd naar de seismografische gegevens van 25 sec. waar jij op doelt, die heb ik nog nooit gezien.
Eisenhower1961.
pi_102175770
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:42 schreef Resonancer het volgende:

[..]

onderzoek hoeft niet te beginnen met waarnemen. Onderzoek gebeurt meestal juist na het formuleren van hypothese op basis van theorie.

Die tijden kunnen. Woods claim is dat een gebouw met de hoogte van het wtc minimaal 90 seconden nodig heeft om in te storten. Ze komt tot die 90 seconden doordat ze de imupls van de valversnelling (door zwaartekracht) niet mee neemt in haar berekeningen.

Wood claimt dat het 90 seconden had moeten duren op basis van foute aannames, neemt daarna waar dat het korter duurde en trekt de conclusie dat er dus iets aan de hand moet zijn.
De basis van haar hypothese (90 seconden moet het duren) is fout en daardoor dus ook alle verdere conclusies.
pi_102180594
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:32 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

onderzoek hoeft niet te beginnen met waarnemen. Onderzoek gebeurt meestal juist na het formuleren van hypothese op basis van theorie.

Die tijden kunnen. Woods claim is dat een gebouw met de hoogte van het wtc minimaal 90 seconden nodig heeft om in te storten. Ze komt tot die 90 seconden doordat ze de imupls van de valversnelling (door zwaartekracht) niet mee neemt in haar berekeningen.

Wood claimt dat het 90 seconden had moeten duren op basis van foute aannames, neemt daarna waar dat het korter duurde en trekt de conclusie dat er dus iets aan de hand moet zijn.
De basis van haar hypothese (90 seconden moet het duren) is fout en daardoor dus ook alle verdere conclusies.
Ik begrijp niet wat je met "impuls van de valversnelling bedoeld" heb naar de eerdere uitleg gezocht maar niet kunnen vinden.

In dit onderzoek begint het wel met waarnemen. Zo heeft NIST het i.i.g wel gedaan. (helaas geven ze niet al het door hun gebruikte materiaal vrij)
De waarnemingen zijn de primaire reden voor de gedachte dat "er iets aan de hand moet zijn "
Als de complete torens door zwaartekracht alleen op de grond waren gekomen hadden de seismografen veel verder uit moeten slaan b.v., Als de onderliggende verdiepingen zoveel kracht hadden om zo 1/3 van de torens tot poeder te laten worden dan had de "instorting" ook langer moeten duren.
Overigens rekent ze zelfs vrij ruim door de luchtweerstand niet mee te rekenen.
En in al haar berekeningen vind ik de zwaartekracht gewoon terug, dus svp leg 's uit waar je wat mist.

Voor degene die tijd hebben, vanaf min7 , luister naar deze EX CIA agente die zonder vorm van proces 5 jaar heeft vastgezeten (Patriot Act) Volgens haar waren er kapers icm CD !!, was Iraq juist heel bereidwillig, werd er in april 2001 door de US al bij Irak aangedrongen ( bommen of praten) om openheid te geven over het plan om met gekaapte vliegtuigen gebouwen in te vliegen !, de oorlog in Libie is ook al lang geleden geplanned, etc.. imo vrij heftig om te horen van 'n echte insider.

Wat quotes:

quote:
He said, "What do you think are the odds that those two people were just standing on the sidewalk with a video camera waiting patiently for the plane to hit the building?" And he said, "Those are Mossad agents. They knew that the World Trade Center was about to get hit, and they were waiting there for it to happen so they could record it and put it out in the media."
http://truthjihad.blogspo(...)r-blows-whistle.html
He=CIA handler Richard Fuisz

quote:
But what you guys don't know, which I will throw out to you, which comes out in my book, is that from April and May of 2001 onwards, Richard Fuisz instructed me to threaten the Iraqis with war. Now everybody assumes that the war stuff came after 9/11. But it didn't. They had decided months before 9/11 ever happened that as soon as this attack occurred, this would be the motivation for the war.

While I was writing my book, I had a high-ranking State Department official, who has a very very high, top-top-top security classification, and I cannot name him for you because I don't want to hurt his reputation. He's close to retirement, he's going to have a pension--they would crush him if he was ever exposed, I suspect. He thinks it too. He says that a couple of weeks before 9/11, at the end of August, for about two weeks, strange vans were arriving at the World Trade Center at three o' clock in the morning. They were staying from about three o' clock to about four-thirty or five. They were coming in for a brief period. And he swore to me that he personally had investigated the janitorial services, and he said "I know first hand how many employees the janitorial service had, what their trucks looked like, what their revenues were like, where they lived." He said "we know the addresses." We are confident that none of the people from the janitorial services were tied to these trucks. It had never happened before, it was a unique thing. This was not a constant thing like over a six month period. It was a strange anomaly right before (the attack on) the World Trade Center. And he was convinced that this was government-level thermite, government-level weapons, that had been put into either the stairwells or the elevator shafts. And he is convinced that this is when it happened.

Gaan de debunkers deze vrouw ook weer weggzetten als ongeloofwaardig ? Of is dat al gebeurd ?
Graag commentaar op deze door mij over het hoofd geziene video.

[ Bericht 6% gewijzigd door Resonancer op 20-09-2011 16:16:18 ]
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')