Ah. Het is niet leuk meer als je teveel moeite moet doen he?quote:Op zondag 18 september 2011 19:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat wil ik niet... Je hebt duidelijk mijn posts niet gelezen. Ik heb hier namelijk hele andere gedachten over. Verder ga ik dus ook niet meer op jou in, want je bent behoorlijk aan het zuigen.
Sorry hoor, maar domheid irriteert me.quote:Op zondag 18 september 2011 19:19 schreef Miezziej het volgende:
Jullie kunnen ook nooit eens lief spelen he
Lekker persoonlijk worden weer. Schelden is duidelijk jouw beste argument.quote:Op zondag 18 september 2011 19:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah. Het is niet leuk meer als je teveel moeite moet doen he?
Sukkel.
Nee, mijn beste argumenten ga je niet op in, dus dan blijft er weinig over he? Jij vertikt het in te gaan op steekhoudende argumenten, en dat is respectloos. Dus ben ik terug net zo respectloos.quote:Op zondag 18 september 2011 19:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekker persoonlijk worden weer. Schelden is duidelijk jouw beste argument.
Wij kunnen dat niet bepalen.quote:Op zondag 18 september 2011 18:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kom op zeg, die laag betonstof vind jij te verklaren aan de hand van deze explosie? The fuck... en mij dan voor MBO-er uitmaken
Ik ben al een tijd aan het zoeken, heb wel een plaatje gevonden, en hoe bizar: deze dame is volgens het blog op internet een overlevende van 9/11, maar ook een truther. Ze staat op de foto in het stof, bij de torens, waar ze tegenover woonde. Ik las ergens anders dat deze foto voor de instorting is genomen, maar daar heb ik geen bewijs voor.quote:Op zondag 18 september 2011 19:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat ik dus niet snap als vliegtuig-ontmoet gebouw-leek, is hoe een impact met explosie op de 80e verdieping kan zorgen dat een handjevol verdiepingen zorgt voor een centimeter(s)dikke stoflaag in een omtrek dichtbij het gebouw en niet helemaal uitgespreid wordt door de stad.
Kunnen we beelden vinden van voor de instorting waar ook zo'n stoflaag is te vinden?
Vergeet de tussenmuren niet. Dat was allemaal 'drywall', oftewel gipsplaat. Dat verpulvert compleet bij een explosie.quote:Op zondag 18 september 2011 19:32 schreef oompaloompa het volgende:
Je kunt het vrij gemakkelijk uitrekenen. De afmetingen van de betonnen vloeren zijn bekend. Er is bekend hoeveel massa er ongeveer is weggeslagen bij de impact en explosie.
Schelden is ook niet leuk. Note.quote:Op zondag 18 september 2011 19:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah. Het is niet leuk meer als je teveel moeite moet doen he?
Sukkel.
Niet rekening houden met de waarschuwing van een forummod op te houden met schelden is ook niet erg verstandig.quote:[..]
Sorry hoor, maar domheid irriteert me.
Dat is al de derde truther met hersenletsel, toeval?quote:Op zondag 18 september 2011 19:34 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik ben al een tijd aan het zoeken, heb wel een plaatje gevonden, en hoe bizar: deze dame is volgens het blog op internet een overlevende van 9/11, maar ook een truther. Ze staat op de foto in het stof, bij de torens, waar ze tegenover woonde. Ik las ergens anders dat deze foto voor de instorting is genomen, maar daar heb ik geen bewijs voor.
Overigens is deze dame overleden in 2010 aan een hersentumor. Daarvoor heeft ze gereisd om haar verhaal te vertellen. Ze geloofde het officiële verhaal namelijk ook niet.
Ik post hem toch maar:
[ afbeelding ]
Jonah Goldberg in Skepticism Versus Paranoiaquote:I distrust the government but as a realistic conservative I think government is staffed with mostly well-intentioned but incompetent people — not because they're dumb, but because bureaucracies are dumb. These conspiracy theorists reverse this entirely. They think government is evil-intentioned but supremely, even divinely, competent. That's crazy-talk, Count Chocula.
Even voor de duidelijkheid: ik geloof niet in no planes of weet ik veel wat. Gray vraagt om een foto voor de instorting waar stof op staat, dus zoek ik dat voor hem. Het is een nietszeggende foto, maar dat zijn ze allemaal.quote:Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef boyv het volgende:
Staat ze in het stof? Ik zie helemaal niet waar ze in staat. Wat dat betreft kan ze in een wc-pot staan. Vrij nietszeggende foto weer.
Ja is dat zo? Dat wist ik niet. Ik las wel dat ze niet officieel was aangesloten bij een truther movement, maar ook niet in het officiële verhaal geloofde.quote:Op zondag 18 september 2011 19:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is al de derde truther met hersenletsel, toeval?
Ik bedoel ik claim niets ik stel alleen maar vragen...
Leef je uit. Jammer dat je zelf niet inziet hoe respectloos het is om iedere keer met die oneliners te komen terwijl iemand moeite doet met argumenten te komen. Een goeie moderator kijkt ook naar het verband van een conflict in plaats van puur scheldwoordjes te tellen en je een 'note' te geven als het aantal over het getal 'x' gaat.quote:Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef Gray het volgende:
Schelden is ook niet leuk. Note.
Niet rekening houden met de waarschuwing van een forummod op te houden met schelden is ook niet erg verstandig.
Het is wel zo maar het was meer een flauwe grap. Als je zoekt kun je overal patronen in vinden...quote:Op zondag 18 september 2011 19:40 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Dat wist ik niet. Ik las wel dat ze niet officieel was aangesloten bij een truther movement, maar ook niet in het officiële verhaal geloofde.
Verder ook...... m.b.t. de situatie NA het instorten van de 2 towers:quote:Op zondag 18 september 2011 19:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat ik dus niet snap als vliegtuig-ontmoet gebouw-leek, is hoe een impact met explosie op de 80e verdieping kan zorgen dat een handjevol verdiepingen zorgt voor een centimeter(s)dikke stoflaag in een omtrek dichtbij het gebouw en niet helemaal uitgespreid wordt door de stad.
Kunnen we beelden vinden van voor de instorting waar ook zo'n stoflaag is te vinden?
Ooo hahaha sorryquote:Op zondag 18 september 2011 19:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is wel zo maar het was meer een flauwe grap. Als je zoekt kun je overal patronen in vinden...
Ik zet er de volgende keer wel een smiley bij :pquote:Op zondag 18 september 2011 19:43 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ooo hahaha sorryik ben niet zo helder meer vandaag denk ik
Dat maakt deze zg wetenschappelijke bollebozen dus niet anders dan de tegenpartij die zij betichten van gekheid en het niet eren van de slachtoffers omdat 'vicsims' of d emogelijkheid van controlled demolition. Wellicht een pluspuntje. Verder lopen er talloze theorieen aangaande 9/11 door mekaar over verschillende aandachtspunten. En niet elke complot-theorist hangt elke theorie aan natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jezus...
De standaard uit de duim gezogen aannames zijn weer van de partij.
@haushofer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben blij met je zelfreflectie. Haushofer heeft een wetenschappelijke achtergrond, en zo zijn er nog meer in dit topic.
Wat ik hiermee bedoelde, is dat ik het heel bizar vond toen de eerste toren viel. Ik dacht: wtf, dat kan toch niet waar zijn?quote:Op zondag 18 september 2011 18:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar "lastig aan te geloven is". Het is een fucking skyscraper die instort. Daar komt echt bizar veel kracht bij vrij. En HEEL veel verpulverd beton. Moet je eens kijken wat er gebeurt als er 1 betonnen vloer op je valt, dan blijft al niks van je over, laat staan als het er 100 zijn.
Vooral de val van gebouw 7 was merkwaardig. NIST loopt veel toeval ana mekaar te knopen als verklaring voor de val. En uit hun eigen argumentatie wordt het alleen meer vreemder. Zie argumenten van 'Architects & Engineers for 9/11-truth'.quote:Op zondag 18 september 2011 19:50 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Wat ik hiermee bedoelde, is dat ik het heel bizar vond toen de eerste toren viel. Ik dacht: wtf, dat kan toch niet waar zijn?
En er zat vast nog wel meer staal in. En dat is alleemaal zoooo erg verzwakt door 'jetfuel' en office furniture dat het hele gebouw van boven naar beneden helemaal in mekaar is gezakt nagenoeg zonder weerstand tijdens de ineenstorting. En dat laatste daar wringt het em. Ineenzakking door verzwakt staal betekent geen freefall omdat weerstand. En wat jokkebrok zei. For every action there's an opposite reaction/force. Die gebouwen hadden nooit helemaal van top tot teen kunnen instorten. NIST spreekt zichzelf tegen. Aldus AE for 9/11 truth.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef THEFXR het volgende:
mijn god, deel 56 en er zijn nog steeds nitwits die denken dat de wtc's betonnen gebouwen waren!
De WTC torens bestonden ook voor een heel groot deel uit beton. En dan heb je het niet eens over tussenwandjes, metselmuurtjes, sanitair etc. Er was heel veel materiaal in die torens aanwezig wat tot stof is geexplodeerd.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef THEFXR het volgende:
mijn god, deel 56 en er zijn nog steeds nitwits die denken dat de wtc's betonnen gebouwen waren!
Als je meer dan 10 echte experts weet te vinden, die dus nog werkzaam zijn als relevante onderzoeker en publiceren (geen phd in antropologie 20 jaar geleden) stuur ik je een 6pack goed bier op.quote:Op zondag 18 september 2011 19:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat maakt deze zg wetenschappelijke bollebozen dus niet anders dan de tegenpartij die zij betichten van gekheid en het niet eren van de slachtoffers omdat 'vicsims' of d emogelijkheid van controlled demolition. Wellicht een pluspuntje. Verder lopen er talloze theorieen aangaande 9/11 door mekaar over verschillende aandachtspunten. En niet elke complot-theorist hangt elke theorie aan natuurlijk.
[..]
@haushofer.
Wat vind jij van de argumenten van de mensen uit dit filmpje. Het zijn er inmiddels 1500+ (wetenschappers en engineers met gedegen ervaring en credentials), die vragen om een nieuw onderzoek. En niet dat gedrocht dat zich "9/11 commission" noemde. Het gaat hier niet meer om vicsims. Wat ik zelf ook te ver vind gaan, alhoewel ik niets uitsluit. Maar om de val van de 3 grote gebouwen. 1, 2 en 7. En je hoeft niet 2 uur te gaan zitten kijken. Skim maar een beetje en vertel wat je vind van argumenten die je tegenkomt.
Mijn god 56 delen en nog steeds niet kunnen lezen wat er de pagina er voor is gepostquote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef THEFXR het volgende:
gast, het was een stalen gebouw met stalen vloeren en maar 8 cm beton erover heen!quote:Op zondag 18 september 2011 19:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De WTC torens bestonden ook voor een heel groot deel uit beton. En dan heb je het niet eens over tussenwandjes, metselmuurtjes, sanitair etc. Er was heel veel materiaal in die torens aanwezig wat tot stof is geexplodeerd.
Aha:quote:Op zondag 18 september 2011 19:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Mijn god 56 delen en nog steeds niet kunnen lezen wat er de pagina er voor is gepost
Nogal wat beton hoor....quote:De Twin Towers bestonden elk uit 200.000 ton staal, 400.000 kubieke meter beton, 110 verdiepingen, 103 liften, 43600 ramen, 60.000 ton aan koelapparatuur en de North Tower had nog een Tv-antenne van 120 meter op z’n top. Beide torens hadden 47 stalen kolommen, die de kern van de toren vormden. De North Tower was gereed in 1970 en kwam uit op 417 meter hoogte; de South Tower die klaar was in 1973 kwam twee meter lager uit op 415 meter hoogte.
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op zondag 18 september 2011 19:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je meer dan 10 echte experts weet te vinden, die dus nog werkzaam zijn als relevante onderzoeker en publiceren (geen phd in antropologie 20 jaar geleden) stuur ik je een 6pack goed bier op.
Niet dat iemand hier ooit beweerd heeft dat de gebouwen geheel van beton waren, maar oké, even meespelen:quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef THEFXR het volgende:
quote:The core of the towers housed the elevator and utility shafts, restrooms, three stairwells, and other support spaces. The core of each tower was a rectangular area 87 by 135 feet (27 by 41 m) and contained 47 steel columns running from the bedrock to the top of the tower. The large, column-free space between the perimeter and core was bridged by prefabricated floor trusses. The floors supported their own weight as well as live loads, providing lateral stability to the exterior walls and distributing wind loads among the exterior walls. The floors consisted of 4 inches (10 cm) thick lightweight concrete slabs laid on a fluted steel deck. A grid of lightweight bridging trusses and main trusses supported the floors. The trusses connected to the perimeter at alternate columns and were on 6 foot 8 inch (2.03 m) centers. The top chords of the trusses were bolted to seats welded to the spandrels on the exterior side and a channel welded to the core columns on the interior side. The floors were connected to the perimeter spandrel plates with viscoelastic dampers that helped reduce the amount of sway felt by building occupants.
Gast, 400.000 kubieke meter kale beton. Da's opzich niet heel weinig.quote:Op zondag 18 september 2011 19:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, het was een stalen gebouw met stalen vloeren en maar 8 cm beton erover heen!
man,man, wat een niveau hier, vind je het gek, dat de experts hier wegblijven!
Gewoon precies wat ik zeg. De vorige keer dat er een x aantal experts op werd gevoerd bleken ze allemaal geen experts te zijn op de manier waarop normaal dat woord wordt gebruikt. Als jij 10 echte experts weet te vinden in dat lijstje van 1500 krijg je gratis bier.quote:Op zondag 18 september 2011 19:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?
Dat is zo'n beetje bij alle wolkenkrabbers. En om logische redenen. Kun je vast zelf wel bedenken als je er ooit naar gekeken hebt.....quote:Op zondag 18 september 2011 18:54 schreef Bankfurt het volgende:
Hee, J0kkebr0k,
wist je trouwens al dat de Twintowers speciaal ontworpen (in de bouwtekeningen) waren om verticaal in te storten bij controlled demolition ?
The floors consisted of 4 inches (10 cm) thick lightweight concrete slabs laid on a fluted steel deck.quote:Op zondag 18 september 2011 19:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, het was een stalen gebouw met stalen vloeren en maar 8 cm beton erover heen!
man,man, wat een niveau hier, vind je het gek, dat de experts hier wegblijven!
Er was geen freefall. Aan de hand van seismische info heeft de collapce ongeveer 25 seconden geduurt. Als het een freefall was geweest, was het niet meer dan 10 seconden ongeveer geweest. Hele basale natuurkunde.quote:Op zondag 18 september 2011 19:56 schreef Schenkstroop het volgende:
En er zat vast nog wel meer staal in. En dat is alleemaal zoooo erg verzwakt door 'jetfuel' en office furniture dat het hele gebouw van boven naar beneden helemaal in mekaar is gezakt nagenoeg zonder weerstand tijdens de ineenstorting. En dat laatste daar wringt het em. Ineenzakking door verzwakt staal betekent geen freefall omdat weerstand. En wat jokkebrok zei. For every action there's an opposite reaction/force. Die gebouwen hadden nooit helemaal van top tot teen kunnen instorten. NIST spreekt zichzelf tegen. Aldus AE for 9/11 truth.
dat zeg ik toch, blindequote:Op zondag 18 september 2011 20:03 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
The floors consisted of 4 inches (10 cm) thick lightweight concrete slabs laid on a fluted steel deck.
Niet alleen maar stalen vloeren dus. Lezen.
Mar hoezo zouden die experts in dat filmpje (gestudeerd, wetenschappers, met ervaring en grotendeels nogsteeds actief en geen amateur-wetenschappers met een detacherings-baantje) niet relevant zijn voor jou. Of zelfs geen echte experts. Telt ervaring niet?quote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Gewoon precies wat ik zeg. De vorige keer dat er een x aantal experts op werd gevoerd bleken ze allemaal geen experts te zijn op de manier waarop normaal dat woord wordt gebruikt. Als jij 10 echte experts weet te vinden in dat lijstje van 1500 krijg je gratis bier.
Dat heb ik ook gelezen. De duur van de val gaf aan dat het te maken had met opstapeling, in plaats van een vrije val.quote:Op zondag 18 september 2011 20:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er was geen freefall. Aan de hand van seismische info heeft de collapce ongeveer 25 seconden geduurt. Als het een freefall was geweest, was het niet meer dan 10 seconden ongeveer geweest. Hele basale natuurkunde.
Note. Hij mag mij dus ook niet uitschelden. Waarom scheld je me uit? Doe ik bij jou toch ook niet? Je maakt een bewering die niet klopt...quote:
Dat is 1000 kubieke meter beton per 1 meter twin Tower ?quote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, 400.000 kubieke meter kale beton. Da's opzich niet heel weinig.
Sterker nog; een gebouw wil altijd recht naar beneden. Als je het wil laten omvallen moet je je best doen om het op een punt te laten scharnieren. Om iets zwaars opzij te bewegen is kracht nodig.quote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dat is zo'n beetje bij alle wolkenkrabbers. En om logische redenen. Kun je vast zelf wel bedenken als je er ooit naar gekeken hebt.....
Die dingen zijn groot he, en de binnenste core was load-bearing.quote:Op zondag 18 september 2011 20:05 schreef Bankfurt het volgende:
Dat is 1000 kubieke meter beton per 1 meter twin Tower ?
De claim "1500 experts blablabla" hangt nogal af van je definitie van expert.quote:Op zondag 18 september 2011 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mar hoezo zouden die experts in dat filmpje (gestudeerd, wetenschappers, met ervaring en grotendeels nogsteeds actief en geen amateur-wetenschappers met een detacherings-baantje) niet relevant zijn voor jou. Of zelfs geen echte experts. Telt ervaring niet?
Dan is het toch niet heel gek dat er héél veel beton is gevonden? Zoals ik al zei; 400.000 kubieke meter kale beton in die gebouwen, dat vind je op straat wel terug, dát is wat er werd gezegd. Niet dat het compleet betonnen gebouwen waren.quote:
Daarnaast nog alle gipsplaat tussenwanden. Daar blijft ook niks van over dan een hoop stof.quote:Op zondag 18 september 2011 20:06 schreef Buitendam het volgende:
Dan is het toch niet heel gek dat er héél veel beton is gevonden? Zoals ik al zei; 400.000 kubieke meter kale beton in die gebouwen, dat vind je op straat wel terug, dát is wat er werd gezegd. Niet dat het compleet betonnen gebouwen waren.
Ik zou graag de indeling van de materialen willen zien, want dit cijfer heb ik van de bouwcijfers van de gebouwen. Ik weet de indeling niet precies, waar het beton precies in de gebouwen was verwerkt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is 1000 kubieke meter beton per 1 meter twin Tower ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |