Dit is een vloer:quote:Op zondag 18 september 2011 18:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
WTC bestond voornamelijk staal. Daar heb je het dus al meteen gruwelijk mis:
Wat je linkt is gewoon lagwekkend. Je ziet in die vergelijkende gifs gewoon dat de footage van net niet dezelfde plek is genomen. Jij bent zo bezig je gelijk te vertonen dat je nieteens ziet dat de fucking gebouwen verspringen. Of is dat een gevolg van een door Bush in gang gezette aardbeving?quote:En over die amateurs van je...
9/11 #54: Veel vragen, geen antwoorden.
Je hebt je filmpjes trouwens zelf ook niet eens gekeken. Gezien de eerste geen vliegtuig toont, de 2de veelal bestaat uit docu materiaal en live beelden van de grote TV zenders. En de derde, dezelfde is als de tweede
Je faalt gigantisch.
Oh, dan hoef je dus niet te reageren? Ik heb genoeg van je teruggelezen hoor, je zit zo diep in je eigen reet met je hoofd dat je nieteens meer doorhebt dat er meer argumenten zijn tegen wat je beweert dan voor.quote:Op zondag 18 september 2011 18:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die tegenargumenten heb ik al honderden keren gegeven. Jij komt pas in dit deel binnenkakken.... remember?
Nooit van wind gehoord?quote:Op zondag 18 september 2011 18:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier... explosie... en wat stof:
Maar vliegt dat stof ver genoeg om bij de rode stip op dit kaartje zo'n dikke laag als op onderstaande foto's te veroorzaken? Dacht het niet!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leer lezen. Ik zeg nergens dat er geen beton in het WTC was verwerkt.quote:Op zondag 18 september 2011 18:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, dan hoef je dus niet te reageren? Ik heb genoeg van je teruggelezen hoor, je zit zo diep in je eigen reet met je hoofd dat je nieteens meer doorhebt dat er meer argumenten zijn tegen wat je beweert dan voor.
Jouw godsdienst is deze conspiracy. Je ziet wat je geloof staaft, en wat niet overeenkomt negeer je. Jammer genoeg ben je ook nog zo dom om te gaan beweren dat er geen beton zit in die WTC gebouwen, of dat er geen getuigen zouden zijn. Iets waarvan iedereen met een beetje niveau zelf al kan beredeneren waarom het zo zou zijn.
Slimmere conspirionisten houden het er op dat er explosieven in de torens zaten en dat de vliegtuigen door de overheid remote controlled waren. Jij bent helaas een van de 'domme' die met argumenten aankomt die extreem simpel te weerleggen zijn. Zoals je plaatjes over die zogenaamde 'professionals'.
quote:Op zondag 18 september 2011 18:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Leer lezen. Ik zeg nergens dat er geen beton in het WTC was verwerkt.
Je zei wel grotendeels staal...quote:Op zondag 18 september 2011 18:46 schreef oompaloompa het volgende:
maar ik neem aan dat je het "grotendeels" nu terug neemt jokkebrok?
Kom op zeg, die laag betonstof vind jij te verklaren aan de hand van deze explosie? The fuck... en mij dan voor MBO-er uitmakenquote:
Je zegt dat het grotendeels staal is, daar zat je gewoon enorm naast, het was puur in hoeveelheid materiaal meer beton dan staal. Je had het dus gewoon fout. Zeg dan ook gewoon "klopt, ik zat er naast". Als er zoveel beton in zit, wat je overigens in die explosie ook naar beneden ziet komen, is het volgens mij logisch dat er rond het WTC flink wat van terug te vinden is.quote:Op zondag 18 september 2011 18:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Leer lezen. Ik zeg nergens dat er geen beton in het WTC was verwerkt.
Er zit veel beton in dat gebouw. Bij die explosies zijn meerdere verdiepingen opgeblazen. Ik denk dat jij de schaal van het gebeuren niet helemaal doorhebt: het was een erg groot gebouw en een erg groot vliegtuig. Ik krijg echt het idee dat jij denkt dat die toren 10 bij 10 meter was ofzo.quote:Op zondag 18 september 2011 18:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kom op zeg, die laag betonstof vind jij te verklaren aan de hand van deze explosie? The fuck... en mij dan voor MBO-er uitmaken
Ja, dat zei ik ja. Waar bevond zich dat beton voornamelijk? En wat is je bron?quote:Op zondag 18 september 2011 18:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Je zei wel grotendeels staal...
Geen idee, google is je vriend. Ik ben al heel erg lang gestopt met dingen voor anderen hier uit te zoeken aangezien ze toch nooit luisteren. Ik post alleen als mensen duidelijk onzin verkondigen...quote:Op zondag 18 september 2011 18:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ja. Waar bevond zich dat beton voornamelijk? En wat is je bron?
quote:Op zondag 18 september 2011 18:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, dat zei ik ja. Waar bevond zich dat beton voornamelijk? En wat is je bron?
Laat me raden.. oompaloompa vind de laag stof ook gewoon prima te verklaren door de explosie..
Nou... het is sowieso wel relevant he... we hadden het namelijk over de impact en de explosie... en dat tapijt stof 100 meter verderop die daar uit voort gekomen zou zijn. Dan mag jij me aanwijzen waar dat beton dan zat, dat dit heeft kunnen veroorzaken.quote:Op zondag 18 september 2011 18:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Geen idee, google is je vriend. Ik ben al heel erg lang gestopt met dingen voor anderen hier uit te zoeken aangezien ze toch nooit luisteren. Ik post alleen als mensen duidelijk onzin verkondigen...
Moet ik nog serieus op dit soort idiote posts reageren!? We hebben het niet over NA het instorten. We hebben het over het stof VOOR het instorten.quote:Op zondag 18 september 2011 18:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is daar dus gedumpt door de overheid?
Waarom niet? Die explosie heeft meerdere vloeren vernietigd? Of geloof je dat gewoon niet?quote:Op zondag 18 september 2011 18:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Stel dat de core van beton zou zijn.... was het dan plausibel? Nee!
Stel dat de vloeren van beton waren, was het dan plausibel, nee nog niet.
Daar gaat het niet om. Die foto bewijst dat er heel veel beton aanwezig was. Tenzij je niet gelooft dat die prut uit het gebouw zelf kwam.quote:Op zondag 18 september 2011 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moet ik nog serieus op dit soort idiote posts reageren!? We hebben het niet over NA het instorten. We hebben het over het stof VOOR het instorten.
Kijk, je maakt extreem veel aannames weer in jouw post. Waarom zou jij een expert zijn in wat plausibel is? Je laat er niet eens een berekening op los of staaft je claims met enige andere onderbouwing.quote:Op zondag 18 september 2011 18:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou... het is sowieso wel relevant he... we hadden het namelijk over de impact en de explosie... en dat tapijt stof 100 meter verderop die daar uit voort gekomen zou zijn. Dan mag jij me aanwijzen waar dat beton dan zat, dat dit heeft kunnen veroorzaken.
Stel dat de core van beton zou zijn.... was het dan plausibel? Nee!
Stel dat de vloeren van beton waren, was het dan plausibel, nee nog niet.
We weten dat de facade van staal was. We weten dat de buitenste kolommen van staal waren, dus waar komt dat stof dan vandaan?
Die berg stof moet je zien vliegen.... en dat zie je dus niet. Maar toch komt het door de explosiequote:Op zondag 18 september 2011 18:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom niet? Die explosie heeft meerdere vloeren vernietigd? Of geloof je dat gewoon niet?
En waarom is het raar dat als er een explosie op 200m hoger is, er niet 100m ofzo in de omtrek daar rotzooi van terug te vinden is? Er staat een straffe wind op die hoogte.
[..]
Daar gaat het niet om. Die foto bewijst dat er heel veel beton aanwezig was. Tenzij je niet gelooft dat die prut uit het gebouw zelf kwam.
Heb jij nou nog niet door dat het me geen reet interesseert waar het beton zat? Ik ben er in geïnteresseerd hoe het daar terecht is gekomen. Jij bent weer lekker bezig om de discussie te frustreren.quote:Op zondag 18 september 2011 19:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Kijk, je maakt extreem veel aannames weer in jouw post. Waarom zou jij een expert zijn in wat plausibel is? Je laat er niet eens een berekening op los of staaft je claims met enige andere onderbouwing.
Ik heb 0 behoefte om met je in discussie te gaan omdat elke keer weer blijkt dat je je totaal afsluit van logica en argumenten. Dus ik beperk me tot het aangeven wanneer je claims obviously niet kloppen en grotendeels staal klopt overduidelijk niet, het was nog geen 5% staal. Doe daarmee wat je wilt. Als je je echt af vraagt waar het stof vandaan komt, ga dan de bouwtekeningen bekijken en zoek zelf uit waar het beton zat.
Wat ik dus niet snap als vliegtuig-ontmoet gebouw-leek, is hoe een impact met explosie op de 80e verdieping kan zorgen dat een handjevol verdiepingen zorgt voor een centimeter(s)dikke stoflaag in een omtrek dichtbij het gebouw en niet helemaal uitgespreid wordt door de stad.quote:Op zondag 18 september 2011 18:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom niet? Die explosie heeft meerdere vloeren vernietigd? Of geloof je dat gewoon niet?
En waarom is het raar dat als er een explosie op 200m hoger is, er niet 100m ofzo in de omtrek daar rotzooi van terug te vinden is? Er staat een straffe wind op die hoogte.
[..]
Daar gaat het niet om. Die foto bewijst dat er heel veel beton aanwezig was. Tenzij je niet gelooft dat die prut uit het gebouw zelf kwam.
Huh? Je linkte ZELF een filmpje met de explosie waarin je het neer ziet komen! Je ziet aan het eind als de rode gloed wegtrekt gewoon een zooi prut naar beneden komen!quote:Op zondag 18 september 2011 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die berg stof moet je zien vliegen.... en dat zie je dus niet. Maar toch komt het door de explosie![]()
Wat is daar niet aan te snappen? Het is niet allemaal even klein die partikels, dat zie je ook op die foto die ik gepost heb. Dichterbij ligt meer en is het meer zand/grind achter. Het hele dunne verspreid zich over een veel groter gebied en doet er veel langer over om neer te komen. Het is overigens niet 1 verdieping, zo'n 6 verdiepingen werden verwoest. Er lagen ook allemaal stukjes lijk e.d. op de grond.quote:Op zondag 18 september 2011 19:07 schreef Gray het volgende:
Wat ik dus niet snap als vliegtuig-ontmoet gebouw-leek, is hoe een impact met explosie op de 80e verdieping kan zorgen dat een handjevol verdiepingen zorgt voor een centimeter(s)dikke stoflaag in een omtrek dichtbij het gebouw en niet helemaal uitgespreid wordt door de stad.
Euh, als dit er voor de instorting neergelegd is, zouden niet HEEL veel mensen het raar gevonden hebben dat een paar dumptrucks er op een van de drukste plekken van Manhattan een enorme teringzooi van gemaakt had? Of waren er daar dan ook geen getuigen van?quote:Kunnen we beelden vinden van voor de instorting waar ook zo'n stoflaag is te vinden?
Het gaat me niet om wat jou interesseert. Je maakt een claim die niet klopt en daar wijs ik je even fijntjes op. Verder hoef je niet zo agressief te doen, ik raak daar niet van onder de indruk dus denk aan je bloeddruk...quote:Op zondag 18 september 2011 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb jij nou nog niet door dat het me geen reet interesseert waar het beton zat? Ik ben er in geïnteresseerd hoe het daar terecht is gekomen. Jij bent weer lekker bezig om de discussie te frustreren.
Hoe denk jij dat het er gekomen is? Ik vind het zelf opzich wel logisch dat een vliegtuig dat op volle snelheid met een volle tank kerosine een toren raakt en daarbij een hoop puin genereert die langzaam naar beden dwarrelt en gevangen wordt door de wind.quote:Op zondag 18 september 2011 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb jij nou nog niet door dat het me geen reet interesseert waar het beton zat? Ik ben er in geïnteresseerd hoe het daar terecht is gekomen. Jij bent weer lekker bezig om de discussie te frustreren.
Hij wil 'bewijzen' dat die meuk al voor het vliegtuig de toren in vloog daar lag. Hij is overduidelijk nooit in New York geweest en denkt dat het mogelijk is dat ze daar die prut ff dumpen zonder dat dat meteen leidt tot een paar duizend verbaasde mensenquote:Op zondag 18 september 2011 19:11 schreef oompaloompa het volgende:
En als feiten geven de discussie frustreert moet je misschien eens bij jezelf te raden gaan wat het doel van de discussie dan voor jou is
Dat wil ik niet... Je hebt duidelijk mijn posts niet gelezen. Ik heb hier namelijk hele andere gedachten over. Verder ga ik dus ook niet meer op jou in, want je bent behoorlijk aan het zuigen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij wil 'bewijzen' dat die meuk al voor het vliegtuig de toren in vloog daar lag. Hij is overduidelijk nooit in New York geweest en denkt dat het mogelijk is dat ze daar die prut ff dumpen zonder dat dat meteen leidt tot een paar duizend verbaasde mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |