abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102107510
Jullie kunnen ook nooit eens lief spelen he :P

Ik zoek nog steeds naar een documentaire die ik enkele jaren geleden heb gezien op nat.geo of op discovery. Ging ook over de conspiracy, wetenschappers gingen vertellen over hoe een vliegtuig niet voor zo'n explosie kon zorgen, en er was ook een stof gevonden die voor ontploffingen zorgt maar die niet in het gebouw zat of in het vliegtuig.
Kent iemand die? :9 Lekker duidelijke omschrijving ik weet het
  zondag 18 september 2011 @ 19:20:47 #252
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102107555
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 19:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat wil ik niet... Je hebt duidelijk mijn posts niet gelezen. Ik heb hier namelijk hele andere gedachten over. Verder ga ik dus ook niet meer op jou in, want je bent behoorlijk aan het zuigen.
Ah. Het is niet leuk meer als je teveel moeite moet doen he? :D

Sukkel.

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:19 schreef Miezziej het volgende:
Jullie kunnen ook nooit eens lief spelen he :P
Sorry hoor, maar domheid irriteert me.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102107599
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Sukkel.
Lekker persoonlijk worden weer. Schelden is duidelijk jouw beste argument.
  zondag 18 september 2011 @ 19:25:04 #254
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102107722
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 19:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekker persoonlijk worden weer. Schelden is duidelijk jouw beste argument.
Nee, mijn beste argumenten ga je niet op in, dus dan blijft er weinig over he? Jij vertikt het in te gaan op steekhoudende argumenten, en dat is respectloos. Dus ben ik terug net zo respectloos.

Maar vertel nu eens, wat is uberhaupt je punt over dat beton / geen beton? Wil je beweren dat dat stof er lag voordat het eerste vliegtuig naar binnen vloog?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102107948
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kom op zeg, die laag betonstof vind jij te verklaren aan de hand van deze explosie? The fuck... en mij dan voor MBO-er uitmaken :')
Wij kunnen dat niet bepalen.

Of is er iemand met een PhD in aanslagen en stofverspreiding in het huis?

Het lijkt mij vrij aannemelijk dat er een heleboel puin en stof vrijkomt bij een explosie waar dan ook. En als dat gebeurt op grote hoogte, zal de radius waarin het neerdaalt ook een groter oppervlak beslaan.
pi_102108030
Je kunt het vrij gemakkelijk uitrekenen. De afmetingen van de betonnen vloeren zijn bekend. Er is bekend hoeveel massa er ongeveer is weggeslagen bij de impact en explosie.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_102108120
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat ik dus niet snap als vliegtuig-ontmoet gebouw-leek, is hoe een impact met explosie op de 80e verdieping kan zorgen dat een handjevol verdiepingen zorgt voor een centimeter(s)dikke stoflaag in een omtrek dichtbij het gebouw en niet helemaal uitgespreid wordt door de stad.

Kunnen we beelden vinden van voor de instorting waar ook zo'n stoflaag is te vinden?
Ik ben al een tijd aan het zoeken, heb wel een plaatje gevonden, en hoe bizar: deze dame is volgens het blog op internet een overlevende van 9/11, maar ook een truther. Ze staat op de foto in het stof, bij de torens, waar ze tegenover woonde. Ik las ergens anders dat deze foto voor de instorting is genomen, maar daar heb ik geen bewijs voor.

Overigens is deze dame overleden in 2010 aan een hersentumor. Daarvoor heeft ze gereisd om haar verhaal te vertellen. Ze geloofde het officiële verhaal namelijk ook niet.

Ik post hem toch maar:

“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_102108149
Ik heb het net uit het hoofd berekend en het klopt.
pi_102108210
Staat ze in het stof? Ik zie helemaal niet waar ze in staat. Wat dat betreft kan ze in een wc-pot staan. Vrij nietszeggende foto weer.
  zondag 18 september 2011 @ 19:36:44 #260
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102108214
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:32 schreef oompaloompa het volgende:
Je kunt het vrij gemakkelijk uitrekenen. De afmetingen van de betonnen vloeren zijn bekend. Er is bekend hoeveel massa er ongeveer is weggeslagen bij de impact en explosie.
Vergeet de tussenmuren niet. Dat was allemaal 'drywall', oftewel gipsplaat. Dat verpulvert compleet bij een explosie.
pi_102108217
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Sukkel.
Schelden is ook niet leuk. Note.

quote:
[..]

Sorry hoor, maar domheid irriteert me.
Niet rekening houden met de waarschuwing van een forummod op te houden met schelden is ook niet erg verstandig.
pi_102108313
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:34 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ik ben al een tijd aan het zoeken, heb wel een plaatje gevonden, en hoe bizar: deze dame is volgens het blog op internet een overlevende van 9/11, maar ook een truther. Ze staat op de foto in het stof, bij de torens, waar ze tegenover woonde. Ik las ergens anders dat deze foto voor de instorting is genomen, maar daar heb ik geen bewijs voor.

Overigens is deze dame overleden in 2010 aan een hersentumor. Daarvoor heeft ze gereisd om haar verhaal te vertellen. Ze geloofde het officiële verhaal namelijk ook niet.

Ik post hem toch maar:

[ afbeelding ]
Dat is al de derde truther met hersenletsel, toeval?

Ik bedoel ik claim niets ik stel alleen maar vragen...
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 18 september 2011 @ 19:38:48 #263
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102108314
Verder is dit volgens mij de kern van het verhaal:
quote:
I distrust the government but as a realistic conservative I think government is staffed with mostly well-intentioned but incompetent people — not because they're dumb, but because bureaucracies are dumb. These conspiracy theorists reverse this entirely. They think government is evil-intentioned but supremely, even divinely, competent. That's crazy-talk, Count Chocula.
Jonah Goldberg in Skepticism Versus Paranoia
pi_102108345
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef boyv het volgende:
Staat ze in het stof? Ik zie helemaal niet waar ze in staat. Wat dat betreft kan ze in een wc-pot staan. Vrij nietszeggende foto weer.
Even voor de duidelijkheid: ik geloof niet in no planes of weet ik veel wat. Gray vraagt om een foto voor de instorting waar stof op staat, dus zoek ik dat voor hem. Het is een nietszeggende foto, maar dat zijn ze allemaal.

Ik heb er nog een gevonden: deze mensen worden uit het wtc gehaald en zitten onder het stof. Let op: voor de collapse.

pi_102108404
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is al de derde truther met hersenletsel, toeval?

Ik bedoel ik claim niets ik stel alleen maar vragen...
Ja is dat zo? Dat wist ik niet. Ik las wel dat ze niet officieel was aangesloten bij een truther movement, maar ook niet in het officiële verhaal geloofde.
  zondag 18 september 2011 @ 19:41:35 #266
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102108454
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef Gray het volgende:
Schelden is ook niet leuk. Note.

Niet rekening houden met de waarschuwing van een forummod op te houden met schelden is ook niet erg verstandig.
Leef je uit. Jammer dat je zelf niet inziet hoe respectloos het is om iedere keer met die oneliners te komen terwijl iemand moeite doet met argumenten te komen. Een goeie moderator kijkt ook naar het verband van een conflict in plaats van puur scheldwoordjes te tellen en je een 'note' te geven als het aantal over het getal 'x' gaat.

Ik neem aan trouwens dat "want je bent aan het zuigen" en termen als "idiote reactie" hem ook een note opleveren dan? Om het een beetje objectief te houden?
pi_102108530
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:40 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ja is dat zo? Dat wist ik niet. Ik las wel dat ze niet officieel was aangesloten bij een truther movement, maar ook niet in het officiële verhaal geloofde.
Het is wel zo maar het was meer een flauwe grap. Als je zoekt kun je overal patronen in vinden...
pi_102108552
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat ik dus niet snap als vliegtuig-ontmoet gebouw-leek, is hoe een impact met explosie op de 80e verdieping kan zorgen dat een handjevol verdiepingen zorgt voor een centimeter(s)dikke stoflaag in een omtrek dichtbij het gebouw en niet helemaal uitgespreid wordt door de stad.

Kunnen we beelden vinden van voor de instorting waar ook zo'n stoflaag is te vinden?
Verder ook...... m.b.t. de situatie NA het instorten van de 2 towers:

Als de spreiding van de hoeveelheid totale stof bekend is, EN over hoeveel oppervlakte het zich door de stad heeft verspreid, ..EN hoe de hoogte verdeling van dat laag stof is qua spreiding/afstand van Ground Zero; EN de soortelijke massa van die stof; dan geeft het een goede indruk van het totaal gewicht van de Twin Towers (exclusief staal), lijkt mij.

De inhoud (in m3) van 1 Twin-tower is ca. 400 X oppervlakte basis in m2; waarvan voor meer dan 80 % lucht.

Trouwens, ..Goeie discussie opmerking, Gray. Dit aspect ben ik niet veel tegengekomen, idd zoals J0kkebr0k, zegt.. de vraag is WAAR komt die massa stof vandaan ? Voor mij geldt de vraag enerzijds VOOR en anderzijds NA het instorten van de 2 towers.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bankfurt op 18-09-2011 19:50:24 ]
pi_102108557
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:43 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het is wel zo maar het was meer een flauwe grap. Als je zoekt kun je overal patronen in vinden...
Ooo hahaha sorry :P ik ben niet zo helder meer vandaag denk ik ;)
pi_102108713
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:43 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ooo hahaha sorry :P ik ben niet zo helder meer vandaag denk ik ;)
Ik zet er de volgende keer wel een smiley bij :p
  zondag 18 september 2011 @ 19:50:14 #271
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102108873
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jezus... :')

De standaard uit de duim gezogen aannames zijn weer van de partij.
Dat maakt deze zg wetenschappelijke bollebozen dus niet anders dan de tegenpartij die zij betichten van gekheid en het niet eren van de slachtoffers omdat 'vicsims' of d emogelijkheid van controlled demolition. Wellicht een pluspuntje. Verder lopen er talloze theorieen aangaande 9/11 door mekaar over verschillende aandachtspunten. En niet elke complot-theorist hangt elke theorie aan natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:12 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja precies. Ik ben blij met je zelfreflectie. Haushofer heeft een wetenschappelijke achtergrond, en zo zijn er nog meer in dit topic.
@haushofer.

Wat vind jij van de argumenten van de mensen uit dit filmpje. Het zijn er inmiddels 1500+ (wetenschappers en engineers met gedegen ervaring en credentials), die vragen om een nieuw onderzoek. En niet dat gedrocht dat zich "9/11 commission" noemde. Het gaat hier niet meer om vicsims. Wat ik zelf ook te ver vind gaan, alhoewel ik niets uitsluit. Maar om de val van de 3 grote gebouwen. 1, 2 en 7. En je hoeft niet 2 uur te gaan zitten kijken. Skim maar een beetje en vertel wat je vind van argumenten die je tegenkomt.

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102108884
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik snap niet wat daar "lastig aan te geloven is". Het is een fucking skyscraper die instort. Daar komt echt bizar veel kracht bij vrij. En HEEL veel verpulverd beton. Moet je eens kijken wat er gebeurt als er 1 betonnen vloer op je valt, dan blijft al niks van je over, laat staan als het er 100 zijn.

Wat ik hiermee bedoelde, is dat ik het heel bizar vond toen de eerste toren viel. Ik dacht: wtf, dat kan toch niet waar zijn?
pi_102109001
mijn god, deel 56 en er zijn nog steeds nitwits die denken dat de wtc's betonnen gebouwen waren! :')
  zondag 18 september 2011 @ 19:53:08 #274
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102109012
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:50 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Wat ik hiermee bedoelde, is dat ik het heel bizar vond toen de eerste toren viel. Ik dacht: wtf, dat kan toch niet waar zijn?
Vooral de val van gebouw 7 was merkwaardig. NIST loopt veel toeval ana mekaar te knopen als verklaring voor de val. En uit hun eigen argumentatie wordt het alleen meer vreemder. Zie argumenten van 'Architects & Engineers for 9/11-truth'.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 18 september 2011 @ 19:56:43 #275
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102109188
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef THEFXR het volgende:
mijn god, deel 56 en er zijn nog steeds nitwits die denken dat de wtc's betonnen gebouwen waren! :')
En er zat vast nog wel meer staal in. En dat is alleemaal zoooo erg verzwakt door 'jetfuel' en office furniture dat het hele gebouw van boven naar beneden helemaal in mekaar is gezakt nagenoeg zonder weerstand tijdens de ineenstorting. En dat laatste daar wringt het em. Ineenzakking door verzwakt staal betekent geen freefall omdat weerstand. En wat jokkebrok zei. For every action there's an opposite reaction/force. Die gebouwen hadden nooit helemaal van top tot teen kunnen instorten. NIST spreekt zichzelf tegen. Aldus AE for 9/11 truth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')