abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2011 @ 20:49:18 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102112927
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:47 schreef THEFXR het volgende:
staal met een laag stof erop,ja

Wat zijn die brokken dan? Pandaeieren?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102112983
maar even, het keyword is zwaartekracht. Judy Wood negeert de zwaartekracht. Jij negeert de zwaartekracht.

Dus, lees niet Judy Wood, lees een boekje intro natuurkunde en lees daarna nog eens Judy Wood en sla jezelf op de borst omdat je het beter weet.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_102113271
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja hoor, 20 verdiepingen die door, de andere 70 heenslaan!
is hetzelfde als dat je kop, je lichaam platdrukt tot aan je tenen, zie je nu hoe stom je claims zijn?
Nee, ik snap heel de vergelijking niet eens... We hadden het over die onmogelijke vrije val door opbouwende massa en etages, waardoor je berekeningen nodig hebt om conclusies te trekken, helemaal als een deel onmogelijk zichtbaar wordt gemaakt door puin en rook.
Dit, dus.
  zondag 18 september 2011 @ 20:55:22 #54
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102113389
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

En verpulveren betekent het verdwijnen van massa? Het wordt zo wel erg relativistisch hiero...

[..]

Ik kom hier vooral voor de inzichten en menselijk rationaliseren, is een heel erg goed observatie-object :D
Maar Oompa. Waarom zouden de 1500 Architects & Engineers (en wetenschappers) dan allemaal fake zijn volgens jou of niet geloofwaardig. Telt gemiddeld hun jarenlange ervaring als architect hoogbouw of onderzoeker niet volgens jou?

Debunk AE for 9/11 truth! :~
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102113396
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en dat zegt een Feyenoord hooligan :')
Nee hoor, gewoon een supporter. Overigens net zo relevant als al je andere posts in dit topic.
pi_102113597
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar Oompa. Waarom zouden de 1500 Architects & Engineers (en wetenschappers) dan allemaal fake zijn volgens jou of niet geloofwaardig. Telt gemiddeld hun jarenlange ervaring als architect hoogbouw of onderzoeker niet volgens jou?

Echte onderzoekers wel, ik vermoed alleen dat die er niet veel tussen zullen zitten :D
De vorige keer toen ik de zogenaamde experts op ben gaan zoeken kwam ik niet verder dan 1 daadwerkelijke expert...
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_102113606
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, ik snap heel de vergelijking niet eens... We hadden het over die onmogelijke vrije val door opbouwende massa en etages, waardoor je berekeningen nodig hebt om conclusies te trekken, helemaal als een deel onmogelijk zichtbaar wordt gemaakt door puin en rook.
wanneer maakt die massa snelheid? zoals jij het stelt, mogen we blij zijn dat de towers 30 jaar gestaan hebben, aangezien ze gebouwd waren om alle onheil te overleven,waren ze steviger gebouwd dan nodig!
pi_102113642
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wanneer maakt die massa snelheid? zoals jij het stelt, mogen we blij zijn dat de towers 30 jaar gestaan hebben, aangezien ze gebouwd waren om alle onheil te overleven,waren ze steviger gebouwd dan nodig!
valversnelling is al 3 paginas je antwoord
  zondag 18 september 2011 @ 21:00:02 #59
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102113754
quote:
wanneer maakt die massa snelheid?
Zwaartekracht? Tering he 8)7

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef Schenkstroop het volgende:

Heb je een lijstje van die architecten en engineers?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102113793
quote:

[..]

Die massa maakt snelheid zodra het met voldoende massa naar beneden kan komen, zodat het steeds meer verdiepingen (en dus nóg meer massa) mee kan nemen. Een soort lawineeffect.
Dit, dus.
pi_102113842
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Echte onderzoekers wel, ik vermoed alleen dat die er niet veel tussen zullen zitten :D
De vorige keer toen ik de zogenaamde experts op ben gaan zoeken kwam ik niet verder dan 1 daadwerkelijke expert...
ik moet zeggen dat ik het zo verdacht vind, dat ze bedelen voor geld voor een nieuw onderzoek, terwijl ze zelf zeggen dat het niet mogelijk is omdat alle bewijzen zijn vernietigd.
dus waar gaat dat geld heen wat mensen doneren aan A&E for truth?
pi_102113934
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik moet zeggen dat ik het zo verdacht vind, dat ze bedelen voor geld voor een nieuw onderzoek, terwijl ze zelf zeggen dat het niet mogelijk is omdat alle bewijzen zijn vernietigd.
dus waar gaat dat geld heen wat mensen doneren aan A&E for truth?
Richard Gage gok ik, ben nog niet op de website geweest maar hij staat bekend als een truther die enorme bedragen binnentikt van goedgelovige mensen...
pi_102113980
En nu ben ik wel op de website geweest en idd Richard Gage, hoe onverwacht :D
pi_102113982
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zwaartekracht? Tering he 8)7
duh, das wel er duf,wat ik bedoel 3 meter startsnelheid is niet voldoende om 80 verdiepingen weg te slaan, he
als je het nu van 10 km hoogte laat vallen heb je tenminste snelheid!
  zondag 18 september 2011 @ 21:03:50 #65
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102114023
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Heb je het over de mensen die zich bij AE for 9/11 truth hebben aangesloten?
Hier de volledige film met argumenten van de experts zelf. Debunk ze!

(ik zeg overigens niet dat je 2 uur lang moet gaan zitten luisteren he. alleen de mensen en hun credentials debunken. that's all)

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102114087
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef oompaloompa het volgende:
En nu ben ik wel op de website geweest en idd Richard Gage, hoe onverwacht :D
groot geld verdienen met 9/11, de scammer
pi_102114103
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

duh, das wel er duf,wat ik bedoel 3 meter startsnelheid is niet voldoende om 80 verdiepingen weg te slaan, he
Hoe weet jij dat nu weer? Je weet niet eens hoe zwaar de verzwakking van het gebouw was door de crash en de brand. Het is heel goed mogelijk dat het genoeg massa was om de onderliggende verdiepingen naar beneden te laten komen.
Dit, dus.
pi_102114244
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

(ik zeg overigens niet dat je 2 uur lang moet gaan zitten luisteren he. alleen de mensen en hun credentials debunken. that's all)

Is er ergens een lijst met de namen?
  zondag 18 september 2011 @ 21:07:48 #69
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102114305
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

groot geld verdienen met 9/11, de scammer
Dat kun je ook van Bush Sr en Jr zeggen.Al dat geld voor het fabriceren van wapens via zijn bedrijf en je eigen landgenoten met die wapens op de zanddnegers afsturen. En er waren géén Wmd's..

Oh wacht en moesten zij niet in Afghanistan zijn ipv Irak?
  zondag 18 september 2011 @ 21:09:49 #70
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102114445
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:06 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Is er ergens een lijst met de namen?
Als je een beejje skimt door dat filmpje heen (toegegeven het duurt een minuut voordat je pas de zoekbalk kunt gebruiiken). Zul je de 'fake' experts al tegenkomen met naam/toenaam. En het zijn er geen 1500 in dit filmpje don't worry. maar een stuk of 15-20. Nee ik heb geen kant en klaar lijstje.
pi_102114499
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

nou, ze hebben het voornamelijk over nano thermite en ik geloof dat dat niet als explosief gebruikt kan worden, verder laat het zich slecht aansteken en het brandt langzaam en onregelmatig, totaal ongeschikt voor een grote CD,als het wtc.
over wtc 7 hebben ze dan weer wel gelijk,maar dan 5 jaar nadat Jewelenko het gezegd had!
dus gewoon wat napraten, ik zie die film gewoon als promotie om meer geld binnen te harken.
Heb die cage al eens een mail gestuurd wanneer dat onderzoek er eens komt en op hoeveel de geldteller staat,maar je raad het al, no answer!
pi_102114670
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nu weer? Je weet niet eens hoe zwaar de verzwakking van het gebouw was door de crash en de brand. Het is heel goed mogelijk dat het genoeg massa was om de onderliggende verdiepingen naar beneden te laten komen.
door de crash niks,want met een plane crash was rekening gehouden in het ontwerp.
en brand is a non issue, 400 graden terwijl staal tenminste 1200 nodig hebt om zacht te worden!
pi_102114768
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als je een beejje skimt door dat filmpje heen (toegegeven het duurt een minuut voordat je pas de zoekbalk kunt gebruiiken). Zul je de 'fake' experts al tegenkomen met naam/toenaam. En het zijn er geen 1500 in dit filmpje don't worry. maar een stuk of 15-20. Nee ik heb geen kant en klaar lijstje.
je kunt alleen registeren voor toegang tot de website als je een engineer bent.
  zondag 18 september 2011 @ 21:15:07 #74
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102114829
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nou, ze hebben het voornamelijk over nano thermite en ik geloof dat dat niet als explosief gebruikt kan worden, verder laat het zich slecht aansteken en het brandt langzaam en onregelmatig, totaal ongeschikt voor een grote CD,als het wtc.
over wtc 7 hebben ze dan weer wel gelijk,maar dan 5 jaar nadat Jewelenko het gezegd had!
dus gewoon wat napraten, ik zie die film gewoon als promotie om meer geld binnen te harken.
Heb die cage al eens een mail gestuurd wanneer dat onderzoek er eens komt en op hoeveel de geldteller staat,maar je raad het al, no answer!
Niet helemaal waar.

Naast dat mogelijke thermite/thermate verhaal. Zetten zij vraagtekens bij de verklaringen van NIST zelf over de oorzaak van het ineenstorten van de gebouwen. En daarbij gaat het niet alleen over het mogelijke gebruik van Nano-thermite of andere explosieven. Zij trekken de verklaing van de oorzaak voor het ineenstorten van de gebouwen, 1,2 én 7 gegeven door NIST zelf in twijvel.

En als je dat filmpje bekijkt zul je genoeg namen tegenkomen denk ik zo.
pi_102115111
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:15 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Niet helemaal waar.

Naast dat mogelijke thermite/thermate verhaal. Zetten zij vraagtekens bij de verklaringen van NIST zelf over de oorzaak van het ineenstorten van de gebouwen. En daarbij gaat het niet alleen over het mogelijke gebruik van Nano-thermite of andere explosieven. Zij trekken de verklaing van de oorzaak voor het ineenstorten van de gebouwen, 1,2 én 7 gegeven door NIST zelf in twijvel.

En als je dat filmpje bekijkt zul je genoeg namen tegenkomen denk ik zo.
gast, ik was de eerste die die film gezien heeft en ook die eerste die de link hier plaatste,dus ik weet echt wel waarover ik praat.
  zondag 18 september 2011 @ 21:22:14 #76
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102115321
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

gast, ik was de eerste die die film gezien heeft en ook die eerste die de link hier plaatste,dus ik weet echt wel waarover ik praat.
heb je eindelijk een stel mensen die zich expert noemen met ervaring. En gaat het niet om vicsims. Doe je in ene een 180...

En trouwens was probably _on_pcp degeen die het filmpje hier het eerst op fok gooide (twee delen terug)
pi_102115468
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

heb je eindelijk een stel mensen die zich expert noemen met ervaring. En gaat het niet om vicsims. Doe je in ene een 180...

En trouwens was probably _on_pcp degeen die het filmpje hier het eerst op fok gooide (twee delen terug)
9/11 #53: Waar we iedereen verdenken!
nuff said :(
pi_102115470
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

De alleralleraller eerste?? Van iedereen? Respect!

En volslagen ongeloofwaardig, want jij praat altijd alleen maar andere na!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_102115623
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 21:23 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

De alleralleraller eerste?? Van iedereen? Respect!

En volslagen ongeloofwaardig, want jij praat altijd alleen maar andere na!
ik praat iig jou niet na,haha, iig begint je weer met je persoonlijke aanvallen, zoals je altijd doet als je volkomen uitgeluld bent. verder kom je zelf nooit met nieuw materiaal of nieuws je bijdrages in deze reeks zijn altijd nihil
  zondag 18 september 2011 @ 21:29:56 #80
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102115981
Thefxr, die architects & engineers hebben het over precies die alternatieve invalshoeken als mogelijke oorzaak voor de ineenstrting van de gebouwen hoor. Waaorm zijn zij niet geloofwaardig volgens jou?

En zij hebben het niet alleen over nano-thermite. Het is alleen een mogelijkheid. Volgens de argumenten van NIST klopt er het een en ander niet. Ze gaan er niet prat vanuit. Zij stellen vragen. Precies wat jij doet, das toch goed?

ik snap jouw ommekeer niet.
  zondag 18 september 2011 @ 21:30:33 #81
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102116025
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef THEFXR het volgende:
1 verdieping, niet 80. 1 verdieping, dan de volgende, etc. Nogmaals; een wolkenkrabber bevat kwa volume vooral lucht.

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Schenkstroop het volgende:
En zij hebben het niet alleen over nano-thermite.
Wel eens thermiet gezien? Ik wel, gewoon op de middelbare school. Ze gebruiken het ook om rails te lassen. Het wordt enorm heet, maar is compleet ongeschikt als explosief.
pi_102116322
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Thefxr, die architects & engineers hebben het over precies die alternatieve invalshoeken als mogelijke oorzaak voor de ineenstrting van de gebouwen hoor. Waaorm zijn zij niet geloofwaardig volgens jou?

En zij hebben het niet alleen over nano-thermite. Het is alleen een mogelijkheid. Volgens de argumenten van NIST klopt er het een en ander niet. Ze gaan er niet prat vanuit. Zij stellen vragen. Precies wat jij doet, das toch goed?

ik snap jouw ommekeer niet.
er is geen ommekeer en grotendeels geloof ik ze ook wel, alleen die cage vertrouw ik niet met zijn geld bedelen, die experts worden door hem ook misbruikt om geld in te zamelen. beetje hetzelfde als die arme hongerige klein negertjes en dan staan ze weer met de collectebus voor je deur of acceptgyros 555, dat gevoel krijg ik erbij!
pi_102116562
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:30 schreef Catbert het volgende:

[..]

1 verdieping, niet 80. 1 verdieping, dan de volgende, etc. Nogmaals; een wolkenkrabber bevat kwa volume vooral lucht.

[..]

Wel eens thermiet gezien? Ik wel, gewoon op de middelbare school. Ze gebruiken het ook om rails te lassen. Het wordt enorm heet, maar is compleet ongeschikt als explosief.
mee eens met het thermiet verhaal, maar niet met het eerste deel van je post,want elke verdieping lager roept ook weer weerstand op, dus je zou eigenlijk een schokkerige instorting hebben moeten zien!
pi_102116735
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

mee eens met het thermiet verhaal, maar niet met het eerste deel van je post,want elke verdieping lager roept ook weer weerstand op, dus je zou eigenlijk een schokkerige instorting hebben moeten zien!
nogmaals
Als ik een boekenkast op een ei laat vallen, zou je dan vertraging moeten zien?
  zondag 18 september 2011 @ 21:38:35 #85
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102116777
Wacht.. volgens mij (en dat weet ik niet zeker) was het thermate variant wel degelijk explosief.

Verder kun je de getuigen die knallen hoorden voor aanvang van ineenstorting of zelfs voor impact van de vliegtuigen (zie bv william rodriguez) niet verwijzen naar het land der fabelen. het zou iig nader bekeken moeten worden en niet compleet genegeerd zoals door de "9/11 commission report"
pi_102116996
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Wacht.. volgens mij (en dat weet ik niet zeker) was het thermate variant wel degelijk explosief.
dan nog heb je er veel ladingen van nodig per dieping en heel veel detcord/draden en ontstekers
totaal onmogelijk om dat te verbergen voor de mensen die er werken.
  zondag 18 september 2011 @ 21:43:01 #87
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102117131
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dan nog heb je er veel ladingen van nodig per dieping en heel veel detcord/draden en ontstekers
totaal onmogelijk om dat te verbergen voor de mensen die er werken.
En het kan het niet draadloos?

Verder waren er vóór 9/11 allerlei evacuaties zoals te zien in "loose change"

Of in dfit filmpje (wacht zoek hem even op)

Deze:

Weet trouwens niet of het de correcte is want ik heb hier momenteel even geen geluid.
pi_102117168
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef Schenkstroop het volgende:

Verder kun je de getuigen die knallen hoorden voor aanvang van ineenstorting of zelfs voor impact van de vliegtuigen (zie bv william rodriguez) niet verwijzen naar het land der fabelen. het zou iig nader bekeken moeten worden en niet compleet genegeerd zoals door de "9/11 commission report"
die explosie vlak voor de plane impact was in de kelder om het sprinkler systeem uit te schakelen. dat het beter kon fikken,anders was het na 10 min weer uit geweest.
pi_102117263
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Verder waren er vóór 9/11 allerlei evacuaties zoals te zien in "loose change"

Of in dfit filmpje (wacht zoek hem even op)
we spreken dan over 40.000 ladingen per tower, zie je het voor je?,daar ben je 5 jaar mee bezig ofzo
  zondag 18 september 2011 @ 21:44:54 #90
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102117281
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:36 schreef THEFXR het volgende:
Het gaat zo snel dat je het niet als 'schokkerig' ziet. De val is in totaal 15 seconden vertraagd, verdeeld over 100 verdiepingen komt dat ongeveer neer op 0.15 sec per verdieping. Het ziet er uit als een vloeiende beweging.

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Denk na man :')

Dat dan fijn de hele zaak de lucht in gaat omdat iemand z'n telefoon afgaat :')

Ze doen maanden over het uitplannen en installeren van een dergelijke demolitie. Wat te stom voor woorden is is dat zoveel van die "thruthers" zo gefocussed zijn op hun 'bewijs' dat ze compleet voorbij gaan aan dat het onmogelijk is zo iets te doen zonder dat mensen argwaan krijgen.

Stel, de VS wil oorlog voeren en daarom een paar torens met hun eigen mensen opblazen. Waarom al die moeite er vlieguigen in te vliegen? Waarom niet gewoon een paas busjes vol explosieven zoals ze eerder gedaan hebben? Waarom gaan voor een oplossing die extreem veel kans heeft van uitlekken?
pi_102117328
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

door de crash niks,want met een plane crash was rekening gehouden in het ontwerp.
en brand is a non issue, 400 graden terwijl staal tenminste 1200 nodig hebt om zacht te worden!
Ja, rekening gehouden in het ontwerp. Maar dat heeft niets uitgesloten, dat is later ook bevestigd.
Dit, dus.
pi_102117384
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het gaat zo snel dat je het niet als 'schokkerig' ziet. De val is in totaal 15 seconden vertraagd, verdeeld over 100 verdiepingen komt dat ongeveer neer op 0.15 sec per verdieping. Het ziet er uit als een vloeiende beweging.
of het ziet eruit als een vloeiende beweging, omdat die verdiepingen er niet meer waren })
  zondag 18 september 2011 @ 21:47:43 #93
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102117498
En NIST gaat zelf uit van "pancake collapse". En velen beweren dat de brandstof bij impact al helemaal is vervlogen/verbrand. Hoe kan dat alsnog elke metalen kolom door het hele gebouw van top tot teen zo erg hebben doen verzwakken?
pi_102117515
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, rekening gehouden in het ontwerp. Maar dat heeft niets uitgesloten, dat is later ook bevestigd.
door het NIST rapport, bedoel je? er zijn niet veel mensen met gezond verstand die dat rapport geloven,maar ja ieder zijn mening
  zondag 18 september 2011 @ 21:48:39 #95
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102117572
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef THEFXR het volgende:
die explosie vlak voor de plane impact was in de kelder om het sprinkler systeem uit te schakelen. dat het beter kon fikken,anders was het na 10 min weer uit geweest.
De brandwering is nooit berekend geweest op zoveel kerosine. Dat is tegen huis tuin en keukenbrandjes, geen tonnen spul wat tussen benzine en diesel inzit.

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef Schenkstroop het volgende:
En NIST gaat zelf uit van "pancake collapse". En velen beweren dat de brandstof bij impact al helemaal is vervlogen/verbrand. Hoe kan dat alsnog elke metalen kolom door het hele gebouw van top tot teen zo erg hebben doen verzwakken?
Fuck zeg, je kunt gewoon op de beelden zien dat die brand doorwoedt, die hele verdiepingen zijn gewoon rood!

En niks van top tot teen, een paar verdiepingen was genoeg. Als alles verzwakt was, was het wel onderaan begonnen met instorten nietwaar?

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef THEFXR het volgende:
door het NIST rapport, bedoel je? er zijn niet veel mensen met gezond verstand die dat rapport geloven,maar ja ieder zijn mening
Heb je zelf zaken uit dat rapport gespot of blaat je weer die truthers na?
pi_102117703
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef Schenkstroop het volgende:
dat weet je maar al te goed,he, dat is al zo vaak aan bod gekomen.
  zondag 18 september 2011 @ 21:54:01 #97
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102118009
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

we spreken dan over 40.000 ladingen per tower, zie je het voor je?,daar ben je 5 jaar mee bezig ofzo
Er zijn explosieven waargenomen door geuitgen. Van mensen op straat tot 1st responders, politie, brandweerlieden. Hoe verklaar je hun waarnemingen dan?

En er wordt nergens vermeld dat alleen thermite wordt verdacht als oorzaak he. het wordt verdacht. Maar hoeft niet de enige oorzaak te zijn. Als je uitgaat van het verhaal van NISt, zolgens de experts, klopt er veel niet.

Trouwens. Heeft NIST al haar computer-model met berekeningen vrijgegeven voor review?
Volgens AE for truth niet! Als verklaring van de overheid word er gezegd: het vrijgeven van die data heeft gevolgen voor national security..

hm..
  zondag 18 september 2011 @ 21:55:50 #98
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102118160
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Er zijn explosieven waargenomen door geuitgen.
Post eens wat links die dat soort zaken ondersteunen dan? Ik heb in al die docu's nog NOOIT iets gezien wat ook maar in de buurt kwam van een explosie, afgezien van de vliegtuigen zelf.
pi_102118247
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Er zijn explosieven waargenomen door geuitgen. Van mensen op straat tot 1st responders, politie, brandweerlieden. Hoe verklaar je hun waarnemingen dan?

En er wordt nergens vermeld dat alleen thermite wordt verdacht als oorzaak he. het wordt verdacht. Maar hoeft niet de enige oorzaak te zijn. Als je uitgaat van het verhaal van NISt, zolgens de experts, klopt er veel niet.

Trouwens. Heeft NIST al haar computer-model met berekeningen vrijgegeven voor review?
Volgens AE for truth niet! Als verklaring van de overheid werd er gezegd: het vrijgeven van de data heeft gevolgen voor national security..

hmmm..
ik zeg niet dat er geen explosies waren, alleen dat de towers niet met een gewone cd naar beneden konden worden gehaald. er zijn ook veel auto's in de fik gevlogen. op onverklaarbare wijze
  zondag 18 september 2011 @ 21:58:39 #100
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102118418
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:56 schreef THEFXR het volgende:
ik zeg niet dat er geen explosies waren, alleen dat de towers niet met een gewone cd naar beneden konden worden gehaald. er zijn ook veel auto's in de fik gevlogen. op onverklaarbare wijze
Een brandend gebouw dat naar beneden komt doet dat met auto's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')