Zoiets had ik ook al gemerktquote:maar waar extremisme in de meeste nationalistische landen een uitzondering is, is extremisme in het Joodse nationalisme de norm.”
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:25 schreef Medi het volgende:
In een interview met Phil Tourney van “the Ugly Truth Podcast”, uitgezonden op 15 maart 2010, zegt Sabrosky:
-“Ik heb de afgelopen weken lange gesprekken gehad met mensen van het Army War College en van het hoofdkwartier van het korps mariniers en ik heb hen duidelijk gemaakt dat het 100% zeker is dat 11 september een Mossad-operatie was. Punt uit.”
tja, dat zal zeker zo zijn, maar Moshe Dayan stelde heel terecht dat het van belang is het 'imago' te hebben ... _niet_ dat ze ook daadwerkelijk een dolle hond zijn, maar hooguit wel graag hun vijanden die indruk wekken..quote:En: “Wijlen generaal Moshe Dayan, die — Zionist of niet — nog steeds een geëerd lid van mijn Pantheon van militaire helden is, stelde vast dat de veiligheid van Israël afhing van het imago van Israël als dolle hond.
Wauw, een rapport uit 2002.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:10 schreef Muridae het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/2294487.stm
Iedereen eraan herinneren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:45 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wauw, een rapport uit 2002.
Wat wil je ermee?
Aan wat?quote:
...en dat komende van een moslim. Wat geloofwaardig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:56 schreef Chadi het volgende:
Denk je nou echt dat het ooit bekend wordt wie het gedaan heeft. Dat Binladen het niet was , was meteen al duidelijk. Zo goed is die kerel niet.
Yeah sure . Bewijs was ook zo overweldigend dat het uitgesloten is dat het niemand anders is dan Binladen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:58 schreef huhggh het volgende:
[..]
...en dat komende van een moslim. Wat geloofwaardig.
Maar als het nu écht zo blijkt te zijn. Wat dan? Dat is toch de wereld op z'n kop. Wat voor represailles dan ri Israël? Want in tegenstelling tot Bin Laden c.s. is Israel gewoon een staat? Moeten de VS voor straf dan daar een stadje nuken ofzo?quote:It has been claimed that Israeli agents may have had foreknowledge of the attacks. Four hours after the attack, the FBI arrested five Israelis who had been filming the smoking skyline from the roof of a white van in the parking lot of an apartment building, for "puzzling behavior". The Israelis were said to have been videotaping the disaster with cries of "joy and mockery"
Nou nee, ook tijdens die "perfect" uitgevoerde aanslagen had je wat mislukkingen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:06 schreef LXIV het volgende:
Tja. Het vreemde is wél dat de Arabieren zelf eigenlijk nergens toe in staat zijn, behalve rondtoeren in hun met oliedollars gekochte Westerse en Japanse wagens. En dan opeens zo'n super-complexe en succesvolle aanslag in elkaar zetten?
Misschien dat de uitvoerders Arabieren waren, maar het plan en de coordinatie kan goed uit een andere hoek gekomen zijn.
Ik bedoel: de gemiddelde aanslag blinkt uit in knulligheid. Een Arabische arts die met wat mislukte explosieven tegen de glazen ruit van een vliegveld aanrijdt. Of wat pubers die springstoffen uit airbags verzamelen. En dan opeens 3 (New York, Londen, Madrid) perfect uitgevoerde en getimede aanslagen. En dan weer een hoop van dat prutswerk. Dat geeft te denken.
Je ziet weer graag wat je er in wilt zien, met je speculaties.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:10 schreef LXIV het volgende:
Dit is in ieder geval een feit:
[..]
Maar als het nu écht zo blijkt te zijn. Wat dan? Dat is toch de wereld op z'n kop. Wat voor represailles dan ri Israël? Want in tegenstelling tot Bin Laden c.s. is Israel gewoon een staat? Moeten de VS voor straf dan daar een stadje nuken ofzo?
Israel heeft anders wel vaker op de VS gemikt nadat de VS een waarschuwing gaf, herinner je het USS Liberty ' incident' nog? Men heeft daar nog steeds z'n vraagtekens over.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef huhggh het volgende:
[..]
Je ziet weer graag wat je er in wilt zien, met je speculaties.
Over de aangehaalde quote:
Zoveel mensen hadden die aanslagen gefilmd. Big f*cking deal.
Dat van het vermeende vreugdevolle commentaar zou mij persoonlijk in het verkeerde keelgat schieten.....maar zegt nog steeds helemaal niks over enige vorm van betrokkenheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |