abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79533176
Dr. Alan Sabrosky , de voormalige directeur van het studiebureau van het US Army War College zegt dat de top van het leger inmiddels weet dat Israël en “die verraders in ons land” de aanslagen van 11 september 2001 pleegden.

In een interview met Phil Tourney van “the Ugly Truth Podcast”, uitgezonden op 15 maart 2010, zegt Sabrosky:

-“Ik heb de afgelopen weken lange gesprekken gehad met mensen van het Army War College en van het hoofdkwartier van het korps mariniers en ik heb hen duidelijk gemaakt dat het 100% zeker is dat 11 september een Mossad-operatie was. Punt uit.”

- ...."Sommige mensen daar zijn zeer, zeer ongelukkig. Eerst was men verbijsterd.... Ze wisten het niet, ze wisten het echt niet... vervolgens was er woede, echte woede...”

- ......" De Zionisten spelen een alles-of-niets-spel. Als ze deze verliezen is het met ze gedaan...”

Het interview met Sabrosky vond plaats naar aanleiding van een artikel over Zionisme dat hij enkele dagen eerder schreef.

In dat artikel schrijft Sabrosky onder andere: “... maar waar extremisme in de meeste nationalistische landen een uitzondering is, is extremisme in het Joodse nationalisme de norm.”

En: “Wijlen generaal Moshe Dayan, die — Zionist of niet — nog steeds een geëerd lid van mijn Pantheon van militaire helden is, stelde vast dat de veiligheid van Israël afhing van het imago van Israël als dolle hond. Daarin kon hij wel eens gelijk gehad hebben. Maar hij vergat op te merken dat de meeste mensen verkiezen die dolle hond af te maken voordat hij doordraait en bijt. Het is een optie die het overwegen waard is.”

Alan Sabrosky (Ph.D, University of Michigan) diende tien jaar in het Amerikaanse korps mariniers en is voormalig directeur van het studieburau van het US Army War College. Hij is zelf van Joodse afkomst.

Bron: http://www.veteranstoday.com/2010/03/19/22329/

woensdag 24 maart 2010 @ 15:30:59 #2
8875 Mdk
Smart-ass
pi_79533402
Het waren de Duitsers.. die al sinds 1945 verstopt zitten in een geheime basis onder de zuidpool, dat weet toch iedereen.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_79533409
Hm. Tja zionisten zijn vervelend.
quote:
maar waar extremisme in de meeste nationalistische landen een uitzondering is, is extremisme in het Joodse nationalisme de norm.”
Zoiets had ik ook al gemerkt
pi_79533475
En ik maar denken dat het kwam doordat ze homo's toelaten bij de douane...
pi_79533747
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:25 schreef Medi het volgende:

In een interview met Phil Tourney van “the Ugly Truth Podcast”, uitgezonden op 15 maart 2010, zegt Sabrosky:

-“Ik heb de afgelopen weken lange gesprekken gehad met mensen van het Army War College en van het hoofdkwartier van het korps mariniers en ik heb hen duidelijk gemaakt dat het 100% zeker is dat 11 september een Mossad-operatie was. Punt uit.”

leuke uitspraak .. maar natuurlijk een 'ontwijking' van de bewijslast .... dat hij zegt dat iets 100% zeker is is een interssante uitspraak maar als we hem op zn blauwe ogen (of in dit geval afgesneden voorhuid) moeten geloven, zegt dat nog steeds niet veel...

interssanter zou zijn hem te horen zeggen wàt de bewijzen zijn die het voor 100% zeker maken en zelf te beoordelen of dat klopt, of dat de man misschien een beetje doordraait
quote:
En: “Wijlen generaal Moshe Dayan, die — Zionist of niet — nog steeds een geëerd lid van mijn Pantheon van militaire helden is, stelde vast dat de veiligheid van Israël afhing van het imago van Israël als dolle hond.
tja, dat zal zeker zo zijn, maar Moshe Dayan stelde heel terecht dat het van belang is het 'imago' te hebben ... _niet_ dat ze ook daadwerkelijk een dolle hond zijn, maar hooguit wel graag hun vijanden die indruk wekken..

daartussen zit een zeer fijn, maar essentieel verschil ... een natie als Israel zal zeker graag dat imago hebben, maar kan het zich niet veroorloven daadwerkelijk ook als een 'dolle hond' bepaalde acties te doen die henzelf ook een enorme 'back-draft' kunnen geven en dan eerder hun eigen aanzien verschrikkelijk zouden schaden..

Om die zelfde reden zullen de werkelijke acties wel degelijk een zeer bewuste en slimme afweging ondergaan en zeker niet op een 'dole hond' wijze genomen worden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:35:21 #6
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_79555449
Ik ben benieuwd, pas na jaren zullen we het zeker weten. Maar ik moet wel zeggen dat hij een punt heeft in z'n analyse. Israel is gegroeid naar een heuse wereldmacht, waar het eerst de speeltje van de VS was is zij nu een krachtige politieke speler.
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_79559031
Bombarderen die handel!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_79562538
En de motivatie van Israel zou dan zijn een oorlog uit te lokken tussen Arabieren en de VS?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_79566616
De alu-hoedjes steken weer eens hun periodieke kop op
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:05:29 #10
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79566778
Tsja... 9/11 blijft ook een vreemd verhaal.

Als ik dan die oude Netwerk uitzending voor de geest haal waarin aardig indirect bewijs wordt neergelegd voor diverse verdachte transacties in de aanloop naar de inslag van de vliegtuigen, en de verduistering van geld vanuit één van die torens...

Je mag je best afvragen of die aluhoedjes nou gek zijn of de mensen die de boel de boel laten.
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:40:09 #11
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_79568277
Ik zie de Mossad er wel toe in staat eigenlijk.

Show me the evidence, old man!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:10:11 #12
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_79572783
quote:
Wauw, een rapport uit 2002.
Wat wil je ermee?
Faal van de eeuw.
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:47:47 #14
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_79572873
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:45 schreef huhggh het volgende:

[..]

Wauw, een rapport uit 2002.
Wat wil je ermee?
Iedereen eraan herinneren.
pi_79573180
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:47 schreef Muridae het volgende:

[..]

Iedereen eraan herinneren.
Aan wat?
Wees een wat duidelijker in plaats van linkjes te dumpen, waarbij iedereen moet gaan raden wat jij er van vindt.
Informatie is niet doorgespeeld.
Jij denkt dat dat voor 9/11 de enige keer zou was?
Waar mensen werken, worden fouten gemaakt.
Lees anders eens het 9/11 commissie-rapport.
Dan val je over de verscheidene fouten die door verschillende departementen zijn gemaakt.....en nog steeds worden gemaakt.
Faal van de eeuw.
pi_79573193
Denk je nou echt dat het ooit bekend wordt wie het gedaan heeft. Dat Binladen het niet was , was meteen al duidelijk. Zo goed is die kerel niet.
pi_79573271
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:56 schreef Chadi het volgende:
Denk je nou echt dat het ooit bekend wordt wie het gedaan heeft. Dat Binladen het niet was , was meteen al duidelijk. Zo goed is die kerel niet.
...en dat komende van een moslim. Wat geloofwaardig.
Faal van de eeuw.
pi_79573391
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:58 schreef huhggh het volgende:

[..]

...en dat komende van een moslim. Wat geloofwaardig.
Yeah sure . Bewijs was ook zo overweldigend dat het uitgesloten is dat het niemand anders is dan Binladen.

En met je opmerking zaag je je eigen poten onder je stoel vandaan als je het over objectiviteit hebt
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:06:26 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79573584
Tja. Het vreemde is wél dat de Arabieren zelf eigenlijk nergens toe in staat zijn, behalve rondtoeren in hun met oliedollars gekochte Westerse en Japanse wagens. En dan opeens zo'n super-complexe en succesvolle aanslag in elkaar zetten?

Misschien dat de uitvoerders Arabieren waren, maar het plan en de coordinatie kan goed uit een andere hoek gekomen zijn.

Ik bedoel: de gemiddelde aanslag blinkt uit in knulligheid. Een Arabische arts die met wat mislukte explosieven tegen de glazen ruit van een vliegveld aanrijdt. Of wat pubers die springstoffen uit airbags verzamelen. En dan opeens 3 (New York, Londen, Madrid) perfect uitgevoerde en getimede aanslagen. En dan weer een hoop van dat prutswerk. Dat geeft te denken.
The End Times are wild
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:10:08 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79573717
Dit is in ieder geval een feit:
quote:
It has been claimed that Israeli agents may have had foreknowledge of the attacks. Four hours after the attack, the FBI arrested five Israelis who had been filming the smoking skyline from the roof of a white van in the parking lot of an apartment building, for "puzzling behavior". The Israelis were said to have been videotaping the disaster with cries of "joy and mockery"
Maar als het nu écht zo blijkt te zijn. Wat dan? Dat is toch de wereld op z'n kop. Wat voor represailles dan ri Israël? Want in tegenstelling tot Bin Laden c.s. is Israel gewoon een staat? Moeten de VS voor straf dan daar een stadje nuken ofzo?
The End Times are wild
pi_79573812
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:06 schreef LXIV het volgende:
Tja. Het vreemde is wél dat de Arabieren zelf eigenlijk nergens toe in staat zijn, behalve rondtoeren in hun met oliedollars gekochte Westerse en Japanse wagens. En dan opeens zo'n super-complexe en succesvolle aanslag in elkaar zetten?

Misschien dat de uitvoerders Arabieren waren, maar het plan en de coordinatie kan goed uit een andere hoek gekomen zijn.

Ik bedoel: de gemiddelde aanslag blinkt uit in knulligheid. Een Arabische arts die met wat mislukte explosieven tegen de glazen ruit van een vliegveld aanrijdt. Of wat pubers die springstoffen uit airbags verzamelen. En dan opeens 3 (New York, Londen, Madrid) perfect uitgevoerde en getimede aanslagen. En dan weer een hoop van dat prutswerk. Dat geeft te denken.
Nou nee, ook tijdens die "perfect" uitgevoerde aanslagen had je wat mislukkingen.
Laatst ook weer in Detroit.
Wellicht zegt het meer over een persoon als hij/zij het vreemd vindt dat sommige aanslagen weldegelijk lukken....zeker als er zoveel ondernemingen worden gepoogd.

Sommigen worden al in een zeer vroeg stadium verijdeld, omdat men denkt genoeg bewijs te hebben verzameld. (haalt soms niet de media)
Soms blijkt dat prematuur en worden de verdachten na een rechtzaak weer vrijgelaten, vanwege onvoldoende bewijs.
Sommigen worden nipt verkomen. (haalt de media)
Een kleiner percentage lukt ook daadwerkelijk. ( haalt uiteraard de media)
Faal van de eeuw.
pi_79573953
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:10 schreef LXIV het volgende:
Dit is in ieder geval een feit:
[..]

Maar als het nu écht zo blijkt te zijn. Wat dan? Dat is toch de wereld op z'n kop. Wat voor represailles dan ri Israël? Want in tegenstelling tot Bin Laden c.s. is Israel gewoon een staat? Moeten de VS voor straf dan daar een stadje nuken ofzo?
Je ziet weer graag wat je er in wilt zien, met je speculaties.
Over de aangehaalde quote:
Zoveel mensen hadden die aanslagen gefilmd. Big f*cking deal.
Dat van het vermeende vreugdevolle commentaar zou mij persoonlijk in het verkeerde keelgat schieten.....maar zegt nog steeds helemaal niks over enige vorm van betrokkenheid.
Faal van de eeuw.
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:18:50 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79574072
Het lijkt me heel onwaarschijnlijk hoor. Omdat de kans als het uitlekt (wat toch goed mogelijk is) de represailles enorm zijn. Maar áls het zo is, dan is het de wereld op zijn kop.
The End Times are wild
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:20:49 #24
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_79574167
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef huhggh het volgende:

[..]

Je ziet weer graag wat je er in wilt zien, met je speculaties.
Over de aangehaalde quote:
Zoveel mensen hadden die aanslagen gefilmd. Big f*cking deal.
Dat van het vermeende vreugdevolle commentaar zou mij persoonlijk in het verkeerde keelgat schieten.....maar zegt nog steeds helemaal niks over enige vorm van betrokkenheid.
Israel heeft anders wel vaker op de VS gemikt nadat de VS een waarschuwing gaf, herinner je het USS Liberty ' incident' nog? Men heeft daar nog steeds z'n vraagtekens over.
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:41:19 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79575054
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')