Zoiets had ik ook al gemerktquote:maar waar extremisme in de meeste nationalistische landen een uitzondering is, is extremisme in het Joodse nationalisme de norm.”
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:25 schreef Medi het volgende:
In een interview met Phil Tourney van “the Ugly Truth Podcast”, uitgezonden op 15 maart 2010, zegt Sabrosky:
-“Ik heb de afgelopen weken lange gesprekken gehad met mensen van het Army War College en van het hoofdkwartier van het korps mariniers en ik heb hen duidelijk gemaakt dat het 100% zeker is dat 11 september een Mossad-operatie was. Punt uit.”
tja, dat zal zeker zo zijn, maar Moshe Dayan stelde heel terecht dat het van belang is het 'imago' te hebben ... _niet_ dat ze ook daadwerkelijk een dolle hond zijn, maar hooguit wel graag hun vijanden die indruk wekken..quote:En: “Wijlen generaal Moshe Dayan, die — Zionist of niet — nog steeds een geëerd lid van mijn Pantheon van militaire helden is, stelde vast dat de veiligheid van Israël afhing van het imago van Israël als dolle hond.
Wauw, een rapport uit 2002.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:10 schreef Muridae het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/2294487.stm
Iedereen eraan herinneren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:45 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wauw, een rapport uit 2002.
Wat wil je ermee?
Aan wat?quote:
...en dat komende van een moslim. Wat geloofwaardig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:56 schreef Chadi het volgende:
Denk je nou echt dat het ooit bekend wordt wie het gedaan heeft. Dat Binladen het niet was , was meteen al duidelijk. Zo goed is die kerel niet.
Yeah sure . Bewijs was ook zo overweldigend dat het uitgesloten is dat het niemand anders is dan Binladen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:58 schreef huhggh het volgende:
[..]
...en dat komende van een moslim. Wat geloofwaardig.
Maar als het nu écht zo blijkt te zijn. Wat dan? Dat is toch de wereld op z'n kop. Wat voor represailles dan ri Israël? Want in tegenstelling tot Bin Laden c.s. is Israel gewoon een staat? Moeten de VS voor straf dan daar een stadje nuken ofzo?quote:It has been claimed that Israeli agents may have had foreknowledge of the attacks. Four hours after the attack, the FBI arrested five Israelis who had been filming the smoking skyline from the roof of a white van in the parking lot of an apartment building, for "puzzling behavior". The Israelis were said to have been videotaping the disaster with cries of "joy and mockery"
Nou nee, ook tijdens die "perfect" uitgevoerde aanslagen had je wat mislukkingen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:06 schreef LXIV het volgende:
Tja. Het vreemde is wél dat de Arabieren zelf eigenlijk nergens toe in staat zijn, behalve rondtoeren in hun met oliedollars gekochte Westerse en Japanse wagens. En dan opeens zo'n super-complexe en succesvolle aanslag in elkaar zetten?
Misschien dat de uitvoerders Arabieren waren, maar het plan en de coordinatie kan goed uit een andere hoek gekomen zijn.
Ik bedoel: de gemiddelde aanslag blinkt uit in knulligheid. Een Arabische arts die met wat mislukte explosieven tegen de glazen ruit van een vliegveld aanrijdt. Of wat pubers die springstoffen uit airbags verzamelen. En dan opeens 3 (New York, Londen, Madrid) perfect uitgevoerde en getimede aanslagen. En dan weer een hoop van dat prutswerk. Dat geeft te denken.
Je ziet weer graag wat je er in wilt zien, met je speculaties.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:10 schreef LXIV het volgende:
Dit is in ieder geval een feit:
[..]
Maar als het nu écht zo blijkt te zijn. Wat dan? Dat is toch de wereld op z'n kop. Wat voor represailles dan ri Israël? Want in tegenstelling tot Bin Laden c.s. is Israel gewoon een staat? Moeten de VS voor straf dan daar een stadje nuken ofzo?
Israel heeft anders wel vaker op de VS gemikt nadat de VS een waarschuwing gaf, herinner je het USS Liberty ' incident' nog? Men heeft daar nog steeds z'n vraagtekens over.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef huhggh het volgende:
[..]
Je ziet weer graag wat je er in wilt zien, met je speculaties.
Over de aangehaalde quote:
Zoveel mensen hadden die aanslagen gefilmd. Big f*cking deal.
Dat van het vermeende vreugdevolle commentaar zou mij persoonlijk in het verkeerde keelgat schieten.....maar zegt nog steeds helemaal niks over enige vorm van betrokkenheid.
Als de leugen maar groot genoeg is... Wie wil de waarheid dan nog geloven als die meer is dan te verwerken is?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:18 schreef LXIV het volgende:
Het lijkt me heel onwaarschijnlijk hoor. Omdat de kans als het uitlekt (wat toch goed mogelijk is) de represailles enorm zijn. Maar áls het zo is, dan is het de wereld op zijn kop.
Dit gaat vooral over de internationale relaties tussen de landen, niet zozeer om hoe of wat ze gedaan hebbenquote:
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat maakt het nog niet een precedent voor beleid, wat jij eruit lijkt op te maken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:20 schreef Kardash het volgende:
[..]
Israel heeft anders wel vaker op de VS gemikt nadat de VS een waarschuwing gaf, herinner je het USS Liberty ' incident' nog? Men heeft daar nog steeds z'n vraagtekens over.
Lees: de consumeerschapen steken weer eens hun periodieke kop in het zand.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:00 schreef huhggh het volgende:
De alu-hoedjes steken weer eens hun periodieke kop op
Een voorbeeld van beleid lijkt me een redelijk goede afspiegeling van beleidquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:55 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat maakt het nog niet een precedent voor beleid, wat jij eruit lijkt op te maken.
In Nederland hebben ze een mooie gezegde:quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:36 schreef Kardash het volgende:
[..]
Een voorbeeld van beleid lijkt me een redelijk goede afspiegeling van beleid
Toch knap hoor: mijn woorden omgekeerd herhalen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Lees: de consumeerschapen steken weer eens hun periodieke kop in het zand.
Nee maar een zwaluw is en blijft een zaluw, of snap je dat niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:38 schreef huhggh het volgende:
[..]
In Nederland hebben ze een mooie gezegde:
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Doe er uw voordeel mee.
http://dir.salon.com/news/feature/2002/05/07/students/index.htmlquote:In January 2001, the security branch of the U.S. Drug Enforcement Agency began to receive a number of peculiar reports from DEA field offices across the country. According to the reports, young Israelis claiming to be art students and offering artwork for sale had been attempting to penetrate DEA offices for over a year. The Israelis had also attempted to penetrate the offices of other law enforcement and Department of Defense agencies. Strangest of all, the "students" had visited the homes of numerous DEA officers and other senior federal officials.
As a pattern slowly emerged, the DEA appeared to have been targeted in what it called an "organized intelligence gathering activity." But to what end, and for whom, no one knew.
Reports of the mysterious Israelis with an inexplicable interest in peddling art to G-men came in from more than 40 U.S. cities and continued throughout the first six months of 2001. Agents of the DEA, ATF, Air Force, Secret Service, FBI, and U.S. Marshals Service documented some 130 separate incidents of "art student" encounters. Some of the Israelis were observed diagramming the inside of federal buildings...
...Thats where you enter truly dark territory: Theory No. 3, the Art Student as Agent as Art Student Smoke Screen. It has major problems, but lets roll with it for a moment. This theory contends that the art student ring was a smoke screen intended to create confusion and allow actual spies -- who were also posing as art students -- to be lumped together with the rest and escape detection. In other words, the operation is an elaborate double fake-out, a hiding-in-plain-sight scam. Whoever dreamed it up thought ahead to the endgame and knew that the DEA-stakeout aspect was so bizarre that it would throw off American intelligence. According to this theory -- Stability's "Victor/Victoria" scenario -- Israeli agents wanted, let's say, to monitor al-Qaida members in Florida and other states. But they feared detection. So to provide cover, and also to create a dizzyingly Byzantine story that would confuse the situation, Israeli intel flooded areas of real operations with these bumbling "art students" -- who were told to deliberately stake out DEA agents
Gebeurt vaak wanneer er iets met Israël aan de hand is. Gewoon de aandacht weer verleggen naar een andere bevolkingsgroep zodat zij weer verder kunnen met hun misdaden. Inmiddels weet je niet eens meer wie nou de echte Osama is, want er zijn zoveel verschillende Osama's in beeld gebracht. Daarom doen ze het tegenwoordig ook veel vaker op audio.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:09 schreef Kardash het volgende:
Trouwens, opvallend dat Osama nu een dreigtape heeft uitgezonden - net na Netanyahu's overleg met Obama..
Kom op, doe je eens slimmer voor dan je werkelijk bent:quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:05 schreef Kardash het volgende:
[..]
Nee maar een zwaluw is en blijft een zaluw, of snap je dat niet?
...en dit bewijst maar weer eens waarom dit topic in BNW thuishoort.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:15 schreef Regal het volgende:
[..]
Gebeurt vaak wanneer er iets met Israël aan de hand is. Gewoon de aandacht weer verleggen naar een andere bevolkingsgroep zodat zij weer verder kunnen met hun misdaden. Inmiddels weet je niet eens meer wie nou de echte Osama is, want er zijn zoveel verschillende Osama's in beeld gebracht. Daarom doen ze het tegenwoordig ook veel vaker op audio.
Allereerst ben ik 100% Nederlander, dus het is geen 'Arabische propaganda' wat ik hier neerzet. Iets wat ik verdacht en opvallend vind vermeld ik in een topic. Je kunt wel weer zeggen dat ik anti-Israël, anti-semitisch, nazi, joden-hater of wat dan ook ben, maar dat bevestigt mijn punt alleen maar. Er bestaat vrijwel geen zelfkritiek in de Israëlische wereld. Er zijn slechts een handjevol moedige mensen uit de Israëlische bevolking, maar die noemen ze dan weer een 'self hating jew'..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:24 schreef huhggh het volgende:
[..]
...en dit bewijst maar weer eens waarom dit topic in BNW thuishoort.![]()
De haat voor Israël kent weer geen grenzen.
Ik vraag me af hoeveel moslims met bijhorende apologisten er in dit topic rondzwerven...
Brr beangstigend, zulke opmerkingen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:24 schreef huhggh het volgende:
[..]
...en dit bewijst maar weer eens waarom dit topic in BNW thuishoort.![]()
De haat voor Israël kent weer geen grenzen.
Ik vraag me af hoeveel moslims met bijhorende apologisten er in dit topic rondzwerven...
Deze posts zullen ook genote worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:05 schreef Lavenderr het volgende:
Even een algemene waarschuwing.
Dit topic zou makkelijk kunnen verzanden in anti-semitische posts.
Niet doen dus want dat soort posts worden verwijderd.
Dit vind ik heel erg zwak.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:05 schreef Lavenderr het volgende:
Even een algemene waarschuwing.
Dit topic zou makkelijk kunnen verzanden in anti-semitische posts.
Niet doen dus want dat soort posts worden verwijderd.
Nee, op het land Israël mag best kritiek gegeven worden, maar sommige mensen in BNW hebben een erg uitgesproken antisemitische houding, en DAT is niet wenselijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:30 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dit vind ik heel erg zwak.
Kritiek op Israël is geen antisemitisme...![]()
Maar goed, de topic staat inmiddels in het BNW hoekje. (doofpotje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |