Nou, ik heb nu eindelijk een heuse score.quote:Op zondag 18 september 2011 10:06 schreef Kingstown het volgende:
Heb geen last van een trage site.
De eerste 3 rondes niet te zuinig zijn. Gaat er om dat je die 1 keer doorkomt, daarna kun je oneindig vaak de superronde spelen, waar de big points te halen zijn.![]()
Welke categorie speel je btw?
Wetenschap? Wauw....daar waag ik me niet aan.quote:Op zondag 18 september 2011 10:15 schreef Eska het volgende:
Nou, ik heb nu eindelijk een heuse score.Maar 945 mensen waren minder goed dan ik. Het is een begin.
Ik ben nog een beetje zoekende naar de juiste categorie. Maar waar ik zojuist m'n eerste score haalde was 'wetenschap'.
Ik dacht ook dat dat te hoog gegrepen zou zijn, hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 10:19 schreef Kingstown het volgende:
Wetenschap? Wauw....daar waag ik me niet aan.![]()
Welja.quote:Wil je in het vriendenklassement komen?
Ik heb een paar keer tegenwoordige tijd geprobeerd, dat ging nog ene beetje, maar kunst en wetenschap...echt bagger bij mij.quote:Op zondag 18 september 2011 10:27 schreef Eska het volgende:
Ik dacht ook dat dat te hoog gegrepen zou zijn, hoor.Waarschijnlijk gewoon net wat geluk gehad met m'n vragen.
Nope....geen extra gedoe of dingen...aan manier van spelen verandert niets.quote:Welja.Zolang dat maar geen extra regels of zo met zich meebrengt. Ik moet op mijn eigen manier & tempo kunnen blijven spelen.
Geen idee....ik zag wel een envelopje verschijnen, nadat ik je uitnodigde en die is nu weg, maar we zitten nog niet samen in dat vriendending. Erg duidelijk opgezet is het niet echt.quote:Op zondag 18 september 2011 11:20 schreef Eska het volgende:
Ik weet niet of ik ergens iets moet zien verschijnen om te accepteren of zo? Voor dat vriendenklassement, bedoel ik?
Ik heb nog een (zwartwit) foto waar ik als kleine dreumes samen met mijn vader en de Europa cup 1 op sta....dat was die in 1970, dus mijn zaterdagavond was alweer geslaagd.quote:Op zondag 18 september 2011 11:18 schreef Toverheks het volgende:
Vandaag is het SUPER SUNDAY en we beginnen om half 1 met AJAX-psv
Heej Heksie alles goed met je..Ajax tegen Psvquote:Op zondag 18 september 2011 11:18 schreef Toverheks het volgende:
Vandaag is het SUPER SUNDAY en we beginnen om half 1 met AJAX-psv
Hey Haaitje, ja kan niet beter hoop ook alles goed met jou..............quote:Op zondag 18 september 2011 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heej Heksie alles goed met je..Ajax tegen Psv
Die blessure van de keeper mag wel genoemd worden....zag er heel heftig uit....schrok echt even.quote:Op zondag 18 september 2011 16:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Haaitje, ja kan niet beter hoop ook alles goed met jou..............
ja was heftige wedstrijd zet de uitslag hier niet neer want sommige willen vanavond de samenvatting zien.
15 min knock out gelegen, ging helemaal ingepakt veld af lag echt doodstil was gewoon eng.quote:Op zondag 18 september 2011 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die blessure van de keeper mag wel genoemd worden....zag er heel heftig uit....schrok echt even.
Nee, tenminste niet dat ik weetquote:Op zondag 18 september 2011 19:25 schreef Karina het volgende:
Wat anders: vanwaar dat "stelletjes" in de TT, heb ik iets gemist?
SC- en muziektopic titels doe ik nooit te serieus.quote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
Oh OK, ik merk dat soort dingen namelijk nooit, dus vandaar dat ik dacht: ik mis zeker weer wat.
Ja met mij is ook goed Heksie, Ja ik zag net de wedstrijd tussen Ajax en Psv..triest voor de keeperquote:Op zondag 18 september 2011 16:07 schreef Toverheks het volgende:
Hey Haaitje, ja kan niet beter hoop ook alles goed met jou..............
ja was heftige wedstrijd zet de uitslag hier niet neer want sommige willen vanavond de samenvatting zien.
Ow mss wel, maar ik ben net zo goed als jij in het opmerken daarvan.quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
Toch jammer, ik dacht, er is een romance aan de gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Provinciaaltje op 18-09-2011 19:48:16 ]Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik dacht eigenlijk steeds aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik ZEKER iets gemist.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik dacht eigenlijk steeds aanHet allitereert wel lekker...K&K....beetje als Q&Q.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ik ben geen detectivemateriaal in ieder gevalquote:Op zondag 18 september 2011 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het allitereert wel lekker...K&K....beetje als Q&Q.
Tot nu toe ontkennen ze nogquote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef Maes het volgende:
Leuk, een nieuw setjehier wil ik nix van missen
En ik BLIJF ontkennen, ik weet van niets.quote:Op zondag 18 september 2011 22:49 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Tot nu toe ontkennen ze nog
quote:Op zondag 18 september 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
Helemaal niets, ik stelde een vraag over de OP en er worden conclusies getrokken
Ja oké, dat had ik gelezen. Maar nu wat er ècht gaande is. Graag.quote:Op zondag 18 september 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
Helemaal niets, ik stelde een vraag over de OP en er worden conclusies getrokken
Ja dat wil ik nu ook wel eens weten ? Wat is er hier gaande ?quote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja oké, dat had ik gelezen. Maar nu wat er ècht gaande is. Graag.
Provinciaaltje denkt dat Karina en ik een stelletje zijn. Waarom dat moet je aan hem vragen, want heimelijk heb ik een crush op jouquote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja oké, dat had ik gelezen. Maar nu wat er ècht gaande is. Graag.
Ow....provinciaaltje maakt dus kans bij jou? Cool!quote:Op maandag 19 september 2011 08:51 schreef Karina het volgende:
Ah er hangt dus TOCH een romance in de luchtwat leuk.
Een KANS maakt iedereenquote:Op maandag 19 september 2011 08:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....provinciaaltje maakt dus kans bij jou? Cool!
Haha lees nog maar een keertje, niks geen date of wat dan ook. En toevallig zat ik wel aan een soortgelijk topic te denkenquote:Op maandag 19 september 2011 09:52 schreef seasushi het volgende:
He Wat leuk! Is dit de eerste Fok! 40+ romance? Ik heb niet het hele topic gelezen, maar hoe was jullie eerste date? en is er al gezoend? Wat hebben jullie gedaan, hoe onzeker was je op je eerste date, klikte het goed? Vielen er stiltes? Heerlijk. Alle R&P en Pub vragen nu in de oude mensen reeks.![]()
Mooi Nieuw Topic. 40+ en opnieuw verliefd!
Jullie moeten dan actie gaan ondernemen!quote:Op maandag 19 september 2011 09:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Een KANS maakt iedereenMaar ik ben nogal kieskeurig.
[..]
Haha lees nog maar een keertje, niks geen date of wat dan ook. En toevallig zat ik wel aan een soortgelijk topic te denken
Wel he,quote:Op maandag 19 september 2011 10:09 schreef Karina het volgende:
Dit is nou een goed voorbeeld van hoe roddelen werkt
Doet me meer denken aan hoe dat kinderspelletje werkt. Met z'n allen in een rondje en iemand begint een zin te fluisteren aan de volgende....aan het einde van het rondje komt er heel iets anders uit.quote:Op maandag 19 september 2011 10:09 schreef Karina het volgende:
Dit is nou een goed voorbeeld van hoe roddelen werkt
Ik las net dat iedereen een kans maakt bij Karina, dus onderneem zelf eens wat actie seasushi!quote:Op maandag 19 september 2011 10:09 schreef seasushi het volgende:
[..]
Jullie moeten dan actie gaan ondernemen!
Fijn en da een gigantische 40+ rel veroorzaken, omdat jij jaloers bent, en wil weten hoe je je ware liefde terug kunt krijgen, en drama,s dat je je ex niet kunt vergetenquote:Op maandag 19 september 2011 10:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las net dat iedereen een kans maakt bij Karina, dus onderneem zelf eens wat actie seasushi!
Wel goed voor de kijkcijfers en extra talloze topics.quote:Op maandag 19 september 2011 10:16 schreef seasushi het volgende:
[..]
Fijn en da een gigantische 40+ rel veroorzaken, omdat jij jaloers bent, en wil weten hoe je je ware liefde terug kunt krijgen, en drama,s dat je je ex niet kunt vergeten
Eska heeft mij haar liefde ook al verklaard per PM en zegt dat ze jou gewoon aan het lijntje houdtquote:Op maandag 19 september 2011 10:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel goed voor de kijkcijfers en extra talloze topics.Mensen die niet meer met elkaar spreken, op negeren zetten en anderen die kampen gaan kiezen...ik voorzie een echte soaphit!
![]()
Overigens had ik een paar postings terug al stiekem mijn liefde aan Eska verklaard, dus je hebt vrij baan....en ik ben sowieso niet echt het jaloersig type, wat wel weer jammer is, want daarmee daalt de dramakans behoorlijk. Toch eens aan gaan werken om wat jaloersiger te worden.
Story of my life....onbeantwoorde liefdes.quote:Op maandag 19 september 2011 10:22 schreef seasushi het volgende:
[..]
Eska heeft mij haar liefde ook al verklaard per PM en zegt dat ze jou gewoon aan het lijntje houdt
Sorry, maar ik kon het niet voor me houdenquote:Op maandag 19 september 2011 10:26 schreef Eska het volgende:
Hey hola, er wordt toch niet over mij geroddeld hè?!
Nee hoor...we doen het niet stiekem....allemaal open en bloot.quote:Op maandag 19 september 2011 10:26 schreef Eska het volgende:
Hey hola, er wordt toch niet over mij geroddeld hè?!
Dat merk je vanzelf welquote:Op maandag 19 september 2011 10:39 schreef Eska het volgende:
Ik heb dit scenario niet ontvangen. Geen idee wat mijn rol verder is.
Jouw rol is die van de begeerde vrouw waar (minimaal!) 2 mensen om vechten. Jij bent verscheurd door twijfels en gaat er uiteindelijk met een ander vandoor.quote:Op maandag 19 september 2011 10:39 schreef Eska het volgende:
Ik heb dit scenario niet ontvangen. Geen idee wat mijn rol verder is.
Ach Eska, jij hebt zo veel meer in je mars...quote:Op maandag 19 september 2011 11:11 schreef Eska het volgende:
Kunnen we het niet gewoon weer over de strijk gaan hebben? Of tafelkleedjes of zo?
Is dat niet hetzelfdequote:Op maandag 19 september 2011 12:40 schreef seasushi het volgende:
[..]
Weet je dat niet of denk je dat niet?
Nou...provinciaaltje was degene die begon met al het suggereren (en geen spoor van hem te bekennen nog vandaagquote:
Ik vrees dat ik een beetje te oud word voor dit soort spelletjesquote:Op maandag 19 september 2011 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou...provinciaaltje was degene die begon met al het suggereren (en geen spoor van hem te bekennen nog vandaag) en hij noemde wel specifiek jouw naam....
Een spelletje wat meer bij je leeftijd past!quote:Op maandag 19 september 2011 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik een beetje te oud word voor dit soort spelletjes
Het enige dat ik weleens doe is schaken online, maar dat is ook maar heeel af en toe.quote:Op maandag 19 september 2011 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een spelletje wat meer bij je leeftijd past!![]()
klik
Nouquote:Op maandag 19 september 2011 13:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent net getrouwd....dus een verboden vrucht.
"wil jij voor een zak knikkers met mij gaan? "quote:Op maandag 19 september 2011 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfdeAls ik het niet weet, dan denk ik het ook niet (of zoiets). En eerlijk gezegd houd ik me daar niet zo mee bezig. Als het zo is, dan hoor ik het wel.
Wat een leuke ouderwetse uitdrukking trouwens "is er iemand op mij"
Wow...you're a cheap date.quote:Op maandag 19 september 2011 15:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
"wil jij voor een zak knikkers met mij gaan? "
Die waren vroeger anders best veel waard hoor. Zeker als er van die grote yoghurtbonken inzaten.quote:
Voor jou heb ik wel 2 zakken met yoghurtbonken over!quote:Op maandag 19 september 2011 16:03 schreef seasushi het volgende:
[..]
Die waren vroeger anders best veel waard hoor. Zeker als er van die grote yoghurtbonken inzaten.
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Moet natuurlijk wel m'n best doen om een meisje te veroveren....dus heb heel veel moeite gedaan om ze bij elkaar te sparen!
Beetje dubbelzinnig he? Van die trekdropquote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef seasushi het volgende:
...Dan krijg jij van mij een zak trekdropGaan we nu met elkaar?
quote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef seasushi het volgende:
...Dan krijg jij van mij een zak trekdropGaan we nu met elkaar?
Grappig!quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
insinuaties en dubbelzinnigheden, waar gaat het heen in dit 40 + sc topic
Vond trouwens op youtube nog een leuk liedje voor dit topic. Het is misschien niet voor iedereen te verstaan maar toch
quote:Op maandag 19 september 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje dubbelzinnig he? Van die trekdrop
lekker, maar ik wil niet dat iemand het weet hoorquote:
A dirty mind is a joy forever.quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef seasushi het volgende:
[..]
zo ver had ik niet eens gedacht...
Je hebt een PM.quote:lekker, maar ik wil niet dat iemand het weet hoor
quote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever.
[..]
Je hebt een PM.
Daarvoor is het SC.quote:
Ik heb ook weleens formulieren in moeten vullen in een buitenlands ziekenhuis, maar bij een dokter is het idd apart. Mss dat je als nieuwe patient zoiets moet doen tegenwoordig, iets anders kan ik niet bedenken.quote:En dat verhaal over die mensen in de wachtkamer klinkt idd triest zeg.
Sowieso lijkt het me dat zoiets beter in een gesprek (bij de dokter) verteld kan worden, ipv het op een formulier (in een vreemde taal) te moeten passen. Maar goed ik ken het verhaal er omheen niet natuurlijk.
De rest van nederland binnenkort de doffe ellende die ze nu bespreken.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:05 schreef Toverheks het volgende:
zit naar politiek 24 te luisteren wat een doffe ellende in de 2e kamer
Bedoel je niet koude rillingen?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:19 schreef Eska het volgende:
Positieve bibbers, of negatieve bibbers?
ik eigenlijk ook niet. Er lopen er een paar rond die ik wel eng vindt en dat is niet alleen maar Wilders.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:27 schreef Eska het volgende:
[..]
Geen idee. Ik krijg zelf geen bibbers of rillingen van Pechtold.
Ik vind (de houding van) Stef Blok ook bijzonder vervelend, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:38 schreef seasushi het volgende:
ik eigenlijk ook niet. Er lopen er een paar rond die ik wel eng vindt en dat is niet alleen maar Wilders.
Mijn nekharen gaan bijvoorbeeld overeind van De Jager.
ja al is Roemer een prima opvolger.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:10 schreef Eska het volgende:
Marijnissen was wat mij betreft een politieke held, ja. En een uitstekend debater.
Politiek is ondertussen show(bussiness) geworden. Wie zijn boodschap het beste kan verpakken in 2 zinnen wint de meeste stemmen. Nog even en we mogen gaan sms-en.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:34 schreef Eska het volgende:
Ik vind het te triest voor woorden. Wel de splinters in andermans ogen zien, maar de balk in zijn ogen compleet over het hoofd zien.
Ik ben het helemaal met je eens, maar dat is wel waartoe de politiek is verworden.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:03 schreef Eska het volgende:
Mja, Cohen is idd niet vlotste spreker. Maar het is van de zotte natuurlijk dat je tegenwoordig idd met de 'lolligste' oneliners moet komen om nog gehoord te worden (en die worden dan ook nog eens tot in den treure herhaald).
Het lijkt minder en minder om de inhoud te gaan. Dat kan niet de bedoeling zijn.
wilders weet precies hoe hij de media moet bespelen en welke on liners hij moet maken om vanavond in elk journaal en showbizz item te zien is.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:03 schreef Eska het volgende:
Mja, Cohen is idd niet vlotste spreker. Maar het is van de zotte natuurlijk dat je tegenwoordig idd met de 'lolligste' oneliners moet komen om nog gehoord te worden (en die worden dan ook nog eens tot in den treure herhaald).
Het lijkt minder en minder om de inhoud te gaan. Dat kan niet de bedoeling zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:09 schreef trabant het volgende:
Ik heb Cohen als burgemeester van A'dam meegemaakt. Hij is een zeer bekwaam bestuurder. Maar ze hadden hem nooit in die kortzichtige leeuwenkuil van een tweedekamer moeten zetten. Daar komt hij helemaal niet tot zijn recht.
Krijgt Cohen ook geen kans voor of wie dan ook...Wilders heeft telkens het woord zag en hoorde ik gisteren.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:46 schreef Kingstown het volgende:
Politiek is ondertussen show(bussiness) geworden. Wie zijn boodschap het beste kan verpakken in 2 zinnen wint de meeste stemmen. Nog even en we mogen gaan sms-en.
Wilders kan dat als de beste, Cohen heeft veel te veel tijd nodig om zijn verhaal duidelijk te maken. In de huidige mediacratie ben je dan binnen no-time de aandacht van een hoop mensen kwijt.
Goedemorgen..ik volg de politiek niet ik zie vanavond bij DWDD wel. En P&W over die damschreeuwerquote:Op donderdag 22 september 2011 11:01 schreef Toverheks het volgende:
een goedemorgen..........en we gaan weer verder op de politieke tour..................nu Rutte aan het woord.
die damschreeuwer moeten ze levenslang ergens opbergen de randdebiel, was grote cokedealer ook nog las ik ergens, nee zulke mafkezen moeten ze echt in de gaten houden, niks meelij met die vent die mensen zijn zo geschrokken want ja wees nu eerlijk, iedereen houd met van alles rekening.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Goedemorgen..ik volg de politiek niet ik zie vanavond bij DWDD wel. En P&W over die damschreeuwer![]()
quote:
doe ff normaal manquote:Op donderdag 22 september 2011 23:39 schreef Eska het volgende:
Ik heb ook een boel koppen (en stemmen) in m'n hoofd nu, ja.
Maar ik wil ze er toch nog wel even weer uit hebben voor ik ga slapen hoor.
ja leuk he POL lees er altijd ook als er geen debatten enzo zijn, ik leer er veel van ben niet zo thuis in de politiek maar vind het leuk om bij te leren zeg maar.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:44 schreef Eska het volgende:
Ik vond het heerlijk om te volgen allemaal.
Heb ook veel meegelezen in POL.
Ik had vooral moeite met de lengte van de zinnen. En ook regelmatig met de lengte van de interrupties. Ik denk echt dat daarmee te vaak het doel voorbij geschoten wordt. (en nee, da's niet alleen bij Cohenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:42 schreef Toverheks het volgende:
alleen die dure woorden die sommige gebruiken in POL moet ik weer google
Ja, ik lees daar ook (bij vlagen) graag mee.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:46 schreef Toverheks het volgende:
ja leuk he POL lees er altijd ook als er geen debatten enzo zijn, ik leer er veel van ben niet zo thuis in de politiek maar vind het leuk om bij te leren zeg maar.
en er zitten een paar in POL waar ik echt voorkeur voor heb ze leggen het goed uit in topic verwoorden dat ik het ook allemaal snap.
nee thuis was het niet zo erg politiek, en wat politiek was vond ik 10 keer niks. ( weet nog wel mijn pa was zo tegen den Uyl en die rooie rakkers)quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, ik lees daar ook (bij vlagen) graag mee.
Op zich heb ik het politieke bewustzijn wel van huis uit meegekregen, maar de laatste jaren had ik 't wat verwaarloosdLeuk om er weer wat meer in te duiken.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:05 schreef Eska het volgende:
Welterusten Toverheks!(met rustige dromen
)
Ik kijken, zie ik dat je het allemaal hebt weggehaald.quote:Op vrijdag 23 september 2011 03:30 schreef Toverheks het volgende:
kan echt niet slapen pppfffttttttttttttt heb zelf in POL een heel verhaal gepost hoe mijn politieke partij er o.a. uit zal moeten zien qua standpunten...het moet niet gekker met me worden
quote:Op vrijdag 23 september 2011 02:40 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ben nog wakker, ben te bang dat ik Pechtold met zijn rooie wangetjes tegenkom in mijn dromen, dat Wilders stteeds om het hoekje BOEEEEEEEEEEEEE komt roepen en Job me hakelend een huwelijksaanzoek doet
Scherp!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef Soury het volgende:
Fann je bent een beroemdheid op fok [POLCAFE #2439] This is a court of law; not a court of justice.
Prima ik lurk overalquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scherp!
Kunnen we jou niet aanstellen als 40+ detective?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef Soury het volgende:
Fann je bent een beroemdheid op fok [POLCAFE #2439] This is a court of law; not a court of justice.
ah... tis net als roken effe wennen maar dat gewoon, toedeledokiequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:23 schreef Toverheks het volgende:
FANN zit jij nu ook al in POL![]()
ach waar zit je niet he lieverd hoe gaat het stoppen???
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... tis net als roken effe wennen maar dat gewoon, toedeledokie![]()
de Groeten
quote:Op zondag 25 september 2011 02:46 schreef Toverheks het volgende:
Nou oke ik offer me wel weer op.........floep en alles is donker slaap lekker all
quote:Op zondag 25 september 2011 03:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoe kom je op het idee om het licht uit te doen. Breek bijna mijn nek over die bezemsteel van je.
grijns....quote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef Kingstown het volgende:
Als er hier nog 50+ vrouwen zijn op zoek naar seks met een jonge FOK! adonis....grijp je kans!![]()
Oudere vrouwen
Ik heb thuis een man al 34 jaarquote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef Kingstown het volgende:
Als er hier nog 50+ vrouwen zijn op zoek naar seks met een jonge FOK! adonis....grijp je kans!![]()
Oudere vrouwen
Hoogste tijd dus om in te ruilen voor een jonger model!quote:Op zondag 25 september 2011 20:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb thuis een man al 34 jaar
quote:Op zondag 25 september 2011 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoogste tijd dus om in te ruilen voor een jonger model!
Probeer het nog eens met een zin die klopt.quote:Op zondag 25 september 2011 21:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
Lachen jullie nog zo hard, als jullie dames (if present) jullie inruilen voor een jonger exemplaar
Hij klopt gewoon hoor..leest alleen niet echt lekker door de 3 x julliequote:Op zondag 25 september 2011 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer het nog eens met een zin die klopt.
Dan neem ik als wraak een ouder exemplaar terug.quote:Op zondag 25 september 2011 21:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
Lachen jullie nog zo hard, als jullie dames (if present) jullie inruilen voor een jonger exemplaar
Nopequote:Op zondag 25 september 2011 21:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hij klopt gewoon hoor..leest alleen niet echt lekker door de 3 x jullie
Nou nee dankje, ik houd het bij leeftijdgenoten (ik zeg wel houd, maar moet ik er eerst nog eentje zien te vindenquote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef Kingstown het volgende:
Oudere vrouwen
Hoe jong is uquote:Op zondag 25 september 2011 20:25 schreef Kingstown het volgende:
Hoogste tijd dus om in te ruilen voor een jonger model!
Geintjuh joh.quote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Kingstown het volgende:
Oud genoeg om al ingeruild te worden.
doe het licht aan en zet alvast koffiequote:
Ik pers ff een vers sapjequote:Op maandag 26 september 2011 06:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
doe het licht aan en zet alvast koffie
goeiemorgen
Oeh! als er dan zo ook nog iemand komt die de croissantjes in de oven gooit...quote:Op maandag 26 september 2011 06:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik pers ff een vers sapje
Morguh....
moeten ze wel opschieten.....spring zo in de autoquote:Op maandag 26 september 2011 06:40 schreef seasushi het volgende:
[..]
Oeh! als er dan zo ook nog iemand komt die de croissantjes in de oven gooit...
Haai ben helemaal verliefd het is een heerlijke baby alleen ze vragen in israel een nieuw luchtalarm, ze komt er zo voor in aanmerkingquote:Op maandag 26 september 2011 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
heksie hoe gaat het met je kleindochter? Overigens: Goedemiddag oudjes en jongeren
Beetje laat, maar zal ik het dan weer aan doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 03:26 schreef Toverheks het volgende:
En wederom doe ik het licht wel weer uit
![]()
![]()
Ahh wat lief zo'n kleintje van 6 weken die haar keel op zet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 03:24 schreef Toverheks het volgende:
Haai ben helemaal verliefd het is een heerlijke baby alleen ze vragen in israel een nieuw luchtalarm, ze komt er zo voor in aanmerkingze gilt de hele boel bij elkaar als ze aan en uit gekleed moet worden, en een schone luier vind ze al helemaal niks, ze loopt gewoon rood aan
en zet een keel op nou versteld hoor dat het uit een baby`tje van 6 weken komt. voor de rest een modelbaby en ik geniet van mijn dochter, ben zo trots op haar ze doet het zo goed....beter dan mij toen ik haar kreeg................ en ik geniet gewoon van de ouders hoe ze met die kleine in de weer zijn verliefd tot over hun oren op elkaar en verliefd op de baby gewoon schattig gewoon.
dat keeltje mag je toch zo af en toe wel dichdrukken hoop ik?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ahh wat lief zo'n kleintje van 6 weken die haar keel op zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BTW Wist jij trouwens dat Dr. House vroeger de helft was van Fry en Laury. Damm daar keek ik wel eens naar. Nooit de link gelegd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou dat werd tijd dat ''Over het IJ Festival'' is ook weer afgelopen, wat een kolere herrie
de hele dag. Alsof ze naast je staan te bléren![]()
en wat een rust nu![]()
best druk hier trouwens
Mogen wij ook eens een voordeel hebben?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
kut kerels die interessanter worden als ze ouder zijn![]()
Hoezo ééns een voordeel? Maar feit blijft, dat mannen vaak beter "opdrogen" naarmate ze ouder worden dan vrouwen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mogen wij ook eens een voordeel hebben?
En al die bierbuiken dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:20 schreef seasushi het volgende:
Hoezo ééns een voordeel? Maar feit blijft, dat mannen vaak beter "opdrogen" naarmate ze ouder worden dan vrouwen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
BTW Wist jij trouwens dat Dr. House vroeger de helft was van Fry en Laury. Damm daar keek ik wel eens naar. Nooit de link gelegd.![]()
Nu is hij aantrekkelijker, kut kerels die interessanter worden als ze ouder zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef Kingstown het volgende:
We hebben er weer een zeer interessant nieuw subforum bij!
Rolluikspotters
wat een drama weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sla mij ook maar even als je toch bezig bent.
Ik ben langzaam kerende. Eet nog maar heel weinig vlees (2-3 x per week en dan de echt lekkere dingen zoals biefstukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat een drama weer![]()
nah... anyway... voor de liefhebbers Vegetarische Restaurantweek 2011
Let niet op de onzin die daar gepost wordt, mijn topics worden NOOIT gemod namelijk
Smakelijk eten .... as het maar wel een Biologisch kippetje isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben langzaam kerende. Eet nog maar heel weinig vlees (2-3 x per week en dan de echt lekkere dingen zoals biefstuk), maar tegenwoordig meestal vleesloos.
Ga zo wel een kippetje klaarmaken.
Nice!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:37 schreef Kingstown het volgende:
Speciaal voor onze jarige job!
Een FOK! icoon is jarig
Apart he? Blijkbaar doen we dat in andere topics al onder het genot van een muziekje of vraagje of hebben we minder behoefte om te SC-en.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:04 schreef Eska het volgende:
[..]
Nice!![]()
Dit is wel de sloooowste chat die ik ooit gezien heb, geloof ik.
Geen tijd....dat zal het zijn waarom we zo weinig SC-en hier!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:13 schreef Eska het volgende:
Helaas geen tijd voor een professionele analyse. Wat jammer nou.![]()
Ja, we kletsen toch wel heel geregeld wat tussen de posts in de andere topics door. Op zich ben ik best wel een SC-er hoor. Of nou ja, ik was het voorheen iig wel.
Geen idee hoe de spelletjes-belletjes-stelletjes-score is, op het moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, is er nou al een stelletje ontstaan, of niet?
Ik ben druk bezig met Tong te verleiden, maar het schiet nog niet zo op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, is er nou al een stelletje ontstaan, of niet?
Wel regelmatig tussendoorsneleenpost-tijd. Niet zoveel langachterelkaar-tijd vaak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:17 schreef Kingstown het volgende:
Geen tijd....dat zal het zijn waarom we zo weinig SC-en hier!
Stiefdochter? Dan ben jij dus een stiefmoeder! Die zijn toch altijd eng en gemeen enzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:28 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik zal ook wat vaker posten, beloofd![]()
Mijn dag is alweer hectisch begonnen. Ik dacht dat ik stiefdochter nog moest overhoren maar die versliep zich en nam van schrik mijn brood voor tussen de middag meeEn aangezien er kaas en boter op zit zal ze het niet opeten want daar houdt ze niet van.
Anyway het is bijna weekend.
Zware week?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:29 schreef rennecke het volgende:
gelukkig is het bijna weekend
ben er echt aan toe
Ik ben ook heel erg eng en gemeenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stiefdochter? Dan ben jij dus een stiefmoeder! Die zijn toch altijd eng en gemeen enzo.![]()
Of is dat alleen in sprookjes?
Klinkt wel als toe zijn aan het weekend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:28 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik zal ook wat vaker posten, beloofd![]()
Mijn dag is alweer hectisch begonnen. Ik dacht dat ik stiefdochter nog moest overhoren maar die versliep zich en nam van schrik mijn brood voor tussen de middag meeEn aangezien er kaas en boter op zit zal ze het niet opeten want daar houdt ze niet van.
Anyway het is bijna weekend.
Mevrouw de voorzitter? Hebt u de agendapunten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:32 schreef Lienekien het volgende:
Nou niet ineens allemaal tegelijk. Even centraal.
Gelukkig heeft ze maar een halve dagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Klinkt wel als toe zijn aan het weekend.
Heeft ze wel geld bij zich om wat te eten te kopen dan? Of scharrelt ze wat bij elkaar bij haar klasgenoten of zo? (daar zou ik de hele dag mee zitten, geloof ik)
Ah, oké. Komt wel goed dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:35 schreef Maes het volgende:
Gelukkig heeft ze maar een halve dagen ze had ook koekjes mee, zei ze toen ik haar belde.
Dat was ook de reden dat ze zich had verslapen. Ik had gisteravond gezegd dat ze het nog een keer moest overlezen en dat ik haar dan vanmorgen zou overhoren. Dat had ze ook gedaan maar was niet zeker van zichzelf en heeft ook de hele lijst met woordjes nog zitten schrijven en wat fout was nog een keer geschreven. Vorige keer had ze een 4 omdat het schrijven van Engels niet goed ging. Mondeling heeft ze altijd geweldige cijfers voor Engels. Maar ach tis een puber he die doen het altijd net iets anders dan afgesprokenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:37 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah, oké. Komt wel goed dus.
Nu nog even afwachten of het niet overhoord zijn grote gevolgen heeft?
Dit is wel grappig, tijd terug had AH poppetjes van disneyfiguren. Zo ook de boze stiefmoeder uit whatever (doornroosje geloof ik) die hebben we bewaard en staat op de magnetron in de keuken. Stiefmoeder zijn is een zware job, het poppetje is een beetje het symbool van hoe het niet moet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stiefdochter? Dan ben jij dus een stiefmoeder! Die zijn toch altijd eng en gemeen enzo.![]()
Of is dat alleen in sprookjes?
Ja, ik heb een klacht over de afdeling kaakchirurgie in een niet nader te noemen ziekenhuis. Een mevrouw aan de receptie die meent na twee zinnen van mij te kunnen beslissen dat mijn ingreep niet door kan gaan en beweert dat ze daarmee het protocol volgt. Om na ruggenspraak nog een heleboel vragen aan mij te stellen, dat te noteren voor de kaakchirurg, "want ze kan natuurlijk niet zelf beslissen of mijn ingreep wel door kan gaan, want ze is ook maar een mevrouw die de telefoon opneemt".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Mevrouw de voorzitter? Hebt u de agendapunten?
Oh frustrerend is dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik heb een klacht over de afdeling kaakchirurgie in een niet nader te noemen ziekenhuis. Een mevrouw aan de receptie die meent na twee zinnen van mij te kunnen beslissen dat mijn ingreep niet door kan gaan en beweert dat ze daarmee het protocol volgt. Om na ruggenspraak nog een heleboel vragen aan mij te stellen, dat te noteren voor de kaakchirurg, "want ze kan natuurlijk niet zelf beslissen of mijn ingreep wel door kan gaan, want ze is ook maar een mevrouw die de telefoon opneemt".
Hele dikke![]()
Lastig soms, ja, om ze hun eigen keuzes (en soms dus ook vergissingen/fouten) te laten maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:46 schreef Maes het volgende:
Dat was ook de reden dat ze zich had verslapen. Ik had gisteravond gezegd dat ze het nog een keer moest overlezen en dat ik haar dan vanmorgen zou overhoren. Dat had ze ook gedaan maar was niet zeker van zichzelf en heeft ook de hele lijst met woordjes nog zitten schrijven en wat fout was nog een keer geschreven. Vorige keer had ze een 4 omdat het schrijven van Engels niet goed ging. Mondeling heeft ze altijd geweldige cijfers voor Engels. Maar ach tis een puber he die doen het altijd net iets anders dan afgesproken
Bahquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik heb een klacht over de afdeling kaakchirurgie in een niet nader te noemen ziekenhuis. Een mevrouw aan de receptie die meent na twee zinnen van mij te kunnen beslissen dat mijn ingreep niet door kan gaan en beweert dat ze daarmee het protocol volgt. Om na ruggenspraak nog een heleboel vragen aan mij te stellen, dat te noteren voor de kaakchirurg, "want ze kan natuurlijk niet zelf beslissen of mijn ingreep wel door kan gaan, want ze is ook maar een mevrouw die de telefoon opneemt".
Hele dikke![]()
Misschien gewoon een mailtje met daarin je telefoonnummer? Kan best werken hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met Tong te verleiden, maar het schiet nog niet zo op.
Hoe haal je het ook in je hoofd om een mevrouw uit het ziekenhuis tegen te spreken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hele dikke![]()
In de loop van de komende week.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh frustrerend is dat.![]()
Als ze werkelijk alleen maar een mevrouw die de telefoon opneemt is, dan dient ze je netjes door te verbinden/verwijzen naar iemand die wel weet hoe het zit. Maar ja, waarschijnlijk handelt zij ook alleen maar 'in opdracht van'.
Enig idee wanneer je weer wat terughoort? (vaak wordt dat ook zo vaag gehouden)
Ja, ik ben door schade en schande ook stukken assertiever & wijzer geworden, wat dat soort dingen betreft. Te vaak word je in de gezondheidszorg helaas gezien als 'geval' en niet als mens. Niet altijd/overal gelukkig, maar wel steeds vaker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef Lienekien het volgende:
In de loop van de komende week.
Gelukkig ben ik zelf vrij assertief. En als ik niks hoor, bel ik er echt wel weer achteraan.
Maar wat me dan altijd een beetje kwaad maakt, is dat er dus waarschijnlijk mensen zullen zijn die na de eerste melding akkoord gaan en er dus maar vanuit gaan dat de ingreep niet door kan gaan. Terwijl dat volgens mij nog helemaal niet zo duidelijk is.
Ervaring?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef seasushi het volgende:
Misschien gewoon een mailtje met daarin je telefoonnummer? Kan best werken hoor
Nou, dat was het nou juist. Ze was, toen ik begon door te vragen, al vrij snel uit het veld geslagen. Ze hield ruggespraak met de hoofdverpleegkundige, maar uiteindelijk zet ze het dus op papier om aan de kaakchirurg voor te leggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:09 schreef seasushi het volgende:
[..]
Hoe haal je het ook in je hoofd om een mevrouw uit het ziekenhuis tegen te spreken.Mijn ervaring is dat die zich, vaak nog meer als artsen zelf, arts voelen
Ik zit qua werk een beetje aan de andere kant (kwaliteitszorg voor een dienstverlener) dus ik snap ook wel weer dat mensen fouten kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, ik ben door schade en schande ook stukken assertiever & wijzer geworden, wat dat soort dingen betreft. Te vaak word je in de gezondheidszorg helaas gezien als 'geval' en niet als mens. Niet altijd/overal gelukkig, maar wel steeds vaker.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
Sjemig, what happened met dit topic.....wat een activiteit plotseling
Uitstekend....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:05 schreef Maes het volgende:
[..]![]()
Weekend, voor de meelevers stiefkind had 9.8 alle zorgen en stress voor niks![]()
mmmmmm, goed idee...even een flesje wit koud leggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef Eska het volgende:
Merci!'t Is geen zoete, hoop ik?
(Het was eigenlijk een (flauw) geintje)
Proost al vast!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 07:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
mmmmmm, goed idee...even een flesje wit koud leggen
http://wereldtijden.com/quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:46 schreef Eska het volgende:
[..]
Proost al vast!(Hoe laat is het bij jou? Ben even kwijt hoeveel het ook al weer scheelt met hier)
Hier voorlopig lekker aan de koffie.
Oh ja, had ik gewoon kunnen opzoeken natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:04 schreef Kingstown het volgende:
http://wereldtijden.com/
Uurtje of 8-9 's avonds gok ik zo.
Misschien ben ik sentimenteel, emotioneel of te idealistisch, maar ik vind het best mooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:18 schreef Eska het volgende:
Ik zag hier (Eindhoven) iemand bij de bushalte staan met een demonstratiebord bij zich, waarop stond "make love, not money".
Het breidt zich echt rap uit, volgens mij.
Ik heb dat ook hoor, Disana!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef Disana het volgende:
Misschien ben ik sentimenteel, emotioneel of te idealistisch, maar ik vind het best mooi.
Oh gelukkig, dan ben ik hier niet de enigequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:25 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, Disana!(sentimenteel, emotioneel & idealistisch ben ik sowieso ook
)
Al moet ik bekennen dat ik me er nog niet heel erg in verdiept heb verder, weet dus ook niet of ik facetten over het hoofd zie of zo.
Maar wat ik er van heb meegekregen spreekt me aan.
Ja, zo had ik het ook begrepen idd. Maar ik had ook wat tegengeluiden gehoord. Weet alleen niet meer precies hoe & wat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:28 schreef Disana het volgende:
Oh gelukkig, dan ben ik hier niet de enige![]()
Simpel gezegd is het de gewone burger die protesteert tegen het handelen van mensen met macht. Is het ooit anders geweest.
Tegengeluiden zijn er altijd natuurlijk, er zijn nog steeds mensen die vinden dat de banken en graaiers geen enkele blaam treft. Maar ja, ik vind het ook mooi dat er toch nog mensen zijn die zich ergens sterk voor willen maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, zo had ik het ook begrepen idd. Maar ik had ook wat tegengeluiden gehoord. Weet alleen niet meer precies hoe & wat.
Vooralsnog vind ik het iig mooi.
Ik heb met een aantal mensen een praatje gemaakt, ja hoe kan het ook andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, zo had ik het ook begrepen idd. Maar ik had ook wat tegengeluiden gehoord. Weet alleen niet meer precies hoe & wat.
Vooralsnog vind ik het iig mooi.
Mja, de tegengeluiden die ik bedoel betroffen de demonstranten vooral. Dat we er met z'n allen zelf aan meegewerkt hebben en zo. Dat we zelf ook niet meer 'terug' zouden willen. Zoiets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:37 schreef Disana het volgende:
Tegengeluiden zijn er altijd natuurlijk, er zijn nog steeds mensen die vinden dat de banken en graaiers geen enkele blaam treft. Maar ja, ik vind het ook mooi dat er toch nog mensen zijn die zich ergens sterk voor willen maken.
Ja, dat is de riedel dat we de welvaart aan de grote banken en bedrijven en de beurs te danken hebben - alsof het gegraai allemaal alleen maar ten bate van ons is geweest. Maar je kunt grotendeels alleen zeggen dat mensen te goed van vertrouwen zijn geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:43 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, de tegengeluiden die ik bedoel betroffen de demonstranten vooral. Dat we er met z'n allen zelf aan meegewerkt hebben en zo. Dat we zelf ook niet meer 'terug' zouden willen. Zoiets.
Maar goed, zo zit -op zich- aan bijna alles wel 2 kanten.
Ja precies, zo zie ik het ook. Misschien zijn 'we' te naïef geweest soms, maar we hebben niet willens en wetens zóveel op het spel gezet (en dus weggegooid).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:58 schreef Disana het volgende:
Ja, dat is de riedel dat we de welvaart aan de grote banken en bedrijven en de beurs te danken hebben - alsof het gegraai allemaal alleen maar ten bate van ons is geweest. Maar je kunt grotendeels alleen zeggen dat mensen te goed van vertrouwen zijn geweest.
Ik heb ook geen FUCK YOU mee geschreeuwdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja precies, zo zie ik het ook. Misschien zijn 'we' te naïef geweest soms, maar we hebben niet willens en wetens zóveel op het spel gezet (en dus weggegooid).
Wel gaaf hoor, FANN, dat je geweest bent!
Met keihard 'fuck you' schreeuwen heb ik dan weer helemaal niets.Maar de beweging an sich is goed.
Ook cru: Krijg je eerst een 'koop-een-reis-naar-een-ver-land'-reclame voordat die livestream binnen hakkelt en tijdens een beleggingsadvertentie van google-ads. Straks even op de grote computer kijken, die is wat moderner.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Livestream
http://www.livestream.com/occupyamsterdam
Nee zèg, dat verwachtte ik ook helemaal niet van jou.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ook geen FUCK YOU mee geschreeuwd![]()
AH !!! ineens schiet de spreuk me weer te binnen !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb met een aantal mensen een praatje gemaakt, ja hoe kan het ook anders![]()
er stond een man met een pamflet die hij zelf had gemaakt en nu ben ik vergeten
wat erop stond, maar het leek op een soort van Loesje spreuk, alleen had die man
die spreuk zelf verzonnen. Heel mooi, jammer dat ik me die spreuk niet meer
kan herinneren ik weet alleen nog dat ik dacht, die moet ik onthouden, nah... niet
dus![]()
Hij stond daar omdat hij na 30 jaar trouwe dienst gewoon eruit was geflikkerd, zonder
pardon. Waarom, een uitzendkracht is goedkoper...
Dat soort mensen staan er dus.
Zat niks achter Eska....beetje in een dwarslig mood...heb ik wel vaker last van gaat vanzelf weer over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:30 schreef Eska het volgende:
Van mij mag je. Dus aljeblieft.Ik kan er alleen niet zoveel mee....
Maar was dat 'zomaar even'? Of zit er meer achter?
Oh, dat ken ik wel. En ik kan het ook. Heel goed zelfs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef Kingstown het volgende:
Zat niks achter Eska....beetje in een dwarslig mood...heb ik wel vaker last van gaat vanzelf weer over.
Zo, die heb ik lang niet gezien!quote:
Ja da's meestal zo, meestal is de lol er gauw af. Behalve die van de LOI, die blijf ik leuk vinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:49 schreef Eska het volgende:
[..]
Zo, die heb ik lang niet gezien!
Al moet ik zeggen dat ik 'm destijds na 1 keer al niet meer zo lollig vond. Maar wel leuk om weer eens terug te zien.
Van de LOI? Van nu? Of al van langer geleden? (Ik zie niet meer zoveel reclames eigenlijk)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef Disana het volgende:
Ja da's meestal zo, meestal is de lol er gauw af. Behalve die van de LOI, die blijf ik leuk vinden.
Dan is de lol er weer vanaf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:44 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel. En ik kan het ook. Heel goed zelfs.
Moet ik nog iets zeggen, waar je dan weer dwars tegenin kunt gaan?![]()
Of is dan de lol er af?
Weet ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:52 schreef Kingstown het volgende:
Dan is de lol er weer vanaf.![]()
Moet wel een beetje spontaan en echt zijn.
Die van nu, waarin zogenaamde domme en slecht opgeleide mensen ineens heel slimme dingen zeggen. Ze hebben ze al een paar jaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Van de LOI? Van nu? Of al van langer geleden? (Ik zie niet meer zoveel reclames eigenlijk)
Die gaat in mij tekstbestandje met signatures. Ik dacht dat mijn katten gulzig waren, maar tegen sommig volk leggen ze het toch echt af.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
AH !!! ineens schiet de spreuk me weer te binnen !
KONING, KEIZER, ADMIRAAL,
GRAAIEN DOEN ZE ALLEMAAL !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |