Nou, ik heb nu eindelijk een heuse score.quote:Op zondag 18 september 2011 10:06 schreef Kingstown het volgende:
Heb geen last van een trage site.
De eerste 3 rondes niet te zuinig zijn. Gaat er om dat je die 1 keer doorkomt, daarna kun je oneindig vaak de superronde spelen, waar de big points te halen zijn.![]()
Welke categorie speel je btw?
Wetenschap? Wauw....daar waag ik me niet aan.quote:Op zondag 18 september 2011 10:15 schreef Eska het volgende:
Nou, ik heb nu eindelijk een heuse score.Maar 945 mensen waren minder goed dan ik. Het is een begin.
Ik ben nog een beetje zoekende naar de juiste categorie. Maar waar ik zojuist m'n eerste score haalde was 'wetenschap'.
Ik dacht ook dat dat te hoog gegrepen zou zijn, hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 10:19 schreef Kingstown het volgende:
Wetenschap? Wauw....daar waag ik me niet aan.![]()
Welja.quote:Wil je in het vriendenklassement komen?
Ik heb een paar keer tegenwoordige tijd geprobeerd, dat ging nog ene beetje, maar kunst en wetenschap...echt bagger bij mij.quote:Op zondag 18 september 2011 10:27 schreef Eska het volgende:
Ik dacht ook dat dat te hoog gegrepen zou zijn, hoor.Waarschijnlijk gewoon net wat geluk gehad met m'n vragen.
Nope....geen extra gedoe of dingen...aan manier van spelen verandert niets.quote:Welja.Zolang dat maar geen extra regels of zo met zich meebrengt. Ik moet op mijn eigen manier & tempo kunnen blijven spelen.
Geen idee....ik zag wel een envelopje verschijnen, nadat ik je uitnodigde en die is nu weg, maar we zitten nog niet samen in dat vriendending. Erg duidelijk opgezet is het niet echt.quote:Op zondag 18 september 2011 11:20 schreef Eska het volgende:
Ik weet niet of ik ergens iets moet zien verschijnen om te accepteren of zo? Voor dat vriendenklassement, bedoel ik?
Ik heb nog een (zwartwit) foto waar ik als kleine dreumes samen met mijn vader en de Europa cup 1 op sta....dat was die in 1970, dus mijn zaterdagavond was alweer geslaagd.quote:Op zondag 18 september 2011 11:18 schreef Toverheks het volgende:
Vandaag is het SUPER SUNDAY en we beginnen om half 1 met AJAX-psv
Heej Heksie alles goed met je..Ajax tegen Psvquote:Op zondag 18 september 2011 11:18 schreef Toverheks het volgende:
Vandaag is het SUPER SUNDAY en we beginnen om half 1 met AJAX-psv
Hey Haaitje, ja kan niet beter hoop ook alles goed met jou..............quote:Op zondag 18 september 2011 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heej Heksie alles goed met je..Ajax tegen Psv
Die blessure van de keeper mag wel genoemd worden....zag er heel heftig uit....schrok echt even.quote:Op zondag 18 september 2011 16:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Haaitje, ja kan niet beter hoop ook alles goed met jou..............
ja was heftige wedstrijd zet de uitslag hier niet neer want sommige willen vanavond de samenvatting zien.
15 min knock out gelegen, ging helemaal ingepakt veld af lag echt doodstil was gewoon eng.quote:Op zondag 18 september 2011 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die blessure van de keeper mag wel genoemd worden....zag er heel heftig uit....schrok echt even.
Nee, tenminste niet dat ik weetquote:Op zondag 18 september 2011 19:25 schreef Karina het volgende:
Wat anders: vanwaar dat "stelletjes" in de TT, heb ik iets gemist?
SC- en muziektopic titels doe ik nooit te serieus.quote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
Oh OK, ik merk dat soort dingen namelijk nooit, dus vandaar dat ik dacht: ik mis zeker weer wat.
Ja met mij is ook goed Heksie, Ja ik zag net de wedstrijd tussen Ajax en Psv..triest voor de keeperquote:Op zondag 18 september 2011 16:07 schreef Toverheks het volgende:
Hey Haaitje, ja kan niet beter hoop ook alles goed met jou..............
ja was heftige wedstrijd zet de uitslag hier niet neer want sommige willen vanavond de samenvatting zien.
Ow mss wel, maar ik ben net zo goed als jij in het opmerken daarvan.quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
Toch jammer, ik dacht, er is een romance aan de gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Provinciaaltje op 18-09-2011 19:48:16 ]Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik dacht eigenlijk steeds aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik ZEKER iets gemist.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik dacht eigenlijk steeds aanHet allitereert wel lekker...K&K....beetje als Q&Q.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ik ben geen detectivemateriaal in ieder gevalquote:Op zondag 18 september 2011 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het allitereert wel lekker...K&K....beetje als Q&Q.
Tot nu toe ontkennen ze nogquote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef Maes het volgende:
Leuk, een nieuw setjehier wil ik nix van missen
En ik BLIJF ontkennen, ik weet van niets.quote:Op zondag 18 september 2011 22:49 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Tot nu toe ontkennen ze nog
quote:Op zondag 18 september 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
Helemaal niets, ik stelde een vraag over de OP en er worden conclusies getrokken
Ja oké, dat had ik gelezen. Maar nu wat er ècht gaande is. Graag.quote:Op zondag 18 september 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
Helemaal niets, ik stelde een vraag over de OP en er worden conclusies getrokken
Ja dat wil ik nu ook wel eens weten ? Wat is er hier gaande ?quote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja oké, dat had ik gelezen. Maar nu wat er ècht gaande is. Graag.
Provinciaaltje denkt dat Karina en ik een stelletje zijn. Waarom dat moet je aan hem vragen, want heimelijk heb ik een crush op jouquote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja oké, dat had ik gelezen. Maar nu wat er ècht gaande is. Graag.
Ow....provinciaaltje maakt dus kans bij jou? Cool!quote:Op maandag 19 september 2011 08:51 schreef Karina het volgende:
Ah er hangt dus TOCH een romance in de luchtwat leuk.
Een KANS maakt iedereenquote:Op maandag 19 september 2011 08:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....provinciaaltje maakt dus kans bij jou? Cool!
Haha lees nog maar een keertje, niks geen date of wat dan ook. En toevallig zat ik wel aan een soortgelijk topic te denkenquote:Op maandag 19 september 2011 09:52 schreef seasushi het volgende:
He Wat leuk! Is dit de eerste Fok! 40+ romance? Ik heb niet het hele topic gelezen, maar hoe was jullie eerste date? en is er al gezoend? Wat hebben jullie gedaan, hoe onzeker was je op je eerste date, klikte het goed? Vielen er stiltes? Heerlijk. Alle R&P en Pub vragen nu in de oude mensen reeks.![]()
Mooi Nieuw Topic. 40+ en opnieuw verliefd!
Jullie moeten dan actie gaan ondernemen!quote:Op maandag 19 september 2011 09:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Een KANS maakt iedereenMaar ik ben nogal kieskeurig.
[..]
Haha lees nog maar een keertje, niks geen date of wat dan ook. En toevallig zat ik wel aan een soortgelijk topic te denken
Wel he,quote:Op maandag 19 september 2011 10:09 schreef Karina het volgende:
Dit is nou een goed voorbeeld van hoe roddelen werkt
Doet me meer denken aan hoe dat kinderspelletje werkt. Met z'n allen in een rondje en iemand begint een zin te fluisteren aan de volgende....aan het einde van het rondje komt er heel iets anders uit.quote:Op maandag 19 september 2011 10:09 schreef Karina het volgende:
Dit is nou een goed voorbeeld van hoe roddelen werkt
Ik las net dat iedereen een kans maakt bij Karina, dus onderneem zelf eens wat actie seasushi!quote:Op maandag 19 september 2011 10:09 schreef seasushi het volgende:
[..]
Jullie moeten dan actie gaan ondernemen!
Fijn en da een gigantische 40+ rel veroorzaken, omdat jij jaloers bent, en wil weten hoe je je ware liefde terug kunt krijgen, en drama,s dat je je ex niet kunt vergetenquote:Op maandag 19 september 2011 10:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las net dat iedereen een kans maakt bij Karina, dus onderneem zelf eens wat actie seasushi!
Wel goed voor de kijkcijfers en extra talloze topics.quote:Op maandag 19 september 2011 10:16 schreef seasushi het volgende:
[..]
Fijn en da een gigantische 40+ rel veroorzaken, omdat jij jaloers bent, en wil weten hoe je je ware liefde terug kunt krijgen, en drama,s dat je je ex niet kunt vergeten
Eska heeft mij haar liefde ook al verklaard per PM en zegt dat ze jou gewoon aan het lijntje houdtquote:Op maandag 19 september 2011 10:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel goed voor de kijkcijfers en extra talloze topics.Mensen die niet meer met elkaar spreken, op negeren zetten en anderen die kampen gaan kiezen...ik voorzie een echte soaphit!
![]()
Overigens had ik een paar postings terug al stiekem mijn liefde aan Eska verklaard, dus je hebt vrij baan....en ik ben sowieso niet echt het jaloersig type, wat wel weer jammer is, want daarmee daalt de dramakans behoorlijk. Toch eens aan gaan werken om wat jaloersiger te worden.
Story of my life....onbeantwoorde liefdes.quote:Op maandag 19 september 2011 10:22 schreef seasushi het volgende:
[..]
Eska heeft mij haar liefde ook al verklaard per PM en zegt dat ze jou gewoon aan het lijntje houdt
Sorry, maar ik kon het niet voor me houdenquote:Op maandag 19 september 2011 10:26 schreef Eska het volgende:
Hey hola, er wordt toch niet over mij geroddeld hè?!
Nee hoor...we doen het niet stiekem....allemaal open en bloot.quote:Op maandag 19 september 2011 10:26 schreef Eska het volgende:
Hey hola, er wordt toch niet over mij geroddeld hè?!
Dat merk je vanzelf welquote:Op maandag 19 september 2011 10:39 schreef Eska het volgende:
Ik heb dit scenario niet ontvangen. Geen idee wat mijn rol verder is.
Jouw rol is die van de begeerde vrouw waar (minimaal!) 2 mensen om vechten. Jij bent verscheurd door twijfels en gaat er uiteindelijk met een ander vandoor.quote:Op maandag 19 september 2011 10:39 schreef Eska het volgende:
Ik heb dit scenario niet ontvangen. Geen idee wat mijn rol verder is.
Ach Eska, jij hebt zo veel meer in je mars...quote:Op maandag 19 september 2011 11:11 schreef Eska het volgende:
Kunnen we het niet gewoon weer over de strijk gaan hebben? Of tafelkleedjes of zo?
Is dat niet hetzelfdequote:Op maandag 19 september 2011 12:40 schreef seasushi het volgende:
[..]
Weet je dat niet of denk je dat niet?
Nou...provinciaaltje was degene die begon met al het suggereren (en geen spoor van hem te bekennen nog vandaagquote:
Ik vrees dat ik een beetje te oud word voor dit soort spelletjesquote:Op maandag 19 september 2011 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou...provinciaaltje was degene die begon met al het suggereren (en geen spoor van hem te bekennen nog vandaag) en hij noemde wel specifiek jouw naam....
Een spelletje wat meer bij je leeftijd past!quote:Op maandag 19 september 2011 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik een beetje te oud word voor dit soort spelletjes
Het enige dat ik weleens doe is schaken online, maar dat is ook maar heeel af en toe.quote:Op maandag 19 september 2011 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een spelletje wat meer bij je leeftijd past!![]()
klik
Nouquote:Op maandag 19 september 2011 13:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent net getrouwd....dus een verboden vrucht.
"wil jij voor een zak knikkers met mij gaan? "quote:Op maandag 19 september 2011 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfdeAls ik het niet weet, dan denk ik het ook niet (of zoiets). En eerlijk gezegd houd ik me daar niet zo mee bezig. Als het zo is, dan hoor ik het wel.
Wat een leuke ouderwetse uitdrukking trouwens "is er iemand op mij"
Wow...you're a cheap date.quote:Op maandag 19 september 2011 15:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
"wil jij voor een zak knikkers met mij gaan? "
Die waren vroeger anders best veel waard hoor. Zeker als er van die grote yoghurtbonken inzaten.quote:
Voor jou heb ik wel 2 zakken met yoghurtbonken over!quote:Op maandag 19 september 2011 16:03 schreef seasushi het volgende:
[..]
Die waren vroeger anders best veel waard hoor. Zeker als er van die grote yoghurtbonken inzaten.
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Moet natuurlijk wel m'n best doen om een meisje te veroveren....dus heb heel veel moeite gedaan om ze bij elkaar te sparen!
Beetje dubbelzinnig he? Van die trekdropquote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef seasushi het volgende:
...Dan krijg jij van mij een zak trekdropGaan we nu met elkaar?
quote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef seasushi het volgende:
...Dan krijg jij van mij een zak trekdropGaan we nu met elkaar?
Grappig!quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
insinuaties en dubbelzinnigheden, waar gaat het heen in dit 40 + sc topic
Vond trouwens op youtube nog een leuk liedje voor dit topic. Het is misschien niet voor iedereen te verstaan maar toch
quote:Op maandag 19 september 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje dubbelzinnig he? Van die trekdrop
lekker, maar ik wil niet dat iemand het weet hoorquote:
A dirty mind is a joy forever.quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef seasushi het volgende:
[..]
zo ver had ik niet eens gedacht...
Je hebt een PM.quote:lekker, maar ik wil niet dat iemand het weet hoor
quote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever.
[..]
Je hebt een PM.
Daarvoor is het SC.quote:
Ik heb ook weleens formulieren in moeten vullen in een buitenlands ziekenhuis, maar bij een dokter is het idd apart. Mss dat je als nieuwe patient zoiets moet doen tegenwoordig, iets anders kan ik niet bedenken.quote:En dat verhaal over die mensen in de wachtkamer klinkt idd triest zeg.
Sowieso lijkt het me dat zoiets beter in een gesprek (bij de dokter) verteld kan worden, ipv het op een formulier (in een vreemde taal) te moeten passen. Maar goed ik ken het verhaal er omheen niet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |