Wow...you're a cheap date.quote:Op maandag 19 september 2011 15:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
"wil jij voor een zak knikkers met mij gaan? "
Die waren vroeger anders best veel waard hoor. Zeker als er van die grote yoghurtbonken inzaten.quote:
Voor jou heb ik wel 2 zakken met yoghurtbonken over!quote:Op maandag 19 september 2011 16:03 schreef seasushi het volgende:
[..]
Die waren vroeger anders best veel waard hoor. Zeker als er van die grote yoghurtbonken inzaten.
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Moet natuurlijk wel m'n best doen om een meisje te veroveren....dus heb heel veel moeite gedaan om ze bij elkaar te sparen!
Beetje dubbelzinnig he? Van die trekdropquote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef seasushi het volgende:
...Dan krijg jij van mij een zak trekdropGaan we nu met elkaar?
quote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef seasushi het volgende:
...Dan krijg jij van mij een zak trekdropGaan we nu met elkaar?
Grappig!quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
insinuaties en dubbelzinnigheden, waar gaat het heen in dit 40 + sc topic
Vond trouwens op youtube nog een leuk liedje voor dit topic. Het is misschien niet voor iedereen te verstaan maar toch
quote:Op maandag 19 september 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje dubbelzinnig he? Van die trekdrop
lekker, maar ik wil niet dat iemand het weet hoorquote:
A dirty mind is a joy forever.quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef seasushi het volgende:
[..]
zo ver had ik niet eens gedacht...
Je hebt een PM.quote:lekker, maar ik wil niet dat iemand het weet hoor
quote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever.
[..]
Je hebt een PM.
Daarvoor is het SC.quote:
Ik heb ook weleens formulieren in moeten vullen in een buitenlands ziekenhuis, maar bij een dokter is het idd apart. Mss dat je als nieuwe patient zoiets moet doen tegenwoordig, iets anders kan ik niet bedenken.quote:En dat verhaal over die mensen in de wachtkamer klinkt idd triest zeg.
Sowieso lijkt het me dat zoiets beter in een gesprek (bij de dokter) verteld kan worden, ipv het op een formulier (in een vreemde taal) te moeten passen. Maar goed ik ken het verhaal er omheen niet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |