abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:46:09 #251
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_103075667
Weet je overal is wel wat. Ik ben ook boos als ik bij Ziggo weer in de wacht wordt gezet omdat mijn interactieve tv het niet doet.

laatst een mooi voorbeeldje bij ons. Als je hier in het ziekenhuis komt voor een polibezoek en de arts vindt dat er een paar onderzoeken gedaan moeten worden moet je weleens lang wachten. Dan krijg je een lunchbon aangeboden. Daarmee mag je een lunch halen in het personeelsrestaurant. 2 oude mensjes die tussen alle haastende collega's (want ja je hebt maar een half uur pauze) aan het zoeken in de zelfbediening waar de kaas, boter en melk was. Ik heb ze maar even geholpen, zo schattig O+ Het is zo makkelijk even helpen en klantvriendelijk zijn. En Ik werk niet eens in de verpleging :D
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_103076629
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:05 schreef Maes het volgende:

[..]

:D
Weekend, voor de meelevers stiefkind had 9.8 alle zorgen en stress voor niks :D

Uitstekend.... :+
pi_103090585
De afgelopen dagen bezig geweest met het in de verf zetten van de trap en een kast. Nu doet m'n lijf zeer. Oud wijf dat ik ben. :P

Nu zou ik wel een rosé lusten. :7
pi_103092158
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef Eska het volgende:

Nu zou ik wel een rosé lusten. :7
Galant als ik ben....ajb:

pi_103092907
Merci! ;) 't Is geen zoete, hoop ik? :P

(Het was eigenlijk een (flauw) geintje :+ )
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 07:54:17 #256
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_103105909
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef Eska het volgende:
Merci! ;) 't Is geen zoete, hoop ik? :P

(Het was eigenlijk een (flauw) geintje :+ )
mmmmmm, goed idee...even een flesje wit koud leggen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_103107406
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 07:54 schreef rechtsedirecte het volgende:

mmmmmm, goed idee...even een flesje wit koud leggen
Proost al vast! ;) (Hoe laat is het bij jou? Ben even kwijt hoeveel het ook al weer scheelt met hier)

Hier voorlopig lekker aan de koffie. c_/
pi_103107699
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:46 schreef Eska het volgende:

[..]

Proost al vast! ;) (Hoe laat is het bij jou? Ben even kwijt hoeveel het ook al weer scheelt met hier)

Hier voorlopig lekker aan de koffie. c_/
http://wereldtijden.com/

Uurtje of 8-9 's avonds gok ik zo.
pi_103108094
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:04 schreef Kingstown het volgende:

http://wereldtijden.com/

Uurtje of 8-9 's avonds gok ik zo.
Oh ja, had ik gewoon kunnen opzoeken natuurlijk. oO< Dank. ;)
pi_103117217
Ik zag hier (Eindhoven) iemand bij de bushalte staan met een demonstratiebord bij zich, waarop stond "make love, not money".
Het breidt zich echt rap uit, volgens mij.
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:20:23 #262
137949 Disana
pi_103117285
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:18 schreef Eska het volgende:
Ik zag hier (Eindhoven) iemand bij de bushalte staan met een demonstratiebord bij zich, waarop stond "make love, not money".
Het breidt zich echt rap uit, volgens mij.
Misschien ben ik sentimenteel, emotioneel of te idealistisch, maar ik vind het best mooi.
pi_103117478
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef Disana het volgende:

Misschien ben ik sentimenteel, emotioneel of te idealistisch, maar ik vind het best mooi.
Ik heb dat ook hoor, Disana! :Y (sentimenteel, emotioneel & idealistisch ben ik sowieso ook ;) )
Al moet ik bekennen dat ik me er nog niet heel erg in verdiept heb verder, weet dus ook niet of ik facetten over het hoofd zie of zo.
Maar wat ik er van heb meegekregen spreekt me aan.
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:28:34 #264
137949 Disana
pi_103117568
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:25 schreef Eska het volgende:

[..]

Ik heb dat ook hoor, Disana! :Y (sentimenteel, emotioneel & idealistisch ben ik sowieso ook ;) )
Al moet ik bekennen dat ik me er nog niet heel erg in verdiept heb verder, weet dus ook niet of ik facetten over het hoofd zie of zo.
Maar wat ik er van heb meegekregen spreekt me aan.
Oh gelukkig, dan ben ik hier niet de enige ;)

Simpel gezegd is het de gewone burger die protesteert tegen het handelen van mensen met macht. Is het ooit anders geweest.
pi_103117804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:28 schreef Disana het volgende:

Oh gelukkig, dan ben ik hier niet de enige ;)

Simpel gezegd is het de gewone burger die protesteert tegen het handelen van mensen met macht. Is het ooit anders geweest.
Ja, zo had ik het ook begrepen idd. Maar ik had ook wat tegengeluiden gehoord. Weet alleen niet meer precies hoe & wat.
Vooralsnog vind ik het iig mooi. :)
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:37:26 #266
137949 Disana
pi_103117885
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Eska het volgende:

[..]

Ja, zo had ik het ook begrepen idd. Maar ik had ook wat tegengeluiden gehoord. Weet alleen niet meer precies hoe & wat.
Tegengeluiden zijn er altijd natuurlijk, er zijn nog steeds mensen die vinden dat de banken en graaiers geen enkele blaam treft. Maar ja, ik vind het ook mooi dat er toch nog mensen zijn die zich ergens sterk voor willen maken.
pi_103118105
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Eska het volgende:

[..]

Ik heb met een aantal mensen een praatje gemaakt, ja hoe kan het ook anders :')

er stond een man met een pamflet die hij zelf had gemaakt en nu ben ik vergeten
wat erop stond, maar het leek op een soort van Loesje spreuk, alleen had die man
die spreuk zelf verzonnen. Heel mooi, jammer dat ik me die spreuk niet meer
kan herinneren ik weet alleen nog dat ik dacht, die moet ik onthouden, nah... niet
dus :@

Hij stond daar omdat hij na 30 jaar trouwe dienst gewoon eruit was geflikkerd, zonder
pardon. Waarom, een uitzendkracht is goedkoper...

Dat soort mensen staan er dus.
pi_103118114
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:37 schreef Disana het volgende:
Tegengeluiden zijn er altijd natuurlijk, er zijn nog steeds mensen die vinden dat de banken en graaiers geen enkele blaam treft. Maar ja, ik vind het ook mooi dat er toch nog mensen zijn die zich ergens sterk voor willen maken.
Mja, de tegengeluiden die ik bedoel betroffen de demonstranten vooral. Dat we er met z'n allen zelf aan meegewerkt hebben en zo. Dat we zelf ook niet meer 'terug' zouden willen. Zoiets.
Maar goed, zo zit -op zich- aan bijna alles wel 2 kanten.
pi_103118159
En er was muziek en er werd keihard geschreeuw FUCK YOU !!! FUCK YOU !!

Best gezellie dus :+
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:58:02 #271
137949 Disana
pi_103118576
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:43 schreef Eska het volgende:

[..]

Mja, de tegengeluiden die ik bedoel betroffen de demonstranten vooral. Dat we er met z'n allen zelf aan meegewerkt hebben en zo. Dat we zelf ook niet meer 'terug' zouden willen. Zoiets.
Maar goed, zo zit -op zich- aan bijna alles wel 2 kanten.
Ja, dat is de riedel dat we de welvaart aan de grote banken en bedrijven en de beurs te danken hebben - alsof het gegraai allemaal alleen maar ten bate van ons is geweest. Maar je kunt grotendeels alleen zeggen dat mensen te goed van vertrouwen zijn geweest.
pi_103118906
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:58 schreef Disana het volgende:

Ja, dat is de riedel dat we de welvaart aan de grote banken en bedrijven en de beurs te danken hebben - alsof het gegraai allemaal alleen maar ten bate van ons is geweest. Maar je kunt grotendeels alleen zeggen dat mensen te goed van vertrouwen zijn geweest.
Ja precies, zo zie ik het ook. Misschien zijn 'we' te naïef geweest soms, maar we hebben niet willens en wetens zóveel op het spel gezet (en dus weggegooid).

Wel gaaf hoor, FANN, dat je geweest bent! :Y
Met keihard 'fuck you' schreeuwen heb ik dan weer helemaal niets. :+ Maar de beweging an sich is goed.

-edit- Zolang het maar vreedzaam en met de juiste intentie gebeurt. Helaas ook al gelezen dat het op sommige plekken uit de hand is gelopen. Zo zonde en zo dom vind ik dat. -O-
pi_103119011
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef Eska het volgende:

[..]

Ja precies, zo zie ik het ook. Misschien zijn 'we' te naïef geweest soms, maar we hebben niet willens en wetens zóveel op het spel gezet (en dus weggegooid).

Wel gaaf hoor, FANN, dat je geweest bent! :Y
Met keihard 'fuck you' schreeuwen heb ik dan weer helemaal niets. :+ Maar de beweging an sich is goed.
Ik heb ook geen FUCK YOU mee geschreeuwd :')

maar ik kon een glimlach niet onderdrukken :+

en nu ga ik een dutje doen oO< ik ben ten slotte ook niet meer de jongste :P
pi_103119064
We zijn en masse verleid om boven onze stand te gaan leven en toch de kop in het zand gestoken te houden. Zo'n spagaat houdt je niet eeuwig vol.
quote:
Ook cru: Krijg je eerst een 'koop-een-reis-naar-een-ver-land'-reclame voordat die livestream binnen hakkelt en tijdens een beleggingsadvertentie van google-ads. Straks even op de grote computer kijken, die is wat moderner.
Farts are jazz to assholes
pi_103119103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ik heb ook geen FUCK YOU mee geschreeuwd :')
Nee zèg, dat verwachtte ik ook helemaal niet van jou. :P
Maakt ook niet uit wie het doet, het voegt voor mij niets toe. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')