Uitstekend....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:05 schreef Maes het volgende:
[..]![]()
Weekend, voor de meelevers stiefkind had 9.8 alle zorgen en stress voor niks![]()
mmmmmm, goed idee...even een flesje wit koud leggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef Eska het volgende:
Merci!'t Is geen zoete, hoop ik?
(Het was eigenlijk een (flauw) geintje)
Proost al vast!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 07:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
mmmmmm, goed idee...even een flesje wit koud leggen
http://wereldtijden.com/quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:46 schreef Eska het volgende:
[..]
Proost al vast!(Hoe laat is het bij jou? Ben even kwijt hoeveel het ook al weer scheelt met hier)
Hier voorlopig lekker aan de koffie.
Oh ja, had ik gewoon kunnen opzoeken natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:04 schreef Kingstown het volgende:
http://wereldtijden.com/
Uurtje of 8-9 's avonds gok ik zo.
Misschien ben ik sentimenteel, emotioneel of te idealistisch, maar ik vind het best mooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:18 schreef Eska het volgende:
Ik zag hier (Eindhoven) iemand bij de bushalte staan met een demonstratiebord bij zich, waarop stond "make love, not money".
Het breidt zich echt rap uit, volgens mij.
Ik heb dat ook hoor, Disana!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef Disana het volgende:
Misschien ben ik sentimenteel, emotioneel of te idealistisch, maar ik vind het best mooi.
Oh gelukkig, dan ben ik hier niet de enigequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:25 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, Disana!(sentimenteel, emotioneel & idealistisch ben ik sowieso ook
)
Al moet ik bekennen dat ik me er nog niet heel erg in verdiept heb verder, weet dus ook niet of ik facetten over het hoofd zie of zo.
Maar wat ik er van heb meegekregen spreekt me aan.
Ja, zo had ik het ook begrepen idd. Maar ik had ook wat tegengeluiden gehoord. Weet alleen niet meer precies hoe & wat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:28 schreef Disana het volgende:
Oh gelukkig, dan ben ik hier niet de enige![]()
Simpel gezegd is het de gewone burger die protesteert tegen het handelen van mensen met macht. Is het ooit anders geweest.
Tegengeluiden zijn er altijd natuurlijk, er zijn nog steeds mensen die vinden dat de banken en graaiers geen enkele blaam treft. Maar ja, ik vind het ook mooi dat er toch nog mensen zijn die zich ergens sterk voor willen maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, zo had ik het ook begrepen idd. Maar ik had ook wat tegengeluiden gehoord. Weet alleen niet meer precies hoe & wat.
Vooralsnog vind ik het iig mooi.
Ik heb met een aantal mensen een praatje gemaakt, ja hoe kan het ook andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, zo had ik het ook begrepen idd. Maar ik had ook wat tegengeluiden gehoord. Weet alleen niet meer precies hoe & wat.
Vooralsnog vind ik het iig mooi.
Mja, de tegengeluiden die ik bedoel betroffen de demonstranten vooral. Dat we er met z'n allen zelf aan meegewerkt hebben en zo. Dat we zelf ook niet meer 'terug' zouden willen. Zoiets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:37 schreef Disana het volgende:
Tegengeluiden zijn er altijd natuurlijk, er zijn nog steeds mensen die vinden dat de banken en graaiers geen enkele blaam treft. Maar ja, ik vind het ook mooi dat er toch nog mensen zijn die zich ergens sterk voor willen maken.
Ja, dat is de riedel dat we de welvaart aan de grote banken en bedrijven en de beurs te danken hebben - alsof het gegraai allemaal alleen maar ten bate van ons is geweest. Maar je kunt grotendeels alleen zeggen dat mensen te goed van vertrouwen zijn geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:43 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, de tegengeluiden die ik bedoel betroffen de demonstranten vooral. Dat we er met z'n allen zelf aan meegewerkt hebben en zo. Dat we zelf ook niet meer 'terug' zouden willen. Zoiets.
Maar goed, zo zit -op zich- aan bijna alles wel 2 kanten.
Ja precies, zo zie ik het ook. Misschien zijn 'we' te naïef geweest soms, maar we hebben niet willens en wetens zóveel op het spel gezet (en dus weggegooid).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:58 schreef Disana het volgende:
Ja, dat is de riedel dat we de welvaart aan de grote banken en bedrijven en de beurs te danken hebben - alsof het gegraai allemaal alleen maar ten bate van ons is geweest. Maar je kunt grotendeels alleen zeggen dat mensen te goed van vertrouwen zijn geweest.
Ik heb ook geen FUCK YOU mee geschreeuwdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja precies, zo zie ik het ook. Misschien zijn 'we' te naïef geweest soms, maar we hebben niet willens en wetens zóveel op het spel gezet (en dus weggegooid).
Wel gaaf hoor, FANN, dat je geweest bent!
Met keihard 'fuck you' schreeuwen heb ik dan weer helemaal niets.Maar de beweging an sich is goed.
Ook cru: Krijg je eerst een 'koop-een-reis-naar-een-ver-land'-reclame voordat die livestream binnen hakkelt en tijdens een beleggingsadvertentie van google-ads. Straks even op de grote computer kijken, die is wat moderner.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Livestream
http://www.livestream.com/occupyamsterdam
Nee zèg, dat verwachtte ik ook helemaal niet van jou.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ook geen FUCK YOU mee geschreeuwd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |