Goedemorgen..ik volg de politiek niet ik zie vanavond bij DWDD wel. En P&W over die damschreeuwerquote:Op donderdag 22 september 2011 11:01 schreef Toverheks het volgende:
een goedemorgen..........en we gaan weer verder op de politieke tour..................nu Rutte aan het woord.
die damschreeuwer moeten ze levenslang ergens opbergen de randdebiel, was grote cokedealer ook nog las ik ergens, nee zulke mafkezen moeten ze echt in de gaten houden, niks meelij met die vent die mensen zijn zo geschrokken want ja wees nu eerlijk, iedereen houd met van alles rekening.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Goedemorgen..ik volg de politiek niet ik zie vanavond bij DWDD wel. En P&W over die damschreeuwer![]()
quote:
doe ff normaal manquote:Op donderdag 22 september 2011 23:39 schreef Eska het volgende:
Ik heb ook een boel koppen (en stemmen) in m'n hoofd nu, ja.
Maar ik wil ze er toch nog wel even weer uit hebben voor ik ga slapen hoor.
ja leuk he POL lees er altijd ook als er geen debatten enzo zijn, ik leer er veel van ben niet zo thuis in de politiek maar vind het leuk om bij te leren zeg maar.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:44 schreef Eska het volgende:
Ik vond het heerlijk om te volgen allemaal.
Heb ook veel meegelezen in POL.
Ik had vooral moeite met de lengte van de zinnen. En ook regelmatig met de lengte van de interrupties. Ik denk echt dat daarmee te vaak het doel voorbij geschoten wordt. (en nee, da's niet alleen bij Cohenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:42 schreef Toverheks het volgende:
alleen die dure woorden die sommige gebruiken in POL moet ik weer google
Ja, ik lees daar ook (bij vlagen) graag mee.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:46 schreef Toverheks het volgende:
ja leuk he POL lees er altijd ook als er geen debatten enzo zijn, ik leer er veel van ben niet zo thuis in de politiek maar vind het leuk om bij te leren zeg maar.
en er zitten een paar in POL waar ik echt voorkeur voor heb ze leggen het goed uit in topic verwoorden dat ik het ook allemaal snap.
nee thuis was het niet zo erg politiek, en wat politiek was vond ik 10 keer niks. ( weet nog wel mijn pa was zo tegen den Uyl en die rooie rakkers)quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, ik lees daar ook (bij vlagen) graag mee.
Op zich heb ik het politieke bewustzijn wel van huis uit meegekregen, maar de laatste jaren had ik 't wat verwaarloosdLeuk om er weer wat meer in te duiken.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:05 schreef Eska het volgende:
Welterusten Toverheks!(met rustige dromen
)
Ik kijken, zie ik dat je het allemaal hebt weggehaald.quote:Op vrijdag 23 september 2011 03:30 schreef Toverheks het volgende:
kan echt niet slapen pppfffttttttttttttt heb zelf in POL een heel verhaal gepost hoe mijn politieke partij er o.a. uit zal moeten zien qua standpunten...het moet niet gekker met me worden
quote:Op vrijdag 23 september 2011 02:40 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ben nog wakker, ben te bang dat ik Pechtold met zijn rooie wangetjes tegenkom in mijn dromen, dat Wilders stteeds om het hoekje BOEEEEEEEEEEEEE komt roepen en Job me hakelend een huwelijksaanzoek doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |