De rest van nederland binnenkort de doffe ellende die ze nu bespreken.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:05 schreef Toverheks het volgende:
zit naar politiek 24 te luisteren wat een doffe ellende in de 2e kamer
Bedoel je niet koude rillingen?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:19 schreef Eska het volgende:
Positieve bibbers, of negatieve bibbers?
ik eigenlijk ook niet. Er lopen er een paar rond die ik wel eng vindt en dat is niet alleen maar Wilders.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:27 schreef Eska het volgende:
[..]
Geen idee. Ik krijg zelf geen bibbers of rillingen van Pechtold.
Ik vind (de houding van) Stef Blok ook bijzonder vervelend, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:38 schreef seasushi het volgende:
ik eigenlijk ook niet. Er lopen er een paar rond die ik wel eng vindt en dat is niet alleen maar Wilders.
Mijn nekharen gaan bijvoorbeeld overeind van De Jager.
ja al is Roemer een prima opvolger.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:10 schreef Eska het volgende:
Marijnissen was wat mij betreft een politieke held, ja. En een uitstekend debater.
Politiek is ondertussen show(bussiness) geworden. Wie zijn boodschap het beste kan verpakken in 2 zinnen wint de meeste stemmen. Nog even en we mogen gaan sms-en.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:34 schreef Eska het volgende:
Ik vind het te triest voor woorden. Wel de splinters in andermans ogen zien, maar de balk in zijn ogen compleet over het hoofd zien.
Ik ben het helemaal met je eens, maar dat is wel waartoe de politiek is verworden.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:03 schreef Eska het volgende:
Mja, Cohen is idd niet vlotste spreker. Maar het is van de zotte natuurlijk dat je tegenwoordig idd met de 'lolligste' oneliners moet komen om nog gehoord te worden (en die worden dan ook nog eens tot in den treure herhaald).
Het lijkt minder en minder om de inhoud te gaan. Dat kan niet de bedoeling zijn.
wilders weet precies hoe hij de media moet bespelen en welke on liners hij moet maken om vanavond in elk journaal en showbizz item te zien is.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:03 schreef Eska het volgende:
Mja, Cohen is idd niet vlotste spreker. Maar het is van de zotte natuurlijk dat je tegenwoordig idd met de 'lolligste' oneliners moet komen om nog gehoord te worden (en die worden dan ook nog eens tot in den treure herhaald).
Het lijkt minder en minder om de inhoud te gaan. Dat kan niet de bedoeling zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:09 schreef trabant het volgende:
Ik heb Cohen als burgemeester van A'dam meegemaakt. Hij is een zeer bekwaam bestuurder. Maar ze hadden hem nooit in die kortzichtige leeuwenkuil van een tweedekamer moeten zetten. Daar komt hij helemaal niet tot zijn recht.
Krijgt Cohen ook geen kans voor of wie dan ook...Wilders heeft telkens het woord zag en hoorde ik gisteren.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:46 schreef Kingstown het volgende:
Politiek is ondertussen show(bussiness) geworden. Wie zijn boodschap het beste kan verpakken in 2 zinnen wint de meeste stemmen. Nog even en we mogen gaan sms-en.
Wilders kan dat als de beste, Cohen heeft veel te veel tijd nodig om zijn verhaal duidelijk te maken. In de huidige mediacratie ben je dan binnen no-time de aandacht van een hoop mensen kwijt.
Goedemorgen..ik volg de politiek niet ik zie vanavond bij DWDD wel. En P&W over die damschreeuwerquote:Op donderdag 22 september 2011 11:01 schreef Toverheks het volgende:
een goedemorgen..........en we gaan weer verder op de politieke tour..................nu Rutte aan het woord.
die damschreeuwer moeten ze levenslang ergens opbergen de randdebiel, was grote cokedealer ook nog las ik ergens, nee zulke mafkezen moeten ze echt in de gaten houden, niks meelij met die vent die mensen zijn zo geschrokken want ja wees nu eerlijk, iedereen houd met van alles rekening.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Goedemorgen..ik volg de politiek niet ik zie vanavond bij DWDD wel. En P&W over die damschreeuwer![]()
quote:
doe ff normaal manquote:Op donderdag 22 september 2011 23:39 schreef Eska het volgende:
Ik heb ook een boel koppen (en stemmen) in m'n hoofd nu, ja.
Maar ik wil ze er toch nog wel even weer uit hebben voor ik ga slapen hoor.
ja leuk he POL lees er altijd ook als er geen debatten enzo zijn, ik leer er veel van ben niet zo thuis in de politiek maar vind het leuk om bij te leren zeg maar.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:44 schreef Eska het volgende:
Ik vond het heerlijk om te volgen allemaal.
Heb ook veel meegelezen in POL.
Ik had vooral moeite met de lengte van de zinnen. En ook regelmatig met de lengte van de interrupties. Ik denk echt dat daarmee te vaak het doel voorbij geschoten wordt. (en nee, da's niet alleen bij Cohenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:42 schreef Toverheks het volgende:
alleen die dure woorden die sommige gebruiken in POL moet ik weer google
Ja, ik lees daar ook (bij vlagen) graag mee.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:46 schreef Toverheks het volgende:
ja leuk he POL lees er altijd ook als er geen debatten enzo zijn, ik leer er veel van ben niet zo thuis in de politiek maar vind het leuk om bij te leren zeg maar.
en er zitten een paar in POL waar ik echt voorkeur voor heb ze leggen het goed uit in topic verwoorden dat ik het ook allemaal snap.
nee thuis was het niet zo erg politiek, en wat politiek was vond ik 10 keer niks. ( weet nog wel mijn pa was zo tegen den Uyl en die rooie rakkers)quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, ik lees daar ook (bij vlagen) graag mee.
Op zich heb ik het politieke bewustzijn wel van huis uit meegekregen, maar de laatste jaren had ik 't wat verwaarloosdLeuk om er weer wat meer in te duiken.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:05 schreef Eska het volgende:
Welterusten Toverheks!(met rustige dromen
)
Ik kijken, zie ik dat je het allemaal hebt weggehaald.quote:Op vrijdag 23 september 2011 03:30 schreef Toverheks het volgende:
kan echt niet slapen pppfffttttttttttttt heb zelf in POL een heel verhaal gepost hoe mijn politieke partij er o.a. uit zal moeten zien qua standpunten...het moet niet gekker met me worden
quote:Op vrijdag 23 september 2011 02:40 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ben nog wakker, ben te bang dat ik Pechtold met zijn rooie wangetjes tegenkom in mijn dromen, dat Wilders stteeds om het hoekje BOEEEEEEEEEEEEE komt roepen en Job me hakelend een huwelijksaanzoek doet
Scherp!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef Soury het volgende:
Fann je bent een beroemdheid op fok [POLCAFE #2439] This is a court of law; not a court of justice.
Prima ik lurk overalquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scherp!
Kunnen we jou niet aanstellen als 40+ detective?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef Soury het volgende:
Fann je bent een beroemdheid op fok [POLCAFE #2439] This is a court of law; not a court of justice.
ah... tis net als roken effe wennen maar dat gewoon, toedeledokiequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:23 schreef Toverheks het volgende:
FANN zit jij nu ook al in POL![]()
ach waar zit je niet he lieverd hoe gaat het stoppen???
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... tis net als roken effe wennen maar dat gewoon, toedeledokie![]()
de Groeten
quote:Op zondag 25 september 2011 02:46 schreef Toverheks het volgende:
Nou oke ik offer me wel weer op.........floep en alles is donker slaap lekker all
quote:Op zondag 25 september 2011 03:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoe kom je op het idee om het licht uit te doen. Breek bijna mijn nek over die bezemsteel van je.
grijns....quote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef Kingstown het volgende:
Als er hier nog 50+ vrouwen zijn op zoek naar seks met een jonge FOK! adonis....grijp je kans!![]()
Oudere vrouwen
Ik heb thuis een man al 34 jaarquote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef Kingstown het volgende:
Als er hier nog 50+ vrouwen zijn op zoek naar seks met een jonge FOK! adonis....grijp je kans!![]()
Oudere vrouwen
Hoogste tijd dus om in te ruilen voor een jonger model!quote:Op zondag 25 september 2011 20:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb thuis een man al 34 jaar
quote:Op zondag 25 september 2011 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoogste tijd dus om in te ruilen voor een jonger model!
Probeer het nog eens met een zin die klopt.quote:Op zondag 25 september 2011 21:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
Lachen jullie nog zo hard, als jullie dames (if present) jullie inruilen voor een jonger exemplaar
Hij klopt gewoon hoor..leest alleen niet echt lekker door de 3 x julliequote:Op zondag 25 september 2011 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer het nog eens met een zin die klopt.
Dan neem ik als wraak een ouder exemplaar terug.quote:Op zondag 25 september 2011 21:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
Lachen jullie nog zo hard, als jullie dames (if present) jullie inruilen voor een jonger exemplaar
Nopequote:Op zondag 25 september 2011 21:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hij klopt gewoon hoor..leest alleen niet echt lekker door de 3 x jullie
Nou nee dankje, ik houd het bij leeftijdgenoten (ik zeg wel houd, maar moet ik er eerst nog eentje zien te vindenquote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef Kingstown het volgende:
Oudere vrouwen
Hoe jong is uquote:Op zondag 25 september 2011 20:25 schreef Kingstown het volgende:
Hoogste tijd dus om in te ruilen voor een jonger model!
Geintjuh joh.quote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Kingstown het volgende:
Oud genoeg om al ingeruild te worden.
doe het licht aan en zet alvast koffiequote:
Ik pers ff een vers sapjequote:Op maandag 26 september 2011 06:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
doe het licht aan en zet alvast koffie
goeiemorgen
Oeh! als er dan zo ook nog iemand komt die de croissantjes in de oven gooit...quote:Op maandag 26 september 2011 06:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik pers ff een vers sapje
Morguh....
moeten ze wel opschieten.....spring zo in de autoquote:Op maandag 26 september 2011 06:40 schreef seasushi het volgende:
[..]
Oeh! als er dan zo ook nog iemand komt die de croissantjes in de oven gooit...
Haai ben helemaal verliefd het is een heerlijke baby alleen ze vragen in israel een nieuw luchtalarm, ze komt er zo voor in aanmerkingquote:Op maandag 26 september 2011 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
heksie hoe gaat het met je kleindochter? Overigens: Goedemiddag oudjes en jongeren
Beetje laat, maar zal ik het dan weer aan doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 03:26 schreef Toverheks het volgende:
En wederom doe ik het licht wel weer uit
![]()
![]()
Ahh wat lief zo'n kleintje van 6 weken die haar keel op zet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 03:24 schreef Toverheks het volgende:
Haai ben helemaal verliefd het is een heerlijke baby alleen ze vragen in israel een nieuw luchtalarm, ze komt er zo voor in aanmerkingze gilt de hele boel bij elkaar als ze aan en uit gekleed moet worden, en een schone luier vind ze al helemaal niks, ze loopt gewoon rood aan
en zet een keel op nou versteld hoor dat het uit een baby`tje van 6 weken komt. voor de rest een modelbaby en ik geniet van mijn dochter, ben zo trots op haar ze doet het zo goed....beter dan mij toen ik haar kreeg................ en ik geniet gewoon van de ouders hoe ze met die kleine in de weer zijn verliefd tot over hun oren op elkaar en verliefd op de baby gewoon schattig gewoon.
dat keeltje mag je toch zo af en toe wel dichdrukken hoop ik?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ahh wat lief zo'n kleintje van 6 weken die haar keel op zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BTW Wist jij trouwens dat Dr. House vroeger de helft was van Fry en Laury. Damm daar keek ik wel eens naar. Nooit de link gelegd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou dat werd tijd dat ''Over het IJ Festival'' is ook weer afgelopen, wat een kolere herrie
de hele dag. Alsof ze naast je staan te bléren![]()
en wat een rust nu![]()
best druk hier trouwens
Mogen wij ook eens een voordeel hebben?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
kut kerels die interessanter worden als ze ouder zijn![]()
Hoezo ééns een voordeel? Maar feit blijft, dat mannen vaak beter "opdrogen" naarmate ze ouder worden dan vrouwen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mogen wij ook eens een voordeel hebben?
En al die bierbuiken dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:20 schreef seasushi het volgende:
Hoezo ééns een voordeel? Maar feit blijft, dat mannen vaak beter "opdrogen" naarmate ze ouder worden dan vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |