lekker, maar ik wil niet dat iemand het weet hoorquote:
A dirty mind is a joy forever.quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef seasushi het volgende:
[..]
zo ver had ik niet eens gedacht...
Je hebt een PM.quote:lekker, maar ik wil niet dat iemand het weet hoor
quote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever.
[..]
Je hebt een PM.
Daarvoor is het SC.quote:
Ik heb ook weleens formulieren in moeten vullen in een buitenlands ziekenhuis, maar bij een dokter is het idd apart. Mss dat je als nieuwe patient zoiets moet doen tegenwoordig, iets anders kan ik niet bedenken.quote:En dat verhaal over die mensen in de wachtkamer klinkt idd triest zeg.
Sowieso lijkt het me dat zoiets beter in een gesprek (bij de dokter) verteld kan worden, ipv het op een formulier (in een vreemde taal) te moeten passen. Maar goed ik ken het verhaal er omheen niet natuurlijk.
De rest van nederland binnenkort de doffe ellende die ze nu bespreken.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:05 schreef Toverheks het volgende:
zit naar politiek 24 te luisteren wat een doffe ellende in de 2e kamer
Bedoel je niet koude rillingen?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:19 schreef Eska het volgende:
Positieve bibbers, of negatieve bibbers?
ik eigenlijk ook niet. Er lopen er een paar rond die ik wel eng vindt en dat is niet alleen maar Wilders.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:27 schreef Eska het volgende:
[..]
Geen idee. Ik krijg zelf geen bibbers of rillingen van Pechtold.
Ik vind (de houding van) Stef Blok ook bijzonder vervelend, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:38 schreef seasushi het volgende:
ik eigenlijk ook niet. Er lopen er een paar rond die ik wel eng vindt en dat is niet alleen maar Wilders.
Mijn nekharen gaan bijvoorbeeld overeind van De Jager.
ja al is Roemer een prima opvolger.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:10 schreef Eska het volgende:
Marijnissen was wat mij betreft een politieke held, ja. En een uitstekend debater.
Politiek is ondertussen show(bussiness) geworden. Wie zijn boodschap het beste kan verpakken in 2 zinnen wint de meeste stemmen. Nog even en we mogen gaan sms-en.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:34 schreef Eska het volgende:
Ik vind het te triest voor woorden. Wel de splinters in andermans ogen zien, maar de balk in zijn ogen compleet over het hoofd zien.
Ik ben het helemaal met je eens, maar dat is wel waartoe de politiek is verworden.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:03 schreef Eska het volgende:
Mja, Cohen is idd niet vlotste spreker. Maar het is van de zotte natuurlijk dat je tegenwoordig idd met de 'lolligste' oneliners moet komen om nog gehoord te worden (en die worden dan ook nog eens tot in den treure herhaald).
Het lijkt minder en minder om de inhoud te gaan. Dat kan niet de bedoeling zijn.
wilders weet precies hoe hij de media moet bespelen en welke on liners hij moet maken om vanavond in elk journaal en showbizz item te zien is.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:03 schreef Eska het volgende:
Mja, Cohen is idd niet vlotste spreker. Maar het is van de zotte natuurlijk dat je tegenwoordig idd met de 'lolligste' oneliners moet komen om nog gehoord te worden (en die worden dan ook nog eens tot in den treure herhaald).
Het lijkt minder en minder om de inhoud te gaan. Dat kan niet de bedoeling zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |